Προς το περιεχόμενο

Τρελές ιστορίες από τρελούς πελάτες


Paris777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

14 ώρες πριν, AliasAndrew είπε

Τυπος φερνει κλειδαρια εξωπορτας διαλυμενη, με την μεγαλη γλωσσα τελειως στραβωμενη, κατι που δειχνει οτι την πορτα την κλωτσησανε για να ανοιξει.

Πελατης: Θελω να αλλαξω αυτη την κλειδαρια.

Εγω: Μα αυτη ειναι διαλυμενη τελειως

Πελατης: Ετσι ηταν οταν την πηρα

Εγω: Αποκλειται να ηταν ετσι η κλειδαρια κυριε

Πελατης: Ετσι ηταν σου λεω, θα σου πω ψεματα?

Εγω: Αποδειξη εχετε?

Πελατης: Την πεταξα

Εγω: Δεν μπορω να κανω κατι τοτε

Πελατης: Α για κατσε εδω την εχω (μου την δινει, την κοιταω)

Εγω: Αυτη ειναι αποδειξη απο αλλο καταστημα!!

Πελατης: Ναι την πηρα απο τον ταδε

Εγω: Πηγαινετε την εκει τοτε, γιατι ηρθατε εδω? (σε αυτο το σημειο αρχιζει και νευριαζει)

Πελατης: Πηγα αλλα δεν μου την αλλαξε και ειπα μηπως μου την αλλαξεις εσυ 

Εγω: Οχι, ειναι απο αλλο μαγαζι και χαλασμενη

Πελατης: Εστω να μου την φτιαξεις, εχεις σφυρια, μεγγενες, ισιωσε την μου

Εγω: Δεν φτιαχνουμε κλειδαριες

Πελατης: (αρχιζει φωνες) ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΕΛΑΤΗΣ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΕ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΣ, ΝΤΡΟΠΗ ΣΟΥ (ποτε δεν ειχε ψωνισει τιποτα)

Εγω: ...

Πελατης: (φευγοντας) ΟΛΟ ΛΕΦΤΑ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΤΕ ΤΙΠΟΤΑ

Έχω ένα χαρακτηρισμό για αυτούς. "Όπου πιάσει"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

10 ώρες πριν, jmirko15 είπε

Τι είπε ο τύπος;! Τι cliffhanger είναι αυτό!..

Αα αυτός δεν ήταν τόσο ήρεμος και ήταν κοντά ηλικιακά με την κυρία οπότε της λέει 

Αυτός : μωρέ δε μας χεζεις λέω εγώ μας ήρθες να λες ότι έχει χώρο? ΣΤΡΑΒΉ ΕΊΣΑΙ ΜΩΡΕ? Τα παράπονα στο δήμαρχο που βάζει μόνο ένα δρομολόγιο και τον ΟΑΣΑ και να προσέχεις που ψηφίζεις άλλη φορά.. ΑΙ στα ΔΙΑΛΑ πρωι πρωί

Αυτή απλα φώναζε μετά και εντελει μπήκε και κατέβηκε 2 στάσεις μετά η βλαμμένη.. 

Πραγματικά δεν βγαζεις άκρη

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν έχω πολλές αστείες ιστορίες από δουλειά και θυμάμαι ακόμα λιγότερες αλλά μία που να έχει μείνει ήταν όταν δούλευα στην NN Hellas.

Είμαι στα κεντρικά με την τεράστια πινακίδα NN στην είσοδο και άλλη μία πάνω από το κεφάλι μου.

Μπαίνει κουνιστή λυγιστή μανταμίτσα με γυαλί και τσίχλα και με λέει

-Θέλω να κάνω μια ασφάλεια στην Interamerican 

-Τέλεια, θα πάτε στην Interamerican για αυτό όχι εδώ

-Γιατί;

-Γιατί εδώ είναι NN και όχι Interamerican

-Σίγουρα;

Γυρνάω το κεφάλι μου και κοιτάω τη πινακίδα της εταιρίας

-Ναι, είμαι 100% σίγουρος πως είστε σε λάθος κατάστημα

-Ε καλά δε μπορώ να τη κάνω εδώ και να τη στείλετε το ίδιο είναι

-Μπορούμε να σας κάνουμε συμβόλαιο στην εταιρία μας αλλά όχι στην Interamerican

Εκείνη τη στιγμή κάνει κίνηση να πάει προς τα μέσα (HR department) και προσπαθεί να ανοίξει με τα χέρια τις αυτόματες πόρτες που ενεργοποιούνται με κάρτα (σαν του μετρό)

-Που είναι ο μπρόκερ μου; Θέλω να τον δω.

-Καταρχάς κυρία μου μην αγγίζετε τις πόρτες (με υψηλότερο τόνο)

-Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι θα κάνω;

-Τι ζητάτε κυρία μου, δεν είμαστε Interamerican εδώ. Τι θέλετε;

-Μία ασφάλεια θέλω, τι σόι ασφαλιστική είστε αν δεν μπορείτε να με εξυπηρετήσετε;

-Είστε σε ΛΑΘΟΣ ασφαλιστική, τι δε καταλαβαίνετε;

Μου βγάζει τη τσίχλα και τη πετάει στην υποδοχή, γυρνάει πλάτη και φεύγει γοργά από την είσοδο φωνάζοντας "Δε ξέρεις ποια είμαι εγώ!"

 

Εν το μεταξύ η εταιρία γεμάτη κόσμο εκείνη τη στιγμή..

Πολλές φορές μπέρδευαν το κτήριο με ξενοδοχείο και μου ζήταγαν δωμάτια αλλά το πολύ πολύ να τους έδινα οδηγίες ή να καλούσα κάποιο ταξί.

 

Αυτή όμως το πήγε σε άλλο επίπεδο :P

  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Μόλις έχει ανοίξει το Μετρό το 2000, Γραμμή 2 τότε ήταν Σεπόλια-Σύνταγμα. Κυρία παίρνει το ασανσέρ από το επίπεδο του δρόμου και κατεβαίνει στο -1 στα εισητήρια. Με ρωτάει πως μπορεί να ξαναγυρίσει πίσω. Τη ρωτάω "που πίσω"? Μου λέει "Σεπόλια". Της λέω "εδώ είναι τα Σεπόλια". Μου λέει "όχι, εδώ είναι Σύνταγμα, αφού πήρα το μετρό από πάνω". Της λέω "αυτό είναι ασανσέρ, δεν είναι μετρό".

2.Κύριος βιαστικός περναει γρήγορα από μπροστα μου "Απο δω καλα παω? μου λεει. "Μια χαρα του λεω" ουτε που ηξερα που πηγαινε

3. Πιτσιρικα με ωραια πισω κινηση και γλυκο προσωπακι στην Ομονοια. "Για να παρω τον Ησαπ για ταδε απο που το παιρνω απο μπρος η απο πισω?" Της λεω "απ' οπου σ' αρεσει"

Στην Ομονοια στο -1 εχει 2 εισοδους για ησαπ (γραμμη 1) που ειναι το ιδιο, απο οπου και να μπεις σε βγαζει στον ιδιο χωρο

  • Like 5
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα να αφησω και γω μια ιστορια.
Οικογενειακο παντοπωλειο με τσιγαρα φαγωσιμα κτλ.
Ερχεται αντρας γυρω στα 50-60,Αγοραζει ενα πακετο τσιγαρα και μετα απο την συναλλαγη με ρωταει αν ξερω τι ειναι ενα κοκκινο λαμπακι που αναβει στον πινακα στο αυτοκινητο(στον πινακα ναι),του λεω οχι δυστυχως δεν γνωριζω και μου απανταει με το "πω γ@μωτο και τωρα παλι μαστορα κτλ.."καθως βγαινει..Εχω και καποια αλλα που θα αφησω καποια αλλη στιγμη με πιο πολυ ελευθερο χρονο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 ώρα πριν, jackess είπε

"Δε ξέρεις ποια είμαι εγώ!"

Eχω κι εγω τετοιο!

Στο καταστημα υποδηματων, εκπτωσεις, ημιβομβαρδισμενο τοπιο, εγω να εξυπηρετω 3 πελατισσες, αλλες τοσες και η συναδελφος, πανω κατω στην αποθηκη για νουμερο, να εχω τον νου μου μη μπερδεψουν τα κουτια και γινει χαος, γενικα οχι πολυ ωραια κατασταση. Εκει λοιπον που εξυπηρετω τις αλλες, μπαινει μεσα στο μαγαζι μια καινουργια. Την κοιταω, της χαμογελαω, της λεω να ριξει μια ματια και θα παω αμεσως. Και μετα απο λιγο αρχιζει ο διαλογος αυτος πανω κατω.

- Θελω αυτο το παπουτσι στο Χ νουμερο.
- Θα μου δωσετε λιγα λεπτακια να εξυπηρετησω τις κυριες που προηγουνται και ερχομαι αμεσως σε εσας. (Χαμογελο)
- Ειμαι βιαστικη
- Ναι ναι, ριξτε μια ματια στο μεταξυ και ερχομαι. (Χαμογελο)
- Θα με εξυπηρετησεις τωρα, ξερεις ποια ειμαι εγω??

Παραταω τις αλλες, παω μπροστα της με τρελο χαμογελο επειδη δεν εχω χειροτερο απο αυτην την ατακα, της δινω και το χερι και λεω.

- Δυστυχως οχι, αλλα ουτε κι εσεις ξερετε ποιος ειμαι εγω, ας συστηθουμε λοιπον (και συστηνομαι).
- Εεεε ειμαι η γυναικα του Ταδε. (εμφανως σοκαρισμενη).
- Τελεια κυρια Ταδε, χαρηκα πολυ, τωρα λοιπον που εμαθα ποια ειστε και εσεις ποιος ειμαι, θα κανετε λιγη υπομονη να τελειωσω με τις κυριες και αμεσως μετα που θα ερθει η σειρα σας θα σας εξυπηρετησω, ενταξει?
- ...

Τελικα αυτη ηταν συζυγος καποιου γνωστου (δεν τον ηξερα παντως εγω) και γενικα πολυ μπιτς στην αγορα, εγινε τακτικη πελατισσα μετα και παντα καλοβολη για καποιον λογο :lol:

  • Like 5
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jackess είπε

Δεν έχω πολλές αστείες ιστορίες από δουλειά και θυμάμαι ακόμα λιγότερες αλλά μία που να έχει μείνει ήταν όταν δούλευα στην NN Hellas.

Είμαι στα κεντρικά με την τεράστια πινακίδα NN στην είσοδο και άλλη μία πάνω από το κεφάλι μου.

Μπαίνει κουνιστή λυγιστή μανταμίτσα με γυαλί και τσίχλα και με λέει

-Θέλω να κάνω μια ασφάλεια στην Interamerican 

-Τέλεια, θα πάτε στην Interamerican για αυτό όχι εδώ

-Γιατί;

-Γιατί εδώ είναι NN και όχι Interamerican

-Σίγουρα;

Γυρνάω το κεφάλι μου και κοιτάω τη πινακίδα της εταιρίας

-Ναι, είμαι 100% σίγουρος πως είστε σε λάθος κατάστημα

-Ε καλά δε μπορώ να τη κάνω εδώ και να τη στείλετε το ίδιο είναι

-Μπορούμε να σας κάνουμε συμβόλαιο στην εταιρία μας αλλά όχι στην Interamerican

Εκείνη τη στιγμή κάνει κίνηση να πάει προς τα μέσα (HR department) και προσπαθεί να ανοίξει με τα χέρια τις αυτόματες πόρτες που ενεργοποιούνται με κάρτα (σαν του μετρό)

-Που είναι ο μπρόκερ μου; Θέλω να τον δω.

-Καταρχάς κυρία μου μην αγγίζετε τις πόρτες (με υψηλότερο τόνο)

-Ποιος είσαι εσύ που θα μου πεις τι θα κάνω;

-Τι ζητάτε κυρία μου, δεν είμαστε Interamerican εδώ. Τι θέλετε;

-Μία ασφάλεια θέλω, τι σόι ασφαλιστική είστε αν δεν μπορείτε να με εξυπηρετήσετε;

-Είστε σε ΛΑΘΟΣ ασφαλιστική, τι δε καταλαβαίνετε;

Μου βγάζει τη τσίχλα και τη πετάει στην υποδοχή, γυρνάει πλάτη και φεύγει γοργά από την είσοδο φωνάζοντας "Δε ξέρεις ποια είμαι εγώ!"

Εν το μεταξύ η εταιρία γεμάτη κόσμο εκείνη τη στιγμή..

Πολλές φορές μπέρδευαν το κτήριο με ξενοδοχείο και μου ζήταγαν δωμάτια αλλά το πολύ πολύ να τους έδινα οδηγίες ή να καλούσα κάποιο ταξί.

Αυτή όμως το πήγε σε άλλο επίπεδο :P

τον μπρόκερ τον βρήκατε τελικά;;; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, T. Jefferson είπε

Σκάει τηλέφωνο στο μαγαζί και ακολουθεί ο πιο κάτω διάλογος:

-Ψητοπωλείο το ψόφιο κουνάβι (δεν έχει σημασία ο τίτλος ούτε το τι είδους κατάστημα είναι, ούτε το τι εμπορεύεται) λέγετε παρακαλώ.

-Έλα ποιος είναι; Μήτσο εσύ; Ο Νίκος; (κλαίω όταν προσπαθούν να μαντέψουν ονόματα που δεν υπάρχουν παίζοντάς το δήθεν ότι είναι παλιοί πελάτες) 😂

-Όχι είμαι ο (τάδε) με ποιον μιλάω παρακαλώ;

-Είμαι ο (τάδε) που έχω πάρει από σας εκείνο το (οτιδήποτε δεν έχει σημασία) και θέλω να έρθει κάποιος να μου το ρυθμίσει. Κερνάω και καφέ!

-(αρχίζω και ανεβάζω πίεση και απαντάω) Κουλουράκι μαζί με τον καφέ κερνάτε; Φοντανάκι;

-Ναι ναι και κουλουράκι. Ό,τι θέλετε αρκεί να έρθετε να μου το ρυθμίσετε.

-Τι να σας ρυθμίσουμε;

-Τα πάντα (αλλά τα κοάλα πάλι στην απόξω ε; ).

-Όταν λέτε τα πάντα;

-Να μου δείξετε πως δουλεύει. Δεν ξέρω να το χρησιμοποιώ.

-Δίπλωμα οδήγησης έχετε;

-Ναι (με απορία)

-Σας το έβγαλε ο πωλητής από τον οποίο αγοράσατε το αυτοκίνητό σας ή πληρώσατε σε σχολή οδήγησης;

-Μα τι ερώτηση είναι αυτή; Φυσικά και πλήρωσα.

-Και τώρα πως ακριβώς θέλετε για να χρησιμοποιήσετε αυτό που αγοράσατε, να έρθει κάποιος να σας δείξει κι όλας στο σπίτι σας, να φάει του κόσμου τις ώρες να σας δείξει, χωρίς να πληρώσετε;

-.... (άφωνος κομπιάζει) μα... και πως θα γίνει, εγώ πως θα το κάνω να δουλέψει; Νόμιζα ότι αυτά είναι μέσα στην τιμή (!) (κι εγώ νόμιζα ότι αν βάλω ρόδες στη γιαγιά μου θα γινόταν πατίνι ένα πράμα 🙄 )

-Οδηγίες χρήσης δεν έχει αυτό που πήρατε στη συσκευασία; On line επίσης έχει οδηγίες.

-Τι on-line μου λες; Δεν τα ξέρω αυτά τα πράματα. Ένα βιβλιαράκι έχει μέσα αλλά δεν με εξυπηρετεί, εγώ δεν διαβάζω ποτέ τις οδηγίες χρήσης (!!) Εγώ θέλω να έρθετε να μου το φτιάξετε. Και κερνάω και καφέ (γαλαντόμος ρε ο τύπος, όχι παίζουμε!)

-Να σας το φτιάξουμε; Χαλασμένο είναι;

-Μα που να ξέρω; Σας λέω ότι δεν το έχω βάλει ακόμα στην πρίζα, περιμένω να έρθει κάποιος να μου δείξει πως το χρησιμοποιούνε.... (🤣)

-Λοιπόν κοιτάξτε, εμείς παρέχουμε τέτοιο service ωστόσο είναι με χρέωση. Με ένα καφέ όπως καταλαβαίνετε δεν γίνεται, έστω κι αν συνοδεύεται με κουλουράκι... (θες και να κοιμηθείς με μοντέλο κερνώντας τη μια μπύρα τσίπη!)

-Δηλαδή ρε παιδιά, δεν φτάνει που το πλήρωσα να το αγοράσω (λες και δεν έπρεπε να πληρώσει για να αγοράσει οτιδήποτε) τώρα πρέπει να πληρώσω για να το χρησιμοποιήσω;

-Μπορείτε εναλλακτικά να διαβάσετε τις οδηγίες χρήσης αν θέλετε. Αλλιώς ναι πρέπει να πληρώσετε αναλόγως τι θέλετε (και του λέω το κοστολόγιο στο περίπου για κάθε χρήση που ενδεχομένως να χρειαστεί, σετάρισμα, επίδειξη, κομπλέ όλα).

- .... !!!!.... Άπαπα ακριβά είναι. Αφήστε, θα φέρω μια ανιψιά μου που ξέρει από αυτά τα πράματα. Είναι και έξυπνη και ξέρει. Έχει σπουδάσει κομπιούτερ (δεν πα και να έχει σπουδάσει και τα... εγγόνια της λέω από μέσα μου).

-Εντάξει όπως νομίζετε (έχεις να φας τέτοιο αυτογκόλ που στο τέλος πάλι εδώ θα έρθεις και θα πληρώσεις). Και κλείνει το τηλέφωνο.

Τρεις μέρες μετά ο ίδιος πάλι πήρε τηλέφωνο και έκλεισε ραντεβού για κατ' οίκον εξυπηρέτηση, όπως ακριβώς του είπα κι εγώ. Φιλικές τιμές 😋. Η ανιψιά του δεν είχε ιδέα για το αντικείμενο προφανώς αφού δεν είχε να κάνει με πληροφορική όλο αυτό.

Άλλος ένας ανούσιος κύκλος για να καταλήξει στην αρχή το όλο θέμα δηλαδή. Κλασικά ο τζάμπας που νομίζει ότι δεν θα πληρώσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις συνήθως μπαίνει και καπέλο, αλλά για ανθρωπιστικούς λόγους και μόνο η χρέωση παρέμεινε η κανονική. 

Ρε φίλε Γίνε λίγο συγκεκριμένος μιλάς για ψητοπωλειο και μετά μιλάς για αυτοκίνητα έλεος.  Γράψε σωστά. Μην βάζεις εταιρίες 

  • Like 7
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 minutes ago, Dellapple said:

Ρε φίλε Γίνε λίγο συγκεκριμένος μιλάς για ψητοπωλειο και μετά μιλάς για αυτοκίνητα έλεος.  Γράψε σωστά. Μην βάζεις εταιρίες 

Δεν θέλει να γίνει συγκεκριμένος, το γράφει στις παρενθέσεις. Κατά τα άλλα έχει πέσει ban, μην περιμένεις απάντηση του.

Επεξ/σία από ThReSh
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα! Ωραίο θέμα TS. Η λιανική είναι ένας τομέας που έχει αμέτρητες ιστορίες καθημερινής τρέλας.

Κάποιες δικές μου προσωπικές εμπειρίες ή από συναδέλφους που έτυχε να είμαι μπροστά.

---

Ξεκινάμε από τα κλασσικά:

-Μας έχουν ζητήσει τηλεόραση Sony Bavaria (η Sony τη σειρά των τηλεοράσεων την ονομάζει Bravia).

-Ζητάνε επίσης να είναι από αυτές τις νεες τις LSD (LCD).

-Πολλές φορές επίσης φέρνουν απλά το τηλεχειριστήριο και ζητάνε να τους περάσουμε με σειρά τα κανάλια, στο τηλεχειριστήριο...

-Επίσης ηλικιωμένος κύριος έχει σκάσει μύτη με ένα χαρτί κουζίνα όπου είχε σχεδιάσει ολόκληρο το τηλεχειριστήριο και ήθελε να του γράψουμε δίπλα από κάθε κουμπί τη λειτουργία.

---

-Πελάτης: Η ζυγαριά που αγόρασα χθες έχει κάποιο πρόβλημα.

-Πωλητής: Ποιο είναι το πρόβλημα;

-Πελάτης: Δείχνει πάντα τα ίδια κιλά και φυσικά λάθος. Η οθόνη βγάζει και εμένα και τον άντρα μου 53,6.

-Πωλητής: Έχετε αφαιρέσει το αυτοκόλλητο που είχε αρχικά η οθόνη;

---

Πελάτης (~18Α) έξαλλος μπαίνει στο κατάστημα με τον εκτυπωτή αγκαλιά. αφού είχε προηγηθεί και τηλέφωνο για να μας πει πως δεν τυπώνει.

-Πελάτης: Αυτό το πράγμα που μου δώσατε δεν τυπώνει.

-Πωλητής: Μισό λεπτάκι κύριε να το ελέγξουμε. Κουμπώσατε τα μελανάκια σωστά; Βγάλατε τα προστατευτικά αυτοκόλλητα.

-Πελάτης: Φίλε δεν είμαι κανένας μ@λ@κας είχα ξανά εκτυπωτή. Ξέρω πως λειτουργεί.

-Πωλητής: Δώστε μου ένα λεπτό. Περάστε στον πάγκο να το δούμε μαζί.

(ανοίγω το καπάκι του εκτυπωτή και βλέπω τα μελανάκια απλά πεταμένα χύμα και όχι κουμπωμένα στη θέση τους. Γυρίζω τον κοιτάζω και με ένα ύφος μου λέει "ε εντάξει δεν ήξερα πως να τα κουμπώσω και για αυτό τον έφερα".)

---

Μου φέρνει ένα κύριος μια μέρα ένα φορτιστή για φορητό υπολογιστή και μου λέει.

"Φιλαράκι ρίχνεις μια ματιά γιατί πολλές φορές δεν φορτίζει το μηχάνημα και ο γιος μου λέει πως αν και βγάζει ένα φως δεν λειτουργεί..."

Παίρνω και εγώ το φορτιστή και βλέπω πως το καλώδιο ρεύματος που πάει στην πρίζα έχει κοπεί και κάνει σπινθιρισμό!! Απορώ που δεν πήραν καμία φωτιά.

---

Το προσωπικό μου αγαπημένο όμως είναι το παρακάτω.

Δεσποινίς γύρω στα 25 φεύγα, ξανθιά (τυχαίο εντελώς γεγονός θεωρώ, επίσης δεν έχω κάτι με τις ξανθιές για να μην παρεξηγούμαστε.)

Έχει έρθει 4-5 φορές να ρωτήσει για φορητό υπολογιστή καθώς θα έφευγε να σπουδές στο Λονδίνο, ιατρική παρακαλώ.

-Αφού λοιπόν εξήγησα περίπου στις 15-20 φορές πως με ένα αντάπτορα ρεύματος το μηχάνημα θα λειτουργεί κανονικά στις πρίζες της Αγγλίας και δεν θα πάρει φωτιά..

-Διαβεβαίωσα πως τόσο τα δημόσια wifi όσο και η σύνδεση με τον πάροχο της πόλης που θα έμενε άρα και το ρούτερ που θα της έδιναν είναι 1000% συμβατά και θα μπαίνει στο ιντερνετ χωρίς κανένα πρόβλημα και θα φορτώνουν κανονικά και οι ελληνικές σελίδες..

-Τέλος αφού λύσαμε το θέμα αν θα υπάρχει πρόβλημα που η γλώσσα και γενικά το μενού του συστήματος θα είναι στα ελληνικά ενώ θα το δουλεύει στο εξωτερικό ήρθε η ώρα να σημειώσω τους κωδικούς για να τους δώσω στο ταμείο και να τη ρωτήσω αν θέλει να το ετοιμάσουμε εμείς.

(σαν έξτρα παροχή μιας και μιλάμε για 12-14 χρόνια πριν που ο κόσμος δεν ήταν εξοικειωμένος ιδιαίτερα με την τεχνολογία και το διαδίκτυο περνάγαμε τα απαραίτητα προγράμματα για δουλέψει, winrar, acrobat reader, office suite κλπ).

Οπότε που λέτε εδώ έρχεται το κορυφαίο:

-Πωλητής: Θέλετε να το ετοιμάσουμε εμείς το μηχάνημα, έχετε χρόνο να περιμένετε;

-Πελάτης: Ναι φυσικά θα με υποχρεώσετε.

-Πωλητής: Ωραία, ρωτάω γιατί θα χρειαστώ 20 λεπτά.

-Πελάτης: Ωραία κανένα πρόβλημα.

Με μια άνεση και περίσσεια χαρά ανοίγει το τσαντάκι της και βγάζει 20 λεπτά του ευρώ για να μου τα δώσει.

Περιττό να σας πως πως 2 συνάδελφοι που ήταν μπροστά δίπλωσαν από τα γέλια και κατεβαίναν 4-4 τα σκαλιά για τον κάτω όροφο ενώ εγώ προσπαθώντας να συγκρατηθώ της εξήγησα απλά πως χρειαζόμουν περίπου 20 λεπτά χρόνο για να της το ετοιμάσω.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εδώ και πολλά χρόνια...

Με φωνάζουν από τον πάνω όροφο να εξυπηρετήσω ένα άτομο και όσο πιο γρήγορα μπορείς.Να πνίγομαι εννοείται στην δουλειά και να μην έχω ένα λεπτό χρόνο.Ανεβαίνω και ο τύπος απλά ήθελε ένα cd😠.Κοιτάζοντας στην γωνία βλέπω τους 2 συνέταιρους στο μαγαζί να έχουν ξεκαρδιστεί στα γέλια πίσω από τον πάγκο του ταμείου.Λέω καλά....

Μετά από λίγες ημέρες ίδιο σκηνικό αλλά με άλλη κατάληξη.Είχα ανέβει πάλι πάνω,και είχα μπροστά από τον πάγκο του service τουλάχιστον 10 άτομα να περιμένουν εμένα.Οι άλλοι δύο του μαγαζιού να κάθονται στην γραμματεία και να μην εξυπηρετούν κανέναν.Ένας πελάτης που τόλμησε να ρωτήσει αν μπορεί κάποιος άλλος να τους βοηθήσει του είπαν περίμενε στην σειρά.Και να γελάνε έτσι....Τελικά μετά από 5 λεπτά μια κυρία που βαρέθηκε να περιμένει και κατάλαβε τι γινόταν,τους ξεφτίλισε κανονικά. Παιδιά ρεζίλι όσο δεν πάει .Δεν θυμάμαι ακριβώς μετά από πόσες ημέρες  αποχώρησα από το μαγαζί,όντας απογοητευμένος από τη συνεργασία και φυσικά έκλεισαν μετά από 6 μήνες.

Επεξ/σία από dhmhtries22
  • Like 8
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...