Προς το περιεχόμενο

Τρελές ιστορίες από τρελούς πελάτες


Paris777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Στις 18/4/2019 στις 12:04 ΜΜ, nemesiskp είπε

Τηλεφωνικη τεχνική υποστήριξη . 

-Ναι καλησπέρα σας ποιο είναι το πρόβλημα σας; 

-Καλησπέρα, από το πρωί δεν μπορώ να μπω στο ιντερνετ  από το tablet μου 

γενικό τσεκ γραμμή κλπ όλα φαίνονταν οκ αλλά δεν είχε επικοινωνία με το router.

Δεν σκαμπαζε πολλά.

-Μπορείτε να πάτε πίσω από το router να πατήσουμε ένα κουμπάκι (reset) μήπως πάρει; 

Μου λέει μισό και άκουγα κάτι γκαπ γκρουπ, πέφτανε πράγματα λέω τι σκατα κάνει; 

Μετά από λίγη ώρα

-Περίμενε λίγο αγόρι μου να φέρω ένα φακό γιατί επειδή έχει κοπεί το ρεύμα δεν έχω φως και δεν βλέπω καλά.

Καγκελο εγώ!!!!

-Κυρία μου δεν μπορείτε να έχετε ίντερνετ αν δεν έχει ρεύμα 

-.......... 

-Α ναι ε; Ευχαριστώ καλημέρα σας. 

Πελάτης φέρνει μητρική με πρόβλημα 

-Να εχω εδώ αυτή την μητρική και κάνει αυτό και αυτό

-Καλημέρα σας, ωραία θα την ελέγξουμε εντός της ημέρας και αν έχει πρόβλημα θα την αλλάξουμε. 

-Τι εννοείτε θα την ελέγξετε, σας λέω ΕΓΏ ότι έχει πρόβλημα. 

-Ναι κύριε μου πρέπει να ελεγχθεί το προϊόν

-Όχι δεν το δέχομαι θα μου την άλλαξετε τώρα και αρχίζει να φωνάζει 

-Δεν γίνεται αυτό που μου ζητάτε

-Να μου φωνάξεις τον προϊστάμενο 

έρχεται ο διευθυντής

-Καλημέρα τι έχουμε εδώ; 

-Να εδώ έχω αυτήν την μητρική με πρόβλημα και οι τεχνικοί σας για να μου την αλλάξουν θέλουν να την ελέγξουν πρώτα 

-Σωστά σας είπαν πρέπει να ελεγχθεί το προϊόν εάν έχει πρόβλημα 

φωνές κακό πάλι θα μου την αλλάξετε τώρα ααα ουυυ. 

Τελικά είδε ότι δεν και λέει 

-Δεν μου την αλλάζεις Ε;;;; 

-Όχι εάν δεν ελεγχθεί 

-οκ

Την αρπάζει, την πετάει κάτω χοροπηδάει κυριολεκτικά πάνω της και σηκώνεται και φεύγει 

Κλαμαααα από το γέλιο μετά 

Πλέον χωρίς ρεύμα δεν έχεις ούτε τηλέφωνο.

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

12 ώρες πριν, ekkli είπε

αυτό που φαίνεται στο xray είναι τα υγρά.
Το άδειο πλαστικό μπουκαλάκι του νερού δεν φαίνεται καθόλου.
Αν το είχανε δει, θα στο αφαιρούσαν.

Ρώτα κι εσύ την επόμενη φορά στον έλεγχο.

Εγώ διάβασα τον κανονισμό και μιλάει για υγρά που απαγορεύονται. Και μετά για τα containers τους. Αυτά δηλαδή που τα περιέχουν. Όχι αυτά που θα μπορούσε να τα περιέχουν. Έχει διαφορά.

4 ώρες πριν, Kastor-nt είπε

Οφ τοπικ , αλλα γιατι οχι μπουκαλακι νερου μετα τον ελεγχο? Στα "duty free"

Στην Ελλάδα έχει υποχρεωτικά 0.50 ευρώ γιατί έχουμε ελεγχόμενες τιμές. Στο εξωτερικό (πχ Amsterdam) μπορεί να έχει πιο πολύ και από το αεροπλάνο!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν μερικά χρόνια, έκανα μια μικρή εθελοντική εργασία σε ένα event για μερικές ώρες την εβδομάδα. Ήταν κυρίως για εξυπηρέτηση κοινού σε ενα δρώμενο της εκδήλωσης.

Μια μέρα έρχεται μια παρέα με τρεις κοπέλες. Με ρωτάνε κάτι σχετικό για την εκδήλωση οι δυο απο τις 3.

Εκεί που μιλάμε, εμφανίζεται ένας ηθοποιός που εργάζονταν για το event. Οι ίδιες δυο κοπέλες με ρωτάνε ποιος είναι . Τους λέω το όνομα του. 5 δευτερόλεπτα μετά η τρίτη της παρέας με ρωτάει πάλι ποιος είναι, σαν να μου το ρωτούσαν πρώτη φορά. Οι άλλες δυο την πειράζουν πως μόλις αυτό ρώτησαν, για να της δώσω την τελειωτική ερώτηση στο ίδιο ύφος πειράγματος "Δουλεύεις με internet explorer?"  😁

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

σε βλάβες ίντερνετ :

User : ναι γειά σας, κόλλησα έναν ιο και νομίζω ότι με παρακολουθούν. Δεν έχω σύνδεση με το Internet
υπάλληλος μισό λεπτό να δω τις ρυθμίσεις σας.
υπάλληλος : όντως κάτι βλέπω, τι πειράξατε ;
User :  ε να.. μπήκα μέσα στο ρούτερ.. και άλλαξα το WiFi password, SSID, και μαζί με αυτά για να είμαι σίγουρος ότι έχω ασφάλεια, μπήκα και άλλαξα τις ρυθμίσεις στο PPPoE..

.

.

skk7y.jpgvia Imgflip Meme Generator

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και από μένα, φοβερό θέμα! 

Έχω δουλέψει πριν καμιά 3-4 χρόνια σε μαγαζί με παγωτά στη Θεσσαλονίκη και δεν θα ξεχάσω 2 περιστατικά.. 

´Εχουμε και λέμε: ( ο διάλογος είναι αυτός ΑΚΡΙΒΩΣ γιατί μόλις έφυγε τον κατέγραψα σε χαρτάκι για να μη το ξεχάσω «ποτέ»)..

’Άδιο το μαγαζί, στη βιτρίνα με τα παγωτά εγώ, μπαίνει μέσα κυρία 55-60 χρονών’

Εγώ: καλησπέρα, πώς μπορώ να εξυπηρετήσω;

Κυρία: γεια σας, ποσο την έχετε;

Εγώ: ορίστε; 

Κυρία: πόσο την έχετε;

Εγώ: τι εννοείτε πόσο την έχουμε; Την ποια;

Κυρία: τη μπάλα καλέ

Εγώ: αααα το παγωτό.. ναι, δεν δουλεύουμε μπάλα, διαλέγετε είτε χωνάκι είτε κυπελάκι και το γεμίζουμε, ανάλογα πόσο κοστίζει.

Κυρία: 2 μπάλες θέλω πόσο τις έχετε;

Εγώ: σας είπα, δεν δουλεύουμε με μπάλα, με σκούπ, έχω αυτή εδώ τη σπάτουλα, διαλέγετε είτε χωνάκι(το πιάνω της το δείχνω), είτε κυπελάκι(το πιάνω της το δείχνω), και εγώ τα γεμίζω με 2-3 γεύσεις.

Κυρία: ωραία θελω 2 μπαλες να μου βάλετε

έχει αρχίσει να με πιάνει σπαστικό γέλιο ενώ εκείνη ζει στη νεραϊδοχώρα και λέω ας το φχαριστηθώ..

Εγώ: πού να σας τις βάλω;

Κυρία: όπου θέλετε

Εγώ: *πιάνω γαμη..νο χωνάκι..* εδώ καλά είναι;

Κυρία: αχ ναι τέλεια τι θα μου βάλετε;

Εγώ: τι θέλετε να σας βάλω; 

Κυρία: τι γεύσεις έχετε;

ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ 5ΛΕΠΤΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΑΠ ΤΗ ΒΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΑΣΠΟΥΜΕ ΤΙΣ ΓΕΥΣΕΙΣ ΘΕΛΕΙ ΕΠΕΞΗΓΗΣΗ. ΠΑΡΕΠΙΠΤΟΝΤΩΣ ΦΟΡΑΕΙ ΓΥΑΛΙΑ ΟΠΟΤΕ ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΕΒΛΕΠΕ ΛΟΓΩ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ

Εγώ: *Ξεκινάω* Κρέμα..Σοκολάτα..Φυστίκι... μπλα μπλα μπλα μπλα 32 γεύσεις είχαμε τότε

Κυρία: Σύκο δεν έχετε;

Εγώ: όχι δεν έχουμε

Κυρία: καλά βρε μπάλες δεν έχετε, συκαλάκι δεν έχετε, τι έχετε;

Εγώ: χιούμορ υπομονή και πονοκέφαλο

Κυρία: εεε; Δεν κατάλαβα

Εγώ: τίποτα κυρία μου πείτε μου τι θέλετε να σας βάλω στο χωνάκι να τελειώνουμε σήμερα

Κυρία: ααα νεαρέ πολύ νευρικός είσαι.. βάλε μου 2 μπάλες σοκολάτα στο χωνάκι

*γεμιζω το χωνάκι με σοκολάτα, πάω ταμείο*

Εγώ: έτοιμο, ορίστε, 2,80€ είναι

Κυρία: καλέ 1,40 την έχετε;

Εγώ: ... ευχαριστώ γεια σας!

 

 

ΠΑΡΑΝΟΙΑ

  • Like 5
  • Confused 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πελατης με εχει παρει τηλεφωνο 5 το πρωι για να του πουλησω ενα προιον, εννοειται χωρις συνενοηση ή να ζητησει σχετικη διευκολυνση κλπ. Κι επειδη δε το σηκωνα ηρθε απο το μαγαζι στις 9 βριζοντας οτι γυρω στις 5:15 θα περνουσε κοντα απο το μαγαζι πηγαινοντας στη δουλεια του και οφειλα να τον εξυπηρετησω, ιδιως επειδη αυτοπροσδιοριζοταν ως καλος και συνεπης πελατης (ειχε ξανααγορασει ενα προιον αξιας 150 ευρω πριν 2 χρονια). Αφου ανταλλαξαμε ορισμενα γαλλικα , με ενημερωσε με υφος εκδικητικο οτι για το λαθος που εκανα, τον χανω απο πελατη.... Αποχωρησε και την επομενη μερα ξαναηρθε ευδιαθετος για να τα βρουμε και αγορασε και το προιον που ηθελε.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το καταστημα εκλεινε στις 11 το βραδυ. Αρχιζαμε και μαζευουμε, κλεινουμε ταμειο, κλεινουμε φωτα και τσουπ... σκαει πελατης. 

-Κλεισατε;

-Οχι ατμοσσφαιρα κανουμε.

----------

-Αυτη η ταινια που ειναι ημερας ποτε την επιστρεφω;

-Την επομενη απο τοτε που την νοικιασατε;

-Αν την φερω μετα απο μια βδομαδα θα χρεωθω;

-Ναι

-Μπορειτε να την κανετε βδομαδας για μενα;

-Οχι

---------------------

-Ψαχνω μια ταινια, αλλα δεν θυμαμαι τιτλο

-Δεν πειραζει, θυμαστε τιποτα απο την ταινια;

-Ναι οτι εβρεχε;

-Μηπως ηθοποιο;

-Οχι

-Σκηνοθετη; ( τι ρωταω και εγω;)

-Οχι

-Τουλαχιστον ποτε την ειδατε; σε ποιο καναλι;

-Α... Οχι περασαν πολλα χρονια

-Και απο μενα τι θελετε;

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 16/4/2019 στις 11:22 ΜΜ, ThReSh είπε

Χωρίς αντίδραση/σχόλιο/κάτι μόλις άκουσε για τα 1000 euro? Εκεί είναι το καλό κουτσομπολιό! 😛

Πρέπει να είσαι βλαμμένος για να μην ξέρεις πως ένας τέτοιος χαρτοφύλακας κοστίζει τόσο.
Δλδ έχεις φίλο που για χάρη σου ξοδεύει 1000 σε ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ, οχι tv, κινητό η pc αλλά ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ
και δεν ξέρεις πόσο κοστίζει και κατ'επέκταση πόση σημασία έχεις ως άτομο για εκείνον? 
Αν και πιθανότερο σενάριο θεωρώ πως είναι η τσιγκουνιά του αποδέκτη του δώρου αν ήταν δώρο δλδ
και δεν το είπε γιατί ένιωσε τέρμα βλάκας όταν κατάλαβε πως ο "κλειδαράς" ήξερε την αξία του χαρτοφύλακα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
9 λεπτά πριν, mirrage είπε

Πρέπει να είσαι βλαμμένος για να μην ξέρεις πως ένας τέτοιος χαρτοφύλακας κοστίζει τόσο.
Δλδ έχεις φίλο που για χάρη σου ξοδεύει 1000 σε ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ, οχι tv, κινητό η pc αλλά ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΑ
και δεν ξέρεις πόσο κοστίζει και κατ'επέκταση πόση σημασία έχεις ως άτομο για εκείνον? 
Αν και πιθανότερο σενάριο θεωρώ πως είναι η τσιγκουνιά του αποδέκτη του δώρου αν ήταν δώρο δλδ
και δεν το είπε γιατί ένιωσε τέρμα βλάκας όταν κατάλαβε πως ο "κλειδαράς" ήξερε την αξία του χαρτοφύλακα.

Μπα μην το λες. Ο συγκεκριμένος πρεπει να ήταν δικηγόρος που ενδεχομένως να το ελαβε ως δωρο απο πελατη επειδη κερδισε καποια δικη ή κατι τετοιο.

Συμβαίνει να παιρνουν τετοια  ευχαριστήρια δώρα σε δικηγόρους ή γιατρούς. Πλεον συμβαίνει λιγότερο  :lol:

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 19/4/2019 στις 8:44 ΠΜ, spectaculator είπε

Προ ετών, στο σέρβις του Πλαισίου μια κυρία φέρνει την οθόνη της.

- Ποιο το πρόβλημα;

- Δείχνει θαμπά!

Μετά από δυο-τρεις μέρες ήρθε να την παραλάβει. Επίδειξη πως όλα λειτουργούν όπως πρέπει και:

- Ω! Σας ευχαριστώ! Πόσο χρωστάω;

- Τίποτα!

- Γιατί, τι είχε;

- Τίποτα, απλά την καθάρισα!

Η ιστορία ανήκρει σε πρώην "Πλαισιά" τεχνικό και την έμαθα  ενώ δουλεύαμε σε άλλη αλυσίδα...

Gay τύπος μπαίνει με το pc στο μαγαζί κ πάει στο service.
Τεχν.Πως μπορώ να σας βοηθήσω?

Πελ.Το pc μου έχει πρόβλημα και θέλω να το δείτε.Το αγόρασα χθες.

Τεχν. Βεβαίως να το δούμε! Τι πρόβλημα έχει? 

Πελ. Όταν ακουμπάω την γλώσσα μου στο usb με τινάζει ρεύμα.

Τεχν. μένει κάγκελο και αφού καταφέρνει να συγκρατήσει το γέλιο του λέει πως θα μετρήσει
          την θύρα μήπως έχει διαροή, βγάζει το πολύμετρο και το ακουμπά στην 1η μπροστινή θύρα.

Πελ. Η πίσω έχει το πρόβλημα.

Τεχν.Κάγκελο για 2η φορά...

Τελικά του είπαν οτι δεν έχει θέμα και πως δεν είναι στα πλαίσια της ορθής χρήσης αυτό που κάνει και έφυγε.

 



 

Επεξ/σία από mirrage
  • Like 3
  • Confused 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κατάστημα με είδη κυνηγίου αλιείας. Όταν ξεκίνησε η χρέωση της σακούλας στα 0.09€.

Αφού κανω Ταμείο στον πελάτη του κόβω την απόδειξη με περασμένη την χρέωση της σακούλας αλλα χωρις να του πάρω τα έξτρα χρήματα της σακούλας(καθαρα τυπικά)

-Τι ειναι αυτο μου λεει;

-Ποιο παρακαλω;

-Τα 0.09€ που χρεώθηκα

-Η σακούλα, αλλά δεν σας κράτησα τα χρήματα, το περασα τυπικά μην υπάρξει κάποιος έλεγχος εξω.

Και εκει ξεκινάει το παραλήρημα, τόσα χρόνια πελάτες, μας χρεώνετε και τις σακουλες τωρα, σας έχουμε δώσει ενα σωρό λεφτα, παρε την σακουλα πίσω(βγαζει δική του απο την τσεπη)

-εσυ τι εισαι υπάλληλος;(μου λεει)

-μάλιστα

-τα αφεντικά σου δεν μου το έχουν κανει ποτε αυτο

-σας εξηγώ κυριε οτι δεν σας πηρα έξτρα χρήματα για τα 0.09€ της σακούλας

-που ειναι το αφεντικό σου;

-οριστε κύριε στην είσοδο είναι(μεχρι εκεινη την στιγμή δεν ειχε ερθει)

-κοντοστάθηκε, τον βλέπει

-γεια σου Τάσο, καλα εισαι;

Και έφυγε...

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σαν τεχνικός κάνω και τηλ. Support σε τραπεζικά συστήματά ,

με καλούν από ένα κατάστημα γνωστής τράπεζας , 

Υπ. καλημερα έχω παραλάβει το καινούργιο ups μπορώ να το τοποθετήσω στο μηχάνημα ?

Εγω. Βεβαίως θέλετε βοήθεια με τα καλώδια να σας πω πως πάνε ?

Υπ. Όχι ξέρω ξέρω  ,πες μου μόνο όσο αλλάζω ups ο κόσμος μπορεί να δουλεύει το μηχάνημα ?

Εγω . Όχι γιατί πρέπει να το σβήσετε και να βγάλετε την πρίζα για να μπει το ups .

Υπ. Και γιατί ρε φίλε δεν το λες τόση ώρα και ψάχνω να δω γιατί δεν δουλεύει το μηχάνημα 🤣

 

Δινω τηλεφωνικές οδηγίες σε μια υπαλληλο για να κάνει reset σε ένα μηχάνημα  ,καθώς είναι στα μενού της συσκευής της λέω τώρα πατήστε το 5 και θα δείτε τι γράφει η οθόνη ,ακούω ένα μπιπ και μου λέει  ¨ δεν άλλαξε κάτι ¨ πατήστε άλλη μια φορά της λέω ,ακούω ένα μπιπ και παλι η κυρία εκνευρισμένη ¨  δεν γίνετε τίποτα, άδικα με καθυστερείτε ¨ .

Εγώ . Συγνώμη αλλά που πατάτε το νούμερο 5 ?

Υπ. Εεε στο τηλέφωνο που μιλάμε , που άλλου . 🤪

 

 

 

 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...