Προς το περιεχόμενο

Τρελές ιστορίες από τρελούς πελάτες


Paris777

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλος έχει αφήσει το Γερμανικής κατασκευής αυτοκίνητό του στην επίσημη αντιπροσωπεία για σέρβις, η οποία είναι γνωστό πως παρέχει υψηλής ποιότητας υπηρεσίες (στο ανάλογο κόστος βεβαίως). Τον ενημερώνουν για την ώρα της παραλαβής και επανέρχεται εκείνη την ώρα.

Με την άφιξή του, τον ενημερώνουν στην υποδοχή πως θα υπάρξει μικρή καθυστέρηση, καθώς κατά λάθος κλειδώθηκαν μέσα στο αυτοκίνητο τα κλειδιά και τώρα ανοίγουν την πόρτα, οπότε μπορεί να περιμένει αν επιθυμεί στον χώρο του συνεργείου. Όντως πηγαίνει εκεί και βλέπει έναν νεαρό τεχνικό να προσπαθεί να ανοίξει την πόρτα του συνοδηγού.

Τεχνικός: - Σε 5 λεπτά θα είστε έτοιμος, σχεδόν την άνοιξα.

Ο φίλος, από περιέργεια κυρίως, πηγαίνει από την πλευρά του οδηγού και δοκιμάζει το χερούλι, ανοίγοντας την πόρτα.

Φίλος: - Μάστορα από την μεριά του οδηγού είναι ανοιχτά!

Τεχνικός: - Το ξέρω, από εκεί τελείωσα τώρα κάνω την άλλη πλευρά!

Περιττό να πω πως ο φίλος δεν θα ξαναπάει το αυτοκίνητο εκεί για σέρβις.

  • Like 4
  • Confused 6
  • Sad 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Διάλογος μεταξύ δύο κολλητών παλαιότερα σε καφετέρια με τον σερβιτόρο να περιμένει:

- "Κερνάω εγώ ρε άστα"

 -"Τι λες ρε δικά μου ειναι"

- "Παλίκαρε (απευθηνόμενος στον σερβιτόρο), μη πάρεις λεφτά από αυτόν"

 "Άστα ρε σου λέω"

-"Ρε θα σε τσακίσω, δικά μου"

- Σταμάτα γιατί θα σου κάνω "Νι"

Σιωπή.........................................................ξαφνικό γέλιο η μισή καφετέρια, η άλλη μισή κοιτάει περίεργα

-Καλά πλήρωσε εσύ.

  • Like 1
  • Confused 3
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 minutes ago, pontez2 said:

Διάλογος μεταξύ δύο κολλητών παλαιότερα σε καφετέρια με τον σερβιτόρο να περιμένει:

- "Κερνάω εγώ ρε άστα"

 -"Τι λες ρε δικά μου ειναι"

- "Παλίκαρε (απευθηνόμενος στον σερβιτόρο), μη πάρεις λεφτά από αυτόν"

 "Άστα ρε σου λέω"

-"Ρε θα σε τσακίσω, δικά μου"

- Σταμάτα γιατί θα σου κάνω "Νι"

Σιωπή.........................................................ξαφνικό γέλιο η μισή καφετέρια, η άλλη μισή κοιτάει περίεργα

-Καλά πλήρωσε εσύ.

Πες μου ότι εννοείς τη γνωστή σκηνή από Monty Python and the Holy Grail XD XD XD

  • Like 1
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 minutes ago, pontez2 said:

Διάλογος μεταξύ δύο κολλητών παλαιότερα σε καφετέρια με τον σερβιτόρο να περιμένει:

- "Κερνάω εγώ ρε άστα"

 -"Τι λες ρε δικά μου ειναι"

- "Παλίκαρε (απευθηνόμενος στον σερβιτόρο), μη πάρεις λεφτά από αυτόν"

 "Άστα ρε σου λέω"

-"Ρε θα σε τσακίσω, δικά μου"

- Σταμάτα γιατί θα σου κάνω "Νι"

Σιωπή.........................................................ξαφνικό γέλιο η μισή καφετέρια, η άλλη μισή κοιτάει περίεργα

-Καλά πλήρωσε εσύ.

Για λιγους το reference αν και θα επρεπε να απευθυνεται σε πολυ περισσοτερους. 

https://m.imdb.com/title/tt0071853/ 

Βαλτε το στη ζωη σας

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/9/2019 στις 12:12 ΜΜ, FilipposMD είπε

Παρόμοιες ιστορίες με τις παραπάνω. Όχι ακριβώς με πελάτες, αλλά με φοιτητές στο πανεπιστήμιο που δουλεύω.

1. Δουλεύουμε με μια φοιτήτρια για τη διπλωματική της και μου δείχνει κάτι στο laptop της. Εκεί που κοιτάζω τους πίνακες, σκάει ειδοποίηση από κάποιο Messenger (δεν κατάλαβα τι ήταν) στη γωνία της οθόνης "What's up bitch?". Κάναμε και οι δύο ότι δεν το είδαμε, αλλά την άκουσα να ξεροκαταπίνει δίπλα μου!

2. Παρόμοια συνάντηση με άλλη φοιτήτρια, τελειώνουμε την συνάντηση και κουβεντιάζουμε πότε θα ξανασυναντηθούμε. Λέω, μισό να δω αν έχω άλλη συνάντηση στις τάδε του μηνός. Ανοίγω το google calendar φάτσα κάρτα και εμφανίζεται εκείνη την ημερομηνία ένα τρίωρο ραντεβού με τίτλο "κομμωτήριο-πεντικιούρ"! Έχω ένα κοινό calendar με την γυναίκα μου για να συντονιζόμαστε και το είχα αφήσει ενεργό, οπότε έγινα ρόμπα. Φαντάζομαι ακόμα θα αναρωτιέται η φοιτήτρια τι θα κάνω 3 ώρες στο κομμωτήριο, δεδομένου ότι δεν έχω καθόλου μαλλί!

μου θύμισες κάτι παρόμοιο...

 

Εχω ενα pc στη δουλεια που σερνεται άσχημα. Φωνάζω τα παιδια απο το ΙΤ να το δούνε και έρχεται ενας, κάθετε στη θέση μου και εγω απο πανω του όρθιος. Ειμαστε "φίλοι" γενικως και δεν παιζει προβλημα με το που μπαινεις και τι κάνεις εφοσον δεν ειναι κατι πολύ ακραιο, αλλωστε ειναι εταιρικα pc. Ανοίγει σε καποια φαση chrome και πανω εχω τα bookmarks.

"SEXY MOD PORN"

Κομπάζει λιγο αλλα δεν μιλαει. Νομίζω δεν ήξερε τι να πει... Το αφήνω λίγο μιας που εγω ξέρω τι ειναι αλλα εκεινος πλεον πρεπει να το σχολιάσει. 

-Προσεχε που μπαινεις

-Ναι κατάλαβα τι θες να πεις

-Το ελπίζω...

Για να μην φυγει με την ιδεα οτι βλεπω πορνο στο pc το άνοιξα. Ειναι ενα thread για ιδιοκατασκευες box mod ηλεκτρονικου τσιγάρου :lol:

Επεξ/σία από basilis_k6
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημείωση: H εταιρία είχε σε εκμετάλλευση μαγαζιά που ασχολούντε με τζόγο. Δεν μπορώ να πω περισσότερα.

Μπλιπ μπλιπ μπλιπ (τηλέφωνο το αφεντικό)

Αφεντικό : (ήρεμος) Ερχεστε λίγο?

Εγώ: Παρακαλώ κύριε Αφεντικό.

Αφεντικό: Λοιπόν τα μαγαζιά, μας στέλνουν τα καθημερινά ταμεία σε άσχετα email στο [email protected], σε εμενα, στην Μανατζερ, σε ότι νάναι. Τα ταμεία πρέπει να τα βλέπω εγώ και η κυρία Μάνατζερ.Τι λύση προτείνεται

Εγώ: Να φτιάξουμε μια distribution list διευθυνση [email protected], και αυτό να σκάει στο δικό σας εμαιλ και στης Μανατζερ. Θα σας φτιάξω και ειδικό folder με rule, ωστε μονο τα ταμεια να "σκάνε" στο folder!

Αφεντικό: Ααααααα τελεια! Μπράβο κύριε Liquid! Παρακαλώ υλοποιήστε το, και ενημερώστε ολα τα μαγαζιά.

Εγώ: (τί γινεται? δεν έχει καντήλια? Γιατι μου το χαλάει τώρα που συνήθισα?) Αμέσως...!

Τα φτιάχνω.

Στέλνω email στα μαγαζιά:

"Παρακαλείσθε θερμά απο δω και πέρα τα καθημερινά ταμεία να τα τα στελνετε στην διευθυνση [email protected] και πουθενά αλλού, είναι ειδική δδιεύθυνση που φτιάξαμε για αυτό τον σκοπό"

Πeρνάει η ώρα, και με ξανακαλεί ο Αφεντικός.

Εγώ: Τι έγινε? Δεν "σκάνε" στο folder?

Αφεντικό: Οχι δυστυχώς......πάλι τα στέλνουν όπου ναναι......σε μενα, στην μάνατζερ, στην Πέρσοναλ......χάος!Παρακαλώ να γίνετe πολύ πιεστικός, δεν είναι κατάσταση αυτή...

Εγώ: Μάλιστα, θα είμαι πιο έντονος

Email στα μαγαζιά με έμφαση !

"Παρακαλείσθε θερμά, ΝΑ ΜΗΝ στελνετε τα ταμεία σε καμία άλλη διευθυνση εκτός απο την [email protected]r . Πιστεύω ότι έχω να κάνω με επαγγελματίες, και ότι κατανοείτε όταν σας τίθεται ένας κανονισμός!

Ερχεται η αλλη ημέρα, με το που μπαίνω μέσα....

Αφεντικός: ΚΎΡΙΕ LIQUIDTROLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εγώ ( αντε και ανησύχησα........) Τι έγινε πάλι?

Αφεντικός: Να σας ρωτήσω, θα παίζουμε εδω μέσα? Ενημερώσατε όλα τα μαγαζιά???

Εγώ: ΦΥΣΙΚΑ!!!

Αφεντικός: Να είστε πιο πιεστικός !

Εγώ: Τι να κάνω, να τους βρίσω????

Αφεντικός: ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΟΥς ΒΡΙΣΕΤΕ ΝΑΙ!!!!

Εγώ: ..........................ok......................

Γράφω ένα πολύ έντονο email:

"Την επόμενη φορά που μαγαζί θα στείλει σε άλλο email, θα υπάρξουν κυρώσεις!!!! Πιστεύουμε ότι απευθυνόμαστε σε νοήμονες ανθρώπους!!!!

Περνάει η ώρα, ξαφνικά χτυπάει το γνωστό μπλιπ μπλιπ μπλιπ......

Personal: Eίναι μια κοπέλα απο το μαγαζί μας στου Ρέντη και θέλει να σου μιλήσει....

Εγώ: Εμένα? Λογικά θα θέλει καμια βοήθεια με το μαιλ.....Ναι παρακαλώ?

Ξαφνικά αρχίζει να μου μιλάει απότομα μια κοπέλα που σίγουρα έχει δουλέψει νύχτα σε παρακμιακά κωλόμπαρα, με φωνή νταλικιέρη.

Νταλικέρισα: ΔΕν μου λες ρε φίλε, ποιος είσαι εσύ για να μας βρίζεις? Δεν κατάλαβα δηλαδη, το παίζει έξυπνος και μας στέλνεις email και μας βρίζεις?

Εγώ: ΚΑτα πρώτον ΔΕΝ έβρισα! Κατα δεύτερον, το κατάστημα στου Ρεντη, το δικό σας δηλαδή, και ένα άλλο στην Θεσσαλονίκη, συνεχίζeτε να στέλνετε όπου ναναι.

Νταλικιερισα: Ναι και? Συγνώμη ρε μεγάλε που δεν σπουδάσαμε σαν και σένα, για να υποτιμάμε τους γύρω μας.

Εγώ: Μισό λεπτό!!!!!!! Θέλει κάποια ειδική σπουδή για να στείλεις ένα email σωστά? Αφού το στέλνετε έτσι και αλλιώς, απλά θα αλλάξετε τον αποδέκτη!!!!

Νταλικιέρισα: Δεν τα ξέρω εγώ αυτά, εγώ κάνω την δουλειά μου εδω μέσα, τα emails και τα ρέστα τα κάνουν οι άλλοι...Απλά σε πήρα γιατί παραπονεθήκανε οι κοπέλες εδώ..και γενικά δεν γουστάρω τέτοια σκηνικά, φορτώνω, τρελαίνομαi. Αλλη φορά να είσαι πιο ευγενικός, συνενοηθήκαμε μεγάλε?

Εγώ: Καλώςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Περνάει η ώρα......μπλιπ μπλιπ μπλιπ ο Αφεντικός.

Αφεντικός: Kυριε Liquid, με έχετε δει να τα παίρνω????????? Να τα παίρνω όμως άσχημα!!!!!

Εγώ: Σας έχω δει......τι έγινε πάλι?

Αφεντικός: Πάλι τα ίδια!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή δεν καταλαβαίνω, ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ?

Εγώ: Να μαντέψω.......απο Ρεντη........Με πήραν και τηλέφωνο και ζητήσαν και τα ρέστα, μετά το έντονο email μου. Συγνώμη, αλλα αν ένας άνθρωπος δεν ξέρει να στέλνει σωστά ένα email, απλά ΔΕΝ κάνει για την όποια θέση τον έχουν βάλει....ή απλά είναι ΖΩΟ!

Αφεντικός: Kύριε LiquidTroll, αυτό δεν είναι η δουλειά σας να το κρίνετε....στην δουλειά τους είναι άψογοι........απλά θα πρέπει να τους βοηθήσετε....θα τους γράψετε αναλυτικές οδηγίες με Πριντσκρινς το πως να στελνουν σωστά τα emails...Επίσης, ζητήστε τους συγνώμη αν τους γράψατε κάτι σκληρό.Μην μας φύγουν, δεν βρίσκουμε έυκολα ανθρώωπους για τα μαγαζιά!!..

Εγώ: ................................................

 

Οπότε έφτιαξά ένα αναλυτικότατο Word, με οδηγίες πως να στέλνεις απο το gmail στην συγκεκριμένη διευθυνση! Φυσικά, αυτό δεν έλυσε το πρόβλημα, και αναγκάστηκε ο Αφεντικός να πάρει τηλέφωνα στα μαγαζιά που κάνανε συνεχώς λάθος, πάλι βρίζοντας, και λέγοντας :

"Πάλι εγώ θα δώσω λύση, τζάμπα σας πληρώνω κύριε LiquidTroll...."

  • Like 8
  • Thanks 2
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, LiquidTroll είπε

Σημείωση: H εταιρία είχε σε εκμετάλλευση μαγαζιά που ασχολούντε με τζόγο. Δεν μπορώ να πω περισσότερα.

Μπλιπ μπλιπ μπλιπ (τηλέφωνο το αφεντικό)

Αφεντικό : (ήρεμος) Ερχεστε λίγο?

Εγώ: Παρακαλώ κύριε Αφεντικό.

Αφεντικό: Λοιπόν τα μαγαζιά, μας στέλνουν τα καθημερινά ταμεία σε άσχετα email στο [email protected], σε εμενα, στην Μανατζερ, σε ότι νάναι. Τα ταμεία πρέπει να τα βλέπω εγώ και η κυρία Μάνατζερ.Τι λύση προτείνεται

Εγώ: Να φτιάξουμε μια distribution list διευθυνση [email protected], και αυτό να σκάει στο δικό σας εμαιλ και στης Μανατζερ. Θα σας φτιάξω και ειδικό folder με rule, ωστε μονο τα ταμεια να "σκάνε" στο folder!

Αφεντικό: Ααααααα τελεια! Μπράβο κύριε Liquid! Παρακαλώ υλοποιήστε το, και ενημερώστε ολα τα μαγαζιά.

Εγώ: (τί γινεται? δεν έχει καντήλια? Γιατι μου το χαλάει τώρα που συνήθισα?) Αμέσως...!

Τα φτιάχνω.

Στέλνω email στα μαγαζιά:

"Παρακαλείσθε θερμά απο δω και πέρα τα καθημερινά ταμεία να τα τα στελνετε στην διευθυνση [email protected] και πουθενά αλλού, είναι ειδική δδιεύθυνση που φτιάξαμε για αυτό τον σκοπό"

Πeρνάει η ώρα, και με ξανακαλεί ο Αφεντικός.

Εγώ: Τι έγινε? Δεν "σκάνε" στο folder?

Αφεντικό: Οχι δυστυχώς......πάλι τα στέλνουν όπου ναναι......σε μενα, στην μάνατζερ, στην Πέρσοναλ......χάος!Παρακαλώ να γίνετe πολύ πιεστικός, δεν είναι κατάσταση αυτή...

Εγώ: Μάλιστα, θα είμαι πιο έντονος

Email στα μαγαζιά με έμφαση !

"Παρακαλείσθε θερμά, ΝΑ ΜΗΝ στελνετε τα ταμεία σε καμία άλλη διευθυνση εκτός απο την [email protected]r . Πιστεύω ότι έχω να κάνω με επαγγελματίες, και ότι κατανοείτε όταν σας τίθεται ένας κανονισμός!

Ερχεται η αλλη ημέρα, με το που μπαίνω μέσα....

Αφεντικός: ΚΎΡΙΕ LIQUIDTROLLLLLLLLLLLLLLLLLLL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Εγώ ( αντε και ανησύχησα........) Τι έγινε πάλι?

Αφεντικός: Να σας ρωτήσω, θα παίζουμε εδω μέσα? Ενημερώσατε όλα τα μαγαζιά???

Εγώ: ΦΥΣΙΚΑ!!!

Αφεντικός: Να είστε πιο πιεστικός !

Εγώ: Τι να κάνω, να τους βρίσω????

Αφεντικός: ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΝΑ ΤΟΥς ΒΡΙΣΕΤΕ ΝΑΙ!!!!

Εγώ: ..........................ok......................

Γράφω ένα πολύ έντονο email:

"Την επόμενη φορά που μαγαζί θα στείλει σε άλλο email, θα υπάρξουν κυρώσεις!!!! Πιστεύουμε ότι απευθυνόμαστε σε νοήμονες ανθρώπους!!!!

Περνάει η ώρα, ξαφνικά χτυπάει το γνωστό μπλιπ μπλιπ μπλιπ......

Personal: Eίναι μια κοπέλα απο το μαγαζί μας στου Ρέντη και θέλει να σου μιλήσει....

Εγώ: Εμένα? Λογικά θα θέλει καμια βοήθεια με το μαιλ.....Ναι παρακαλώ?

Ξαφνικά αρχίζει να μου μιλάει απότομα μια κοπέλα που σίγουρα έχει δουλέψει νύχτα σε παρακμιακά κωλόμπαρα, με φωνή νταλικιέρη.

Νταλικέρισα: ΔΕν μου λες ρε φίλε, ποιος είσαι εσύ για να μας βρίζεις? Δεν κατάλαβα δηλαδη, το παίζει έξυπνος και μας στέλνεις email και μας βρίζεις?

Εγώ: ΚΑτα πρώτον ΔΕΝ έβρισα! Κατα δεύτερον, το κατάστημα στου Ρεντη, το δικό σας δηλαδή, και ένα άλλο στην Θεσσαλονίκη, συνεχίζeτε να στέλνετε όπου ναναι.

Νταλικιερισα: Ναι και? Συγνώμη ρε μεγάλε που δεν σπουδάσαμε σαν και σένα, για να υποτιμάμε τους γύρω μας.

Εγώ: Μισό λεπτό!!!!!!! Θέλει κάποια ειδική σπουδή για να στείλεις ένα email σωστά? Αφού το στέλνετε έτσι και αλλιώς, απλά θα αλλάξετε τον αποδέκτη!!!!

Νταλικιέρισα: Δεν τα ξέρω εγώ αυτά, εγώ κάνω την δουλειά μου εδω μέσα, τα emails και τα ρέστα τα κάνουν οι άλλοι...Απλά σε πήρα γιατί παραπονεθήκανε οι κοπέλες εδώ..και γενικά δεν γουστάρω τέτοια σκηνικά, φορτώνω, τρελαίνομαi. Αλλη φορά να είσαι πιο ευγενικός, συνενοηθήκαμε μεγάλε?

Εγώ: Καλώςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςςς

Περνάει η ώρα......μπλιπ μπλιπ μπλιπ ο Αφεντικός.

Αφεντικός: Kυριε Liquid, με έχετε δει να τα παίρνω????????? Να τα παίρνω όμως άσχημα!!!!!

Εγώ: Σας έχω δει......τι έγινε πάλι?

Αφεντικός: Πάλι τα ίδια!!!!!!!!!!!!!!! Δηλαδή δεν καταλαβαίνω, ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ?

Εγώ: Να μαντέψω.......απο Ρεντη........Με πήραν και τηλέφωνο και ζητήσαν και τα ρέστα, μετά το έντονο email μου. Συγνώμη, αλλα αν ένας άνθρωπος δεν ξέρει να στέλνει σωστά ένα email, απλά ΔΕΝ κάνει για την όποια θέση τον έχουν βάλει....ή απλά είναι ΖΩΟ!

Αφεντικός: Kύριε LiquidTroll, αυτό δεν είναι η δουλειά σας να το κρίνετε....στην δουλειά τους είναι άψογοι........απλά θα πρέπει να τους βοηθήσετε....θα τους γράψετε αναλυτικές οδηγίες με Πριντσκρινς το πως να στελνουν σωστά τα emails...Επίσης, ζητήστε τους συγνώμη αν τους γράψατε κάτι σκληρό.Μην μας φύγουν, δεν βρίσκουμε έυκολα ανθρώωπους για τα μαγαζιά!!..

Εγώ: ................................................

Οπότε έφτιαξά ένα αναλυτικότατο Word, με οδηγίες πως να στέλνεις απο το gmail στην συγκεκριμένη διευθυνση! Φυσικά, αυτό δεν έλυσε το πρόβλημα, και αναγκάστηκε ο Αφεντικός να πάρει τηλέφωνα στα μαγαζιά που κάνανε συνεχώς λάθος, πάλι βρίζοντας, και λέγοντας :

"Πάλι εγώ θα δώσω λύση, τζάμπα σας πληρώνω κύριε LiquidTroll...."

Μπλιπ μπλιπ μπλιπ. Liquid πες αλευρι. Το τρελοκομειο σε γυρευει. 

Πως αντεξες εκει μεσα ρε ανθρωπε. Ο παραλογισμος εχει και ενα οριο και αυτος εχει ξεπεραστει απο τος τριτο ποστ που εκανες πανω σε αυτο το μπουρδελο που θελει να λεγετε εταιρια. Πιο καθυστερημενο αφεντικο δεν πρεπει να εχει υπαρξει. Μαζι με την manager και την αλλη την γλυφτρα. Αν συνεχιζει να δουλευει αυτη η εταιρια πραγματικα δεν μπορω να διανοηθω πως νοημων ανθρωπος θα αντεξει εκει μεσα πανω απο 5-6 μηνες.

  • Like 7
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε καφετέρια ήρθε η ώρα να πληρώσουμε 

κοπελια , έρχεσαι λίγο ;;

ναι έρχομαι 

βγαζει τ παιδί 20 ευρώ , 10 ευρώ εγώ 

μαλώνουμε λίγο ποιος θ πληρώσει 

παίρνει η σερβιτόρα από τα 20 κ πάει να δώσει ρέστα .

την λέω αν έπαιρνες από τ δικά μ θα ειχες τ ρέστα δικά σου

 

ενα δάκρυ της κύλησε 

  • Like 1
  • Confused 3
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 16/9/2019 στις 3:36 ΜΜ, nyne είπε

Διαβάζω καιρό τις ιστορίες σας, όποτε είπα να μοιραστώ κ εγώ μια.

Πριν πολλά χρόνια(2005-6 νομιζω) έχω πελάτη μια μεγάλη κ κυριλέ εταιρεία στη Κηφισιά(Σε παλιό αρχοντικό ,κήποι κ τα ρέστα).Εργάζομαι ως τεχνική υποστήριξη για μια εμπορολογιστικη εφαρμογή αλλά αναλαμβάνω και τα δίκτυα τους προβλήματα με τερματικά κτλ.Με έχουν καλέσει να πάω για κάποιο θέμα με την εφαρμογή τους(δεν ήταν διαδεδομένο τότε κ το Online support) κτλ. Όταν καταφθάνω εκεί με περιμένει η γραμματέας και μου λέει ότι εκτός από το πρόβλημα με την εφαρμογή να δω και το laptop του προέδρου «κυρίου καλού οικογενειάρχη» που έχει κάποιο θέμα.

Ξεκινάω λοιπόν από εκεί κυριλέ γραφείο φωτογραφίες της οικογένειας από πίσω σε κορνίζες κτλ. Ψάχνοντας το πρόβλημα στο λαπτοπ(δεν θυμάμαι τι είχε κ καλά),μπαίνω κ στο my computer όπου παρατηρώ ότι στο dvd έχει ξεχασμένη μια ταινία με το τίτλο she men...

Εκείνη τη στιγμή δεν πάει το μυαλό μου κ συνεχίζω τη δουλειά μου. Μάλιστα νόμισα ότι ηταν sea men κ υπέθεσα ότι είναι κάποια ταινία με ναυτικούς κτλ…Αφού λοιπόν τέλειωσα ( τότε είχα κ μια μανία να συλλέγω dvd,)λέω κάτσε αν είναι κάτι καλό να το αντιγράψω…

Πατάω play και τι να δω…SHE MEN ταινία πορνο με τραβεστί…Αμάν το κλείνω γρηγορά βλέπω ξανά και τις φωτο από πίσω με την οικογένεια κ με πιάνει το γέλιο.

Συνεχίζω λοιπόν τη δουλειά μου σε άλλο σημείο και κάποια στιγμή έρχεται η γραμματέας η οποία έχει ειδοποιήσει το κύριο πρόεδρο ότι κάποιος κοίταξε το λαπτοπ του. Έλα μου ντε που αυτός δεν ήξερε ότι θα ερχόταν τεχνικός και η κυριά γραμματέας γλυψιδου από μόνη της μου  είπε να το κοιτάξω…

Μου λέει λοιπόν σας θέλει ο κύριος πρόεδρος ,πάω εκεί με κοιτάει ιδρωμένος μου λέει το είδατε ?Του λέω βεβαίως όλα οκ είναι όλα στη θέση τους κ έχετε ξεχάσει κ ένα dvd στο drive…Ευχαριστώ μου λέει κοιτάζοντας το υπερπέραν…Μερακλής ο πρόεδρος, αυτά από εμένα.

Μου θύμισες φάση πριν καμιά δεκαριά χρόνια. Δούλευα σαν τεχνικός. Σκάει μια μέρα μια κοπελίτσα, φοιτήτρια, με ένα λάπτοπ. Μου λέει έχει πρόβλημα, δεν ανοίγει και έχω μέσα εργασίες κλπ για τη σχολή. ΟΚ, της λέω, θα το κοιτάξω και θα σε ειδοποιήσω μόλις είναι έτοιμο.

Ε, το παίρνω στο σέρβις, το κοιτάω, είχε χτυπημένη εγκατάσταση windows. Όλα καλά, ξηλώνω τον δίσκο, τον κουμπώνω στον υπολογιστή, για να πάρω αντίγραφο από τα αρχεία της και bingo!

Πάνω από 250GB "ντοκιμαντέρ". Και από τα καλά, όχι ό,τι κι' ό,τι... Φωνάζω και τον συνάδελφο, μέσα στη χαρά αυτός. Εννοείται ότι πήρε ένα πλήρες αντίγραφο... Περνάω και μια φρέσκια εγκατάσταση, drivers, ms office και τα ρέστα και παίρνω τηλέφωνο την κοπελίτσα να έρθει να το παραλάβει...

Έρχεται λοιπόν η φοιτητριούλα...

Φ: Τι έγινε; Καταφέρατε να σώσετε τα αρχεία; (ήδη ήταν σφιγμένη)

Ε: Φυσικά, και για παν ενδεχόμενο σου έγραψα και στο φλασάκι σου (μας το είχε αφήσει μαζί με το λάπτοπ) τις εργασίες.

Φ: Ευχαριστώ πολύ. Σώσατε όλα τα αρχεία; Τα είδατε; (τώρα πια είχε γίνει κατακόκκινη από ντροπή η καημένη και κοιτούσε τα παπούτσια της)

Ε: Ναι, όλα. Εξαιρετική συλλογή!

Κάπου εκεί δεν κρατηθήκαμε με τον συνάδελφο και σκάσαμε στα γέλια... Βέβαια, της δώσαμε να καταλάβει ότι το είχαμε πάρει όλο στο αστείο και ένιωσε και η ίδια καλύτερα.

Φ: Τι χρωστάω σύνολο;

Ε: Τίποτα, κρατήσαμε ένα αντίγραφο. Όλα καλά.

 

Συχνά πυκνά εμφανιζόταν στάνταρ κάποιος μερακλής πελάτης, αλλά τέτοια συλλογή δεν είχαμε ξαναδεί.

ΥΓ Επειδή κάποιοι βγάζουν αυθαίρετα συμπεράσματα, να διευκρινίσω -σε περίπτωση που δεν είναι απολύτως σαφές- ότι τα "ντοκιμαντέρ" στον υπολογιστή της κοπέλας δεν ήταν σε καμία περίπτωση προσωπικές της στιγμές. Αντίθετα, επρόκειτο για γνωστές "ταινίες", με γνωστές "πρωταγωνίστριες" και από γνωστές εταιρίες παραγωγής (π.χ. braz***zers)

.

.

.

Άλλο ανάλογο περιστατικό, πάλι κοπελίτσα με λάπτοπ. Έρχεται, το αφήνει και μου λέει

Κ: Κολλάει συνέχεια, πετάγονται κάτι άκυρα παράθυρα, έχω απελπιστεί.

Ε: ΟΚ, άφησέ το να το κοιτάξω και θα σε ενημερώσω.

Πριν καν το ανοίξω, ήδη είχε πάει ο νους μου... Κοιτάζω το ιστορικό του browser... Δεν είχε μείνει τσοντοσάιτ που να μην το είχαν επισκεφτεί από αυτό το λάπτοπ! Και όπως ήταν φυσικό κουβαλούσε μια σεβαστή ποσότητα "τσοντοϊών".

Τέλος πάντων, το καθαρίζω, το στρώνω, βάζω και ένα antivirus με αυτά που είδα, την ειδοποιώ, έρχεται η κοπέλα πληρώνει το παίρνει και φεύγει. Ήταν και κάπως βιαστική και δεν ήμουν μπροστά όταν της παραδόθηκε ο υπολογιστής, για να την ενημερώσω.

Μετά από 2 βδομάδες να τη πάλι με το ίδιο πρόβλημα... Της το ξαναφτιάχνω, ε, δε γίνεται λέω, πρέπει να της πω κάτι.

Ε: Ξέρεις, το πρόβλημα είναι ότι γίνονται τακτικότατες επισκέψεις σε "πονηρά" σάιτ και όχι σε ένα και δύο...

Μένει κόκαλο για 1-2 δευτερόλεπτα και στο καπάκι, πραγματικά, κοκκινίζει από τα νεύρα και φωνάζει "Θα το σκοτώσω το μαλακισμένο!" και μετά από μία σύντομη παύση μου εξηγεί ότι ο αδερφός της έπαιρνε τον υπολογιστή και κάτι έκανε συνέχεια (το τι έκανε το αφήνω στην φαντασία σας)... 

Αμάν, λέω, το κάψαμε το παιδάκι...

Πάντως, αργότερα, όσες φορές το ξανάφερε ήταν για άλλους λόγους.

Και μια φορά είχε και τον αδερφό της μαζί. Άρα τη γλίτωσε...

Επεξ/σία από GiorgosT
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δουλευω σε service μεγάλης αλυσίδας,κατα κύριο λόγο service point..

Σκάει πελάτισα..Π = Πελάτισσα 

Π: Kαλημερα

Καλημέρα σας

Π: Eχω ενα τεράστιο πρόβλημα και μόνο εσείς μπορείτε να με βοηθήσετε

Παρακαλώ πείτε μου

Π: (βγάζει ένα redmi note 4x με αποκολλημένο battery cover, και εκδορές περιμετρικά στο πλαίσιο (αριστερά δεξιά) μου το δείχνει)

Μάλιστα,μισό λεπτό να δώ

Π: Αντε βρε αγόρι μου εσύ που είσαι τόσο εξυπηρετικός (δεν την είχα δει ποτέ,αλλα είμαι ευγενικός αναγκαστικά ακομα και με τους πιο κακούς πελάτες,τοσο σε συμπεριφορά όσο και σε ζητηση βοήθειας)

Κυρία μου αυτό έχει υποστεί κάποια πίεση,πιθανών σας έπεσε,κάποιος κάθησε πάνω,είτε πιέστηκε δυνατά

Π: KΑΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΕΙ Η ΕΓΓΥΗΣΗ;;;;

Oχι κυρία μου δυστυχώς..Θα πρέπει να το στείλουμε στο επισκευαστικό κέντρο της infoquest Και θα βγει κόστος 99%

Π: Kαλά γιατί να βγεί κόστος; Έχω πληρώσει εξτρα εγγύηση για σπασμένη οθόνη! Για πιό λόγο μου λές οτι δεν καλύπτετε; Το θελω γραπτώς ΤΩΡΑ!

Κυρία μου,σας ανέφερα πως έχουν τα πράγματα, είμαι υπέυθυνος να σας ενημερώσω για το τι πρόκειτε να ακολουθήσει στην πορεία επισκευής της συσκευής σας,καθώς αν δεν αποδεχθείτε το κόστος επισκευής,θα πληρώσετε 25 ευρώ για τον τεχνικό ελεγχο και μεταφορικά,δηλαδή χωρίς λόγο

Π: δηλαδή δεν το καλύπτει η εγγύηση;

Όχι κυρία μου δυστηχώς.

Π: Δεν υπάρχει κάποιος ανώτερος σου εδώ;

Όχι κυρία μου, εγώ πραγματοποιώ τον διαγνωστικό έλγχο για την κάθε συσκευή

Π: Μα η οθόνη δεν έχει σπασει! Δεν έχει σημάδια πεσίματος! Εγινε μόνο του αλήθεια!

Κυρία μου, η οθόνη δεν έχει σημάδια πεσίματος όντως, αλλα το πλαίσιο περιμετρικά έχει στραβώσει, συνεπώς είναι εκτός εγγύησης.

Π: Και τι στο δ!α0λο καλύπτει αυτή η εγγύηση τελοσπαντων;

Εργοστασιακές βλάβες οπου προκλήθηκαν απο μόνες τους,πχ αν δεν ανοιγει το κινητό είτε κάποιο πρόβλημα στο λογισμικό,καθώς και μπαταρία ΜΟΝΟ στο πρώτο εξαμηνο βάση ευρωπαικής νομοθεσίας

Π: Δηλαδή,αν το στείλουμε, θα μας χρεώσουνε 25 ευρώ και θα το φτιάξουν;

Όχι κυρία μου, θα μας αποστείλουν ενα μέιλ με επισυναπτόμενο το κόστος της συσκευής, και απο εκεί και πέρα θα σας ενημερώσουμε, αν δεν το αποδεχθείτε θα επιστρέψει πίσω και καλείστε να πληρώσετε 25 ευρώ τον τεχνικό έλεγχο ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ να διορθωθεί

Π: Μαλιστα,να σου πω την αλήθεια του γιού μου είναι (με κοιτάει για 30-40 δευτερόλεπτα ιχθυος σιγη )

Μήπως το έκανε κάτι εκείνος τότε;

Π: Όχι όχι!! Θα μου το έλεγε το παιδί μου εμένα!

Μάλιστα,μου επιτρέπετε να δώ;

Π: Ναι φυσικά

(Είχε για screensaver τον εαυτό του,ιμίγυμνο,τυπάς 20-22 το πολύ χρονών, τέρμα πρισμένος με κοιλιακούς φέτες)

Είστε σίγουρη κυρία μου οτι δεν το έκανε ο ίδιος;

Π: Nαι βρε αγόρι μου σου λέω τον εμπιστευομαι

(ερχετε ο διευθηντής του καταστήματος)

(για να μην τα πολυλογώ,η ίδια ιστορία επι ενα τέταρτο ακόμη,45 λεπτά στο σύνολο απο το 8ωρο μου οπου είχα 1002 πράγματα να κάνω)

Π: (αφού κατάλαβε οτι δεν θα βγάλει άκρη)

Αγόρι μου να σου πώ την αλήθεια μου,ο γιός μου πάνω στα νευρα του το χτύπησε στον τοίχο, ε και επειδή δεν έχουμε οικονομική άνεση να του πάρουμε άλλο ελπίζαμε σε αυτήν την εγγύηση

(με υφος νευριασμένο, όχι μόνο δεν συγκινήθηκα αλλα με έβγαλε έξω απο τα ρούχα μου,απαντάω: )

Μάλιστα, σας είπα εξ αρχής πως μόνο του δεν μπορεί να συμβεί αυτό κυρία μου οπότε όπως φάνηκε είχα δίκιο

(έφυγε ο διευθηντης,και η υπομονή μου να έχει εξαντληθεί ήδη)

Π: Δηλαδή βρε αγόρι μου δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι; είτε να ξέρουμε το κόστος χωρίς να το στείλουμε;

(Με πολυ αγριεμένο υφος)

Κυρία μου, νομίζω σας εξήγησα πανω απο 7 φορές πως ο μόνος τρόπος να μάθουμε το κόστος είναι να το στείλουμε στην infoquest

Π: Ωραια εξυπηρέτηση, θυμώνεις κιόλας! Σιγα μη ξανα αγοράσω τίποτα απο εδώ. (φευγει χωρίς άλλη κουβέντα, η ανακούφηση μου και τα νευρα μου ήταν σε άλλο λεβελ)

  • Like 3
  • Thanks 2
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 ώρες πριν, Arkin είπε

Μπλιπ μπλιπ μπλιπ. Liquid πες αλευρι. Το τρελοκομειο σε γυρευει. 

Πως αντεξες εκει μεσα ρε ανθρωπε. Ο παραλογισμος εχει και ενα οριο και αυτος εχει ξεπεραστει απο τος τριτο ποστ που εκανες πανω σε αυτο το μπουρδελο που θελει να λεγετε εταιρια. Πιο καθυστερημενο αφεντικο δεν πρεπει να εχει υπαρξει. Μαζι με την manager και την αλλη την γλυφτρα. Αν συνεχιζει να δουλευει αυτη η εταιρια πραγματικα δεν μπορω να διανοηθω πως νοημων ανθρωπος θα αντεξει εκει μεσα πανω απο 5-6 μηνες.

Οπου και να πας, πάνω κάτω θα δεις τραγικές καταστάσεις.....Ειτε είναι με σχέσεις με άλλους συναδέλφους, είτε με την κατάσταση γενικότερα.

ΠΧ, Στην εταιρία που είμαι τώρα, έχω απέναντί μου έναν Linux IT , ο οποίος αν τον ρωτήσεις κάτι στραβώνει.......!!

Επίσης, o Project Manager μου, είναι πως να το πω....λιγο μαλακακος......Θέλει τα πράγματα να γίνονται ΑΚΡΙΒΩΣ όπως λέει αυτός, να κάνεις Documentation ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΠΩς ΘΕΛΕΙ ΑΥΤΟΣ, και γενικά είναι φάση εγώ διατάζω και εσύ εκτελείς.

Επίσης, αν σε ρωτήσει κάτι, πρέπει να του δώσεις ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ απαντηση, όχι "χαοτικα", όπως λέει τουλάχιστον αυτός.

πχ.

- Θα βρέξει απόψε?

- εεεεεε κοίτα, αυτό τον καιρό συνήθως δεν βρέχει, ο καιρός είναι καλός

- Ναι........εγώ άλλο σε ρώτησα. Θα βρέξει απόψε?

- ΟΧΙ/ΝΑΙ

Επίσης, γενικά είναι και άσχετος, και πίστεψε με, ΦΟΒΟΥ τον άσχετο! Θα ρίξει όλη του την ασχετιλα πάνω σου, ότι εσύ φταίς για τα πάντα.

Ισχύει και για τους ημιμαθείς!

Στραβώνει που κάθομαι και κάνω καταγραφή όλο το δίκτυο, όταν ο ίδιος δεν ξέρει τι υποδομές έχουν, και τι εικονικές μηχανές τρέχουν που!

Επεξ/σία από LiquidTroll
  • Like 11
  • Confused 2
  • Sad 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 17/9/2019 στις 8:17 ΜΜ, GiorgosT είπε

Μου θύμισες φάση πριν καμιά δεκαριά χρόνια. Δούλευα σαν τεχνικός. Σκάει μια μέρα μια κοπελίτσα, φοιτήτρια, με ένα λάπτοπ. Μου λέει έχει πρόβλημα, δεν ανοίγει και έχω μέσα εργασίες κλπ για τη σχολή. ΟΚ, της λέω, θα το κοιτάξω και θα σε ειδοποιήσω μόλις είναι έτοιμο.

Ε, το παίρνω στο σέρβις, το κοιτάω, είχε χτυπημένη εγκατάσταση windows. Όλα καλά, ξηλώνω τον δίσκο, τον κουμπώνω στον υπολογιστή, για να πάρω αντίγραφο από τα αρχεία της και bingo!

Πάνω από 250GB "ντοκιμαντέρ". Και από τα καλά, όχι ό,τι κι' ό,τι... Φωνάζω και τον συνάδελφο, μέσα στη χαρά αυτός. Εννοείται ότι πήρε ένα πλήρες αντίγραφο... Περνάω και μια φρέσκια εγκατάσταση, drivers, ms office και τα ρέστα και παίρνω τηλέφωνο την κοπελίτσα να έρθει να το παραλάβει...

Έρχεται λοιπόν η φοιτητριούλα...

Φ: Τι έγινε; Καταφέρατε να σώσετε τα αρχεία; (ήδη ήταν σφιγμένη)

Ε: Φυσικά, και για παν ενδεχόμενο σου έγραψα και στο φλασάκι σου (μας το είχε αφήσει μαζί με το λάπτοπ) τις εργασίες.

Φ: Ευχαριστώ πολύ. Σώσατε όλα τα αρχεία; Τα είδατε; (τώρα πια είχε γίνει κατακόκκινη από ντροπή η καημένη και κοιτούσε τα παπούτσια της)

Ε: Ναι, όλα. Εξαιρετική συλλογή!

Κάπου εκεί δεν κρατηθήκαμε με τον συνάδελφο και σκάσαμε στα γέλια... Βέβαια, της δώσαμε να καταλάβει ότι το είχαμε πάρει όλο στο αστείο και ένιωσε και η ίδια καλύτερα.

Φ: Τι χρωστάω σύνολο;

Ε: Τίποτα, κρατήσαμε ένα αντίγραφο. Όλα καλά.

Συχνά πυκνά εμφανιζόταν στάνταρ κάποιος μερακλής πελάτης, αλλά τέτοια συλλογή δεν είχαμε ξαναδεί.

.

.

Εγώ που δανείστηκα (προσωπικό) εξωτερικό δίσκο από τον προϊστάμενο μου για να πάρω ένα γρήγορο backup...

και κάνω μια "βόλτα" στο δίσκο και βλέπω σε ενα  βιντεάκι την εξής σκηνή...

Σκοτεινό δωμάτιο με ένα κρεβάτι background μπροστά ο προϊστάμενος να στήνει κρυφή κάμερα...

Κάνει πίσω ο προϊστάμενος κι αράζει στο κρεβάτι... μόνο κάλτσες φορύσε...

Ανοίγει η πόρτα κι έρχεται μια κοπελιά...

Κι αρχίζει τα πνευστά.... μετά δε ξέρω το έκλεισα...

... ε δε μπορούσα . Του λέω μετά που γύρισα το δίσκο.

-Σταμάτη μου, είδα κάτι βίντεο εκεί πέρα σε μια γωνιά στο δίσκο.

-Ε, ΟΚ μου λέει γελώντας, τί να κάνουμε....

-Τί να κάνω Σταμάτη μου του λέω, σκέφτηκα να βγάλω τα ματάκια μου με το πιρούνι... αλλά και πάλι δε μπορούν να φύγουν αυτά που είδα απ το μυαλό μου... μήπως ν αυτοκτονήσω;

-Οχι μωρέ ντάξει χαλαρά...

 

...εγώ τι να λέω που θα το πάρω στον τάφο μου αυτό;;;;;

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν πολλά χρόνια σε εταιρεία με κατεψυγμένα προϊόντα ζύμης

Ήμουν σε όλα τα πόστα, μιας και ήμουν σε υποκατάστημα και έπρεπε να κάνουμε λίγο απ' όλα.

Έχει έρθει φορτηγό και πρέπει να μπουν τα προϊόντα στην κατάψυξη. Δεν είχα μάθει να δουλεύω το μηχάνημα που φορτώνεις πάνω τις παλέτες, οπότε ήμουν λίγο αργός.

Είχα φάει λίγα γκάζια από την υπεύθυνη και είχαν σπάσει λίγο τα νεύρα μου η αλήθεια είναι.

Μια μέρα, έρχεται φορτηγό. Κατεβαίνουν οι παλέτες στην αποθήκη για να μπουν στο ψυγείο. Κάτι δεν της άρεσε, και ήθελε να κάνει έναν έλεγχο ποιότητας.

Για να μην κρυώσει το αιδοίο της, έκανε τον έλεγχο εκτός καταψύκτη...

Ψύξη, ζέστη, ψύξη είναι ότι χειρότερο...

Να ρίχνει καντήλια σε κάποιον που δεν ήξερε να δουλεύει το μηχάνημα όμως ήξερε...

 

Spoiler

ΟΚ, ξέρω δεν ακούστηκε πολύ αστείο, αλλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...