Προς το περιεχόμενο

Baldur's Gate ΙΙΙ


HellionKal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, rofl said:

οσο γρηγορα γινοταν το animation και οσο γρηγορα πατουσες το κουμπι, οπως συμβαινει σε ολα τα real time combat.

στο baldurs gate μπορουσες να κανεις οσες επιθεσεις σου επετρεπε η κλαση σου στο γυρο οσο γρηγορα κι αν πατουσες το κουμπακι

μια χαρα resource υπηρχε για τους μαγους στο diablo, ειχες παιξει μαγο?

Ναι γιαυτό είπα συγκεκριμένα fighter. To πόσο γρήγορα μπορείς να κάνεις επιθέσεις εξαρτάται από το όπλο σου (σε συνδυασμό με την κλάση σου) που είναι άμεσα συγκρίσιμο με το να εξαρτάται από την κλάση σου. Όσες φορές και να κάνεις click στο Diablo θα κάνει μόνο τόσες επιθέσεις όσες επιτρέπει το όπλο σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για την ακρίβεια μπορείς να κρατήσεις πατημένο το κουμπί και θα κάνει αυτομάτως τις maximum που μπορείς. Αυτό που θέλω να σου δείξω είναι ότι το πόσα actions κάνεις σε μονάδα χρόνου είναι περιορισμένα τόσο στο real time όσο και στο real time with pause ή και στο turn based, ακόμα και όταν δεν υπάρχει κάποιο resource που να τα περιορίζει.

Επεξ/σία από Aruil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Μόλις τώρα, Aruil είπε

Ναι γιαυτό είπα συγκεκριμένα fighter. To πόσο γρήγορα μπορείς να κάνεις επιθέσεις εξαρτάται από το όπλο σου που είναι άμεσα συγκρίσιμο με το να εξαρτάται από την κλάση σου. Όσες φορές και να κάνεις click στο Diablo θα κάνει μόνο τόσες επιθέσεις όσες επιτρέπει το όπλο σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Για την ακρίβεια μπορείς να κρατήσεις πατημένο το κουμπί και θα κάνει αυτομάτως τις maximum που μπορείς. Αυτό που θέλω να σου δείξω είναι ότι το πόσα actions κάνεις σε μονάδα χρόνου είναι περιορισμένα τόσο στο real time όσο και στο real time with pause ή και στο turn based, ακόμα και όταν δεν υπάρχει κάποιο resource που να τα περιορίζει.

ποσες επιθεσεις το γυρο μπορουσε να κανει ενα χαρακτηρας χωρις specialization με οποιοδηπωτε οπλο στο baldurs gate?

1 τον γυρο και οι fighter με specialization 3/2.   ο περιορισμος ειναι ο γυρος οχι το animation.

αν αυτο θες να το εξισωσεις με το animation του real time ok

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 minutes ago, rofl said:

το 1 δεν ειχε attack speed. στο 3 το attack speed αφορα την ταχυτητα του animation.

Τι εννοείς "animation"; Η μονάδα του χρόνου στα real-time games είναι το frame, αυτό εννοείς;

 

Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, Malthador είπε

Τι εννοείς "animation"; Η μονάδα του χρόνου στα real-time games είναι το frame, αυτό εννοείς;

το attack speed στο diablo 3 συγκεκριμενα  ειναι ποσες επιθεσεις κανεις το δευτερολεπτο. και ειναι μεταβλητο αναλογα με το gear σου.

η χρονος της επιθεσης  μετριεται με τη διαρκεια του animation οχι με το frame. και γιαυτο σε πολλα παιχνιδια υπαρχει το γνωστο animation cancelling για να γινονται πιο γρηγορα ενεργειες.

 

Επεξ/σία από rofl
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 minutes ago, rofl said:

ποσες επιθεσεις το γυρο μπορουσε να κανει ενα χαρακτηρας χωρις specialization με οποιοδηπωτε οπλο στο baldurs gate?

1 τον γυρο και οι fighter με specialization 3/2.   ο περιορισμος ειναι ο γυρος οχι το animation.

αν αυτο θες να το εξισωσεις με το animation του real time ok

O περιορισμός δεν είναι το animation. Ο περιορισμός είναι το attack speed του όπλου σε συνδυασμό με την κλάση. Μπορεί να φαίνεται σα να είναι αλλά το animation φτιάχτηκε για να ακολουθήσει ένα συγκεκριμένο attack speed και όχι το αντίθετο.

Δεν λέω ότι είναι ίδιος περιορισμός και στις δύο περιπτώσεις απλά σου δείχνω ότι δεν μπορείς να κάνεις όσες ενέργειες θέλεις ούτε στο real time ακόμα και χωρίς resource.

5 minutes ago, rofl said:

το attack speed στο diablo 3 συγκεκριμενα  ειναι ποσες επιθεσεις κανεις το δευτερολεπτο. και ειναι μεταβλητο αναλογα με το gear σου.

η χρονος της επιθεσης  μετριεται με τη διαρκεια του animation οχι με το frame. και γιαυτο σε πολλα παιχνιδια υπαρχει το γνωστο animation cancelling για να γινονται πιο γρηγορα ενεργειες.

Και ποια είναι η μονάδα μέτρησης της διάρκειας ενός animation? Όταν κάνεις animation cancelling το πότε να το κάνεις αναφέρεται πάντα σε frame όχι σε δευτερόλεπτο.

Επεξ/σία από Aruil
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
4 minutes ago, rofl said:

το attack speed στο diablo 3 συγκεκριμενα  ειναι ποσες επιθεσεις κανεις το δευτερολεπτο. και ειναι μεταβλητο αναλογα με το gear σου.

Στο 1ο αναφερόμουν για τα frames.

Άρα και στο 3 δεν έχεις άπειρες επιθέσεις στη μονάδα του χρόνου (είτε μετράς σε καρέ, είτε σε δευτερόλεπτα), έχεις περιορισμό που βελτιώνεται ανάλογα με το gear.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aruil είπε

O περιορισμός δεν είναι το animation. Ο περιορισμός είναι το attack speed του όπλου σε συνδυασμό με την κλάση.

η διαρκεια του animation καθοριζεται απο την ταχυτητα του attack speed.

ειλικρινα μην το παρετε στραβα αλλα οταν αυτα τα πραγματα δεν ειναι γνωστα σε εσας, δεν ειναι το καταλληλο topic για εκμαθηση.

εχουμε φυγει πολυ απ το θεμα.

1 λεπτό πριν, Malthador είπε

Στο 1ο αναφερόμουν για τα frames.

Άρα και στο 3 δεν έχεις άπειρες επιθέσεις στη μονάδα του χρόνου (είτε μετράς σε καρέ, είτε σε δευτερόλεπτα), έχεις περιορισμό που βελτιώνεται ανάλογα με το gear.

οποτε με αυτο το logic το να εχεις τον περιορισμο του γυρου στο baldurs gate ειναι το ιδιο με την ταχυτητα του animation και το AS του diablo 3 σωστα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Just now, rofl said:

η διαρκεια του animation καθοριζεται απο την ταχυτητα του attack speed.

ειλικρινα μην το παρετε στραβα αλλα οταν αυτα τα πραγματα δεν ειναι γνωστα σε εσας, δεν ειναι το καταλληλο topic για εκμαθηση.

εχουμε φυγει πολυ απ το θεμα.

Τι εννοείς? Αυτό ακριβώς είπα στην επόμενη πρόταση από αυτές που έκανες quote.

Σου ξαναλέω το όλο πράγμα που προσπαθώ να σου δείξω είναι ότι ακόμα και σε real time παιχνίδι χωρίς resource να σε περιορίζει δεν μπορείς να κάνεις όσα actions θες σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Aruil είπε

 

Σου ξαναλέω το όλο πράγμα που προσπαθώ να σου δείξω είναι ότι ακόμα και σε real time παιχνίδι χωρίς resource να σε περιορίζει δεν μπορείς να κάνεις όσα actions θες σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

η απαντηση που εδωσα παραπανω νομιζω οτι καλυπτει κι εσενα.

4 λεπτά πριν, rofl είπε

οποτε με αυτο το logic το να εχεις τον περιορισμο του γυρου στο baldurs gate ειναι το ιδιο με την ταχυτητα του animation και το AS του diablo 3 σωστα?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 minutes ago, rofl said:

οποτε με αυτο το logic το να εχεις τον περιορισμο του γυρου στο baldurs gate ειναι το ιδιο με την ταχυτητα του animation και το AS του diablo 3 σωστα?

Φυσικά και δεν είναι το ίδιο, το ένα είναι real-time με pause tactical party-based ΑD&D RPG, ενώ το άλλο είναι real-time hack 'n' slash ARPG βασισμένο σε custom σύστημα μάχης πολύ ταχύτερο από το AD&D.

Νομίζω ότι συμφωνούμε κατά βάση, εγώ απαντούσα περισσότερο στον φίλο που έλεγε ότι το BG είναι turn-based γιατί έχει χρονικό περιορισμό στις επιθέσεις (ή περιορισμό «σειράς» αν θες), ενώ και στο D3 το ίδιο συμβαίνει, απλά πολύ ταχύτερα. Και τα δύο real-time είναι, απλά το ένα δεν έχει pause και είναι πολύ πιο γρήγορο.

Επεξ/σία από Malthador
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 minute ago, rofl said:

η απαντηση που εδωσα παραπανω νομιζω οτι καλυπτει κι εσενα.

Όχι δεν συμφωνώ με αυτή τη δήλωση. Δεν είναι το ίδιο, γιατί το Diablo 1 είναι real time παιχνίδι και το Baldur's Gate είναι μπασταρδεμένο real time with pause. Οπότε έχουν αισθητές διαφορές σε πολλά πράγματα. Η όλη διαφωνία ξεκίνησε όταν είπα ότι ένα πραγματικό real time with pause παιχνίδι δεν είναι turn based (και ξεκαθάρισα ότι το Baldur's Gate δεν είναι πραγματικό real time with pause, ενώ το Pillars of Eternity π.χ. είναι). Αν συγκρίνεις όμως το Diablo με το Pillars of Eternity είναι άμεσα συγκρίσιμα ακόμα και με το pause.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 minute ago, Aruil said:

Όχι δεν συμφωνώ με αυτή τη δήλωση. Δεν είναι το ίδιο, γιατί το Diablo 1 είναι real time παιχνίδι και το Baldur's Gate είναι μπασταρδεμένο real time with pause. Οπότε έχουν αισθητές διαφορές σε πολλά πράγματα. Η όλη διαφωνία ξεκίνησε όταν είπα ότι ένα πραγματικό real time with pause παιχνίδι δεν είναι turn based (και ξεκαθάρισα ότι το Baldur's Gate δεν είναι πραγματικό real time with pause, ενώ το Pillars of Eternity π.χ. είναι). Αν συγκρίνεις όμως το Diablo με το Pillars of Eternity είναι άμεσα συγκρίσιμα ακόμα και με το pause.

Δεν κατάλαβα βασικά.

Γιατί το BG δεν είναι real-time with pause, ενώ το PoE είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 minutes ago, Malthador said:

Δεν κατάλαβα βασικά.

Γιατί το BG δεν είναι real-time with pause, ενώ το PoE είναι;

Ο πιο απλός τρόπος να το εξηγήσω είναι με ένα παράδειγμα. Πες ότι και στα δυο έχεις έναν fighter και θες να μετακινηθείς δίπλα στον αντίπαλο και να τον βαρέσεις. Στο Baldur's Gate υπάρχει περίπτωση όταν τον φτάσεις να έχεις χάσει τη σειρά σου οπότε να πρέπει να περιμένεις μέχρι τον επόμενο γύρο πριν ο χαρακτήρας σου επιτεθεί. Αντιθέτως στο Pillars θα επιτεθεί με το που φτάσει ανεξαρτήτως πόση ώρα του πήρε να φτάσει εκεί.

Αυτό οφείλεται κυρίως λόγω των mechanics που κρύβονται από πίσω και το πως προσπαθήσαν να κάνουν ένα ψεύτο real time παιχνίδι ακολουθώντας όσο μπορούσαν το original ruleset. Στο pillars δεν υπήρχε original ruleset, οπότε μπορούσαν να το κάνουν design εξ'αρχής με focus το real time. Αυτός είναι και ο βασικός λόγος που έχω μια ελαφριά αντιπάθεια σε παιχνίδια που προσαρμόζουν turn/phase based rulesets σε real time. Κάνει τα πράγματα λίγο προβληματικά.

Edit: Δεν λέω ότι δεν είναι καθόλου real time with pause, απλά ότι είναι λίγο μπασταρδεμένο.

Επεξ/σία από Aruil
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μα το baldurs μπορεις να το παιξεις καθαρα σαν turn based. και τα mechanics ειναι turn based και γιαυτο λεω πως ειναι turn based.

το οτι βαζει την παυση, και οτι εναλλακτικα μπορεις να το παιξεις χωρις διακοπες αναμεσα στους γυρους επιταχυνει αρκετα ευκολα encounters και ειναι  θετικο.

αυτο δεν αναιρει οτι ειναι ενα παιχνιδι που εξελισσεται σε γυρους. καλη τυχη να σκοτωσεις το drizzt, το demilich η τον δρακο χωρις να το πας με γυρους

Επεξ/σία από rofl
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
1 hour ago, rofl said:

5 φορες το εχω γραψει μεχρι τωρα.

οσο εχεις resource σε ενα real time μπορεις να κανεις οσες και οτι ενεργειες θελεις χωρις αλλο περιορισμο περα απο ισως καποια (προαιρετικα )cooldowns. ειναι core balancing κομματι του real time combat.

στα fallout 1+2 ισχυει αυτο? ε? στο baldurs gate ισχυει? σε καποιο turn based combat εχεις υποψη σου να ισχυει?

Σκότωσες τον Drizzt;;;

Οκ, ignore από μένα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...