Προς το περιεχόμενο

Baldur's Gate ΙΙΙ


HellionKal

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, sv.guess.20.1 είπε

Baldur's Gate 3 ,επίσημα από το Google Stadia !!

Επισημα απο Larian Studios και θα βγει και στο google stadia, οπως division 2 , και αλλα....

Fixed.

Θα βγει στο steam μην αγχωνεσαι και αρχίσετε τα conspiracy και χαλασει το θεμα. 😀

Επεξ/σία από Balantakos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 minutes ago, Tobajara said:

Δεν ξέρω. Ωραίοι κακοί τα illithids αλλά το να πάμε από τους θεούς και ημίθεους των προηγούμενων στους mind flayers είναι μικρότερης κλίμακας. Ακόμα και alhoons να βάλουν, πάλι κάτι θα λείπει.

Εν τω μεταξύ ελπίζω να μην είπαν κάτι για "αποκλειστικό του Stadia"...

Αν περιοριστεί μόνο σε illithids σίγουρα. Αν χρησιμοποιήσουν όλο το υλικό που υπάρχει όμως για abberations υπάρχει πολύ ζουμί (Manual of the Planes, Epic Level Handbook από 3rd). Ακόμα και τα illithids από μόνα τους με το μυστήριο της προέλευσης τους, μπορουν να χρησιμοποιηθούν για πολλά πράγματα (π.χ. invasion από Outer Realms, που είναι σα να λέμε Lovecraftian DnD).

Επεξ/σία από Aruil
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 hours ago, imitheos said:

Tentacles από Illithids θα μπορούσε να είναι; Και μοιάζουν και δεν μοιάζουν.

Προσωπικά δεν με φοβίζει τόσο αν θα είναι turn-based ή RTwP αλλά τι ιστορία θα έχει με το σκεπτικό ότι στο τέλος του ToB είχε ψιλοτελειώσει το θέμα. Εκτός και αν είναι άσχετο με Bhaalspawn και απλά κάποια ιστορία που διαδραματίζεται στην πόλη Baldur's Gate. Ελπίζω να μην έχει καμμιά half-assed χάλια ιστορία που έγραψε κάποιος σε 5 λεπτά στην τουαλέτα..

Ένα πράγμα που νευρίαζε όσους παίζαμε το romance της Viconia ήταν το προχειρογραμμένο epilogue. Μια high level cleric πέθαινε από ένα γελοίο δηλητήριο. Τέλος πάντως, το epilogue έλεγε ότι υπήρχαν φήμες ότι ο πρωταγωνιστής με το γιο του για εκδίκηση έκαναν πόλεμο στο underdark. Αν και θα είναι πολύ linear ιστορία, θα θελα να τα παίρνει στο κρανίο ο bhaalspawn και να πάει να εκδικηθεί το θάνατο της Viccy και τελικό boss η Lolth :)

το RTwP μετά τα 2 divinity είναι στα όρια του unplayable για μένα...η λογική λέει ότι μετά την καθολική αποδοχή του dos και dos2 θα πάνε σε turn based...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αφού ανακοινώθηκε για stadia που προορίζεται για smart tvs, chromecast, tablets και κινητά ξεχάστε το micromanage και το RTwP. 100% ΤΒ θα είναι, χωρίς αυτό να σημαίνει απαραίτητα ότι θα είναι καλύτερο ή χειρότερο από τα προγενέστερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στη σελίδα του game στο GOG πάντως αναγράφεται ομοίως όπως και τα υπόλοιπα BG που πωλούνται εκεί, με το tag "Real-Time". Δεν είμαι και τόσο σίγουρος πως θα είναι καθαρό ΤΒ.

Γενικά έχω την εντύπωση (ή το προαίσθημα αν θέλετε) πως το τελικό αποτέλεσμα θα ομοιάζει αρκετά με το Dragon Age: Origins. Τόσο αισθητικά όσο κι από πλευράς μαχών.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
6 hours ago, HellionKal said:

Γενικά έχω την εντύπωση (ή το προαίσθημα αν θέλετε) πως το τελικό αποτέλεσμα θα ομοιάζει αρκετά με το Dragon Age: Origins. Τόσο αισθητικά όσο κι από πλευράς μαχών.

Ορίστε, το DA:O πως βγήκε για κονσόλες; Δεν χρειαζόταν micromanagement με mouse+keyboard;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

43 minutes ago, Malthador said:

Ορίστε, το DA:O πως βγήκε για κονσόλες; Δεν χρειαζόταν micromanagement με mouse+keyboard;

Αν θυμάμαι σωστά, το DA:O για κονσόλες είχε διαφορετικό UI (αρκετά πιο απλοποιημένο) και το "pause" function περιοριζόταν στην ικανότητα να δώσεις ένα command σε κάθε party member (παρόμοιο με το πως δούλευε το tactical pause στο Mass Effect), επίσης ειμαί σχεδόν 100% σίγουρος πως δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την isometric camera (ήταν over-the-shoulder ή 3rd person μόνο), και το character movement ήταν επίσης η ίδια φάση με τα Mass Effect (direct analog movement ο κύριος χαρακτήρας και ακολουθά το υπόλοιπο party).

Edit:

Το έψαξα λίγο, και όντως έτσι φαίνεται να είναι (source, source, German source, sauce )

Quote

No, the radial menu is the only way to do it. You can bring up the radial menu and issue one command to each character (using L1 and R1 to cycle through them while the radial menu is up), close it, and then each character will execute the command at the same time.

Edit 2: Βλέπω επίσης διάφορα σχόλια που λένε πως στο PS3/X360 version το difficulty είναι λίγο tweaked για να "καλύψει" την έλλειψη tactical camera/pause/action queuing, όπως και οτι τα αντικείμενα έχουν μεγαλύτερα stat bonus για τον ίδιο λόγο αλλά το συγκεκριμένο δεν θυμάμαι αν όντως ισχύει so.... take it with a grain of salt κτλ.

Επεξ/σία από Greygore
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
21 minutes ago, Greygore said:

Αν θυμάμαι σωστά, το DA:O για κονσόλες είχε διαφορετικό UI (αρκετά πιο απλοποιημένο) και το "pause" function περιοριζόταν στην ικανότητα να δώσεις ένα command σε κάθε party member (παρόμοιο με το πως δούλευε το tactical pause στο Mass Effect), επίσης ειμαί σχεδόν 100% σίγουρος πως δεν μπορούσες να χρησιμοποιήσεις την isometric camera (ήταν over-the-shoulder ή 3rd person μόνο).

Πάντως, δεν μπορώ να πω ότι είναι δύσκολο να παίζω PoE στην τηλεόρασή μου με το Steam Controller. Το ρόλο του touchpad, άνετα μπορεί να τον παίξει το δεξί analogue.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 minutes ago, Malthador said:

Πάντως, δεν μπορώ να πω ότι είναι δύσκολο να παίζω PoE στην τηλεόρασή μου με το Steam Controller. Το ρόλο του touchpad, άνετα μπορεί να τον παίξει το δεξί analogue.

Εδώ πάω πάσο, μέχρι τώρα δεν έτυχε να δοκιμάσω τέτοιο είδος παιχνιδιού στην TV (όχι για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, απλά δεν έτυχε - μαζεύει σκόνη το Steam Link εκτός αν είναι να δούμε καμιά ταινία στο Netflix :P ) - απλά ήθελα να σχολιάσω τα περί micromanagement στο DA:O - θεωρώ πως το radial menu pause (α λα Mass Effect) δεν αφήνει "περιθώρια" για να κάνεις manage (νοουμένου πως επιτρέπει queuing μόνο μιας ενέργειας ανα χαρακτήρα και πως δεν σε αφήνει να μετακινήσεις την κάμερα για να δεις τι παίζει στο battlefield).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/6/2019 στις 10:33 ΜΜ, ilos είπε

Το demilich ήταν μακράν ότι πιο σατανικό ever σε μάχη σε dnd. Μετά από καμιά 20ρια προσπάθειες βγήκε με απίστευτα spam απο summons (για να τρώνε αυτά to exile), berserker που είναι immune όσο είναι σε rage, και καλά dps ranged όπλα και spells.

Eφιάλτες έβλεπα...για την ακρίβεια, μετά από άγνωστο αριθμό προσπαθειών, την είδα τη λύση στον ύπνο μου, κανονικότατα.

Ξύπνησα, το έβαλα, το έφαγα το μπστάρδι...

Τί κέρατο ήταν αυτό!

Τον Δήμο, πού τον είχανε κρυμμένο?

Το έπαιξα τρεις φορές, ποτέ δεν τον συνάντησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 minutes ago, Greygore said:

Εδώ πάω πάσο, μέχρι τώρα δεν έτυχε να δοκιμάσω τέτοιο είδος παιχνιδιού στην TV (όχι για κάποιο συγκεκριμένο λόγο, απλά δεν έτυχε - μαζεύει σκόνη το Steam Link εκτός αν είναι να δούμε καμιά ταινία στο Netflix :P ) - απλά ήθελα να σχολιάσω τα περί micromanagement στο DA:O - θεωρώ πως το radial menu pause (α λα Mass Effect) δεν αφήνει "περιθώρια" για να κάνεις manage (νοουμένου πως επιτρέπει queuing μόνο μιας ενέργειας ανα χαρακτήρα και πως δεν σε αφήνει να μετακινήσεις την κάμερα για να δεις τι παίζει στο battlefield).

Τελοσπάντων, εγώ κρατάω μια κρυφή ελπίδα ότι θα υλοποιήσουν multiple τρόπους χειρισμού και ότι θα μπορείς να επιλέξεις αν θα θες να παίζεις real-time ή turn-based. Εξάλλου οι επόμενες κονσόλες θα υποστηρίζουν mouse & keyboard combo.

3 minutes ago, Πέτρος said:

Eφιάλτες έβλεπα...για την ακρίβεια, μετά από άγνωστο αριθμό προσπαθειών, την είδα τη λύση στον ύπνο μου, κανονικότατα.

Ξύπνησα, το έβαλα, το έφαγα το μπστάρδι...

Τί κέρατο ήταν αυτό!

Τον Δήμο, πού τον είχανε κρυμμένο?

Το έπαιξα τρεις φορές, ποτέ δεν τον συνάντησα.

Εντάξει, άμα πολεμάς mob που μπορεί και κάνει Time Stop πρέπει να είσαι από πριν υπερπροετοιμασμένος με σωστό party, σωστά buffs και σωστά potions, scrolls κλπ. Αλλιώς πας άκλαυτος.

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...