Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PS4][PS5][Xbox One][Xbox Series S|X]


ilos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

@SalemsLot η διαφωνια μου και εμενα ειναι στο αν επηρεαζεται το replayabilty απο την επαναληψη . Για εμενα δεν επηρεαζεται καθολου για τον απλουστατο λογο οτι τη 2η φορα δε κανεις οτι δε σε αρεσει και βλεπεις κατευθειαν απο το youtube που ακριβως πρεπει να πας για να παρεις τα υλικα για αναβαθμισεις κτλ οποτε πρακτικα ο χρονος που χανεις σε ανακυκλωμενο περιεχομενο ειναι ελαχιστος 

Πιο πολυ σαν ατμοσφαιρα με χαλαει η επαναλαψη που βγαινεις απο ενα τρομερο main dungeon και πας σε ενα dungeon που θα μπορουσε να ειναι βγαλμενο απο ενα random dungeon generator :P

Θεωρω οτι ιδανικα θα επρεπε ο κοσμος να ειναι μικροτερος χωρις καθολου επαναληψη ομως . Γιατι σε τοσο μεγαλο κοσμο αν εκοβες τα copy+ paste dungeon θα ειχες πολυ περιπλανηση χωρις να βρισκεις τιποτα :P

 

Ενταξει το να την ΟΛΑ τα dungeon που συναντας ΑΑΑ και ο κοσμος να μεινει ως εχει δεν ειναι κ τοσο ρεαλιστικο . Καλα θα ηταν ομως 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

13 ώρες πριν, SalemsLot είπε

Άλλο ένα αριστούργημα από την FromSoftware που όταν το βάζεις δίπλα στα περισσότερα παιχνίδια είναι ισοπεδωτικό. Καθαρό 10άρι για εμένα (όπως και όλα τα soulslike της from μαζί με bloodborne και sekiro φυσικά) όχι επειδή όλα τα επι μέρους στοιχεία είναι άριστα (που είναι, εκτός των τεχνικών) αλλά επειδή η συνολική εμπειρία είναι μαγευτική, καθηλωτική, μοναδική.

Ύμνοι στην κατηγορία των video games, τα soulslike της fromsoftware έχουν εδρεωθεί στον πάνθεον με τους ιστορικούς τίτλους όλων των εποχών. Δημιούργησαν νέα κατηγορία όπως τα doomlike, diablolike, κτλ και επηρέασαν τόσο ώστε μεγάλοι τίτλοι άρχισαν να ενσωματώνουν στοιχεία τους στο gameplay τους αλλά και στη δομή τους.

Το Elden Ring είναι σταθμός στα open world παιχνίδια και ένα έργο τέχνης καλλιτεχνικά.

Νομίζω όμως (να και το αλλά 😁) πως σαν souls τίτλος χάνει από τη μαγεία των προηγούμενων τίτλων λόγω open world και αναπόφευκτης επαναληψιμότητας.

Νομίζω πως στα souls ταιρίαζει πιο καλά αυτό το semi-open world, metroidvania στυλ που είχαν οι προηγούμενοι τίτλοι. Βέβαια αυτό είναι open world και είναι καλοδεχούμενη η αλλαγή. Προτιμώ την αλλαγή αυτή παρά να έδιναν ένα dark souls 4. Απλά λέω ότι η προηγούμενη συνταγή ήταν πιο ενδιαφέρουσα.

Η επαναληψιμότητα τώρα ίσως έρχεται αναπόφευκτα λόφω της φύσεως του open world και της έκτασης του όλου πράγματος. Όμως δεν μπορώ να την δικαιολογήσω απόλυτα. Όλα αυτά τα πανομοιότυπα mines, crypts, caves, ruins, evergaols και το να μάχεσαι δύο, τρεις και τέσσερις φορές με κάποια bosses ή παραλαγές αυτών κλέβουν από την αίγλη, τον μύθο, το δέος, το wow-factor του να δεις κάτι μία φορά. Κάτι που στους προηγούμενους τίτλους δεν υπήρχε τόσο.

Και αυτό κάνει και ανιαρή και επίπονη τη διαδικασία ενός νέου playthrough. Διότι άντε ξαναμπές στα ανιαρά, πανομοιότυπα mines για να μαζέψεις τα απαραίτητα για αναβάθμιση των όπλων, στα ανιαρά crypts για να μαζέψεις τα αναβαθμιστήρια των spirits, κτλ, κτλ. Εκεί που όλα αυτά έρχονται οργανικά στα προηγούμενα games εξερευνώντας τις βασικές προσεγμένες περιοχές εδώ βγαίνεις απ' το βασικό προσεγμένο υλικό για να μαζέψεις απαραίτητα συστατικά.

Δεν ζητάω Dark Souls 4, ούτε καν Bloodborne 2 αλλά ούτε Elden Ring 2. Ελπίζω το επόμενο παιχνίδι να είναι κάτι νέο και αν είναι open world (ας μην είναι) να καταφέρουν να διορθώσουν τα λάθη και να αποφύγουν την επανάληψη.

Θεωρώ το πρώτο Dark Souls αξεπέραστο, το Bloodborne ισάξιο και το Sekiro εκεί ψηλά μαζί με αυτά. Ας είναι να μας δώσουν κάτι τόσο καινούριο και δυνατό όσο κι αυτά με την επόμενη δουλειά τους.

 

Στην επαναληψη εισαι λιγο υπερβολικος,διοτι αν και οντως υπαρχει αρκετη επαναληψη σε bosses και κυριως minibosses(ulcerated tree spirit !) ,στο θεμα των dungeons νομιζω η επαναληψη ειναι κατα βαση απο γραφικης αποψης. Δηλαδη ολα τα catacombs μοιαζουν ιδια στα οπτικα,ολα τα mines ιδια. Μεμονομενα βεβαια,ολα εχουν ενα twist στο level design που τα κανει μοναδικα και σιγουρα ενδιαφεροντα.

Απλα οταν βλεπεις εναν εντυπωσιακο handcrafted open world και μπαινεις σε dungeons που ειναι κατηγοριας cave/catacomb/mine,τοτε οπτικα φαινετε μουντο και χτυπαει στο ματι

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Η δεύτερη φορά που έπαιξα το παιχνίδι (με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα) μου φάνηκε "βαριά" στα δευτερεύοντα σημεία του παιχνιδιού. Η τρίτη με μπούχτισε. Τώρα θα πει κανείς άκου τι λέει, το έπαιξε τρεις φορές και λέει τον κούρασε. Ναι, με κούρασε να μπαίνω στα mines για να βρίσκω τα stones και μετά στα catacombs ή crypts ξέρω γω για τα spirits. 

Αν και όντως υπήρχαν κάποια twists στo level design ή ακόμα και κάποια διαφορετικά concepts (όπως εχθροί που πεθαίνουν στο φως, παγίδες, λαβύρινθοι, αόρατοι τοίχοι και άλλα) η συνολική εμπειρία δεν διατηρείται στα υψηλά στάνταρντς που με έχουν συνηθήσει. Σαν chalice dungeons απ' το Bloodborne μου φαίνονταν. Το open world ήταν όνειρο αλλά και τα main dungeons ωραία.

Έχω και άλλο ένα παράπονο που ξέχασα να γράψω στο αρχικό μου post.

Το τελευταίο boss και η αγαπητή Malenia. Τι ωραία και τα δύο σχεδιαστικά. Οφθαλμόλουτρο. Όμως δεν τα κατάφερα χωρίς ashes. Με mimic τα έβγαλα. Όπως και δύο ακόμα optional (πολύ όμορφα επίσης). Θα ήθελα να είναι κάπως πιο εύκολα να το πω? Για κάποιον λόγο δεν είχα τη διάθεση να προσπαθήσω πολλές φορές. Δεν με τραβούσε η ιδιοσυγκρασία τους να λιώσω μέχρι να τα βγάλω χωρίς mimic (έχει ο καθένας τους ψυχαναγκασμούς του). Έβλεπα ότι δεν πολυπαλεύονταν, ε και 10, 20 φορές μετά... mimic. Και με το mimic έβγαιναν με συνοπτικές διαδικασίες ή τέλος πάντων πολύ γρήγορα και σχετικά χωρίς το δέος που έχουμε συνηθίσει.

Σε αντίθεση με τα προγούμενα παιχνίδια της fromsoftware (τα έχω παίξει όλα τουλάχιστον τρεις φορές εκτός του demon's που έχω παίξει μία μόνο) που όλα τα bosses με έλκυαν να τα καταφέρω χωρίς summons και τελικά τα κατάφερνα, έστω και μετά από ώρες και πολλές προσπάθειες. Του Elden Ring δεν με τραβούσαν τόσο. Δεν έχω αποκωδικοποιήσει πλήρως το γιατί. Ίσως ένιωθα πως είναι σχεδιασμένα με το εργαλείο ashes στο μυαλό των δημιουργών, το οποίο για εμένα αλλοιώνει λίγο την ικανοποίηση και την εμπειρία του κατορθώματος που ένιωθες στα προηγούμενα παιχνίδια.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, SalemsLot είπε

Η δεύτερη φορά που έπαιξα το παιχνίδι (με εντελώς διαφορετικό χαρακτήρα) μου φάνηκε "βαριά" στα δευτερεύοντα σημεία του παιχνιδιού. Η τρίτη με μπούχτισε. Τώρα θα πει κανείς άκου τι λέει, το έπαιξε τρεις φορές και λέει τον κούρασε. Ναι, με κούρασε να μπαίνω στα mines για να βρίσκω τα stones και μετά στα catacombs ή crypts ξέρω γω για τα spirits. 

Αν και όντως υπήρχαν κάποια twists στo level design ή ακόμα και κάποια διαφορετικά concepts (όπως εχθροί που πεθαίνουν στο φως, παγίδες, λαβύρινθοι, αόρατοι τοίχοι και άλλα) η συνολική εμπειρία δεν διατηρείται στα υψηλά στάνταρντς που με έχουν συνηθήσει. Σαν chalice dungeons απ' το Bloodborne μου φαίνονταν. Το open world ήταν όνειρο αλλά και τα main dungeons ωραία.

Έχω και άλλο ένα παράπονο που ξέχασα να γράψω στο αρχικό μου post.

Το τελευταίο boss και η αγαπητή Malenia. Τι ωραία και τα δύο σχεδιαστικά. Οφθαλμόλουτρο. Όμως δεν τα κατάφερα χωρίς ashes. Με mimic τα έβγαλα. Όπως και δύο ακόμα optional (πολύ όμορφα επίσης). Θα ήθελα να είναι κάπως πιο εύκολα να το πω? Για κάποιον λόγο δεν είχα τη διάθεση να προσπαθήσω πολλές φορές. Δεν με τραβούσε η ιδιοσυγκρασία τους να λιώσω μέχρι να τα βγάλω χωρίς mimic (έχει ο καθένας τους ψυχαναγκασμούς του). Έβλεπα ότι δεν πολυπαλεύονταν, ε και 10, 20 φορές μετά... mimic. Και με το mimic έβγαιναν με συνοπτικές διαδικασίες ή τέλος πάντων πολύ γρήγορα και σχετικά χωρίς το δέος που έχουμε συνηθίσει.

Σε αντίθεση με τα προγούμενα παιχνίδια της fromsoftware (τα έχω παίξει όλα τουλάχιστον τρεις φορές εκτός του demon's που έχω παίξει μία μόνο) που όλα τα bosses με έλκυαν να τα καταφέρω χωρίς summons και τελικά τα κατάφερνα, έστω και μετά από ώρες και πολλές προσπάθειες. Του Elden Ring δεν με τραβούσαν τόσο. Δεν έχω αποκωδικοποιήσει πλήρως το γιατί. Ίσως ένιωθα πως είναι σχεδιασμένα με το εργαλείο ashes στο μυαλό των δημιουργών, το οποίο για εμένα αλλοιώνει λίγο την ικανοποίηση και την εμπειρία του κατορθώματος που ένιωθες στα προηγούμενα παιχνίδια.

 

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να πηγαινεις στα dungeon οπως λες συνεχεια για stones. Αφου αν νικησεις bosses και εχεις δικαιωμα να τα φτιαχνεις εσυ για ποιο λογο να τα ψαχνεις?

Και εγω με  mimic εννοειται στα πρωτα runs αλλα ολοενα το αφηνα στην ακρη για να προσπαθησω να το μαθω και να βελτιωθω σε αυτο. Για μενα αυτη ειναι και η μαγεια των souls. Επισης σε καθε run μεχρι και το 7ο , ανεβαινει και η δυσκολια σταδιακα. Οσο δυνατος και να γινεις παλι μπορει με 2-3 να φυγεις αδιαβαστος . Και ειμαι τερματισμενο lvl εν τω μεταξυ .  

Εμενα ειναι το 2ο μου souls, υστερα απο το Demon Souls στο PS5 οπου εφαγα πολυ ξυλο εκει .  

Προσωπικα το elden ring με τα ashes εβαλε πολυ εξυπνα , ουσιαστικα ενα βοηθημα για αυξηση-μειωση δυσκολιας  και το εκανε με τετοιο τροπο ωστε να υπαρχει και ποικιλια και επιλογη . 

 

Επεξ/σία από jimpsar
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, jimpsar είπε

Δεν καταλαβαινω γιατι πρεπει να πηγαινεις στα dungeon οπως λες συνεχεια για stones. Αφου αν νικησεις bosses και εχεις δικαιωμα να τα φτιαχνεις εσυ για ποιο λογο να τα ψαχνεις?

Παίζω απ' την αρχή νέο run, με νέο character, όχι NG+.

1 ώρα πριν, jimpsar είπε

Προσωπικα το elden ring με τα ashes εβαλε πολυ εξυπνα , ουσιαστικα ενα βοηθημα για αυξηση-μειωση δυσκολιας  και το εκανε με τετοιο τροπο ωστε να υπαρχει και ποικιλια και επιλογη

Ναι μεν, αλλά είναι πολύ δύσκολα τα πράγματα χωρίς ashes σε last boss, malenia, έναν συγκεκριμένο δράκο και έναν blood mage-κάτι που παίζεις κάπου ψηλά σε έναν ναό.

1 ώρα πριν, jimpsar είπε

Εμενα ειναι το 2ο μου souls, υστερα απο το Demon Souls στο PS5 οπου εφαγα πολυ ξυλο εκει .

Μα και συ τα χειρότερα έχεις παίξεις 😜. Εντάξει αστειεύομαι. Για εμένα η σειρά πάει κάπως έτσι για τα γούστα μου απ' το πιο αγαπημένο στο λιγότερο αγαπημένο. Dark Souls, Bloodborne, Sekiro (διαφορετικό αλλά με ίδια ψυχή), Dark Souls 3, Dark Souls 2, Elden Ring, Demon's Souls. Όλα είναι άριστα βέβαια.

Επεξ/σία από SalemsLot
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 9/2/2023 στις 9:58 ΠΜ, SalemsLot είπε

Άλλο ένα αριστούργημα από την FromSoftware που όταν το βάζεις δίπλα στα περισσότερα παιχνίδια είναι ισοπεδωτικό. Καθαρό 10άρι για εμένα (όπως και όλα τα soulslike της from μαζί με bloodborne και sekiro φυσικά) όχι επειδή όλα τα επι μέρους στοιχεία είναι άριστα (που είναι, εκτός των τεχνικών) αλλά επειδή η συνολική εμπειρία είναι μαγευτική, καθηλωτική, μοναδική.

Ύμνοι στην κατηγορία των video games, τα soulslike της fromsoftware έχουν εδρεωθεί στον πάνθεον με τους ιστορικούς τίτλους όλων των εποχών. Δημιούργησαν νέα κατηγορία όπως τα doomlike, diablolike, κτλ και επηρέασαν τόσο ώστε μεγάλοι τίτλοι άρχισαν να ενσωματώνουν στοιχεία τους στο gameplay τους αλλά και στη δομή τους.

Το Elden Ring είναι σταθμός στα open world παιχνίδια και ένα έργο τέχνης καλλιτεχνικά.

Νομίζω όμως (να και το αλλά 😁) πως σαν souls τίτλος χάνει από τη μαγεία των προηγούμενων τίτλων λόγω open world και αναπόφευκτης επαναληψιμότητας.

Νομίζω πως στα souls ταιρίαζει πιο καλά αυτό το semi-open world, metroidvania στυλ που είχαν οι προηγούμενοι τίτλοι. Βέβαια αυτό είναι open world και είναι καλοδεχούμενη η αλλαγή. Προτιμώ την αλλαγή αυτή παρά να έδιναν ένα dark souls 4. Απλά λέω ότι η προηγούμενη συνταγή ήταν πιο ενδιαφέρουσα.

Η επαναληψιμότητα τώρα ίσως έρχεται αναπόφευκτα λόφω της φύσεως του open world και της έκτασης του όλου πράγματος. Όμως δεν μπορώ να την δικαιολογήσω απόλυτα. Όλα αυτά τα πανομοιότυπα mines, crypts, caves, ruins, evergaols και το να μάχεσαι δύο, τρεις και τέσσερις φορές με κάποια bosses ή παραλαγές αυτών κλέβουν από την αίγλη, τον μύθο, το δέος, το wow-factor του να δεις κάτι μία φορά. Κάτι που στους προηγούμενους τίτλους δεν υπήρχε τόσο.

Και αυτό κάνει και ανιαρή και επίπονη τη διαδικασία ενός νέου playthrough. Διότι άντε ξαναμπές στα ανιαρά, πανομοιότυπα mines για να μαζέψεις τα απαραίτητα για αναβάθμιση των όπλων, στα ανιαρά crypts για να μαζέψεις τα αναβαθμιστήρια των spirits, κτλ, κτλ. Εκεί που όλα αυτά έρχονται οργανικά στα προηγούμενα games εξερευνώντας τις βασικές προσεγμένες περιοχές εδώ βγαίνεις απ' το βασικό προσεγμένο υλικό για να μαζέψεις απαραίτητα συστατικά.

Δεν ζητάω Dark Souls 4, ούτε καν Bloodborne 2 αλλά ούτε Elden Ring 2. Ελπίζω το επόμενο παιχνίδι να είναι κάτι νέο και αν είναι open world (ας μην είναι) να καταφέρουν να διορθώσουν τα λάθη και να αποφύγουν την επανάληψη.

Θεωρώ το πρώτο Dark Souls αξεπέραστο, το Bloodborne ισάξιο και το Sekiro εκεί ψηλά μαζί με αυτά. Ας είναι να μας δώσουν κάτι τόσο καινούριο και δυνατό όσο κι αυτά με την επόμενη δουλειά τους.

 

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω σε αυτό το κομμάτι. Το elden ring είναι το μοναδικό souls παιχνίδι που στο NG+ δεν χρειάζεται να πας δεξιά και αριστερά για να μαζέψεις κομμάτια για αναβάθμιση όπλων,spirits κλπ. Μεταφέρονται όλα τα αντικείμενα αναβάθμισης στο NG+ , ενώ πχ στο DS3 για να βρεις τα αντικείμενα αναβάθμισης έπρεπε να ξαναπάς στη βαρετή εκείνη περιοχή που δεν ήθελες με τίποτα να ξαναπάς. Στο elden ring τα NG+ για εμένα είναι καθαρά και μόνο για να δυναμώσεις, να βρεις μαγικά,όπλα κλπ που έχασες επειδή δεν ολοκλήρωσες στο πρώτο playthrough,να βρεις νέες περιοχές που επίσης έχασες εξαιτίας κάποιων quest, να ανακαλύψεις τα υπόλοιπα endings αν δεν τα έχεις κάνει ήδη. Πράγματα τα οποία τα έκανες και στα προηγούμενα souls. Συν το γεγονός ότι το elden ring έχει από τα πιο δύσκολα NG+ μετά το DS2. 

Τα caves, mines, catacombs ειδικά τα αρχικά σύμφωνω ότι είναι κάπως βαρετά(με εξαίρεση μερικά catacombs που είναι αριστουργήματα βλέπε leyndell,sorry για το spoiler) . Οι underground περιοχές όμως είναι αριστούργηματα και ο τρόπος με τον οποίο τις ανακαλυπτεις υποδειγματικός και εννοείται ότι ξαναπήγαινα εκεί και στα NG+.Για αυτό άλλωστε υπάρχουν άτομα που έχουν κάτσει από μόνοι τους και μπράβο τους να φτιάξουν το χάρτη του παιχνιδιού μαζί με τα αντικείμενα(ανα κατηγοριες) για να μπορείς να κάνεις tracking στα NG+ απευθείας τι έχεις χάσει και που δεν χρειάζεται να πας. Προσωπικα δεν πρόκειται ποτέ να το βαρεθώ το συγκεκριμένο παιχνίδι και εννοείται ότι περιμένω να βγάλουν elden ring 2 με 300 ώρες παιχνιδιού στο σύνολο(λέμε τώρα) για το 100% και πολύ πιο δύσκολο το πρώτο playthrough( με τα spirits είναι γελοίο το πρώτο). Κατά τη γνώμη μου από NG+ και μετά δυσκολεύει πάρα πολύ.

Υ.Γ. Προηγείται πρώτα το Bloodborne 2. From software άσε το armored core και δώσε μας το BB2 να γουστάρουμε.

Υ.Γ.2 Μακάρι το dlc να έχει διάρκεια 50+ ώρες. Δύσκολο γιατί απαιτείται πολύ δουλειά. Θα δούμε.

Επεξ/σία από Owen
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Owen είπε

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω σε αυτό το κομμάτι. Το elden ring είναι το μοναδικό souls παιχνίδι που στο NG+ δεν χρειάζεται να πας δεξιά και αριστερά για να μαζέψεις κομμάτια για αναβάθμιση όπλων,spirits κλπ. Μεταφέρονται όλα τα αντικείμενα αναβάθμισης στο NG+ , ενώ πχ στο DS3 για να βρεις τα αντικείμενα αναβάθμισης έπρεπε να ξαναπάς στη βαρετή εκείνη περιοχή που δεν ήθελες με τίποτα να ξαναπάς. Στο elden ring τα NG+ για εμένα είναι καθαρά και μόνο για να δυναμώσεις, να βρεις μαγικά,όπλα κλπ που έχασες επειδή δεν ολοκλήρωσες στο πρώτο playthrough,να βρεις νέες περιοχές που επίσης έχασες εξαιτίας κάποιων quest, να ανακαλύψεις τα υπόλοιπα endings αν δεν τα έχεις κάνει ήδη. Πράγματα τα οποία τα έκανες και στα προηγούμενα souls. Συν το γεγονός ότι το elden ring έχει από τα πιο δύσκολα NG+ μετά το DS2.

 

Spoiler

Φυσικά να διαφωνήσεις. Αν συμφωνούσαμε σε όλα θα βαριόμασταν.

 

Καμία αντίρρηση. Δεν το γνώριζα ότι τα upgrade items μπορείς να τα αγοράζεις στο NG+. Έπεζα με εντελώς νέους χαρσκτήρες κάθε φορά σε NG εξού και η άποψη που σχημάτισα.

3 ώρες πριν, Owen είπε

Τα caves, mines, catacombs ειδικά τα αρχικά σύμφωνω ότι είναι κάπως βαρετά(με εξαίρεση μερικά catacombs που είναι αριστουργήματα βλέπε leyndell,sorry για το spoiler) . Οι underground περιοχές όμως είναι αριστούργηματα και ο τρόπος με τον οποίο τις ανακαλυπτεις υποδειγματικός και εννοείται ότι ξαναπήγαινα εκεί και στα NG+.

Η επανάληψη είναι σαφές που εμφανίζεται στο παιχνίδι. (και δεν είναι απαραίτητα ενοχλητικό για όλους). Το underground είναι άλλο έργο.

3 ώρες πριν, Owen είπε

Κατά τη γνώμη μου από NG+ και μετά δυσκολεύει πάρα πολύ.

Φαντάζομαι. Αν και το βασικό NG μου φάνηκε ζόρικο (χωρίς spirits).

3 ώρες πριν, Owen είπε

Υ.Γ. Προηγείται πρώτα το Bloodborne 2. From software άσε το armored core και δώσε μας το BB2 να γουστάρουμε.

Όχι, όχι, να βγάλουν έναν καινούριο souls like τίτλο που να έχει μια καινούρια ιδέα.

(Όχι ότι θα με χαλούσε ένα Bloodborne 2).

3 ώρες πριν, Owen είπε

Υ.Γ.2 Μακάρι το dlc να έχει διάρκεια 50+ ώρες. Δύσκολο γιατί απαιτείται πολύ δουλειά. Θα δούμε.

Θα βγει dlc?

Επεξ/σία από SalemsLot
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Owen είπε

Επέτρεψέ μου να διαφωνήσω σε αυτό το κομμάτι. Το elden ring είναι το μοναδικό souls παιχνίδι που στο NG+ δεν χρειάζεται να πας δεξιά και αριστερά για να μαζέψεις κομμάτια για αναβάθμιση όπλων,spirits κλπ. Μεταφέρονται όλα τα αντικείμενα αναβάθμισης στο NG+ , ενώ πχ στο DS3 για να βρεις τα αντικείμενα αναβάθμισης έπρεπε να ξαναπάς στη βαρετή εκείνη περιοχή που δεν ήθελες με τίποτα να ξαναπάς. Στο elden ring τα NG+ για εμένα είναι καθαρά και μόνο για να δυναμώσεις, να βρεις μαγικά,όπλα κλπ που έχασες επειδή δεν ολοκλήρωσες στο πρώτο playthrough,να βρεις νέες περιοχές που επίσης έχασες εξαιτίας κάποιων quest, να ανακαλύψεις τα υπόλοιπα endings αν δεν τα έχεις κάνει ήδη. Πράγματα τα οποία τα έκανες και στα προηγούμενα souls. Συν το γεγονός ότι το elden ring έχει από τα πιο δύσκολα NG+ μετά το DS2. 

Τα caves, mines, catacombs ειδικά τα αρχικά σύμφωνω ότι είναι κάπως βαρετά(με εξαίρεση μερικά catacombs που είναι αριστουργήματα βλέπε leyndell,sorry για το spoiler) . Οι underground περιοχές όμως είναι αριστούργηματα και ο τρόπος με τον οποίο τις ανακαλυπτεις υποδειγματικός και εννοείται ότι ξαναπήγαινα εκεί και στα NG+.Για αυτό άλλωστε υπάρχουν άτομα που έχουν κάτσει από μόνοι τους και μπράβο τους να φτιάξουν το χάρτη του παιχνιδιού μαζί με τα αντικείμενα(ανα κατηγοριες) για να μπορείς να κάνεις tracking στα NG+ απευθείας τι έχεις χάσει και που δεν χρειάζεται να πας. Προσωπικα δεν πρόκειται ποτέ να το βαρεθώ το συγκεκριμένο παιχνίδι και εννοείται ότι περιμένω να βγάλουν elden ring 2 με 300 ώρες παιχνιδιού στο σύνολο(λέμε τώρα) για το 100% και πολύ πιο δύσκολο το πρώτο playthrough( με τα spirits είναι γελοίο το πρώτο). Κατά τη γνώμη μου από NG+ και μετά δυσκολεύει πάρα πολύ.

Υ.Γ. Προηγείται πρώτα το Bloodborne 2. From software άσε το armored core και δώσε μας το BB2 να γουστάρουμε.

Υ.Γ.2 Μακάρι το dlc να έχει διάρκεια 50+ ώρες. Δύσκολο γιατί απαιτείται πολύ δουλειά. Θα δούμε.

Αν σου πεταξει 2-3 Malenia ,ανετα φτανει 50 ωρες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως τα DLC του Dark Souls 3 είχαν βγει μέσα σε ένα χρόνο από την κυκλοφορία του κυρίως παιχνιδιού. Ηδη έχει περάσει ένας χρόνος οπότε ελπίζω μέχρι τέλος του έτους.

Επεξ/σία από CarbonFibre
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...