Προς το περιεχόμενο

Elden Ring [PS4][PS5][Xbox One][Xbox Series S|X]


ilos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,2k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως το Elden Ring για εμένα προσωπικά ίσως να είναι το πιο αγαπημένο παιχνίδι που έχω παίξει ποτέ. 
 

Συνδυάζει στοιχεία Ocarina of Time με Dark Souls. 
 

Ελπίζω σε ένα βαρβάτο dlc με νέες περιοχές. 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το God of War ως φερομενος ανταγωνιστης του Elden Ring για GOTY, με το που το τελειωσα ημουν σιγουρος οτι απεχει κατα πολυ σε ποιοτητα απτο κορυφαιο παιχνιδι των τελευταιων ετων.

Το Elden Ring εχει μια μαγεια που σπανιζει σε παιχνιδια πλεον.

 

Ελπιζω σε βαρβατο endgame DLC και συντομα κιολας !

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να προσθέσω ότι ακόμα και το soundtrack το βρήκα εκπληκτικό. Η γαλήνια μελωδία του Limgrave μου έρχεται συχνά στο μυαλό και τη θεωρώ σήμα κατατεθέν του παιχνιδιού.

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις μπήκα σε διαδικασία 2ου playthrough. Όσο και να λάτρεψα το Ragnarok, δε μπορώ καν να μπω σε διαδικασία σύγκρισης με το Elden Ring.

Το γεγονός ότι το Elden Ring γνώρισε τα soulsborne σε τόσο κόσμο που δε τα ήξερε και το έβαλε σε τόσα σπίτια το κάνει μοναδικό. Είναι ό,τι ήταν το Half-Life πριν 15 χρόνια.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ξανάπιασα λίγο να κάνω πράγματα που είχα αφήσει, μιας και τώρα κυκλοφορείς "πιο άνετος" τριγύρω στον κόσμο. Σε εισαγωγικά πάντα γιατί το παιχνίδι θα βρει τρόπο να σε προσγειώσει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

26 λεπτά πριν, Lotof είπε

Μπήκε στο πάνθεον. Συγχαρητήρια στην from software. 

Elden Ring surpasses The Last of Us 2 as the most-awarded Game of the Year recipient

 

Αν μέτρησαν και τα βατόμουρα για το ακατανόμαστο θα ήταν derby.🤣

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, ilos είπε

Αν μέτρησαν και τα βατόμουρα για το ακατανόμαστο θα ήταν derby.🤣

Δεν λέω, ήταν technical achievement χαλαρά, αλλα καμια σχέση, σε ένα αληθινό κόσμο το Elden Ring θα φορούσε το ακατανόμαστο για παντόφλες. :P

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαίρομαι που η From βρίσκει την αναγνώριση που της αξίζει.

Μετά από 14 ολόκληρα χρόνια, η συνταγή soulsborne ακόμα έχει να δώσει πολλά όταν γίνεται σωστά από τους ανθρώπους που την γνωρίζουν πολύ καλά. Για εμένα η σειρά είναι πλέον διαχρονική σαν το Zelda. 

Η προτίμηση και η αγάπη του κόσμου επίσης είναι πολύ σημαντική. Αποδεικνύεται ότι για να γίνει ένα game επιτυχία δεν χρειάζεται να σε πάρει από το χέρι με βελάκια για το next objective, ούτε πρέπει να έχει φορτωμένο UI με checklists, 100 διαφορετικά συμβολάκια ή να σου υπενθυμίζει κάθε τρεις και λίγο ο ενοχλητικός χαρακτήρας σου που πρέπει να πας και τι να κάνεις λες και έχεις γεροντική άνοια.

Επίσης αποδεικνύεται ότι δεν χρειάζεται να έχεις φωσκολικούς χαρακτήρες που η άπονη ζωή τους αδίκησε, μελό διαλόγους, δάκρυα να κυλάνε στο μάγουλο, κιθάρες, κόρες, γιους και παραγιούς για να συνδεθεί ο παίκτης συναισθηματικά με το game. Στο Elden Ring ο κεντρικός χαρακτήρας είναι ένα μέρος που λέγεται The Lands Between. Ούτε καν επίσημο όνομα δεν έχει. Και όμως αυτό το μέρος σε ιντριγκάρει να το ταξιδέψεις και να το ανακαλύψεις πολύ βαθύτερα από κάποιον σκυθρωπό κλισέ χαρακτήρα που έχουμε δει άπειρες φορές σε όλες τις μορφές των media.

Μου αρέσει επίσης που αυτός ο κόσμος διατηρεί το μυστήριο του ακόμα και στο τέλος όταν έχεις κάνει όλα όσα σου επιτρέπει το παιχνίδι. Αφήνει πολλά πράγματα στη φαντασία σου για να τον συμπληρώσεις εσύ με την δική σου ερμηνεία αντί στη μέση του παιχνιδιού να σου τα δίνει όλα στο πιάτο με ένα 5λεπτο cutscene όπου διάφορα ολογράμματα ;) σου εξηγούν τι ακριβώς συνέβει, γιατί συναίβει, και τι πρέπει να κάνεις (το οποίο τελικά είναι και μονόδρομος) για να τελειώσεις.

Όπως καταλαβαίνετε άφησα αρκετές "μπιχτές" για διάφορα πολύ δημοφιλή παιχνίδια. Φυσικά είναι η προσωπική μου άποψη. Δεν είναι κακά παιχνίδια σε καμία περίπτωση, πέρασα και εγώ καλά με μερικά από αυτά αλλά για μένα δεν μπορούν να αγγίξουν το Elden Ring σε τίποτα εκτός από το τεχνικό κομμάτι.

Και τέλος, για να μη θεοποιώ κιόλας το Elden Ring, όντως ο τεχνικός τομέας του είναι ένα τεράστιο μείον. Όχι επειδή δεν έχει μοντέρνες τεχνικές φωτισμού, RT και άλλα bells and whistles. Αλλά γιατί το performance είναι για τα μπάζα σε σχέση με το τελικό οπτικό αποτέλεσμα. Με τέτοια γραφικά, σε PS5/SX έπρεπε να τρέχει 4K με σταθερά 120 frames και όχι 2Κ 40-60 όπως είναι τώρα. Ελπίζω να κάνει κάτι δραστικό η From και να πετάξει επιτέλους στα σκουπίδια αυτή την παλιά μηχανή γραφικών από εποχή PS3. Στο επόμενο game δεν υπάρχει δικαιολογία.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, D.Luffy είπε

Χαίρομαι που η From βρίσκει την αναγνώριση που της αξίζει.

Μετά από 14 ολόκληρα χρόνια, η συνταγή soulsborne ακόμα έχει να δώσει πολλά όταν γίνεται σωστά από τους ανθρώπους που την γνωρίζουν πολύ καλά. Για εμένα η σειρά είναι πλέον διαχρονική σαν το Zelda. 

Η προτίμηση και η αγάπη του κόσμου επίσης είναι πολύ σημαντική. Αποδεικνύεται ότι για να γίνει ένα game επιτυχία δεν χρειάζεται να σε πάρει από το χέρι με βελάκια για το next objective, ούτε πρέπει να έχει φορτωμένο UI με checklists, 100 διαφορετικά συμβολάκια ή να σου υπενθυμίζει κάθε τρεις και λίγο ο ενοχλητικός χαρακτήρας σου που πρέπει να πας και τι να κάνεις λες και έχεις γεροντική άνοια.

Επίσης αποδεικνύεται ότι δεν χρειάζεται να έχεις φωσκολικούς χαρακτήρες που η άπονη ζωή τους αδίκησε, μελό διαλόγους, δάκρυα να κυλάνε στο μάγουλο, κιθάρες, κόρες, γιους και παραγιούς για να συνδεθεί ο παίκτης συναισθηματικά με το game. Στο Elden Ring ο κεντρικός χαρακτήρας είναι ένα μέρος που λέγεται The Lands Between. Ούτε καν επίσημο όνομα δεν έχει. Και όμως αυτό το μέρος σε ιντριγκάρει να το ταξιδέψεις και να το ανακαλύψεις πολύ βαθύτερα από κάποιον σκυθρωπό κλισέ χαρακτήρα που έχουμε δει άπειρες φορές σε όλες τις μορφές των media.

Μου αρέσει επίσης που αυτός ο κόσμος διατηρεί το μυστήριο του ακόμα και στο τέλος όταν έχεις κάνει όλα όσα σου επιτρέπει το παιχνίδι. Αφήνει πολλά πράγματα στη φαντασία σου για να τον συμπληρώσεις εσύ με την δική σου ερμηνεία αντί στη μέση του παιχνιδιού να σου τα δίνει όλα στο πιάτο με ένα 5λεπτο cutscene όπου διάφορα ολογράμματα ;) σου εξηγούν τι ακριβώς συνέβει, γιατί συναίβει, και τι πρέπει να κάνεις (το οποίο τελικά είναι και μονόδρομος) για να τελειώσεις.

Όπως καταλαβαίνετε άφησα αρκετές "μπιχτές" για διάφορα πολύ δημοφιλή παιχνίδια. Φυσικά είναι η προσωπική μου άποψη. Δεν είναι κακά παιχνίδια σε καμία περίπτωση, πέρασα και εγώ καλά με μερικά από αυτά αλλά για μένα δεν μπορούν να αγγίξουν το Elden Ring σε τίποτα εκτός από το τεχνικό κομμάτι.

Και τέλος, για να μη θεοποιώ κιόλας το Elden Ring, όντως ο τεχνικός τομέας του είναι ένα τεράστιο μείον. Όχι επειδή δεν έχει μοντέρνες τεχνικές φωτισμού, RT και άλλα bells and whistles. Αλλά γιατί το performance είναι για τα μπάζα σε σχέση με το τελικό οπτικό αποτέλεσμα. Με τέτοια γραφικά, σε PS5/SX έπρεπε να τρέχει 4K με σταθερά 120 frames και όχι 2Κ 40-60 όπως είναι τώρα. Ελπίζω να κάνει κάτι δραστικό η From και να πετάξει επιτέλους στα σκουπίδια αυτή την παλιά μηχανή γραφικών από εποχή PS3. Στο επόμενο game δεν υπάρχει δικαιολογία.

Δεν θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο σε όλα τα παραπάνω . Μόλις πέρυσι τερμάτισα το πρώτο μου souls , Demon Souls μετά από πολύ επιμονή και υπομονή καθώς πλέον ύστερα από 35  χρόνια  gaming τα περισσότερα έμπαιναν στο easy mode απλά καθαρά για ολιγόωρη ενασχόληση . Αυτή είναι η μαγεία του game , δεν χρειάζεται να εισαι ο καλύτερος , θέλει μόνο την προσοχή , συγκέντρωση και το ενδιαφέρον σου να αφιερώσεις και μετά θα σε πάει μόνο του .πραγματικά μετά από 300+ ώρες και 11 Run  και ακόμα έχω κάποια πράγματα να δω . 
θα ηθελα να σταθώ και εγώ λίγο στο τεχνικό τομέα του , όχι από άποψη Art που είναι εκπληκτικό , αλλά καθαρά μηχανής γραφικών . Μακάρι να ήταν σαν το Demon Souls . Από τα πιο όμορφα games που έχω παίξει . 
Anyway αναμένουμε dlc όπως και όποτε έρθει αυτό . 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Άλλο ένα αριστούργημα από την FromSoftware που όταν το βάζεις δίπλα στα περισσότερα παιχνίδια είναι ισοπεδωτικό. Καθαρό 10άρι για εμένα (όπως και όλα τα soulslike της from μαζί με bloodborne και sekiro φυσικά) όχι επειδή όλα τα επι μέρους στοιχεία είναι άριστα (που είναι, εκτός των τεχνικών) αλλά επειδή η συνολική εμπειρία είναι μαγευτική, καθηλωτική, μοναδική.

Ύμνοι στην κατηγορία των video games, τα soulslike της fromsoftware έχουν εδρεωθεί στον πάνθεον με τους ιστορικούς τίτλους όλων των εποχών. Δημιούργησαν νέα κατηγορία όπως τα doomlike, diablolike, κτλ και επηρέασαν τόσο ώστε μεγάλοι τίτλοι άρχισαν να ενσωματώνουν στοιχεία τους στο gameplay τους αλλά και στη δομή τους.

Το Elden Ring είναι σταθμός στα open world παιχνίδια και ένα έργο τέχνης καλλιτεχνικά.

Νομίζω όμως (να και το αλλά 😁) πως σαν souls τίτλος χάνει από τη μαγεία των προηγούμενων τίτλων λόγω open world και αναπόφευκτης επαναληψιμότητας.

Νομίζω πως στα souls ταιρίαζει πιο καλά αυτό το semi-open world, metroidvania στυλ που είχαν οι προηγούμενοι τίτλοι. Βέβαια αυτό είναι open world και είναι καλοδεχούμενη η αλλαγή. Προτιμώ την αλλαγή αυτή παρά να έδιναν ένα dark souls 4. Απλά λέω ότι η προηγούμενη συνταγή ήταν πιο ενδιαφέρουσα.

Η επαναληψιμότητα τώρα ίσως έρχεται αναπόφευκτα λόφω της φύσεως του open world και της έκτασης του όλου πράγματος. Όμως δεν μπορώ να την δικαιολογήσω απόλυτα. Όλα αυτά τα πανομοιότυπα mines, crypts, caves, ruins, evergaols και το να μάχεσαι δύο, τρεις και τέσσερις φορές με κάποια bosses ή παραλαγές αυτών κλέβουν από την αίγλη, τον μύθο, το δέος, το wow-factor του να δεις κάτι μία φορά. Κάτι που στους προηγούμενους τίτλους δεν υπήρχε τόσο.

Και αυτό κάνει και ανιαρή και επίπονη τη διαδικασία ενός νέου playthrough. Διότι άντε ξαναμπές στα ανιαρά, πανομοιότυπα mines για να μαζέψεις τα απαραίτητα για αναβάθμιση των όπλων, στα ανιαρά crypts για να μαζέψεις τα αναβαθμιστήρια των spirits, κτλ, κτλ. Εκεί που όλα αυτά έρχονται οργανικά στα προηγούμενα games εξερευνώντας τις βασικές προσεγμένες περιοχές εδώ βγαίνεις απ' το βασικό προσεγμένο υλικό για να μαζέψεις απαραίτητα συστατικά.

Δεν ζητάω Dark Souls 4, ούτε καν Bloodborne 2 αλλά ούτε Elden Ring 2. Ελπίζω το επόμενο παιχνίδι να είναι κάτι νέο και αν είναι open world (ας μην είναι) να καταφέρουν να διορθώσουν τα λάθη και να αποφύγουν την επανάληψη.

Θεωρώ το πρώτο Dark Souls αξεπέραστο, το Bloodborne ισάξιο και το Sekiro εκεί ψηλά μαζί με αυτά. Ας είναι να μας δώσουν κάτι τόσο καινούριο και δυνατό όσο κι αυτά με την επόμενη δουλειά τους.

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@SalemsLot ωραία ανάλυση και συμφωνώ ως προς τα αρνητικά. Όταν δίνεται μεγάλη έμφαση στο overworld που αποτελεί το μεγαλύτερο μέρος του παιχνιδιού, τα διάφορα dungeons καταλήγουν να υπολοίπονται σε περιεχόμενο και σε ποικιλία.

Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχε και το Breath of the Wild με τα μικρά πανομοιότυπα dungeons να χωλαίνουν μπροστά στον καταπληκτικά σχεδιασμένο ανοιχτό κόσμο του παιχνιδιού. 

Μακάρι να μπορούσε να συνδυάσει ένα game αυτά τα δύο επιμέρους στοιχεία. Λεπτομέρεια και ποικιλία σε dungeons μαζί με καλό σχεδιασμό ανοιχτού κόσμου που να σου δίνει απόλυτη ελευθερία και κίνητρο εξερεύνησης.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, SalemsLot είπε

Άλλο ένα αριστούργημα από την FromSoftware που όταν το βάζεις δίπλα στα περισσότερα παιχνίδια είναι ισοπεδωτικό. Καθαρό 10άρι για εμένα (όπως και όλα τα soulslike της from μαζί με bloodborne και sekiro φυσικά) όχι επειδή όλα τα επι μέρους στοιχεία είναι άριστα (που είναι, εκτός των τεχνικών) αλλά επειδή η συνολική εμπειρία είναι μαγευτική, καθηλωτική, μοναδική.

Ύμνοι στην κατηγορία των video games, τα soulslike της fromsoftware έχουν εδρεωθεί στον πάνθεον με τους ιστορικούς τίτλους όλων των εποχών. Δημιούργησαν νέα κατηγορία όπως τα doomlike, diablolike, κτλ και επηρέασαν τόσο ώστε μεγάλοι τίτλοι άρχισαν να ενσωματώνουν στοιχεία τους στο gameplay τους αλλά και στη δομή τους.

Το Elden Ring είναι σταθμός στα open world παιχνίδια και ένα έργο τέχνης καλλιτεχνικά.

Νομίζω όμως (να και το αλλά 😁) πως σαν souls τίτλος χάνει από τη μαγεία των προηγούμενων τίτλων λόγω open world και αναπόφευκτης επαναληψιμότητας.

Νομίζω πως στα souls ταιρίαζει πιο καλά αυτό το semi-open world, metroidvania στυλ που είχαν οι προηγούμενοι τίτλοι. Βέβαια αυτό είναι open world και είναι καλοδεχούμενη η αλλαγή. Προτιμώ την αλλαγή αυτή παρά να έδιναν ένα dark souls 4. Απλά λέω ότι η προηγούμενη συνταγή ήταν πιο ενδιαφέρουσα.

Η επαναληψιμότητα τώρα ίσως έρχεται αναπόφευκτα λόφω της φύσεως του open world και της έκτασης του όλου πράγματος. Όμως δεν μπορώ να την δικαιολογήσω απόλυτα. Όλα αυτά τα πανομοιότυπα mines, crypts, caves, ruins, evergaols και το να μάχεσαι δύο, τρεις και τέσσερις φορές με κάποια bosses ή παραλαγές αυτών κλέβουν από την αίγλη, τον μύθο, το δέος, το wow-factor του να δεις κάτι μία φορά. Κάτι που στους προηγούμενους τίτλους δεν υπήρχε τόσο.

Και αυτό κάνει και ανιαρή και επίπονη τη διαδικασία ενός νέου playthrough. Διότι άντε ξαναμπές στα ανιαρά, πανομοιότυπα mines για να μαζέψεις τα απαραίτητα για αναβάθμιση των όπλων, στα ανιαρά crypts για να μαζέψεις τα αναβαθμιστήρια των spirits, κτλ, κτλ. Εκεί που όλα αυτά έρχονται οργανικά στα προηγούμενα games εξερευνώντας τις βασικές προσεγμένες περιοχές εδώ βγαίνεις απ' το βασικό προσεγμένο υλικό για να μαζέψεις απαραίτητα συστατικά.

Δεν ζητάω Dark Souls 4, ούτε καν Bloodborne 2 αλλά ούτε Elden Ring 2. Ελπίζω το επόμενο παιχνίδι να είναι κάτι νέο και αν είναι open world (ας μην είναι) να καταφέρουν να διορθώσουν τα λάθη και να αποφύγουν την επανάληψη.

Θεωρώ το πρώτο Dark Souls αξεπέραστο, το Bloodborne ισάξιο και το Sekiro εκεί ψηλά μαζί με αυτά. Ας είναι να μας δώσουν κάτι τόσο καινούριο και δυνατό όσο κι αυτά με την επόμενη δουλειά τους.

 

Συμφωνώ στα περισσότερα 

διαφωνω κάθετα σε αυτό 

Και αυτό κάνει και ανιαρή και επίπονη τη διαδικασία ενός νέου playthrough

Μιλάμε για το απόλυτο game που θες ξανά και ξανά να το τερματίζεις .

Με την ποικιλία game play ανά weapon set και το γεγονός πως οτι ανοίγεις παραμένει στον χάρτη , όπως dungeons , caves , npc κλπ καθώς και τα items όπως stones  τότε απλά προχωράς σε ανακάλυψη ολοένα νέων περιοχών και σημείων 

12 play through μέχρι στιγμής , όλο το βγάζω το δισκάκι από το ps5 και όλο γυρνάω πίσω στο Elden  . :)

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@D.Luffy Υποθέτω πως οι πόροι και ο χρόνος για να γίνει κάτι τέτοιο θα είναι πολύ απαιτητικά. Να γίνει δηλαδή καλά. Πχ με level design ανοιχτού κόσμου σαν το Elden Ring και level design των dungeons σαν το πρώτο Dark Souls. Και φυσικά δεν χρειάζεται το περιεχόμενο να είναι τόσο μεγάλο πια, δηλαδή αμέτρητα μικρά ανέμπνευστα dungeons. 

Σε μικρότερο βαθμό έχει επιτευχθεί ίσως από παιχνίδια όπως Elden Ring, Zelda (έχω παίξει μόνο το link to the past και το ocarina of time), Darksiders, Elder Scrolls (και σε αυτό η επανάληψη μεγάλη) και ίσως κάποια άλλα.

@jimpsar Σύμφωνοι. Ποικιλία υπάρχει και αν αλλάζεις weapon και "proficiency" σε κάθε playthrough φυσικά η ποικιλία είναι άπειρη. Όμως το ότι παίζεις περιεχόμενο ψιλο-ανέμπνευστο (caves, κτλ) για να μαζέψεις αναβαθμιστήρια, σε αντίθεση με τα βασικά μεγάλα dungeons που είναι αξιοπρεπή, ρίχνει την συνολική υψηλή εμπειρία.

Την ποικιλία την είχαν και τα άλλα παιχνίδια. Ίσως όχι σε αυτόν τον βαθμό, όμως υπήρχε. Και όπως και να έχει η ποικιλία είναι καλοδεχούμενη αν γίνεται σωστά.

Edit: Καλά και εγώ όλα της from 3-4 φορές τα έχω παίξει 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...