Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο με καλή «ποιότητα κύλισης κ άνεση»


TheGrisGrisMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα. 

Κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνικη οδό και σκεφτομαι να πουλήσω αυτό που έχω και να παρω ένα αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο) όσο το δυνατόν πιο άνετο/αθόρυβο/αξιόπιστο για ταξίδια τέτοιου τύπου. 

Budget extremely max μέχρι 20k, κυβικά μέχρι 1800. 

Οικονομια δεν είναι άμεση προτεραιοτητα αλλά οκ να μην καίει και τα κερατα του (εννοώ να είναι “managable” δλδ να μην καίει υπερβολικά αν το πάω οικονομικά). 

Επισης, όχι τζιπ ή SUV.

Εχετε καμία πρόταση; 

Σας ευχαριστω

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Citroen C5   με υδροπνευματική ανάρτηση  και θα βγαίνεις πάντα ατσαλάκωτος όσα χιλιόμετρα κι αν διαρκεί το ταξίδι σου.

Βρισκεις τεφαρίκια με λιγότερα από 10000 ευρώ , ακόμα και δίλιτρο να είναι, συνολικά στη δεκαετία χρήσης  θα  σου βγει αρκετά φθηνότερο

ΜΥ 2005-2008 βρίσκεις με 5000 1800cc  και 2000 cc

ΜΥ 2008 και μετά βγαίνει σε 1600 turbo , 1800 , 2000  αλλά τα 1800 δεν έχουν το μαγικό χαλί (υδοπνευματική ανάρτηση)

Έχε υπόψιν σου (αν και μάλλον το γνωρίζεις από ιδίαν πείρα) ότι το μεγάλο ταξίδι για να είναι άνετο απαιτεί μεγάλο μεταξόνιο και όχι απαραίτητα μεγάλη ιπποδύναμη.

Προσωπικά έχω ένα C5 MY2003 , το πήρα δευτερο χέρι πριν 6 χρόνια σε τιμή χώμα (ευτυχώς που τα γαλλικά είναι μάπα και χαλάνε) και βάζω μόνο βενζίνη , δεν βάζει επουδενί φωτιά  στην άσφαλτο αλλά ταξιδεύω άνετα και οικονομικά ...

Στην ευρύτερη οικογένεια υπάρχουν πολλά "καλύτερα" αυτοκίνητα αντίστοιχου segment (Passat, BMW , Jaguar Xtype κλπ) αλλά όταν πηγαίνουμε μακρυνές "οικογενειακές" εκδρομές όλοι μικροί μεγάλοι με το δικό μου θέλουν να πηγαίνουν για δεν κουνάει - κοπανάει - γέρνει κλπ  και βγαίνουμε μετά από 500 χλμ όπως σου είπα στην αρχή "ατσαλάκωτοι"

 

 

 

  • Thanks 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Mercedes E200,τώρα W211 ή W212,ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση.

Επίσης και BMW,Audi.Το C5 επίσης άνετο,αν και προσωπικά δεν θα έδινα τόσα λεφτά για Citroen.

Επιτέλους ένα θέμα όπου δεν θα προταθούν ασιατικά κουβαδακια,αν και πολύ αμφιβάλλω.

Επεξ/σία από jmmys
  • Like 5
  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, nik0laus είπε

Citroen C5   με υδροπνευματική ανάρτηση  και θα βγαίνεις πάντα ατσαλάκωτος όσα χιλιόμετρα κι αν διαρκεί το ταξίδι σου.

Βρισκεις τεφαρίκια με λιγότερα από 10000 ευρώ , ακόμα και δίλιτρο να είναι, συνολικά στη δεκαετία χρήσης  θα  σου βγει αρκετά φθηνότερο

ΜΥ 2005-2008 βρίσκεις με 5000 1800cc  και 2000 cc

ΜΥ 2008 και μετά βγαίνει σε 1600 turbo , 1800 , 2000  αλλά τα 1800 δεν έχουν το μαγικό χαλί (υδοπνευματική ανάρτηση)

Έχε υπόψιν σου (αν και μάλλον το γνωρίζεις από ιδίαν πείρα) ότι το μεγάλο ταξίδι για να είναι άνετο απαιτεί μεγάλο μεταξόνιο και όχι απαραίτητα μεγάλη ιπποδύναμη.

Προσωπικά έχω ένα C5 MY2003 , το πήρα δευτερο χέρι πριν 6 χρόνια σε τιμή χώμα (ευτυχώς που τα γαλλικά είναι μάπα και χαλάνε) και βάζω μόνο βενζίνη , δεν βάζει επουδενί φωτιά  στην άσφαλτο αλλά ταξιδεύω άνετα και οικονομικά ...

Στην ευρύτερη οικογένεια υπάρχουν πολλά "καλύτερα" αυτοκίνητα αντίστοιχου segment (Passat, BMW , Jaguar Xtype κλπ) αλλά όταν πηγαίνουμε μακρυνές "οικογενειακές" εκδρομές όλοι μικροί μεγάλοι με το δικό μου θέλουν να πηγαίνουν για δεν κουνάει - κοπανάει - γέρνει κλπ  και βγαίνουμε μετά από 500 χλμ όπως σου είπα στην αρχή "ατσαλάκωτοι"

Citroen δεν το είχα σκεφτεί, θα το δω... thanks

29 λεπτά πριν, jmmys είπε

Mercedes E200,τώρα W211 ή W212,ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση.

Επίσης και BMW,Audi.Το C5 επίσης άνετο,αν και προσωπικά δεν θα έδινα τόσα λεφτά για Citroen.

Επιτέλους ένα θέμα όπου δεν θα προταθούν ασιατικά κουβαδακια,αν και πολύ αμφιβάλλω.

W211 & W212, θα τα δω, thanks.  Btw μεταγενέστερα δεν προτείνεις επειδή θα είναι εκτός budget ή «παίζει» κάτι άλλο; (Κάτι άκουσα για μηχανές Ρενώ επο ένα σημείο και μετά κλπ; )

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και εγώ Citroen λέω. 2 μεγάλα citroen είχαμε και πραγματικά ότι λέει ο φίλος πιο πάνω "βγαίνεις ατσαλάκωτος" εν αντιθέση με το μεγάλο γερμανικό που έχω τώρα  το οποίο όπως και να το κάνουμε είναι πολύ πιο σκληρό αυτοκίνητο σε όλα του. Απο καθίσματα μέχρι αναρτήσεις. Ααα επίσης για τη Citroen, και τα 2 μας βγήκαν σκυλιά. Ούτε κιχ μηχανολογικά. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ότι και να πάρεις πρέπει να δεις τι τεχνολογία ανάρτησης έχει, κυρίως πίσω. Μετά την υδροπνευματικη η καλύτερη είναι η πολλαπλών συνδέσμων των Γερμανών από πλευρά συνδιασμου άνεσης και κρατήματος. Και παράλληλα αν έχει πάνω από 100.000χλμ θα χρειαστείς καινούργια αμορτισέρ γιατί εκτός από την ασφάλεια συντελούν και στην άνεση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε

Καλημέρα. 

Κάνω πολλά χιλιόμετρα σε εθνικη οδό και σκεφτομαι να πουλήσω αυτό που έχω και να παρω ένα αυτοκίνητο (μεταχειρισμένο) όσο το δυνατόν πιο άνετο/αθόρυβο/αξιόπιστο για ταξίδια τέτοιου τύπου. 

Budget extremely max μέχρι 20k, κυβικά μέχρι 1800. 

Οικονομια δεν είναι άμεση προτεραιοτητα αλλά οκ να μην καίει και τα κερατα του (εννοώ να είναι “managable” δλδ να μην καίει υπερβολικά αν το πάω οικονομικά). 

Επισης, όχι τζιπ ή SUV.

Εχετε καμία πρόταση; 

Σας ευχαριστω

     Καλημέρα και σε σας , θα συμφωνήσω για το C5 αν και το θέμα θέλει έρευνα αφού δεν λείπουν οι τεχνικές παραξενιές , κυρίως στα ηλεκτρολογικά . 

    Είπα να μην αναφέρω καμιά DS 21 και φέρω πανικό ........ 

    Συμφωνώ για την άνεση στην κύλιση , θέλει όμως λίγο έρευνα , καλή επιτυχία .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

39 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Citroen δεν το είχα σκεφτεί, θα το δω... thanks

W211 & W212, θα τα δω, thanks.  Btw μεταγενέστερα δεν προτείνεις επειδή θα είναι εκτός budget ή «παίζει» κάτι άλλο; (Κάτι άκουσα για μηχανές Ρενώ επο ένα σημείο και μετά κλπ; )

Είναι εκτός budget προφανώς.Renault μοτέρ δεν υπάρχουν σε E-class.

Όπως και να έχει και ειπώθηκε,όταν θέλεις ποιότητα κύλισης,άνεση,ασφάλεια,οι γερμανικές λιμουζίνες είναι σχεδόν μονόδρομος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, NikosKallithea είπε

Αυτό που ζητάς το έχουν μόνο τα Γερμανικά.

Σχετικά με μερσεντές, με προβληματίζουν (λίγο) κάτι θέματα τύπου:

CDB819DC-D28B-453D-B76A-9D5E5C06745A.jpeg.3edc073588816a0e066077c69577c7af.jpeg

(Τυχαία ειδα αυτό χτες..)

Δεν έχω γκαράζ η κάτι τέτοιο... 

(Μηπως είμαι υπερβολικός ομως..)

Επεξ/σία από TheGrisGrisMan
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, jmmys είπε

Mercedes E200,τώρα W211 ή W212,ότι είναι σε καλύτερη κατάσταση.

Επίσης και BMW,Audi.Το C5 επίσης άνετο,αν και προσωπικά δεν θα έδινα τόσα λεφτά γιαCitroeυρττε;υρ

Επιτέλους ένα θέμα όπου δεν θα προταθούν ασιατικά κουβαδακια,αν και πολύ αμφιβάλλω.

Με ενα Subaru θα εισαι αρχοντας.

 

  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...