Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο με καλή «ποιότητα κύλισης κ άνεση»


TheGrisGrisMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε μου τα 20.000 ευρώ είναι μεγάλο ποσό για μεταχειρισμένο. Ναι, μπορείς να βρεις φοβερά αυτοκίνητα σε αυτό το ποσό. Αυτοκίνητα που καινούργια κόστιζαν ακόμη και 70.000 ευρώ! Να ξέρεις όμως ότι και η συντήρηση τους θα είναι ανάλογη του αρχικού τους κόστους και όχι των 20.000 που θα δώσεις εσύ. Θα σου έλεγα να το προχωρήσεις μόνο εαν είσαι ενήμερος για αυτό και ΚΥΡΙΩΣ εάν είσαι σχετικός και μπορείς να πάρεις με "ασφάλεια" ένα τέτοιο αμάξι. Να ξέρεις να το κρίνεις, να ξέρεις πως να το ψάξεις ώστε να είναι άψογο. Αν δεν έχεις γνώσεις, ή κάποιον (πολύ δικό σου όμως) άνθρωπο, τότε θα σου έλεγα να μείνεις μακριά.

Αντίθετα σε αυτά τα λεφτά, μπορείς να πάρεις ολοκαίνουργιο και μάλιστα πολύ καλό αυτοκίνητο. Στο μυαλό μου έρχονται πολύ πρόχειρα τα peugeot 308 1.2, Golf 1.0 (ψάξε προσφορές και για το 1.5), civic 1.0 (όπως αναφέρθηκε, το έχω και εγώ σε 1.5), ceed, i30 κτλ. Όλα αυτά θα είναι φυσικά λιγότερο άνετα στο δρόμο από μια καλοσυντηρημένη E class αλλά θα έχεις το κεφάλι σου ήσυχο, μπορείς να το πουλήσεις σε 5 χρόνια και να πάρεις τα μισά λεφτά πίσω και στην τελική θα κάνουν τη δουλειά σου παραπάνω από ικανοποιητικά. Πήγαινε να δεις κάποια από αυτά, να τα οπδηγήσεις στον ανοικτό δρόμο να δεις πως σου φαίνονται και κρίνεις.

Διαλέγεις και παίρνεις όποια λύση σου φαίνεται πιο συμφέρουσα. Εγώ προσωπικά θα πήγαινα ασυζητητί σε καινούργιο.

  • Like 15
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

4 ώρες πριν, christopher0016 είπε

Που κολλάει το civic με αυτό που ζητάει ο Ts;;  Τι σχέση έχει ένα civic me ένα Μερσεντές. Και καινούριο πάλι civic θα είναι..  με την "λογική" σας εάς πάρει κάνα i10 Κούβα καινούριο θα είναι θα έχει να λέει ότι έχει καινούριο..

20κ για μτχ είναι πολλά , πας για καινουριο .για παράδειγμα είπα το civic που κάνει κάπου εκεί καινούργιο με 7 χρόνια εγγύηση. 

Υ.γ μια χαρά είναι το i10.σε μια μέρα πουλήθηκε.ουτε κουραστικά.και πήρα όσα ζητούσα ακατεβατά. Αμαξαρα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, VaggD είπε

Για να είμαστε ειλικρινής τα πραγματικά premium είναι E class & 5 Series(αντε και η 3). Οτιδήποτε κάτω από αυτά είναι για αυτούς που απλά θέλουν το σήμα και ας είναι γυμνα. 

To bold ίσχυε πριν από 7 χρόνια, η BMW έχει προ πολλού εγκαταλείψει το 1/3/5/7 μοντέλο.

Για το δεύτερο, ο κανόνας στις γερμανικές μάρκες όπως η BMW και η Audi θέλει τις βασικές εκδόσεις όλων των μοντέλων να είναι αρκετά γυμνές ώστε να μειώνεται το αρχικό κόστος. Έχει να κάνει με διάφορους λόγους που κυρίως ενδιαφέρουν  την ευρωπαϊκή αγορά.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δηλαδή αν ο ts έψαχνε μεταχειρισμένο με 10000€ και του προτείναμε το civic θα το βρίσκατε καλή απάντηση ή λύση να έλεγε κάποιος να πάρει το picanto καινούργιο ή το i10?  Έχουν καμία σχέση αυτά τα αυτοκίνητα μεταξύ τους? 

Ουδεμία σχέση δεν έχει μία Mercedes με ένα Honda civic στην άνεση και την ποιότητα κυλησης! 

Όποιος έχει την παραμικρή αντίρρηση μάλλον δεν έχει μπει σε Mercedes, τι να πω.  Δώστε 5 ευρώ και πάτε μια βόλτα με Mercedes ταξί, ακόμα και στο ταξί που έχουν κάτσει εκατοντάδες κωλοι, το αυτοκίνητο έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα αμέσως καταλαβαίνεις την διαφορά. Τα Mercedes είναι μια ξεχωριστή κατηγορία, φυσικά δεν εννοώ τις budget σειρές Ά, Β! 

Δεν είναι τυχαίο ρε παιδιά που όποιος έχει λεφτά παίρνει Mercedes! 

 

Χίλιες φορές μεταχειρισμένο καλό και premium αυτοκίνητο παρά καινούργιο ένα απλό τουτου! 

 

Χίλιες φορές μεζονέτα μονοκατοικία παλιά παρά  νεόκτιστο διαμέρισμα !

Επεξ/σία από panoskatos
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, TheGrisGrisMan είπε

Και το αυτόματο βέβαια είναι επιλογή που με  ενδιαφέρει αλλά φαντάζομαι ανεβάζει το κόστος, ενώ το φοβάμαι και λίγο από άποψη συντήρησης ή βλαβών (σε μεταχειρισμένο ειδικά )

σε μεταχειρισμένο, μακρυά από DSGοειδή 7άρια (η αντίστοιχα ξηρών συμπλεκτών) ή τα πολύ-πολύ πιο γερά υγρά 6άρια που όμως κάνανε μόνο πόλη, ακόμα τα μαστόρια να τα καταλάβουν και εντός πόλης είναι που βγάζουν τις πανάκριβα επισκευαζόμενες φθορές πατινάροντας συνεχώς στο μποτιλιάρισμα  - από χαλαρή επαρχία μη φοβού αν στο testdrive όλα καλά χωρίς το παραμικρό στραβό - CVT φτου κακά σε μεταχειρισμένο, άστο καλύτερα, ασύμφορη η συντήρηση όταν φτάσουν τα χλμ και τα παλιά είχαν σχεδιαστικές αστοχίες σε όλες τις φίρμες

κλασσικά ντεμοντέ 4άρια με μετατροπέα ροπής τα πιο γερά αρκεί να γίνονταν οι αλλαγές υγρών σωστά και στην ώρα τους ή καλύτερα ημιαλλαγές στα μισά χιλιόμετρα και άντε να βρεις μάστορα που τα κατέχει... με σωστή χρήση πρώτα λιώνει το σασί και μετά το σαζμάν αλλά αν κάνεις launches στα φανάρια μπορείς να το ξεπαστρέψεις βράζοντας το σε μόλις 15’’ 

 

όχι αυτόματο υδραυλικό 12ετίας+ όχι λόγω φθορών αλλά για το φόβο ξεραμένων τσιμουχών που θα αναγκάσουν κατέβασμα+λύσιμο+καιπιαστοτοαυγόκαικούρευτο για μια τσιμουχίτσα μια σταλιά

οπωσδήποτε επιλογή αυτομάτου με manual override για να μην έχεις συνεχές εκνευριστικό hunting στις ανωφέρειες τις εθνικής

και ΦΥΣΙΚΑ

οπωσδήποτε Cruise Control, και για χαλάρωση και για οικονομία (σε ξεμπριζώνει), με αυτόματο αναβαθμίζει πολύ την γενική άνεση, μετά αναζητάς και σωφέρ!

 

αν το χειροκίνητο έχει απλωμένες μακριές σχέσεις (πχ παλιά Πριμέρα) δεχν χρειάζεσαι 6άρι να ρίχνεις τις στροφές στο ρολάρισμα στην εθνική (μειώνοντας κατανάλωση, θόρυβο και ανγκάζοντας κατεβάσματα σε 5η για κάθε προσπέρασμα)

 

εγώ προτείνω ατμοσφαρικό μοτέρ να μη φοβάσαι να πάς τέρμα γκάζι για πολύ ώρα άμα χρειαστεί πχ φορτωμένος σε ανωφέρεια με κίνηση

 

α, τα μεγάλα Μερσεντές όντως ρολάρουν αλλιώς (Απλ ένα πράμα)

ΑΛΛΑ

γείτονας μου περιέγραφε πως η 6 μηνών κόρη του ζούμπηξε ένα διακόπτη στο ταμπλώ στην Α-κλας τους και έπρεπε να αλλαχτεί με την πλακέτα από πίσω: κόστος 500 ευρώ πριν 10 χρόνια... 6μηνών μωρό έκανε 500 ευρώ στη Μερτσέντα, να αφοδεύσω μέσα!

Επεξ/σία από Mi_ka
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, panoskatos είπε

Χίλιες φορές μεζονέτα μονοκατοικία παλιά παρά  νεόκτιστο διαμέρισμα !

Ναι, μόνο που αν κάνει κάνα 5άρι στη παλιά μεζονέτα τρίβονται τα δοκάρια (true story από το πρόσφατο κούνημα) ενώ στο νεόκτιστο διαμέρισμα το πολύ πολύ να πέσει κάνα διακοσμητικό από το τζάκι ;)

  • Like 3
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, AristidisZ είπε

Ναι, μόνο που αν κάνει κάνα 5άρι στη παλιά μεζονέτα τρίβονται τα δοκάρια (true story από το πρόσφατο κούνημα) ενώ στο νεόκτιστο διαμέρισμα το πολύ πολύ να πέσει κάνα διακοσμητικό από το τζάκι ;)

Αδερφέ χίλιες φορές μονοκατοικία και ας είναι και παλιά, φτιάχνεται. Ένας λόγος που έχουν τα ψυχολογικά τους οι άνθρωποι των πόλεων είναι επειδή είναι κλεισμένοι σε κλουβιά / διαμερίσματα! 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, panoskatos είπε

  Δώστε 5 ευρώ και πάτε μια βόλτα με Mercedes ταξί, ακόμα και στο ταξί που έχουν κάτσει εκατοντάδες κωλοι, το αυτοκίνητο έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα αμέσως καταλαβαίνεις την διαφορά. 

Χίλιες φορές μεζονέτα μονοκατοικία στο Αιγάλεω παλιά παρά  νεόκτιστο διαμέρισμα στο Μαρούσι! 

1-σκεψου πόσα κλ@νιδι@ έχουν φαει τα καθίσματα.

2- το έφτασες στο τέρμα.εντελος άκυρο παράδειγμα.διπλα είναι η santa Barbara.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, panoskatos είπε

Αδερφέ χίλιες φορές μονοκατοικία και ας είναι και παλιά, φτιάχνεται. Ένας λόγος που έχουν τα ψυχολογικά τους οι άνθρωποι των πόλεων είναι επειδή είναι κλεισμένοι σε κλουβιά / διαμερίσματα! 

Aν και φεύγουμε εκτός θέματος, συμφωνώ προφανώς μαζί σου, απλά το κόστος στη μία περίπτωση είναι πολλαπλάσιο από ότι στην άλλη 

Κοινώς τα μεταξωτά βρακιά κλπ κλπ :)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβάζω για κάτι αμάξια τύπου bmw σειρά 5 με 150 άλογα και πλασάρονται για αξιοπρεπή. Ίσως τα δικά μου κριτήρια να είναι λανθασμένα αλλά άνετο ταξίδι με αμάξι 2 τόνων και 150 άλογα δεν κάνεις. Ναι μεν ωραίο και πολυτελές εσωτερικό κλπ κλπ αλλά από επιδόσεις σέρνεται.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Δλδ εσύ για καλό ερώτημα χωρίς παρεξήγηση τι αμάξι έχεις που μας λες κακομοίρηδες. ;

Κάτσε ψάξε και θα βρεις το ένα

 

1 ώρα πριν, mp123 είπε

Εγώ είμαι φτωχός και κακομοίρης κυκλοφορώ με ρούχα από το παζάρι , έχω ένα σουιφτακι και ένα σκούτερ.

Λογικό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

45 minutes ago, Speculoos said:

To bold ίσχυε πριν από 7 χρόνια, η BMW έχει προ πολλού εγκαταλείψει το 1/3/5/7 μοντέλο.

Για το δεύτερο, ο κανόνας στις γερμανικές μάρκες όπως η BMW και η Audi θέλει τις βασικές εκδόσεις όλων των μοντέλων να είναι αρκετά γυμνές ώστε να μειώνεται το αρχικό κόστος. Έχει να κάνει με διάφορους λόγους που κυρίως ενδιαφέρουν  την ευρωπαϊκή αγορά.

Να τα έχει εγκαταλείψει ακούγετε υπερβολικό.. Σίγουρα δίνει μεγαλύτερη προσοχή στα suv. 

Έκανα αναφορά στην βασικές εκδόσεις για να θίξω το φαινόμενο του δίνω 25κ για γυμνό αυτοκίνητο μόνο και μόνο για το σημα.  

Τεσπα ας αφήσουμε το off topic. Το ζητούμενο είναι αν μια Mercedes/BMW του 10-12 είναι καλύτερη από ένα golf/passat/superb του 16-18.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, VaggD είπε

Το ζητούμενο είναι αν μια Mercedes/BMW του 10-12 είναι καλύτερη από ένα golf/passat/superb του 16-18.

Φυσικά και είναι. Και σε 5 χρόνια θα είναι ακόμα καλύτερα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Φορντ φιέστα 2004.

Ειχα κάνει καμία 3-4 χιλιαδες χλμ στην Γαλλια με μερσεντές Ε class καί δεν υπήρχε καμία σχέση με το φιέστακι 😄 Πηγαινε «smooth»...

κ τώρα κάτι τέτοιο ψάχνω (εννοώ αυτη την αίσθηση), και εννοείτε ασχετως μάρκας, όποιο κάνει καλύτερα αυτά που λέω στον τίτλο του τοπικ, ειτε είναι ξέρω γω bmw, είτε ...kia. 

————

Διαβαζοντας τα σχόλια (και σας ευχαριστώ όλους για τις προτάσεις), βλέπω ότι καποιοι λένε για γερμανικά και καποιοι για τα υπόλοιπα. Καπως έτσι πάει η κουβέντα. 

Τελικα, υπαρχει μεγάλη διαφορα στην πράξη, μεταξύ αυτών; Το ιδανικό θα ήταν να είχε καποιος κανα γερμανικό (merc, bmw, Audi) και κανένα μεγάλο Citroen, Peugeot ή Honda και να μπορούσε να κάνει άμεση σύγκριση... αλλά μάλλον αδύνατο γιατί ποιος εχει δυο τέτοια; 

Θα οδηγήσω βεβαια διαφορα που προτείνατε πριν καταλήξω και θα δω την αίσθηση, αλλά καταλαβαίνετε, ρωτάω επειδή ναι, θα καταλάβω καποια πράγματα σε μια δοκιμη αλλά αλλοιώς το «νοιωθει» καποιος που το εχει οδηγήσει για κανονικη χρήση. 

Οτιδηποτε μεγαλυτερο παρεις θα ειναι αλλη κλαση απο το Fiestaκι.Πχ ενα Mondeo-passat και τα υπολοιπα αυτου του μεγεθους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

53 λεπτά πριν, Xacti είπε

Κάτσε ψάξε και θα βρεις το ένα

Λογικό

Αυτή η λογική σου το ότι να έχω ένα σουιφτακι και ενα σκούτερακι το οποίο συνεπάγεται πως πρεπει ψωνίζω από τα καλάθια και είμαι κακομοίρης  με ξεπερνάει.

Πλακα σου κάνω και εσύ το πήρες σοβαρά πως είναι λογικό όλο το σκηνικό.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...