Προς το περιεχόμενο

Αυτοκίνητο με καλή «ποιότητα κύλισης κ άνεση»


TheGrisGrisMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

4 ώρες πριν, TheGrisGrisMan είπε

Τελικα, υπαρχει μεγάλη διαφορα στην πράξη, μεταξύ αυτών; Το ιδανικό θα ήταν να είχε καποιος κανα γερμανικό (merc, bmw, Audi) και κανένα μεγάλο Citroen, Peugeot ή Honda και να μπορούσε να κάνει άμεση σύγκριση... αλλά μάλλον αδύνατο γιατί ποιος εχει δυο τέτοια; 

Θα οδηγήσω βεβαια διαφορα που προτείνατε πριν καταλήξω και θα δω την αίσθηση, αλλά καταλαβαίνετε, ρωτάω επειδή ναι, θα καταλάβω καποια πράγματα σε μια δοκιμη αλλά αλλοιώς το «νοιωθει» καποιος που το εχει οδηγήσει για κανονικη χρήση. 

Ωραία, θα σου απαντήσω εγώ. Όταν μιλάς για ποιότητα κύλισης/άνεση και αξιοπιστία, κοιτάζεις πρώτα Mercedes και Audi (αυστηρά). Δεν έχουν καμία σχέση ούτε με citroen ούτε με peugeot ούτε με τα περισσότερα. Πρόσεξε όμως...
1ον: Ναι μεν έχεις 20k να πάρεις κάποιο από αυτά (και φθηνότερα κιόλας) αλλά θα πρέπει να έχεις υπόψην σου οτι θα χρειάζεσαι το κάτι παραπάνω για συντήρηση
2ον: Όταν μιλάμε για τις παραπάνω μάρκες που ανέφερα, τότε μιλάμε αυστηρά για sedan και πάνω! Τα παρακάτω τους είναι άλλη ιστορία

Πήγαινε οδήγησε κάποια και θα καταλάβεις. Πως περιμένεις να σου προτείνουν κάποιοι τέτοια αυτοκίνητα αν δεν τα έχουν οδηγήσει κάν? Ή τα οδήγησαν μία φορά ή μία άλλη φορά πήραν του θείου τους να πάνε μια βόλτα?

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 188
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δεν ξέρω αν έχει εκφραστεί η άποψη που θα εκφράσω εγώ τώρα, να με συγχωρείτε αν υπάρχει και δεν έπεσε στην αντίληψή μου.

Οδηγώ ένα Skoda Superb του 2007 στην έκδοση L&K όπου είναι Full Extra. Θερμαινόμενα καθίσματα μπρος - πίσω, δερμάτινα καθίσματα κλπ...

Αυτό όμως που δίνει ξεκούραση στον οδηγό, πέρα από το καλό βάδισμα που, σχεδόν πλέον όλα τα (λιμουζίνες, σεντάν) προσφέρουν, είναι η δυνατή μηχανή, συγκεκριμένα του Skoda 1.8 με 193 άλογα.

Η αυτοπεποίθηση του οδηγού όταν ξέρει ότι το αμάξι ακόμα και φορτωμένο, με A/C ανοιχτό, θα υπακούσει σε μια προσπέραση, είναι ανεκτίμητη. Τα άλογα, δεν είναι εκεί για να τρέχουμε με 200.

Είναι εκεί, για να προσθέσουν στην ενεργητική ασφάλεια, όπου μια προσπέραση στο ταξίδι, πρέπει να γίνει το γρηγορότερο δυνατόν. Αυτή η αυτοπεποίθηση, ξεκουράζει τον οδηγό πολύ περισσότερο απ' ότι νομίζουμε.

Πρόσφατα, χρειάστηκε να ενοικιάσω ένα αυτοκίνητο για γάμο και για καλή μας τύχη, υπήρχε διαθέσιμο ένα Audi A4 νομίζω του 17' με μηχανή 1.4 150ps, 6τάχυτο με εξαιρετική οικονομία. Έπαθα πλάκα με την δύναμή του.

Αυτή η μηχανή είναι VW Group και θα τη βρεις και σε passat και σε octavia.

Κλείνοντας, αυτό που θέλω να πω είναι ότι, μην παραβλέψεις μια δυνατή μηχανή με 150 άλογα τουλάχιστον στην επόμενη αγορά σου, μιας και θέλεις το αυτοκίνητο για ταξίδι.

  • Like 10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, margaritagr είπε

Καλά ο 1.4 με τα 150 είναι έπος , σκέψου σε golf, μοιράζω τσάι πράσινο, μαύρο, του βουνού κλπ χαχα 😛

Δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο. Ίσως εγώ έχω περισσότερες απαιτήσεις δεν ξερω.. Οδηγούσα το 1.4 tsi με τα 160 και μου φαινόταν τάφος. Ευτυχώς βελτιώνεται εύκολα και είδα πραγματική διαφορά όταν το πήγα στα 240 άλογα.

Επεξ/σία από Liapisftw
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, panoskatos είπε

Δηλαδή αν ο ts έψαχνε μεταχειρισμένο με 10000€ και του προτείναμε το civic θα το βρίσκατε καλή απάντηση ή λύση να έλεγε κάποιος να πάρει το picanto καινούργιο ή το i10?  Έχουν καμία σχέση αυτά τα αυτοκίνητα μεταξύ τους? 

Ουδεμία σχέση δεν έχει μία Mercedes με ένα Honda civic στην άνεση και την ποιότητα κυλησης! 

Όποιος έχει την παραμικρή αντίρρηση μάλλον δεν έχει μπει σε Mercedes, τι να πω.  Δώστε 5 ευρώ και πάτε μια βόλτα με Mercedes ταξί, ακόμα και στο ταξί που έχουν κάτσει εκατοντάδες κωλοι, το αυτοκίνητο έχει κάνει χιλιάδες χιλιόμετρα αμέσως καταλαβαίνεις την διαφορά. Τα Mercedes είναι μια ξεχωριστή κατηγορία, φυσικά δεν εννοώ τις budget σειρές Ά, Β! 

Δεν είναι τυχαίο ρε παιδιά που όποιος έχει λεφτά παίρνει Mercedes! 

Χίλιες φορές μεταχειρισμένο καλό και premium αυτοκίνητο παρά καινούργιο ένα απλό τουτου! 

Χίλιες φορές μεζονέτα μονοκατοικία παλιά παρά  νεόκτιστο διαμέρισμα !

Συγκρίνουν τον χαρταετό με το αεροπλάνο. Ουδεμία σύγκριση δεν υπάρχει.   Η πλακα είναι ότι  προσπαθούν να μας πείσουν ότι ο χαρταετός είναι καλύτερος..

Δεν είναι κακό να έχεις Κούβα ότι μπορεί ο καθένας μας . Κακό είναι να νομίζεις ότι ο κουβάς είναι ισάξιος με αμαξάρες. Κόμπλεξ λέγετε αυτο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ο άνθρωπος ζήτησε γνώμες για αγορα ταξιδιάρικου σεντάν με υψηλη ποιότητα κυλησης και σε λίγο θα του προτείνουν κάποιοι να βάλει φιλτροχοανη και ιντερκουλερ...

Ποιότητα κυλησης και άνετο ταξίδι είναι βασικά τρία πράγματα - ανάρτηση που καταπίνει τις ανωμαλίες του δρόμου, στιβαρή και καλα ηχομονωμένη καμπίνα και ροπή.

Πολλά αυτοκίνητα έχουν κάποιες (ή και ολες) από αυτές τις αρετες μαζι, αλλα από τις εταιρίες που μπορούν να αγοράσουν και κοινοί θνητοί μονο η Mercedes τα συνδυάζει τόσο ιδανικά.

Φιλε @TheGrisGrisMan ψάχνεις για σχετικά πρόσφατο C ή E-class στα λεφτά που διαθέτεις και καθάρισες.

Επεξ/σία από MAFAKA
  • Like 9
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Mi_ka είπε

σε μεταχειρισμένο, μακρυά από DSGοειδή 7άρια (η αντίστοιχα ξηρών συμπλεκτών) ή τα πολύ-πολύ πιο γερά υγρά 6άρια που όμως κάνανε μόνο πόλη, ακόμα τα μαστόρια να τα καταλάβουν και εντός πόλης είναι που βγάζουν τις πανάκριβα επισκευαζόμενες φθορές πατινάροντας συνεχώς στο μποτιλιάρισμα  - από χαλαρή επαρχία μη φοβού αν στο testdrive όλα καλά χωρίς το παραμικρό στραβό - CVT φτου κακά σε μεταχειρισμένο, άστο καλύτερα, ασύμφορη η συντήρηση όταν φτάσουν τα χλμ και τα παλιά είχαν σχεδιαστικές αστοχίες σε όλες τις φίρμες

κλασσικά ντεμοντέ 4άρια με μετατροπέα ροπής τα πιο γερά αρκεί να γίνονταν οι αλλαγές υγρών σωστά και στην ώρα τους ή καλύτερα ημιαλλαγές στα μισά χιλιόμετρα και άντε να βρεις μάστορα που τα κατέχει... με σωστή χρήση πρώτα λιώνει το σασί και μετά το σαζμάν αλλά αν κάνεις launches στα φανάρια μπορείς να το ξεπαστρέψεις βράζοντας το σε μόλις 15’’ 

όχι αυτόματο υδραυλικό 12ετίας+ όχι λόγω φθορών αλλά για το φόβο ξεραμένων τσιμουχών που θα αναγκάσουν κατέβασμα+λύσιμο+καιπιαστοτοαυγόκαικούρευτο για μια τσιμουχίτσα μια σταλιά

οπωσδήποτε επιλογή αυτομάτου με manual override για να μην έχεις συνεχές εκνευριστικό hunting στις ανωφέρειες τις εθνικής

και ΦΥΣΙΚΑ

οπωσδήποτε Cruise Control, και για χαλάρωση και για οικονομία (σε ξεμπριζώνει), με αυτόματο αναβαθμίζει πολύ την γενική άνεση, μετά αναζητάς και σωφέρ!

αν το χειροκίνητο έχει απλωμένες μακριές σχέσεις (πχ παλιά Πριμέρα) δεχν χρειάζεσαι 6άρι να ρίχνεις τις στροφές στο ρολάρισμα στην εθνική (μειώνοντας κατανάλωση, θόρυβο και ανγκάζοντας κατεβάσματα σε 5η για κάθε προσπέρασμα)

εγώ προτείνω ατμοσφαρικό μοτέρ να μη φοβάσαι να πάς τέρμα γκάζι για πολύ ώρα άμα χρειαστεί πχ φορτωμένος σε ανωφέρεια με κίνηση

α, τα μεγάλα Μερσεντές όντως ρολάρουν αλλιώς (Απλ ένα πράμα)

ΑΛΛΑ

γείτονας μου περιέγραφε πως η 6 μηνών κόρη του ζούμπηξε ένα διακόπτη στο ταμπλώ στην Α-κλας τους και έπρεπε να αλλαχτεί με την πλακέτα από πίσω: κόστος 500 ευρώ πριν 10 χρόνια... 6μηνών μωρό έκανε 500 ευρώ στη Μερτσέντα, να αφοδεύσω μέσα!

Ναιιιιιι... cruise control ειναι must πράγματι!! 😊 Τρομερή ευκολια στις εθνικές.

Επειδη όσα λες είναι χρήσιμα, αλλά δεν ξέρω τι είναι το “DSGοειδή” και το CVT, έχεις 1 λεπτό να εξηγησεις μονολεκτικά; Θα το ψάξω google και thanks απλά ρωτάω επειδή μπορεί να είναι χρησιμο και για αλλους ημιμαθείς σαν εμένα 😊 Υποθετω ότι είναι ειδη αυτόματων κιβωτίων...

Thanks κ παλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, TheGrisGrisMan είπε

Ναιιιιιι... cruise control ειναι must πράγματι!! 😊 Τρομερή ευκολια στις εθνικές.

Επειδη όσα λες είναι χρήσιμα, αλλά δεν ξέρω τι είναι το “DSGοειδή” και το CVT, έχεις 1 λεπτό να εξηγησεις μονολεκτικά; Θα το ψάξω google και thanks απλά ρωτάω επειδή μπορεί να είναι χρησιμο και για αλλους ημιμαθείς σαν εμένα 😊 Υποθετω ότι είναι ειδη αυτόματων κιβωτίων...

Thanks κ παλι

Dsg είναι το αυτόματο κιβώτιο της VW. Η audi το λέει stronic. Γενικά κάθε εταιρία το ονομάζει διαφορετικά αλλά πρακτικά είναι το ίδιο πράγμα ( περίπου για κάποιες εταιρίες ).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

VW group: παντρεύεσαι το όχι φτηνό εξουσοδοτημένο συνεργείο γιατί έχει πληρωμένες τις συνδρομές για τα διαγνωστικά κλπ ειδικά μηχανήματα που δεν έχουν οι ανεξάρτητοι και πρέπει να κάνει απόσβεση τις συνδρομές και άμα μιλάμε για διπλοτουρμπισμένα TSI σε μεταχειρισμένο χμμ, εγώ θα τα απέφευγα - FSI όμως μη φοβού, από όσο ξέρω είναι γενικά απροβλημάτιστα

 

τώρα το αν χρειάζονται αλόγατα εξαρτάται από την κίνηση άρα ποιες μέρες/ώρες και φορτίο ταξιδεύει κάποιος, πχ τα 105 οκνηρά μουλάρια του Σουμπαρού ίσα που φτάνουν και με αγχώνουν στο έμφορτο Ποτάμι-Αττική Οδό αλλά στο πήγαινε-έλα από Θεσσαλία μέχρι εκεί μου αρκούν και δε χρειάζομαι επιπλέον, με 120-130 χαλλλλαρά στο cruise control αλλά πάντα αποφεύγω Παρασκευές & Κυριακές με τους τορμποκάφρους παγανιά 

 

κάποτε βέβαια και με το Βίβιο (660 κυβικά) έπρεπε στο στροφιλίκι της Υλίκης να προσπερνάω από δεξιά τα δίλιτρα που με περνάγαν στην ευθεία αλλά κόβανε στις στροφές ενώ εγώ απλά παρέμενα τελικιασμένος σε όλη τη διαδρομή με τα ταχύτατα 44 πόνυτου... 

 

α, ένα καλό των ατμοσφαιρικών Σουμπαρού με τον μπόξερ τους: γουργουρίζουν ευχάριστα στην παρατεταμένη ανηφόρα με 5500 σαλ αντί να βουίζουν ενοχλητικά όπως τα άλλά τετρακύλινδρα 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συμφωνώ σε όλα αλλά αυτό...

1 λεπτό πριν, Mi_ka είπε

κάποτε βέβαια και με το Βίβιο (660 κυβικά) έπρεπε στο στροφιλίκι της Υλίκης να προσπερνάω από δεξιά τα δίλιτρα που με περνάγαν στην ευθεία αλλά κόβανε στις στροφές ενώ εγώ απλά παρέμενα τελικιασμένος σε όλη τη διαδρομή με τα ταχύτατα 44 πόνυτου... 

...προσπαθώ να το κάνω εικόνα και δεν μου βγαίνει με τίποτα! :lol:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Συμφωνώ σε όλα αλλά αυτό...

...προσπαθώ να το κάνω εικόνα και δεν μου βγαίνει με τίποτα! :lol:

α, σαν το ταξίδι με Πόνυ δεν είναι όμως!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα σου απαντήσω από πείρα και μόνο, κάνοντας πολλά χιλιόμετρα καθημερινά (100min - 1200max). Τουτέστιν, οι επιλογές τσεκάρουν τα κουτάκια της άνεσης, όσο το δυνατόν περισσότερο ξεκούραστης εμπειρίας, δυνατοτήτων, ατμόσφαιρας και αξιοπιστίας.

Το οικογενειακό μου είναι ένα VW Passat Highline 1.6 TDI του '13. Δε θα το άλλαζα σχεδόν με τίποτα, η άνεση και συμπεριφορά του είναι top of the line για μια από τις φθηνότερες επιλογές της κατηγορίας του. Οτιδήποτε ακολουθεί θεωρώ ισάξιο ή (πιθανότερα) καλύτερο.

Από εταιρικά έχουν περάσει υπερ-ευχάριστα από τα χέρια μου τα παρακάτω:

1) Audi A4 Quattro

2) Mercedes E200

3) Mercedes A160

Ο κοινός παράγοντας στα οχήματα με τα οποία έκανα τη δουλειά μου άνετα ήταν η προέλευσή τους, το μεγάλο τους μεταξόνιο, η σωστή κατανομή βάρους κατά την κίνηση σε συνδυασμό με τα αμορτισέρ τους, και η άνεση του χώρου. Για μένα πολύ σημαντικό ρόλο παίζουν και κάποιες σχεδιαστικές λεπτομέρειες (καθίσματα, ταμπλό, έξτρα), βαριέμαι αφάνταστα να ταξιδεύω με τις ώρες καθημερινά σε ένα άδειο κουτί με πλαστικό εσωτερικό, με κουράζει.

Πολύ ευχάριστα ταξίδια έχω κάνει και με 2λιτρο Skoda Octavia, καθώς και με 2λιτρο Saab 9-3 Aero.

Δεδομένων των προϋποθέσεών σου δε θα έδινα περί των 20Κ για Citroen, ούτε για Opel, καθώς και ούτε για Peugeot. Ίσως όμως να ευχαριστηθείς κάποιο από αυτά περισσότερο ο ίδιος, με 2-3 test drives θα αραιώσεις τη λίστα των υποψηφίων.

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Να προσθέσω με τη σειρά μου μία ακόμα επιλογή. Volvo S80, βρίσκεις μεταχειρισμένο σχετικά καινούριο σε αυτά τα λεφτά (π.χ: https://www.car.gr/23468864-volvo-s80-um-euro-6)

Από προσωπική επαφή με το συγκεκριμένο:

Θετικά: Αρκετά άνετο για μεταφορά 4-5 ενηλίκων + τις αποσκευές τους. Ροπάτο, ο 2λίτρος τουρμποντίζελ παρέχει ασφάλεια σε γρήγορες επιταχύνσεις όσο βάρος και να έχει το σκαρί. Adaptive cruise control, 8τάχυτο αυτόματο σασμάν και καλές καταναλώσεις ακόμα κι αν το πας τάπα.

Αρνητικά: Μην γελιόμαστε, δεν είναι ότι πιο ευχάριστο σε επαρχιακό στροφιλίκι! Επίσης, το D4 μοτέρ "μαζεύει" εύκολα χιλιόμετρα χωρίς συνήθως να το καταλάβεις (νομίζεις ότι πας με 140-150 και βλέπεις στο κοντέρ 180+). Τελευταίο τα σέρβις στους επίσημους είναι τσουχτερά, αλλά θεωρώ ότι και για group VAG ή BMW/Merc δεν θα είναι εξίσου φτηνά.

Επίσης πολύ ωραία μοτερ είναι και τα T8 plug in (βενζίνη υβριδικά) αλλά δύσκολο να βρεις μεταχειρισμένο στα 20k ταβάνι..

Επεξ/σία από Thanos (Earth -616)
ορθογραφικά
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήρα πριν ένα τρίμηνο ένα bmw 328 του 13. Ο πατέρας μου έχει ένα C200 του 18. Αν το Mercedes δεν ήταν τετρακινητο δεν θα είχαν ούτε μια διαφορά στην δρόμο. Για μένα αξίζει να δεις ένα τετρακινητο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...