Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Αν θεωρείς ότι η διαδρομή που θα κάνεις θα είναι αρκετά ασφαλής, είναι καλή περίπτωση.

Τώρα σχετικά με τα εγχώρια, θέλει ψάξιμο και το θέμα είναι και αν θα βρούμε και κανά review.

Γιατί για το Fiido D2 ας πούμε που πήρα εγώ, βρήκα αρκετά reviews και videos στο YouTube.

Χωρίς να σημαίνει ότι δεν παίζει και να μην έχουν και μεγάλες διαφορές εν τέλει.

Μέχρι πόσα σκέφτεσαι να δώσεις περίπου; Γιατί άλλο 400€, άλλο 700€.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, phanispal είπε

Αν θεωρείς ότι η διαδρομή που θα κάνεις θα είναι αρκετά ασφαλής, είναι καλή περίπτωση.

Τώρα σχετικά με τα εγχώρια, θέλει ψάξιμο και το θέμα είναι και αν θα βρούμε και κανά review.

Γιατί για το Fiido D2 ας πούμε που πήρα εγώ, βρήκα αρκετά reviews και videos στο YouTube.

Χωρίς να σημαίνει ότι δεν παίζει και να μην έχουν και μεγάλες διαφορές εν τέλει.

Μέχρι πόσα σκέφτεσαι να δώσεις περίπου; Γιατί άλλο 400€, άλλο 700€.

Έχω επιλογές για την διαδρομή. Απλά όποια διαδρομή και αν ακολουθήσω στο να πάω έχει ανηφόρες. Και σκέφτομαι πως το ηλεκτρικό καλοκαιριάτικα θα βοηθήσει. 
Έχω δει και τα dyu σε reviews αλλά όσο χαζό και αν ακουστεί, με τρομάζει που δεν έχει πετάλι τουλάχιστον όσα βρίσκω στην εγχώρια αγορά. Επειδή, δίπλωμα δεν έχω, δεν ξέρω κατά πόσο βολεύει να κυκλοφορώ χωρίς πετάλια, δηλαδή πώς θα δικαιολογείται σε περίπτωση ελέγχου. 

Κάπου στα 700 ευρώπουλα είναι μια χαρά για το budget. από κει και πάνω...αρχίζει το ζόρι η αλήθεια είναι αλλά δεν αποκλείω μια μικρή υπέρβαση αν και εφόσον βρεθεί κάτι. Κοιτάζω για εντός Ελλάδας κυρίως για τον λόγο πως από banggood/gearbest πχ που έχω δει, φοβάμαι το διάστημα μέχρι να έρθει μιας και έχω δει σε reviews ότι αυτά έρχονται σε έναν δυο μήνες 

Επεξ/σία από billsnake21
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που μπορώ να σου πω εγώ, είναι ότι οι ανηφόρες είναι άνετες αν δεν έχεις μονοτάχυτο και με συνδυασμό πεταλιού και ηλεκτροκινητήρα. Εκτός κι αν έχεις πάνω από 250W όπως ο zio όπου θα ανεβαίνεις ανηφόρες και χωρίς πετάλι.

Αλλά εγώ με το Fiido D2S χρειάζεται να κάνω πετάλι στις ανηφόρες. Απλά είναι άνετο, ξεκούραστο.

Τώρα σχετικά με το χρόνο παράδοσης, έχεις πέσει σε πολύ δύσκολη περίοδο. Αν δεν ζούσαμε όλο αυτό, θα σου έλεγα ότι αν έπαιρνες από ευρωπαϊκή αποθήκη (π.χ. Πολωνία), το αργότερο σε 10 μέρες θα το είχες, όπως εγώ.

Δεν έχω εικόνα τι παίζει τον τελευταίο καιρό, υπάρχει σχετικό νήμα αν θες ν' απευθυνθείς, αλλά ρίξε μια ματιά για παραγγελία από ευρωπαϊκή αποθήκη. Ίσως ο χρόνος παράδοσης να είναι μικρότερος απ' όσο έχεις στο νου σου, αν και το βλέπω κάπως δύσκολο με όλα αυτά που γίνονται.

Στα 700€ ίσως βρεις κάτι και με πιο μεγάλες ρόδες, κάτι που να παραπέμπει πιο πολύ σε ποδήλατο για ενήλικα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συμφωνώ με αυτό που λέει ο phanispal για τις μεγάλες ρόδες. Χωρίς να έχω οδηγήσει μικρότερο-σπαστό νιώθω πιο άνετα να κινούμαι σε δρόμο με κανονικού μεγέθους ποδήλατο.

Βλέπω όμως και αρκετό κόσμο με μικρότερα, οπότε μάλλον συνήθεια είναι.

Στην Ελλάδα πρέπει να ανέβεις από τα 700€ για μεγάλο μέγεθος. Αν έχεις όρεξη να ασχοληθείς με περίπου αυτό το budget μπορείς να φτιάξεις δικό σου, πιο δυνατό και με μπαταρία επιλογής σου. Δηλαδή ένα φτηνό ποδήλατο των 100-150€ και τα υπόλοιπα για μπαταρία και μοτέρ.

Ερώτηση, επειδή με αυτή την κατάσταση δεν μπορώ να μετακινήσω το ποδήλατο, υπάρχει κάποιο θέμα με τη μπαταρία; 

Θυμάμαι είχα διαβάσει να μη μένει τελείως άδεια για καιρό. Αν θυμάμαι καλά την έχω αφήσει γύρω στο 70%.

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οι μεγαλύτερες ρόδες εκτός από ασφάλεια σου παρέχουν και περισσότερη άνεση. Με τις μικρές καταλαβαίνεις και την πιο μικρή ανωμαλία του οδοστρώματος.

Σχετικά με τη μπαταρία, κάποιος είχε πει να τη φορτίζουμε κάθε κάποιες εβδομάδες.

Το θέμα είναι ότι εγώ την τελευταία φορά το είχα πλήρως φορτισμένο, και μετά από αρκετές εβδομάδες πήγα να το φορτίσω και το led του φορτιστή έγινε απευθείας πράσινο, που σημαίνει ότι δεν έδωσε καθόλου ρεύμα, υποτίθεται επειδή ήταν πλήρως φορτισμένη η μπαταρία.

Όμως όταν το πρωτοπήρα δεν συμπεριφερόταν έτσι, ακόμα και μετά από μία μέρα για παράδειγμα που το το είχα αφήσει πλήρως φορτισμένο, φόρτιζε έστω και για λίγα δευτερόλεπτα/λεπτά.

Θεωρώ ότι η μπαταρία έχει πέσει σε μεγάλο βαθμό.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα έπρεπε να είχε πέσει σε τόσο λίγο διάστημα και με τόσους λίγους κύκλους φόρτισης. Ίσως επηρεάστηκε από τον καιρό που είχαμε γράψει.

Η επόμενη κίνηση που θα κάνω στο δικό μου είναι να βάλω ένα αμορτισέρ μπροστά. Μου έδωσε ένας φίλος ένα καλό πηρούνι αλλά δυστυχώς δεν μπαίνει. Οπότε θα πάω σε καινούργιο όταν βολέψει.

Επίσης του έβαλα και ένα τέτοιο καλαθάκι πρόσφατα.

 

51qZ4E7VRyL._AC_SY400_.jpg

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα!

Είμαι κι εγώ υποψήφιος καβαλάρης, μετά από χρόνια χρήση αυτοκινήτου. Οι τωρινές συνθήκες μετακίνησής μου, 10 χλμ πηγαινέλα σπίτι-δουλειά, από Αλεξάνδρας έως Παγκράτι. Περιλαμβάνονται ανηφόρες. Κι ενώ ζαχάρωνα το fiido d2s, προέκυψε το Himo C20. Τι λέτε; Αξίζει την υπέρβαση σε budget; Οι μεγαλύτεροι τροχοί του xiaomi έστω και χωρίς ανάρτηση θα κάνουν τη διαφορά στην άνεση;

Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε σχόλιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα παιδια και καλο Πασχα!

Σκεφτομαι και εγω την αγορα ενος e-bike, βασικα για τη χρηση απο-προς δουλεια. Η αποσταση που διανυω ειναι μικρη, γυρω στα 4 χιλιομετρα να παω και αλλα τοσα να γυρισω, οποτε ενα 8αρι συνολικα.

Ο λογος που σκεφτομαι το ebike ειναι για να μηδενισω τα εξοδα βενζινης και να μη ψαχνω παρκαρισμα, εστω για τις μερες με καλο καιρο.

Αποκει και περα βεβαια επειδη ειμαι 1.85 και 90+kg θεωρω οτι δε μπορω να παω σε αυτα που συνηθως ψωνιζετε και θα ηθελα κατι σε κανονικο μεγεθος. Επισης αν μπορουσε να πιασει (εστω με mod) ενα 40km/h να μη παει σα σαλιγκαρι εφοσον χρειαστει, θα το ηθελα.

Εχετε καποια προταση? Θεωρειτε καλυτερη λυση το να παρεις κατι ετοιμο ή να ψαξεις σωστα κομματια με καποιο kit και να μονταρεις ενα κανονικο ποδηλατο σε ebike?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όλα τα κιτ μπροστινού ή πίσω τροχού είναι σχεδόν ίδια. Αν είναι 1000w πιάνουν 40-45 χιλιόμετρα ταχύτητα.

Υπάρχουν και κιτ μεσαίας τριβής, που μπαίνουν στην πεταλιέρα αλλά είναι πολύ πιο ακριβά.

 

Επεξ/σία από zio10
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπέρα και χρόνια πολλά κι από μενα!

Διάβασα αρκετες σελίδες πίσω στο topic αλλά δεν βρήκα κάποια καλή συμβουή για kit μετατροπης..

Εχω montain ideal crossmo.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε σας πρόταση

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, zannis79 είπε

καλησπέρα και χρόνια πολλά κι από μενα!

Διάβασα αρκετες σελίδες πίσω στο topic αλλά δεν βρήκα κάποια καλή συμβουή για kit μετατροπης..

Εχω montain ideal crossmo.

Ευχαριστώ προκαταβολικά για κάθε σας πρόταση

Η πιο κοινή και οικονομική λύση μετατροπής είναι ένα κιτ μπροστινού ή πίσω τροχού 48v 1000w. Βγαίνει κάπου 200€ και χρειάζεται και μια μπαταρία λιθίου κατά προτίμηση που ανάλογα τη μάρκα και τη χωρητικότητα ξεκινάει περίπου από 200€ κι αυτή και ανεβαίνει.

Προσωπικά έχω πάρει ένα κιτ πίσω τροχού hinterrad, αν και μάρκα δεν έχει σημασία απ'ό,τι έχω καταλάβει. Όλα ίδια είναι. Κάποια δίνουν και οθόνη μαζί και είναι πιο ακριβά, άλλα έχουν δισκόφρενα, άλλα έχουν το γκάζι σε μοχλό σαν των ταχυτήτων κι άλλα στη μανέτα όπως τα μηχανάκια.

Αν ψάξεις ebay ή amazon θα βρεις πολλά τέτοια κιτ που έρχονται και από Ευρώπη για αποφυγή τελωνείου. Βάλε στην αναζήτηση 48v 1000w kit.

Μετά υπάρχουν κιτ που μπαίνουν στην πεταλιέρα και είναι πιο ακριβά. Είναι συνήθως bafang και υπάρχουν και κάποιες λύσεις που είναι όλα ενσωματωμένα στον τροχό πχ imortor.

Αφού διαλέξεις κιτ ψάχνεις μπαταρία. Πρέπει να έχει τα αντίστοιχα volt (48 ή 52v συνήθως) και όσο περισσότερα ah είναι τόσο μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά και βάρος και τιμή.

Καλύτερα να έχει επώνυμα στοιχεία μπαταρίας πχ samsung, lg κτλ για μεγαλύτερη αξιοπιστία. 

Εγώ τη δίκια μου την πήρα από το site enerprof.de και είναι 10.4 ah. Σχετικά μικρή δηλαδή αλλά μου δίνει μια αυτονομία 20-30 χλμ που προσωπικά με καλύπτει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

59 λεπτά πριν, zio10 είπε

Η πιο κοινή και οικονομική λύση μετατροπής είναι ένα κιτ μπροστινού ή πίσω τροχού 48v 1000w. Βγαίνει κάπου 200€ και χρειάζεται και μια μπαταρία λιθίου κατά προτίμηση που ανάλογα τη μάρκα και τη χωρητικότητα ξεκινάει περίπου από 200€ κι αυτή και ανεβαίνει.

Προσωπικά έχω πάρει ένα κιτ πίσω τροχού hinterrad, αν και μάρκα δεν έχει σημασία απ'ό,τι έχω καταλάβει. Όλα ίδια είναι. Κάποια δίνουν και οθόνη μαζί και είναι πιο ακριβά, άλλα έχουν δισκόφρενα, άλλα έχουν το γκάζι σε μοχλό σαν των ταχυτήτων κι άλλα στη μανέτα όπως τα μηχανάκια.

Αν ψάξεις ebay ή amazon θα βρεις πολλά τέτοια κιτ που έρχονται και από Ευρώπη για αποφυγή τελωνείου. Βάλε στην αναζήτηση 48v 1000w kit.

Μετά υπάρχουν κιτ που μπαίνουν στην πεταλιέρα και είναι πιο ακριβά. Είναι συνήθως bafang και υπάρχουν και κάποιες λύσεις που είναι όλα ενσωματωμένα στον τροχό πχ imortor.

Αφού διαλέξεις κιτ ψάχνεις μπαταρία. Πρέπει να έχει τα αντίστοιχα volt (48 ή 52v συνήθως) και όσο περισσότερα ah είναι τόσο μεγαλύτερη αυτονομία, αλλά και βάρος και τιμή.

Καλύτερα να έχει επώνυμα στοιχεία μπαταρίας πχ samsung, lg κτλ για μεγαλύτερη αξιοπιστία. 

Εγώ τη δίκια μου την πήρα από το site enerprof.de και είναι 10.4 ah. Σχετικά μικρή δηλαδή αλλά μου δίνει μια αυτονομία 20-30 χλμ που προσωπικά με καλύπτει.

Σε ευχαριστώ, ησουν πολύ κατατοπιστικός και σαφέστατος

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 λεπτά πριν, zannis79 είπε

Σε ευχαριστώ, ησουν πολύ κατατοπιστικός και σαφέστατος

Να'σαι καλά :)

Επίσης, συνήθως για μετατροπή συστήνονται απλά σιδερένια ποδήλατα, αν και κάποιοι κάνουν και σε αλουμινίου.

Αν προχωρήσεις με μετατροπή να βάλεις και ένα torque arm. Ένα σιδεράκι είναι αρκετά φτηνό, 10-20€, και μπαίνει στον τροχό για λόγους ασφαλείας.

 

Επεξ/σία από zio10
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

καλησπερα , μετα απο καιρο ειπα να γραψω για ενα θεμα που εχω με το Fido d2...

Στον πισω τροχο στο μοτερ κανει εναν περιεργο θορυβο ....σαν να κροταλιζει ....

μεχρι τωρα μου το ειχε κανει καποιες φορες σποραδικα και αυτο που ειχα καταλαβει ηταν οτι προερχεται πιθανον απο τα ρουλεμαν που δινουν κινηση στον

πισω τροχο και ειναι απο την μερια του δισκοφρενου...

ετσι ελυσα τις allen βιδες που εχει και ανοιξα ελαχιστα το καπακι ....και ψεκασα με W40....

το εκανα καποιες φορες ...ο ηχος σταματουσε και μετα απο καποιο διαστημα επανερχοταν,,,,,,,

τωρα τελευταια η λυση αυτη δεν πιανει ...και μετα απο λιγη ωρα το εμφανιζει ξανα....

εδω και καποιο video σχετικο με το γρασαρισμα του μηχανισμου

 

εχει καποιος καποιο αντιστοιχο θεμα?

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...