Προς το περιεχόμενο

Ηλεκτρικά Ποδήλατα


fogeo933

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 1,4k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, zio10 είπε

Το ξεχνάμε το ηλεκτρικό σιγά σιγά δηλαδή...

γιατί γίνεται ποτέ έλεγχος ? Πάλι ξαναρωτάω , τι παίζει με όσους έχουν ήδη μετατροπή με χειρόγκαζο ? το παίρνουν πίσω και σου δίνουν τα λεφτά ?😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, zio10 είπε

Το ξεχνάμε το ηλεκτρικό σιγά σιγά δηλαδή...

Εδώ κυκλοφορούν τουλάχιστον 500.000 ανασφάλιστα οχήματα, κι εσύ θα ξεχάσεις το ηλεκτρικό;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, korakios είπε

γιατί γίνεται ποτέ έλεγχος ? Πάλι ξαναρωτάω , τι παίζει με όσους έχουν ήδη μετατροπή με χειρόγκαζο ? το παίρνουν πίσω και σου δίνουν τα λεφτά ?😁

 

4 ώρες πριν, phanispal είπε

Εδώ κυκλοφορούν τουλάχιστον 500.000 ανασφάλιστα οχήματα, κι εσύ θα ξεχάσεις το ηλεκτρικό;

Τι να πω ρε παιδιά, έτσι όπως το διάβασα το πρωί φοβήθηκα λίγο.

Ήταν κι ένας λόγος παραπάνω αυτός και διάλεξα ποδήλατο και όχι σκούτερ πχ, ότι δεν θα τραβάει τόσο την προσοχή για να σε σταματήσουν για έλεγχο.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, zio10 είπε

Τι να πω ρε παιδιά, έτσι όπως το διάβασα το πρωί φοβήθηκα λίγο.

Ήταν κι ένας λόγος παραπάνω αυτός και διάλεξα ποδήλατο και όχι σκούτερ πχ, ότι δεν θα τραβάει τόσο την προσοχή για να σε σταματήσουν για έλεγχο.

Είναι κλασσικός νόμος που απλά υπάρχει για να μη μας κράζουν απο ΕΕ

και φυσικά καλό είναι να υπάρχει μιας και θα κόψει τη φόρα απο πιτσιρικάδες που θα περνάνε με 30χλμ δίπλα απο κόσμο ,όπως έγινε στην αρχή με πατίνια

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδή εάν όντως είχαμε μοτοποδήλατο, τι θα χρειαζόμασταν; Μόνο δίπλωμα, ασφάλιση και πινακίδες;
Εάν έχουμε δίπλωμα και κάνουμε και μια ασφάλιση να υπάρχει, είμαστε μερικώς κατοχυρωμένοι για την περίπτωση που πέσουμε σε κανένας περίεργο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, Philippe είπε

Εάν έχουμε δίπλωμα και κάνουμε και μια ασφάλιση να υπάρχει, είμαστε μερικώς κατοχυρωμένοι για την περίπτωση που πέσουμε σε κανένας περίεργο;

όχι προς το παρών . Κανονικά δεν πρέπει να το δεχτούν μιας και το ποδήλατο δεν έχει προδιαγραφές να κινείσαι με μεγάλες ταχύτητες , στην εισπρακτική χώρα που ζούμε βέβαια ποτέ δεν ξέρεις .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχικά ακόμα είναι νομοσχέδιο, μέχρι να συζητηθεί, να ψηφιστεί και να δημοσιευτεί στην ΕΚ έχουμε, επίσης απ τη στιγμή που θα δημοσιευτεί υπάρχει περίοδος χάριτος 3 μηνών.

Το κακό είναι πως δε βλέπω καμία πρόβλεψη για ιδιοκτήτες οχημάτων που τώρα δεν πληρούν τις προδιαγραφές, θα έπρεπε προφανώς να υπάρχει μια πρόβλεψη απ το νομοθέτη, κάποια διαδικασία για να νομιμοποιηθούν, εδώ νομιμοποιούμε μεζονέτες σε πλαγιές βουνών και παραλίες, στα ποδήλατα κόλλησαν;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με την περίπτωση που κάποιος θέλει μόνος του να μετατρέψει με κάποιο κιτ ποδήλατο σε ηλεκτρικό τί θα γίνει; Θα πρέπει το κιτ να φέρει πιστοποίηση; (=> άρα δε θα μπορούμε πια να παραγγέλνουμε τέτοια κιτ από το εξωτερικό διότι δεν θα έρχονται με κάποιο νόμιμο πιστοποιητικό!) Θα πρέπει να γίνει σε ειδικό service και όχι μόνος σου (φάση DIY) ώστε να σου δώσει κάποιο χαρτί πιστοποίησης προδιαγραφών;  Θα μπορείς να φτιάξεις κάτι στο ποδήλατό σου  εν πάσει περιπτώσει και να κάνεις κάπου αίτηση - τεχνικό έλεγχο ώστε να πάρεις την πιστοποίηση να κυκλοφορείς χωρίς κάποια εξωγήινη διαδικασία;

Δυσκολεύει το πράγμα. Εν τω μεταξύ ήμουν έτοιμος να μετατρέψω παλιό μου ποδήλατο σε ηλεκτρικό, καλά που δεν προχώρησα. Διότι δεν έχω καταλάβει τί θα γίνει με τα ποδήλατα που ΗΔΗ έχουν πωληθεί ως ηλεκτρικά ή έχουν μετατραπεί από χομπίστες εκ των υστέρων.

 

Υ.Γ. Συγνώμη, αλλά εν τέλει θεωρώ πως ως συνήθως ευνοούνται κάποιες επιχειρήσεις να τα βάλουν στη δική τους τσέπη κάθε φορά που απαγορεύουμε σε πολίτες να ενεργούν αυτόνομα (ηλεκτρικό ποδήλατο φτιάχνεις όχι πύραυλο, από εκεί και πέρα ισχύει ο ΚΟΚ, ας ισχύουν απλά περιορισμοί κυκλοφορίας και ανώτατης ταχύτητας, τί σημασία έχει πού ξεκινάει η υποβοήθηση και τα χαρτιά πιστοποίησης; μόνο αυτό το λόγο βρίσκω, κάθε φορά ευνοούνται κάποιοι φίλοι επιχειρηματίες για να φαίνεται κάποιος καλός)

Επεξ/σία από PCharon
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προσωπικά απορώ γιατί τσιμπάτε σε τέτοια μικροζητήματα. Η πιθανότητα αστυνομικός να σταματήσει ποδηλάτη είναι πολύ μικρή, το να σε γράψει για λεπτομέρειες όπως αν έχει κόφτη στα 25χμ/αν έχει χειρόγκαζο κτλ. είναι ελάχιστη. Οι νόμοι έχουν αξία αλλά ακολουθώντας τους συνεχώς κατά γράμμα είναι παράλογο.

Για τις αιτήσεις που καθυστερούν πολύ, διάβασα αυτό (https://www.newsauto.gr/news/kinoume-ilektrika-zitite-elegktis-gia-6-000-etisis/) που όπως το καταλαβαίνω εγώ, έχουν μείνει πολύ πίσω οπότε θα χρειαστούν πολλοί μήνες για να πάρουν μπρος οι επιδοτήσεις στη πράξη.

 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, batig0al είπε

Προσωπικά απορώ γιατί τσιμπάτε σε τέτοια μικροζητήματα. Η πιθανότητα αστυνομικός να σταματήσει ποδηλάτη είναι πολύ μικρή, το να σε γράψει για λεπτομέρειες όπως αν έχει κόφτη στα 25χμ/αν έχει χειρόγκαζο κτλ. είναι ελάχιστη. Οι νόμοι έχουν αξία αλλά ακολουθώντας τους συνεχώς κατά γράμμα είναι παράλογο.

Δε μπορείς να γενικεύσεις μια τέτοια θεώρηση. Προσωπικά βεβαίως και με ενδιαφέρει να μην παρανομώ, προτιμώ η πιθανότητα να μην υπάρχει καν και να έχω το κεφάλι μου ήσυχο. Δεν είναι δύσκολο εξάλλου να κάνεις έναν έλεγχο οπτικό και εγγράφων σε ένα όχημα, όπως τα κάνεις στοιχειωδώς σε αυτοκίνητα/δίκυκλα μπορεί και νομιμοποιείται η τροχαία να κάνει και σε ποδήλατα. Σε τί δηλαδή θα εμποδίζεται ένα συνήθες μπλόκο για δίκυκλα να σταματάει και ποδήλατα; Κι επειδή ο κόσμος τα προτιμάει και κυκλοφορούν ήδη στους δρόμους, κάποια στιγμή, ναι, μπορεί να το δεις κι αυτό.

Επιπλέον, με το νέο νόμο, ακόμα και να θέλεις να κάνεις κάτι custom, όταν θα παραγγέλνεις πια πχ  κιτ μετατροπής και το βλέπουν στο τελωνείο θα μπορεί να κόβεται λόγω έλλειψης εγγράφων => άρα μόνο από έλληνα έμπορο θα μπορείς να κάνεις τέτοια μετατροπή. Φαίνεται να αλλάζει τα σημερινά δεδομένα ο νόμος!

Δε λέω πως ο νόμος είναι άσκοπος, είναι προφανές πως κυκλοφορούν θηριάκια ηλεκτρικά ποδήλατα εκεί έξω που δε διαφέρουν πολύ από μικρά μηχανάκια σε ικανότητα κίνησης, οπότε φαίνεται πως ήρθε η ώρα να διαχωριστούν αυτά. Σου έρχεται πολύ-πολύ φτηνότερο ΣΗΜΕΡΑ το να φτιάξεις ένα ισχυρό ηλεκτρικό ποδήλατο χωρίς άδεια/δίπλωμα/πιστοποίηση ικανότητας οχήματος από το να αγοράσεις ένα ηλεκτρικό μηχανάκι με πολλαπλάσια έξοδα + χαρτιά.

Υ.Γ. Από τη στιγμή που ζητάει χαρτί πιστοποίησης, το ψεύτικο ασημί αυτοκολλητάκι 250W που κολλάνε οι κινέζοι σε θηριάκια των 500W δεν θα έχει κάποιο νόημα πια για κανέναν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ΟΚ, να ρωτήσω κάτι άλλο εγώ; 

Το ηλεκτρικό μου ποδήλατο απ' τη στιγμή που έχει κουμπί power on/off, παύει να θεωρείται απλό ποδήλατο αν το έχω στο off; Ή αν έχει τελειώσει η μπαταρία του ή αν έχει χαλάσει ρε αδερφέ.

Δηλαδή αν δω το μπλόκο και το σβήσω (κάτι που παίρνει μερικά κλάσματα του δευτερολέπτου), τι θα μου πει ο αστυνομικός; Ότι πήγαινα με υποβοήθηση;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, phanispal είπε

Το ηλεκτρικό μου ποδήλατο απ' τη στιγμή που έχει κουμπί power on/off, παύει να θεωρείται απλό ποδήλατο αν το έχω στο off; Ή αν έχει τελειώσει η μπαταρία του ή αν έχει χαλάσει ρε αδερφέ.

Δηλαδή όταν μας τελειώνει η βενζίνη στο μηχανάκι και το πάμε με τα πόδια γίνεται ποδήλατο ρε συ;  😄😛

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μηχανάκι δεν προβλέπεται να πηγαίνει με τα πόδια.

Το ηλεκτρικό ποδήλατο γιατί να μην προβλέπεται να πηγαίνει μόνο με πετάλι υπό προϋποθέσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, PCharon είπε

Με την περίπτωση που κάποιος θέλει μόνος του να μετατρέψει με κάποιο κιτ ποδήλατο σε ηλεκτρικό τί θα γίνει; Θα πρέπει το κιτ να φέρει πιστοποίηση;

απλά να έχεις τα χαρτιά που να αναφέρουν τα χαρακτηριστικά του ,όριο watt , ταχύτητας και να μην έχει χειρόγκαζο τουλάχιστον συνδεδεμένο .

Επίσης όσο θυμάμαι ,στην ΕΕ επιτρέπεται το χειρόγκαζο με όριο τελικής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...