Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

26 λεπτά πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αξιζει 40 ευρο διαφορα για την MSI 3060ti gaming x trio εναντι της Gigabyte gaminc OC?

μονο αν το δεις για αξια μεταπωλησης

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδια τσίμπησα τελικα την ZOTAC Trinity RTX 3090 από ισπανικο amazon στα 1580 τελική τιμή με μεταφορικα. Την αναμένω τελος του χρόνου με αρχές του νεου.

Εντυπώσεις απο υφιστάμενους κατόχους της συγκεκριμένης καρτούλας? Γνωριζω ειναι reference PCB με basic cooler, φτηνα capacitors κλπ, τα είχαμε ξαναπεί, αλλα ρωτάω κατόχους πως πάει σε εσας απο θερμοκρασίες/θορυβο/ρολόγια? Κάνατε undervolt και αν ναι σε τι ρολόι/ταση παίζετε?

Επεξ/σία από Warlord1981
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, akoinonitos είπε

Εφτιαξε με νεο driver οντως ,βεβαια τι εφτιαξε δεν ξερει ο κοσμος ,το καταλαβαινεις ομως αν παρεις μια 3080 απο το power slider που οσο και να το σπρωχνεις δεν αλλαζει τπτ 😛

έχω την εντύπωση ότι δεν υπήρξε από την αρχή EVGA στην παραγωγή  με 6 POSCAPs ,

οι FTW3 είναι με 4 POSCAPs + 20MLCC από την αρχή και δεν είχαν ποτέ τέτοιο πρόβλημα. 

και οι XC3 με  5 POSCAPs + 10MLCC ? χωρίς πρόβλημα και αυτές.  

 

και όπως λέει και ο @Acmilangr2 δεν ισχύει της Ελλάδας ότι είναι από τα πρώτα batch , πιο λογικό αν πήρε και από τα τελευταία. 

η FT3 Ultra από Ελλάδα  πχ δεν έχει καν τα πρώτα red lips..αλλά τα μεταγενέστερα μαύρα :P 

Spoiler

 

 

   

IMG_20201213_222557.jpg.0a03baf161efd9fe80c989c89645f156.jpg

 

 

 

Επεξ/σία από dem
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

αξιζει 40 ευρο διαφορα για την MSI 3060ti gaming x trio εναντι της Gigabyte gaminc OC?

Όχι. Η gaming oc με τα 3 φανάκια μια χαρουλα είναι. Με τα 40 ευρώ μπορείς να αγοράσεις παιχνίδια σε χαμηλές τιμές λόγω των εορτών από Epic Store ή Steam κλπ

Επεξ/σία από 7nisiotis
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, gogos47 είπε

Αντε και επιτελους ηρθε!!! Μετα απο την απιστευτα γρηγορη παραδοση απο acs σε μονο 11 μερες!!!

131891229_845818029321137_4071058066601324534_n.jpg

131895756_223878622460195_5991298534508475734_n.jpg

καλορίζικη!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, Sakiz105 είπε

 

Πάντως εγώ δε δυσκολεύτηκα καθόλου να καταλάβω πιο από τα samples ήταν to native. 😁 Όχι ότι είχε μεγάλη διαφορά από quality DLSS, αλλά αν ξέρεις που και τι να κοιτάξεις σε static image μπορείς να διακρίνεις και τα συμπτώματα από το upsampling lower resolution. Ακόμα πιο impressive είναι το screenshot από 1080p ultra performance που ουσιαστικά είναι 360p. Αν μου το έλεγες πριν 2 χρόνια ότι θα φτάναμε σε αυτό το σημείο δε θα το πίστευα. Τώρα αυτό για το flickering λόγω TAA σε native είναι γνωστό πρόβλημα σε αρκετά games (όχι όλα) και είναι αυτό που δίνει την ψευδαίσθηση σε όσους υποστηρίζουν ότι "DLSS είναι καλύτερο από native". Δεν είναι, ούτε πρόκειται να είναι ποτέ, αλλά το AA του είναι πολύ καλύτερο από ΤΑΑ. Μακάρι να έβγαιναν ακόμα παιχνίδια με 4/8x MSAA και θα έπεφτε το ξεβράκωμα της αρκούδας σε συνολικό IQ και ας τρέχαν με 3 fps.😁

Το ζουμί είναι το εξής όμως. Με πολύ μηδαμινή απώλεια σε IQ μια καρτούλα της πλάκας όπως η 2060 παίζει άνετα 4k30 ultra Cyberpunk (No RT). Αυτό δε το κάνει καλά καλά ούτε η 1080ti και η 5700xt που είναι πιο δυνατές κάρτες σε pure rasterization. Μια 1080 που είναι παρόμοια κάρτα, παίζει μόνο native 1080p30 ultra και φυσικά είναι η μέρα με την νύχτα visually σε σχέση με 4k DLSS quality.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι και το core utilization στις cpu που είναι αρκετά ανεβασμένο και βλέπεις διαφορές ακόμα και μεταξύ 6 και 8 cores. Αν και στους amd κάπως εξομαλύνονται τα πράγματα αν κάνεις hex edit το exe να δουλεύει το SMT. Μισοπλέμονα cpu όπως τα παλιά 4πύρηνα i7, 8600k, 3300x κλπ έχουν θέμα σε 1% lows και frame consistency. 1600/2600 που θεωρούνται σαπάκια μπορεί να έχουν καλύτερα 1% lows δηλαδή (μετά από το hex edit).

Capture.jpg

 

 

Επεξ/σία από ilos
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ilos είπε

Πάντως εγώ δε δυσκολεύτηκα καθόλου να καταλάβω πιο από τα samples ήταν to native. 😁 Όχι ότι είχε μεγάλη διαφορά από quality DLSS, αλλά αν ξέρεις που και τι να κοιτάξεις σε static image μπορείς να διακρίνεις και τα συμπτώματα από το upsampling lower resolution. Ακόμα πιο impressive είναι το screenshot από 1080p ultra performance που ουσιαστικά είναι 360p. Αν μου το έλεγες πριν 2 χρόνια ότι θα φτάναμε σε αυτό το σημείο δε θα το πίστευα. Τώρα αυτό για το flickering λόγω TAA σε native είναι γνωστό πρόβλημα σε αρκετά games (όχι όλα) και είναι αυτό που δίνει την ψευδαίσθηση σε όσους υποστηρίζουν ότι "DLSS είναι καλύτερο από native". Δεν είναι, ούτε πρόκειται να είναι ποτέ, αλλά το AA του είναι πολύ καλύτερο από ΤΑΑ. Μακάρι να έβγαιναν ακόμα παιχνίδια με 4/8x MSAA και θα έπεφτε το ξεβράκωμα της αρκούδας σε συνολικό IQ και ας τρέχαν με 3 fps.😁

Το ζουμί είναι το εξής όμως. Με πολύ μηδαμινή απώλεια σε IQ μια καρτούλα της πλάκας όπως η 2060 παίζει άνετα 4k30 ultra Cyberpunk (No RT). Αυτό δε το κάνει καλά καλά ούτε η 1080ti και η 5700xt που είναι πιο δυνατές κάρτες σε pure rasterization. Μια 1080 που είναι παρόμοια κάρτα, παίζει μόνο native 1080p30 ultra και φυσικά είναι η μέρα με την νύχτα visually σε σχέση με 4k DLSS quality.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι και το core utilization στις cpu που είναι αρκετά ανεβασμένο και βλέπεις διαφορές ακόμα και μεταξύ 6 και 8 cores. Αν και στους amd κάπως εξομαλύνονται τα πράγματα αν κάνεις hex edit το exe να δουλεύει το SMT. Μισοπλέμονα cpu όπως τα παλιά 4πύρηνα i7, 8600k, 3300x κλπ έχουν θέμα σε 1% lows και frame consistency. 1600/2600 που θεωρούνται σαπάκια μπορεί να έχουν καλύτερα 1% lows δηλαδή (μετά από το hex edit).

Capture.jpg

 

 

Πάντως υπάρχουν πράματα που βελτιώνει το DLSS, και όχι μόνο σε distant objects σαν αυτό που έδειξε. Είχα παραθέσει πρίν εικόνες από το multi του cod μεταξύ native και balanced, το native έδειχνε εμετός. Προφανώς θέμα ΤΑΑ είναι, αλλά οι επιλογές σου είναι ή TAA ή aliasing. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, ilos είπε

Πάντως εγώ δε δυσκολεύτηκα καθόλου να καταλάβω πιο από τα samples ήταν to native. 😁 Όχι ότι είχε μεγάλη διαφορά από quality DLSS, αλλά αν ξέρεις που και τι να κοιτάξεις σε static image μπορείς να διακρίνεις και τα συμπτώματα από το upsampling lower resolution. Ακόμα πιο impressive είναι το screenshot από 1080p ultra performance που ουσιαστικά είναι 360p. Αν μου το έλεγες πριν 2 χρόνια ότι θα φτάναμε σε αυτό το σημείο δε θα το πίστευα. Τώρα αυτό για το flickering λόγω TAA σε native είναι γνωστό πρόβλημα σε αρκετά games (όχι όλα) και είναι αυτό που δίνει την ψευδαίσθηση σε όσους υποστηρίζουν ότι "DLSS είναι καλύτερο από native". Δεν είναι, ούτε πρόκειται να είναι ποτέ, αλλά το AA του είναι πολύ καλύτερο από ΤΑΑ. Μακάρι να έβγαιναν ακόμα παιχνίδια με 4/8x MSAA και θα έπεφτε το ξεβράκωμα της αρκούδας σε συνολικό IQ και ας τρέχαν με 3 fps.😁

Το ζουμί είναι το εξής όμως. Με πολύ μηδαμινή απώλεια σε IQ μια καρτούλα της πλάκας όπως η 2060 παίζει άνετα 4k30 ultra Cyberpunk (No RT). Αυτό δε το κάνει καλά καλά ούτε η 1080ti και η 5700xt που είναι πιο δυνατές κάρτες σε pure rasterization. Μια 1080 που είναι παρόμοια κάρτα, παίζει μόνο native 1080p30 ultra και φυσικά είναι η μέρα με την νύχτα visually σε σχέση με 4k DLSS quality.

Ακόμα πιο ενδιαφέρον είναι και το core utilization στις cpu που είναι αρκετά ανεβασμένο και βλέπεις διαφορές ακόμα και μεταξύ 6 και 8 cores. Αν και στους amd κάπως εξομαλύνονται τα πράγματα αν κάνεις hex edit το exe να δουλεύει το SMT. Μισοπλέμονα cpu όπως τα παλιά 4πύρηνα i7, 8600k, 3300x κλπ έχουν θέμα σε 1% lows και frame consistency. 1600/2600 που θεωρούνται σαπάκια μπορεί να έχουν καλύτερα 1% lows δηλαδή (μετά από το hex edit).

Capture.jpg

 

 

Σε στατική εικόνα σίγουρα το βρίσκεις πιο εύκολα. Το θέμα είναι κατά πόσο σε επηρεάζει αυτό σε gaming pace, αν είναι δηλαδή "unplayable", "θολούρα", "εμετός" και άλλα τέτοια που λένε εδώ μέσα άνθρωποι που δεν είχαν ποτέ Turing ή Ampere. Προφανώς και δεν θα είναι ίδιο με το Native αν το native έχει καλό ΤΑΑ. Αλλά, 1) πόσα games έχουν πραγματικά καλό TAA; και 2)στην τελική χάνεις τόσο πολύ IQ που να μην αξίζει το perf boost;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Σε στατική εικόνα σίγουρα το βρίσκεις πιο εύκολα. Το θέμα είναι κατά πόσο σε επηρεάζει αυτό σε gaming pace, αν είναι δηλαδή "unplayable", "θολούρα", "εμετός" και άλλα τέτοια που λένε εδώ μέσα άνθρωποι που δεν είχαν ποτέ Turing ή Ampere. Προφανώς και δεν θα είναι ίδιο με το Native αν το native έχει καλό ΤΑΑ. Αλλά, 1) πόσα games έχουν πραγματικά καλό TAA; και 2)στην τελική χάνεις τόσο πολύ IQ που να μην αξίζει το perf boost;

Bασικά εν κινήση φαίνονται περισσότερο οι διαφορές. ΠΧ cod το performance δείχνει καλύτερο / ίδιο με native σε στατική εικόνα. In game όμως το performance είναι άθλιο.


Δοκίμασα λίγο hashimoto και...κατάλαβα που οφείλονται οι ελλείψεις στις κάρτες. 130mh @ 335w κατανάλωσης η 3090 (γύρω στα 45-47 είχε η 1080ti με 250w) :P 


Το σκέφτομαι σοβαρά να τσιμπήσω 2η, είνια τρελά τα νούμερα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, Herald είπε

Bασικά εν κινήση φαίνονται περισσότερο οι διαφορές. ΠΧ cod το performance δείχνει καλύτερο / ίδιο με native σε στατική εικόνα. In game όμως το performance είναι άθλιο.

Ε εντάξει όχι το performance. Μέχρι balanced και αυτό για 1440p ή 4Κ. Σε 1080p φαίνεται και με το balanced διαφορά, όχι unplayable, αλλά βλέπω διαφορά από το Quality σε gameplay pace.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...