Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Ναι το A5 είναι υπέροχο για χαμηλές και αργές πτήσεις που απλώς χαζεύεις γύρω γύρω το ηλιοβασίλεμα. Με έχει κάνει να ξεχάσω το Cessna. Συγχωρεί λάθη, τουλάχιστον στο παιχνίδι, γιατί στην πραγματικότητα φαντάζομαι ότι είναι όπως τα λες. Επίσης είναι 1 λεπτό υπόθεση να μάθεις τα checklists, τα όργανα κλπ. αφού δεν έχει και τίποτα συγκλονιστικό. Ίσα ίσα να βάλω το trim στις +2 με 2,5 μοίρες και πηγαίνει μόνο του.

Έχει και το καλό ότι λόγω απλού cockpit δεν επιβαρύνει ιδιαίτερα τον υπολογιστή οπότε παίζω με ελαφρώς περισσότερα fps στο χρέπι μου (που είναι κάτω από τα minimum specifications). Όταν αρχίζω και δοκιμάζω αεροπλάνα με πολλές οθόνες κλπ έχω την εντύπωση ότι πάει πιο αργά.

Βέβαια όταν ζορίζει ο καιρός είναι μεγάλη ταλαιπωρία, είχα βάλει τις προάλλες να δοκιμάσω σε live weather συνθήκες Ιανού όταν ήταν ακόμα στα Επτάνησα και είχε τόσο αέρα που πήγαινες παντού εκτός από ευθεία.

 

Κρίμας να μην έχουμε τετρακόσα χιλιαρικάκια στην άκρη να πάρουμε ένα του κουτιού να πηγαίνουμε για μπάνιο στο χωριό σαν άνθρωποι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νέο Japan update ανακοίνωσαν μόλις τώρα στο Tokyo Game Show για τις 29 Σεπτεμβρίου και θα είναι διαθέσιμο για όλους

 

Επεξ/σία από chek2fire
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 22/9/2020 στις 4:08 ΜΜ, p4n0s86 είπε

Ναι το είχα σβήσει γιατί δεν κατέβαζε το patch και είπα να το κάνω απ' την αρχή για να ρολάρει. Δε με χάλασε! :lol:

Δοκίμασε με limit 512KB/s και ethernet όχι wifi.

Αλληλούια αδερφια,κατεβηκε τελικα...😄

Με τον κοφτη αλλα στα 200KB/s μιας και η 24mbps ντεμεκ που εχω παει κοντα στα 3.6 αντε 4 οταν φυσαει και κουνιεται το καλωδιο,αραγε οταν εβαζα  512KB/s δεν τα επιανε,πηγαινε παρακατω...🤣

Γι'αυτο θελω να ρωτησω αν εχει δοκιμασει καποιος το pre cache που λεγανε στην αρχη για τους παικτες που δεν εχουν γρηγορο ιντερνετ.Κατεβαζεις μια περιοχη που θες να πεταξεις και ρολαρει καλυτερα το παιχνιδι...Για να κατεβασεις την Ελλαδα πχ,ποσα GB να ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

και άλλες φώτο :P

 

6xoEUFh.jpg

 

gYZdk5C.jpgDZ8lvhB.jpg

τώρα λέω με το που προσγειωθώ να κάνω ταξίδι με ένα μεγαλύτερο αεροπλάνο για Χαβάη από Τοκυο ώστε μέχρι να φτάσω να έχει βγει το Japan Update και να συνεχίσω το tour πάνω από την Ιαπωνία. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως κακά τα ψέματα τα μεγάλα αεροπλάνα είναι τρομερά δύσκολα.

Δεν ξέρω πόσοι κάνετε τα μαθήματα που έχει μέσα, αλλά όντως σιγά σιγά πρέπει να γίνεται η μετάβαση και να μάθεις ένα αεροπλάνο. Ειδικά το τεράστιο Boeing έχει ΑΠΕΙΡΑ πράγματα να μάθεις, άπειρα κουμπιά και θέλει άπειρες ώρες από τον χρόνο σου, δεν είναι τρελοί οι πιλότοι με τις ώρες που αφιερώνουν.

Το α5 είναι το απόλυτο αεροπλάνο για να μάθεις, λίγα κουμπιά, λίγη μανουρα από το 0 να ξεκινήσεις, θέλει λίγα λεπτά για να είσαι στον αέρα.

Επεξ/σία από xtrmsnpr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
18 λεπτά πριν, xtrmsnpr είπε

Δεν ξέρω πόσοι κάνετε τα μαθήματα που έχει μέσα, αλλά όντως σιγά σιγά πρέπει να γίνεται η μετάβαση και να μάθεις ένα αεροπλάνο. Ειδικά το τεράστιο Boeing έχει ΑΠΕΙΡΑ πράγματα να μάθεις, άπειρα κουμπιά και θέλει άπειρες ώρες από τον χρόνο σου, δεν είναι τρελοί οι πιλότοι με τις ώρες που αφιερώνουν.

Tο συγκεκριμένο Boeing είναι πολύ φτωχό ως προς τις λειτουργίες του (ακόμα), δες video με zibo mod (Β737-800) για X-Plane, θες περίπου 20-30 λεπτά (με τρέξιμο, κανονικά θες πολύ περισσότερο) για να το φτάσεις για απογείωση.

Επεξ/σία από newlynx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βασικά εκτυπώνεις το checklist για takeoff και landing από google και το έχεις δίπλα σου. ΑΤC Clearence, μετά βάζω το υψόμετρο που θα μου πει στον autopilot να είναι έτοιμο και την ταχύτητα, φώτα, flaps, takeoff thrust, v1, rotate, απαλά προς τα πίσω και όχι σαν πίθηκος :P, Positive Rate of Climb, gear up, flaps 0 (σε βήματα), το πετάς κανά δύο λεπτά μόνος σου και μετά autopilot και αράζεις. Η προσγείωση είναι περίπλοκη, καθώς έχεις αρκετά πράγματα να προσέχεις ταυτόχρονα και έχεις και μία ευκαιρία..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, xtrmsnpr είπε

Πάντως κακά τα ψέματα τα μεγάλα αεροπλάνα είναι τρομερά δύσκολα.

Δεν ξέρω πόσοι κάνετε τα μαθήματα που έχει μέσα, αλλά όντως σιγά σιγά πρέπει να γίνεται η μετάβαση και να μάθεις ένα αεροπλάνο. Ειδικά το τεράστιο Boeing έχει ΑΠΕΙΡΑ πράγματα να μάθεις, άπειρα κουμπιά και θέλει άπειρες ώρες από τον χρόνο σου, δεν είναι τρελοί οι πιλότοι με τις ώρες που αφιερώνουν.

Το α5 είναι το απόλυτο αεροδρόμιο για να μάθεις, λίγα κουμπιά, λίγη μανουρα από το 0 να ξεκινήσεις, θέλει λίγα λεπτά για να είσαι στον αέρα.

Οπωσδήποτε τα μεγάλα jets δεν είναι για κάποιον νεοεισερχόμενο στο παιχνίδι και αυτό θα το καταλάβει πολύ γρήγορα από μόνος του μόλις δει τι χρειάζεται για τη μετάβαση από το Α5 ή τα ελικοφόρα Cessna σε ένα B737 (ή ακόμα και στο μικρότερο Cessna Citation CJ4). Το τεράστιο βάρος αλλά και οι ταχύτητες που αναπτύσσουν τα τελευταία είναι απαγορευτικά για όποιον δεν έχει εξοικειωθεί με τους αυτοματισμούς των μεγάλων αεροσκαφών.

Εν ολίγοις δεν τα πετάς με το χέρι αυτά τα πράγματα, εν αντιθέσει με το Α5. Χρειάζεται δε αρκετό διάβασμα τόσο για τα ίδια τα  συστήματα του αεροσκάφους όσο και για τους κανόνες αεροναυτιλίας, αφού δεν νοείται να πετάξεις μεγάλο jet με VFR σε χαμηλό υψόμετρο, πόσο μάλλον να το ευχαριστηθείς κιόλας. Ακόμα και να μην κάτσεις να καταστρώσεις ακριβές IFR flight plan πριν την πτήση αλλά πετάς στο περίπου με τα vectors που σου δίνουν τα διάφορα κέντρα ελέγχου, κάποια στιγμή μέσα στο παιχνίδι λογικά θα χρειαστεί να σετάρεις ένα VOR ή ένα approach στο τάδε αεροδρόμιο. Οπότε πρέπει εκ των προτέρων να γνωρίζεις τα συστήματα του αεροσκάφους.

Φυσικά τα παραπάνω δεν αποτρέπουν κανέναν από το να φορτώσει χωρίς φόβο και πάθος ένα B737, να προσπαθήσει να το πετάξει όσο καλύτερα μπορεί και για τυχόν απορίες να πατήσει active pause και να ψάξει/γκουγκλάρει εκείνη τη στιγμή τι περίπου πρέπει να γίνει και τι κάνει το κάθε κουμπάκι. Το πιο σημαντικό είναι να καταλάβει πως δουλεύει ο autopilot ώστε να μπορεί να φέρει το αεροσκάφος σε επιθυμητό (και κυρίως σταθερό) υψόμετρο και κατεύθυνση. Παιχνίδι είναι, ό,τι θέλουμε κάνουμε με αυτό. Άμα λάχει το ρίχνουμε και σε κανα βουνό αν έχει περάσει η ώρα και δεν προλαβαίνουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας. Πόσες φορές δεν είπε κάποιος "σιγά μην κάνω missed approach και go around αν δεν έρθω σωστά στο final leg, πάμε γιούρια να το προσγειώσουμε με τις μπάντες και ό,τι γίνει"...

Το "κακό" με το MSFS 2020 είναι ότι το tutorial είναι πολύ φτωχό αν συγκριθεί με τα αντίστοιχα των FSX και FS2004. Έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε αλλά θυμάμαι όντας εντελώς άσχετος με το αντικείμενο με πόση προσήλωση έκανα τα πολύωρα μαθήματα του Rod Machado και διάβαζα την πολυσέλιδη θεωρία πριν από κάθε εκπαιδευτική πτήση. Ακόμα θυμάμαι τη φοβερή δυσκολία κάποιων solo εξετάσεων που έπρεπε να τα κάνεις όλα με πολύ μεγάλη ακρίβεια αλλά και τη χαρά όταν εκτύπωσα το πρώτο certificate και το κόλλησα στον τοίχο (με τη μάνα μου να μουρμουράει ότι έχω σαλτάρει εντελώς). Δυστυχώς όλα αυτά λείπουν από το MSFS ενώ το training δεν προχωράει σε κάτι πέρα από τα πολύ βασικά του Cessna 152.

Εννοείται ότι τα μαμήσια jet του παιχνιδιού είναι αρκετά λειψά σε σχέση με τα πραγματικά αεροπλάνα. Θυμάμαι την πρώτη φορά που έπαιξα με PMDG B737 στο FSX πως ένιωσα όταν έβαλα μπροστά τις τουρμπίνες μετά από 15-20 λεπτά ατέλειωτων checklists. Όταν δε μπήκα στον αεροδιάδρομο, έκανα το τελευταίο check και ανέβασα thrust για να ξεκινήσουμε μου σηκώθηκε η τρίχα από το θόρυβο. Υπομονή, σταδιακά θα έρθουν τα 3rd parties να καλύψουν το κενό με το αντίστοιχο κόστος. Μέχρι τότε μπορεί να έχω αναβαθμίσει κι εγώ το ρημάδι το PC μου που οριακά παίζει στο low...

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χαχα, όχι βέβαια. Αυτό είναι το σωστό. Γιατί το FS είναι κυρίως simulator και μετά οτιδήποτε άλλο. Πάει να πει σε βάζει σε διάθεση να προσπαθείς να τα κάνεις όλα by the book, αφού πρώτα έχεις μάθει απ' έξω το book. Γι' αυτό κάθεσαι και παίζεις με κουμπάκια όπως "fasten seatbelts", "no smoking" κλπ που προφανώς δεν έχουν καμία πραγματική επίδραση στο παιχνίδι (εκτός κι αν παίζεις με κανα mod τύπου FSPassengers που τρως πρόστιμα για αυτά τα πράγματα). 

Άπαξ και κάποιος (πχ. εγώ) ξεκινήσει τις εκπτώσεις του στιλ "φωνάζει το μωρό μέσα, δεν υπάρχει go around, πάμε yolo", "βαρέθηκα, πάω να το ρίξω στη θάλασσα και να δω καμια ταινία" κλπ, τότε δεν θα πετάξει ποτέ σοβαρά. Τουλάχιστον όχι με συνέπεια. Μιλάω εκ πείρας.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως τα λέτε, σιγά σιγά. Άμα θες να μάθεις, θα το δεις σα κανονικό μάθημα, μετά θα πας στα πιο μεγάλα.

Πήγα να προσγειωθω με το 737 στην Μυτιλήνη, ακόμα προσγειωνομαι..στο σπίτι μου το έφτασα 😝 , την άλλη φορά το έσπασα απλώς μόλις ακούμπησα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό το δρομολόγιο LGAV-LGMT πρέπει να το έβλεπα ακόμα και στον ύπνο μου τότε που έπαιζα FSX και προσπαθούσα να μπω στη virtual Olympic Airlines. Ήταν η εισαγωγική πτήση που έπρεπε να κάνουν όλοι όσοι έμπαιναν στο πρόγραμμα. Είχα μάθει όλο το flight plan για Μυτιλήνη απ' έξω, αλλά όταν ερχόταν η ώρα της προσγείωσης έβγαιναν τα κομποσχοίνια και άρχιζε το σταυροκόπημα αφού η κατάληξη δεν είναι ποτέ σίγουρη.

Γι' αυτό στο τέλος γύρισα και έμεινα στην ασφάλεια των Cessna. Πλέον και Α5. Πάμε αργά αλλά πάμε και σίγουρα.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...