Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

16 ώρες πριν, nzeppos είπε

Ακολουθεί διαφήμιση (απλήρωτη):

Με την Air Zeppos τα αεροπορικά ταξίδια δεν είναι ποτέ βαρετά. Ο στόλος της εταιρείας μας αποτελείται αποκλειστικά από τα πλέον υπερσύγχρονα (και τίγκα στο bug) Beechcraft King Air 350i, τα οποία συνδυάζουν ταχύτητα, εμβέλεια, άνεση, οικονομία, διασκέδαση με ελαφρολαϊκά άσματα, αγιασμό και άφθονη απαστερίωτη μπύρα Ζέος (όση περισσέψει από το βαρελάκι του κυβερνήτη θα μοιραστεί δωρεάν). Συνήθως αλλά όχι πάντα φτάνετε στον προορισμό που έχετε δηλώσει, ενώ καταβάλλουμε κάθε δυνατή προσπάθεια η προσγείωση να είναι όσο το δυνατόν ομαλή ή τελοσπάντων να βγείτε ζωντανοί από το αεροπλάνο (οι περισσότεροι). Τα αποτελέσματα και οι εμπειρίες ανά πτήση μπορεί να διαφέρουν, συνεπώς αποποιούμαστε οποιασδήποτε ευθύνης για οτιδήποτε συμβεί. Καλό σας ταξίδι με την Air Zeppos. Εκεί που τα πάντα μπορεί να συμβούν (και θα συμβούν).

Τέλος διαφήμισης.

Εν αντιθέσει με όσα παραμύθια ισχυρίζονται οι διαφημίσεις από καταβολής ανθρωπότητας, τα παραπάνω όντως ισχύουν σε υπερθετικό βαθμό. Πάνω που λέω ότι το έχω μάθει το εργαλείο και οι προσγειώσεις θεωρητικά θα πρέπει να είναι εύκολες και υποδειγματικές (στο περίπου), κάθε φορά γίνεται κάτι εντελώς παλαβό και απρόσμενο. Από το Σάββατο, στις τρεις τελευταίες πτήσεις (Βενετία-Φρανκφούρτη-Μάλμε-Μπέργκεν) έχουν συμβεί διαδοχικά τα εξής:

1) Στην πρώτη πτήση από Βενετία για Φρανκφούρτη το flight plan του simbrief είχε φορτωθεί σωστά στο navlog, αλλά όταν ξεκίνησε το παιχνίδι για κάποιο ανεξήγητο λόγο άλλαξε εντελώς στο FMS με διαφορετικά airways και approach. Στην δεκάλεπτη προσπάθεια να το συνεφέρω όπως μπορούσα, το ground control βαρέθηκε να περιμένει και ακύρωσε την IFR πτήση. Ευτυχώς έχει μια επιλογή να κάνεις κάπως retry το flight plan χωρίς να ξαναφορτώσεις το παιχνίδι οπότε κουτσά στραβά βρήκα το δρόμο μου. Κάποια στιγμή σέταρα το arrival procedure για ILS αλλά ενώ θεωρητικά περνούσα από το σωστό navaid για το transition, το FMS τρελάθηκε και άρχισε να κάνει γύρους χωρίς λόγο. Μετά από πέντε λεπτά κατάλαβα πως το το arrival procedure του ίδιου του MSFS (όχι του simbrief) είχε προσθέσει ένα ενδιάμεσο navaid που βρισκόταν χιλιάδες χιλιόμετρα μακρυά... Όταν το έκανα remove, πήγε και έφτιαξε route το οποίο πάλι περνούσε από την άλλη άκρη της Γης. Αφού δεν κατάφερνα να πείσω το FMS να κάνει direct πτήση προς το σωστό σημείο, πέταξα με το χέρι μέχρι εκεί, βρήκε ως εκ θαύματος από μόνο του τη διαδρομή που έπρεπε, κάναμε μερικά ακόμα πέρα δώθε μέχρι να καταφέρω να πιάσω σωστά το localizer και τελικά προσγειωθήκαμε με τα πολλά.

2) Στη δεύτερη πτήση προς Μάλμε φόρτωσα στο simbrief ένα διαφορετικό και υποτίθεται πιο ρεαλιστικό profile για το B350i, το οποίο είχε συντάξει γνώστης του αντικειμένου και έδινε (πάλι υποτίθεται) 30% διαφορά στα καύσιμα σε σχέση με το default του MSFS. Το flight plan υπολογίστηκε με το νέο προφίλ και η κατάληξη ήταν 50 μίλια πριν το αεροδρόμιο να έχουν τελειώσει κύριες και εφεδρικές δεξαμενές και να πηγαίνω ντουγρού προς τη θάλασσα μετά από δύο ώρες ταξίδι. Ευτυχώς μέσα στο χαμό κάπως μου έκοψε και θυμήθηκα ότι από το μενού του MSFS μπορείς να προσθέσεις έξτρα καύσιμα όποτε θέλεις, οπότε τελικά φτάσαμε σώοι και αβλαβείς στον προορισμό μας. Αυτή τη φορά το ILS δούλεψε υποδειγματικά, μάλλον κατά τύχη αφού εκτός των άλλων το παιχνίδι δεν σου γράφει πουθενά το frequency του ILS οπότε είτε θα το βρεις τελευταία στιγμή από το Nearest του Garmin (ή από airport info που σε κάποια Garmin γίνεται, σε άλλα όχι), είτε από πραγματικά data στο Internet που όμως δεν αντανακλώνται πάντα σωστά στο MSFS. Για το συγκεκριμένο δοκίμασα 2-3 συχνότητες που βρήκα σε διάφορα site και τελικά η μία δούλεψε και προσγειώθηκα (στο μέλλον θα ψάχνω αποκλειστικά για STAR charts αν μπορώ να τα βρω).

3) Στην τελευταία πτήση προς Μπέργκεν είχαμε το κλασικό πρόβλημα ότι συχνά τα descent rates του Β350i όπως τα βγάζει το simbrief δεν "κολλάνε" πάντα υψομετρικά με τα transitions του arrival, οπότε μέσα στη μαύρη νύχτα λόγω δικού μου κακού υπολογισμού βρεθήκαμε στις 10000 πόδια σε ένα σημείο που έπρεπε να είμαστε στις 4000 (για το climb rate δεν το συζητάω καν, μιας και το simbrief θεωρεί ότι το αεροσκάφος μου απογειώνεται σαν κάτι μεταξύ F16 και διαστημικού λεωφορείου). Τελοσπάντων είχαμε μεγάλο περιθώριο MORA από κάτω, οπότε λέω θα κάνω ένα κύκλο για να χάσω ύψος πριν μπω στο final και θα είμαστε ΟΚ. Αντί να το κάνω με το HDG του AP, έβαλα να πετάξω χειροκίνητα. Δεν ξέρω γιατί. Όλα καλά μέχρι που ενεργοποίησα ξανά τον αυτόματο πιλότο για να μπω στο final και να πιάσω τον localizer αλλά με το που πάτησα το AP το αεροσκάφος ξαφνικά τρελάθηκε, έβαλε από μόνο του 100% trim και άρχισε roll 360 μοιρών λες και κάναμε επιδείξεις στην Τανάγρα. Το έκανε μία, το έκανε δύο, κατάφερα να το σώσω παρά τα διάφορα stall. Την τρίτη φορά λέω θα το πετάξω να το προσγειώσω με το χέρι να τελειώνουμε. Για κάποιο λόγο όμως μέσα στη νύχτα έχασα τον έλεγχο (πιθανώς να είχε και παλαβό aileron trim εκτός των άλλων;), βαρέσαμε overspeed και τέρμα τα δίφραγκα, μας έγραψαν οι εφημερίδες.

Στα θετικά ότι βρήκα ένα fix για το bug με τα taxi/landing light του B350i (και γενικά όλων των turboprops) που δεν φέγγουν στον αεροδιάδρομο, οπότε δεν βλέπεις που πας.

Για να ολοκληρώσω αυτό το σχόλιο-ντροπή για το ευγενές άθλημα του flight simulation, θα δείξω το setup μου εν μέσω Saitek, ποτηριού πίτσας Fan, γενικού χάους στο γραφείο, χαρτιού άρπα-κόλλα με μουτζούρες σημειώσεις για τις ταχύτητες του King Air. Πιστεύω είναι συγκρίσιμο με του pikoriko εδώ.

IMG_20201011_012911.jpg.d296622b10978661e0100bfc2e3fbfc2.jpg

Βιβλιογραφία ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2.1 GB patch που επιτέλους φτιάχνει το bug με το VOR map που κράσαρε το παιχνίδι, τα εξωφρενικά ύψη ορισμένων autogen κτιρίων και διάφορα άλλα πραγματάκια. Not great, not terrible που λένε. Πάμε τώρα για άλλη μια νυχτερινή πτήση στη Σκανδιναβία, τι έχουν να δουν πάλι τα ματάκια μας.

Πάντως δοκίμασα να κάνω ένα σύντομο δρομολόγιο Καλαμάτα-Καζαντζάκης με το TBM930 και κατάλαβα γιατί σε πολλά φόρουμ είναι το turboprop που μονοπωλεί το ενδιαφέρον σε σχέση πχ. με το King Air. Το TBM έχει πολύ καλύτερο model με πρακτικά όλα τα κουμπιά να είναι ενεργά, με αρκετές περισσότερες λειτουργίες, πολύ πιο λεπτομερές checklist και συνολικά νομίζω καλύτερη συμπεριφορά σαν αεροσκάφος. Λέω να αρχίσω σιγά σιγά να το φορτώνω community mods να δω που θα φτάσω.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για όσους μερακλήδες παίζουν με King Air 350i έφτιαξα μια πρόχειρη flight checklist για τα στάδια από την απογείωση μέχρι την προσγείωση. Χρίζει κάποιων βελτιώσεων αλλά θα δοκιμαστεί καλύτερα με μερικές ακόμα πτήσεις.

Spoiler

KingAir350i_flight_checklist_v2.png.95f75e0c1a7413a35b9effde73c11a75.png

 

UPDATE: ανέβασα βελτιωμένη έκδοση με περισσότερες πληροφορίες και λίγες διορθώσεις.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, nzeppos είπε

TBM έχει πολύ καλύτερο model με πρακτικά όλα τα κουμπιά να είναι ενεργά, με αρκετές περισσότερες λειτουργίες, πολύ πιο λεπτομερές checklist και συνολικά νομίζω καλύτερη συμπεριφορά σαν αεροσκάφος.

Εδώ είσαι https://github.com/guifarias31/msfs_tbm930_project αν και ακόμα έχει πολλά θέματα (ITT και κατανάλωση καυσίμου)

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πολύ ωραία, θα το ελέγξω οπωσδήποτε. Παρόμοιο mod έχει βγει και για το King Air που βελτιώνει αρκετά πράγματα, ακόμα και κουμπιά που δεν λειτουργούν (πχ. half bank): https://forums.flightsimulator.com/t/my-king-air-350i-mod-version-2-adjusted-torque-range-baroknob-geardrag-banklimiter-and-more/292421

Νομίζω η μετάβαση από KA σε TBM930 είναι θέμα χρόνου, απλώς δεν το έχω πάρει ακόμα απόφαση. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά μιλώντας, αν πιάσω να ασχολούμαι κυρίως με ορολογίες και γενικά θεωρία, θα την πάθω όπως με το FS9 και το FSX όπου μετά από ένα σημείο για κάθε ώρα που πετούσα πρέπει να διάβαζα τέσσερις. Το οποίο ακούγεται σωστό στην πραγματική ζωή, αλλά για ένα offline flight sim είναι μάλλον overkill όταν ξέρω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ με αυτό όπως κάνουν οι φανατικοί του είδους που περνάνε δεκαετίες μπροστά στα virtual cockpits. Ούτε και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταπιαστώ με το πιο απαιτητικό online. Πριν μισό χρόνο έτυχε και βρήκα τις σημειώσεις μου από τότε, μιλάμε για άφθονες εκατοντάδες εκτυπωμένες σελίδες με κάθε είδους ορολογίες, charts, aircraft manuals, θεωρία κλπ. Είχα να τα αγγίξω πάνω από δέκα χρόνια και με συνοπτικές διαδικασίες πήγαν όλα στην ανακύκλωση.

Οπότε τώρα αναγκαστικά έχω αλλάξει τακτική αφού συν τοις άλλοις με οικογένεια, δουλειά κλπ δεν μου φτάνει πλέον ο χρόνος: κάθε μία-δυο μέρες κάνω μια πτήση όσο προλαβαίνω (τυπικά 1.5 με 2 ώρες) και στο ενδιάμεσο προσπαθώ να μάθω και κάτι παραπάνω. Χθες πχ. διάβασα κάποια πράγματα για το King Air, έφτιαξα το παραπάνω checklist από τις σκόρπιες σημειώσεις που είχα μαζέψει, βελτίωσα λίγο το mapping των controls του HOTAS και στο τέλος διάβασα λίγο θεωρία για icing και για το maneuvering speed (ειδικά με την ανάλυση του συγκεκριμένου με έπιασε πονοκέφαλος και θυμήθηκα γιατί μετά από ένα σημείο παράτησα το FSX, για το επίπεδό μου καλή είναι η θεωρία αλλά μέχρι ενός σημείου). Τις προάλλες είχα κάτσει να δω το εξαιρετικό βίντεο περί autopilot που ανέφερα πριν μερικά post. Πιο πριν διάβαζα για lights, βαρομετρικές κ.ο.κ.

Τώρα λέω να βάλω να κάνω ένα δρομολόγιο Μπέργκεν-Νιουκάστλ ή κάτι αντίστοιχο και θα σκεφτώ τι παραπάνω θα μάθω σήμερα. Κάπου πέτυχα μια σειρά από IFR tutorials συγκεκριμένα για το King Air, οπότε ίσως κάτσω να τη χαζέψω.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, nzeppos είπε

Προσωπικά μιλώντας, αν πιάσω να ασχολούμαι κυρίως με ορολογίες και γενικά θεωρία, θα την πάθω όπως με το FS9 και το FSX όπου μετά από ένα σημείο για κάθε ώρα που πετούσα πρέπει να διάβαζα τέσσερις. Το οποίο ακούγεται σωστό στην πραγματική ζωή, αλλά για ένα offline flight sim είναι μάλλον overkill όταν ξέρω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ με αυτό όπως κάνουν οι φανατικοί του είδους που περνάνε δεκαετίες μπροστά στα virtual cockpits. Ούτε και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταπιαστώ με το πιο απαιτητικό online. Πριν μισό χρόνο έτυχε και βρήκα τις σημειώσεις μου από τότε, μιλάμε για άφθονες εκατοντάδες εκτυπωμένες σελίδες με κάθε είδους ορολογίες, charts, aircraft manuals, θεωρία κλπ. Είχα να τα αγγίξω πάνω από δέκα χρόνια και με συνοπτικές διαδικασίες πήγαν όλα στην ανακύκλωση.

Οπότε τώρα αναγκαστικά έχω αλλάξει τακτική αφού συν τοις άλλοις με οικογένεια, δουλειά κλπ δεν μου φτάνει πλέον ο χρόνος: κάθε μία-δυο μέρες κάνω μια πτήση όσο προλαβαίνω (τυπικά 1.5 με 2 ώρες) και στο ενδιάμεσο προσπαθώ να μάθω και κάτι παραπάνω. Χθες πχ. διάβασα κάποια πράγματα για το King Air, έφτιαξα το παραπάνω checklist από τις σκόρπιες σημειώσεις που είχα μαζέψει, βελτίωσα λίγο το mapping των controls του HOTAS και στο τέλος διάβασα λίγο θεωρία για icing και για το maneuvering speed (ειδικά με την ανάλυση του συγκεκριμένου με έπιασε πονοκέφαλος και θυμήθηκα γιατί μετά από ένα σημείο παράτησα το FSX, για το επίπεδό μου καλή είναι η θεωρία αλλά μέχρι ενός σημείου). Τις προάλλες είχα κάτσει να δω το εξαιρετικό βίντεο περί autopilot που ανέφερα πριν μερικά post. Πιο πριν διάβαζα για lights, βαρομετρικές κ.ο.κ.

Τώρα λέω να βάλω να κάνω ένα δρομολόγιο Μπέργκεν-Νιουκάστλ ή κάτι αντίστοιχο και θα σκεφτώ τι παραπάνω θα μάθω σήμερα. Κάπου πέτυχα μια σειρά από IFR tutorials συγκεκριμένα για το King Air, οπότε ίσως κάτσω να τη χαζέψω.

μια απο τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!!!!!!!!! φοβερο σαν να το εχω γραψει εγω το ποστ !!!!!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή έχει αρχίσει να με εκνευρίζει, έχει κανένας άλλος το πρόβλημα να στέλνει requests στο ATC χωρίς να πατάει τίποτα και χωρίς να έχει ενεργοποιήσει τη λειτουργία μέσω co-pilot; Είναι κάποιες φορές που ενώ έχω το ATC menu κλειστό, πατάω να δω ένα cockpit view (control+νούμερο) και ξαφνικά μπορεί να στείλει κάτι στο ATC (πχ next vector, cancel IFR, οτιδήποτε) χωρίς μάλιστα να ανοίγει το menu. Δεν θυμάμαι να το έκανε όταν πρωτοξεκίνησα το παιχνίδι και δεν νομίζω να είναι από λάθος key mapping, άλλωστε δεν τα έχω σκαλίσει ιδιαίτερα. Πιο πολύ για bug μου κάνει, αλλά όσο έψαξα τριγύρω δεν βρήκα κάτι σχετικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο; Όταν βάζεις την ΑΙ να ελέγξει τα πάντα, που υποτίθεται μπορείς να κάτσεις απλά και να απολαύσεις την πτήση, γιατί το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει και φεύγει στα πλάγια;

Επεξ/σία από p4n0s86
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αυτό με την AI είναι ο αυτόματος ή και καλά το πηγαίνει ο first officer;

Όχι άλλο πράγμα ο αυτόματος πιλότος. Έχει επιλογή που μπορείς να βάλεις τι θέλεις να ελέγξει η ΑΙ (πχ τα checklists) και έχει και control aircraft. Θεωρητικά σου λένε δηλαδή ότι μπορείς απλά να κάτσεις να κοιτάς και το πετάει η ΑΙ. Το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο, σταματάει ελέγχει checklists, επικοινωνεί με ATC τα πάντα όλα, αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει, παίρνει φόρα και δεν σηκώνεται ποτέ και ξεφεύγει εκτός διαδρόμου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε

Όχι άλλο πράγμα ο αυτόματος πιλότος. Έχει επιλογή που μπορείς να βάλεις τι θέλεις να ελέγξει η ΑΙ (πχ τα checklists) και έχει και control aircraft. Θεωρητικά σου λένε δηλαδή ότι μπορείς απλά να κάτσεις να κοιτάς και το πετάει η ΑΙ. Το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο, σταματάει ελέγχει checklists, επικοινωνεί με ATC τα πάντα όλα, αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει, παίρνει φόρα και δεν σηκώνεται ποτέ και ξεφεύγει εκτός διαδρόμου.

Ε φώναξε του "rotate!!" :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα εξηγεί ωραία. Τι είναι το msfs, τι συστήματα το τρέχουν και ότι είναι για το μέλλον και ότι δεν είναι παιχνίδι!

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...