Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Μόλις αγόρασα ένα Ravcore Javelin.

Ο υπολογιστής το αναγνώρισε αμέσως, το FS όμως δεν έχει κάποιο preset και έτσι πρέπει να γίνει χειροκίνητη ρύθμιση.

Υπάρχει καμία καλύτερη ιδέα; Πχ κάποιο preset για να κατεβάσω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, unforgiven είπε

Μόλις αγόρασα ένα Ravcore Javelin.

Ο υπολογιστής το αναγνώρισε αμέσως, το FS όμως δεν έχει κάποιο preset και έτσι πρέπει να γίνει χειροκίνητη ρύθμιση.

Υπάρχει καμία καλύτερη ιδέα; Πχ κάποιο preset για να κατεβάσω;

Επειδή έχω το αδερφάκι του (VKB GLADIATOR MK.II) μπορείς να δημιουργήσεις μόνος σου το δικό σου προφίλ. Πρώτα ορίζεις του άξονες (καλό είναι να παίξεις και με αρνητικό sensitivity) και το throttle και μετά βάζεις αυτά που θεωρείς πιο σημαντικά. Έχω ορίσει flaps στα αντίστοιχα πλήκτρα, φρένα, parking brake και reverse thrusters στα Α1,B1,C1, trim controls στα Β2,C2 κτλ. Απλά θέλει λίγη ενασχόληση και ανάλογα με τις ανάγκες σου ορίζεις και άλλα πλήκτρα. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/9/2020 στις 12:23 ΠΜ, nzeppos είπε

Τζάμπα η παρθενική discovery πτήση στην Ιαπωνία με το Beechcraft. Κάπου στα μισά της διαδρομής πάτησα να μου δείξει τον VFR map γιατί κάτι ήθελα να τσεκάρω και κράσαρε το παιχνίδι χωρίς προφανή λόγο και χωρίς κανένα μήνυμα λάθους. Μόνο στον event manager των Windows φαίνεται το crash με error "Faulting application name: FlightSimulator.exe [...] Faulting module name: RenoirCore.WindowsDesktop.dll", τρέχα γύρευε. Τουλάχιστον κράτησε τα 67 λεπτά που είχα γράψει μέχρι τότε και δεν πήγαν χαμένα.

 

Γνωστό bug. Αναφέρεται στο changelog. Ως workaround είναι να ανοίξεις το map μόλις φορτωθεί η πτήση.

"Game may crash if the VFR Map is not opened right after starting the flight"

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ok thanks. Πρέπει να είναι αρκετά random γιατί στην ίδια πτήση είχα ανοίξει το VFR map καναδυο φορές, αλλά κράσαρε στην τρίτη. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φοβερό το Japanese update και αυτό το δικινητήριο που σου βάζει να κάνεις το tour δεν το είχα πετάξει ποτέ αλλά νομίζω θα έιναι το επόμενο μου αεροπλάνο από εδώ και πέρα μετά το icon. 

To μόνο κακό που έχει είναι ότι το δυό μιση ώρες tour δεν έχει ενδιάμεσο save και θα πρέπει για να το δεις να το ολοκληρώσεις με την μια.

DFbrkQ5.png

χθές βρέθηκε σε μεγάλη καταιγίδα στην διάρκεια της προσγείωσης. Και σε αυτό οι της microsoft έχουν κάνει απίστευτη δουλειά. Κεραυνούς αέρα φοβερά αληθοφανή όλο το σκηνικό. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, chek2fire είπε

Φοβερό το Japanese update και αυτό το δικινητήριο που σου βάζει να κάνεις το tour δεν το είχα πετάξει ποτέ αλλά νομίζω θα έιναι το επόμενο μου αεροπλάνο από εδώ και πέρα μετά το icon. 

To μόνο κακό που έχει είναι ότι το δυό μιση ώρες tour δεν έχει ενδιάμεσο save και θα πρέπει για να το δεις να το ολοκληρώσεις με την μια.

Αυτό ακριβώς, είναι σχετικά μεγάλη πτήση και δυστυχώς πρέπει να την κάνεις σερί.

Επίσης αν δεις το flight plan του γκομπιούτερ σου έχει σετάρει να περάσεις από τα διάφορα landmarks στα 3-4 χιλιάδες πόδια ή χαμηλότερα, ωστόσο αν πετάξεις σύμφωνα με το IFR που έχει κατατεθεί στο κέντρο ελέγχου δεν σε αφήνουν να κατέβεις κάτω από τα 5 χιλιάδες πόδια (τρως διαρκώς request denied). Από αυτό το ύψος τα περισσότερα αξιοθέατα φαίνονται αρκετά μικρά ή τελοσπάντων δεν βλέπεις ιδιαίτερες λεπτομέρειες (ειδικά αν παίζεις σε low settings με μικρό draw distance). Άρα πρέπει να πετάς ταλιμπάν με VFR.

Γενικά ψήθηκα κι εγώ να δοκιμάσω το Beechcraft και θα προσπαθήσω να κάνω ένα LGAV-LGKR το βράδυ. Επειδή έχω χρόνια να ασχοληθώ, έχουμε κάποιο site ή κάτι αντίστοιχο που να σου φτιάχνει στα γρήγορα flight plan με real life VOR;

edit: Βρήκα τούτο εδώ https://flightplandatabase.com/search/?from=lgav&to=lgkr που δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι και κυρίως αν έχει όλα τα VOR το MSFS

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Αυτό ακριβώς, είναι σχετικά μεγάλη πτήση και δυστυχώς πρέπει να την κάνεις σερί.

Επίσης αν δεις το flight plan του γκομπιούτερ σου έχει σετάρει να περάσεις από τα διάφορα landmarks στα 3-4 χιλιάδες πόδια ή χαμηλότερα, ωστόσο αν πετάξεις σύμφωνα με το IFR που έχει κατατεθεί στο κέντρο ελέγχου δεν σε αφήνουν να κατέβεις κάτω από τα 5 χιλιάδες πόδια (τρως διαρκώς request denied). Από αυτό το ύψος τα περισσότερα αξιοθέατα φαίνονται αρκετά μικρά ή τελοσπάντων δεν βλέπεις ιδιαίτερες λεπτομέρειες (ειδικά αν παίζεις σε low settings με μικρό draw distance). Άρα πρέπει να πετάς ταλιμπάν με VFR.

Γενικά ψήθηκα κι εγώ να δοκιμάσω το Beechcraft και θα προσπαθήσω να κάνω ένα LGAV-LGKR το βράδυ. Επειδή έχω χρόνια να ασχοληθώ, έχουμε κάποιο site ή κάτι αντίστοιχο που να σου φτιάχνει στα γρήγορα flight plan με real life VOR;

edit: Βρήκα τούτο εδώ https://flightplandatabase.com/search/?from=lgav&to=lgkr που δεν ξέρω πόσο ρεαλιστικό είναι και κυρίως αν έχει όλα τα VOR το MSFS

Μα τα IFR rules αυτήν την έννοιά έχουν. Δεν είναι για sight seeing, αλλά για ασφαλή μεταφορά και στα πολλά πόδια (ειδικά σε international πτήσεις). Εδώ θυμάμαι flight plans που απλά άλλαζες υψόμετρο και πήγαινες σε άλλο (upper) αεροδιάδρομο και έπρεπε να το δηλώσεις. Fun fact αν εξαιρέσω κάτι augusta bell που πήγαν στη ζούλα Ιταλία και μάλιστα έκοψα 5-6 vfr καπάκια (γιατί έχουν μικρότερη max διάρκεια τα vfr σε σχέση με τα ifr), δε νομίζω σε πολιτικές πτήσεις να προβλέπεται κιόλας να κάνεις international πτήσεις σε vfr.

Τέλος στα τεχνικά τα ifr παίρνουν έγκριση από eurocontrol βρυξέλλες, ενώ στα vfr δε τα κοιτάει κανείς (οπότε πρόσεχε μη γράφεις μαλακίες😁) και έχουν ενημέρωση μόνο το ραντάρ, το αεροδρόμιο προορισμού και τα βοηθητικά.

To site που έβαλες λίγο που κοίταξα (1-2) αν και δεν είχα πολύ εμπειρία σττις συγκεκριμένες διαδρομές γιατί δεν είναι μέσα στα στρατιωτικά δρομολόγια, φαίνεται κυριλέ. Πχ από Βενιζέλο για Κέρκυρα πάει LGAV VARDI UL995 LATSO LGKR  (VARDi, LATSO αεροβοηθήματα UL995 είναι ο αεροδιάδρομος).

Επεξ/σία από ilos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι, δεν λέω ότι υπάρχει κάπου λάθος. Τα IFR rules και plans υπάρχουν για να τηρούνται. Απλώς είναι περίεργο που στο FMS του αεροσκάφους τα υψόμετρα έχουν περαστεί χαμηλότερα από αυτά που επιτρέπεται από το κέντρο, μάλλον όμως το έκαναν επίτηδες για να δεις τα landmarks από κοντά. Το κατάλαβα κάπου στα μισά της πτήσης όταν ήμουν στις 30000 πόδια και άρχισα να σκαλίζω τα κουμπάκια του Beechcraft (εννοείται έμαθα τις λειτουργίες εν πτήσει χωρίς καμία προετοιμασία!)

Τώρα πιστεύω το ταξίδι για Κέρκυρα θα πάει νεράκι.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Γενικά ψήθηκα κι εγώ να δοκιμάσω το Beechcraft και θα προσπαθήσω να κάνω ένα LGAV-LGKR το βράδυ

Χαχαχα... αυτή τη διαδρομή έκαναν πριν λίγο αλλά με άλλο αεροπλάνο

LGAVLGKR.png.524672f10726a9bbc3ed2e5a8ed50358.png

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...