nzeppos Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 13 Οκτωβρίου 2020 2.1 GB patch που επιτέλους φτιάχνει το bug με το VOR map που κράσαρε το παιχνίδι, τα εξωφρενικά ύψη ορισμένων autogen κτιρίων και διάφορα άλλα πραγματάκια. Not great, not terrible που λένε. Πάμε τώρα για άλλη μια νυχτερινή πτήση στη Σκανδιναβία, τι έχουν να δουν πάλι τα ματάκια μας. Πάντως δοκίμασα να κάνω ένα σύντομο δρομολόγιο Καλαμάτα-Καζαντζάκης με το TBM930 και κατάλαβα γιατί σε πολλά φόρουμ είναι το turboprop που μονοπωλεί το ενδιαφέρον σε σχέση πχ. με το King Air. Το TBM έχει πολύ καλύτερο model με πρακτικά όλα τα κουμπιά να είναι ενεργά, με αρκετές περισσότερες λειτουργίες, πολύ πιο λεπτομερές checklist και συνολικά νομίζω καλύτερη συμπεριφορά σαν αεροσκάφος. Λέω να αρχίσω σιγά σιγά να το φορτώνω community mods να δω που θα φτάσω. 1
nzeppos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Για όσους μερακλήδες παίζουν με King Air 350i έφτιαξα μια πρόχειρη flight checklist για τα στάδια από την απογείωση μέχρι την προσγείωση. Χρίζει κάποιων βελτιώσεων αλλά θα δοκιμαστεί καλύτερα με μερικές ακόμα πτήσεις. Spoiler UPDATE: ανέβασα βελτιωμένη έκδοση με περισσότερες πληροφορίες και λίγες διορθώσεις. Επεξ/σία 15 Οκτωβρίου 2020 από nzeppos 5
newlynx Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 10 ώρες πριν, nzeppos είπε TBM έχει πολύ καλύτερο model με πρακτικά όλα τα κουμπιά να είναι ενεργά, με αρκετές περισσότερες λειτουργίες, πολύ πιο λεπτομερές checklist και συνολικά νομίζω καλύτερη συμπεριφορά σαν αεροσκάφος. Εδώ είσαι https://github.com/guifarias31/msfs_tbm930_project αν και ακόμα έχει πολλά θέματα (ITT και κατανάλωση καυσίμου) 1
nzeppos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Πολύ ωραία, θα το ελέγξω οπωσδήποτε. Παρόμοιο mod έχει βγει και για το King Air που βελτιώνει αρκετά πράγματα, ακόμα και κουμπιά που δεν λειτουργούν (πχ. half bank): https://forums.flightsimulator.com/t/my-king-air-350i-mod-version-2-adjusted-torque-range-baroknob-geardrag-banklimiter-and-more/292421 Νομίζω η μετάβαση από KA σε TBM930 είναι θέμα χρόνου, απλώς δεν το έχω πάρει ακόμα απόφαση. 1
xtrmsnpr Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Αφήστε τα mods και πιάστε να αναλύετε ορολογίες, τί κάνει τί. Πιο πολύ θα βοηθήσει .
nzeppos Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Προσωπικά μιλώντας, αν πιάσω να ασχολούμαι κυρίως με ορολογίες και γενικά θεωρία, θα την πάθω όπως με το FS9 και το FSX όπου μετά από ένα σημείο για κάθε ώρα που πετούσα πρέπει να διάβαζα τέσσερις. Το οποίο ακούγεται σωστό στην πραγματική ζωή, αλλά για ένα offline flight sim είναι μάλλον overkill όταν ξέρω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ με αυτό όπως κάνουν οι φανατικοί του είδους που περνάνε δεκαετίες μπροστά στα virtual cockpits. Ούτε και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταπιαστώ με το πιο απαιτητικό online. Πριν μισό χρόνο έτυχε και βρήκα τις σημειώσεις μου από τότε, μιλάμε για άφθονες εκατοντάδες εκτυπωμένες σελίδες με κάθε είδους ορολογίες, charts, aircraft manuals, θεωρία κλπ. Είχα να τα αγγίξω πάνω από δέκα χρόνια και με συνοπτικές διαδικασίες πήγαν όλα στην ανακύκλωση. Οπότε τώρα αναγκαστικά έχω αλλάξει τακτική αφού συν τοις άλλοις με οικογένεια, δουλειά κλπ δεν μου φτάνει πλέον ο χρόνος: κάθε μία-δυο μέρες κάνω μια πτήση όσο προλαβαίνω (τυπικά 1.5 με 2 ώρες) και στο ενδιάμεσο προσπαθώ να μάθω και κάτι παραπάνω. Χθες πχ. διάβασα κάποια πράγματα για το King Air, έφτιαξα το παραπάνω checklist από τις σκόρπιες σημειώσεις που είχα μαζέψει, βελτίωσα λίγο το mapping των controls του HOTAS και στο τέλος διάβασα λίγο θεωρία για icing και για το maneuvering speed (ειδικά με την ανάλυση του συγκεκριμένου με έπιασε πονοκέφαλος και θυμήθηκα γιατί μετά από ένα σημείο παράτησα το FSX, για το επίπεδό μου καλή είναι η θεωρία αλλά μέχρι ενός σημείου). Τις προάλλες είχα κάτσει να δω το εξαιρετικό βίντεο περί autopilot που ανέφερα πριν μερικά post. Πιο πριν διάβαζα για lights, βαρομετρικές κ.ο.κ. Τώρα λέω να βάλω να κάνω ένα δρομολόγιο Μπέργκεν-Νιουκάστλ ή κάτι αντίστοιχο και θα σκεφτώ τι παραπάνω θα μάθω σήμερα. Κάπου πέτυχα μια σειρά από IFR tutorials συγκεκριμένα για το King Air, οπότε ίσως κάτσω να τη χαζέψω. Επεξ/σία 14 Οκτωβρίου 2020 από nzeppos 4
george kesoglu Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2020 4 ώρες πριν, nzeppos είπε Προσωπικά μιλώντας, αν πιάσω να ασχολούμαι κυρίως με ορολογίες και γενικά θεωρία, θα την πάθω όπως με το FS9 και το FSX όπου μετά από ένα σημείο για κάθε ώρα που πετούσα πρέπει να διάβαζα τέσσερις. Το οποίο ακούγεται σωστό στην πραγματική ζωή, αλλά για ένα offline flight sim είναι μάλλον overkill όταν ξέρω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ με αυτό όπως κάνουν οι φανατικοί του είδους που περνάνε δεκαετίες μπροστά στα virtual cockpits. Ούτε και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταπιαστώ με το πιο απαιτητικό online. Πριν μισό χρόνο έτυχε και βρήκα τις σημειώσεις μου από τότε, μιλάμε για άφθονες εκατοντάδες εκτυπωμένες σελίδες με κάθε είδους ορολογίες, charts, aircraft manuals, θεωρία κλπ. Είχα να τα αγγίξω πάνω από δέκα χρόνια και με συνοπτικές διαδικασίες πήγαν όλα στην ανακύκλωση. Οπότε τώρα αναγκαστικά έχω αλλάξει τακτική αφού συν τοις άλλοις με οικογένεια, δουλειά κλπ δεν μου φτάνει πλέον ο χρόνος: κάθε μία-δυο μέρες κάνω μια πτήση όσο προλαβαίνω (τυπικά 1.5 με 2 ώρες) και στο ενδιάμεσο προσπαθώ να μάθω και κάτι παραπάνω. Χθες πχ. διάβασα κάποια πράγματα για το King Air, έφτιαξα το παραπάνω checklist από τις σκόρπιες σημειώσεις που είχα μαζέψει, βελτίωσα λίγο το mapping των controls του HOTAS και στο τέλος διάβασα λίγο θεωρία για icing και για το maneuvering speed (ειδικά με την ανάλυση του συγκεκριμένου με έπιασε πονοκέφαλος και θυμήθηκα γιατί μετά από ένα σημείο παράτησα το FSX, για το επίπεδό μου καλή είναι η θεωρία αλλά μέχρι ενός σημείου). Τις προάλλες είχα κάτσει να δω το εξαιρετικό βίντεο περί autopilot που ανέφερα πριν μερικά post. Πιο πριν διάβαζα για lights, βαρομετρικές κ.ο.κ. Τώρα λέω να βάλω να κάνω ένα δρομολόγιο Μπέργκεν-Νιουκάστλ ή κάτι αντίστοιχο και θα σκεφτώ τι παραπάνω θα μάθω σήμερα. Κάπου πέτυχα μια σειρά από IFR tutorials συγκεκριμένα για το King Air, οπότε ίσως κάτσω να τη χαζέψω. μια απο τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!!!!!!!!! φοβερο σαν να το εχω γραψει εγω το ποστ !!!!!!!
nzeppos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Επειδή έχει αρχίσει να με εκνευρίζει, έχει κανένας άλλος το πρόβλημα να στέλνει requests στο ATC χωρίς να πατάει τίποτα και χωρίς να έχει ενεργοποιήσει τη λειτουργία μέσω co-pilot; Είναι κάποιες φορές που ενώ έχω το ATC menu κλειστό, πατάω να δω ένα cockpit view (control+νούμερο) και ξαφνικά μπορεί να στείλει κάτι στο ATC (πχ next vector, cancel IFR, οτιδήποτε) χωρίς μάλιστα να ανοίγει το menu. Δεν θυμάμαι να το έκανε όταν πρωτοξεκίνησα το παιχνίδι και δεν νομίζω να είναι από λάθος key mapping, άλλωστε δεν τα έχω σκαλίσει ιδιαίτερα. Πιο πολύ για bug μου κάνει, αλλά όσο έψαξα τριγύρω δεν βρήκα κάτι σχετικό.
p4n0s86 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο; Όταν βάζεις την ΑΙ να ελέγξει τα πάντα, που υποτίθεται μπορείς να κάτσεις απλά και να απολαύσεις την πτήση, γιατί το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει και φεύγει στα πλάγια; Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2020 από p4n0s86
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Αυτό με την AI είναι ο αυτόματος ή και καλά το πηγαίνει ο first officer;
p4n0s86 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Αυτό με την AI είναι ο αυτόματος ή και καλά το πηγαίνει ο first officer; Όχι άλλο πράγμα ο αυτόματος πιλότος. Έχει επιλογή που μπορείς να βάλεις τι θέλεις να ελέγξει η ΑΙ (πχ τα checklists) και έχει και control aircraft. Θεωρητικά σου λένε δηλαδή ότι μπορείς απλά να κάτσεις να κοιτάς και το πετάει η ΑΙ. Το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο, σταματάει ελέγχει checklists, επικοινωνεί με ATC τα πάντα όλα, αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει, παίρνει φόρα και δεν σηκώνεται ποτέ και ξεφεύγει εκτός διαδρόμου.
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 3 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε Όχι άλλο πράγμα ο αυτόματος πιλότος. Έχει επιλογή που μπορείς να βάλεις τι θέλεις να ελέγξει η ΑΙ (πχ τα checklists) και έχει και control aircraft. Θεωρητικά σου λένε δηλαδή ότι μπορείς απλά να κάτσεις να κοιτάς και το πετάει η ΑΙ. Το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο, σταματάει ελέγχει checklists, επικοινωνεί με ATC τα πάντα όλα, αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει, παίρνει φόρα και δεν σηκώνεται ποτέ και ξεφεύγει εκτός διαδρόμου. Ε φώναξε του "rotate!!"
xtrmsnpr Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Τα εξηγεί ωραία. Τι είναι το msfs, τι συστήματα το τρέχουν και ότι είναι για το μέλλον και ότι δεν είναι παιχνίδι! Επεξ/σία 16 Οκτωβρίου 2020 από xtrmsnpr 1 1
nzeppos Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Δημοσ. 16 Οκτωβρίου 2020 ...ψήθηκα τώρα να πάρω το Flight Throttle Quadrant της Logitech/Saitek αλλά θα περιμένω πρώτα α) να μου περάσει και να το ξεχάσω ή β) να πέσει η τιμή του στο Amazon (πάει και κάτω από 50 λίρες).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα