Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

2.1 GB patch που επιτέλους φτιάχνει το bug με το VOR map που κράσαρε το παιχνίδι, τα εξωφρενικά ύψη ορισμένων autogen κτιρίων και διάφορα άλλα πραγματάκια. Not great, not terrible που λένε. Πάμε τώρα για άλλη μια νυχτερινή πτήση στη Σκανδιναβία, τι έχουν να δουν πάλι τα ματάκια μας.

Πάντως δοκίμασα να κάνω ένα σύντομο δρομολόγιο Καλαμάτα-Καζαντζάκης με το TBM930 και κατάλαβα γιατί σε πολλά φόρουμ είναι το turboprop που μονοπωλεί το ενδιαφέρον σε σχέση πχ. με το King Air. Το TBM έχει πολύ καλύτερο model με πρακτικά όλα τα κουμπιά να είναι ενεργά, με αρκετές περισσότερες λειτουργίες, πολύ πιο λεπτομερές checklist και συνολικά νομίζω καλύτερη συμπεριφορά σαν αεροσκάφος. Λέω να αρχίσω σιγά σιγά να το φορτώνω community mods να δω που θα φτάσω.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για όσους μερακλήδες παίζουν με King Air 350i έφτιαξα μια πρόχειρη flight checklist για τα στάδια από την απογείωση μέχρι την προσγείωση. Χρίζει κάποιων βελτιώσεων αλλά θα δοκιμαστεί καλύτερα με μερικές ακόμα πτήσεις.

Spoiler

KingAir350i_flight_checklist_v2.png.95f75e0c1a7413a35b9effde73c11a75.png

 

UPDATE: ανέβασα βελτιωμένη έκδοση με περισσότερες πληροφορίες και λίγες διορθώσεις.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 5
Δημοσ.
10 ώρες πριν, nzeppos είπε

TBM έχει πολύ καλύτερο model με πρακτικά όλα τα κουμπιά να είναι ενεργά, με αρκετές περισσότερες λειτουργίες, πολύ πιο λεπτομερές checklist και συνολικά νομίζω καλύτερη συμπεριφορά σαν αεροσκάφος.

Εδώ είσαι https://github.com/guifarias31/msfs_tbm930_project αν και ακόμα έχει πολλά θέματα (ITT και κατανάλωση καυσίμου)

  • Thanks 1
Δημοσ.

Πολύ ωραία, θα το ελέγξω οπωσδήποτε. Παρόμοιο mod έχει βγει και για το King Air που βελτιώνει αρκετά πράγματα, ακόμα και κουμπιά που δεν λειτουργούν (πχ. half bank): https://forums.flightsimulator.com/t/my-king-air-350i-mod-version-2-adjusted-torque-range-baroknob-geardrag-banklimiter-and-more/292421

Νομίζω η μετάβαση από KA σε TBM930 είναι θέμα χρόνου, απλώς δεν το έχω πάρει ακόμα απόφαση. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά μιλώντας, αν πιάσω να ασχολούμαι κυρίως με ορολογίες και γενικά θεωρία, θα την πάθω όπως με το FS9 και το FSX όπου μετά από ένα σημείο για κάθε ώρα που πετούσα πρέπει να διάβαζα τέσσερις. Το οποίο ακούγεται σωστό στην πραγματική ζωή, αλλά για ένα offline flight sim είναι μάλλον overkill όταν ξέρω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ με αυτό όπως κάνουν οι φανατικοί του είδους που περνάνε δεκαετίες μπροστά στα virtual cockpits. Ούτε και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταπιαστώ με το πιο απαιτητικό online. Πριν μισό χρόνο έτυχε και βρήκα τις σημειώσεις μου από τότε, μιλάμε για άφθονες εκατοντάδες εκτυπωμένες σελίδες με κάθε είδους ορολογίες, charts, aircraft manuals, θεωρία κλπ. Είχα να τα αγγίξω πάνω από δέκα χρόνια και με συνοπτικές διαδικασίες πήγαν όλα στην ανακύκλωση.

Οπότε τώρα αναγκαστικά έχω αλλάξει τακτική αφού συν τοις άλλοις με οικογένεια, δουλειά κλπ δεν μου φτάνει πλέον ο χρόνος: κάθε μία-δυο μέρες κάνω μια πτήση όσο προλαβαίνω (τυπικά 1.5 με 2 ώρες) και στο ενδιάμεσο προσπαθώ να μάθω και κάτι παραπάνω. Χθες πχ. διάβασα κάποια πράγματα για το King Air, έφτιαξα το παραπάνω checklist από τις σκόρπιες σημειώσεις που είχα μαζέψει, βελτίωσα λίγο το mapping των controls του HOTAS και στο τέλος διάβασα λίγο θεωρία για icing και για το maneuvering speed (ειδικά με την ανάλυση του συγκεκριμένου με έπιασε πονοκέφαλος και θυμήθηκα γιατί μετά από ένα σημείο παράτησα το FSX, για το επίπεδό μου καλή είναι η θεωρία αλλά μέχρι ενός σημείου). Τις προάλλες είχα κάτσει να δω το εξαιρετικό βίντεο περί autopilot που ανέφερα πριν μερικά post. Πιο πριν διάβαζα για lights, βαρομετρικές κ.ο.κ.

Τώρα λέω να βάλω να κάνω ένα δρομολόγιο Μπέργκεν-Νιουκάστλ ή κάτι αντίστοιχο και θα σκεφτώ τι παραπάνω θα μάθω σήμερα. Κάπου πέτυχα μια σειρά από IFR tutorials συγκεκριμένα για το King Air, οπότε ίσως κάτσω να τη χαζέψω.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 4
Δημοσ.
4 ώρες πριν, nzeppos είπε

Προσωπικά μιλώντας, αν πιάσω να ασχολούμαι κυρίως με ορολογίες και γενικά θεωρία, θα την πάθω όπως με το FS9 και το FSX όπου μετά από ένα σημείο για κάθε ώρα που πετούσα πρέπει να διάβαζα τέσσερις. Το οποίο ακούγεται σωστό στην πραγματική ζωή, αλλά για ένα offline flight sim είναι μάλλον overkill όταν ξέρω ότι δεν πρόκειται να ασχοληθώ με αυτό όπως κάνουν οι φανατικοί του είδους που περνάνε δεκαετίες μπροστά στα virtual cockpits. Ούτε και υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να καταπιαστώ με το πιο απαιτητικό online. Πριν μισό χρόνο έτυχε και βρήκα τις σημειώσεις μου από τότε, μιλάμε για άφθονες εκατοντάδες εκτυπωμένες σελίδες με κάθε είδους ορολογίες, charts, aircraft manuals, θεωρία κλπ. Είχα να τα αγγίξω πάνω από δέκα χρόνια και με συνοπτικές διαδικασίες πήγαν όλα στην ανακύκλωση.

Οπότε τώρα αναγκαστικά έχω αλλάξει τακτική αφού συν τοις άλλοις με οικογένεια, δουλειά κλπ δεν μου φτάνει πλέον ο χρόνος: κάθε μία-δυο μέρες κάνω μια πτήση όσο προλαβαίνω (τυπικά 1.5 με 2 ώρες) και στο ενδιάμεσο προσπαθώ να μάθω και κάτι παραπάνω. Χθες πχ. διάβασα κάποια πράγματα για το King Air, έφτιαξα το παραπάνω checklist από τις σκόρπιες σημειώσεις που είχα μαζέψει, βελτίωσα λίγο το mapping των controls του HOTAS και στο τέλος διάβασα λίγο θεωρία για icing και για το maneuvering speed (ειδικά με την ανάλυση του συγκεκριμένου με έπιασε πονοκέφαλος και θυμήθηκα γιατί μετά από ένα σημείο παράτησα το FSX, για το επίπεδό μου καλή είναι η θεωρία αλλά μέχρι ενός σημείου). Τις προάλλες είχα κάτσει να δω το εξαιρετικό βίντεο περί autopilot που ανέφερα πριν μερικά post. Πιο πριν διάβαζα για lights, βαρομετρικές κ.ο.κ.

Τώρα λέω να βάλω να κάνω ένα δρομολόγιο Μπέργκεν-Νιουκάστλ ή κάτι αντίστοιχο και θα σκεφτώ τι παραπάνω θα μάθω σήμερα. Κάπου πέτυχα μια σειρά από IFR tutorials συγκεκριμένα για το King Air, οπότε ίσως κάτσω να τη χαζέψω.

μια απο τα ιδια ΑΚΡΙΒΩΣ !!!!!!!!!!!! φοβερο σαν να το εχω γραψει εγω το ποστ !!!!!!!

Δημοσ.

Επειδή έχει αρχίσει να με εκνευρίζει, έχει κανένας άλλος το πρόβλημα να στέλνει requests στο ATC χωρίς να πατάει τίποτα και χωρίς να έχει ενεργοποιήσει τη λειτουργία μέσω co-pilot; Είναι κάποιες φορές που ενώ έχω το ATC menu κλειστό, πατάω να δω ένα cockpit view (control+νούμερο) και ξαφνικά μπορεί να στείλει κάτι στο ATC (πχ next vector, cancel IFR, οτιδήποτε) χωρίς μάλιστα να ανοίγει το menu. Δεν θυμάμαι να το έκανε όταν πρωτοξεκίνησα το παιχνίδι και δεν νομίζω να είναι από λάθος key mapping, άλλωστε δεν τα έχω σκαλίσει ιδιαίτερα. Πιο πολύ για bug μου κάνει, αλλά όσο έψαξα τριγύρω δεν βρήκα κάτι σχετικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ να ρωτήσω κάτι άλλο; Όταν βάζεις την ΑΙ να ελέγξει τα πάντα, που υποτίθεται μπορείς να κάτσεις απλά και να απολαύσεις την πτήση, γιατί το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει και φεύγει στα πλάγια;

Επεξ/σία από p4n0s86
Δημοσ.

Αυτό με την AI είναι ο αυτόματος ή και καλά το πηγαίνει ο first officer;

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αυτό με την AI είναι ο αυτόματος ή και καλά το πηγαίνει ο first officer;

Όχι άλλο πράγμα ο αυτόματος πιλότος. Έχει επιλογή που μπορείς να βάλεις τι θέλεις να ελέγξει η ΑΙ (πχ τα checklists) και έχει και control aircraft. Θεωρητικά σου λένε δηλαδή ότι μπορείς απλά να κάτσεις να κοιτάς και το πετάει η ΑΙ. Το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο, σταματάει ελέγχει checklists, επικοινωνεί με ATC τα πάντα όλα, αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει, παίρνει φόρα και δεν σηκώνεται ποτέ και ξεφεύγει εκτός διαδρόμου.

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, p4n0s86 είπε

Όχι άλλο πράγμα ο αυτόματος πιλότος. Έχει επιλογή που μπορείς να βάλεις τι θέλεις να ελέγξει η ΑΙ (πχ τα checklists) και έχει και control aircraft. Θεωρητικά σου λένε δηλαδή ότι μπορείς απλά να κάτσεις να κοιτάς και το πετάει η ΑΙ. Το πάει κανονικά μέχρι τον διάδρομο, σταματάει ελέγχει checklists, επικοινωνεί με ATC τα πάντα όλα, αλλά δεν μπορεί να το απογειώσει, παίρνει φόρα και δεν σηκώνεται ποτέ και ξεφεύγει εκτός διαδρόμου.

Ε φώναξε του "rotate!!" :P

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα εξηγεί ωραία. Τι είναι το msfs, τι συστήματα το τρέχουν και ότι είναι για το μέλλον και ότι δεν είναι παιχνίδι!

Επεξ/σία από xtrmsnpr
  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

...ψήθηκα τώρα να πάρω το Flight Throttle Quadrant της Logitech/Saitek αλλά θα περιμένω πρώτα α) να μου περάσει και να το ξεχάσω ή β) να πέσει η τιμή του στο Amazon (πάει και κάτω από 50 λίρες).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...