Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Για αυτές τις περιπτώσεις αξίζει να μπει το UNREAL weather που έχει πάντα τον καιρό που δίνουν τα METAR. Δεν είναι συνολικά καλύτερο από τον default καιρό της Meteoblue αλλά τουλάχιστον είναι πιο ακριβές. Προσωπικά σταμάτησα να το χρησιμοποιώ από τότε που έφαγα 2-3 συνεχόμενα crash to desktop γιατί νόμιζα οτι έφταιγε το addon, αλλά τελικά κάτι άλλο πρέπει να είναι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επαιξα σε vr mode με το oculus. 

Εντάξει μιλάμε δεν υπάρχει η εμπειριά. Αφού όταν απογειώθηκε ένιωσα ακόμα και αυτό το μικρό ίλιγγο που νιώθεις όταν απογειώνετε αεροπλάνο και κοιτάς από το παράθυρο. 

Eχει βέβαια τα θέματα του αλλά μιλάμε βλέπεις επιτέλους χώρο ιδιως στο icon που πήραν ήταν φοβερό πως μπορούσες να δεις τα πάντα και να έχεις επαφή με το αεροπλάνο. 

Θέλει κάρτα όμως. Η δικιά μου η 1070 την άκουσε καλά συν ότι δεν έβγαζε και το τέλειο αποτέλεσμα. 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το VR με ενδιαφέρει να δω πως θα πάει με το IFR και τα glass cockpits, γιατί στο VFR όλοι λένε καλά λόγια (εκτός από τα θέματα που αναφέρεις κι εσύ). Όμως όταν πρέπει να διαβαστούν τα ψιλά γράμματα και οι ενδείξεις στα displays του αεροπλάνου, δεν είναι λίγοι που μιλάνε για θολούρα κλπ. Φαντάζομαι όμως έχει να κάνει με την ανάλυση του VR headset καθώς και με τις πάμπολλες ρυθμίσεις του.

Κάποια στιγμή σίγουρα θα το κοιτάξω καλύτερα το θέμα, αλλά πρώτα να δω τι GPU θα πάρω (και να στήσω το PC βέβαια αφού ακόμα περιμένω τον 5600). Επίσης δεν έχω ψάξει τι παίζει με τα ίδια τα headsets αφού ο καθένας προτείνει κι άλλο μοντέλο ανάλογα με τις ανάγκες του, τώρα τελευταία είδα πάει να γίνει της μόδας το G2 Reverb. Εμένα μου αρκεί ένα με αποδεκτή ανάλυση που να έχει και χώρο να φοράς γυαλιά μυωπίας (για να μην πρέπει να βάζω φακούς κλπ).

Άλλος προβληματισμός μου είναι τι γίνεται με τις εκτός MSFS εφαρμογές, αφού όταν πετάω τρέχω κάμποσα πράγματα παράλληλα τα οποία συμβουλεύομαι διαρκώς (Little Navmap, vPilot, Navigraph charts, OnAir, OAV ACARS, Pilot2ATC κλπ), χώρια τις σημειώσεις που κρατάω δίπλα στα "kneeboards" (βλ. ντοσιέ, τετράδιο, παλιόχαρτο). Προβλέπω να πρέπει να βαζωβγάζω την κάσκα καμια 50αριά φορές σε κάθε πτήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, nzeppos είπε

Για το VR με ενδιαφέρει να δω πως θα πάει με το IFR και τα glass cockpits, γιατί στο VFR όλοι λένε καλά λόγια (εκτός από τα θέματα που αναφέρεις κι εσύ). Όμως όταν πρέπει να διαβαστούν τα ψιλά γράμματα και οι ενδείξεις στα displays του αεροπλάνου, δεν είναι λίγοι που μιλάνε για θολούρα κλπ. Φαντάζομαι όμως έχει να κάνει με την ανάλυση του VR headset καθώς και με τις πάμπολλες ρυθμίσεις του.

Κάποια στιγμή σίγουρα θα το κοιτάξω καλύτερα το θέμα, αλλά πρώτα να δω τι GPU θα πάρω (και να στήσω το PC βέβαια αφού ακόμα περιμένω τον 5600). Επίσης δεν έχω ψάξει τι παίζει με τα ίδια τα headsets αφού ο καθένας προτείνει κι άλλο μοντέλο ανάλογα με τις ανάγκες του, τώρα τελευταία είδα πάει να γίνει της μόδας το G2 Reverb. Εμένα μου αρκεί ένα με αποδεκτή ανάλυση που να έχει και χώρο να φοράς γυαλιά μυωπίας (για να μην πρέπει να βάζω φακούς κλπ).

Άλλος προβληματισμός μου είναι τι γίνεται με τις εκτός MSFS εφαρμογές, αφού όταν πετάω τρέχω κάμποσα πράγματα παράλληλα τα οποία συμβουλεύομαι διαρκώς (Little Navmap, vPilot, Navigraph charts, OnAir, OAV ACARS, Pilot2ATC κλπ), χώρια τις σημειώσεις που κρατάω δίπλα στα "kneeboards" (βλ. ντοσιέ, τετράδιο, παλιόχαρτο). Προβλέπω να πρέπει να βαζωβγάζω την κάσκα καμια 50αριά φορές σε κάθε πτήση.

όντος ίδια τιμή με το rift s και πολύ καλύτερη ανάλυση, δύο οθόνες δλδ πολύ ανώτερο σε αυτό που θα βλέπεις

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Thanks. Δεν το βιάζομαι κιόλας, όταν έρθει η άγια ώρα θα κάτσω να διαβάσω σε βάθος τι γίνεται με τις κάσκες. Ας έρθει πρώτα η ρημάδα η CPU να στήσω το νέο PC...

Σήμερα ήρθε το radio panel της Logitech, παραγγελία 12/12 που η ACS είχε από 14/12. Κάλλιο αργά, που λένε.

Αύριο θα (ξανα)προσπαθήσω να παραγγείλω το Honeycomb Bravo απευθείας από Aerosoft, αφού το Amazon έριξε άκυρο τελικα. Υποτίθεται όταν υπάρξει επιτέλους διαθεσιμότητα, η Aerosoft θα είναι οι πρώτοι που θα έχουν γιατί είναι οι κύριοι εισαγωγείς για Ευρώπη. Απλώς είχαν κλείσει τα preoders μέσα στις γιορτές και θα ανοίξουν υποτίθεται αύριο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, nzeppos είπε

Thanks. Δεν το βιάζομαι κιόλας, όταν έρθει η άγια ώρα θα κάτσω να διαβάσω σε βάθος τι γίνεται με τις κάσκες. Ας έρθει πρώτα η ρημάδα η CPU να στήσω το νέο PC...

Σήμερα ήρθε το radio panel της Logitech, παραγγελία 12/12 που η ACS είχε από 14/12. Κάλλιο αργά, που λένε.

Αύριο θα (ξανα)προσπαθήσω να παραγγείλω το Honeycomb Bravo απευθείας από Aerosoft, αφού το Amazon έριξε άκυρο τελικα. Υποτίθεται όταν υπάρξει επιτέλους διαθεσιμότητα, η Aerosoft θα είναι οι πρώτοι που θα έχουν γιατί είναι οι κύριοι εισαγωγείς για Ευρώπη. Απλώς είχαν κλείσει τα preoders μέσα στις γιορτές και θα ανοίξουν υποτίθεται αύριο.

Εμένα ήρθε μόλις τώρα. Συμπληρώθηκε το παζλ

Στις 18/12/2020 στις 10:55 ΠΜ, pikoriko είπε

 

 

2021-01-04-14-41-59.jpg

22 ώρες πριν, nzeppos είπε

Thanks. Δεν το βιάζομαι κιόλας, όταν έρθει η άγια ώρα θα κάτσω να διαβάσω σε βάθος τι γίνεται με τις κάσκες. Ας έρθει πρώτα η ρημάδα η CPU να στήσω το νέο PC...

Σήμερα ήρθε το radio panel της Logitech, παραγγελία 12/12 που η ACS είχε από 14/12. Κάλλιο αργά, που λένε.

Αύριο θα (ξανα)προσπαθήσω να παραγγείλω το Honeycomb Bravo απευθείας από Aerosoft, αφού το Amazon έριξε άκυρο τελικα. Υποτίθεται όταν υπάρξει επιτέλους διαθεσιμότητα, η Aerosoft θα είναι οι πρώτοι που θα έχουν γιατί είναι οι κύριοι εισαγωγείς για Ευρώπη. Απλώς είχαν κλείσει τα preoders μέσα στις γιορτές και θα ανοίξουν υποτίθεται αύριο.

Εμένα ήρθε μόλις τώρα. Συμπληρώθηκε το παζλ

Στις 18/12/2020 στις 10:55 ΠΜ, pikoriko είπε

 

 

2021-01-04-15-14-12.jpg

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχουμε ένα νέο μικρό update σήμερα (που λέει ο λόγος, 1GB είναι) που ανανεώνει τα AIRACs στην τελευταία τους έκδοση v2014, μιας και αν θυμάμαι καλά άλλαξαν στις αρχές Γενάρη.

Κατά τ' άλλα ορίστε μια πρόσφατη αλλά ενδιαφέρουσα σειρά από tutorial videos για VATSIM beginners που νομίζω αξίζει τον κόπο:

Μέχρι στιγμής είναι καμια δεκαριά επεισόδια αλλά εμπλουτίζεται διαρκώς.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα ανακινήσω λίγο το νήμα, λέγοντας πως ανακάλυψα τι απίστευτο αεροπλάνο είναι το Cessna Citation CJ4. Όχι τόσο το μαμήσιο της Asobo, αλλά η καταπληκτική δουλειά που έχουν κάνει μέσω του Working Title (WT) project.

Δεν μου πήρε πάνω από 3-4 πτήσεις για να μάθω στην πράξη τα περισσότερα από όσα χρειάζομαι να ξέρω, αλλά φυσικά προαπαιτεί αρκετή μελέτη μιας και ειδικά το FMS του είναι σχεδόν σε επίπεδο study level και νομίζω ό,τι καλύτερο έχει να επιδείξει το MSFS μέχρι τώρα (κρατάω μια επιφύλαξη για το A32NX που δεν έχω δοκιμάσει ακόμα μιας και δεν είμαι των airliners).

Μόλις κατάλαβα στο περίπου τα συστήματα, τις checklists και τις συνηθισμένες διαδικασίες του αεροπλάνου, αμέσως παράτησα το King Air 350 και τώρα γυρίζω τη Νότια Αμερική με CJ4. Η οποία παρεμπιπτόντως φαίνεται να έχει ενδιαφέρον δίκτυο controllers στο VATSIM που πάνε αρκετά by the book, σε αντίθεση με αυτούς της Ανατολικής Ακτής των ΗΠΑ που λόγω μεγαλύτερου φόρτου συχνά δεν ασχολούνται ιδιαίτερα με νέους πιλότους. Το κακό βέβαια είναι πως το 90% των συνομιλιών είναι στα ισπανικά (ειδικά στα δυτικά, προς Περού-Χιλή μεριά) αλλά όταν πρέπει να συνεννοηθούν στα αγγλικά δεν έχουν πρόβλημα.

Για όποιον ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το CJ4, η ελάχιστη απαίτηση είναι να δει το παρακάτω δίωρο βίντεο, στο οποίο περιγράφονται αναλυτικά όλα τα συστήματα και τα κουμπιά του αεροπλάνου αλλά και ο προγραμματισμός του FMS από μέλος της ομάδας WT, ο οποίος πετούσε στην πραγματικότητα το CJ4 επί δύο χρόνια.

Κατά τ' άλλα περιμένουμε το νέο μεγάλο update σε 5 μέρες που θα συμπεριλαμβάνει και το UK upgrade.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Στο παραπάνω post ξέχασα να βάλω το manual του Cj4 για το WT v0.9. Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να το βρει εδώ: https://www.msfs2020.it/wp-content/uploads/wpforo/default_attachments/1610070051-Working-Title-CJ4-User-Guide-v090.pdf

Σήμερα έβγαλε τα λεφτά του (που λέει ο λόγος, αφού είναι δωρεάν). Έκανα δρομολόγιο ρουτίνας Curitiba-Rio στη Βραζιλία, είχε πιάσει βραδάκι, ήμουν έτοιμος για το TOD, είχα ήδη προγραμματίσει STAR και approach στο FMS, έπινα ήρεμος την γκαζόζα μου, χάζευα έξω από το παράθυρο μπας και δω κανα πρασινοκόκκινο φωτάκι γιατί είχε αρκετή κίνηση η περιοχή και ξαφνικά συνδέονται από το πουθενά δύο γειτονικά Approach ATCs και αλλάζουν τις προσεγγίσεις και τους διαδρόμους.

Στα μισά του descent αρχίζουν τα πήγαινε direct στο ένα και direct στο άλλο, πιάσε διαφορετικό ILS για τον διπλανό κάθετο διάδρομο κλπ. Μέσα σε τρία λεπτά και εν μέσω καθόδου έπρεπε να πετάξω όλες τις σημειώσεις που είχα μαζέψει, να σβήσω τα legs από το FMS δευτερόλεπτα πριν φτάσω σε αυτά, να προγραμματίσω καινούρια, να ψάξω στα Navigraph charts για το νέο approach και τα minimums, να αλλάξω altitudes στον ΑΡ κλπ. Συνηθισμένο μεν για έμπειρους πιλότους, εγώ όμως δεν είχε τύχει να το ξανακάνω ποτέ υπό τέτοιες συνθήκες και κάτω από τέτοια πίεση. Σκέφτηκα να πω του controller μήπως μπω σε κανα hold μέχρι να βρω τι γίνεται ή να μου δώσει έστω vectors, αλλά υπήρχε τόση κίνηση στην περιοχή που δεν νομίζω να προλάβαινε να μου εξηγήσει αργά και σταθερά.

Τελικά το κατέβασα έστω κι αν κατάφερα να πιάσω σωστά το glide slope μόλις 2-3 μίλια πριν το διάδρομο. Το μόνο μείον μια μικρή ποινή που έφαγα στο OnAir, λόγω οριακού overspeed 250+ ακριβώς κάτω από τα 10000. Πρέπει να ήταν στο σημείο που κάθιδρος έψαχνα να δω γιατί το ρημάδι δεν στρίβει στο νέο waypoint και ο λόγος ήταν ότι είχα ξεχάσει να πατήσω το EXEC...

Το επόμενο στοίχημα είναι να μάθω πως ακριβώς δουλεύει το VNAV, γιατί αρχικά το προσπάθησα λίγο μετά την απογείωση και κόντεψα να το ρίξω στο βουνό.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, nzeppos είπε

δύο γειτονικά Approach ATCs και αλλάζουν τις προσεγγίσεις και τους διαδρόμους

Με ποιο ΑΤC πετούσες; Το default του παιχνιδιού ή το Pilot2ATC; Αν ήταν το πρώτο τζάμπα ταλαιπωρήσε καθώς έχει πολλά προβλήματα και απέχει από το να είναι λειτουργικό. Στο roadmap της ανάπτυξης υπάρχουν αρκετά σημεία που έχουν καταγραφεί και αφορούν τη βελτίωση του.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Α όχι, για VATSIM μιλούσα. Το μαμήσιο ATC το έχω καταργήσει εδώ και μήνες ενώ το Pilot2ATC το έχω αραιώσει πολύ γιατί θέλω να γράφω ώρες online (73 μέχρι στιγμής and counting). 

Στη συγκεκριμένη περίπτωση το κύριο πρόβλημα ήταν ότι το SimtoolkitPro είχε σκαλώσει και δεν έδειχνε το overlay του ATC στο χάρτη, οπότε έχασα ώρα (βλ. πολύτιμα δευτερόλεπτα) να καταλάβω ποιος μου μιλάει και ποια περιοχή καλύπτει. Αν είχα καταλάβει νωρίτερα ότι το δεύτερο ATC ήταν το Rio Approach (ο προορισμός μου δηλαδή) θα ήμουν προετοιμασμένος για τυχόν αλλαγές, όπως και έγιναν. Άλλη φορά θα κοιτάω παράλληλα και map.vatsim.net ή vattastic. 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, nzeppos είπε

Αν είχα καταλάβει νωρίτερα ότι το δεύτερο ATC ήταν το Rio Approach (ο προορισμός μου δηλαδή) θα ήμουν προετοιμασμένος για τυχόν αλλαγές, όπως και έγιναν. Άλλη φορά θα κοιτάω παράλληλα και map.vatsim.net ή vattastic. 

Συνήθως όταν συνδέεται ελεγκτής που καλύπτει τον χώρο στον οποίο πετάς, σου στέλνει private message/contact me request και από το callsign του καταλαβαίνεις τον ρόλο του αν είναι δηλαδή control, approach κ.ο.κ.

 

Το χα αναφέρει παλαιότερα και θα το επαναλάβω, οι πτήσεις σε online περιβάλλον όπως αυτό της vatsim, δεν συγκρίνονται με κανένα Pilot2ATC. Οι μικροδιαφορές στην ορολογία του κάθε ελεγκτή, η προφορά του, το γεγονός πως πιθανότατα θα σε καθοδηγήσει με vectors στον προορισμό σου, τυχόν αλλαγές που πρέπει να εφαρμόσεις στην πορεία όπως αυτή που περιέγραψε ο Νάσος, είναι λίγα από αυτά που μου έρχονται στο μυαλό και τα οποία προσδίδει η επικοινωνία με "real" ελεγκτή, είναι το αλατοπίπερο στις πτήσεις, σπάει την μονοτονία και την ρουτίνα μίας πτήσης ιδιαίτερα αν αυτή είναι IFR και στην τελική είναι αυτό αναζητούμε εμείς οι flight simmers. Όσοι δεν έχετε επιχειρήσει να πετάξετε σε ένα τέτοιο περιβάλλον, κάντε το πρώτο βήμα και μετά εγγυημένα δεν υπάρχει επιστροφή. Πάντα υπάρχει ο φόβος κι η αβεβαίοτητα της πρώτης φοράς, ο τρόμος της συνομιλίας με τον ελεγκτή κι ο φόβος πως θα τα κάνουμε μαντάρα με τις επικοινωνίες, αλλά μέσω της τριβής με το αντικείμενο και φυσικά με λίγο εκπαίδευση, θα ανοίξει ένας καινούριος κόσμος στις πτήσεις σας.

Επεξ/σία από NickTheGreek
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οποιος θέλει να ξεκινήσει μπορει να δει και τα βιντεο απο τον Squirrel γνωστός Αγγλος youtuber πολύ σοβαρός στο είδος των εξομοιωτών και μάλιστα ερασιτέχνης πιλότος. Ειναι λεπτομερής και ταυτόχρονα απλοικός . 

 

Επεξ/σία από Prof_Chaos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...