Προς το περιεχόμενο

Accounts στον Κωτσοβολο - για ελεγξτε [ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ-συνεχιζει το προβλημα]


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Καταλαβαίνετε γιατί δεν μπορεί να εφαρμοστεί κανονικό, μονοήμερο Black Friday στην Ελλάδα έτσι; Κάντε το απλά εικόνα τι θα γινόταν σε καταστήματα και μεταφορικές. Δε θα ήταν μαύρη αλλά "μαύρη και άραχλη".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, bahamut_zero είπε

Εγω ολη μερα προσπαθω να πρω και δεν δουλευειντοντηλ τπυς κεντρο. Ετυχε σε κανεναν αλλο;

Προσπαθώ τουλάχιστον 3 μέρες να τους πιάσω στο τηλέφωνο αλλά δεν λειτουργεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 7/12/2019 στις 12:48 ΠΜ, Nemesis_X είπε

Αγορά BF τηλεόραση από το σάιτ με διαθεσιμότητα στο προϊόν. Άμεση εξόφληση προϊόντος με κάρτα. Λήψη επιβεβαιωτικού email της παραγγελίας. Κυριακή λαμβάνω sms ότι επεξεργάζονται την παραγγελία και θα ενημερωθώ για την παράδοση. Ο λογαριασμός λειτουργούσε τότε κανονικά. Μετά σιγή.. Λο ογαριασμος γιοκ, sms ή email τίποτα.. και φτάνουμε στην επόμενη Παρασκευή- ήδη Σάββατο. Τηλεφωνικό κέντρο απροσπέλαστο, ενημέρωση μηδέν... Πρέπει να έχουν πάθει μεγάλο κοκομπλόκο.

Update 7/12: Πήρα την πρωτοβουλία να πεταχτώ στο τοπικό κατάστημα να ρωτήσω. Η υπάλληλος, ευγενέστατη, έβλεπε την ηλεκτρονική μου παραγγελία κανονικά και με ενημέρωσε ότι αναμένεται να παραλάβω (ή να αποσταλεί δεν διευκρίνισα) στις 11/12. Επίσης μου επιβεβαίωσε το χαμό που έχει γίνει με τις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Δε σχολίασα τίποτα - νομίζω δεν θα είχε νόημα. Εν αναμονή λοιπόν..

Update 11/12: Έλαβα χθες SMS που επιβεβαίωνε την παράδοση για σήμερα 14:00-16:00 (προφανώς με το δίκτυο παραδόσεων της εταιρείας) και πράγματι 13:50 το προιόν παραδόθηκε. 12 ημερολογιακές ημέρες μετά την παραγγελία (ή 8-9 εργάσιμες). Με βάση αυτά που διαβάζω για όλο αυτό το "Κωτσο-μπλόκο" νομίζω δεν θα πρέπει να παραπονεθώ για κάτι.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κάθε χρόνο τα ίδια από τον αγαπημένο Κωτσο.. Είχα προειδοποίησει αρκετές σελίδες πριν και ανέφερα ότι τελικά μόνο το media φαίνεται να λειτουργεί καλά.. Και δέχτηκα ψιλοειρωμικη απάντηση.. Πολλοί απολαμβάνετε και φέτος όμωςτην καταπληκτική εξυπηρέτηση του Κωτσόβολου. Πέρυσι για να ξέρετε ο φούρνος πιυ είχα παραγγείλει ήρθε λίγο πριν τη πρωτοχρονιά μετά από δύο τρία στησιματα και αναβολές ημερομηνίας παραλαβής.. τον φουρνο τον έβαλα δίπλα στο δέντρο.. Γιατί δεν έβρισκα τεχνικό να έρθει τέτοια μέρα..  

Καλά κουραγια και καλά ξεμοερδεματα

Επεξ/σία από baskon
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
18 λεπτά πριν, mynam3 είπε

Από 26/11 παρέλαβα σήμερα με γενική ταχυδρομική. Σε καλή κατάσταση ακόμα και το κουτί. 

Εχει ξεφυγει τελευταια το θεμα, υπαρχει μια ανοχη, αλλα μην ξεχναμε τι αφορα. :)

Αφορα αυτο "Για κοιταξτε αν ο λογαριασμος που εχετε στον Κωτσοβολο λειτουργει κανονικα",

προβληματα λειτουργιας δηλαδη στον λογαριασμο σας και οχι εξελιξεις παραγγελιων, το tag μπηκε αργοτερα για να δειχνει την κατηγορια του τοπικ.

 

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επίσης να συμπληρώσω ότι τα προβλήματα λειτουργίας στα accounts υπήρχαν τουλάχιστον από μέσα Οκτωβρίου και δεν έχουν καμία σχέση με BF. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
5 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Επίσης να συμπληρώσω ότι τα προβλήματα λειτουργίας στα accounts υπήρχαν τουλάχιστον από μέσα Οκτωβρίου και δεν έχουν καμία σχέση με BF. 

Το εχουμε πει αυτο, δεν αναφερει πουθενα BF το τοπικ αλλωστε. Υπαρχουν απο τοτε που εκανε την αλλαγη στο site το καταστημα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ παρέλαβα σήμερα έχοντας κάνει παραγγελία στις 1/12. Ενώ αρχικά έγραφε στο σάιτ ότι ήταν διαθέσιμο για αποστολή, μετά απο 2 ημέρες που τους πήρα τηλ είπαν ότι το προϊόν περιμένουν να το παραλάβουν από το προμηθευτή τους στις 9/12. Μετά αφού μίλησα τηλεφωνικά 2 φορές ξανά μαζί τους μου είπαν ότι είναι προγραμματισμένο να έρθει στο κατάστημα αύριο 12/12. Σήμερα ωστόσο επειδή έτυχε και περνούσα λέω κάτσε να κατέβω μήπως τα έχουν παραλάβει και δεν το ξέρουν 😁 έτσι κι έγινε, τα είχαν στην αποθήκη τους και τα πήρα αμέσως. Μάλλον τυχερός πρέπει να αισθάνομαι συγκριτικά με όσα συμβαίνουν στους υπόλοιπους. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σημερα ενιωσε το τηλ κεντρο, μαλλον εκαναν αναβαθμιση γιατι πλεον δινει αυτοματοποιημενα το status βαση του αριθμου τηλ που τους καλεσε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

το τηλεφωνικό κέντρο από την προηγούμενη εβδομάδα που επικοινώνησα έβγαλε κατευθείαν το στάτους της παραγγελίας που είχε γίνει την  black friday. Ο λογαριασμός παρόλα αυτά δεν δείχνει τίποτα, ούτε παλιές παραγγελίες ούτε διευθύνσεις. μόνο το Mail.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πάντως ήταν ευγενέστατη, αυτό πρέπει να τους το αναγνωρίσω.

Το προϊόν που παρήγγειλα δεν ήταν διαθέσιμο (το ήξερα αλλά ήθελα να καπαρωσω την τιμη) και μου είπαν ότι θα βρίσκεται στις αποθήκες τους 18/12 . Μετά θα δρομολογηθεί η αποστολή του.....ίδωμεν...

Τόσα χρόνια άντεξε χωρίς στεγνωτηριο, και να αργήσει καναδυο βδομάδες δεν θα πάθει τίποτα το κορίτσι....😉

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, Xtracteer είπε

το τηλεφωνικό κέντρο από την προηγούμενη εβδομάδα που επικοινώνησα έβγαλε κατευθείαν το στάτους της παραγγελίας που είχε γίνει την  black friday. Ο λογαριασμός παρόλα αυτά δεν δείχνει τίποτα, ούτε παλιές παραγγελίες ούτε διευθύνσεις. μόνο το Mail.

Η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πάντως ήταν ευγενέστατη, αυτό πρέπει να τους το αναγνωρίσω.

Το προϊόν που παρήγγειλα δεν ήταν διαθέσιμο (το ήξερα αλλά ήθελα να καπαρωσω την τιμη) και μου είπαν ότι θα βρίσκεται στις αποθήκες τους 18/12 . Μετά θα δρομολογηθεί η αποστολή του.....ίδωμεν...

Τόσα χρόνια άντεξε χωρίς στεγνωτηριο, και να αργήσει καναδυο βδομάδες δεν θα πάθει τίποτα το κορίτσι....😉

Μιλάς για το Bosch στα 479€? Γιατί το παρήγγειλα και εγώ. Διαθεσιμότητα 18/12 ε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@aXer

Παρηγγειλα το Hoover απο 599 στα 399 (202183-hoover-hlx-h9a2te-s

Η παραγγελια εγινε Σαββατο μετα την Black Friday.

Ηθελα αντικαταβολη για να μη τους δωσω τα λεφτα με την καρτα και μετα το περιμενω μηνες...δεκτη.

Το εδειχνε μη διαθεσιμο προς παραλαβη (σιγα μη πηγαινα) και κατοπιν παραγγελιας...42 κιλα και θα το ανεβασουν και στον οροφο...

Το τρομερο Black Friday Site τους το ειχε διαγεγραμμενο ως "ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ". Εγω λεω οτι δεν ειχαν ποτε ουτε ενα διαθεσιμο.

Για καποιο λογο μπηκα στο κανονικο Site οπως ειναι τωρα και το τσιμπησα. Πρεπει παντως να εχουν κανει λαθος στον κωδικο συσκευης...οτι να'ναι. στην ιστοσελιδα της Hoover δεν υπαρχει τετοιος κωδικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως εμένα η παραγγελία του κομματιού για αντικατάσταση που έκαναν, αν και μου ήρθε sms τότε, δεν φάνηκε ποτέ online στον λογαριασμό μου. Επίσης μου έχουν ανοίξει 2 τουλάχιστον καρτέλες (μια με λάθος επώνυμο και μια με λάθος διεύθυνση) και καμιά απ αυτές δεν την έχουν συνδέσει (αν και ίδιο κινητό, ίδιο email κτλ) με τον λογαριασμό μου online.. σαν να μην έχουν κανένα identity για τον πελάτη που να τον ξεχωρίζει (email, κινητό κτλ). Το τρομερό που μου έκανε εντύπωση είναι πως όταν ρώτησα (το κατάλαβα στο μπέρδεμα όταν δεν με έβρισκαν) γιατί αντί να διορθώσουν στην πρώτη καρτέλα πελάτη απλά το επώνυμο, άνοιξαν νέα καρτέλα με λάθος διεύθυνση (είχαν δει προφανώς κάποια αποστολή στην εργασία μου και την έβαλαν αυθαίρετα), μου απάντησαν πως σε περίπτωση λάθους δεν γίνεται διόρθωση αλλά ανοίγεται νέα καρτέλα. Σαν προγραμματιστής καταλάβατε φαντάζομαι πως μου ακούστηκε αυτό, σαν να μου λένε πως αν ζητήσω νέα διόρθωση, θα ανοίξουν και τρίτη καρτέλα. Βέβαια 3η καρτέλα παίζει να έχει ανοιχτεί καθώς πριν 2 βδομάδες που πήρα στα κεντρικά να δω μην έχει γίνει κανένα μπέρδεμα με τις 2 καρτέλες και είτε το στείλουν με λάθος όνομα είτε σε λάθος διεύθυνση, ο εκπρόσωπος μου είπε το σωστό όνομα και την σωστή διεύθυνση που προφανώς τα είχε δώσει η σύζυγος όταν μίλησε στο κατάστημα. Δεν θέλω καν να ξέρω πόσες καρτέλες πελάτη έχουν ανοιχτεί για την πάρτι μου.

Τώρα για την παραγγελία για το κομμάτι της αντικατάστασης (το offtopic κομμάτι), πήρα σήμερα και μετά απο 45 (...) λεπτά αναμονής, ζήτησα ακύρωση και πίστωση της πληρωμής να τελειώνουμε μιας και δεν έγινε αποστολή ούτε και σήμερα όπως μου είχαν πει (πέφτει δούλεμα κανονικότατο) και πλέον και να ήθελα δεν έχω άλλα περιθώρια.

Επεξ/σία από Craven
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...