Προς το περιεχόμενο

Accounts στον Κωτσοβολο - για ελεγξτε [ΑΚΟΜΑ ΚΑΜΙΑ ΕΞΕΛΙΞΗ-συνεχιζει το προβλημα]


matrixxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

μαλλον επαθαν γερη ζημια αλλα ας το αναγνωρισουν κ ας μας ενημερωσουν με ενα πασπαρτου email οτι ακυρωνονται οι παραγγελιες κ να τους ενημερωσουμε ποιες παραγγελιες εχουμε κ αυτοματα να παρουμε τα λεφτα μας πισω γιατι καρτες δωσαμε και για τα μαλλια μου που άσπρισαν περιμενοντας στο ακουστικο μια δωροεπιταγη 1000 ευρω για αγορα απο ΑΛΛΟ Μαγαζι!

φτου σου κοριτσαρα μου έλυσες το προβλημα παλι!🙃

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 212
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, mwv είπε

κ αντε εσυ θες(!) να ακυρωσεις ΠΩΣ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ; Πρεπει να κανεις 72 κλήσεις..να σου πουν τελικά οτι θα σε παρουν τηλεφωνο και μετά όπως λένε και τα ξυλινα σπαθιά "ΣΙΩΠΗ"

Περιμένω απο χτες να με πάρουν...

Αχ θα στήσω χόβολη να μαγειρεύω μέχρι να έρθει η κουζίνα!φφλιτνστοουνςςς!

Απλό.. θα πάω από το κατάστημα που έκανε το αρχικό μπέρδεμα και ξεκίνησε όλη η ταλαιπωρία... και η συνέχεια εκεί.

Αυτοί άλλωστε είχαν την φαεινή ιδέα να κάνουν αποστολή στην οικία μου αυτή τη φορά "για να μην ταλαιπωρηθώ άλλο"

Επεξ/σία από Craven
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κι εγώ πρόσφατα επέστρεψα έναν αφυγραντήρα επειδή ήταν χτυπημένος για να πάρω άλλο.

Πάω στο κατάστημα, ΟΚ μου λένε, αλλά δεν έχουμε εδώ ετοιμοπαράδοτο, θα είναι αύριο διαθέσιμος.

Ωραία λέω, στείλτε το μου πάλι με κούριερ. Μου απαντούν ότι είναι καλύτερα να το παραλάβω από εκεί για να μη μπλέκουμε με μεταφορικές.

Άντε λέω, να έρθω αύριο πάλι από εδώ. 

Πάω την επόμενη, "γειά σας, ήρθα να παραλάβω τον αφυγραντήρα" λέω.

-"Εμμμ, σας το στείλαμε με κούριερ..." 

🤬

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου ήρθε πληκτρολόγιο σήμερα που έλειπε το καπάκι από τις μπαταρίες. Μάλλον εκθεσιακό που δεν το μάζεψαν καλά... Αυτό είναι ασεβεια προς τα χρήματα μας πάντως

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κατάφερε και μίλησε η σύζυγος τώρα με τα κεντρικά (επιτέλους) και της είπαν ότι έχει δρομολογηθεί να φύγει Παρασκευή και 13 προς Γενική ο αφυγραντήρας (δεν σχολιάζω καν το Παρασκευή και 13...) με ΠΙΘΑΝΗ ημερομηνία παραλαβής 16 ή 17/12 όταν εγώ 3 μέρες μετά φεύγω.

Όλα αυτά για μια παραγγελία που έγινε στις 24/11 για παραλαβή απο κατάστημα που ήταν άμεσα διαθέσιμο και κατά την επιστροφή του, δεσμεύτηκε κομμάτι (15 διαθέσιμα στις κεντρικές αποθήκες) για αποστολή στο ίδιο κατάστημα που δεν πήγε φυσικά ποτέ (μπερδεύτηκαν με αυτό που γύρισα όπως είπαν μωρέ τα παιδιά.. γιατί ως γνωστόν δεν δίνουν επιστροφές και εκθεσιακά..) και εκ νέου αποστολή αλλά αυτή τη φορά "να σας το φέρουμε σπίτι να μην ταλαιπωρείστε" (να στε καλά ρε παιδιά για το ενδιαφέρον...).


Και τόσο καιρό μετά και με το σύστημα τους στο τηλέφωνο να λέει "η παραγγελία σας αποστέλλεται σήμερα" εδώ και μια βδομάδα (δούλεμα κανονικό), μαθαίνω ότι θα φτάσουμε στην ουσία κοντά στον μήνα και πιθανότατα αν με δουλεύουν πάλι να μην παραλάβω καν πριν γυρίσω τον Γενάρη, ένα εποχιακό ξαναλέω προϊόν που το χρειαζόμουν όταν το πήρα (δήθεν ετοιμοπαράδοτο και τις 2 φορές). Δεν υπάρχει αυτό που γίνεται με τον Κωτσόβολο.. είχα ξαναπροσπαθήσει να πάρω έναν αφυγραντήρα πριν 2 μήνες σε μια τότε προσφορά που τον γύρισα γιατί ήταν εμφανώς χρησιμοποιημένος (τον οποίο πήρα ξανά από αλλού και μετά πούλησα, πολύ κακώς, χάνοντας λεφτά γιατί νόμιζα πως θα μου ερχόταν αυτός τώρα μόνο και μόνο για το χειριστήριο που ήθελε η σύζυγος) και τώρα αυτό... δεν βάζω όμως μυαλό, καλά να πάθω, στο επόμενο τυράκι οι μισοί που την πατήσαμε χοντρά και γκρινιάζουμε, πάλι εκεί θα είμαστε για να το φάμε...

Επεξ/σία από Craven
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, WebDev είπε

Τελικά εγώ παρέλαβα σήμερα. Όλα εκεί, όλα καλά. Πήρε μόνο 11 μέρες! :)

Προνομιουχε τυχερέ!!! Εμείς μετράμε ήδη 16 μέρες και ακόμα κανένα φως. 🤪

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, bfc είπε

Κάποιοι λέτε ότι σας έχει χρεωθεί η πρώτη δόση και δεν έχετε το προϊόν στα χέρια σας. Δηλαδή αυτοί που πλήρωσαν εφάπαξ το ποσό με κάρτα τι πρέπει να κάνουν? Είναι γνωστό ότι πληρώνοντας με κάρτα υπάρχει άμεση χρέωση, είτε της δόσης είτε όλου το ποσού όταν δε βάζουμε δόσεις, δεν είναι κάτι το τραγικό.

Είναι τραγικό. Γιατί δεν έχεις το προϊόν στα χέρια σου πχ εγώ από 27/10, και έχεις μειώσει το πιστωτικό όριο της κάρτας σου κ ενδεχόμενος να μη μπορείς να κάνεις άλλη αγορά. Κανονικά η χρέωση θα έπρεπε να γίνεται κατά την τιμολόγηση όπως πχ κάνει το Amazon. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συγνώμη για το hijacking, αλλά με παραγγελίες από Γερμανό και ελτα courrier είχε κανείς θέμα;  Δε μπορώ να βγάλω καμία άκρη μαζί τους. 370 ευρώ τσίμπησαν και το πακέτο είναι τουλάχιστον μια βδομάδα στην courrier. Τηλέφωνο είναι λες και έχει κασέτα ότι να καλέσεις αργότερα (δεν σε αφήνει καν να περιμένεις στη γραμμή).

Πλέον το έχω γυρίσει στα mail με απειλές για καταγγελία στην ΕΕΤΤ μπας και ξυπνήσουν αλλά ούτε εκεί βλέπω να απαντάνε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, WebDev είπε

Τελικά εγώ παρέλαβα σήμερα. Όλα εκεί, όλα καλά. Πήρε μόνο 11 μέρες! :)

Πότε είχαν αποστείλει την παραγγελία και πότε έλαβες SMS;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρελαβα σημερα κανονικα ,τρακαρε και ο ταλαιπωρος ο κουριερ-ευτυχως δεν χτυπησε- και απο οτι μου ειπε εχουν μεινει ολες οι παραγγελιες του πισω ,υπομονη παιδια...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η δικη μου εμπειρια με 4 παραγγελιες στον Κωτσοβολο την black friday εβδομαδα ηταν ΟΚ παντως, αν και καθυστερησαν λιγο.

Δυο παραγγελιες με παραδοση εντος 3 εργασιμων ημερων παραδοθηκαν η μια σε 5 και η αλλη σε 6 εργασιμες.

Παραγγελια με παραδοση σε 7 εργασιμες παραδιδεται αυριο, μετα απο 8 εργασιμες.

Παραγγελια με 4 προϊοντα (3 με παραδοση σε 3 εργασιμες και 1 με παραδοση σε 7 εργασιμες) παραδοθηκε σε 2 αποστολες ως εξης: Το προϊον των 7 εργασιμων σε 5 εργασιμες (!) και τα προϊοντα των 3 εργασιμων σε 5 εργασιμες+1 μερα (παραδοθηκαν Σαββατο).

Με λιγα λογια δεν τηρηθηκαν και τοσο οι χρονοι παραδοσης αλλα η καθυστερηση ηταν σε πολυ λογικα πλαισια, λαμβανοντας υποψη τον ογκο των παραγγελιων που φανταζομαι πως ειχαν.

Ο λογαριασμος μου εννοειται πως δεν δειχνει τιποτα απο οταν αλλαξαν στο νεο site με αναλαμπη την black friday εβδομαδα που το ειχαν γυρισει στο παλιο συστημα. Ειχα μονο τα email με την επιβεβαιωση παραγγελιας.

Δεν χρειαστηκε να επικοινωνησω καθολου με τον Κωτσοβολο, ερχοταν sms οποτε γινοταν αποστολη μιας παραγγελιας. Το μονο θεμα ηταν οτι αφου περασουν την παραγγελια στο συστημα τους αποκτα αλλο αριθμο η παραγγελια. Στο sms γραφουν αυτον τον καινουριο αριθμο που στα email επιβεβαιωσης δεν αναγραφεται με αποτελεσμα να μην ξερω σε ποια παραγγελια αναφερεται το sms. Απο τη στιγμη που τις εστειλαν ολες δεν εχει και μεγαλη σημασια βεβαια.

Τα γραφω οχι για να αμφισβητησω τα λεγομενα αλλων μελων που ειχαν κακη εμπειρια, αλλα για να ειναι ολοκληρωμενη η εικονα. Υπαρχουν και παραγγελιες που πηγαν καλα δηλαδη. Αν και οπως βλεπω σταθηκα πολυ τυχερος.

Επεξ/σία από Giama
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...