Προς το περιεχόμενο

Msystems after sales support


junior-21-

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, Heatspreader είπε

What?🙄
Μπορεί να έχω αγοράσει ένα προϊόν 10€ μεταχειρισμένο και ξαφνικά αυτό για οποιονδήποτε λόγω, είτε επειδή έγινε πιστωτικό όπως λες, είτε επειδή ανέβηκε η τιμή του επειδή έχει κάτι μοναδικό, αυτό ξαφνικά μου φέρνει πίσω 1000€. Δικά μου είναι. Ο άλλος το πούλησε, γεια σας, έφυγε από την εξίσωση.

Η εγγυηση καλυπτει τον αρχικο αγοραστη, αν γινει αποστολη του προιοντος και επειτα κοπει πιστωτικο, αυτο δε μπορει να κοπει σε 3ο προσωπο αλλα μονο στη καρτελα του αρχικου πελατη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 228
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ έχω μία γενική απορία.Από τη στιγμή που διαπιστώνεται από το service του κάθε μαγαζιού ότι η gpu-mobo-ram ή οτιδήποτε άλλο έχει πρόβλημα και καλύπτεται από την εγγύηση γιατί πρέπει ο πελάτης να περιμένει 1 μήνα ή και παραπάνω να επιστραφεί το προιόν στην εκάστοτε εταιρεία και μετά να δοθεί απάντηση από το μαγαζί; Ας γίνει άμεσα αντικατάσταση και μετά είναι θέμα του μαγαζιού τι θα κάνει με το προιόν που θα επιστρέψει(πίστωση-αντικατάσταση οτίδηποτε άλλο). Να έχεις δώσει 400-500αρια και να μένεις χωρίς gpu για 1.5 μήνα είναι τραγικό.Το έχω αναφέρει πολλάκις εγώ προσωπικά μόνο από εξωτερικό με τα θετικά και αρνητικά του.

Επεξ/σία από Inler
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για καταστήματα που πουλάνε με 1-2% κέρδος, να το καταλάβω ότι τους είναι δύσκολο να καλύψουν μία βλάβη από μόνοι τους οπότε αναγκαστικά το στέλνουν στον προμηθευτή και περιμένεις. Δυστυχώς όμως κάνουν το ίδιο και καταστήματα που πουλάνε με σαφώς μεγαλύτερο κέρδος.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πριν 4 5 χρόνια μου είχαν κάνει και μένα κόλπα με εγγύηση. Πήγα χαλασμένη κάρτα γραφικών και μετά από 1 μήνα χωρίς καμία ενημέρωση μου είπαν ότι θα μου δώσουν 50% πιστωση μιας και απέμειναν μόνο 4 μήνες εγγύησης. Μετά από άλλον έναν μήνα με πολύ μπινελίκι και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή εννοείται δωσαν πίστωση 100% αφού δεν γινόταν επισκευή.  Το νου σας με τα σκρουτζομαγαζα και λοιπά καταστήματα γιατί όλα καλά μέχρι να στραβώσει. Μετά τρέχα γύρευε. 

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, mcrae13 είπε

Η υπάναχώρηση προϊόντων στην Ελλάδα βρίσκεται σε βρεφικό στάδιο. Τα μαγαζιά βάζουν δικούς τους κανόνες και γενικώς κάνουν ό,τι γουστάρουν ανά περίπτωση.Ο κόσμος δεν είναι σωστά ενημερωμένος ,κι αυτό λειτουργεί πρός όφελός τους.

Καλό είναι ,αν σκέφτεται κάποιος αυτό το ενδεχόμενο πριν την αγορά,να το ξεκαθαρίζει και μάλιστα αν γίνεται εγγράφως ή σε mail. 

Γενικά πρέπει να το ψάξει ο καθένας μόνος του και να τραβηχτεί, συμφωνώ.
Αν αναφέρεσαι στη δική μου περίπτωση πάντως, το πρόβλημα στην τελική δεν είναι η άρνηση υπαναχώρησης, αλλά τ'ότι παρέλαβα προϊόν με κάποιο θέμα, τους το επέστρεψα και μου λένε ότι το το κακομεταχειρίστηκα εγώ και το έσπασα, πως είναι εκτός εγγύησης και να το παραλάβω πίσω όπως είναι...
Και φυσικά η άρνηση οποιασδήποτε επικοινωνίας με κάποιον υπεύθυνο κτλ.. Απλά με αγνοούνε..

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Inler είπε

Εγώ έχω μία γενική απορία.Από τη στιγμή που διαπιστώνεται από το service του κάθε μαγαζιού ότι η gpu-mobo-ram ή οτιδήποτε άλλο έχει πρόβλημα και καλύπτεται από την εγγύηση γιατί πρέπει ο πελάτης να περιμένει 1 μήνα ή και παραπάνω να επιστραφεί το προιόν στην εκάστοτε εταιρεία και μετά να δοθεί απάντηση από την μαγαζί; Ας γίνει άμεσα αντικατάσταση και μετά είναι θέμα του μαγαζιού τι θα κάνει με το προιόν που θα επιστρέψει(πίστωση-αντικατάσταση οτίδηποτε άλλο). Να έχεις δώσει 400-500αρια και να μένεις χωρίς gpu για 1.5 μήνα είναι τραγικό.Το έχω αναφέρει πολλάκις εγώ προσωπικά μόνο από εξωτερικό με τα θετικά και αρνητικά του.

Γιατι η εγγυηση δεν ειναι του καταστηματος αλλα του κατασκευαστη, αρα το μαγαζι κανει μια πρωτη αυτοψια και επειτα στελνει το report με αυτα που εχει δει ο ιδιος αλλα και αυτα που λεει ο πελατης και ειναι στη κριση / ελεγχο του αντιπροσωπου service / κατασκευαστριας εταιρειας (αναλογα που θα παει) το αν θα καλυψει την εγγυηση - πιστωτικο. Αρα το μαγαζι δε μπορει να προχωρησει σε αμεση αντικατασταση - πιστωση , εκτος αν εχει καποια συμφωνια με τον εκαστοτε προμηθευτη, διοτι σε περιπτωση που καλυψει το πελατη με δικια του πρωτοβουλια και τελικα το εκαστοτε service που ειναι υπευθυνο να καλυψει την εγγυηση αρνηθει να το κανει, το μαγαζι θα βγει ζημειωμενο.

Επεξ/σία από infective
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 13/12/2019 στις 8:36 ΜΜ, Fulgore είπε

Λυπαμαι αλλα λαθος τα ξερεις. Δεν ξερω ποσο παλια αναφερεσαι στην Asus αλλα εδω και τουλαχιστον 7-8χρονια,3χρονια δινουν ολες οι παραπανω,μεταξυ αυτων και η Asus.

Οκ τότε . Ευχαριστώ για την ενημέρωση 

20 ώρες πριν, thetiesthatbind είπε

Είσαι εκτός τόπου και χρόνου. Η GIGABYTE έχει το χειρότερο support. Είναι αργό σε απόκριση και δε ξέρει καλά αγγλικά. Επίσης όλοι δίνουν 3 ετη εγγύηση, η Giga πλέον 4. 

ΟΠΑ ΟΠΑ ηρέμησε .. εντάξει δεν έγινε και τίποτα . Σβήσε και χαλάρωσε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα μπορούσα να χαζεύω για ώρες αν είχε περισσότερα ποσταρίσματα, και με ανάμικτα συναισθήματα, κάποια είναι αστεία και άλλα προκαλούν εκνευρισμό, πάντως το σίγουρο είναι πως υπάρχουν και άνθρωποι μειωμένης αντίληψης γενικά έτσι ώστε και να αναγνώσουν ένα κείμενο στην μητρική τους γλώσσα, και να προέρχεται αυτό από κρατικό φορέα που περιγράφει την ισχύουσα νομοθεσία όπως αυτή δημοσιεύεται στην εφημερίδα της κυβερνήσεως που αποτελεί και νόμο του κράτους σύμφωνα με την κοινοβουλευτική δημοκρατία που είναι το πολίτευμα της χώρας μας, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ περίπτωση να ΜΗΝ επεξεργαστούν αυτό το κείμενο και να το προσαρμόσουν στην δική τους "λογική" ή αλλιώς κατά το κοινώς λεγόμενο "όπως του φανεί"

ΜΗΠΩΣ να δοκιμάσω πάλι (τάλιρα, τάλιρα, τάλιρα μόνο 11 και θέλω και γυναίκα)

ΑΠΟ εδώ https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm και επειδή κάποιοι θα βαριούνται να πατήσουν πάνω στον σύνδεσμο

Εγγυήσεις και επιστροφές – Ελλάδα

Νομική εγγύηση

Για πόσο ισχύει η νομική εγγύηση για καινούργια και μεταχειρισμένα εμπορεύματα;

Ισχύει για 2 χρόνια, για καινούργια αλλά και για μεταχειρισμένα εμπορεύματα.

Αν το εμπόρευμα είναι ελαττωματικό, ποιος είναι υπεύθυνος για τη διευθέτηση του θέματος;

Ο πωλητής, ακόμη και για αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτυακής πλατφόρμας. Ωστόσο, η πλατφόρμα μπορεί να έχει συμφωνήσει να ενεργεί ως μεσάζων, γι΄ αυτό να ελέγχετε προσεκτικά τους όρους αγοράς.

Τι προθεσμία έχει ο καταναλωτής για να ενημερώσει τον πωλητή σχετικά με ελαττωματικό εμπόρευμα;

Ο καταναλωτής πρέπει να ενημερώσει τον πωλητή για το ελάττωμα εντός εύλογου χρονικού διαστήματος. Δεν προβλέπεται συγκεκριμένη προθεσμία εκτός από το νομικά προβλεπόμενο διάστημα των 2 ετών από την παράδοση του εμπορεύματος.

Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα;

Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό.

Υπάρχει τρίτο μέρος που να μπορεί να βοηθήσει στην παροχή αποδείξεων;

Ο καταναλωτής μπορεί, με δικά του έξοδα, να αποταθεί σε ανεξάρτητο εμπειρογνώμονα για γνωμοδότηση.

Τι είδους επανόρθωση δικαιούται ο καταναλωτής δωρεάν; Ισχύει κάποια προθεσμία για την εφαρμογή της επανόρθωσης;

Δεν υπάρχει «ιεράρχηση επανορθώσεων». Ο καταναλωτής μπορεί να επιλέξει επιδιόρθωση ή αντικατάσταση του εμπορεύματος, έκπτωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων, εκτός αν η λύση αυτή είναι δυσανάλογη σε σχέση με το ελάττωμα. Ο πωλητής ή επιδιορθωτής πρέπει να εφαρμόσει μια λύση εντός εύλογου διαστήματος που δεν θα δημιουργεί προβλήματα στον καταναλωτή.

Το επιδιορθωμένο/αντικατεστημένο εμπόρευμα καλύπτεται από νέα εγγύηση;

Ναι, δίνεται νέα 2ετής εγγύηση αν το εμπόρευμα επιδιορθώθηκε ή αντικαταστάθηκε, εφόσον ο πωλητής έχει προβεί στην εν λόγω επιδιόρθωση ή αντικατάσταση σύμφωνα με την αρχική νομική εγγύηση και όχι από καλή θέληση.

Μπορεί ο καταναλωτής να προβεί σε ενέργειες κατά του εισαγωγέα ή άλλου μεσάζοντα της αλυσίδας εφοδιασμού, φθάνοντας μέχρι και τον κατασκευαστή;

Ναι, αλλά μόνο αν ο εισαγωγέας ή ο κατασκευαστής παρέχουν οι ίδιοι εμπορική εγγύηση.

Αν δεν επιτευχθεί φιλικός διακανονισμός, ποια είναι η προθεσμία για προσφυγή στη δικαιοσύνη;

Η προθεσμία παραγραφής είναι 2 χρόνια από την παράδοση των εμπορευμάτων, εκτός αν ισχύει αναστολή της νόμιμης περιόδου παραγραφής.

Ισχύουν άλλες νόμιμες εγγυήσεις βάσει του εθνικού δικαίου παράλληλα με τη νομική εγγύηση συμμόρφωσης;

Ισχύει 5ετής εγγύηση για ελαττώματα ακίνητων αγαθών.

Εμπορική εγγύηση

Ποιος είναι υπεύθυνος για την εφαρμογή της εγγύησης;

Το μέρος που παρέχει την εγγύηση, είτε ο πωλητής, είτε ο κατασκευαστής, είτε τρίτος εγγυητής. Να ανατρέχετε πάντα στην τεκμηρίωση που σας δόθηκε.

Κατά μέσον όρο, για πόσο διάστημα ισχύει μια εμπορική εγγύηση;

Στις περισσότερες περιπτώσεις για 2 χρόνια, όπως και η νομική εγγύηση.

Παρέχεται δωρεάν;

Όχι απαραιτήτως. Ο έμπορος καθορίζει τους όρους, και επομένως μπορεί να παρέχεται δωρεάν ή έναντι πληρωμής.

Πρέπει να επιβεβαιωθεί γραπτώς;

Ο πωλητής οφείλει να πιστοποιήσει την εμπορική εγγύηση εγγράφως ή με άλλο βιώσιμο και προσβάσιμο τρόπο.

Τι πληροφορίες πρέπει να παρέχονται;

Το περιεχόμενο της εγγύησης, συμπεριλαμβανομένων όλων των σημαντικών στοιχείων, όπως η διάρκεια, η τιμή και η γεωγραφική κάλυψη, τα στοιχεία της εταιρείας που την παρέχει και υπόμνηση της νομικής εγγύησης.

Επειδή (ΛΟΛΑ να ένα μήλο) για να κατανοούν και οι πιο μειωμένης αντίληψης αναγνώστες ΟΠΟΙΟ φυσικό πρόσωπο ή επιχείρηση ΔΕΝ εφαρμόζει τα ανωτέρω ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΠΑΙΔΑΚΙΑ ΕΕΕ

ΑΠΑΝΤΗΣΗ: ΠΑΡΑΝΟΜΕΙ 

ΑΡΑ ομορφίες και ιστορίες όπως, τελευταία τιμή που το είχαμε στο site, η εγγύηση είναι ονομαστική, έκλασε ο courrier και έπεσε η κάρτα και χτύπησε άρα δεν φταίμε εμείς είναι ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΠΟΥ τις λένε ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ σε ΧΑΖΟΥΣ και ως γνωστόν ΟΙ ΧΑΖΟΙ ΠΑΡΑΓΟΥΝ ΚΕΡΔΟΣ 

Συνοψίζοντας (ήταν η πιο ήρεμη εκδοχή αυτού που θα έγραφα)

-Η εγγύηση ενός προιόντος αφορά το προιόν και όχι το πρόσωπο ΙΣΧΥΕΙ ΩΣ έχει καθ όλη την διάρκεια της στο ποσό που πληρώθηκε στο ταμείο ΑΚΕΡΑΙΟ, ΔΕΝ είναι υποχρεωμένος να δείξει κανείς οποιοδήποτε κρατικό έγγραφο πιστοποίησης του προσώπου όπως (ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ, ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ, ΔΙΠΛΩΜΑ ΟΔΗΓΗΣΗΣ) σε οποιοδήποτε ιδιώτη κατάστημα για να παραδώσει ένα προιόν για έλεγχο και RMA. 

Αν το service βρει οτι το προιόν που παραδόθηκε για έλεγχο από τον σειριακό του αριθμό ότι έχει δηλωθεί σαν κλεμμένο τότε μπορεί να καλέσει την αστυνομία ΣΕ ΚΑΘΕ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ το οποιοδήποτε service, εταιρία είναι υποχρεωμένο να ασχοληθεί με τον έλεγχο της συσκευής και ΘΧΙ να κάνει τον ανακριτή του πώς αποκτήθηκε από ποιόν τι νούμερο σώβρακο φορά ο τωρινός του κάτοχος και αν βλέπει GNTM

Επίσης το service ΔΕΝ είναι τοκογλύφος, κοράκι, εκτιμητής έργων τέχνης, για να αξιολογεί πόσο κάνει το προιόν προς αντικατάσταση και να δίνει την τιμή  x για να πληρώσει ή αντικαταστήσει το προιόν

Επίσης το πιστωτικό είναι ΠΑΡΑΝΟΜΟ  και σε καμία περίπτωση ΔΕΣΜΕΥΤΙΚΟ

Οταν γίνεται επιστροφή χρημάτων ή πιστωτικό (αν συμφωνεί ο πελάτης) αυτό γίνεται στο ύψος των χρημάτων που πληρώθηκε αρχικά ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ

ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΣΤΕ και ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ την αντικατάσταση με το ΙΔΙΟ προιόν π.χ. αν επέλεξα την gigabyte GV-N550FW2-1GI, θέλω αντικατάσταση ΑΥΤΗΝ αν δεν συμφωνώ με κάποια παραπλήσια δικαιούμαι επιστροφή χρημάτων.

ΟΤΑΝ αφήνουμε ένα προιόν στο service μας δίνουν ένα χαρτί που περιγράφεται ως δελτίο ποσοτικής παραλαβής ΑΥΤΟ είναι για την δική μας κατοχύρωση τόσο όσο και του service, έχει ένα σύντομο ιστορικό όπου περιγράφει την κατάσταση την εξωτερική που έφτασε εκεί, παρατηρήσεις όπως γδαρσίματα, σπασίματα, χτυπήματα κλπ ΕΚΕΙ, ΜΕΤΑ οτιδήποτε και να έχει συμβεί και για οποιοδήποτε λόγο ΕΙΝΑΙ πρόβλημα του service που έχει κόψει το δελτίο και δεν αφορούν τον πελάτη....

ΑΥΤΟ είναι υποχρεωτικό να κοπεί είτε χειρόγραφο είτε μηχανογραφημένο είτε στην έδρα ή από κούριερ που εκτελεί την παραλαβή, μέχρι και το χειρόγραφο έχει χώρο για παρατηρήσεις 

spacer.png

ΓΚΡΙ περιοχές όπου ο παράγοντας του δόλου μπορεί να εισέλθει υπάρχουν και από τις δύο πλευρές π.χ. service που κρύβουν προβληματικές συσκευές και τα ρίχνουν σε κακή χρήση και υγρασίες κλπ, ή από την πλευρά του πελάτη να έχει ανοιξεί δοκιμάσει να επιδιορθώσει ή βραχυκυκλώσει την συσκευή και στην συνέχεια να έχει προσπαθήσει να το αποκρύψει σε βαθμό τέτοιο που να προσπαθήσει μεταθέτοντας την ευθύνη να αποκομίσει το όποιο όφελος

ΣΕ ΑΥΤΕΣ τις περιπτώσεις υπερισχύει η ικανότητα το όποιου εμπλεκόμενου να υποστηρίξει με επιχειρήματα προφανώς την ορθότητα των ισχυρισμών του

 

 

Επεξ/σία από Coppermine
  • Like 8
  • Thanks 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
4 ώρες πριν, junior-21- είπε

οχι φιλος, λογικα αυριο θα παω

λογω οικογενειακου θεματος, δεν μπόρεσα νωρίτερα 

Τα οικογενειακά προηγούνται. Περαστικά ότι είναι. Κάρτες και πισιά σε 2η μοίρα.

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/12/2019 στις 12:00 ΜΜ, greekfragma είπε

Τα οικογενειακά προηγούνται. Περαστικά ότι είναι. Κάρτες και πισιά σε 2η μοίρα.

πηγα με την καλύτερη διάθεση του κοσμου νομιζω. Φυσικα και δεν απαιτησα κατι. Απλα δεν πήρα μια απαντηση που ηθελα. Θα ξαναπερασω απο εβδομάδα.

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανέστη προφανώς για τους λόγους σου δε θες να αναλύσεις και δε θα σου ζητήσω κιόλας κάτι τέτοιο. Μακάρι να ξαναπάς και να πάρεις απάντηση που θες

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε κάθε περίπτωση, κράτα μας ενήμερους...

Εκτός και αν συντρέχει λόγος να μη το κάνεις, που δε το νομιζω. Αλλωστε και το κατάστημα, προφανώς μέσω του τοπικ έχει καταλάβει ποιος είσαι. 

Καλή χρονιά, να έχουμε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 15/12/2019 στις 11:36 ΠΜ, Asmo είπε

Πριν 4 5 χρόνια μου είχαν κάνει και μένα κόλπα με εγγύηση. Πήγα χαλασμένη κάρτα γραφικών και μετά από 1 μήνα χωρίς καμία ενημέρωση μου είπαν ότι θα μου δώσουν 50% πιστωση μιας και απέμειναν μόνο 4 μήνες εγγύησης. Μετά από άλλον έναν μήνα με πολύ μπινελίκι και καταγγελία στον συνήγορο του καταναλωτή εννοείται δωσαν πίστωση 100% αφού δεν γινόταν επισκευή.  Το νου σας με τα σκρουτζομαγαζα και λοιπά καταστήματα γιατί όλα καλά μέχρι να στραβώσει. Μετά τρέχα γύρευε. 

Lol.

ποιο μαγαζι ηταν αυτο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...