Προς το περιεχόμενο

a-mobiles.gr


Valdazzar
Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

Για να παραμείνει το νήμα ανοιχτό:

1. Γράφετε κόσμια, χωρίς χαρακτηρισμούς για κανέναν. Προκύπτουν ευθύνες και για εσάς που τα γράφετε, και για το χώρο που τα αφήνει αναρτημένα.

2. Σε καμία απολύτως περίπτωση μην προτρέπετε (ούτε για "αστείο") σε παράνομες ενέργειες.

3. Μη δημοσιεύετε προσωπικά δεδομένα. 

4. Yπενθυμίζουμε ότι μπορείτε να προχωρήσετε αρχικά σε καταγγελία στη Γραμμή Καταναλωτή στο 1520 εφόσον υπάρχει πρόβλημα με την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας. 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ μένω Ελευσίνα και σήμερα το μεσημέρι που σχολάω από τη δουλειά θα περάσω από τη συγκεκριμένη οδό να δω αν υπάρχει το κατάστημά

Παιδια μετά τις 3:00 που σχολάω περνάω από εκεί 

θυμάται κανείς να μου πει την οδό ή γιατί το site δεν υπάρχει πλέον

Επεξ/σία από CAVEMANSP
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,7k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Εγώ σε όλο αυτό έχω να προσθέσω ότι παρόλο που σίγουρα υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις στη χρήση του skroutz που δεν φέρουν και καλά αυτοί καμία ευθύνη δεν θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να προστατεύει τον "πελάτη" το site; Γιατί όλοι αυτοί που την πάτησαν, βρέθηκαν σε αυτή τη θέση λόγω του ότι είδαν το εν λόγω μαγαζί στο skroutz. 

Πιστεύω ότι εάν κάποιος έχει δικηγόρο να ρωτήσει ή είναι ο ίδιος δικηγόρος και το ψάξει κάποιο μερίδιο ευθύνης φέρει και το skroutz και ας αποκτήσουν καλύτερους ελεγκτικούς μηχανισμούς για τα καταστήματα που φιλοξενούν.

Για παράδειγμα εάν ένα μαγαζί έχει 3 αστέρια και κάτω για πάνω από ένα αριθμό περιπτώσεων σε περίοδο 15-30 ημερών θα πρέπει να το διαγράφουν και όχι να περιμένουν να κάνει καταγγελία ο κόσμος ότι τους έκλεψαν και μετά. Δεν μπορεί απλά το skroutz να μαζεύει λεφτά από τα κλικ και οι πελάτες που αγοράζουν γιατί στην ουσία εμπιστεύονται το skroutz να βρίσκονται σε αυτή τη δυσμενή θέση να κυνηγάνε απατεώνες που καταχράστηκαν τα χρήματα τους και εξαφανίστηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αλλη μια παθουσα! Εε τελικα ειμαστε πολλοι, τι κανουμε σε περιπτωση που ειναι τραπεζικη καταθεση; Υπαρχει σωτηρια; Εκανα την καταθεση 26/11 κ τους επερνα 13/12 ολη μερα κ πουθενα! Ευχομαι να παρουμε τα λεφτα μας πισω

8 ώρες πριν, alexnen2019 είπε

παιδια μια ερωτηση εγω που πληρωσα μετρητα σε τραπεζα σε υπαλληλο με χαρτι καταθεσης τραπεζης η τραπεζα κανει τιποτα να τα παρει πισω τα χρηματα η οχι??

οποιοσ ξερει ασ μου πει 

Κ γω ετσι πληρωσα, αν μαθεις τπτ πες μας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
28 λεπτά πριν, Mitsaras29 είπε

Εγώ σε όλο αυτό έχω να προσθέσω ότι παρόλο που σίγουρα υπάρχουν όροι και προϋποθέσεις στη χρήση του skroutz που δεν φέρουν και καλά αυτοί καμία ευθύνη δεν θα έπρεπε με κάποιο τρόπο να προστατεύει τον "πελάτη" το site; Γιατί όλοι αυτοί που την πάτησαν, βρέθηκαν σε αυτή τη θέση λόγω του ότι είδαν το εν λόγω μαγαζί στο skroutz. 

Πιστεύω ότι εάν κάποιος έχει δικηγόρο να ρωτήσει ή είναι ο ίδιος δικηγόρος και το ψάξει κάποιο μερίδιο ευθύνης φέρει και το skroutz και ας αποκτήσουν καλύτερους ελεγκτικούς μηχανισμούς για τα καταστήματα που φιλοξενούν.

Για παράδειγμα εάν ένα μαγαζί έχει 3 αστέρια και κάτω για πάνω από ένα αριθμό περιπτώσεων σε περίοδο 15-30 ημερών θα πρέπει να το διαγράφουν και όχι να περιμένουν να κάνει καταγγελία ο κόσμος ότι τους έκλεψαν και μετά. Δεν μπορεί απλά το skroutz να μαζεύει λεφτά από τα κλικ και οι πελάτες που αγοράζουν γιατί στην ουσία εμπιστεύονται το skroutz να βρίσκονται σε αυτή τη δυσμενή θέση να κυνηγάνε απατεώνες που καταχράστηκαν τα χρήματα τους και εξαφανίστηκαν.

τι φταιει το σκρουτζ αν εσεις αγοραζετε απο οπου ναναι?απο οτι ειπαν και προηγουμενοι υπηρχαν κριτικες. εαν αποδειχθει βεβαια οτι το σκρουτζ διεγραψε κριτικες τοτε ειναι αλλο θεμα.

Επεξ/σία από billiboo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, billiboo είπε

τι φταιει το σκρουτζ αν εσεις αγοραζετε απο οπου ναναι?απο οτι ειπαν και προηγουμενοι υπηρχαν κριτικες. εαν αποδειχθει βεβαια οτι το σκρουτζ διεγραψε κριτικες τοτε ειναι αλλο θεμα.

Όπως βλέπετε έχουν εξαπατηθεί πολύ που σημαίνει ότι στο Σκρουτζ δεν είχε πολλές αρνητικές κριτικές. Ο κάτοχος του μαγαζιού απαντούσε στα αρνητικά σχόλια τα οποία ήταν για έκδοση τιμολογίου. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι υπερασπίζεστε το Σκρουτζ. Εμένα μ απάντησαν σε mail  που τους έστειλα ότι θα προσπαθησουν να βοηθήσουν και δεν αποποιουνται της ευθύνης. όταν αγόρασα εγώ προσωπικά ήταν ακόμη μέσα στο Σκρουτζ. Αν δεν ήταν εκεί δεν υπήρχε καμία περίπτωση να αγοράσω. 

13 λεπτά πριν, billiboo είπε

 

 

13 λεπτά πριν, billiboo είπε

 

 

Επεξ/σία από Eviga
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, billiboo είπε

τι φταιει το σκρουτζ αν εσεις αγοραζετε απο οπου ναναι?απο οτι ειπαν και προηγουμενοι υπηρχαν κριτικες. εαν αποδειχθει βεβαια οτι το σκρουτζ διεγραψε κριτικες τοτε ειναι αλλο θεμα.

Εγώ δεν είμαι από αυτούς που την πάτησαν. Αλλά δεν είναι και λύση το "τι φταίει το Σκρουτζ εάν σαν βλάκες οι άλλοι αγόρασαν από όπου να ναι". Γιατί δεν αγόρασαν από όπου να ναι, αγόρασαν από Σκρουτζ. Εγώ πιστεύω ότι θα έπρεπε να έχει καλύτερους ελεγκτικούς μηχανισμούς το skroutz ή μια πλατφόρμα πληρωμής τύπου Amazon και μόλις το προϊόν παραληφθεί και είναι όλα όπως πρέπει τότε αποδίδει τα χρήματα στον πωλητή. Γιατί μην ξεχνάμε ότι δεν είναι δωρεάν η πλατφόρμα του Skroutz χρεώνει αδρά τα ηλεκτρονικά μαγαζιά και για πιο λόγο για να κάνει απλά τη μηχανή αναζήτησης; Οπότε ναι όταν παρέχουν υπηρεσίες επί πληρωμή θα έπρεπε να υπάρχει απαίτηση για διασφάλιση της ποιότητας των συναλλαγών.

Επεξ/σία από Mitsaras29
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, billiboo είπε

τι φταιει το σκρουτζ αν εσεις αγοραζετε απο οπου ναναι?απο οτι ειπαν και προηγουμενοι υπηρχαν κριτικες. εαν αποδειχθει βεβαια οτι το σκρουτζ διεγραψε κριτικες τοτε ειναι αλλο θεμα.

Όπως βλέπετε έχουν εξαπατηθεί πολύ που σημαίνει ότι στο Σκρουτζ δεν είχε πολλές αρνητικές κριτικές. Ο κάτοχος του μαγαζιού απαντούσε στα αρνητικά σχόλια τα οποία ήταν για έκδοση τιμολογίου. Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί όλοι υπερασπίζεστε το Σκρουτζ. Εμένα μ απάντησαν σε mail  που τους έστειλα ότι θα προσπαθησουν να βοηθήσουν και δεν αποποιουνται της ευθύνης. όταν αγόρασα εγώ προσωπικά ήταν ακόμη μέσα στο Σκρουτζ. Αν δεν ήταν εκεί δεν υπήρχε καμία περίπτωση να αγοράσω. 

12 λεπτά πριν, billiboo είπε

τι φταιει το σκρουτζ αν εσεις αγοραζετε απο οπου ναναι?απο οτι ειπαν και προηγουμενοι υπηρχαν κριτικες. εαν αποδειχθει βεβαια οτι το σκρουτζ διεγραψε κριτικες τοτε ειναι αλλο θεμα.

 

Επεξ/σία από Eviga
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα! Η μόνη λύση, όπως έχει ειπωθεί, είναι να συγκεντρωθούμε και να προσλάβουμε δικηγόρο να αναλάβει την περίπτωση. Θα πάρει χρόνο, αλλά μόνο αυτό μπορεί να γίνε προς το παρόν! Κουράστηκα να διαβάζω.... Δεν έχει νόημα να ψάχνουμε ποιος φταίει, το θέμα είναι τώρα τι γίνεται... Λίστα!!!

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν ξερω αν ειναι σωστο να γραψουμε τα πραγματικα ονοματα μας με το τηλεφωνο μας διπλα ο καθενας..
αλλα καπως πρεπει να μαζευτουμε, τουλαχιστον οσοι ειμαστε εδω μεσα.

Επεξ/σία από grgoofy2002
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα ονόματα να σταλούν σε ένα Senior member μέσω μυνημάτων μαζί με τα ποσά που δόθηκαν και από που είνα οι εξαπατηθέντες. Αυτός στην συνέχεια θα αναφέρει τον αριθμό των ονομάτων και στην συνέχεια να προβούμε όλοι μαζί στον δικηγόρο. Έλα δεν είναι δύσκολο.  Πρέπει να είναι πάντως Senior member και όχι καινούργιος συνδρομητής του insomnia

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά έκανα παραγγελία 28 Νοέμβρη με αποφορόγηση. Έχουν περάσει ήδη 12 μέρες αλλά δεν έχω παραλάβει κάτι. Τηλέφωνα στην αρχή σήκωναν κανονικά αλλά κανα 2 μέρες τώρα δεν μπορώ να επικοινωνήσω. Έχει παραλάβει κανείς;

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπως έχω αναφέρει εγώ πλήρωσα μέσω πιστωτικής κάρτας Πειραιώς.

Έχω κάνει από την Πέμπτη αίτηση αμφισβήτησης της συναλλαγής.

 

Πριν λίγο πήγα σε υποκατάστημα της τράπεζας Πειραιώς και ανέφερα τους προβληματισμούς μου ως προς ποιος θα με αποζημιώσει καθώς ο επιχειρηματίας έχει εξαφανιστεί.

Μου είπαν πως η αποζημίωση γίνεται από μηχανισμούς της τράπεζας.

Ναι μεν αργεί (στο τηλέφωνο μου είπαν για 60 μέρες) αλλά θα αποζημιωθω.

 

  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είμαι νέα εδώ, απλώς νομίζω πιο οργανωτική! Στην ομάδα, που έφτιαξα ευχαρίστως να μπει ένας senior διαχειριστής. Έπρεπε να γίνει η αρχή! Νομίζω.... εδώ αναφέρουμε το τι πέρασε ο κάθε ένας χωρίς κάποια πιο ουσιαστική κίνηση!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ΜΑΚΑΡΙ οι αληταράδες να πιάστηκαν όπως ανέφερε άλλος συμφορουμίτης!!!!!!

Ντροπή, 2020 φτάσαμε με τις φούσκες!

να σαπίσουν μέσα!

Και τα λεφτά μας πίσω!
Στο επόμενο μισάωρο πάω για μήνυση στο ΑΤ που έχω δίπλα μου!

Επεξ/σία από vaniasgr
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...