Προς το περιεχόμενο

Laser Kyocera Ecosys P5021cdn


otso

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, doom26 είπε

θα το δοκιμασω στο auto color να δω την διαφορα γιατι χρειαζομαι και τοχρωμα.απορια πως εβαλες τα ελληνικα στην εφαρμογη?ψαχνω και δεν μπορω να το βρω!

Να σου πω την αλήθεια δεν θυμάμαι πώς είχα βάλει τα ελληνικά και το κακό είναι πως τώρα είμαι διακοπές μακριά από τον εκτυπωτή. Θα το βρεις, δεν είναι κάτι δύσκολο. Η γνώμη μου είναι να ΜΗΝ χρησιμοποιείς το AutoColor. Βάλε σαν default το μονόχρωμο, έτσι ώστε σε περίπτωση λάθους να μην ξοδεύονται τσάμπα τα χρώματα και στις περιπτώσεις που χρειάζεται το χρώμα, δεν είναι κόπος να πας στις ιδιότητες να το αλλάζεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 μήνες μετά...
  • Απαντ. 344
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τις δύο τελευταίες φορές που πάω να εκτυπώσω κάτι στον εκτυπωτή. Ο εκτυπωτής δεν εκτυπώνει μόλις δώσω την εντολή από τον Η/Υ, αλλά χτυπάει ένα alarm και μου λέει στην οθόνη κάτι για load tray A4 thick. Επειδή δεν ήξερα τι να κάνω, έψαξα στο google και έδωσα λύση πατώντας ένα βελάκι και το ΟΚ ώστε να συνεχίσει η εκτύπωση.

Το θέμα είναι πως δεν πείραξα κάποια ρύθμιση στον εκτυπωτή μου. Ο εκτυπωτής είναι 5 μέτρα μακριά από τον Η/Υ και μου σπάει τα νεύρα κάθε φορά που δίνω εντολή εκτύπωσης εγγράφου να πρέπει να σηκώνομαι για να πατάω τα πλήκτρα στο μηχάνημα και να συνεχίσει η εκτύπωση.

Έχεις κάποιος ιδέα πως μπορώ να διορθώσω μόνιμα αυτό το πρόβλημα με το μήνυμα που εμφανίζει ο εκτυπωτής και την διαδικασία εκτύπωσης που σταματάει; Δεν έχω πειράξει κάποια ρύθμιση στο μηχάνημα.....

Επεξ/σία από Basilhs23___
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Τις δύο τελευταίες φορές που πάω να εκτυπώσω κάτι στον εκτυπωτή. Ο εκτυπωτής δεν εκτυπώνει μόλις δώσω την εντολή από τον Η/Υ, αλλά χτυπάει ένα alarm και μου λέει στην οθόνη κάτι για load tray A4 thick. Επειδή δεν ήξερα τι να κάνω, έψαξα στο google και έδωσα λύση πατώντας ένα βελάκι και το ΟΚ ώστε να συνεχίσει η εκτύπωση.

Το θέμα είναι πως δεν πείραξα κάποια ρύθμιση στον εκτυπωτή μου. Ο εκτυπωτής είναι 5 μέτρα μακριά από τον Η/Υ και μου σπάει τα νεύρα κάθε φορά που δίνω εντολή εκτύπωσης εγγράφου να πρέπει να σηκώνομαι για να πατάω τα πλήκτρα στο μηχάνημα και να συνεχίσει η εκτύπωση.

Έχεις κάποιος ιδέα πως μπορώ να διορθώσω μόνιμα αυτό το πρόβλημα με το μήνυμα που εμφανίζει ο εκτυπωτής και την διαδικασία εκτύπωσης που σταματάει; Δεν έχω πειράξει κάποια ρύθμιση στο μηχάνημα.....

Μάλλον έχει αλλάξει ο τύπος του χαρτιού στην εκτύπωση από Α4 Plain (normal) σε Α4 thick (όπως λες) και σου ζητάει να το βάλεις μέσω του Multi-Tray, με το βελάκι και το ΟΚ αν κοιτάξεις το μήνυμα ουσιαστικά του λες να παρακάμψει αυτό και να τυπώσει με το χαρτί που υπάρχει κανονικό Tray.

Κοίταξε τις ρυθμίσεις χαρτιού ή στον driver ή στον εκτυπωτή.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Magnum είπε

Μάλλον έχει αλλάξει ο τύπος του χαρτιού στην εκτύπωση από Α4 Plain (normal) σε Α4 thick (όπως λες) και σου ζητάει να το βάλεις μέσω του Multi-Tray, με το βελάκι και το ΟΚ αν κοιτάξεις το μήνυμα ουσιαστικά του λες να παρακάμψει αυτό και να τυπώσει με το χαρτί που υπάρχει κανονικό Tray.

Κοίταξε τις ρυθμίσεις χαρτιού ή στον driver ή στον εκτυπωτή.

 

Χμμμ. Όντως είχα αγοράσει καινούργιο πακέτο με χαρτί. Το πάχος δεν το κοίταξα. Το χαρτί βρίσκεται μέσα στο συρτάρι του εκτυπωτή. Το multitray και το tray είναι διαφορετικά πράγματα; 

Από τους drivers δεν υπάρχει τίποτα να κοιτάξω απλά τους βάζεις και αναγνωρίζει το μηχάνημα. Από τις ρυθμίσεις του εκτυπωτή μπορώ να δω τι παίζει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Χμμμ. Όντως είχα αγοράσει καινούργιο πακέτο με χαρτί. Το πάχος δεν το κοίταξα. Το χαρτί βρίσκεται μέσα στο συρτάρι του εκτυπωτή. Το multitray και το tray είναι διαφορετικά πράγματα; 

Από τους drivers δεν υπάρχει τίποτα να κοιτάξω απλά τους βάζεις και αναγνωρίζει το μηχάνημα. Από τις ρυθμίσεις του εκτυπωτή μπορώ να δω τι παίζει. 

Το Tray είναι το συρτάρι που βάζεις το χαρτί, το Multi-function Tray είναι το καπάκι μπροστά που ανοίγεις και βάζεις και εκεί χαρτί (συνήθως φακέλους, ετικέτες ή "ειδικά" χαρτιά ).

Αν θυμάμαι καλά όταν αλλάζεις χαρτί σου ζητάει τι χαρτί είναι που έβαλες στο Tray/συρτάρι, αν δεν πάτησες ΟΚ που το default είναι Plain Paper αλλά πάτησες κανένα βελάκι πρώτα, τότε άλλαξες το χαρτί που νομίζει ο εκτυπωτής ότι έχει στο συρτάρι και δεν συμβαδίζει με αυτό που του λέει ο driver, για αυτό σου βγάζει μήνυμα να βάλεις το συγκεκριμένο χαρτί.

Βάλε - βγάλε το συρτάρι δες τι μήνυμα σου βγάζει ο εκτυπωτής για το χαρτί και δες τι έχεις ορίσει στον driver.

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

πρέπει η ρύθμιση πού έχει ο εκτυπωτής για το χαρτί να συμβαδίζει με την επιλογή που γίνεται (ακόμα και default) από το computer.

αν δεν συμβαδίζει βγαίνει αυτό το μηνημα

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Στις 10/4/2022 στις 7:36 ΜΜ, petinoss είπε

Και άλλες λεπτομέρειες του εκτυπωτή.. Το κίτρινο είναι πολύ αχνό.

https://photos.app.goo.gl/ZDB2fVkVe8Ey3YG78

 

Λοιπόν.. Τελικά τα κατάφερα! Δεν είχε να κάνει με το τόνερ! 

Έκανα 2 πράγματα. Έσβησα τους drivers από το pc και άφησα τα windows να κατεβάσουν νέους αυτόματα, αλλά πιστεύω δεν έκανε κάτι αυτό. Το επόμενο που έκανα ήταν να μπω μέσο του chrome στη σελίδα του εκτυπωτή και μπήκα σαν διαχειριστής (user name: Admin pass: Admin) και βρήκα πώς να κάνω επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και έφτιαξαν όλα!  

Τέλος καλά όλα καλά! 

Τώρα έχω μάθει να τον λύνω και να καθαριζω τα drums και να φτιάχνω και το software. Πιστεύω είναι ο καλύτερος εκτυπωτής vfm! 

Ευχαριστώ όλη την ομάδα για τις συμβουλές!

Φίλε μου καλησπέρα,

Σε ενοχλώ σε σχέση με το πρόβλημα που είχες και εσύ προσφάτως (Laser Kyocera Ecosys P5021cdn).

Προφανώς είμαι ακριβώς στα ίδια με εσένα. Έχω ήδη κάνει πολλά (μεταξύ αυτών επικοινώνησα με KYOCERA ΕΛΛΆς, μου έστειλαν ένα σωρό τεχνικές λύσεις να κάνω, καμία βελτίωση).

Ερώτηση λοιπόν: Είχες πει τον Απρίλιο οτι το θέμα σου (που έχω ακριβώς το ίδιο) λύθηκε με α) διαγραφή όλων των drivers απο πινακα ελέγχου και β) με επαναφορά ρυθμίσεων μέχω IP ADRESS (ΦΑΝΤΆΖΟΜΑΙ) στον chrome. Θεωρείς οτι αυτή είανι και η σειρά που πρέπει να τα εφαρμώσω (πρώτα δηλ. διαγραφή και μετά επαναφορά ρυθμίσεων) ή δεν παίζει λες ρόλο;

Επίσης, εξακολουθεί να δουλεύει καλα ο εκτυπωτής μετά τις ρυθμίσεις που είχες κανει τότε;

 

Σε ευχαριστώ πολύ αν μπεις στον κοπο να μου απαντήσεις. Οποιαδήποτε αλλη συμβουλη΄καλοδεχούμενη (όπως καταλαβαίνει είμαι στα κάγκελα με τις μαλ!@@#$ που κάνει ο εκτυπωτής, που δεν δικαιολογούνται με τίποτε....)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 2/12/2022 στις 4:03 ΜΜ, ptares είπε

Φίλε μου καλησπέρα,

Σε ενοχλώ σε σχέση με το πρόβλημα που είχες και εσύ προσφάτως (Laser Kyocera Ecosys P5021cdn).

Προφανώς είμαι ακριβώς στα ίδια με εσένα. Έχω ήδη κάνει πολλά (μεταξύ αυτών επικοινώνησα με KYOCERA ΕΛΛΆς, μου έστειλαν ένα σωρό τεχνικές λύσεις να κάνω, καμία βελτίωση).

Ερώτηση λοιπόν: Είχες πει τον Απρίλιο οτι το θέμα σου (που έχω ακριβώς το ίδιο) λύθηκε με α) διαγραφή όλων των drivers απο πινακα ελέγχου και β) με επαναφορά ρυθμίσεων μέχω IP ADRESS (ΦΑΝΤΆΖΟΜΑΙ) στον chrome. Θεωρείς οτι αυτή είανι και η σειρά που πρέπει να τα εφαρμώσω (πρώτα δηλ. διαγραφή και μετά επαναφορά ρυθμίσεων) ή δεν παίζει λες ρόλο;

Επίσης, εξακολουθεί να δουλεύει καλα ο εκτυπωτής μετά τις ρυθμίσεις που είχες κανει τότε;

 

Σε ευχαριστώ πολύ αν μπεις στον κοπο να μου απαντήσεις. Οποιαδήποτε αλλη συμβουλη΄καλοδεχούμενη (όπως καταλαβαίνει είμαι στα κάγκελα με τις μαλ!@@#$ που κάνει ο εκτυπωτής, που δεν δικαιολογούνται με τίποτε....)

Σε παρομοιο θεμα που μου ετυχε με το εν λογω μηχανημα προσφατα, εκανα 2 πραματα απο το μενου του μεσα, color calibration και νομιζω drum cleaning, και εστρωσε. Αν θες το δοκιμαζεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@Lector αυτά τα 2 που λές (2 πραματα απο το μενου του μεσα, color calibration και drum cleaning) τα εχω κάνει και εγώ, καθώς και πολλά αλλα κατόπιν μάλιστα επικοινωνιας με την KYOCERA Ελλάδος. Μου έστειλε μια σειρά εντολών να εκτελέσω αλλά τιποτε δεν βοήθησε. Εννοείται βεβαια πως εχω διαγράψει και εγκαταστήσει τους drivers (είτε αυτούς που ήρθαν σε cd με τον εκτυπωτή είτε οτιδήποτε κυκλοφορεί απο το επίσημο site, παλιότερους και πρόσφατους, άπειρες φορές.

@Smtp, Το πρόβλημα (υπενθυμίζω μόνο σε οτιδήποτε έχει ενσωματωμένα και γραφικα΄/εικόνες, κυρίως δηλ στις pdf εκτυπώσεις, τα word βγαίνουν μια χαρά) το έχω και στο χρώμα αλλά όπως εύστοχα ρωτάς μου βγάζει που και που γραμμές δεξια - αριστερά στην σελίδα σαν να χύνεται τονερ, έχεις κατι να προτείνεις;

 

 

Επεξ/σία από ptares
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Νομίζω ότι το πρόβλημά σου με τα χρώματα και το πρόβλημα με τις γραμμές έχουν την ίδια αιτία.

Έχω και εγώ το ίδιο πρόβλημα και αν έχω καταλάβει καλά πρέπει να έχει σπάσει ένα κομματάκι πλαστικού από τον κοχλία που καθαρίζει το περίσσιο τόνερ με αποτέλεσμα να εμφανίζει γραμμές και να έχει πρόβλημα στα χρώματα.

Λογικά η λύση είναι η επισκευή του σπασμένου εξαρτήματος και ο καθαρισμός του εκτυπωτή.

Και μόνο με καθαρισμό του εκτυπωτή θα πρέπει να λυθεί το πρόβλημα για κάποιο διάστημα.

Δυστυχώς το να δουλεύεις με τόνερ είναι αρκετά επικίνδυνο αν δεν ξέρεις τι κάνεις και για αυτό δεν το έχω επιχειρήσει ακόμα.

Με βλέπω να επισκέπτομαι τον lector.


βάζω και ένα video που βρήκα

και αυτό είναι το εξάρτημα, αν πάλι κατάλαβα καλά
https://www.aliexpress.com/item/1005001907971961.html

Επεξ/σία από smpt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@smtp σε ευχαριστώ για απάντησή σου.

Βεβαια αν ισχύει αυτό που λές πάμε γι αλλα προφανώς καθώς για εναν εκτυπωτή στην τιμή αυτού που τον αγόρασα εγώ δηλαδή (κοντά στα 150€ προ 2ετίας αν θυμάμαι καλά) και με τα original τονετ εκει που είναι οι τιμές θεωρώ δεν αξίζει η επισκευή του. 

Έχεις άλλη άποψη μήπως;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν πιάνουν τα χέρια σου, μπορείς να τον καθαρίσεις, να κάνεις και τη πατέντα στο video και να διορθωθούν όλα.

Εμένα προσωπικά με καλύπτει ο εκτυπωτής ακόμα και έτσι καθώς δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις από το χρώμα. Ποιο πολύ με νοιάζει η εκτύπωση διπλής όψης που δεν βρίσκεις εύκολα σε laser.
 

Επεξ/σία από smpt
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, ptares είπε

@smtp σε ευχαριστώ για απάντησή σου.

Βεβαια αν ισχύει αυτό που λές πάμε γι αλλα προφανώς καθώς για εναν εκτυπωτή στην τιμή αυτού που τον αγόρασα εγώ δηλαδή (κοντά στα 150€ προ 2ετίας αν θυμάμαι καλά) και με τα original τονετ εκει που είναι οι τιμές θεωρώ δεν αξίζει η επισκευή του. 

Έχεις άλλη άποψη μήπως;

Αγαπητέ φίλε, τα original τόνερ φυσικά δεν τα ακουμπάμε. Πάμε ΜΟΝΟ σε ποιοτικά συμβατά. Το κόστος τους είναι 70€ η τετράδα. Συνεπώς, αναλόγως το κόστος, η επισκευή του αξίζει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@georgeole σε ευχαριστώ και εσένα που συμερίζεσαι τον πονο μου...

Κοίτα, για περίπου 1 1/2 χρόνο και εγώ τον διαφήμιζα αυτόν τον εκτυπωτή όπου μπορούσα, σούπερ ευχαριστημένος.

Όταν άρχισε να κάνει τα τρελά όμως τρελάθηκα. Δηλαδή δεν μου χωράει το μυαλό να εκτυπώνω μια χαρά τα word και να έχω προβλήματα μόνο στα pdf λες και κάποιος έχει πειράξει τις ρυθμίσεις (δεν ήμουν εγώ δεν θα είχα κανένα πρόβλημα να το παραδεχτώ...). Μια ελπίδα που είχα όταν ο φίλος @lector είπε οτι κατάφερε να κάνει factory reset αφού μπήκε με ip εκτυπωτή στις ρυθμίσεις. Έχω μπει και εγώ στις ρυθμίσεις αλλά τέτοια δυνατότητα factory reset δεν βρίσκω με τίποτε. 

Τι να πω, βοήθεια αδέρφια!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...