Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
48 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του διαβολου,αλλα επειδη απλα εχω δει και τις 2 πλευρες,η κατασταση στις αποθηκες αυτο το διαστημα ειναι ΤΡΑΓΙΚΗ.

Χωρις να με ενδιαφερει να κανω συζητηση,γραφω απλα για να εμπεδωσουν  καποιοι εδω μεσα οτι και οι υπαλληλοι των κουριερ ειναι ανθρωποι,δεχονται μεγαλη πιεση και ειναι λογικο να μη μπορουν να ανταπεξελθουν σε τετοιο φορτο εργασιας.

Δε με ενδιαφερει να ακουσω σαν απαντηση το "ας παρουν ατομα" κτλ,το γραφω καθαρα για να εμπεδωσετε εσεις οτι η κατασταση ειναι απελπιστικη και οτι ειναι δεδομενο οτι τα δεματα σας θα καθυστερησουν.

Εδω να τονισω οτι 3 δικα μου δεματα,απο ιδιωτη σε ιδιωτη,ηρθαν κανονικα στην ωρα τους,εκτος απο το ενα που αργησε μια μερα γιατι ερχοταν απο την Κω στην Καλαματα.

Το κακο το προκαλουν ( και το λουζονται κιολας ) οι εκατονταδες παραγγελιες των "φυλακισμενων" μεσω eshop. 

Μόνο που αυτά τα προβλήματα υπάρχουν μερικά χρόνια και δεν εμφανίστηκαν αυτόν τον μήνα!

Απλά τώρα έγιναν ακόμη χειρότερα!

Αλλά αν είχαν κάποια "δικαιολογία" πριν για να μην προσλάβουν κόσμο γιατί δεν είχαν και την τεράστια κίνηση, τώρα που γίνεται χαμός θα μπορούσαν κάλλιστα να προσλάβουν, αφού έχουν μεγαλώσει τόσο πολύ οι δουλειές τους!

Αλλά προτιμούν να ξεπατώνουν τους υπαλλήλους τους με μισθούς πείνας, μέχρι τελικής πτώσης! Μπορεί να τους λένε κιόλας και το γνωστό "ξέρεις πόσοι είναι άνεργοι και παρακαλάνε για δουλειά! Πρέπει να λες ευχαριστώ και όχι να παραπονιέσαι"!!!

Επεξ/σία από SB_1957
  • Like 8
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

7 λεπτά πριν, SB_1957 είπε

Μόνο που αυτά τα προβλήματα υπάρχουν μερικά χρόνια και δεν εμφανίστηκαν αυτόν τον μήνα!

 

Δε διαφωνω σε αυτο,απλα τονιζω πως εχει το πραμα στις αποθηκες αυτη τη στιγμη,για να μη σπατε τα νευρα σας και για να μην τσακωνεστε.
Χθες σε μια κουριερ ακουγα την υπευθυνη να μιλαει με καποιον πελατη,και του ελεγε:
"Να ξερετε οτι αυτη τη στιγμη και η μια κληση που σας κανουμε ειναι μεγαλη υποθεση,εχουμε κουραστει πολυ,δεν παει αλλο η κατασταση"

Να μην ξεχνατε οτι και οι υπαλληλοι ειναι ανθρωποι,απο ενα σημειο και μετα δε μπορουν να κανουν και πολλα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Είναι ασφαλισμένα από ποιόν? Έχεις δεί κάποιο πλάνο στο Insurance Market που καλύπτει ζημιές σε μεταφορικές εταιρείες? Από τις ίδιες τις εταιρείες είναι ασφαλισμένα τα αντικείμενα. Η εταιρεία αποζημιώνει τον αποστολέα , συνήθως το χρεώνει στο κατάστημα που έγινε η ζημιά/κλοπή και φυσικά επειδή κανείς αντιπρόσωπος δεν θέλει να πληρώνει από την τσέπη του κερατιάτικα θα το χρεώσει στον υπάλληλο. Ακόμα και τίποτα από αυτά να μην ισχύει και να τα καλύπτει η μητρική εταιρεία , για πόσο θα το κάνει αν είναι επαναλαμβανόμενα τα κρούσματα?

Σε αυτό απάντησε συνφορουμίτης πιο κάτω.

Έχει πολύ μεγάλη σχέση και τεράστια σημασία. Το κάθε eshop αγοράζει από μένα μεταφορικά χονδρική και τα πουλάει σε εσένα λιανική. Όπως είναι υπόχρεος λοιπόν για το προιόν του , είναι αντίστοιχα υπόχρεος για την υπηρεσία που το συνοδεύει γιατί πολύ απλά στην πουλάει , δεν είναι δωρεάν! Άρα το πόσο αξιόπιστος είναι και πόσο σωστά σε ενημερώνει και σε υποστηρίζει στην εξέλιξη της αποστολής σου είναι εξίσου σημαντικό με το pre και after sales service του προιόντος.

Προφανώς και δεν σε ενδιαφέρει , αυτό δεν αλλάζει όμως το γεγονός ότι οι τιμές είναι σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα , όπως και το ότι χρήζει σχολιασμού σε μια ευρύτερη συζήτηση για τα προβλήματα του κλάδου.

Ναι με τα franchise και εγώ διαφωνώ πιστεύω ότι ο έλεγχος θα έπρεπε να είναι στις μαμά εταιρείες στο 100%.

Δεν βλέπω τι σχέση έχουν οι ζημιές με τα προβλήματα του κλάδου που συζητάμε αλλά ευχαρίστως να απαντήσω. Αποζημιώνεται ο αποστολέας για την αξία του τιμολογίου αγοράς (εφόσον η αποστολή συνοδεύεται από αυτό) και του επιστρέφεται. 

Εδώ είναι τα κόστη ασφάλισης της ACS: https://www.acscourier.net/el/shipments-insurance  δεν με ενδιαφέρει ποιος, τι και γιατί. οι αποστολές είναι ασφαλισμένες, αν χαθεί κάτι ο πελάτης αποζημιώνεται.

Σαφώς και το κάθε e-shop θα πρέπει να ενημερώνει αν πρόκειται να υπάρξει καθυστέρηση στις αποστολές του.

Σχετικά με τις κατεστραμμένες αποστολές ρωτάω τι γίνονται ; τις πουλάει η courier ; τις χαρίζει δεξιά και αριστερά ; τις μοιράζονται μεταξύ τους τα στελέχη ;

και επαναλαμβάνω, δεν αναφέρομαι σε 100% κατεστραμμένες αποστολές, αλλά σε αποστολές των οποίων το περιεχόμενο έχει μια μικρή ζημιά αλλά παραμένει 100% λειτουργικό.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Δε διαφωνω σε αυτο,απλα τονιζω πως εχει το πραμα στις αποθηκες αυτη τη στιγμη,για να μη σπατε τα νευρα σας και για να μην τσακωνεστε.
Χθες σε μια κουριερ ακουγα την υπευθυνη να μιλαει με καποιον πελατη,και του ελεγε:
"Να ξερετε οτι αυτη τη στιγμη και η μια κληση που σας κανουμε ειναι μεγαλη υποθεση,εχουμε κουραστει πολυ,δεν παει αλλο η κατασταση"

Να μην ξεχνατε οτι και οι υπαλληλοι ειναι ανθρωποι,απο ενα σημειο και μετα δε μπορουν να κανουν και πολλα..

Μα γι' αυτό κράζουμε τις εταιρίες!

Ο υπάλληλος τραβάει όλο το ζόρι, ενώ η εταιρία σφυρίζει αδιάφορα και λέει "φόρτος εργασίας" λόγω καραντίνας!!!

Προσλάβετε κόσμο! Τόσα λεφτά βγάζετε τώρα με το βουνό τις παραδόσεις που έχετε!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, talibanakos είπε

Δε με ενδιαφερει να ακουσω σαν απαντηση το "ας παρουν ατομα" κτλ,το γραφω καθαρα για να εμπεδωσετε εσεις οτι η κατασταση ειναι απελπιστικη και οτι ειναι δεδομενο οτι τα δεματα σας θα καθυστερησουν.

Κιομως αυτη ειναι η απάντηση. 

Και μάντεψε, αντι να πάρουν άτομα, υπάρχουν καταγγελίες πως τους απολύουν κιόλας για να μπουν στα 800 ευρω και να συνεχίζουν να εργάζονται κανονικά.

Οχι δεν φταιει ο κόσμος. Οταν λες οτι μπορεις να αναλάβεις μια δουλειά και να γινει στην ώρα της, τοτε το κάνεις με κάθε κόστος. Αυτη τη συμβαση έχεις υπογράψει με εταιρίες τυπου Πλαίσιο κτλ. Αν δεν προφταίνεις, απλώς προσλαμβάνεις. Αν δεν το κάνεις είσαι ανάξιος λόγου και δεν υπάρχει καμια δικαιολογία. Αισχροκερδεις εις βάρος του πελάτη σου, που στη προκειμένη ειναι το e-shop αλλά και του ατόμου που έκανε τη παραγγελία που το κράτος του έδωσε τη δυνατότητα, στηριζόμενο στις εταιρίες κουριερ.

  • Like 8
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μιας και συνεργάζομαι με εταιρία κουριερ για ηλεκτρονικές παραγγελίες, να πω ότι με ενημέρωσαν ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στις κεντρικές αποθήκες λόγω φόρτου και πολλά δέματα καθυστερούν ως και 10 μέρες ή παραπάνω. Από γενική ταχ. η πληροφόρηση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, 1comment είπε

Μιας και συνεργάζομαι με εταιρία κουριερ για ηλεκτρονικές παραγγελίες, να πω ότι με ενημέρωσαν ότι υπάρχει μεγάλο πρόβλημα στις κεντρικές αποθήκες λόγω φόρτου και πολλά δέματα καθυστερούν ως και 10 μέρες ή παραπάνω. Από γενική ταχ. η πληροφόρηση.

Πρόβλημα λόγω φόρτου με καθυστέρηση δέκα μέρες = είμαστε ανίκανοι ή απλά αδιάφοροι να το διαχειριστούμε.

Δεν μιλάμε για ανωτέρα βία.

Ότι είπε  παραπάνω ο ποντεζ2

 

Επεξ/σία από guido
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

guess what... τηλεφωνο και στο 2o eshop που έκανα παραγγελία, και το δέμα ήρθε πριν λίγο με ACS... 

2 στα 2 ... πήρα τα eshops να κανονίσουν αυτοί με τις κουριερ και να πάρω τα προιόντα μου ... και ως δια μαγείας έγινε... τυχαίο; 

Εμείς είμαστε οι πελάτες και στις παραγγελίες που βάζουμε πληρώνουμε προιόν και υπηρεσία μεταφοράς... το κατάστημα έχει τη συνολική ευθύνη για την παράδοση...

οι κούριερ είναι συνεργάτες τους... το eshop πρέπει να βρει τρόπο να μας εξυπηρετήσει, όχι εμεις να παρακαλάμε πότε θα έρθει η κουριερ και να ψάχνουμε δέματα στα τηλέφωνα και στα tracking... 

Φυσικά στο τέλος την "πληρώνουμε" εμείς σαν καταναλωτές και δυστυχώς τα παιδια με τα μηχανάκια που τρέχουν σαν παλαβοί .... 

 

 

Επεξ/σία από xcoder
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όπου έχουν επιλογή για ΕΛΤΑ και μπορείτε να πάτε να παραλάβετε προτιμήστε τους, σε 2-3 μέρες θα έχει φτάσει

Τα courier έχουν μπλοκάρει ενώ στα ΕΛΤΑ πηγαίνουν ελάχιστοι πλέον

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναμένω 2 παραγγελίες, η πρώτη έγινε από βιβλιοπωλείο Πολιτεία 29/03 και είναι από 04/04 στο κέντρο διαλογής Ρέντη. Αντίο ζωή, αλλά δεν με πολυκαίει γτ έχω βιβλία αδιάβαστα.

Η δεύτερη όμως είναι από Public και αφορά σε λαμπάδες και δώρα για τα ανίψια μου, έγινε προχτές 06/04 και ενώ είχε διαθεσιμότητα στα προϊόντα, τώρα τα δείχνει εξαντλημένα στο site και στην εξέλιξη παραγγελίας βγάζει εκτεταμένη αναζήτηση. Αν συνυπολογίσουμε και τις καθυστερήσεις των μεταφορικών, δύσκολα θα ανοιχτούν τα δώρα πριν την Κυριακή του Πάσχα..

Αυτά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, Addicted_21 είπε

Αναμένω 2 παραγγελίες, η πρώτη έγινε από βιβλιοπωλείο Πολιτεία 29/03 και είναι από 04/04 στο κέντρο διαλογής Ρέντη. Αντίο ζωή, αλλά δεν με πολυκαίει γτ έχω βιβλία αδιάβαστα.

Η δεύτερη όμως είναι από Public και αφορά σε λαμπάδες και δώρα για τα ανίψια μου, έγινε προχτές 06/04 και ενώ είχε διαθεσιμότητα στα προϊόντα, τώρα τα δείχνει εξαντλημένα στο site και στην εξέλιξη παραγγελίας βγάζει εκτεταμένη αναζήτηση. Αν συνυπολογίσουμε και τις καθυστερήσεις των μεταφορικών, δύσκολα θα ανοιχτούν τα δώρα πριν την Κυριακή του Πάσχα..

Αυτά..

σχετικα με το παμπλικ, επειδη ειχα κανει παραγγελια 14/3  διαθεσιμα χαρτονια, την εστειλαν σπαστα μεσω 2 αποστολων acs, και ελαβα 27/3 και 2/4. Το ενα χαρτονι ακομα βρισκεται σε λιμπο.

Θα σου προτεινα να ψαξεις και αλλου και εαν βρεις σκεψου για ακυρωση μιας και ειναι δωρα.... ξεκινησες κι εσυ ομως λιγο αργα η αλλη βδομαδα θα ειναι ακομα χειροτερη 😝

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τρελή κίνηση το παρόν θέμα τις τελευταίες 24 ώρες!

Εγώ από το χθεσινό μήνυμα μου απλά να προσθέσω ότι το 8κ πακέτο που μου έστειλαν οι δικοί μου από Ελλάδα με DHL Express και διάρκεια αποστολής 1 ημέρα έφτασε σήμερα στις 10πμ, 2 ώρες νωρίτερα ενώ είχε παραληφθεί χθες στις 3.30μμ. Δεν μπήκα καν στον κόπο να παρακολουθήσω tracking. Η διαφορά στην εμπειρία αγοράς, υπηρεσίας και αξιοπιστίας είναι χαώδης.

Τηλέφωνο είτε σε Αγγλία είτε σε Ελλάδα απάντησαν σε 2 λεπτά. Από την ελληνική πλευρά μου είπαν και καλά ότι ενδέχεται να πάει +1 μέρα λόγω της κατάστασης, τους είπα ότι άμα ήθελα να καθυστερήσει για χαβαλέ θα πλήρωνα ελληνική εταιρία και ότι έκανα την παραγγελία στο διεθνές σαιτ και περιμένω να τηρηθεί το προσυμφωνηθέν χρονικό πλαίσιο για το οποίο πλήρωσα, ειδάλλως αποζημίωση και καλό Πάσχα. Δεν χρειαζόταν να το πω όλο αυτό βέβαια και ήταν μια χαρά ευγενική η κοπέλα στην Ελλάδα, αλλά προτιμήσαμε τις διεθνείς εταιρίες για να μην μπλέκουμε με την "ελληνική" επιχειρηματική νοοτροπία της κάθε ACS και εγχώριας κούριερ.

Το ότι δεν έχουν εγχώριο δίκτυο δεν με νοιάζει/επηρεάζει καθόλου από τη στιγμή που έρχονται και παραλαμβάνουν από το σπίτι κάνοντας καλύτερη δουλειά. Έλληνες υπαλλήλους έχουν και αυτοί και μάλλον θα τους πληρώνουν/φέρονται και καλύτερα. 

Επίσης για αυτό που έγραψαν αρκετοί ότι η σχέση πωλητή και κούριερ παίζει μεγάλο ρόλο, ισχύει 100%. Προσωπική εμπειρία με Amazon σε διάφορες χώρες της Ευρώπης, όπου και έχω δει να χρησιμοποιούν πολλές διαφορετικές εταιρίες για την αποστολή δεμάτων, ποτέ δεν έχουν καθυστερήσει. Πέρα από τα next day delivery, τις περισσότερες φορές έρχονται τα πράγματα νωρίτερα από την αρχική πρόβλεψη, ενημερώνουν σε όλα τα στάδια και τώρα τελευταία ανεβάζουν και φωτογραφίες από τους χώρους όπου αφήνουν τα δέματα, πχ σε κοινόχρηστα mail rooms. Και φυσικά και σε αυτούς παίζει αποζημίωση άμα καθυστερήσει παραλαβή. 

Τι να πει μετά κανείς για τις ελληνικές κούριερ και λοιπά καταστήματα, ειδικά όσοι έχουν καεί πολλάκις και φυσάνε και το γιαούρτι; Άμα πρέπει να έρθει το κράτος να ρυθμίσει το τιμολογιακό πλαίσιο των (ελληνικών) εταιριών κούριερ για να παράσχουν σωστές υπηρεσίες στους πελάτες, τώρα εντάξει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε για την ανακοίνωση της acs:

Αθήνα, 6 Απριλίου 2020

" Αγαπητοί Πελάτες,

Στο πλαίσιο της πρωτοφανούς κατάστασης που διαμορφώνει η εμφάνιση του COVID-19, και σε συνέχεια της υπερβολικά αυξημένης ζήτησης σε παραδόσεις ηλεκτρονικών αγορών κατ’ οίκον, με συνέπεια την αδυναμία διαχείρισης των αποστολών με βάση τις υφιστάμενες υποδομές της εταιρείας και του δικτύου καταστημάτων της, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από 06/04/2020, και μέχρι νεότερης ενημέρωσης, τροποποιείται ο χρόνος διαχείρισης και παράδοσης των αποστολών που αφορούν την περιοχή της Αττικής.

Ως εκ τούτου, για τις αποστολές που παραλαμβάνονται από 06/04/20 με προορισμούς εντός Αττικής, θα σημειωθούν αναπόφευκτα σημαντικές καθυστερήσεις, οι οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να φτάσουν έως τις 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους.

Οι χρόνοι διαχείρισης για αποστολές με προορισμό εκτός Αττικής θα παραμείνουν όπως ανακοινώθηκε στην από  30/03/2020 ενημέρωσή μας με θέμα: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΟΓΩ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ [COVID-19].

Τέλος, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η εταιρεία μας, παρόλες της εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες υπό τις οποίες λειτουργούν τα καταστήματά της και όλο το ανθρώπινο δυναμικό της, σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας και θα σας κρατούμε ενήμερους για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Με εκτίμηση,

Για την ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.A.E.E.

Α. Βάλλας"

 

 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Boudass είπε

Δεν ξέρω πόσοι γνωρίζετε για την ανακοίνωση της acs:

Αθήνα, 6 Απριλίου 2020

" Αγαπητοί Πελάτες,

Στο πλαίσιο της πρωτοφανούς κατάστασης που διαμορφώνει η εμφάνιση του COVID-19, και σε συνέχεια της υπερβολικά αυξημένης ζήτησης σε παραδόσεις ηλεκτρονικών αγορών κατ’ οίκον, με συνέπεια την αδυναμία διαχείρισης των αποστολών με βάση τις υφιστάμενες υποδομές της εταιρείας και του δικτύου καταστημάτων της, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι από 06/04/2020, και μέχρι νεότερης ενημέρωσης, τροποποιείται ο χρόνος διαχείρισης και παράδοσης των αποστολών που αφορούν την περιοχή της Αττικής.

Ως εκ τούτου, για τις αποστολές που παραλαμβάνονται από 06/04/20 με προορισμούς εντός Αττικής, θα σημειωθούν αναπόφευκτα σημαντικές καθυστερήσεις, οι οποίες σε ορισμένες περιπτώσεις ενδέχεται να φτάσουν έως τις 15 ημερολογιακές ημέρες από την παραλαβή τους.

Οι χρόνοι διαχείρισης για αποστολές με προορισμό εκτός Αττικής θα παραμείνουν όπως ανακοινώθηκε στην από  30/03/2020 ενημέρωσή μας με θέμα: ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ ΛΟΓΩ ΕΚΤΑΚΤΩΝ ΜΕΤΡΩΝ [COVID-19].

Τέλος, θα θέλαμε να σας διαβεβαιώσουμε ότι η εταιρεία μας, παρόλες της εξαιρετικά πιεστικές συνθήκες υπό τις οποίες λειτουργούν τα καταστήματά της και όλο το ανθρώπινο δυναμικό της, σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών, θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της.

Σας ευχαριστούμε για την κατανόηση και την εμπιστοσύνη σας και θα σας κρατούμε ενήμερους για οποιαδήποτε εξέλιξη.

Με εκτίμηση,

Για την ACS Ταχυδρομικές Υπηρεσίες Μ.A.E.E.

Α. Βάλλας"

η Γενική Ταχυδρομική από την άλλη έβγαλε ανακοίνωση στην κεντρική για να μας ενημερώσει ότι δεν ήταν σωστό το “Ντου” ελεγκτών 

😅

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Addicted_21 είπε

Η δεύτερη όμως είναι από Public και αφορά σε λαμπάδες και δώρα για τα ανίψια μου, έγινε προχτές 06/04 και ενώ είχε διαθεσιμότητα στα προϊόντα, τώρα τα δείχνει εξαντλημένα στο site και στην εξέλιξη παραγγελίας βγάζει εκτεταμένη αναζήτηση. Αν συνυπολογίσουμε και τις καθυστερήσεις των μεταφορικών, δύσκολα θα ανοιχτούν τα δώρα πριν την Κυριακή του Πάσχα..

την έπαθα κι εγω με public....Περιμένω παραγγελία απο 1/4 και ειναι ακομα σε εκτεταμένη αναζήτηση ενω ηταν διαθεσιμα...και ακόμα τα έχει διαθέσιμα!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...