Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Speedex πήρα σήμερα Τρίτη δέμα στα Γιάννενα που έφυγε Σάββατο από Αθήνα. Και το παλικάρι μου πήρε τηλ 10 λεπτά πριν έρθει για να ρωτήσει αν είμαι σπίτι! Τα καλά να λέγονται.. αντίθετα η acs με ταλαιπώρησε αφάνταστα, συν την αγένεια και απαθή συμπεριφορά του πρωσοπικου τους.

1 ώρα πριν, likos_de είπε

Είμαστε σοβαροί? Μπαίνουν εδώ μέσα ορισμένοι να υποστηρίξουν τα courier με γελοίες δικαιολογίες? Είναι δυνατόν μια εταιρία να μην κάνει αυτό που υπόσχετε - αυτό που πουλάει και να μένει ανοιχτή? Τι παραπάνω δηλαδή προσφέρουν τα κουριερ σε σχέση με τα ΕΛΤΑ αφού ούτε ΤΑΧΥ-μεταφορές είναι, ούτε σου φέρνουν το δέμα στην πόρτα σου όπως θα έπρεπε. Πληρώνεις για μια υπηρεσία (ακριβά κιόλας) και δεν παίρνεις αυτό που πληρώνεις. Δηλαδή πόσο δύσκολο να το καταλάβουν ορισμένοι αλλά και οι κρατικοι φορείς ότι οι τύποι κοροϊδεύουν τους πάντες. Γιατί λοιπόν αυτές οι εταιρίες είναι ακόμα ανοιχτές και δεν τους έχει επιβληθεί πρόστιμο να βάλουν μυαλό? Αφού κέρδη έχουν να προσλάβουν ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. Όταν πουλάς κάτι (πχ υπηρεσία) πρέπει να είσαι σε θέση να μπορείς να την φέρεις εις πέρας και να ανταποκριθείς σε αυτό για το οποίο ΠΛΗΡΩΘΗΚΕΣ. Αν δεν μπορείς να το κάνεις το κλείνεις το μαγαζάκι. Μια χαρά κέρδη έχουν αλλά τα θέλουν τσέπη όλα και 2 υπάλληλοι να βγάζουν την δουλειά για 400€. Εκμεταλευονται την οικονομική κρίση και την ανάγκη πολλών για δουλειά για να τραβάνε το λούκι οι εργαζόμενοι. Αίσχος και ντροπή. Καταγγελίες άμεσα για να βάλουν μυαλό!

Συμφωνώ με τον φίλο.. καταγγελίες επίσημες και παράπονα στις εταιρίες που στέλνουν δέματα με κούριερ που δε κάνουν καλά τη δουλειά τους. Εγώ σήμερα έκανα τη πρώτη μου καταγγελία όπως και επίσημα έστειλα παράπονο σε μεγάλο κατάστημα...Δε θα δέχομαι πλέον να με κοροϊδεύουν και μάλιστα όταν τους πληρώνω για να μη κάνουν τη δουλειά τους. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρωι πρωι  σημερα

Περιμενω δεμα απο γενικη ταχυδρομική οκ λεω με τον φορτο που εχουν λεω δωσε λιγο χρονο

ΚατάστασηΑναχώρηση από σημείο εξυπηρέτησης
ΤοποθεσίαΠΙΚΕΡΜΙ
ΗμερομηνίαΔευτέρα, 06/04/2020
Ώρα14:13
ΚατάστασηΑναχώρηση από κέντρο διαμετακόμισης
ΤοποθεσίαΑΘΗΝΑ
ΗμερομηνίαΤρίτη, 07/04/2020
Ώρα10:11
ΚατάστασηΆφιξη σε σημείο εξυπηρέτησης
ΤοποθεσίαΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΗμερομηνίαΤετάρτη, 08/04/2020
Ώρα07:55
ΚατάστασηΑδυναμία παράδοσης - Απών Σημείωμα
ΤοποθεσίαΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΗμερομηνίαΤετάρτη, 08/04/2020
Ώρα08:03
 
 
 
και οπως σωστα υποψιαζεστε κανεις δεν χτυπησε κουδουνι μεχρι τις 8+30 που ημουν σπιτι και βεβαια δεν σηκωνουν τηλεφωνα σε καταστημα καλλιθεας  
Γιατι ρε φιλε να παω σε Καλλιθεα να παρω το δεμα μου ?
Φταιώ εγω τωρα να μην παραλαβω το δέμα  και ζητησω τα λεφτα της παραγγελιας που εχω πληρώσει  πισω
 
20 λεπτα αναμονη και συνεχιζει ,,δεν πειραζει , ανοιχτη  ακροαση απο το γραφειο
 
Καλα εδω γελαμε
 
ΚατάστασηΆφιξη σε σημείο εξυπηρέτησης
ΤοποθεσίαΚΑΛΛΙΘΕΑ
ΗμερομηνίαΤετάρτη, 08/04/2020
Ώρα07:55
 
και η παραδοση ειναι σε αγιο αρτεμιο σε γουβα 
και  στις 08:05 αδυναμια παραδοσης
 
λιγοτερο απο 10 λεπτα απο καλλιθεα ( τζιτζιφιες ) σε γουβα....
 
διακτινιστηκε....
 
Επεξ/σία από giorgos pliakos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

@giorgos pliakos Για σενα το κανουν ρε συ, για να κανεις ακομα μια προπονηση τρεξιματος, αυτη τη φορα προς το καταστημα τους. Μην σκεφτεσαι αρνητικα. Τιμησε τους και στο strava. 😅

Εγω προσπαθω να μιλησω με το υποκαταστημα μεταμορφωσης. Οταν βγαζω γραμμη μετα απο 3 χτυπηματα βγαινει τηλεφωνητης που σε ενημερωνει για εκπτωση 40% στις αποστολες και το ωραριο λειτουργιας τους. Στα κεντρικα για να πιασεις γραμμη ειναι σαν να κυνηγας να πιασεις το Τζοκερ...... Αν σου κατσει. Εστειλα εμαιλ διαμαρτυριας αναφεροντας  οτι στο σαιτ τους ακομα και σημερα αναφερουν ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ παραδοση εντος αττικης και βλεπουμε. Αν δεν γινει κατι θα παω απο εκει το μεσημερι. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

οτι έχω παραγγείλει την περίοδο του #menoumespiti, και μπορώ να πω οτι ήταν αρκετά πράγματα, το έχω παραλάβει σχετικά άμεσα τηρουμένων των αναλογιών.

  • acs μέσα σε 3 εργάσιμες
  • orbit couriers 2 εργάσιμες
  • γενική ταχυδρομική, έκανε γύρω στη βδομάδα αλλά ερχόταν απο Ισπανία
  • DHL από Ολλανδία έφυγε Δευτέρα, παρέλαβα Τρίτη πρωί (αλλά οκ DHL & UPS είναι μια κατηγορία μόνες τους)

Το μόνο -μέχρι τωρα- πρόβλημα είναι με κούτα heets που περιμένω από acs που έχε ξεπεράσει πλεον τη μια βδομάδα και από το tracking φαίνεται να βρίσκεται σε υποκατάστημα γειτονικής περιοχής και όχι της δικής μου.

Γενικά βλέπω πολλούς να γκρινιάζουν γιατί μαλλον είμαστε μέσα και πρέπει με κάτι να ασχοληθούμε.. κάποιοι λένε οτι έχουν πληρώσει και απαιτούν να λαβουν την υπηρεσία για την οποία πλήρωσαν.. Οκ, αν έχεις πληρώσει έξτρα έχεις ένα λόγο παραπάνω να γκρινιάξεις, αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις τα μεταφορικά είναι δωρεάν, και όπως διαβάσαμε παραπάνω και σε σχετική αρθρογραφία που κυκλοφορεί αυτή την περίοδο, λόγω ανταγωνισμού οι εταιρίες courier συμπιέζουν τις τιμές τους προς τα κάτω. Οι τιμές και οι συμφωνίες που υπήρχαν είχαν υπολογιστεί με βάση μια κίνηση Α, τώρα που η κίνηση είναι 4Α λογικό είναι να μην βγαίνει το πλάνο.

Όλοι θα θέλαμε πιο άμεση εξυπηρέτηση, αλλα αφου βλέπουμε οτι η κατάσταση είναι δύσκολη, όλοι την βιώνουμε.. Στο Πλαίσιο πχ. υπάρχουν μέρες που έχουν διπλάσιες παραδόσεις απ οτι σε περίοδο Black Friday (που μεχρι τωρα ηταν η περίοδος της υψηλότερης κίνησης)

Επεξ/σία από kon1to
  • Like 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν θα σχολιασω προηγουμενα μυνηματα γτ δεν με ενδιαφερει, αυτο που ξερω ειναι οτι ολοι βριζουνε το δημοσιο αλλα μολις πεσει πολλη δουλεια σε ιδιωτη κατευθειαν σηκωνει τα χερια ψηλα και ψαχνει να βρει φθηνες δικαιολογιες να κανει αυξησεις στις τιμες και διαφορα αλλα. Καταλαβαινω το να γινει ενα λαθος και να παει σε αλλη περιοχη ενα δεμα αλλα γι αυτο θα πρεπει να εχεις και ξεχωριστο αυτοκινητο η μηχανακι να διορθωνει εντος της ημερας τα λαθη. Απο την αλλη ειναι τραγικο να μην ανοιγουν απευθειας τα καροτσια αλλα να τα αφηνουν για την επομενη μερα.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Jorvik είπε

@giorgos pliakos Για σενα το κανουν ρε συ, για να κανεις ακομα μια προπονηση τρεξιματος, αυτη τη φορα προς το καταστημα τους. Μην σκεφτεσαι αρνητικα. Τιμησε τους και στο strava. 😅

Εγω προσπαθω να μιλησω με το υποκαταστημα μεταμορφωσης. Οταν βγαζω γραμμη μετα απο 3 χτυπηματα βγαινει τηλεφωνητης που σε ενημερωνει για εκπτωση 40% στις αποστολες και το ωραριο λειτουργιας τους. Στα κεντρικα για να πιασεις γραμμη ειναι σαν να κυνηγας να πιασεις το Τζοκερ...... Αν σου κατσει. Εστειλα εμαιλ διαμαρτυριας αναφεροντας  οτι στο σαιτ τους ακομα και σημερα αναφερουν ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ παραδοση εντος αττικης και βλεπουμε. Αν δεν γινει κατι θα παω απο εκει το μεσημερι. 

Για να είμαστε δικαιοι και να έχουμε ολες τις πληροφοριες

1 Επιασα γραμμη και ηταν ευγενεσταση η υπαλληλος

2 Το δεμα αντι να παει σε γενικη ταχυδρομικη Παγκρατιου πηγε σε Καλλιθεα

3 Μου ζητησε συγνωμη για την ταλαιπωρια και της ειπα να το φερει Καλλιθεα  μου ειπε θα προσπαθησει να το φερει σημερα αλλιως αυριο

 

ΥΓ  Το καταστημα τους ειναι κατω χαμηλα σε τζιτζιφιες απο συγγρου θα ειναι 7 χιλιομετρα... Αρκετο περπατημα κανω τοσες μερες συγγρου παγκρατι με τα ποδια  χ2 φορες.. 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Εξαιρετική βάση για συζήτηση.

1. Θεωρώ πως η βέλτιστη τιμολόγηση , η πιο δίκαιη και επικερδής για όλους πρέπει να χωρίζετε σε 2 σκέλη. Το ένα να είναι μια τιμή βάσης θεσμοθετημένη από το κράτος που να υπολογίζεται με γνώμονα την χιλιομετρική απόσταση , τις τιμές των καυσίμων και το κόστος των διοδίων ( όπου έχει εφαρμογή ) με ετήσια αξιολόγηση και ανανέωση και το δεύτερο σκέλος να περιέχει το ανταγωνιστικό τιμολόγιο των εταιρειών στους πελάτες χονδρικής πχ. eshop και στους τελικούς παραλήπτες , με πολλές επιλογές έξτρα υπηρεσιών παράδοσης και τις ανάλογες χρεώσεις. Πολύπλοκο πλάνο τιμολόγησης για να το αποτυπώσω πρόχειρα με μια υποθετική τιμή.

2. Όσο όλοι , 1 εργάσιμη και μέχρι στιγμής τηρείται στο 99,99% (αφήνω το 0.01 για την ικανοποίηση του στατιστικού λάθους!).

3. Πρέπει να έχει φτάσει και αν όχι να το κλείσουμε να πάμε σπίτια μας.

Μάλλον δεν έγινα σαφής. Δεν αναφέρομαι σε προβλήματα που υπάρχουν λόγω κορωνοιού , αντιθέτως τονίζω πως αυτά πάντα υπήρχαν και τωρα διογκώθηκαν , απλά στην προκειμένη περίπτωση δεν είναι 100% η ευθύνη των εταιρειών , μας έπιασε όλους στον ύπνο αυτή η δραματική αύξηση στις αποστολές ηλεκτρονικού εμπορίου. Και μην νομίζεις 10 - 15 τεράστιες επιχείρησεις είναι που κάνουν τον χαμό γιατί κλείσανε τα καταστήματα τους Πανελλαδικά , αλλιώς θα ήταν απόλυτα διαχειρίσιμη η κατάσταση. Ακριβώς επειδή βολεύει οικονομικά και σε συνάρτηση με την ανυπαρξία των ΕΛΤΑ συνεχίζει και υφίσταται αυτή η κατάσταση , αυτό είναι πασιφανές.

Ναι τα καταστήματα όντως είναι ριγμένα αλλά από την άλλη ας αναλογιστούμε πως και κουλούρια σε πεζόδρομο να πουλάς είναι μια επιχείρηση που ενέχει το ανάλογο επιχειρματικό ρίσκο το οποίο και αποφάσισες να αναλάβεις. Αν σου στράβωσε στην πορεία , έστω και από παράγοντες που δεν ήταν υπό τον έλεγχο σου , το κλείνεις και πας παρακάτω. Ως πρώην επιχειρματίας το βίωσα αυτό στο πετσί μου με την κρίση του 2009.

Προφανώς και δεν θίγομαι για αυτό επέλεξα να σχολιάσω το νήμα με κουβέντα που δεν γίνεται ούτε από τα τηλέφωνα στα τηλεφωνικά κέντρα ούτε σε γραφεία και καταστήματα.

 

Ευχαριστώ για την απάντηση.

1. Δεκτόν, αν και προσωπικά θεωρώ πως η παρέμβαση του Κράτους στην τιμή αφήνοντας τις εταιρίες να διαμορφώνουν μόνο το ποσοστό κέρδους τους και κάποια δικά τους έξοδα, θα οδηγούσε στην (άτυπη ίσως) δημιουργία καρτέλ. Ενώ αν κάθε εταιρία ξεκινάει από το μηδέν με δική της τιμολογιακή πολιτική, τέτοια φαινόμενα εμφανίζονται πιο σπάνια.

2. Το δέχομαι, απλώς απορώ πώς γίνεται κάποιες εταιρίες να έχουν τέτοιον τεράστιο χαμό από δέματα και να ζητάνε υπομονή μίας εβδομάδας, όταν π.χ. η δική σου κάνει το ίδιο δρομολόγιο σε μία ημέρα. Μακάρι να είναι όντως έτσι, αλλά αυτή τη στιγμή στην Αθήνα και στα προάστια βλέπω πως επικρατεί χαμός.

Τα ΕΛΤΑ έχουν την ιδιαιτερότητα του δημοσίου, κάτι το οποίο συνεπάγεται με απεργίες και τα συναφή. Προσωπικά, αν ήμουν εταιρία ταχυμεταφορών, δεν θα τα λάμβανα υπόψη. Λειτουργούν υπό τελείως διαφορετικό καθεστώς.

Στη ύπαρξη επιχειρηματικού ρίσκου συμφωνώ και με το παραπάνω, καμία εταιρία ταχυμεταφορών δεν υπόσχεται συγκεκριμένα κέρδη σε κάθε κατάστημά της. Παρ' όλα αυτά, όταν εμφανίζεται τέτοιο τεράστιο πρόβλημα και παίζεται όλη η φήμη, και ίσως η επιβιωσιμότητα/ανταγωνιστικότητά σου ως εταιρία, δίνεις χρήματα εκεί που πρέπει για να σώσεις την κατάσταση. Δεν θα γυρίσεις στον καταστηματάρχη και θα του πεις "Τώρα που αυξήθηκαν εκθετικά τα δέματα κόψε το κεφάλι σου να τα βγάλεις πέρα". Ειδικά όταν ήδη λαμβάνει πολύ μικρό ποσοστό από τα όλο και αυξανόμενα έσοδα της εταιρίας. Και όταν ήδη υπήρχαν ελλείψεις. Το να δώσουν τα κεντρικά λίγο μεγαλύτερο ποσοστό στα καταστήματα, όχι για να το βάλει στην τσέπη του ο καταστηματάρχης, αλλά για πρόσληψη προσωπικού (κάτι το οποίο είναι επιτακτική ανάγκη αυτή την περίοδο), είναι ίσως η μοναδική λύση γι' αυτήν την ανάγκη. Προφανώς και δεν λέω πως η εταιρία πρέπει να συντηρεί τα καταστήματα των ιδιωτών εσαεί. Αλλά όταν σας πιάνουν στον ύπνο (όπως είπες) και εμφανίζονται τέτοια τεράστια προβλήματα, πρέπει να κάνεις κάτι για να παραμείνεις στην αγορά.

Διόρθωσέ με αν κάνω κάπου λάθος, αλλά εγώ αυτά θυμάμαι από τα μαθήματα οικονομικών και διοίκησης που έκανα στη Σχολή.

  

10 ώρες πριν, dimikout89 είπε

 

Προφανώς και δεν σε ενδιαφέρει , αυτό δεν αλλάζει όμως το γεγονός ότι οι τιμές είναι σε απαράδεκτα χαμηλά επίπεδα

Θα πλήρωνα ευχαρίστως μεταφορικά επιπέδου DHL/UPS αν λάμβανα και τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Αυτή τη στιγμή οι υπηρεσίες που λαμβάνουμε δεν ξέρω καν αν θεωρούνται υποκατάστατο των όσων προσφέρουν αυτές οι εταιρίες. Και νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ, σίγουρα έχεις εμπειρία από DHL/UPS.

Επεξ/σία από magnam
Προσθήκη δεύτερης παράθεσης.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Ότι θα διάβαζα πως η ταλαιπωρία που υφιστάμεθα επί χρόνια (και όχι φυσικά μόνο τώρα, όπου στις "ανώμαλες συνθήκες" μπορεί ο κάθε απολογητής αυτής της αισχρής κατάστασης να φορτώσει τα πάντα) είναι "κουβέντα καφενείου", ειλικρινά δεν το περίμενα.

Μόνη μου ευχή, τα ντου που ξεκίνησε το κράτος να συνεχιστούν, μπας και συμμαζευτούν λίγο οι ασύδοτοι.

Το βρήκαμε τώρα, "μενονωμένο περιστατικό" μια παγιωμένη κατάσταση.

Στην πολυκατοικία μου, γυναίκα ηλικιωμένη, κλεισμένη στο σπίτι λόγω καρδιοπάθειας, "δεν τη βρήκαν" προχτές. Αλλά, ναι, ξέρω, δεν είναι αυτοί ασύδοτοι, εμείς κάνουμε συζήτηση καφενειακού επιπέδου.

Ντροπή.

 

  • Like 17
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eγω μολις επιασα γραμμη στην γενικη ταχυδρομικη μεταμορφωσης. Μου ειπαν οτι το δεμα μου ειναι ετοιμοπαραδοτο αν παω να το παρω απο το υποκαταστημα τους αλλιως πρεπει να περιμενω μεχρι το σαββατο για παραδοση στο σπιτι.  9 εργασιμες συνολικα.

 Σε ερωτηση μου σχετικα με τον χρονο που αναφερουν στο σαιτ τους για την παραδοση εντος αττικης (1 εργασιμη) η απαντηση τους ηταν οτι δεν τους ενδιαφερει τι γραφει το σαιτ και οτι δεν το εγραψαν αυτοι. 

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Mα, τι καθόμαστε και συζητάμε τώρα, χτες στα Γιάννενα δέχονταν ευχαρίστως να παραλάβουν πακέτο για παράδοση στην Αττική την επομένη με εγγυημένο χρόνο παράδοσης.

Και το έκαναν σε μεγάλο άνθρωπο, που ευτυχώς με πήρε τηλέφωνο να ρωτήσει τι ώρα να επιλέξει και τον πρόλαβα, μην κάνει κανένα αστείο, πεταμένα λεφτά.

Κατέληξε το ΚΤΕΛ να είναι περισσότερο αξιόπιστο, ξέρεις πως θα πας την ώρα που φτάνει , και θα παραλάβεις, εδώ με τις εταιρίες κάνεις το σταυρό σου πότε. Τηλέφωνο δεν τους βρίσκεις 9 στις 10 φορές, σε έχουν στην αναμονή ένα τέταρτο και η γραμμή "πέφτει".

Τι συζητάμε, ειλικρινά, τα Χριστούγεννα μου έκαναν 5 μέρες για φάκελο ταχυδρομείου μέσα στην Αττική. Δεν μπορούσαν να τα βγάλουν πέρα με την περίοδο των γιορτών, προφανώς και τώρα πελάγωσαν τελείως.

Το οποίο, θα το δεχόμουν, υπό την έννοια πως, οκ, δεν μπορούν (Βέβαια, δικαίως θα ρωτούσε κανείς, "αφού δεν μπορείς, γιατί αναλαμβάνεις κι άλλα δέματα ή γιατί δεν ενημερώνεις για τους πραγματικούς χρόνους παράδοσης, κι όχι μόνο δεν ενημερώνεις, αλλά δέχεσαι να πληρωθείς εξτρά για εγγυημένο χρόνο παράδοσης την επομένη).

Αλλά, να μπαίνω και να διαβάζω για "συζήτηση καφενειακού επιπέδου", λες και τώρα τους μάθαμε πώς φέρονται και στα δέματα και στους πελάτες...

Βγαίνω από τα ρούχα μου.

 

  • Like 6
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εμένα μόλις μου είπαν ότι αποστολη που βρίσκεται στο hub της Πέτρου ραλλη από τις 3/4 θα κάνει 10 μέρες να πάει Χαλάνδρι και μετά «άγνωστο ποσο» μέχρι το σπίτι μου.

Όταν τους ρώτησα για μια ακόμα αποστολη που έφυγε 27/3 από Θεσσαλονίκη και στέκεται ακλόνητη στο κατάστημα του Χαλανδρίου από 30/3 μου είπαν να μιλήσετε με αυτούς και ταχα με συνδεσανε Αλλά τι κριμααααα 3 φορές έπεσε η ατιμουτσικη η γραμμή; 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, magnam είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση.

1. Δεκτόν, αν και προσωπικά θεωρώ πως η παρέμβαση του Κράτους στην τιμή αφήνοντας τις εταιρίες να διαμορφώνουν μόνο το ποσοστό κέρδους τους και κάποια δικά τους έξοδα, θα οδηγούσε στην (άτυπη ίσως) δημιουργία καρτέλ. Ενώ αν κάθε εταιρία ξεκινάει από το μηδέν με δική της τιμολογιακή πολιτική, τέτοια φαινόμενα εμφανίζονται πιο σπάνια.

2. Το δέχομαι, απλώς απορώ πώς γίνεται κάποιες εταιρίες να έχουν τέτοιον τεράστιο χαμό από δέματα και να ζητάνε υπομονή μίας εβδομάδας, όταν π.χ. η δική σου κάνει το ίδιο δρομολόγιο σε μία ημέρα. Μακάρι να είναι όντως έτσι, αλλά αυτή τη στιγμή στην Αθήνα και στα προάστια βλέπω πως επικρατεί χαμός.

Τα ΕΛΤΑ έχουν την ιδιαιτερότητα του δημοσίου, κάτι το οποίο συνεπάγεται με απεργίες και τα συναφή. Προσωπικά, αν ήμουν εταιρία ταχυμεταφορών, δεν θα τα λάμβανα υπόψη. Λειτουργούν υπό τελείως διαφορετικό καθεστώς.

Στη ύπαρξη επιχειρηματικού ρίσκου συμφωνώ και με το παραπάνω, καμία εταιρία ταχυμεταφορών δεν υπόσχεται συγκεκριμένα κέρδη σε κάθε κατάστημά της. Παρ' όλα αυτά, όταν εμφανίζεται τέτοιο τεράστιο πρόβλημα και παίζεται όλη η φήμη, και ίσως η επιβιωσιμότητα/ανταγωνιστικότητά σου ως εταιρία, δίνεις χρήματα εκεί που πρέπει για να σώσεις την κατάσταση. Δεν θα γυρίσεις στον καταστηματάρχη και θα του πεις "Τώρα που αυξήθηκαν εκθετικά τα δέματα κόψε το κεφάλι σου να τα βγάλεις πέρα". Ειδικά όταν ήδη λαμβάνει πολύ μικρό ποσοστό από τα όλο και αυξανόμενα έσοδα της εταιρίας. Και όταν ήδη υπήρχαν ελλείψεις. Το να δώσουν τα κεντρικά λίγο μεγαλύτερο ποσοστό στα καταστήματα, όχι για να το βάλει στην τσέπη του ο καταστηματάρχης, αλλά για πρόσληψη προσωπικού (κάτι το οποίο είναι επιτακτική ανάγκη αυτή την περίοδο), είναι ίσως η μοναδική λύση γι' αυτήν την ανάγκη. Προφανώς και δεν λέω πως η εταιρία πρέπει να συντηρεί τα καταστήματα των ιδιωτών εσαεί. Αλλά όταν σας πιάνουν στον ύπνο (όπως είπες) και εμφανίζονται τέτοια τεράστια προβλήματα, πρέπει να κάνεις κάτι για να παραμείνεις στην αγορά.

Διόρθωσέ με αν κάνω κάπου λάθος, αλλά εγώ αυτά θυμάμαι από τα μαθήματα οικονομικών και διοίκησης που έκανα στη Σχολή.

  

Θα πλήρωνα ευχαρίστως μεταφορικά επιπέδου DHL/UPS αν λάμβανα και τις αντίστοιχες υπηρεσίες. Αυτή τη στιγμή οι υπηρεσίες που λαμβάνουμε δεν ξέρω καν αν θεωρούνται υποκατάστατο των όσων προσφέρουν αυτές οι εταιρίες. Και νομίζω καταλαβαίνεις τι εννοώ, σίγουρα έχεις εμπειρία από DHL/UPS.

Μα από το 0 θα καθορίζεται και σε αυτή την περίπτωση με εγγυημένη την ελάχιστη δυνατή τιμή για την ελάχιστα βασική υπηρεσία , που είναι από σημείο σε σημείο (όπου σημείο κατάστημα περιοχής εταιρείας) και τιμολόγηση από εκεί και πέρα σε πλαίσια ανταγωνισμού. Πρόσφατο σε αυτή την κατεύθυνση η αγορά ηλεκτρισμού με προφανή οφέλη για τους καταναλωτές.

Η Αττική είναι σημείο αναφοράς καθώς εκεί διεκπεραιώνεται ο κύριος όγκος των αποστολών λόγω πληθυσμού , παρόλα αυτά εγώ προτιμώ να εκτιμώ συνολικά την δυναμική των δικτύων Πανελλαδικά.

Τα ΕΛΤΑ παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες και έχουν υπό την ομπρέλα τους και τα Πόρτα Πόρτα , συνεπώς αναφέρομαι σε αυτά ως όμιλο όχι καθαρά στο κομμάτι ταχυδρομείο.

Στον κόσμο του franchising δυστυχώς τα πράγματα είναι διαφορετικά από αυτά που μας μάθανε στα Πανεπιστήμια. Οι συμβάσεις ελάχιστες φορές είναι υπέρ των franchisees και οποιαδήποτε κίνηση γίνεται από την μητρική εταιρεία που προφανώς αποσκοπεί στην αύξηση κερδών και μεγεθών , έστω και λανθασμένη πολλές φορές , ακολουθεί την λογική "κόψε τον λαιμό σου". Πάντα μιλώντας για το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Όσον αφορά DHL/UPS δεν τις λαμβάνω καν υπόψιν γιατί δεν έχουν Πανελλαδικό δίκτυο , όπως και τις 260 και κάτι εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στο Μητρώο της ΕΕΤΤ ως πάροχοι ταχυδρομικών υπηρεσιών. Προφανώς και μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας εφόσον δραστηριοποιούνται τοπικά σε πόλεις με υψηλή πυκνότητα. Και ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το νο.1 παγκοσμίως DHL και το νο. 3 UPS , οπότε έχουμε να κάνουμε με μεγέθη και εμπειρία παγκόσμιας κλίμακας που ξεπερνάει τα δικά μας στενά όρια της αγοράς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Πρόσφατο σε αυτή την κατεύθυνση η αγορά ηλεκτρισμού με προφανή οφέλη για τους καταναλωτές.

Αναφέρεσαι στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, dtzgr είπε

Αναφέρεσαι στις ρυθμιζόμενες χρεώσεις;

Στην συνολική λειτουργία της αγοράς. Πλέον οι παραγωγοί πουλάνε στο Κράτος υπερχονδρική και κατόπιν αγοράζουν ως εμπορεία χονδρική με την ίδια τιμή βάσης και τέλος καθορίζουν τα τιμολόγια τους για πώληση στην λιανική. Πλήρης διαφάνεια και υγιής ανταγωνισμός , εφόσον όλοι ξεκινούν από μηδενική βάση αγοράζοντας στην ίδια τιμή.

Οι ρυθμιζόμενες χρεώσεις είναι καπέλα του κράτους που υπάρχουν σε όλους τους παρόχους και ρυθμίζονται από το Κράτος , άσχετα αν κάποιες εταιρείες επιλέγουν να απορροφήσουν το σύνολο ή μέρος από αυτές στην τιμολογιακή τους πολιτική.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πήγα χθες στα κεντρικά της γενικής στου Ρέντη. ( 10 μέρες εκεί τα πράγματα ). Ευγενέστατη δεν μπορώ να πω η υπάλληλος μου είπε πως έχουν φύγει και πάνε στην περιοχή που μένω αύριο θα τα παραλαβεις . χαρα εγω αντε λέω επιτέλους.

Σήμερα  παίρνω τηλ το κατάστημα γενικησ που είναι να πάνε μου λένε δεν έχουν έρθει.ακομα στα κεντρικά είναι.

  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...