Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

1 λεπτό πριν, stelios18120 είπε

Εφόσον έχει δρομολογηθεί και είναι σε μεταφορά η στους κουριερ δεν γίνεται ακύρωση τυπικά. 

Απλά δεν παραλαμβάνεις την παραγγελία σου ή ανοίγεις στον κουριερ και λες δεν θα παραλάβω επιστροφή πίσω το δέμα και τέλος. 

μια χαρα γινεται.

ας ειχαν ενημερωσει εξ αρχης απο το καταστημα οτι θα παραλαβω σε 15-20 μερες.

η ευθυνη δικια τους ειναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Μόλις τώρα, guido είπε

μια χαρα γινεται.

ας ειχαν ενημερωσει εξ αρχης απο το καταστημα οτι θα παραλαβω σε 15-20 μερες.

η ευθυνη δικια τους ειναι

Άλλο λέω, άλλο λες, δεν καταλαβες τι είπα, οκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, stelios18120 είπε

Άλλο λέω, άλλο λες, δεν καταλαβες τι είπα, οκ.

καταλαβα.

απλά επιλέγω την ευθεία ακύρωση με το καταστημα για να ξερουν και συγκεκριμένα το λογο, απο ενα γενικο "αρνηση παραλαβης"

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, guido είπε

καταλαβα.

απλά επιλέγω την ευθεία ακύρωση με το καταστημα για να ξερουν και συγκεκριμένα το λογο, απο ενα γενικο "αρνηση παραλαβης"

Τώρα μιλάς σωστά 👍👍

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators
29 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Διαβάζω κάθε λέξη από όσα γράφεις , αλλά επιλέγω να μην απαντήσω γιατί στρέφεσαι εναντίον συγκεκριμένης εταιρείας , την οποία και δεν εκπροσωπώ. Εφόσον η κουβέντα ανοίξει σε ευρύτερο πλαίσιο και χωρίς συναισθηματισμούς χαρά μου να συζητήσουμε.

Υ.Γ. Δεν νοιώθω την ανάγκη να απολογηθώ για κανέναν , τα έχω πολύ καλά με τον ευατό μου και με την επαγγελματική μου συνέπεια , απλά εκφράζω μια οπτική που ποτέ δεν λέγεται σε μη επίσημες γραμμές και που κρίνοντας από τις επιθετικές και ειρωνικές απαντήσεις πολλών ούτε υπάρχει και η διάθεση να ακουστεί.

Λάθος κατάλαβες, αυτά τα περιστατικά δεν είναι μόνο μίας εταιρίας.

Τα κλωτσίδια στα κουτιά ήταν σε άλλη, για παράδειγμα. Ο αλήτης που ήθελε να πάρει από τον πατέρα μου παραπάνω λεφτά για "εγγυημένη ώρα παράδοσης", σε τρίτη εταιρία.

Εσύ, πάλι, ούτε ξέρω ποια εταιρία εκπροσωπείς, ούτε με ενδιαφέρει κιόλας. Τα χαΐρια των εταιριών ταχυμεταφορών τα τρώω στη μάπα εδώ και τουλάχιστον δυόμισι δεκαετίες, δεν θα τις μάθω τώρα.

Κι αν θες να νομίζεις πως αυτά είναι φήμες και "καφενειακού επιπέδου" κουβέντα, ελεύθερα. 

 

  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον ημουν απο τους τυχερους που μεσω ACS , παραγγελια που εκανα κατι μελανια απο Κατερινη την Δευτερα το μεσημερι , χτες το απογευμα  κατα τις 7 μου παραδοθηκαν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα... Το μεγα;λο θεμα με τις εταιρειες curier εμφανιζεται  κυριως εδω στην Αττικη και στην Θεσσαλονικη... Επειδη ειναι κλειστα τα καταστηματα και αγοραζει ολος ο κοσμος online...Μονο με υπομονη γινεται...Απλα και οι εταιρειες δεν περνουν ατομα γιατι τους κοστιζει... Και μετα απο 1-2 μηνες θα τους διωξουν,,,

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπορουν να παρουν με συμβαση 2-3 μηνων και να ειναι ενταξει απεναντι στους εργαζομενους και οι εργαζομενοι απεναντι τους.Αν προτιμουν να τους "χαλαει το ονομα" για το κοστος επιπλεον εργαζομενων , επιλογη τους ειναι. Απο τη μερια μας, οσο μπορουμε εμεις, ας μην τους επιλεγουμε...

Επεξ/σία από leolipop
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, guido είπε

ζητησα μολις ακυρωση παραγγελιας απο Κωτσοβολο, γιατι το δεμα αραζει εδω και 5 μερες στα κεντρικα ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗΣ της Γενικής Ταχυδρομικής.

με acs απο άλλο μαγαζι μου ηρθε σε δυο μέρες.

οπότε αστειότητες για covid-19 κτλ να τα πούνε σε άλλους

απλά δεν μπορουν τα παιδια

 

Έκανα sign in μετά από δεν-ξερω-ποσα-χρονια στο forum για να απαντήσω στον φίλο, πως έκανα ακριβώς το ίδιο πράγμα:

Τρίτη, παραγγελία από Πλαίσιο μίας φωτογραφικής μηχανής, Πέμπτη με ενημερώνουν πως το παρέδωσαν Γεν. Ταχυδρομική για παράδοση (ασχολίαστο το Πλαίσιο που το έδωσε σε κουριερ ενώ με είχε διαβεβαιώσει ότι θα έρθει με μεταφορική το προιόν).

Παρασκευή πρωί ζητώ ακύρωση γιατί γνωρίζω πολύ καλά τις αθλιότητες της Γεν. Ταχυδρομικής.

Τρίτη μεσημέρη η κάμερα σπίτι μου. Παίρνω τηλέφωνο το Πλαίσιο να ζητήσω εξηγήσεις, έκπληκτοι μου λένε πως έστειλαν το αίτημα στον κούριερ και πως το αρμόδιο τμήμα τους διαβεβαίωσε πως όλα θα πήγαιναν καλώς και θα προωθούσαν την ακύρωση εκεί που πρέπει.

Τελικά εμένα η δουλειά μου έγινε κάπως αναίμακτα αυτή τη φορά, εύχομαι το ίδιο και σε σένα.

 

ΥΓ: Να σημειωθεί πως ούτε εγώ ούτε το Πλαίσιο λάβαμε ποτέ κωδικό αποστολής από Γεν. Ταχυδρομική. Εικάζω πως δεν ασχολούνται καν με το tracking αυτές τις μέρες, άσχετο δέμα φαινόταν στον Ρέντη ένα τριήμερο μέχρι που εμφανίστηκε στην πόρτα μου.

Επεξ/σία από steeltongued
clarity
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα τρελαθουμε εδωμέσα.

1) Κανείς δεν ειναι τρελός να περιμένει αυτους τους χρόνους παράδοσης με τόσο φόρτο. Τα site δεν τα ενημερώσανε αλλα αυτο είναι δευτερεύον. Κοινή λογική δεν βλάπτει.

2) Το κόλπο αυτο το κανουν εδώ και χρόνια η γενική ταχυδρομική και η ACS.

Η γενική ταχυδρομική δεν πέρναγε ποτέ. Η ACS έβαζε και καλα αυτοκόλλητο οτι πέρασε.(Αν τονβρίσκατε στην πόρτα, θα σας έλεγε έγινε λαθος δεν το έχω μαζί).

Προφανως δεν μπορει ενας άνθρωπος να μοιρασει τοσα δέματα (700-800 κοκ), οπότε καταφευγανε σε αυτη την τακτική απο παλιά.

[Οι άνθρωποι ηταν εξαντλημένοι και εξαφανίζονταν με την πρώτη ευκαρία απο αυτες τις εταιρίες].

Δεν είναι συγκεκριμένα καταστήμα, (να δεχθώ οτι έτσι ξεκίνησε?), το δοκιμάσανε, έπιασε και φυσικά το κάνουν όλοι!

3) Ειναι κερδισμενοι απο τα τοσα χρονια που πληρωνοντουσαν για παραδοση και (δεν) σε επαιρναν ούτε ενα τηλεφωνο να πας να παρεις το δέμα. Αν δεν μπορουν αυτην την περιοδο που εχουν τοση κινηση να ανταπεξελθουν, αν στενοχωριουνται που εχουν παραπανω πελατεια, παραδεχονται ακριβως την κοροϊδια.

Αφήστε τα κροκοδείλια δάκρυα.

4) Ξερετε εσεις κανεναν εμπορο να γκρινιαζει επειδη θα εχει για δυο μηνες 10-πλάσια πελατεια ? Τι επιχερηματικό μοντέλο ειναι αυτο; Δηλαδή είχαν κάνει τοσο optimize που δουλεύανε στο 97% και ηταν τοσο efficient ?

 

 

Επεξ/σία από Dvs
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θέλω να βάλω κι άλλη μια προσέγγιση ... 

Οκ εν μέσω πανδημίας ψώνισα λοιπόν Online από κατάστημα, αυτοί άμεσα την επόμενη μέρα το πρωί το έστειλαν μέσω κούριερ ... 

Όπως έγραψα σε προηγούμενο post απο τις 23/3 περίμενα...

Απόφάσισα λοιπόν αντί να χάνω το χρόνο μου να προσπαθώ να βρω την courier (με τα κατεβασμένα τηλέφωνα),
πήρα τελικά το κατάστημα ώστε να επικοινωνήσουν αυτοί και να βρουν τρόπο να μου  στείλουν την παραγγελία.

Η πρώτη τους απάντηση ήταν αν μπορώ να πάω εγώ Πειραιά να το πάρω ... να φύγω δηλ. από Άνω Γλυφάδα και να πάω εκεί... Προφανώς και γέλασα... 

Για να μην πολυλογώ μόλις είπα να ακυρώσουν την παραγγελία guess what....το τακτοποίησαν από το κατάστημα και την επόμενη μέρα (χθες συγκεκριμένα) ήρθε το δέμα

Ναι μεν η ευθύνη παράδοσης είναι της courier (που δεν τηρεί τους χρόνους), αλλά το κατάστημα είναι υπεύθυνο να εξυπηρετήσει την παραγγελία του ...
ποσώς με ενδιαφέρει με ποιά κουριερ συνεργάζεται κι αν η κουριερ έχει προβληματα...

Εγώ σαν καταναλωτής πλήρωσα και το προιόν και το κόστος μεταφοράς σαν υπηρεσία στο σύνολο ... 

Γιατί πρέπει εγώ μετά να "τρέχω" να προσπαθώ να βρω ακρη με την κουριερ για να παραλάβω;  Να βρει δικό του μέσο το κατάστημα να στέλνει, αλλιώς να μην δέχεται παραγγελίες και να ενημερώνει συγκεκριμένα για τους χρόνους παράδοσης και αν θα υπάρξει καθυστέρηση.

 

  • Like 6
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να μην προσβληθεί κανένας και με χαρακτηρίσει "καφενείο" δεν θα αναφέρω όνομα εταιρίας αν και όλοι καταλαβαίνουμε για ποια θα μιλήσω. Είχα 3 κρούσματα "περάσαμε αλλά δεν σας βρήκαμε". 

1ο ελειπα εγώ αλλά ηταν σπίτι η σύζυγος με 2 μωρά 3μηνων ,οποτε θεώρησα οτι μπορεί να τα άλλαζε μπορεί να τα έκανε μπάνιο μπορεί μπορεί μπορεί... και να μην άκουσε το κουδούνι και πήγα στο κοντινό υποκατάστημα για παραλαβη . Το αστείο είναι οτι ηταν 2 τετράγωνα παρακάτω απο το καταστημα που εκανα την αγορά ,5 ευρώ χαμένα.

2ο Ειμουν σπίτι ,μου έρχεται μύνημα στο viber οτι δεν με βρήκαν κατεβαινω κάτω βρίσκω χαρτάκι κολλημένο με ωρα 5 λεπτα νωρίτερα. Δεν είχα δυνατά μουσική, δεν εκανα μπάνιο ,δεν είχα προσωρινή κώφωση . Ανεβαίνω σπίτι ρωταω και τη σύζυγο αν άκουσε κουδούνι μου λέει όχι ,κατεβαινω κάτω χτυπάω το κουδούνι για να σιγουρευτω πως δουλεύει (εννοείται δούλευε) παίρνω τηλ το αναφέρω ήρεμα στη κοπελα (δεν μου φταίει αυτή σε κάτι).

3ο ΕΙΜΑΙ σπίτι και καπνιζω στο μπαλκόνι (όσοι έχετε παιδιά με συμπονειται) βλέπω το κούριερ να έρχεται (μένω στο 1ο όροφο) ,σταματάει εξω απο τη πυλωτη τρεχω στο θυροτηλεφωνο να του ανοιξω και βλέπω απο τη κάμερα να φτάνει στην είσοδο να αφήνει χαρτάκι και να φεύγει. Μέχρι να βάλω παπούτσια να κατεβω είχε φύγει (βλακεία μου έπρεπε να αρχίσω τις φωνές απο το θυροτηλεφωνο.

Δεν ξέρω αν φταίει η εταιρία, αν έχει δωσει τέτοιες εντολές δηλαδή και μου φαίνεται και βλακεία να έρχεται άνθρωπος μέχρι εκεί χωρίς το δέμα μου μονο με χαρτάκι, εκτός και αν εκεί που πρέπει να στείλει βαν με πράγματα για να κάνει οικονομία στη βενζίνη,ασφάλεια, σερβίς αυτοκινήτου στέλνει ενα ταλαιπωρο ανθρωπο με ενα παπί και προφανώς το 1/10 των λειτουργικών εξόδων.

Απο τοτε πριν κάθε παραγγελία παίρνω τηλ το κατάστημα και αν συνεργάζεται με την συγκεκριμένη εταιρία δεν παραγγελνω. Δεν έχω πενταευρα για πέταμα ούτε όρεξη να τσακωνομαι. Μια καθυστέρηση είναι λογική και είμαι γενικά ήρεμος και υπομονετικός σαν άνθρωπος, αλλά την κοροϊδία δεν την ανεχομαι.

  • Like 6
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Απο παλιά, τους παίρνω τηλεφωνο ή μαιλ μεσα απο το site οτι το δεμα δεν το παίρνω απο εκει.

Αν θέλουν να το φέρουν ξανα αλλιώς θα γυρίσει πίσω. Και μόλις γυρίσουν πολλά πίσω, ας τα βρουν με τον πελάτης τους γιατι δεν τα παραδίδουν.

--------------------------

Τα ΕΛΤΑ είναι άδεια τώρα. Ας στείλουν τίποτα και με αυτους

Επεξ/σία από Dvs
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Χωρις να θελω να κανω το δικηγορο του διαβολου,αλλα επειδη απλα εχω δει και τις 2 πλευρες,η κατασταση στις αποθηκες αυτο το διαστημα ειναι ΤΡΑΓΙΚΗ.

Χωρις να με ενδιαφερει να κανω συζητηση,γραφω απλα για να εμπεδωσουν  καποιοι εδω μεσα οτι και οι υπαλληλοι των κουριερ ειναι ανθρωποι,δεχονται μεγαλη πιεση και ειναι λογικο να μη μπορουν να ανταπεξελθουν σε τετοιο φορτο εργασιας.

Δε με ενδιαφερει να ακουσω σαν απαντηση το "ας παρουν ατομα" κτλ,το γραφω καθαρα για να εμπεδωσετε εσεις οτι η κατασταση ειναι απελπιστικη και οτι ειναι δεδομενο οτι τα δεματα σας θα καθυστερησουν.

Εδω να τονισω οτι 3 δικα μου δεματα,απο ιδιωτη σε ιδιωτη,ηρθαν κανονικα στην ωρα τους,εκτος απο το ενα που αργησε μια μερα γιατι ερχοταν απο την Κω στην Καλαματα.

Το κακο το προκαλουν ( και το λουζονται κιολας ) οι εκατονταδες παραγγελιες των "φυλακισμενων" μεσω eshop. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/4/2020 στις 1:13 ΠΜ, shyster είπε

ας πω και γω την αποψη μου για ολο αυτο το χαος και γενικα την κατασταση που υπαρχει μιας και ειμαι διανομέας σε εταιρία courier

το όλο πρόβλημμα υπάρχει στον ''ανταγωνισμό'' για να μπορέσει η κάθε μεταφορική να κάνει ''πελάτες'' αναγκάζεται και ρίχνει το κόστος των μεταφορικών που σημαίνει πως αν κάποιος θελήσει απλα να στειλει ένα δέμα εχει χρέωση περίπου 12 ευρω όταν θα γίνεις πελάτης η χρέωση είναι κοντά στα 2 ευρώ όπως καταλαβαίνεται η διαφορά είναι πολύ μεγάλη. σε αυτά τα 2 ευρώ περίπου 1 ευρώ πέρνει το κατάστημα που σε κάνει πελάτη και κάπου στα 20 λεπτά το κατάστημα το οποίο θα σου παραδώσει το δέμα και τα υπόλοιπα 90 περίπου λεπτα τα παίρνει η ''μαμά'' εταιρία η οποία αναλαμβάνει τα υπόλοιπα. αν σκεφτείτε πως ένας μέτριος προς καλός διανομέας στο οχτάωρο μπορεί να διακινήσει κοντά στα 80 δέματα το κέρδος το οποίο φέρνει στο κατάστημα είναι κοντά στα 16 ευρώ λιγότερα δηλαδή από το μεροκάματο του. γι αυτό παρατηρείτε και η ελλειψη στόλου σε αρκετά καταστήματα γι αυτό και πολύ διανομείς δουλευουν παραπάνω από οχτω ώρες χωρίς φυσικά να πληρώνονται για αυτό και αρκετές εταιρίες δεν εχουν την δυνατότητα να πάρουν περισσότερο προσωπικό γιατί το κέρδος του καταστήματος είναι μικρό.

περί χαρτάκια και οτι απλά παμε και τα κολλάμε είναι απλά τραγικό κάποιος να το σκεφτεται αυτό και τι εννοω. θα φτασω εκεί που είναι να φτάσω ποιος ο λόγος να μην χτυπήσω το κουδούνι και απλά να κολλήσω το χαρτακι και να φύγω?? για να μου πουν να το ξαναπάω την επόμενη ημέρα?? δεν υπάρχει λογική. σίγουρα μπορεί να υπάρξουν και διανομείς οι οποιοι δεν θα ερθουν εκεί και απλα θα scannaroun το αντικείμενο αν δεν βρείτε χαρτάκι τότε ναι υπάρχει η πιθανότητα να μην ήρθε αλλά δεν πιστεύω πως είναι πολιτική του εκάστοτε καταστήματος. 

περι ρέστων ρε παιδιά ξεκινάμε όλοι με κάποια χρήματα σαν αρχικό ταμείο μου έχει τύχει να ξεκινήσω με 70 ευρώ σε 5ευρα και 10ευρα και κανα 20αρικο σε κέρματα στον τέτρατο πελάτη δεν είχα, όλοι με 50 ευρω και 20ευρω δεν είμαστε τράπεζα θα πρέπει ανα 20 λεπτα να σταματάω και να ψάχνω κάποιον να μου χαλάσει και αν θα μου χαλάσει, έχεις παραγγείλει ξέρεις το ποσό φρόντισε να έχεις το ακριβές αντίτιμο

άλλο τραγελαφικό παμε σε πολυκατοικία και δεν υπάρχει πουθενά το όνομα στο κουδούνι και παραπονιουνται όλοι μα εκεί ήμουν να έπερνε τηλ οταν εφτασε, όχι ρε φίλε courier ειμαι δεν είμαι τηλεφωνητής ούτε η νικολούλη για να ψάχνω να σας βρω

τα δέματα τα οποία έρχονται ταλαιπωρημένα απλα να ξέρετε πως ένα δέμα για να φτάσει στα χέρια σας θα αλλάξει περίπου 4-5 αυτοκίνητα και περίπου 20 χέρια σκεφτείτε τώρα για πόσα χιλιάδες δέματα μιλάμε καθε μέρα και πόσα ανθρώπινα και μη ατυχήματα μπορεί να συμβούν

η εταιρία στην οποία εργάζομαι ψάχνει για διανομείς και ως δια μαγειας δεν ερχεται κανενας.οι τελευταίοι που ήρθαν πριν τον κορωνοιο άντεξαν περίπου 20 μέρες οι καινούριοι που εχουμε είναι λύσεις ανάγκης, αρκετοί δεν ξέρουν την δουλειά και ναι όσο και να σου φαίνεται περίεργο πρέπει να την γνωρίζεις, όσοι ντελιβεράδες ήρθαν τους οποιους τους προσφέρεις πρωινή δουλεια μηχανάκι ή αυτοκίνητο της εταιρίας με μηδέν προσωπικά έξοδα δεν την πάλεψαν, δεν ξέρουν δρόμους δεν ξέρουν πως να δουλευουν εγω βγάζω 80 δέματα και οι καινουριοι βγάζουν 50.

και πάμε στα των ημερών η εταιρία courier που εργάζομαι μπορει να εξυπηρετήσει γύρω στα 600 δέματα εδω και 2 εβδομάδες τα δέματα που έρχονται είναι πάνω απο 800 οπως καταλαβαίνεται τα 200 δέματα δεν μπορουν να διαχειριστούν τα 200 δεματα επι δεκα μερες εχουν γίνει κοντα στα 2000 δέματα πραγματικά τέτοιο χάλι δεν έχω ξανα δει. τηλεφωνα δεν σηκώνουμε γιατι δεν προλαβαίνουμε γιατι αυτός ο οποίος θα πρέπει να σηκώνει το τηλ χάνει χρόνο ψάχνοντας να βρει κάποιο δέμα, γιατί θα πρέπει να εξηγούμε τον λόγο για τον οποίο το δέμα του δεν έχει φτάσει όπως θα έπρεπε στο σπίτι του. γιατί στην ερώτηση του πότε θα το πάρω την απάντηση δεν την ξέρουμε. γιατι θα πάρει τηλ και  θα μας πει εγώ εκείνη την ώρα δεν ήμουνα σπίτι γιατί δεν με πείρατε τηλ να σας πω τι ωρα θα είμαι να περάσετε λες και ο κάθε διανομέας έχει μόνο το δικό του δέμα και κανένα άλλο. γιατί ο κάθε πικραμένος χωρίς κωδικό αποστολής παίρνει τηλ και μας λέει θέλω το δέμα μου τώρα αλλά και για πολλούς άλλους λόγους. γιατί δεν πέρνουμε τηλ να ενημερώσουμε την άφηξη  του δέματος σκεφτείτε 800 δέματα να πέρναμε τηλ πόσες εργατοώρες χρειάζεται για να ενημερώσουμε για την άφηξη τους, μόνο απο ένα λεπτό το κάθε τηλ 800 λεπτά δηλαδή 13,5 ώρες. πραγματικά όλοι οι διανομείς αυτή την στιγμή δουλεύουν κοντά στις 10 ώρες, 10 ώρες πάνω σε 2 ρόδες ή πίσω από ένα τιμόνι. αυτή την περίοδο η διαδικασία της επίδοσηςτων αντικειμένων έχει αλλάξει , παλιά ανεβαίναμε  και δίναμε το δέμα, πλέον πρέπει να κατέβει ο παραλήπτης, περιττό να σας πω πόσα λεπτά κάνουν οι περισσότεροι να κατέβουν

και το τραγικό της ημέρας έτσι για το τέλος. πηγαίνω σε τύπισα δέμα το οποίο έιχε αντικαταβολή 7 ευρώ, χτυπάω κουδούνι μετα από 5 λεπτα και αφου δεν εχει απαντήσει ετοιμάζω να γράψω χαρτάκι κατεβαίνει και μου λέει τι είναι αυτό??? της λέω δέμα είναι αντικαταβολή 7 ευρώ αααααα μου λέει ξέρω τι είναι, είναι ένα κραγιόν αλλά δεν έχω τώρα να πληρώσω θα περάσω από εκεί να το πάρω. η συγκεκριμμένη ''απασχόλησε'' έναν διανομέα για να της πάει ένα δέμα το οποίο δεν είναι άμεσης ανάγκης το οποίο δεν το πήρε με αποτέλεσμα να μην φύγει απο την αποθήκη αλλά να συνεχίζει να υπάρχει και να πιάνει χώρο και θα στηθεί στην ουρά για να το παραλάβει  , ρε μην ζείτε στον κόσμο σας είμαστε σε περίεργη φάση, είμαστε σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης περιττές αγορές όπως κραγιόν παπουτσια και αρώματα δεν χρειάζονται αφήνουμε πίσω άλλα δέματα τα οποία είναι σημαντικότερα όπως φάρμακα

συγγνώμη για το σεντόνι αλλά δεν άντεχα καλό σας βράδυ και υπομονή αυτές τις μέρες

Ντελιβεράς είμαι απο σουβλατζίδικο...Και σε περιοχή που ΔΕΝ ΗΞΕΡΑ έβγαζα με ΔΙΚΟ ΜΟΥ ΜΗΧΑΝΑΚΙ/ΣΕΡΒΙΣ αλλα πληρωμενες βενζίνες στο 8ωρο 75-80 στοπ παραδώσεις και παραλαβές σε περίοδο Οκτώβρη-Δεκέμβρη.Μισθός 600 ευρώ.Δεν αξίζει.Πήγα σε πίτσα και ηρέμησα.Και μιλάμε για υποκατάστημα μεγάλης εταιρίας...Και είχα την περιοχή ένα μηχανάκι μόνος μου και ήταν ένα αμάξι ακόμα στην ίδια περιοχή...Και σχετικά μεγάλη περιοχή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...