Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Όντας εργαζόμενος σε εταιρεία ταχυμεταφορών σε μεγάλο περιφερειακό κατάστημα πλέον σε διοικητική θέση στα operations έχοντας περάσει πρακτικά από όλα τα πόστα , διαπιστώνω πόσο στρεβλή εικόνα έχει σχηματίσει ο κόσμος για τον κλάδο των ταχυμεταφορών βασιζόμενοι σε φήμες.

Ότι νομίζετε ότι ξέρετε , ότι θεωρείτε πως γνωρίζετε , ότι πιστεύετε που σας λέει ο ξάρδερφος που έκανε κούριερ για 6 μήνες και "ξέρει τα κόλπα" είναι όλα αηδίες. Δεν γνωρίζει κανείς το παραμικρό για τον τρόπο λειτουργίας και τιμολόγησης μιας εταιρείας ταχυμεταφορών αν δεν έχει κάνει την δουλειά σε διοικητικό επίπεδο. Ούτε καν οι οδηγοί δεν ξέρουν πολλά βασικά πράγματα για την λειτουργία των δικτύων και της τιμολόγησης , γιατί φυσικά δεν είναι αυτή η δουλειά τους.

Τι να πρωτοσχολιάσω? Το ανεκδιήγητο και γελοίο αφήγημα του "αφήνουν χαρτάκια χωρίς να έχουν τα δέματα μαζί"? Από την στιγμή που ένα δέμα θα χρεωθεί σε έναν οδηγό ( κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει έστω και με τον ισχυρισμό ότι εικονικά γίνεται σε επίπεδο μηχανογράφησης , γιατί γίνεται ) αυτός ο οδηγός είναι υπόχρεος σε αυτή την αποστολή μέχρι να το παραδώσει ή να το γυρίσει πίσω στην αποθήκη όπου θα του ξεχρεωθεί με υπογεγραμμένη υπεύθυνη δήλωση κατά την πρόσληψη του και πολλά πολλά μικρά γραμματάκια. Και ας πούμε ότι έχει χρεωθεί 50 αποστολές , με μέση αντικαταβολή στο καθένα 70 ευρώ οπότε μιλάμε για 3,500 σε αξία εμπορευμάτων. Και έστω ότι δεν τα παίρνει ποτέ μαζί του και μένουν στην αποθήκη όπου ένας πονηρός συνάδελφος τσιμπάει ένα iphone των 1.100 ευρώ και το βάζει στην τσαντούλα του. Μαντέψτε ποιός θα το πληρώσει το τηλεφωνάκι!! Ποιός υπάλληλος αν δεν είναι παντελώς ηλίθιος θα δεχτεί αυτό το ρίσκο? 

Το ότι "ήμουν σπίτι όλη μέρα εγώ και 47 συγγενείς μου , οι γείτονες και η 5η στρατιά και κανείς δεν χτύπησε το κουδούνι". Εμείς μπορούμε να αποδείξουμε ότι ήρθαμε , εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι όντως ήσουν σπίτι? Όχι...

Το ότι εμπιστεύεστε και κάνετε αγορές από σελίδες στο φβ και στο ινστα όπου ούτε τηλέφωνο επικοινωνίας δεν έχουν για να μιλήσετε και είναι αποθήκες με Πακιστανούς στο Κερατσίνι , αλλά σας κοροιδεύει η κούριερ που δεν σας φέρνει το δέμα την επόμενη μέρα , 1-2 , με τηλέφωνο πριν την παράδοση και μια σπανακόπιτα με φρεντο ντεκαφ για δώρο όπως σας διαβεβαίωσαν?

Ότι γίνεται αυτομάτως νόμος το οτιδήποτε γράφει ο καθένας στις παρατηρήσεις μιας ηλεκτρονικής αγοράς ή η οποιαδήποτε άλλη απαίτηση χωρίς να αναγράφεται πουθενά ούτε στους επίσημους τιμοκαταλόγους και όρους των εταιρειών ταχυμεταφορών ούτε και στα ηλεκτρονικά καταστήματα , και φυσικά δωρεάν?

Ότι τα 3 ευρώ μεταφορικά θεωρούνται τεράστιο κόστος και γίνονται ανούσιες συγκρίσεις με εταιρείες του εξωτερικού όταν μόνο οι απαιτήσεις του Δημοσίου σε ΦΠΑ , φόρους , προκαταβολές εισοδήματος , εισφορές κτλ είναι σε δυσθεώρητα επίπεδα όταν την ίδια στιγμή δέχεστε να πληρώνετε ένα κομμάτι ύφασμα από το Μπαγκλαντές που έχει μηδαμινό κόστος 30-40 ευρώ?

Δεν υπάρχει κουλτούρα σε κανένα επίπεδο στην χώρα , και οι αγορές μέσω ιντερνετ και όλα τα κομμάτια της αλυσίδας που τις αποτελούν δεν θα μπορούσε να είναι η εξαίρεση. Δυστυχώς ο κλάδος των ταχυμεταφορών έχει τρομερές στρεβλώσεις για τις οποίες ο μοναδικός που δεν είναι υπαίτιος είναι ο πελάτης , και ακόμα χειρότερα αυτός που πάντα την πληρώνει. 50-50 η ευθύνη ανάμεσα σε κουριερ και e-shops με τους μεν να έχουν φτάσει τις τιμές σε εξευτελιστικό σημείο και να μην βγαίνουν για να παρέχουν αυτό για το οποίο πληρώνονται και τους δε να δίνουν ψεύτικες υποσχέσεις για να κλείσουν μια πώληση.

Το τονίζω , ο σωστά ενημερωμένος πελάτης που με όμορφο τρόπο και σεβασμό απέναντι στους εργαζόμενους πάσης φύσης εταιρείας , διεκδικεί αυτό για το οποίο πληρώνει έχει τον αμέριστο σεβασμό όλων και θα σκιστούμε να τον εξυπηρετήσουμε.Και αυτός ο πελάτης ναι έχει πάντα όλα τα δίκια με το μέρος του. Ο πελάτης που έχει παντελή άγνοια , απαιτεί , βρίζει , φωνάζει και χτυπιέται χωρίς να ξέρει επειδή έτσι νομίζει πως θα περάσει το δικό του , όπως έχουμε μάθει να κάνουμε γενικά σε αυτή την χώρα , δεν έχει κανένα δίκιο και το όποιο μπορεί να είχε αυτομάτως το χάνει.

Όπως έχω προτείνει δεκάδες φορές από την μέρα που ξεκίνησαν όλες αυτές οι καταγγελίες για τις "κακές" κούριερ που "κοροιδεύουν" τον κόσμο η λύση είναι μια και πρέπει να εφαρμοστεί καθολικά. Παύση όλων των παραλαβών αποστολών , μοίρασμα του στοκ που υπάρχει στις αποθήκες μέχρι να αδειάσουμε , αναθεώρηση των τιμοκαταλόγων με τιμολογήσεις που ανταποκρίνονται στα πραγματικά λειτουργικά κόστη και συνολική αναμόρφωση των υπηρεσιών και του μοντέλου λειτουργίας. Και όσο πάρει , 2-3-6 μήνες , να μηδενίσουν ταμεία από πολλούς μεγαλοεπιχειρματίες του φβ που τώρα σηκώνουν παντιέρα και τα ξαναλέμε από Σεπτέμβριο. Κάτι που φυσικά δεν πρόκειται να γίνει ποτέ , συνεπώς η ταλαιπωρία για όλους μας , εργαζόμενους και πελάτες , θα συνεχιστεί.

Αυτές είναι οι αλήθειες που ποτέ δεν λέγονται γιατί δεν αρέσουν σε κανέναν. Παρόλα αυτά είναι οι μόνες αλήθειες απέναντι στις φήμες του καφενείου.

Έχεις δίκιο, σίγουρα το επιχειρείν είναι ιδιαίτερα ακριβό σπορ στην Ελλάδα, και αντιλαμβάνομαι τις δυσκολίες και τα έξοδα που έχει να αντιμετωπίσει η οποιαδήποτε εταιρία σήμερα (όχι μόνο οι ταχυμεταφορές).

Αλλά για να ικανοποιήσω την περιέργειά μου, και μιας που έχουμε την τιμή να γράφει στο φόρουμ κάποιος του κλάδου, θα εκφράσω κάποιες απορίες:

1. Ως διοικητικό στέλεχος πόσο πιστεύεις πως πρέπει να κοστίζει στον πελάτη η μεταφορά ενός δέματος από μία περιοχή της Αθήνας σε μία άλλη; Εννοώ ώστε να καλύπτονται όλα τα έξοδα και οι υποχρεώσεις την εταιρίας, καθώς φυσικά και αυτό το ποσοστό κέρδους που πρέπει να υπάρχει. Εν ολίγοις, με ποια τιμή θα ήταν ικανοποιημένη η εταιρία κούριερ.

2. Το κατάστημα/εταιρία σου πόσες μέρες δίνει ως χρονικό όριο παράδοσης από την μία άκρη της Αθήνας στην άλλην;

3. Δεδομένου του παραπάνω χρόνου, άμα στείλω σήμερα κάτι (ακόμη και με το κόστος που έδωσες στο ερώτημα 1), θα έχει φτάσει στην άλλη άκρη της Αθήνας μέσα στο χρονοδιάγραμμα που έθεσες;

Αναφέρεσαι στα προβλήματα που προέκυψαν αυτή την περίοδο. Το καταλαβαίνω, έχει αναστατωθεί όλη η αγορά. Δεν σχολίασες, όμως, όλα τα προβλήματα που υπήρχαν και από προ-κορωνοϊού εποχές. Όταν το πρόβλημα είναι ευρύτερο και προϋπάρχον, οι λύσεις δεν μπορούν να είναι εφήμερες και προσωρινά "μπαλώματα". Και το τεράστιο ιστορικό θεμάτων που έχουν οι εταιρίες ταχυμεταφορών στην Ελλάδα δείχνει πως δεν υπήρχε ουδέποτε διάθεση για λύση. Πως ποτέ δεν έγιναν οι προσλήψεις που έπρεπε. Πως ποτέ δεν έγινε η αναδιοργάνωση που έπρεπε. Πως ποτέ δεν έγιναν οι έλεγχοι που έπρεπε. Δεν ξέρω εάν είναι αυτό επειδή βόλευε κάποιους οικονομικά, ή επειδή υπήρχε εφησυχασμός λόγω της γενικότερης ανεπάρκειας που χαρακτήριζε (και εξακολουθεί να χαρακτηρίζει) τον κλάδο, αλλά μην μας παρουσιάζεις ως πρόβλημα τα όσα προέκυψαν αυτή την περίοδο. Προβλήματα (τεράστια κιόλας) υπήρχαν και από πριν. Εάν είχαν λυθεί από τότε, τώρα με λίγο ζόρι θα έβγαινε μια χαρά η δουλειά. Από πριν έλειπε προσωπικό. Από πριν έλειπαν οχήματα. Από πριν διοχετεύονταν υπερελάχιστα χρήματα στα τοπικά καταστήματα (τα οποία να υπενθυμίσω τρώνε όλο το λούκι και τρέχουν μανιωδώς κάθε μέρα). 

Οι μόνοι που δεν φταίνε σε όλο αυτό το πρόβλημα, εκτός από τους πελάτες που ανέφερες, είναι και τα τοπικά καταστήματα. Διότι όσο αυξάνονται εκθετικά τα δέματα/γράμματα που στέλνονται, αυξάνονται και οι ανάγκες προσωπικού και οχημάτων στα τοπικά (και μη) καταστήματα. Αντίστοιχα, αυξάνονται εκθετικά και τα έσοδα της εταιρίας. Συνεπώς, γιατί δεν δίνεται μεγαλύτερο μέρος αυτών των εσόδων στα τελικά καταστήματα που καλούνται να διαχειριστούν αυτόν τον χαμό παρά τις τραγικές ελλείψεις που ήδη έχουν; Γιατί εξακολουθούν να κρατάνε μόνο τα 0,20€ από τα 3-4€ που πληρώνει ο πελάτης για μεταφορικά;

Δεν λέω πως σαν εταιρία δεν έχεις υπέρογκα έξοδα (που πρέπει προφανώς να καλύψεις). Λέω, όμως, πως για την μακροχρόνια λειτουργία σου καθώς και για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη καταστημάτων και πελατών, πρέπει κάποιες φορές να μειώσεις λίγο τα δικά σου κέρδη και να διοχετεύσεις χρήματα εκεί που πρέπει ώστε να αντιμετωπιστούν οι όποιες δυσκολίες (ήτοι στα καταστήματα για προσλήψεις). Και συγγνώμη που θα το πω αυτό, αλλά μένω σε επαρχία. Όλοι γνωστοί είμαστε εδώ, όπως και τα άτομα που εργάζονται στα τοπικά καταστήματα τέτοιων εταιριών. Κατ' ομολογία τους, λοιπόν, μόνο αυτό δεν έχουν κάνει οι εταιρίες ταχυμεταφορών.

Μακάρι να βγω ψεύτης και να μην ισχύουν τα όσα έγραψα. Οι εμπειρίες πάντως όλων μας, καθώς και όσων εργάζονται σε τέτοια καταστήματα, είναι οι χειρότερες. Και μόνο η ίδια η εταιρία μπορεί να τα διορθώσει. Ούτε του Κράτους υποχρέωση είναι να σώσει την εταιρία σου από την κακοδιαχείριση, ούτε του πελάτη.

Προφανώς δεν θίγω εσένα συγκεκριμένα, το δεύτερο πρόσωπο ενικού χρησιμοποιήθηκε απλά για να δώσω παραστατικότητα και να περάσω τις σκέψεις μου.

Επεξ/σία από magnam
Τυπογραφικά.
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, dimikout89 είπε

Όντας εργαζόμενος σε εταιρεία ταχυμεταφορών σε μεγάλο περιφερειακό κατάστημα πλέον σε διοικητική θέση στα operations έχοντας περάσει πρακτικά από όλα τα πόστα , διαπιστώνω πόσο στρεβλή εικόνα έχει σχηματίσει ο κόσμος για τον κλάδο των ταχυμεταφορών βασιζόμενοι σε φήμες.

 

Ως μάνατζερ πλέον, λοιπόν, θα σου πρότεινα να προσπαθήσεις να αποκαταστήσεις την "στρεβλή" εικόνα που έχει ο κόσμος για τις εταιρίες κούριερ βελτιώνοντας τις υπηρεσίες που προσφέρετε.

Η λογική "τα κάνουμε όλα καλά, εσείς δεν καταλαβαίνετε" εκτός από βολική για το big boss, δεν βγάζει πουθενά μακροπρόθεσμα.

Η πρακτική "αφήνω χαρτάκι-δεν σηκώνω τηλέφωνο-έλα από το κατάστημα" είναι δεδομένη και διαδεδομένη και αληθής 100 % και αποδεικνύεται από τις ουρές που έχουν τα καταστήματα courier.

Δεν μιλώ για την εποχή του ιού, αρκετά πράγματα συγχωρούνται τέτοιες εποχές. Μιλώ για το προηγούμενο διάστημα.

 

Επεξ/σία από Bomber-21
  • Like 6
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά όσοι περιμένετε κουριερ κλάψτε μαζί μου. Μετά από επίσκεψη στην ACS Αμπελοκήπων αντίκρυσα 2 φορτηγά δέματα που δεν χωράνε στο υποκατάστημα. Μιλάμε για αύξηση 800% στις παραγγελίες. Μου είπαν ότι δεν πιστευούν ούτε οι ίδιοι τον τόσο μεγάλο όγκο παραγγελιών. Έχω και βιντεο αλλά δεν θα ήθελα να το ανεβάσω εδώ.

Off the record μου ειπαν για έως 15 μέρες καθυστέρηση λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναλαμβάνουν και άλλες δουλειές όταν έχουν ήδη υπερφορτωθείτόσο.

 

Επεξ/σία από n4sleep
  • Like 1
  • Sad 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω μονο με Speedex δεν ειχα προβλημα. ΕΛΤΑ 2 φορες μου εδωσε το δεμα σε αλλον με ιδιο ονομα ενω ειχα την δικη μου διευθυνση επανω αλλα και το κινητο τηλεφωνο και χωρις να ζητησει ταυτοτητα. Ευτηχως ηταν γνωστος και τα πηρα μονος μου.

Γενικη Ταχυδρομικη μετρια.Ερχετε σπιτι χωρις να ενημερωσει. Αλλα τουλαχιστον τα φερνει lol

ACS πραγματικα οτι χειροτερο. Δεν μου εχει φερει ουτε μια φορα παραγγελια στο σπιτι. Εκτος απο 1-2 παραγγελιες που τοτε δουλευε ο κολλητος μου και μου τα εφερνε αυτος. Καθε φορα εβρισκα χαρτακι στην πορτα εισοδου ενω ημουν μεσα. Να μου ζητανε περισσοτερα χρηματα απο οτι αναγραφει η αποδειξη κτλ και τωρα εχω δεμα που καθεται απο τις 3/4 . Για να δουμε ποτε θα θυμηθουν να μου το φερουν.

Επεξ/σία από Amix
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

παραγγελεια απο το πλαισιο την κυριακη , μου ηρθε ειδοποιηση σημερα οτι την στειλαν με Γενικη και θα μου στηλουν το tracking , μολις εσκασε ο courrier ,ηρθε σε κατι ωρες !! Ειναι θεμα περιοχής καθαρά. Εμενα προσωπικα δεν μου εχει δημιουργησει πρόβλημα ποτε καμία μεταφορική (ουτε καν τα Ελτα-Courrier) , απο την αλλη δυο μηνες τωρα χωρις ταχυδρομειο κανονικο.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ να πω την αλήθεια έχω συνεργαστεί κατα καιρούς με όλες τις κούριερ σχεδον (speedex και γενική πιο πολύ acs και ελτα κουριερ λιγότερο).
Η speedex ήταν μακράν πιο φιλότιμη και στις χρεώσεις της και στην εξυπηρέτηση βέβαια θα μου πεις παίζει ρόλο και το κατάστημα, αν αυτός που το έχει είναι για τον .. όσο καλή και να είναι η μαμά εταιρία, δεν θα την ξαναπροτιμήσεις.

Η γενικη κάπου το 2012-14 νομιζω ηταν πολυ καλυτερη απ'τις υπολοιπες σε χρεωσεις και χρονο παραδωσης τωρα πια όχι τόσο. η acs πάντα ήταν και παραμένει φαρμακείο αλλά ποιοτική σίγουρα... Δεν έχω πάρει σχεδον ποτέ δέμα που να έχει "πολεμήσει". πιο παλιά το τηλέφωνο έπεφτε σύννεφο: "περάσαμε και δεν σας βρήκαμε ελάτε να το πάρετε απ'το μαγαζί το δέμα σας" ή αν ήταν αντικαταβολή/συστημένο και αργούσες πάνω απο 1-2 λεπτά να βγεις είχε φύγει ο διανομέας πιο γρήγορα απ'τον flash και πήγαινες στο κατάστημα ελεγες "βγηκα και ειχε φυγει" και σου λεγανε "ας εβγαινες νωριτερα εχει και αλλες παραδοσεις να κανει δε θα περιμενει εσενα" τώρα έχουν διορθωθεί.
Τα ΕΛΤΑ απ'την άλλη είναι πονεμένη ιστορία. θα ρωτήσεις 10 υπαλλήλους μια συγγεκριμένη ερώτηση με τον ίδιο ακριβώς τρόπο και θα πάρεις 10 διαφορετικές απαντήσεις.
στο μόνο που συμφωνούν όλοι είναι οι χρεωσεις και δεν σου χαρίζουν ούτε γραμμάριο "είναι 2 κιλά και 1 γραμμάριο άρα θα υπολογιστεί στην μεγαλύτερη κατηγορία και αντι για 3 θα πληρώσεις 23 ευρώ (τυχαίες τιμές.. δε θυμάμαι χρεώσεις τώρα)" απ'το 17 ως το 19 είχαν βελτιωθεί αρκετά.. απ'τα τέλη 18 αρχές 19 και μετά dejavu δέματα τα έστελνες και πήγαιναν μετά απο μια βδομάδα παρόλο που πλήρωνες για παράδοση σ/κ,άλλα τους έλεγες "σημάδεψέ τα σαν εύθραυστα"  σου λέγανε "οκ" (παίρνανε τη σφραγίδα και βαράγανε λες και σφυριλατούσαν το εξκάλιμπερ και μετά το πέταγαν αδιάφορα κάτω) πήγαινε μετά σπασμένο στον πελάτη, τους έλεγες "ρε παιδια τι πραγματα ειναι αυτα? ποιος θα με πληρωσει τώρα που το σπάσατε?" σου λέγανε "και που ξερεις αν το σπασαμε εμεις και δε γινεται τιποτα ας προσεχες και αλλη φορα να τους λες να το ανοιγουν μπροστα στον διανομεα και αν ειναι σπασμενο να μην το παραλαβουν" και γενικά άλλα λόγια ν'αγαπιόμαστε. 

Το συμπέρασμα ειναι οτι δεν υπάρχει σωτηρία.. ή θα πληρώνεις πανάκριβες κούριερ DHL UPS κλπ και θα είσαι 1000% σίγουρος ή θα πολεμάς με τις υπόλοιπες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, vagos789 είπε

Δείτε πως έρχεται ντυμένος και με τι όχημα ο υπάλληλος της ups και συγκρίνετε με speedex acs κτλ

ups μακραν οι καλυτεροι. αν πχ αποφαζισαν να φτιαξουν δικτυο στα βαλκανια θα εσβηναν ολες τις αλλες courier. βεβαια ειναι και πανακριβοι αλλα οτι πληρωσεις παιρνεις.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγω εδω και 15 μερες περιμενω παραγγελια απο eshop(εχω παρει πολλες φορες πραγματα και ειναι η πρωτη φορα που αργει τοσο πολυ).Βεβαια παλαια νομιζω οτι οι ιδιοι εστελναν τις παραγγελιες τωρα τα δινουν σε μια εταιρεια fiscourier(δεν την εχω ξανακουσει).Πηρα τηλεφωνο καμια συννενοηση μαζι τους την παρακαλεσα απλα μια μερα πριν να με ειδοποιησουν και μου λει εμεις οταν ειναι απο εξω παιρνουμε τηλεφωνο αντε βγαλε ακρη....!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, n4sleep είπε

Παιδιά όσοι περιμένετε κουριερ κλάψτε μαζί μου. Μετά από επίσκεψη στην ACS Αμπελοκήπων αντίκρυσα 2 φορτηγά δέματα που δεν χωράνε στο υποκατάστημα. Μιλάμε για αύξηση 800% στις παραγγελίες. Μου είπαν ότι δεν πιστευούν ούτε οι ίδιοι τον τόσο μεγάλο όγκο παραγγελιών. Έχω και βιντεο αλλά δεν θα ήθελα να το ανεβάσω εδώ.

Off the record μου ειπαν για έως 15 μέρες καθυστέρηση λόγω της πρωτόγνωρης κατάστασης. Δεν καταλαβαίνω γιατί αναλαμβάνουν και άλλες δουλειές όταν έχουν ήδη υπερφορτωθείτόσο.

Κλαιω μαζι σου..Τοσο καιρο ηθελα να φτιαξω build και τωρα που το παρειγγειλα δεν βλεπω να το παιρνω ποτε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Dannie είπε

Εγω εδω και 15 μερες περιμενω παραγγελια απο eshop(εχω παρει πολλες φορες πραγματα και ειναι η πρωτη φορα που αργει τοσο πολυ).Βεβαια παλαια νομιζω οτι οι ιδιοι εστελναν τις παραγγελιες τωρα τα δινουν σε μια εταιρεια fiscourier(δεν την εχω ξανακουσει).Πηρα τηλεφωνο καμια συννενοηση μαζι τους την παρακαλεσα απλα μια μερα πριν να με ειδοποιησουν και μου λει εμεις οταν ειναι απο εξω παιρνουμε τηλεφωνο αντε βγαλε ακρη....!

οι μικρες courier που δεν εχουν δικο τους δικτυο συνεργαζονται με acs, γενικη κ.α.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, dimikout89 είπε

ι να πρωτοσχολιάσω? Το ανεκδιήγητο και γελοίο αφήγημα του "αφήνουν χαρτάκια χωρίς να έχουν τα δέματα μαζί"?

μας κοροιδευεις ρε φιλε? Οταν λογο των αγγελιων οι περισσοτεροι εδω εχουν εμπειρια με τετοιες πρακτικες των courier τι πας να δικαιολογησεις? Οταν μου χει τυχει 10 φορες μεσα στο 2020 να μην χτυπαει το κουδουνι και να ειμαστε οντως αρκετα ατομα στο σπιτι. Οταν εχω κλειστει απ εξω απο το σπιτι και περιμενω κλειδαρα  μπροστα απο την πολυκατοικια για 2 ωρες και μου ερχεται μηνυμα οτι "περασαμε και δεν σας βρηκαμε" τι θες πιστεψω?

Μονο η dhl ειναι αψογη

  • Like 11
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dannie είπε

Εγω εδω και 15 μερες περιμενω παραγγελια απο eshop(εχω παρει πολλες φορες πραγματα και ειναι η πρωτη φορα που αργει τοσο πολυ).Βεβαια παλαια νομιζω οτι οι ιδιοι εστελναν τις παραγγελιες τωρα τα δινουν σε μια εταιρεια fiscourier(δεν την εχω ξανακουσει).Πηρα τηλεφωνο καμια συννενοηση μαζι τους την παρακαλεσα απλα μια μερα πριν να με ειδοποιησουν και μου λει εμεις οταν ειναι απο εξω παιρνουμε τηλεφωνο αντε βγαλε ακρη....!

Εμενα παλι ενω χθες με περνουν τηελεφωνο και μου λενε οτι η παραγγελια ειναι στο καταστημα (που οντως ηταν συμφωνα με το site τους) και θα μου την φερουν τις επομενες ωρες δεν ηρθε κανενας. Ουτε σημερα τιποτα. Μπαινω site να ξαναελεγξω και βλεπω οτι η παραγγελια μου προωθειταο προς το καταστημα. Μα καλα αφου εχθες ηταν εδω τι εγινε τωρα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, Dannie είπε

Εγω εδω και 15 μερες περιμενω παραγγελια απο eshop(εχω παρει πολλες φορες πραγματα και ειναι η πρωτη φορα που αργει τοσο πολυ).Βεβαια παλαια νομιζω οτι οι ιδιοι εστελναν τις παραγγελιες τωρα τα δινουν σε μια εταιρεια fiscourier(δεν την εχω ξανακουσει).Πηρα τηλεφωνο καμια συννενοηση μαζι τους την παρακαλεσα απλα μια μερα πριν να με ειδοποιησουν και μου λει εμεις οταν ειναι απο εξω παιρνουμε τηλεφωνο αντε βγαλε ακρη....!

Σήμερα παρέλαβα από eshop παραγγελία που είχε γίνει την προηγούμενη Δευτέρα 30/3. Στις 09.00 με πήραν τηλέφωνο ότι 13-15 θα φέρουν το πακέτο. Όντως κατά τις 15.20 ήρθε. Το πακέτο όμως δεν είχε περιτύλιγμα μεταφορικής. Ήταν τυλιγμένο μεν αλλά με σακούλα eshop και ο τύπος ήταν με κλούβα όχι μηχανάκι. Υπάρχει περίπτωση να έχει το eshop δικούς του courrier ή χρησιμοποιεί λέτε κάποια μεταφορική πέραν των γνωστών?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Greektrooper είπε

Σήμερα παρέλαβα από eshop παραγγελία που είχε γίνει την προηγούμενη Δευτέρα 30/3. Στις 09.00 με πήραν τηλέφωνο ότι 13-15 θα φέρουν το πακέτο. Όντως κατά τις 15.20 ήρθε. Το πακέτο όμως δεν είχε περιτύλιγμα μεταφορικής. Ήταν τυλιγμένο μεν αλλά με σακούλα eshop και ο τύπος ήταν με κλούβα όχι μηχανάκι. Υπάρχει περίπτωση να έχει το eshop δικούς του courrier ή χρησιμοποιεί λέτε κάποια μεταφορική πέραν των γνωστών?

Το eshop  εχει δικα του μεταφορικα αυτοκινητα..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...