Προς το περιεχόμενο

Courier και Ελλαδα.


elpaso1

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Μα από το 0 θα καθορίζεται και σε αυτή την περίπτωση με εγγυημένη την ελάχιστη δυνατή τιμή για την ελάχιστα βασική υπηρεσία , που είναι από σημείο σε σημείο (όπου σημείο κατάστημα περιοχής εταιρείας) και τιμολόγηση από εκεί και πέρα σε πλαίσια ανταγωνισμού. Πρόσφατο σε αυτή την κατεύθυνση η αγορά ηλεκτρισμού με προφανή οφέλη για τους καταναλωτές.

Η Αττική είναι σημείο αναφοράς καθώς εκεί διεκπεραιώνεται ο κύριος όγκος των αποστολών λόγω πληθυσμού , παρόλα αυτά εγώ προτιμώ να εκτιμώ συνολικά την δυναμική των δικτύων Πανελλαδικά.

Τα ΕΛΤΑ παρέχουν ταχυδρομικές υπηρεσίες και έχουν υπό την ομπρέλα τους και τα Πόρτα Πόρτα , συνεπώς αναφέρομαι σε αυτά ως όμιλο όχι καθαρά στο κομμάτι ταχυδρομείο.

Στον κόσμο του franchising δυστυχώς τα πράγματα είναι διαφορετικά από αυτά που μας μάθανε στα Πανεπιστήμια. Οι συμβάσεις ελάχιστες φορές είναι υπέρ των franchisees και οποιαδήποτε κίνηση γίνεται από την μητρική εταιρεία που προφανώς αποσκοπεί στην αύξηση κερδών και μεγεθών , έστω και λανθασμένη πολλές φορές , ακολουθεί την λογική "κόψε τον λαιμό σου". Πάντα μιλώντας για το τι συμβαίνει στην πραγματικότητα.

Όσον αφορά DHL/UPS δεν τις λαμβάνω καν υπόψιν γιατί δεν έχουν Πανελλαδικό δίκτυο , όπως και τις 260 και κάτι εταιρείες που είναι εγγεγραμμένες στο Μητρώο της ΕΕΤΤ ως πάροχοι ταχυδρομικών υπηρεσιών. Προφανώς και μπορούν να παρέχουν υπηρεσίες υψηλότερης προστιθέμενης αξίας εφόσον δραστηριοποιούνται τοπικά σε πόλεις με υψηλή πυκνότητα. Και ας μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για το νο.1 παγκοσμίως DHL και το νο. 3 UPS , οπότε έχουμε να κάνουμε με μεγέθη και εμπειρία παγκόσμιας κλίμακας που ξεπερνάει τα δικά μας στενά όρια της αγοράς.

μιλας για την φουσκα της ενεργειας? που ο καθε ενας ονομαζεται παραγωγος χωρις στην ουσια να κανει παραγει αλλα με το να αγοραζει απτην δεη? οπως εγινε με της τηλεπικοινωνιες? που μεχρι τωρα ολες οι εταιρειες ηταν μαγκες με τις πλατες του δικτυου του ΟΤΕ?και το κρατος δεν αφηνει τον οτε να ριξει τις τιμες γιατι θα αποτελουσε ''αθεμιτο ανταγωνισμο'' στις αλλες εταιρειες? με συγχωρεις αλλα αυτο δεν ειναι επιχειρηματικοτητα . ειναι το συστημα που μας εφερε ως εδω. 

επισης με βαση τα προηγουμενα λεγομενα σου ολοι εμεις ειμαστε θυματα μαζικης παρανοιας? μαντελα εφεκτ κι ετσι?αλλη δουλεια δεν εχουμε να κανουμε δυσφημιση στην καθε courier. εγω προσωπικα εχω στειλει εγγραφα με κουριερ με εξτραχρεωση για γρηγορη παραδοση σε γραμματεια πανεπιστημιου και τελικα ΄΄δεν βρηκαμε... δεν μπορεσαμε να παραδοσουμε κτλπ΄΄,  acs ειπε οτι δεν βρηκε παραληπτη  ωρες γραφειου σε γραφειο που παντα υπαρχει καποιος. λες οτι οι εταιρειες δεν βγαινουν με τετοιες χρεωσεις. γενικη και acs κερδη εκατομυριων εχουν ας ριξουν και μερικα για επενδυσεις. εχουν καταντησει τα ελτα πιο γρηγορα απο τα courier.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 2,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

2 λεπτά πριν, billiboo είπε

μιλας για την φουσκα της ενεργειας? που ο καθε ενας ονομαζεται παραγωγος χωρις στην ουσια να κανει παραγει αλλα με το να αγοραζει απτην δεη? οπως εγινε με της τηλεπικοινωνιες? που μεχρι τωρα ολες οι εταιρειες ηταν μαγκες με τις πλατες του δικτυου του ΟΤΕ?και το κρατος δεν αφηνει τον οτε να ριξει τις τιμες γιατι θα αποτελουσε ''αθεμιτο ανταγωνισμο'' στις αλλες εταιρειες? με συγχωρεις αλλα αυτο δεν ειναι επιχειρηματικοτητα . ειναι το συστημα που μας εφερε ως εδω. 

επισης με βαση τα προηγουμενα λεγομενα σου ολοι εμεις ειμαστε θυματα μαζικης παρανοιας? μαντελα εφεκτ κι ετσι?αλλη δουλεια δεν εχουμε να κανουμε δυσφημιση στην καθε courier. εγω προσωπικα εχω στειλει εγγραφα με κουριερ με εξτραχρεωση για γρηγορη παραδοση σε γραμματεια πανεπιστημιου και τελικα ΄΄δεν βρηκαμε... δεν μπορεσαμε να παραδοσουμε κτλπ΄΄,  acs ειπε οτι δεν βρηκε παραληπτη  ωρες γραφειου σε γραφειο που παντα υπαρχει καποιος. λες οτι οι εταιρειες δεν βγαινουν με τετοιες χρεωσεις. γενικη και acs κερδη εκατομυριων εχουν ας ριξουν και μερικα για επενδυσεις. εχουν καταντησει τα ελτα πιο γρηγορα απο τα courier.

Ποιός είναι ο "καθένας" που ονομάζεται παραγωγός θέλεις να μου τους αναφέρεις? 

Αν πιστεύεις ότι αγοράζουν από την ΔΕΗ πρέπει να σε πληροφορήσω ότι δεν γνωρίζεις καλά το πλαίσιο που λειτουργεί πλέον η αγορά της ενέργειας. ΔΕΗ πλέον είναι παραγωγή και εμπορία. 2 κομμάτια. ΑΔΜΗΕ διανέμει , ΔΕΔΔΗΕ διαχειρίζεται βλάβες και συνδέσεις. Ανεξάρτητες αρχές και οι δύο. 

Παραγωγός και εισαγωγέας μπορεί να γίνει ο καθένας που μπορεί να το υποστηρίξει και όχι δεν αγοράζει από την ΔΕΗ που προφανώς θυμάσαι.

Αν κάπου είπα πως είναι όλοι θύματα μαζικής παράνοιας ή έδωσα άδικο στους πελάτες καθολικά βγάζοντας καθαρές τις εταιρείες ταχυμεταφορών , παρακαλώ να το κάνεις μια παράθεση για να απολογηθώ. Όπως αναφέρεστε εσείς σε "κάποιους" αντίστοιχα αναφέρομαι και εγώ σε "κάποιους". Μόνο που το δικό μου δείγμα "κάποιου" είναι χιλιάδες φορές μεγαλύτερο λόγω επαγγελματικής ενασχόλησης , συνεπώς έχω ευρύτερη και πιο αποστασιοποιημένη οπτική , και εκεί φαίνεται να διαφωνούμε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 7/4/2020 στις 11:49 ΠΜ, dimikout89 είπε

Όντας εργαζόμενος σε εταιρεία ταχυμεταφορών σε μεγάλο περιφερειακό κατάστημα πλέον σε διοικητική θέση στα operations έχοντας περάσει πρακτικά από όλα τα πόστα , διαπιστώνω πόσο στρεβλή εικόνα έχει σχηματίσει ο κόσμος για τον κλάδο των ταχυμεταφορών βασιζόμενοι σε φήμες.

Ότι νομίζετε ότι ξέρετε , ότι θεωρείτε πως γνωρίζετε , ότι πιστεύετε που σας λέει ο ξάρδερφος που έκανε κούριερ για 6 μήνες και "ξέρει τα κόλπα" είναι όλα αηδίες. Δεν γνωρίζει κανείς το παραμικρό για τον τρόπο λειτουργίας και τιμολόγησης μιας εταιρείας ταχυμεταφορών αν δεν έχει κάνει την δουλειά σε διοικητικό επίπεδο. Ούτε καν οι οδηγοί δεν ξέρουν πολλά βασικά πράγματα για την λειτουργία των δικτύων και της τιμολόγησης , γιατί φυσικά δεν είναι αυτή η δουλειά τους.

Τι να πρωτοσχολιάσω? Το ανεκδιήγητο και γελοίο αφήγημα του "αφήνουν χαρτάκια χωρίς να έχουν τα δέματα μαζί"? Από την στιγμή που ένα δέμα θα χρεωθεί σε έναν οδηγό ( κανείς δεν μπορεί να το αμφισβητήσει έστω και με τον ισχυρισμό ότι εικονικά γίνεται σε επίπεδο μηχανογράφησης , γιατί γίνεται ) αυτός ο οδηγός είναι υπόχρεος σε αυτή την αποστολή μέχρι να το παραδώσει ή να το γυρίσει πίσω στην αποθήκη όπου θα του ξεχρεωθεί με υπογεγραμμένη υπεύθυνη δήλωση κατά την πρόσληψη του και πολλά πολλά μικρά γραμματάκια. Και ας πούμε ότι έχει χρεωθεί 50 αποστολές , με μέση αντικαταβολή στο καθένα 70 ευρώ οπότε μιλάμε για 3,500 σε αξία εμπορευμάτων. Και έστω ότι δεν τα παίρνει ποτέ μαζί του και μένουν στην αποθήκη όπου ένας πονηρός συνάδελφος τσιμπάει ένα iphone των 1.100 ευρώ και το βάζει στην τσαντούλα του. Μαντέψτε ποιός θα το πληρώσει το τηλεφωνάκι!! Ποιός υπάλληλος αν δεν είναι παντελώς ηλίθιος θα δεχτεί αυτό το ρίσκο? 

Το ότι "ήμουν σπίτι όλη μέρα εγώ και 47 συγγενείς μου , οι γείτονες και η 5η στρατιά και κανείς δεν χτύπησε το κουδούνι". Εμείς μπορούμε να αποδείξουμε ότι ήρθαμε , εσύ μπορείς να αποδείξεις ότι όντως ήσουν σπίτι? Όχι...

Το ότι εμπιστεύεστε και κάνετε αγορές από σελίδες στο φβ και στο ινστα όπου ούτε τηλέφωνο επικοινωνίας δεν έχουν για να μιλήσετε και είναι αποθήκες με Πακιστανούς στο Κερατσίνι , αλλά σας κοροιδεύει η κούριερ που δεν σας φέρνει το δέμα την επόμενη μέρα , 1-2 , με τηλέφωνο πριν την παράδοση και μια σπανακόπιτα με φρεντο ντεκαφ για δώρο όπως σας διαβεβαίωσαν?

Ότι γίνεται αυτομάτως νόμος το οτιδήποτε γράφει ο καθένας στις παρατηρήσεις μιας ηλεκτρονικής αγοράς ή η οποιαδήποτε άλλη απαίτηση χωρίς να αναγράφεται πουθενά ούτε στους επίσημους τιμοκαταλόγους και όρους των εταιρειών ταχυμεταφορών ούτε και στα ηλεκτρονικά καταστήματα , και φυσικά δωρεάν?

 

Αυτές είναι οι αλήθειες που ποτέ δεν λέγονται γιατί δεν αρέσουν σε κανέναν. Παρόλα αυτά είναι οι μόνες αλήθειες απέναντι στις φήμες του καφενείου.

οριστε η παραθεση , εδω εγω διαβαζω οτι αμφισβητεις τα λεγομενα μας αρα ή λεμε ψεματα ή ειμαστε παρανοικοι. σου ανεφερα και προσωπικα παραδειγματα αλλα δεν βλεπω να εχεις γνωμη για αυτα.

εαν κανω λαθος για την δεη τοτε συγγνωμη. με τον οτε παντως προσφατα αρχισαν οι εταιρειες να κανουν δικο τους δικτυο.

Επεξ/σία από billiboo
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, billiboo είπε

οριστε η παραθεση , εδω εγω διαβαζω οτι αμφισβητεις τα λεγομενα μας αρα ή λεμε ψεματα ή ειμαστε παρανοικοι. σου ανεφερα και προσωπικα παραδειγματα αλλα δεν βλεπω να εχεις γνωμη για αυτα.

Συνεχίζω να μην βλέπω την καθολικότητα που αναφέρεις.Αμφισβητώ τα λεγόμενα "κάποιων" όχι όλων. Πιθανόν να μην γίνεται σαφές , συνεπώς το διευκρινίζω. Και αν πιστεύεις ότι στα 10 παράπονα υπάρχουν 10 αλήθειες τότε εντάξει είμαι ένας κακεντρεχής ηλίθιος που βγήκε να γράψει σε φόρουμ για να ξεφτιλιστεί. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια φορά εγω τα Stan Smith που έχω παραγγείλει βλέπω να περνάει το καλοκαίρι και να μην τα έχω πάρει . Δεν πειράζει υπομονή. Θα τα βάλω του χρόνου το καλοκαίρι.μια φορά δεν περναει ι η μόδα τους.

Επεξ/σία από mp123
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Συνεχίζω να μην βλέπω την καθολικότητα που αναφέρεις.Αμφισβητώ τα λεγόμενα "κάποιων" όχι όλων. Πιθανόν να μην γίνεται σαφές , συνεπώς το διευκρινίζω. Και αν πιστεύεις ότι στα 10 παράπονα υπάρχουν 10 αλήθειες τότε εντάξει είμαι ένας κακεντρεχής ηλίθιος που βγήκε να γράψει σε φόρουμ για να ξεφτιλιστεί. 

καλα προφανως υπαρχουν και καταστηματα courier που δουλευουν σωστα κτλπ και εγω ειχα καποιες καλες εμπειριες  ομως δυστηχως δεν ειναι ο κανονας ειναι οι εξαιρεσεις. μπορει εσυ πραγματικα να προσπαθεις να δουλευουν ολα ρολοι κτλπ αλλα και παλι εισαι η εξαιρεση. μια και δουλευεις σε courier θα ηθελες να μας πεις εαν οριζεται χρονικο οριο για την παραδοση? πχ 9-11 κτλπ? γτ μονο 1 φορα εχει γινει αυτο σε εμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Super Moderators

Θα επαναλάβω για πολλοστή φορά πως αυτά που αντιμετωπίζουμε τώρα όλοι μας, με τις καθυστερήσεις, τα εξαφανισμένα δέματα, τα χαρτάκια απουσίας κτλ. δεν είναι τωρινά φαινόμενα που προέκυψαν λόγω των ανώμαλων συνθηκών που βιώνουμε.

Προφανώς, εταιρίες που αδυνατούσαν να αντιμετωπίσουν χωρίς καθυστερήσεις γνωστές, σταθερές και δεδομένες εορταστικές περιόδους, θα ήταν παλαβό να περιμέναμε ότι θα μπορούσαν να σταθούν στοιχειωδώς σε μια έκτακτη κατάσταση.

Όμως, για παράδειγμα, η εταιρία που αποφάσισε πάνω στην κρίση να αυξήσει τα τιμολόγιά της (και μετά είχαμε τον τραγέλαφο πως δεν ήξερε, λέει, ο πρόεδρος, τι αποφάσιζαν οι διευθυντές), δεν εμφάνισε πρόβλημα τώρα, είχε πρόβλημα από χρόνια.

Τους εκδότες που φώναξαν τώρα κι έγινε ντόρος, δεν τους λυπάμαι καθόλου γιατί είμαι εντελώς μέσα στο χώρο, συνεργάζομαι με 7 εκδοτικούς και μας είχαν τρελάνει με τη συγκεκριμένη εταιρία.

Από χρόνια τους λέγαμε, μεταφραστές, επιμελητές, εικονογράφοι, όλοι οι εξωτερικοί συνεργάτες δηλαδή, πως μας στήνουν στις παραδόσεις, εμφανίζονται ό,τι ώρα θέλουν, αφήνουν χαρτάκια πως λείπουμε ενώ εμείς καθόμαστε σαν τα θύματα και τους περιμένουμε να παραδώσουν το φάκελο με το βιβλίο για μετάφραση ή με τα συμβόλαια.

Τα ήξεραν αυτά οι εκδοτικοί, χρόνια ήταν αυτή η κατάσταση, δεν φύτρωσαν τώρα όλα αυτά, απλά δεν ξέρω τι τιμές-σκότωμα τους έδινε η εταιρία και είχαν πάει όλοι οι μεγάλοι εκεί, και μας άλλαζαν εμάς τα κλαπέτα. Μάρκετ λίντερ, κατά τα άλλα.

Σε αυτό το περίφημο hub της Πέτρου Ράλλη έχω πάει ένα σωρό φορές για να παραλάβω, γιατί "δεν με βρήκαν". Μέχρι που έστησα καρτέρι το καλοκαίρι, και μόλις είδα τον κούριερ να εμφανίζεται από το μπαλκόνι, τροχάδην κάτω, τρεις όροφοι πιλάλα, ανοίγω την κεντρική είσοδο και τον πέτυχα ενώ κολλούσε σημείωμα απουσίας. Εννοείται πως δεν είχε κανένα πακέτο μαζί. Πότε πρόλαβε να χτυπήσει κουδούνι, να περιμένει ένα εύλογο διάστημα ώστε να αποφανθεί πως αργεί ο παραλήπτης να απαντήσει άρα δεν είναι επάνω και να συμπληρώσει το σημείωμα... Ας μας το πουν οι απολογητές αυτής της τραγικής κατάστασης.

Κι όλα αυτά, διαβάζω τώρα πως είναι συζήτηση καφενειακού επιπέδου και φήμες ή, άντε στο τσακίρ κέφι, "μεμονωμένα περιστατικά".

Γκαπ-γκουπ οι αποκωδικοποιητές στο φόρτωμα στην κλούβα, κλοτσίδια στα πεσμένα κουτιά. Τα έχω γράψει από μήνες. Πολύ πριν μάθουμε πως στην Κίνα πεθαίνουν άνθρωποι από έναν ιό, πόσω μάλλον να φτάσει στα μέρη μας. Αλλά, μάλλον ψέμματα είναι κι αυτά, γιατί άλλη σκορδοκαΐλα δεν είχα παρά να συκοφαντίσω τους άμωμους.

Όταν έδιναν εξευτελιστικές τιμές και έκλειναν τα συμβόλαια (και μας γονάτιζαν στο στήσιμο και στο σημείωμα απουσίας, γιατί προφανώς ό,τι πληρώνεις παίρνεις σε υπηρεσία) ήταν καλά και "ηγέτης της αγοράς" ο καθένας έξυπνος.

Τώρα, αχ μωρέ τα αδικήσαμε τα παιδιά.

 

  • Like 20
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, billiboo είπε

καλα προφανως υπαρχουν και καταστηματα courier που δουλευουν σωστα κτλπ και εγω ειχα καποιες καλες εμπειριες  ομως δυστηχως δεν ειναι ο κανονας ειναι οι εξαιρεσεις. μπορει εσυ πραγματικα να προσπαθεις να δουλευουν ολα ρολοι κτλπ αλλα και παλι εισαι η εξαιρεση. μια και δουλευεις σε courier θα ηθελες να μας πεις εαν οριζεται χρονικο οριο για την παραδοση? πχ 9-11 κτλπ? γτ μονο 1 φορα εχει γινει αυτο σε εμενα.

Για τις παραδόσεις υπάρχει υπηρεσία δέσμευσης ώρας , όπου αναφέρεται σε προκαθορισμένο δίωρο παράδοσης με επιπλέον χρέωση. Τώρα άτυπα , προσωπική μου επιλογή , είναι στο κατάστημα που εργάζομαι να εξυπηρετούνται πρώτοι επιχειρήσεις , δημόσιες υπηρεσίες , νοσοκομεία , φαρμακεία. Συνήθως μέχρι τις 11 έχουμε παραδόσει τα πάντα σε αυτούς τους πελάτες. Για τους υπόλοιπους (ιδιώτες) κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας μπορεί να δοθεί μια εκτίμηση για τον χρόνο παράδοσης με βάση το δρομολόγιο του εκάστοτε οδηγού , κάτι που φυσικά είναι μια εκτίμηση και όχι δέσμευση.

Δεν δουλεύουν όλα ρολόι , προσπαθώ και εγώ και όλοι μας να δουλεύουν αλλά πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν προβλήματα. Εκεί που εστιάζω είναι στο να εξαλείφονται στο μέτρο του εφικτού και όσο περνάει από το χέρι μου , καθώς και να διαχειρίζονται προς όφελος των πελατών με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, SB_1957 είπε

Τηλεφώνησε στο κατάστημα όπου βρίσκεται το δέμα και πες του τί λέει το τράκινγ και αν πάλι σου πουν τα ίδια τηλεφώνα στο κατάστημα που το έστειλαν να παραπονεθείς!

Ή και στο κεντρικό κατάστημα της γενικής αν το κατάστημα που το παρήγγειλες δεν μπορεί να σε εξυπηρετήσει.

Τελικά έστειλα εχθές το βράδυ email στο κεντρικό κατάστημα της Γενικής ταχυδρομικής και σήμερα το πρωί μου τηλεφώνησαν και με ρώτησαν που είμαι για να μου φέρουν το δέμα. Τελικά παρέλαβα σήμερα. SB_1957 ευχαριστώ για την απάντηση.😎

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ναι η acs συγκεκριμένα όχι δέσμευση ώρας δεν μπορεί, δέσμευση μέρας, μήνα και χρονιάς δεν είναι σε θέση να κάνει. Όπως προείπα μου πρότειναν σήμερα μήπως να πάω Π. Ράλλη να παραλάβω μόνη μου πακέτο που τάχα μου δήθεν έφυγε απο εκεί 3/4. Πώς βέβαια θα φύγω απο Αγ. Παρασκευή να πάω Π. Ράλλη με απαγόρευση κυκλοφορίας ποιός το ξέρει; τώρα απο 3/4 μέχρι σήμερα που βρίσκεται κανείς δε ξέρει. Μια φορά το Χαλάνδρι λέει δεν παρέλαβε τίποτα ακόμα

άρα να δείτε με μουλάρια τα φέρνουν τόσες μέρες και μέχρι να πιεί νεράκι το ζωντανό, να ξεκουραστεί και να φύγου πάλι ε δεν θα χρειαστούν και 10 μερούλες; μακρύ και πολύωρο το ταξίδι βλέπετε...

Επεξ/σία από marmagia
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, marmagia είπε

ναι η acs συγκεκριμένα όχι δέσμευση ώρας δεν μπορεί, δέσμευση μέρας, μήνα και χρονιάς δεν είναι σε θέση να κάνει. Όπως προείπα μου πρότειναν σήμερα μήπως να πάω Π. Ράλλη να παραλάβω μόνη μου πακέτο που τάχα μου δήθεν έφυγε απο εκεί 3/4. Πώς βέβαια θα φύγω απο Αγ. Παρασκευή να πάω Π. Ράλλη με απαγόρευση κυκλοφορίας ποιός το ξέρει; τώρα απο 3/4 μέχρι σήμερα που βρίσκεται κανείς δε ξέρει. Μια φορά το Χαλάνδρι λέει δεν παρέλαβε τίποτα ακόμα

άρα να δείτε με μουλάρια τα φέρνουν τόσες μέρες και μέχρι να πιεί νεράκι το ζωντανό, να ξεκουραστεί και να φύγου πάλι ε δεν θα χρειαστούν και 10 μερούλες; μακρύ και πολύωρο το ταξίδι βλέπετε...

χαλανδρι και κηφισια που εχω εγω νταλαβερια η ACS ειναι μη μπλεξεις ... 

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ζητησα μολις ακυρωση παραγγελιας απο Κωτσοβολο, γιατι το δεμα αραζει εδω και 5 μερες στα κεντρικα ΑΓ.Ι.ΡΕΝΤΗΣ της Γενικής Ταχυδρομικής.

με acs απο άλλο μαγαζι μου ηρθε σε δυο μέρες.

οπότε αστειότητες για covid-19 κτλ να τα πούνε σε άλλους

απλά δεν μπορουν τα παιδια

Επεξ/σία από guido
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Snoob είπε

Θα επαναλάβω για πολλοστή φορά πως αυτά που βιώνουμε τώρα όλοι μας, με τις καθυστερήσεις, τα εξαφανισμένα δέματα, τα χαρτάκια απουσίας κτλ. δεν είναι τωρινά φαινόμενα που προέκυψαν λόγω των ανώμαλων συνθηκών που βιώνουμε.

Προφανώς, εταιρίες που αδυνατούσαν να αντιμετωπίσουν χωρίς καθυστερήσεις γνωστές, σταθερές και δεδομένες εορταστικές περιόδους, θα ήταν παλαβό να περιμέναμε ότι θα μπορούσαν να σταθούν στοιχειωδώς σε μια έκτακτη κατάσταση.

Όμως, για παράδειγμα, η εταιρία που αποφάσισε πάνω στην κρίση να αυξήσει τα τιμολόγιά της (και μετά είχαμε τον τραγέλαφο πως δεν ήξερε, λέει, ο πρόεδρος, τι αποφάσιζαν οι διευθυντές), δεν εμφάνισε πρόβλημα τώρα, είχε πρόβλημα από χρόνια.

Τους εκδότες που φώναξαν τώρα κι έγινε ντόρος, δεν τους λυπάμαι καθόλου γιατί είμαι εντελώς μέσα στο χώρο, συνεργάζομαι με 7 εκδοτικούς και μας είχαν τρελάνει με τη συγκεκριμένη εταιρία.

Από χρόνια τους λέγαμε, μεταφραστές, επιμελητές, εικονογράφοι, όλοι οι εξωτερικοί συνεργάτες δηλαδή, πως μας στήνουν στις παραδόσεις, εμφανίζονται ό,τι ώρα θέλουν, αφήνουν χαρτάκια πως λείπουμε ενώ εμείς καθόμαστε σαν τα θύματα και τους περιμένουμε να παραδώσουν το φάκελο με το βιβλίο για μετάφραση ή με τα συμβόλαια.

Τα ήξεραν αυτά οι εκδοτικοί, χρόνια ήταν αυτή η κατάσταση, δεν φύτρωσαν τώρα όλα αυτά, απλά δεν ξέρω τι τιμές-σκότωμα τους έδινε η εταιρία και είχαν πάει όλοι οι μεγάλοι εκεί, και μας άλλαζαν εμάς τα κλαπέτα. Μάρκετ λίντερ, κατά τα άλλα.

Σε αυτό το περίφημο hub της Πέτρου Ράλλη έχω πάει ένα σωρό φορές για να παραλάβω, γιατί "δεν με βρήκαν". Μέχρι που έστησα καρτέρι το καλοκαίρι, και μόλις είδα τον κούριερ να εμφανίζεται από το μπαλκόνι, τροχάδην κάτω, τρεις όροφοι πιλάλα, ανοίγω την κεντρική είσοδο και τον πέτυχα ενώ κολλούσε σημείωμα απουσίας. Εννοείται πως δεν είχε κανένα πακέτο μαζί. Πότε πρόλαβε να χτυπήσει κουδούνι, να περιμένει ένα εύλογο διάστημα ώστε να αποφανθεί πως αργεί ο παραλήπτης να απαντήσει άρα δεν είναι επάνω και να συμπληρώσει το σημείωμα... Ας μας το πουν οι απολογητές αυτής της τραγικής κατάστασης.

Κι όλα αυτά, διαβάζω τώρα πως είναι συζήτηση καφενειακού επιπέδου και φήμες ή, άντε στο τσακίρ κέφι, "μεμονωμένα περιστατικά".

Γκαπ-γκουπ οι αποκωδικοποιητές στο φόρτωμα στην κλούβα, κλοτσίδια στα πεσμένα κουτιά. Τα έχω γράψει από μήνες. Πολύ πριν μάθουμε πως στην Κίνα πεθαίνουν άνθρωποι από έναν ιό, πόσω μάλλον να φτάσει στα μέρη μας. Αλλά, μάλλον ψέμματα είναι κι αυτά, γιατί άλλη σκορδοκαΐλα δεν είχα παρά να συκοφαντίσω τους άμωμους.

Όταν έδιναν εξευτελιστικές τιμές και έκλειναν τα συμβόλαια (και μας γονάτιζαν στο στήσιμο και στο σημείωμα απουσίας, γιατί προφανώς ό,τι πληρώνεις παίρνεις σε υπηρεσία) ήταν καλά και "ηγέτης της αγοράς" ο καθένας έξυπνος.

Τώρα, αχ μωρέ τα αδικήσαμε τα παιδιά.

Διαβάζω κάθε λέξη από όσα γράφεις , αλλά επιλέγω να μην απαντήσω γιατί στρέφεσαι εναντίον συγκεκριμένης εταιρείας , την οποία και δεν εκπροσωπώ. Εφόσον η κουβέντα ανοίξει σε ευρύτερο πλαίσιο και χωρίς συναισθηματισμούς χαρά μου να συζητήσουμε.

Υ.Γ. Δεν νοιώθω την ανάγκη να απολογηθώ για κανέναν , τα έχω πολύ καλά με τον ευατό μου και με την επαγγελματική μου συνέπεια , απλά εκφράζω μια οπτική που ποτέ δεν λέγεται σε μη επίσημες γραμμές και που κρίνοντας από τις επιθετικές και ειρωνικές απαντήσεις πολλών ούτε υπάρχει και η διάθεση να ακουστεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, dimikout89 είπε

Για τις παραδόσεις υπάρχει υπηρεσία δέσμευσης ώρας , όπου αναφέρεται σε προκαθορισμένο δίωρο παράδοσης με επιπλέον χρέωση. Τώρα άτυπα , προσωπική μου επιλογή , είναι στο κατάστημα που εργάζομαι να εξυπηρετούνται πρώτοι επιχειρήσεις , δημόσιες υπηρεσίες , νοσοκομεία , φαρμακεία. Συνήθως μέχρι τις 11 έχουμε παραδόσει τα πάντα σε αυτούς τους πελάτες. Για τους υπόλοιπους (ιδιώτες) κατόπιν επικοινωνίας μαζί μας μπορεί να δοθεί μια εκτίμηση για τον χρόνο παράδοσης με βάση το δρομολόγιο του εκάστοτε οδηγού , κάτι που φυσικά είναι μια εκτίμηση και όχι δέσμευση.

Δεν δουλεύουν όλα ρολόι , προσπαθώ και εγώ και όλοι μας να δουλεύουν αλλά πάντα υπήρχαν και θα υπάρχουν προβλήματα. Εκεί που εστιάζω είναι στο να εξαλείφονται στο μέτρο του εφικτού και όσο περνάει από το χέρι μου , καθώς και να διαχειρίζονται προς όφελος των πελατών με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο.

στη σελιδα της εετ λεει οτι οι παραδοσεις παραλαβες γινονται σε προσυμφωνημενο χρονο. επισης βλεπω οτι οι απαντησεις σου κινουνται σε επιπεδο pr και  λιγο πολυ δεν λες και κατι διαφορετικο απο τις επισημες γραμμες. ισως γιαυτο πολλοι να απαντουν ειρωνικα ή και επιθετικα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, guido είπε

ζητησα μολις ακυρωση παραγγελιας απο Κοτσοβολο, γιατι το δεμα αραζει εδω και 5 μερες στην Π. Ραλλη της Γενικής Ταχυδρομικής.

με acs απο άλλο μαγαζι μου ηρθε σε δυο μέρες.

οπότε αστειότητες για covid-19 κτλ να τα πούνε σε άλλους

απλά δεν μπορουν τα παιδια

Εφόσον έχει δρομολογηθεί και είναι σε μεταφορά η στους κουριερ δεν γίνεται ακύρωση τυπικά. 

Απλά δεν παραλαμβάνεις την παραγγελία σου ή ανοίγεις στον κουριερ και λες δεν θα παραλάβω επιστροφή πίσω το δέμα και τέλος. 

Επεξ/σία από stelios18120
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...