Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο ή "ακριβό" μεταχειρισμένο;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Λοιπόν ένα ένα. Πρώτο haha δεν αγνόησα τίποτα, το αμάξι το είδα και το γνώρισα από κοντά κυριολεκτικά προχτές εδώ στας Αγγλίας, ουδέποτε είχα σχέση με κάτι τέτοιο στην Ελλάδα. Εργάζομαι Αγγλία άρα εδώ μαθαίνω τις πληροφορίες μου. Το αν έχει σχέση το κόστος Αγγλίας με το κόστος Ελλάδας μένει να φανεί στην πράξη όταν με το καλό επιστρέψω τον άλλο μήνα και ασχοληθώ ενδελεχώς. 

Τα πλεονεκτήματα που βρίσκω έχουν να κάνουν με το σύνολο του αυτοκινήτου. Έχεις luxury, οικονομία και αξιοπιστία σε ένα πακέτο σε μοντέλο που ακόμα και εδώ Αγγλία σου λέει ο μηχανικός "go for that for your peace of mind , don't go for an audi older than 5 years old". Προφανώς και μπορεί να κάνω λάθος όμως δεν με κερδίζει εύκολα αυτοκίνητο. Ήταν δηλαδή η "σφαλιάρα" που με ώθησε στο να ανοίξω εξ αρχής το θέμα. Δέχομαι όλα τα σφάλματα του αφού δεν με αγγίζει κανένα, μόνος μου εγώ και ο κωλος μου είμαστε. Δεν με απασχολεί παράδειγμα το μειωμένο boot space λόγο μπαταριών. Με ενδιαφέρει όμως η γενικότερη άνεση του σε συνδυασμό με την τρομερή οικονομία βενζίνης μιας και μέσα στην πόλη θα κινείται κατά κύριο λόγο. 

Τρίτον το κόστος του σασμάν αναφέρθηκε από τον άνθρωπο ως κάτι που το συναντάει συχνά στα audi και το κόστος παίζει από 700 λίρες μέχρι και κάποια χιλιάρικα σε βαθμό ασύμφορο να το επισκευάσεις, δεν είναι κάτι σύνηθες στο ct200. Μαζί σου στο ότι στηρίζεται σε παλιά πλατφόρμα εκείνα τα παλιότερα μοντέλα αλλά το ίδιο ισχύει και για τα audi και BMW της ίδιας χρονολογίας. 

Τέλος το ξέρω ότι μπορεί να είναι και παράλογο τη σήμερον ημέρα να σε ενδιαφέρει το "Ιάπωνας, δε σπάει, δε χαλάει" όμως επειδή πέρασα και από scirocco πριν χρόνια για κάποιο διάστημα και το έστειλα σουμπιτο γιατί ήταν μια μαύρη τρύπα που του πετούσα λεφτά ας πούμε ότι ναι έχω ένα θέμα και θέλω κάτι εξ ανατολάς είτε νέο είτε μεταχειρισμένο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Δέχομαι όλα τα σφάλματα του αφού δεν με αγγίζει κανένα, μόνος μου εγώ και ο κωλος μου είμαστε. Δεν με απασχολεί παράδειγμα το 1) μειωμένο boot space λόγο μπαταριών. Με ενδιαφέρει όμως η 2) γενικότερη άνεση του σε συνδυασμό με την τρομερή οικονομία βενζίνης μιας και μέσα στην πόλη θα κινείται κατά κύριο λόγο. 

Τρίτον το κόστος του σασμάν 3) αναφέρθηκε από τον άνθρωπο ως κάτι που το συναντάει συχνά στα audi και το κόστος παίζει από 700 λίρες μέχρι και κάποια χιλιάρικα σε βαθμό ασύμφορο να το επισκευάσεις, δεν είναι κάτι σύνηθες στο ct200. Μαζί σου στο ότι στηρίζεται σε παλιά πλατφόρμα εκείνα τα παλιότερα μοντέλα 4)αλλά το ίδιο ισχύει και για τα audi και BMW της ίδιας χρονολογίας. 

Για αυτο μιλαω συνεχως για confirmation bias. 
 

2) Δεν ειναι ανετο, φημιζεται οτι ειναι απο τα λιγοτερα ανετα της κατηγοριας του. 
3) Και επειδη το ειπε καποιος, γιατι το πιστευουμε και το αναφερεις;  Δεν ειναι καν συχνη βλαβη στα VAG αυτης της γενιας, με ελαχιστα ψαξιμο θα το ειχες δει οτι ειναι αναληθες.
4) Η Bmw 1 series ειναι πλατφορμα του 2011 και οχι του 2009 και επισης ειναι πλατφορμα που σχεδιαστηκε εξαρχης για premium αυτοκινητα, οχι για ενα ... prius του 2009.

Δεκτο οτι σου εχει κανει κλικ και δεκτο οτι προτιμας ιαπωνικο, αλλα μην προσπαθεις να βρεις μειονεκτηματα στα αλλα που δεν υπαρχουν, πχ να αναφερεις κοστος service σε Αγγλια, οταν οι συμφορουμιτες εδω σου λενε οτι για την BMW 1 series πληρωνουν περιπου οσο σε ενα yaris(αλλα εσυ τους αγνοεις και αναφερεις κοστος Αγγλιας σε επισημο service) ή να αναφερουμε για ανεση/ποιοτητα κυλισης του lexus που ειναι γνωστο οτι το συγκεκριμενο ειναι απο τα χειροτερα στην κατηγορια του.

Αυτο ειναι το point μου: να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους. 
Απο την στιγμη που σου εχει κανει κλικ το ct200h, προχωρα αφοβα, δεν ειναι κακο αυτοκινητο και η αγορα αυτοκινητου ειναι αρκετα προσωπικη και το να μας κανει κλικ ειναι πολυ σημαντικο. 

Επεξ/σία από haHa
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σορρι haha αλλά το αμάξι το οδήγησα εδώ μέσα. Δεν ξέρω αν είναι το χειρότερο από τα τρία premium αλλά είναι μια χαρά άνετο, καλύτερο και από 308 και από golf vii. Αν αυτό το κάνει χειρότερο από τα άλλα δύο, so be it. Στην κατανάλωση όμως τα τρώει και τα δύο premium (αλλά δεν είναι δίκαια μάχη καθώς είναι οικονομικοτερο και από yaris στον τομέα αυτό).

Εν πάση περιπτώσει δεν ψάχνω να βρω μειονέκτημα στα άλλα, μάλλον τα πλεονεκτήματα του lexus στα δικά μου θέλω απλά υπερτερούν ως σύνολο. Τι να την κάνω την αίσθηση πίσω κίνησης της BMW όταν δεν με ενδιαφέρει η οδηγική ευχαρίστηση γιατί θυμίζω ότι το αμάξι θα κινείται κυρίως κέντρο Θεσσαλονίκης και δυτικά που είναι μπουρδελα κίνησης και σταμάτα ξεκίνα (αν δεν ξέρεις τι εστι κέντρο θεσσαλονίκης δεν σε αδικώ). Τι να το κάνω το A3 την χλιδή του όταν με μια επίσκεψη στο κέντρο θέλω 20 ευρώ βενζίνα; Ε λοιπόν με το lexus έχω και χλιδή και άνεση και καλύτερη οικονομία. Είναι αυτός που τα κάνει όλα και συμφέρει. Δεν με χαλάει επίσης το γεγονός της φήμης του ως bullet proof αλλά αυτό πάει πακέτο με την προίκα της Toyota. 

Βλέπεις λοιπόν ότι δεν είμαι τρελός που μου κόλλησε το συγκεκριμένο. Έχω λόγους πολλούς να το σκεφτώ σοβαρά. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
37 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

 Τι να το κάνω το A3 την χλιδή του όταν με μια επίσκεψη στο κέντρο θέλω 20 ευρώ βενζίνα; 

Confirmation bias ξανα: αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, τοτε θα πας σε diesel (που τοση ωρα για αυτα συζηταμε και εγραψες μαλιστα οτι τα βενζίνης είναι ακριβοτερα στην αγορά) οπου το κοστος καυσιμου ειναι παρομοιο με το lexus. 

37 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

 Τι να την κάνω την αίσθηση πίσω κίνησης της BMW όταν δεν με ενδιαφέρει η οδηγική ευχαρίστηση γιατί θυμίζω ότι το αμάξι θα κινείται κυρίως κέντρο Θεσσαλονίκης και δυτικά που είναι μπουρδελα κίνησης και σταμάτα ξεκίνα (αν δεν ξέρεις τι εστι κέντρο θεσσαλονίκης δεν σε αδικώ). 

Δεν μιλησα πουθενα για αίσθηση πισω κινησης κλπ. Απλα μιλησα για ανεση αυτοκινητου και ποιοτητα κυλισης(οπου εσυ αναφερες οτι σε απασχολει) , οπου το ct200h φημίζεται οτι ειναι απο τα χειρότερα στα premium μικρομεσαία. Κατι που είναι λογικό όταν είναι αρκετα βαρυ, εχει cvt κιβωτιο με rubber band αισθηση, σκληρη αναρτηση και στηρίζεται στην πλατφόρμα του... prius του 2009.

 

Το ειπα και προηγουμενως: το point μου είναι να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους. Δεν χρειάζεται να αναφερουμε ετησιο κοστος σερβις 700+€ που δεν εχει σχεση με Ελλαδα οταν ο φιλος πιο πανω σου ειπε οτι δινει περι τα ~140€ για 15.000χλμ.


Απο την στιγμη που σου εχει κανει κλικ το ct200h, προχωρα αφοβα, δεν ειναι κακο αυτοκινητο και η αγορα αυτοκινητου ειναι αρκετα προσωπικη και το να μας κανει κλικ ειναι πολυ σημαντικο. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haHa είπε

Confirmation bias ξανα: αν σε ενδιαφέρει η κατανάλωση, τοτε θα πας σε diesel (που τοση ωρα για αυτα συζηταμε και εγραψες μαλιστα οτι τα βενζίνης είναι ακριβοτερα στην αγορά) οπου το κοστος καυσιμου ειναι παρομοιο με το lexus. 

Δεν μιλησα πουθενα για αίσθηση πισω κινησης κλπ. Απλα μιλησα για ανεση αυτοκινητου και ποιοτητα κυλισης(οπου εσυ αναφερες οτι σε απασχολει) , οπου το ct200h φημίζεται οτι ειναι απο τα χειρότερα στα premium μικρομεσαία. Κατι που είναι λογικό όταν είναι αρκετα βαρυ, εχει cvt κιβωτιο με rubber band αισθηση, σκληρη αναρτηση και στηρίζεται στην πλατφόρμα του... prius του 2009.

Το ειπα και προηγουμενως: το point μου είναι να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους. Δεν χρειάζεται να αναφερουμε ετησιο κοστος σερβις 700+€ που δεν εχει σχεση με Ελλαδα οταν ο φιλος πιο πανω σου ειπε οτι δινει περι τα ~140€ για 15.000χλμ.


Απο την στιγμη που σου εχει κανει κλικ το ct200h, προχωρα αφοβα, δεν ειναι κακο αυτοκινητο και η αγορα αυτοκινητου ειναι αρκετα προσωπικη και το να μας κανει κλικ ειναι πολυ σημαντικο. 

Diesel για κυκλοφορια στη πολη, καλοοοο. Και μετα να πρεπει να το βγαζει βολτα σαν το σκυλο στο περιφερειακο μπας και στραυρωσει καμια αναγεννηση...αν προλαβει κι ολας γιατι σιγα την αποσταση...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ideal09 είπε

Diesel για κυκλοφορια στη πολη, καλοοοο. Και μετα να πρεπει να το βγαζει βολτα σαν το σκυλο στο περιφερειακο μπας και στραυρωσει καμια αναγεννηση...αν προλαβει κι ολας γιατι σιγα την αποσταση...

Eαν προσεχεις το καυσιμο που βαζεις και δεν κανεις τα χλμ ταξιτζη μεσα στη πολη δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

Αφηστε αυτη την παραμυθα.

Oι τιμες που θα δωσω για 116D Efficient Dynamics αφορα για ενα αμαξι που παει μονο αντιπροσωπια και εχει τις καλυτερες εκπτωσεις. (ΜΕ ΦΠΑ)

 

Ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια (οτι ερθει πρωτο)

Αλλαγή λαδιών και φίλτρου με εργασία : 105 ευρώ

Αλλαγή φίλτρου Clima καμπίνας με εργασία : 75 ευρώ

 

Ανα 2 χρόνια

Aλλαγες υγρών φρένων με εργασία : 45 ευρώ

 

Ανα 60.000 χλμ ή 4 χρονια (οτι ερθει πρωτο)

Έλεγχος οχήματος: 42 ευρώ

Αλλαγη φίλτρου κινητήρα με εργασία: 85 ευρω

 

Για πανω απο 60.000 χλμ

Τακάκια και αισθητήρες μπροστα με εργασία = 180 ευρώ (στα 65.000 χλμ τα άλλαξα για πρώτη φορα)

Τακάκια και αισθητήρες πισω με εργασία = 150 ευρώ (στα 85.000 χλμ τα άλλαξα για πρώτη φορα)

 

Για πάνω απο 120.000 χλμ

Δισκοπλακες τακακια μπροστα + αισθητηρες με εργασία = 270 ευρώ (τα άλλαξα στα 120.000 χλμ)

Δισκοπλακες τακακια πισω + αισθητηρες με εργασία = 240 ευρώ ( θα τα αλλάξω σε 35.000 χλμ, δηλαδή στα 160.000 χλμ)

Αλλαγη μπρος πισω σε μάκτρα υαλοκαθαριστηρων με εργασία = 70 ευρω

 

Τουλαχιστον αυτα εχω πληρωσει εγω μετα απο 125.000 χλμ. και 6 χρονια που το εχω το αμαξι.

4 x 105 + 4 x 75 + 3 x 45 + 2 x 42 + 2 x 85 + 1 x 180 + 1 x 150 + 1 x 270 + 1 x 70 =

420 + 300 + 135 + 84 + 170 + 180 + 150 + 270 + 70 =

1770 ευρω 

Εαν αφαιρεσεις ομως απο την τιμη τακακια, δισκοπλακες και μακτρα τοτε μεχρι τωρα εχω δωσει 1100 ευρω για τα τυπικα service με το επομενο service στα 150.000 χλμ

Κόστος καυσίμου μετά απο 125.000 χλμ είναι στο περίπου με βαση το trip computer:

1250 x 4.5 x 1.25 απλό diesel BP = 7000 ευρώ (στο ψυχικό BP εχει τωρα 1.22)

1250 x 4.5 x 1.35 diesel ultimate BP = 7600 ευρώ (βαζω το ultimate μονο) (στο ψυχικο BP εχει τωρα 1.31)

 

Επεξ/σία από ROG-X
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, ideal09 είπε

Diesel για κυκλοφορια στη πολη, καλοοοο. Και μετα να πρεπει να το βγαζει βολτα σαν το σκυλο στο περιφερειακο μπας και στραυρωσει καμια αναγεννηση...αν προλαβει κι ολας γιατι σιγα την αποσταση...

O ιδιος ο φιλος ειπε οτι θα κανει και 30% εγνατια εκτος απο πολη. 

Και ναι, diesel για κυκλοφορία στην πολη: δεν το κανουν τυχαια τοσα χρόνια οι ταξιτζηδες ή η μιση Ευρώπη. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβαζω για οικονομία βενζίνη και αξιοπιστία... το αλλο με τον ΤΟΤΟ ? 😂

Φιλος με κουβα YARIS 2019 1.5 vvti ειναι σε μικτη καταναλωση μεσα στην πολη στα 9 λιτρα. Που να πιάσει και καλοκαίρι και βάλει μπρος και το A/C. 

Θα κλαψουνε μανουλες!

Σκέψου στο δικό μου πάνω από 6.5 λίτρα στις χειρότερες καλοκαιριατικες συνθηκες της Αθηνας δεν έχω δει ( σε όρους βενζίνης 5-5.5 λίτρα) 

Καλα εκτος ειμαι κατω απο 4 λιτρα καλοκαιρι με clima (σε ορους βενζινης 3.3 λιτρα)

Οσο για τα υβριδικούς κουβάδες ενα θα πω, καληνύχτα τογιοτα! Ψάξε άλλου για θύματα...το diesel δεν το ακουμπάς! 

Το diesel έχει αξιοπιστία, δύναμη και ξεφτίλα κόστος μετακίνησης (καύσιμο + service). 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Τέλος το ξέρω ότι μπορεί να είναι και παράλογο τη σήμερον ημέρα να σε ενδιαφέρει το "Ιάπωνας, δε σπάει, δε χαλάει" όμως επειδή πέρασα και από scirocco πριν χρόνια για κάποιο διάστημα και το έστειλα σουμπιτο γιατί ήταν μια μαύρη τρύπα που του πετούσα λεφτά ας πούμε ότι ναι έχω ένα θέμα και θέλω κάτι εξ ανατολάς είτε νέο είτε μεταχειρισμένο. 

Τι βλαβες σου εβγαλε ακριβως? το scirocco>?

Και γιατι περιμενεις οτι δεν θα βγαλει αντιστοιχα προβληματα το lexus?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, imr είπε

Τι βλαβες σου εβγαλε ακριβως? το scirocco>?

Και γιατι περιμενεις οτι δεν θα βγαλει αντιστοιχα προβληματα το lexus?

Ε νταξει το Scirocco είναι μια κατηγορία από μόνο του σε άποψη βλάβες πχ καίει λάδια και βαράει καδένα κάθε 80 100 χιλιάδες χλμ

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, zourman1981 είπε

Ε νταξει το Scirocco είναι μια κατηγορία από μόνο του σε άποψη βλάβες πχ καίει λάδια και βαράει καδένα κάθε 80 100 χιλιάδες χλμ

Εμενα γιατι ουτε λαδια καιει ουτε καδενα εχει χρειαστει? Οτι βλαβες και συντηρηση εχει ενα 1.4 golf εχει

Κανενα tsi που ξερω δεν εχει καψει σταγονα 

σε 150.000 χλμ το μονο που εχει ζητησει ειναι ενα σετ πολαπλασιαστες.

Καδενα ειναι το μονο που μπορω να δεχτω σαν πιθανο προβλημα για ορισμενους κωδικους κινητηρων (με 500 αλλαζεις ολο το σετ και θα εχει και εγγυηση εαν γινει αντιπροσωπεια)

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, imr είπε

Εμενα γιατι ουτε λαδια καιει ουτε καδενα εχει χρειαστει? Οτι βλαβες και συντηρηση εχει ενα 1.4 golf εχει

Κανενα tsi που ξερω δεν εχει καψει σταγονα 

σε 150.000 χλμ το μονο που εχει ζητησει ειναι ενα σετ πολαπλασιαστες.

Καδενα ειναι το μονο που μπορω να δεχτω σαν πιθανο προβλημα για ορισμενους κωδικους κινητηρων (με 500 αλλαζεις ολο το σετ και θα εχει και εγγυηση εαν γινει αντιπροσωπεια)

Οι tsi κινητηρες του vag ειχαν τα θεματακια τους(καδενα ενα απο αυτα), οπως πχ αντιστοιχα ειχε και ο 1.3l του toyota auris.
Αλλα εδω μιλαμε για τους diesel κινητηρες, μιας και ο φιλος ενδιαφερεται για οικονομια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, haHa είπε

Οι tsi κινητηρες του vag ειχαν τα θεματακια τους(καδενα ενα απο αυτα), οπως πχ αντιστοιχα ειχε και ο 1.3l του toyota auris.
Αλλα εδω μιλαμε για τους diesel κινητηρες, μιας και ο φιλος ενδιαφερεται για οικονομια.

Ναι θεματακια εχουν, αλλα οταν τους λες μαυρη τρυπα οπως ο ts μαλλον ειναι ευκολο να απογοητευτεις και καλυτερα καινουργιο με 7 χρονια εγγυηση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για να υπαρχει και ενα μετρο συγκρισης, βλεπω ενδεικτικες τιμες σε Ελλαδα περι τα ~16.000€ για lexus ct200h του 2013 με ~140.000km και πχ για ενα audi a3 πετρελαιο βλεπω αντιστοιχη τιμη 16.000€ αλλα για μοντελο του 2015 με ~80.000km. Σε bmw series 1 μπορει καποιος να βρει και μοντελο του 2016/2017 κατω απο 16.000€
Τα παραπανω ειναι ενδεικτικες/average τιμες και χλμ.

Στην Ευρωπη(πχ Γερμανια), τα πετρελαιοκινητα ειναι πολυ περισσοτερα και αισθητα φθηνοτερα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, haHa είπε

O ιδιος ο φιλος ειπε οτι θα κανει και 30% εγνατια εκτος απο πολη. 

Και ναι, diesel για κυκλοφορία στην πολη: δεν το κανουν τυχαια τοσα χρόνια οι ταξιτζηδες ή η μιση Ευρώπη. 

Καλα για τους ταξιτζηδες εχει κουρασει η επαναληψη αλλα η αφαιρεση dpf δεν παιζει γενικα ε; Και αμα αφαιρεθει dpf δεν φαινεται παντα η καπνα. Επισης οταν λες μιση Ευρωπη τι εννοεις ; Γιατι αν μιλησουμε για ταξι, σε αρκετες Ευρωπαικες χωρες που εχω παει τα τελευταια χρονια κυριως σε βενζινη - υβριδκα βλεπεις και ολα καινουρια, ακομα και στη Ρουμανια ηταν μοιρασμενα τα ποσοστα diesel - βενζινη. 30 % εγνατια και 70% μποτιλιαρισμα Θεσσαλονικης εισαι δυσκολα, ακομα και καινουριο diesel να παρεις. 

 

7 ώρες πριν, ROG-X είπε

Eαν προσεχεις το καυσιμο που βαζεις και δεν κανεις τα χλμ ταξιτζη μεσα στη πολη δεν θα εχεις κανενα προβλημα.

Αφηστε αυτη την παραμυθα.

Oι τιμες που θα δωσω για 116D Efficient Dynamics αφορα για ενα αμαξι που παει μονο αντιπροσωπια και εχει τις καλυτερες εκπτωσεις. (ΜΕ ΦΠΑ)

Ανα 30.000 χλμ ή 2 χρονια (οτι ερθει πρωτο)

Αλλαγή λαδιών και φίλτρου με εργασία : 105 ευρώ

Αλλαγή φίλτρου Clima καμπίνας με εργασία : 75 ευρώ

Ανα 2 χρόνια

Aλλαγες υγρών φρένων με εργασία : 45 ευρώ

Ανα 60.000 χλμ ή 4 χρονια (οτι ερθει πρωτο)

Έλεγχος οχήματος: 42 ευρώ

Αλλαγη φίλτρου κινητήρα με εργασία: 85 ευρω

Για πανω απο 60.000 χλμ

Τακάκια και αισθητήρες μπροστα με εργασία = 180 ευρώ (στα 65.000 χλμ τα άλλαξα για πρώτη φορα)

Τακάκια και αισθητήρες πισω με εργασία = 150 ευρώ (στα 85.000 χλμ τα άλλαξα για πρώτη φορα)

Για πάνω απο 120.000 χλμ

Δισκοπλακες τακακια μπροστα + αισθητηρες με εργασία = 270 ευρώ (τα άλλαξα στα 120.000 χλμ)

Δισκοπλακες τακακια πισω + αισθητηρες με εργασία = 240 ευρώ ( θα τα αλλάξω σε 35.000 χλμ, δηλαδή στα 160.000 χλμ)

Αλλαγη μπρος πισω σε μάκτρα υαλοκαθαριστηρων με εργασία = 70 ευρω

Τουλαχιστον αυτα εχω πληρωσει εγω μετα απο 125.000 χλμ. και 6 χρονια που το εχω το αμαξι.

4 x 105 + 4 x 75 + 3 x 45 + 2 x 42 + 2 x 85 + 1 x 180 + 1 x 150 + 1 x 270 + 1 x 70 =

420 + 300 + 135 + 84 + 170 + 180 + 150 + 270 + 70 =

1770 ευρω 

Εαν αφαιρεσεις ομως απο την τιμη τακακια, δισκοπλακες και μακτρα τοτε μεχρι τωρα εχω δωσει 1100 ευρω για τα τυπικα service με το επομενο service στα 150.000 χλμ

Κόστος καυσίμου μετά απο 125.000 χλμ είναι στο περίπου με βαση το trip computer:

1250 x 4.5 x 1.25 απλό diesel BP = 7000 ευρώ (στο ψυχικό BP εχει τωρα 1.22)

1250 x 4.5 x 1.35 diesel ultimate BP = 7600 ευρώ (βαζω το ultimate μονο) (στο ψυχικο BP εχει τωρα 1.31)

Εννοειται πως ευθυνεται το καυσιμο αλλα οταν λες να προσεχεις ειναι πολυ γενικο και δεν ειναι ευκολο για ολους να βαζουν απ το ιδιο( οκ ξερουμε εσυ εχεις αυτονομια 1100 χλμ βαζεις παντα απ το ιδιο κ.λ.π κ.λπ). Στο ΥΠΕΚΑ αμα μπεις εχουνε πέσει πόσα πρόστιμα χιλιάδων ευρώ ακόμα και σε ΕΚΟ καλύψω για νοθείες, που υπάρχουν άτομα -όπως εσυ γι΄αυτό που βάζεις φαντάζομαι- που τα εκθειάζουν, και σε κάποια έχει τύχει δυστυχως να βάλω και γω diesel, τουλάχιστον χωρίς κάποιο θέμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...