Προς το περιεχόμενο

Καινούργιο ή "ακριβό" μεταχειρισμένο;


ikaruga24

Προτεινόμενες αναρτήσεις

9 λεπτά πριν, haHa είπε

Δεκτο, απλα αυτο που περιγράφεις δεν είναι ποιότητα κυλισης. 

Γενικότερα, υπάρχει confirmation bias σε αυτα που γραφεις, κατι λογικο από την στιγμή που σε εντυπωσιασε η αισθηση που σου αφησε, τα δερματινα αλκανταρα οπως ειπες κλπ. 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτο που ειπες, αλλα ισχυει για καθε σχεδον αυτοκίνητο που ειναι στην αγορα: "Το μοντέλο είναι δοκιμασμένο μιας και έχει χρόνια στην αγορά." 

Δεν σημαίνει οτι δεν θα βγαλει προβλήματα, ειδικα απο την στιγμη που δεν υπαρχει μοντέλο 10+ ετων για να ξέρεις τι μπορει να βγαλει μετα απο μολις 1-2 χρόνια στην κατοχη σου. 

Αλλαζουν τα δεδομένα που συζηταμε τοτε, αν και η αποκλιση 50% (8-12 χιλιαρικα) δεν βοηθαει για ασφαλη συμπεράσματα. 

Με κανένα μοντέλο δεν είσαι σίγουρος για προβλήματα όμως μπορείς να περιορίσεις τις πιθανότητες. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι σκύλος μαύρος βάση γενικότερης βαθμολογίας. Τα 8-12 χιλιάρικα πιο πολύ έχει να κάνει με την ηλικία και χιλιόμετρα του αυτοκινήτου και δευτερεύον το επίπεδο εξοπλισμού. Αν το βρω 7 ετιας με 200κ χιλιόμετρα θα πληρώσω 8κ, αν το βρω 5ετιας με 100κ χιλιόμετρα τότε θέλει 12κ. Παίζει παζάρι πολύ επίσης λόγο μπαταριών. Αυτός που το πήρε εδώ 14κ συμπεριλαμβανομένων και των νέων μπαταριών + ολικό σέρβις και επειδή είναι Αγγλία το κόστος σέρβις στην αντιπροσωπεία μέσα σε μια 3ετια θα του κοστίσει περίπου 600 λίρες. Διάβασα πως τα υβριδικά της Toyota δεν έχουν π. Χ. Δίσκο πλατω αλλά μπορεί να κατάλαβα και λάθος. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 136
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Με κανένα μοντέλο δεν είσαι σίγουρος για προβλήματα όμως μπορείς να περιορίσεις τις πιθανότητες. Το συγκεκριμένο μοντέλο είναι σκύλος μαύρος βάση γενικότερης βαθμολογίας. Τα 8-12 χιλιάρικα πιο πολύ έχει να κάνει με την ηλικία και χιλιόμετρα του αυτοκινήτου και δευτερεύον το επίπεδο εξοπλισμού. Αν το βρω 7 ετιας με 200κ χιλιόμετρα θα πληρώσω 8κ, αν το βρω 5ετιας με 100κ χιλιόμετρα τότε θέλει 12κ. Παίζει παζάρι πολύ επίσης λόγο μπαταριών. Αυτός που το πήρε εδώ 14κ συμπεριλαμβανομένων και των νέων μπαταριών + ολικό σέρβις και επειδή είναι Αγγλία το κόστος σέρβις στην αντιπροσωπεία μέσα σε μια 3ετια θα του κοστίσει περίπου 600 λίρες. Διάβασα πως τα υβριδικά της Toyota δεν έχουν π. Χ. Δίσκο πλατω αλλά μπορεί να κατάλαβα και λάθος. 

Πραγματι δεν έχουν δισκο πλατω και αλλαζεις και τακακια και δισκοφρενα πολυ πιο σπανια στα υβριδικα, γιατι φρεναρει κατα μια έννοια ο ηλεκτροκινητηρας. 

 

Είναι γενικότερα ευκολια το cvt κιβωτιο επειδή δεν αλλάζεις ταχύτητες , αλλα ειναι χαλια σε αίσθηση σε επιταχυνση. 

Είναι από τα αδυνατα σημεια των υβριδικων. 

 

Οδηγησε το και επιταχυνε ή γραψε στο google  'cvt rubber band feeling' και θα καταλαβεις. 

Επίσης πραγματικά η καμπινα του ceed και η ανεση με το infotainment με Android auto/apple car play(στο στάνταρ εξοπλισμό που πχ σε bmw το πληρωνεις 1000+€) δεν συγκρινεται με τις αχρηστες και κουραστικες πληροφοριες του υβριδικου συστηματος του lexus και του τελειως ξεπερασμενου infotainment που εχει. 

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 10/2/2020 στις 2:31 ΜΜ, zourman1981 είπε

Δεν ήταν 10ετιας ήταν 4 5 ετών

Μπορεί να είχε και τίποτα τακάκια μέσα 

Πάντως μου κάνει εντύπωση bmw να θέλει 120 140 ευρώ όπως λες, και ένα yaris 2ετιας να θέλει 160 (πολύ φρέσκο παράδειγμα κοντινού προσώπου μου)

Μιλάμε πάντα για αντιπροσωπείες έτσι ?

Είμαι πελάτης στη BMW και οι τιμές είναι χώμα στα service. 

BMW 116D με 125.000 χλμ με ολα τα service αντιπροσωπία. 

Φαντάσου φίλος σε Toyota που είναι πελάτης πληρώνει περισσότερα. 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ROG-X είπε

Είμαι πελάτης στη BMW και οι τιμές είναι χώμα στα service. 

BMW 116D με 125.000 χλμ με ολα τα service αντιπροσωπία. 

Φαντάσου φίλος σε Toyota που είναι πελάτης πληρώνει περισσότερα. 

Ε νομίζω και η 116d απέχει πολύ από το premium τουλάχιστον σε σχέση με ένα lexus

Απλά έβγαλε και η bmw αμάξι για τον απλό κόσμο, και δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης για των premium αυτοκινήτων 

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
49 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Ε νομίζω και η 116d απέχει πολύ από το premium τουλάχιστον σε σχέση με ένα lexus

Απλά έβγαλε και η bmw αμάξι για τον απλό κόσμο, και δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης για των premium αυτοκινήτων 

Η bmw series 1 ειναι premium μικρομεσαιο οπως premium μικρομεσαιο ειναι και το ct200 και για αυτο γινεται η συγκριση. Το τι κινητηρα φοραει (πχ bmw 116d ή bmw 120i) ελαχιστα επηρεαζει το ποσο premium ειναι ενα μοντελο.

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως ο μόνος λόγος που κοιτάω το συγκεκριμένο luxury είναι επειδή είναι και "λογικό" αυτοκίνητο χωρίς τα γνωστά καπέλα που βάζουν audi, BMW, merc. Το ξέρω ότι δεν μπορώ (και δεν θέλω) να πληρώνω κανονικό luxury μοντέλο γι αυτό και δεν ανέφερα τις υπόλοιπες μάρκες όπως και το γεγονός ότι αποφεύγω SUV style αυτοκίνητα (εκτός και αν είναι" λογικά" μοντέλα) για λόγους καθημερινής χρήσης και κόστους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, ikaruga24 είπε

Πάντως ο μόνος λόγος που κοιτάω το συγκεκριμένο luxury είναι επειδή είναι και "λογικό" αυτοκίνητο χωρίς τα γνωστά καπέλα που βάζουν audi, BMW, merc. Το ξέρω ότι δεν μπορώ (και δεν θέλω) να πληρώνω κανονικό luxury μοντέλο γι αυτό και δεν ανέφερα τις υπόλοιπες μάρκες όπως και το γεγονός ότι αποφεύγω SUV style αυτοκίνητα (εκτός και αν είναι" λογικά" μοντέλα) για λόγους καθημερινής χρήσης και κόστους. 

Τι εννοεις γνωστο καπελο; 
Σε κοστος αγορας μεταχειρισμενου, το lexus θεωρω οτι ειναι μαλλον λιγο υψηλοτερο απο ενα αντιστοιχο a3/ bmw 1 series και σε κοστος service ειναι στα ιδια επιπεδα, ισως λογω υβριδικου να γλυτωνεις τακακια κλπ, αλλα εχεις το ερωτηματικο της μπαταριας.

Γενικοτερα, μικρες οι διαφορες και οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω συχνα μια bmw 1 series εχει παρομοιο κοστος service με ενα ταπεινο yaris.

Εχεις κοιταξει ποσο κοστιζει ενα audi a3 ιδιας ηλικιας στην Αγγλια, οπου κοιταξες και το lexus ct200h; Μπορεις να αναφερεις ενδεικτικες τιμες;

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, haHa είπε

Τι εννοεις γνωστο καπελο; 
Σε κοστος αγορας μεταχειρισμενου, το lexus θεωρω οτι ειναι μαλλον λιγο υψηλοτερο απο ενα αντιστοιχο a3/ bmw 1 series και σε κοστος service ειναι στα ιδια επιπεδα, ισως λογω υβριδικου να γλυτωνεις τακακια κλπ, αλλα εχεις το ερωτηματικο της μπαταριας.

Γενικοτερα, μικρες οι διαφορες και οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω συχνα μια bmw 1 series εχει παρομοιο κοστος service με ενα ταπεινο yaris.

Εχεις κοιταξει ποσο κοστιζει ενα audi a3 ιδιας ηλικιας στην Αγγλια, οπου κοιταξες και το lexus ct200h; Μπορεις να αναφερεις ενδεικτικες τιμες;

Τιμές μεταξύ A3 και σειρά 1 BMW για τα πετρελαίου είναι περίπου ίδιες με το lexus στις ίδιες χρονολογίες και χιλιόμετρα. Τα tfsi και γενικά τα βενζίνης είναι είναι 3-5 χιλιάρικα πάνω. Από απευθείας "τιμοκατάλογο" του εδώ εξουσιοδοτημενου συνεργείου lexus είναι 357 λίρες το έτος για τα πρώτα 5 χρόνια του αυτοκινήτου και 250 λίρες το έτος μετά την πενταετία. Αλλαγή μπαταριών όταν πεθάνουν με όλα μέσα 2300 λίρες. Υπάρχει σχήμα deal για να πληρώσεις 200 λίρες (αυτό που έκανε ο συνάδελφος) το έτος για 3 χρόνια αλλά είναι μάλλον τοπικό μόνο οπότε ας κρατήσουμε τις 250 λίρες. 

Για audi A3 πετρελαίου του 1.6 είναι 575 λίρες το έτος και 680 λίρες το έτος μετά την πενταετία. +50 λίρες στο παραπάνω και +75 αντίστοιχα για την διλιτρη έκδοση. Εκεί που πονάει το Α3 πολύ είναι σε δουλειά σασμάν όπου μπορεί να σου βγει πολύ ακριβά και λόγο υλικών αλλά και εργατοώρες. 

Δυστυχώς για BMW δεν έχω κοντά μου αλλά ο άνθρωπος μου είπε ότι είναι παραπλήσιο με το audi ελαφρώς φθηνότερα τουλάχιστον για το πετρέλαιο. Στην βενζίνη γενικά η BMW κόβει κωλους εδώ συγκριτικά με τους άλλους αλλά έχω την εντύπωση ότι επειδή κανείς δεν αγοράζει εδώ μικρούς κινητήρες βενζίνης χρεώνουν αβέρτα. 

Ασφάλεια για το lexus είναι κλίμακας 17 δηλαδή 248 λίρες το έτος και το A3 το πετρέλαιο κλάση 15 οπότε 197 λίρες το έτος. Η BMW επίσης κλάση 17. 

Καύσιμο το lexus είναι κατά πάρα πολύ οικονομικότερο εφόσον κινείσαι σε urban περιοχές αλλά αν θες αυτοκίνητοδρόμο μόνο τότε το πετρέλαιο κάνει καλύτερη δουλειά. 

Αυτά είναι τα χοντρά που μπόρεσα να βρω εδώ. Λεπτομέρειες τώρα για άλλα δεν έχω την δυνατότητα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
33 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Τιμές μεταξύ A3 και σειρά 1 BMW για τα πετρελαίου είναι περίπου ίδιες με το lexus στις ίδιες χρονολογίες και χιλιόμετρα. Τα tfsi και γενικά τα βενζίνης είναι είναι 3-5 χιλιάρικα πάνω. Από απευθείας "τιμοκατάλογο" του εδώ εξουσιοδοτημενου συνεργείου lexus είναι 357 λίρες το έτος για τα πρώτα 5 χρόνια του αυτοκινήτου και 250 λίρες το έτος μετά την πενταετία. Αλλαγή μπαταριών όταν πεθάνουν με όλα μέσα 2300 λίρες. Υπάρχει σχήμα deal για να πληρώσεις 200 λίρες (αυτό που έκανε ο συνάδελφος) το έτος για 3 χρόνια αλλά είναι μάλλον τοπικό μόνο οπότε ας κρατήσουμε τις 250 λίρες. 

Για audi A3 πετρελαίου του 1.6 είναι 575 λίρες το έτος και 680 λίρες το έτος μετά την πενταετία. +50 λίρες στο παραπάνω και +75 αντίστοιχα για την διλιτρη έκδοση. Εκεί που πονάει το Α3 πολύ είναι σε δουλειά σασμάν όπου μπορεί να σου βγει πολύ ακριβά και λόγο υλικών αλλά και εργατοώρες. 

Δυστυχώς για BMW δεν έχω κοντά μου αλλά ο άνθρωπος μου είπε ότι είναι παραπλήσιο με το audi ελαφρώς φθηνότερα τουλάχιστον για το πετρέλαιο. Στην βενζίνη γενικά η BMW κόβει κωλους εδώ συγκριτικά με τους άλλους αλλά έχω την εντύπωση ότι επειδή κανείς δεν αγοράζει εδώ μικρούς κινητήρες βενζίνης χρεώνουν αβέρτα. 

Ασφάλεια για το lexus είναι κλίμακας 17 δηλαδή 248 λίρες το έτος και το A3 το πετρέλαιο κλάση 15 οπότε 197 λίρες το έτος. Η BMW επίσης κλάση 17. 

Καύσιμο το lexus είναι κατά πάρα πολύ οικονομικότερο εφόσον κινείσαι σε urban περιοχές αλλά αν θες αυτοκίνητοδρόμο μόνο τότε το πετρέλαιο κάνει καλύτερη δουλειά. 

Αυτά είναι τα χοντρά που μπόρεσα να βρω εδώ. Λεπτομέρειες τώρα για άλλα δεν έχω την δυνατότητα. 

Το αυτοκινητο θα κινειται Ελλαδα ή Αγγλια; Που θα κανει service;
Γιατι αν ειναι Ελλαδα, οι παραπανω τιμες δεν μας απασχολουν και πρεπει να δουμε τις αντιστοιχες σε Ελλαδα και να μας πεις αν εσυ προτιμας σε μεταχειρισμενο να πηγαινεις σε εξουσιοδοτημενο συνεργειο ή οχι.

Προσωπικα δεν ξερω κανεναν με A3 που να δινει 700+ για το ετησιο service. Το κοστος service bmw ειναι παρομοιο με της toyota, οπως σου ειπαν και τα παιδια παραπανω.

Επισης, ανεφερες τιμες απο Αγγλια για την αγορα μεταχειρισμενου. Γιατι μας απασχολουν αυτες οι τιμες αν προκειται να το κινεις Ελλαδα, μιας και φανταζομαι δεν θα παρεις δεξιοτιμονο;
Στην υπολοιπη Ευρωπη(πχ Γερμανια), το lexus ct200h ειναι συνηθως ακριβοτερο σαν μεταχειρισμενο σε σχεση με ενα audi a3/bmw 1 series.
Και μιλαμε για ενα αυτοκινητο που στηριζεται στην πλατφορμα και κινητηρα του Prius προηγουμενης γενιας.

33 λεπτά πριν, ikaruga24 είπε

Για audi A3 πετρελαίου του 1.6 είναι 575 λίρες το έτος και 680 λίρες το έτος μετά την πενταετία. +50 λίρες στο παραπάνω και +75 αντίστοιχα για την διλιτρη έκδοση. Εκεί που πονάει το Α3 πολύ είναι σε δουλειά σασμάν όπου μπορεί να σου βγει πολύ ακριβά και λόγο υλικών αλλά και εργατοώρες. 

Μιας και εψαξες για ποσο παει η δουλεια σασμαν στο Α3, ποσο παει συγκριτικα η δουλεια σασμαν στο lexus ct200h ;

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τα έγραψα παραπάνω για το που και πως θα κινείται το αμάξι όμως και από που θα αγοραστεί εφόσον αποφασίσω να πάω εκεί. Για Ελλάδα είναι. 

Οι τιμές σέρβις τις ρώτησα μόνο και μόνο για να ξέρω απλά ποιος χρεώνει περισσότερα. Φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει και για Ελλάδα με διαφορετικά νούμερα. 

Για το σασμάν απλά ρώτησα πόσο πάει το ακριβό "χτύπημα" για κάθε μοντέλο. Στο lexus είναι οι μπαταρίες και στο A3 είναι το σασμάν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 ώρες πριν, zourman1981 είπε

Ε νομίζω και η 116d απέχει πολύ από το premium τουλάχιστον σε σχέση με ένα lexus

Απλά έβγαλε και η bmw αμάξι για τον απλό κόσμο, και δεν αποτελεί μέτρο σύγκρισης για των premium αυτοκινήτων 

Aμα δεις τον δικο μου ΑΣΣΟ, θα ξεχασεις τα Lexus... ειναι luxury σειρα o δικος μου! 

Ολο δερμα, πορτες, καθίσματα, προσκέφαλα, τεμπελιδες με μεταλλικές επιφάνειες, κρυφούς φωτισμούς. Προφανώς και δεν αγοράστηκε στα 27.500 ευρω που ξεκιναει το 116D αλλα πολυ πάρα πάνω... 

125.000 χλμ με 4ερις αλλαγές λαδιών

Κιβωτιο και μοτερ απο αλλο πλανητη με καταναλωση 4,5 λιτρα μικτη μεχρι σημερα (μετα απο 6 χρονια χρήσης)

 

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Τα έγραψα παραπάνω για το που και πως θα κινείται το αμάξι όμως και από που θα αγοραστεί εφόσον αποφασίσω να πάω εκεί. Για Ελλάδα είναι. 

Οι τιμές σέρβις τις ρώτησα μόνο και μόνο για να ξέρω απλά ποιος χρεώνει περισσότερα. Φαντάζομαι ότι το ίδιο ισχύει και για Ελλάδα με διαφορετικά νούμερα. 

Δεν ισχυει το ιδιο οπως σου ειπαν και παραπανω οι συμφορουμιτες.  Καταλαβαινω ομως οτι λογω confirmation bias το αγνοησες και κοιταξες νουμερα Αγγλιας που δεν μας αφορουν ποσω μαλλον απο επισημο service για μεταχειρισμενο.

2 ώρες πριν, ikaruga24 είπε

Για το σασμάν απλά ρώτησα πόσο πάει το ακριβό "χτύπημα" για κάθε μοντέλο. Στο lexus είναι οι μπαταρίες και στο A3 είναι το σασμάν. 

Για αυτο μιλησα για confirmation bias: το lexus εκτος απο τις μπαταριες εχει ακομα πιο ακριβο σασμαν σε περιπτωση βλαβης.

 

 

Καταλαβαινω ομως οτι εντυπωσιαστηκες απο το lexus ct200h λογω των παρακατω:

Στις 10/2/2020 στις 5:30 ΜΜ, ikaruga24 είπε

Το τσέκαρα γύρω γύρω και εντός εκτός και επί τα αυτά και έμεινα εντυπωσιασμενος. Από τα καθίσματα τα θερμαινόμενα ντυμένα με αλκανταρα μέχρι την στιβαρότητα και την ποιότητα κύλισης. 

και λογω confirmation bias βρισκεις διαφορα "πλεονεκτηματα", αλλα το μονο ουσιαστικο πλεονεκτημα του lexus ct200h ειναι η καταναλωση(σε σχεση με ενα βενζινοκινητο) και ισως οτι χρειαζεται ελαχιστα μικροτερη συντηρηση(πιο σπανια αλλαγες σε τακακια).
Σε σχεση με ενα premium μικρομεσαιο υστερει σε χωρους(πιανει χωρο η μπαταρια κλπ), ειναι συνηθως ακριβοτερο, πιο αργο, υστερει σε αισθηση στο δρομο/επιταχυνση, εχει κακη αισθηση λογω cvt κιβωτιου, ειναι αισθητα πιο πολυπλοκο σε περιπτωση βλαβης, ειναι πιο βαρυ και δεν απορροφα καλα τις ανωμαλιες στο δρομο κλπ. 

Στο κατω-κατω της γραφης, ειναι ενα αυτοκινητο που στηριζεται στην πλατφορμα και στον κινητηρα του ... Prius προηγουμενης γενιας, του μακρινου 2009.

--------------------

2 ώρες πριν, ROG-X είπε

125.000 χλμ με 4ερις αλλαγές λαδιών

Μπορεις να αναφερεις συνολικο κοστος συντηρησης για τα 125.000χλμ (4 αλλαγες λαδιων και οτι αλλο χρειαστηκε) για τον φιλο ikaruga24 για να εχει ενα μετρο συγκρισης κοστος service Bmw premium μικρομεσαιου στην Ελλαδα;

Επεξ/σία από haHa
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, haHa είπε
 

Δεν ισχυει το ιδιο οπως σου ειπαν και παραπανω οι συμφορουμιτες.  Καταλαβαινω ομως οτι λογω confirmation bias το αγνοησες και κοιταξες νουμερα Αγγλιας που δεν μας αφορουν ποσω μαλλον απο επισημο service για μεταχειρισμενο.

Για αυτο μιλησα για confirmation bias: το lexus εκτος απο τις μπαταριες εχει ακομα πιο ακριβο σασμαν σε περιπτωση βλαβης.

Καταλαβαινω οτι εντυπωσιαστηκες απο το lexus ct200h λογω των παρακατω:

και λογω confirmation bias βρισκεις διαφορα "πλεονεκτηματα", αλλα το μονο ουσιαστικο πλεονεκτημα του lexus ct200h ειναι η καταναλωση(σε σχεση με ενα βενζινοκινητο) και ισως οτι χρειαζεται ελαχιστα μικροτερη συντηρηση(πιο σπανια αλλαγες σε τακακια).
Σε σχεση με ενα premium μικρομεσαιο υστερει σε χωρους(πιανει χωρο η μπαταρια κλπ), ειναι συνηθως ακριβοτερο, πιο αργο, υστερει σε αισθηση στο δρομο/επιταχυνση, εχει κακη αισθηση λογω cvt κιβωτιου, ειναι αισθητα πιο πολυπλοκο σε περιπτωση βλαβης, ειναι πιο βαρυ και δεν απορροφα καλα τις ανωμαλιες στο δρομο κλπ. 

--------------------

Μπορεις να αναφερεις συνολικο κοστος συντηρησης για τα 125.000χλμ (4 αλλγες λαδιων) για τον φιλο ikaruga24 για να εχει ενα μετρο συγκρισης κοστος service Bmw  premium μικρομεσαιου στην Ελλαδα;

Σκεψου οτι αλλαξα δισκοπλακες με τακακια και αισθητηρες μπροστα στα 270 ευρω. 

Οταν φιλος με Κορολα 1.4 του 2005 ηθελε 180 ευρω...χωρις αισθητήρες...

Το service ανα 30.000 χλμ έχει περιπου 220 ευρω.

Και ανα 60.000 χλμ στα 300 ευρω.

Επεξ/σία από ROG-X
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...