Προς το περιεχόμενο

ΕΛΤΑ = ΕΛληνική ΤΑλαιπωρία


yanyul

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 ώρες πριν, cp5120 είπε

Έχω αφήσει ήδη δημόσιο σχόλιο γι αυτό με στοιχεία. Αλλά δεν σκοπεύω να σου δείξω τίποτα γιατί έτσι κι αλλιώς λες και θα λες ό,τι (ΜΕ ΚΟΜΜΑ) θέλεις.
Κι όταν τα ΕΛΤΑ γίνουν ιδιωτικά (μοναδικό στην Ευρώπη θα είναι να έχουμε ιδιωτικά ταχυδρομεία), πάλι θα λες ό,τι θέλεις. Όπως κάνεις και τώρα.
Φαντάζομαι εσύ με ΣΤΟΙΧΕΙΑ και ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ισχυρίζεσαι ότι "κάποιοι εδώ μέσα τρώνε από τα ΕΛΤΑ". Ή μήπως λες ό,τι θέλεις?
Μόνο που η γνώμη σου ή η δική μου δεν έχει καμία αξία ΕΔΩ.
Έχει αλλού, αλλά μάλλον στη δουλειά  που κάνεις (στον ιδιωτικό τομέα) κανείς δεν υπολογίζει τη γνώμη σου και βγάζεις εδώ τα απωθημένα σου.

Όσο για το "στοιχειώδες επίπεδο υπηρεσιών", θα είναι μάλλον σαν αυτό της Cosmote που μιλάς σε μηχανή αν έχεις πρόβλημα. Βοήθειά σου...

Τρικυμία στο κρανίο κι εσύ, και μάλλον δεν καταλαβαίνεις ούτε εσύ τι σημαίνει...
Αν διάβασες μέχρι εδώ, βάλε και SAD για να ...ευχαριστηθείς.
Άντε, καληνύχτα κάθε μέρα όλη μέρα...

Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που είσαι υπέρμαχος των ΕΛΤΑ? Εσύ και οποιοσδήποτε άλλος. Ειλικρινά πείτε το μας και εμάς να καταλάβουμε, γιατί εγώ δεν καταλαβαίνω.

Δεν καταλαβαίνω καθόλου γιατί πρέπει να πληρώνω μέσω των φόρων μου μία δημόσια υπηρεσία η οποία αποδεδειγμένα παραπαίει και να την υποστηρίζω κιόλας, και αυτό που δεν καταλαβαίνω ειλικρινά και είναι μοναδικό φαινόμενο μάλλον εδώ μέσα, είναι το πώς γίνεται στο ένα θέμα να κράζετε όλοι μαζί (δεν λέω εσένα προσωπικά και δεν με ενδιαφέρεις εσύ ως μονάδα αλλά ως ποσοστό % που ψηφίζετε κιόλας) τα ΕΛΤΑ και τις αυξήσεις και την ποιότητα και 1002 πράγματα, και στο άλλο θέμα να έχετε σηκώσει το λάβαρο της Σταυροφορίας. Ασύλληπτο πραγματικά. 

Πραγματικά αν γουστάρετε τόσο τα ΕΛΤΑ ας τα χρησιμοποιείτε. Προσωπικά όσο μπορώ τα αποφεύγω. Τα ξαναλέμε στο επόμενο thread που θα κράζετε όλοι μαζί επειδή ανέβασαν τις τιμές, και καθυστερεί ο ταχυδρόμος να φέρει γράμμα. 

Τώρα αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα σαν άνθρωπο (ή μήπως είναι ΩΣ άνθρωπο κύριε καθηγητά?) το να με κράζεις για το συντακτικό και τη χρήση της γλώσσας, μαγκιά σου. Όσο για το συμπέρασμα για τον ιδιωτικό τομέα πάντως σε παραπέμπω και στον άλλο φίλο που μου ευχήθηκε καλή απόλυση. Προσωπικά δεν με αφορά κανένας ιδιωτικός τομέας και σίγουρα ούτε δημόσιος. Με ενδιαφέρει το που πάνε τα λεφτά μου σε μορφή φόρων όμως, όπως θα έπρεπε και εσάς. Για τον λόγο αυτό λοιπόν ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ να κλείσουν τα ΕΛΤΑ ως ΔΕΚΟ και να ξεπουληθούν όσο όσο στον πρώτο ενδιαφερόμενο. 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 139
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Επισκέπτης
38 λεπτά πριν, polaki είπε

Υπάρχει κάποιος ιδιαίτερος λόγος που είσαι υπέρμαχος των ΕΛΤΑ? Εσύ και οποιοσδήποτε άλλος. Ειλικρινά πείτε το μας και εμάς να καταλάβουμε, γιατί εγώ δεν καταλαβαίνω.

Δεν καταλαβαίνω καθόλου γιατί πρέπει να πληρώνω μέσω των φόρων μου μία δημόσια υπηρεσία η οποία αποδεδειγμένα παραπαίει και να την υποστηρίζω κιόλας, και αυτό που δεν καταλαβαίνω ειλικρινά και είναι μοναδικό φαινόμενο μάλλον εδώ μέσα, είναι το πώς γίνεται στο ένα θέμα να κράζετε όλοι μαζί (δεν λέω εσένα προσωπικά και δεν με ενδιαφέρεις εσύ ως μονάδα αλλά ως ποσοστό % που ψηφίζετε κιόλας) τα ΕΛΤΑ και τις αυξήσεις και την ποιότητα και 1002 πράγματα, και στο άλλο θέμα να έχετε σηκώσει το λάβαρο της Σταυροφορίας. Ασύλληπτο πραγματικά. 

Πραγματικά αν γουστάρετε τόσο τα ΕΛΤΑ ας τα χρησιμοποιείτε. Προσωπικά όσο μπορώ τα αποφεύγω. Τα ξαναλέμε στο επόμενο thread που θα κράζετε όλοι μαζί επειδή ανέβασαν τις τιμές, και καθυστερεί ο ταχυδρόμος να φέρει γράμμα. 

Τώρα αν σε κάνει να νιώθεις καλύτερα σαν άνθρωπο (ή μήπως είναι ΩΣ άνθρωπο κύριε καθηγητά?) το να με κράζεις για το συντακτικό και τη χρήση της γλώσσας, μαγκιά σου. Όσο για το συμπέρασμα για τον ιδιωτικό τομέα πάντως σε παραπέμπω και στον άλλο φίλο που μου ευχήθηκε καλή απόλυση. Προσωπικά δεν με αφορά κανένας ιδιωτικός τομέας και σίγουρα ούτε δημόσιος. Με ενδιαφέρει το που πάνε τα λεφτά μου σε μορφή φόρων όμως, όπως θα έπρεπε και εσάς. Για τον λόγο αυτό λοιπόν ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ να κλείσουν τα ΕΛΤΑ ως ΔΕΚΟ και να ξεπουληθούν όσο όσο στον πρώτο ενδιαφερόμενο. 

ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω και είσαι από τους ανθρώπους εδώ σε αυτήν την δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα που σέβομαι και εκτιμώ αφάνταστα

δεν γνωρίζεις φυσικά ότι και να ξεπουληθούν τα ΕΛΤΑ από το Δημόσιο και πάνε στα χέρια κάποιου Ιδιώτη όσο όσο

πάλι θα πληρώσεις φίλε μου

όσο για τις ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών σου απάντησα με επιχειρήματα τις προσωπικές μου εμπειρίες (λύση φυσικά στο πρόβλημα αποστολής/παράδοσης των πακέτων/δεμάτων μου εγώ βρήκα καθώς έβαλα την εταιρεία που δουλεύω και αποστέλλονται/παραδίδονται κανονικά)

τώρα εσύ όταν θα παραγγείλεις κάτι από την ελλάδα ή από το εξωτερικό και επιλέξεις την ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών μην σου κάνει εντύπωση ενώ θα έχεις πληρώσει για την αποστολή/παράδοση στον χώρο σου να βρεις ένα χαρτί που θα λέει να επικοινωνήσεις μαζί τους (που στην ουσία θα σου πουν δεν είχε χώρο το όχημα) και ότι θα περάσει αύριο...μπορεί να είσαι τυχερός και να περάσει μπορεί όμως και να βρεις ξανά χαρτάκι και τότε θα πρέπει να πας εσύ να το πάρεις

τότε γράψε εδώ την γνώμη σου

όπως το έκανα εγώ και υπόψη υπάρχουν όλα τα στοιχεία ως αποδείξεις απλά δεν το συνέχισα με καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή

γιατί τα μεταφορικά ξέρεις έχουν κόστος δεν είναι μικρή αξία...

επίσης να διευκρινίσω ότι και εγώ θέλω να μην ανήκει τίποτα στο Δημόσιο

ως εταιρείες τηλεπικοινωνιών / ενέργειας / ύδρευσης / μεταφορών κτλ να πάνε όλες σε χέρια ιδιωτών

απλά τον έλεγχο να έχει το δημόσιο (εκεί είναι το φάουλ)  που έκαναν στις τηλεπικοινωνίες και το κάνουν στην ενέργεια και στην ύδρευση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

polaki : Μα και εσύ κάνεις κάτι ερωτήσεις.

Εντελώς αφελείς.

Κάποιος που είναι υπέρ της αιώνιας κακοδιοίκησης απλά θέλει πάση θυσία και παλεύει όλη του τη ζωή για αυτό, για να βρεθεί από την πίσω πλευρά του γκισέ του κακοδιοικούμενου οργανισμού!

Αφού τα βλέπουμε τα άπειρα παραδείγματα σε φίλους και γνωστούς.

Επεξ/σία από skiabox
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, ikorolis είπε

ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω και είσαι από τους ανθρώπους εδώ σε αυτήν την δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα που σέβομαι και εκτιμώ αφάνταστα

δεν γνωρίζεις φυσικά ότι και να ξεπουληθούν τα ΕΛΤΑ από το Δημόσιο και πάνε στα χέρια κάποιου Ιδιώτη όσο όσο

πάλι θα πληρώσεις φίλε μου

Κατ'αρχήν να διευκρινίσω κάτι γιατί μάλλον δεν έγινα σαφής. Η όλη μου αντίδραση ξεκίνησε λόγω της ετσιθελικής αύξησης των τιμών πριν κάποιες μέρες. Και εξηγούμαι. Το ότι σαν οργανισμός έχει παθογένειες εδώ και χρόνια σαφώς και έχει και δεν το αμφισβητεί πιστεύω κανείς αυτό, ούτε καν η γιαγιά μου που στην Κρήτη που είναι οι μισές της φίλες στα νιάτα τους δούλευαν στα ΕΛΤΑ, στην ΑΤΕ, στον ΟΤΕ, ΔΕΝ, ΕΥΔΑΠ, you name it. Από την άλλη θα πω εγώ ότι σαφώς και είναι δεδομένο ότι ως κράτος συντηρείς κάποιες ΔΕΚΟ και ας μη σου φέρνουν χρήματα, γιατί πολύ απλά επιτελούν κάποιο έργο το οποίο δεν θα έκανε ο ιδιώτης πολύ απλά επειδή δεν θα τον συνέφερε, οπότε θα έπρεπε να υπάρχει (και καλά κάνει που υπάρχει, αυτό πάει προς τους άρχικαπιτάλες που δεν καταλαβαίνουν) κρατικός παρεμβατισμός. Παραδείγματα  είναι πχ οι άγονες γραμμές. Σου λέει το κράτος πάρε γραμμή Μύκονο και Σαντορίνη, αλλά σε αναγκάζω να πας και στο ξερονήσι για να κατεβάσεις 5 γιαγιάδες παρόλο που μπαίνεις μέσα οικονομικά, τα "βγάζεις" απτη Μυκονο. 

Άρα για να μη μακρυγορώ, ναι μεν ο ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ζημιογόνος, αλλά επιτελούσε έργο οπότε το κράτος έμπαινε μεν μέσα, αλλά τα ισοσκέλιζε [και καλά] από τα κέρδη άλλης ΔΕΚΟ. Οι ΔΕΚΟ είναι 2, αλλά ο κουβάς είναι ένας. Δεν μπορούμε να έχουμε απαίτηση από ένα κράτος να έχει ΚΑΙ χαμηλές τιμές στις ΔΕΚΟ, αλλά ΚΑΙ να είναι επικερδές για να μην μπαίνει μέσα. Εμείς τα χρησιμοποιούμε, εμείς θα τα πληρώσουμε με κάποιο τρόπο, είτε με ακριβό εισιτήριο είτε με φόρους. Βγάζω έξω φαγοπότια και μίζες γιατί δεν θα τελειώσει ποτέ αυτό.

Το πρόβλημα είναι ότι στα ΕΛΤΑ ειδικότερα το επίπεδο παροχής υπηρεσίας είναι υπερβολικά χαμηλό και το τελευταίο διάστημα είναι του χειρίστου είδους, και δεν έχει νόημα καν να το συζητάμε αυτό. Από που να το πιάσουμε και που να το αφήσουμε. Από γράμματα που τα αφήνουν στη βροχή? από γράμματα που δεν τα φέρνουν καν (μπορεί και να τα τρώνε οι γάτες δεν ξέρω), καλά για συστημένα δεν το συζητάω, μπορεί να έχουν περάσει και 15 χρόνια από την τελευταία φορά που ο ταχυδρόμος ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΟΥΔΟΥΝΙ για να μου το παραδώσει. Πλέον απλά αφήνουν χαρτάκι, και αναγκάζουν εμένα και εσένα να στηθούμε στις ουρές, ναι αυτές τις ουρές που μέλη του insomnia εδώ φαίνεται ότι έχουν βίτσιο να κάθονται να περιμένουν. Το ότι έχει 7 γκισέ και εξυπηρετούν μόνο τα 2 εμένα ως ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ της υπηρεσίας δεν με αφορά. Θέλω να εξυπηρετηθώ. Και επειδή εγώ σα Νίκος θέλω να εξυπηρετηθώ, έρχεται ο κάθε αλεξιπτωτιστής να μου πει ΟΧΙ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ, ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ. Ε οκ sorry αλλά δεν θέλω να περιμένω. Δεν με ενδιαφέρει καθόλου αν ως οργανισμός σταμάτησαν τη σύμβαση στους μισούς εργαζομένους. Καταλαβαίνω το ΓΙΑΤΙ υπάρχουν προβλήματα, αλλά δεν τα δέχομαι και δεν θα τα σεβαστώ. 

Όσο λοιπόν υπάρχουν άλλες εταιρείες που με εξυπηρετούν, θα τις προτιμάω. Το δυστυχές είναι ότι δεν μπορώ να επιλέξω ποια εταιρεία θα εξυπηρετεί εμένα όταν περιμένω κάτι, ακόμα και αν αυτό είναι ο λογαριασμός της ΕΥΔΑΠ. 

Τώρα λοιπόν έρχονται τα ΕΛΤΑ και ξαφνικά απ'τη μία μέρα στην άλλη διπλασιάζουν ουσιαστικά τις τιμές. Και ρωτάω όλους ανοικτά. Υπάρχει *ΠΛΕΟΝ* λόγος να υποστηρίζουμε τα ΕΛΤΑ? 

 

Επεξ/σία από polaki
  • Like 1
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
2 ώρες πριν, ikorolis είπε

ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω και είσαι από τους ανθρώπους εδώ σε αυτήν την δημόσια ιστοσελίδα/κοινότητα που σέβομαι και εκτιμώ αφάνταστα

δεν γνωρίζεις φυσικά ότι και να ξεπουληθούν τα ΕΛΤΑ από το Δημόσιο και πάνε στα χέρια κάποιου Ιδιώτη όσο όσο

πάλι θα πληρώσεις φίλε μου

όσο για τις ιδιωτικές εταιρείες ταχυμεταφορών σου απάντησα με επιχειρήματα τις προσωπικές μου εμπειρίες (λύση φυσικά στο πρόβλημα αποστολής/παράδοσης των πακέτων/δεμάτων μου εγώ βρήκα καθώς έβαλα την εταιρεία που δουλεύω και αποστέλλονται/παραδίδονται κανονικά)

τώρα εσύ όταν θα παραγγείλεις κάτι από την ελλάδα ή από το εξωτερικό και επιλέξεις την ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών μην σου κάνει εντύπωση ενώ θα έχεις πληρώσει για την αποστολή/παράδοση στον χώρο σου να βρεις ένα χαρτί που θα λέει να επικοινωνήσεις μαζί τους (που στην ουσία θα σου πουν δεν είχε χώρο το όχημα) και ότι θα περάσει αύριο...μπορεί να είσαι τυχερός και να περάσει μπορεί όμως και να βρεις ξανά χαρτάκι και τότε θα πρέπει να πας εσύ να το πάρεις

τότε γράψε εδώ την γνώμη σου

όπως το έκανα εγώ και υπόψη υπάρχουν όλα τα στοιχεία ως αποδείξεις απλά δεν το συνέχισα με καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή

γιατί τα μεταφορικά ξέρεις έχουν κόστος δεν είναι μικρή αξία...

επίσης να διευκρινίσω ότι και εγώ θέλω να μην ανήκει τίποτα στο Δημόσιο

ως εταιρείες τηλεπικοινωνιών / ενέργειας / ύδρευσης / μεταφορών κτλ να πάνε όλες σε χέρια ιδιωτών

απλά τον έλεγχο να έχει το δημόσιο (εκεί είναι το φάουλ)  που έκαναν στις τηλεπικοινωνίες και το κάνουν στην ενέργεια και στην ύδρευση

στο τελευταιο κομματι συμφωνω ή και οχι.. τι εννοω μ αυτη τη τοσο "σταθερη" :P αποψη?

το να ελεγχει το δημοσιο και η υγεια/παιδεια/κλπ να ειναι στα χερια ιδιωτων ειναι οπως φανταζομουν παλαιοτερα τον ιδανικο συνδιασμο, ωστε να χεις τα οφελη και απ τις δυο μεριες.απ την αλλη μεγαλωνοντας καταλαβα οτι καποια πραγματα ΔΕΝ ειναι να τα ακουμπαει ο ιδιωτικος τομεας.

βρες μου μια μεγαλη εταιρεια που δεν εχει κακοδιαχειρηση ιδια ή χειροτερη του δημοσιου. η διαφορα ειναι οτι στο δημοσιο καλοπερνανε οι τεμπεληδες, στον ιδιωτικο καλοπερνανε τα μεγαλα κεφαλια.

συν οτι ποιος μου λεει οτι "οι γνωστοι" δε θα τυχαινουν πιο χαλαρων ελεγχων και αλλων διευκολυνσεων, και θα αναπτυσονται εκει που οι ιδιωτικες χωρις "γνωστο" απλα φυτοζωουν?

δε ξερω, πια δεν ειμαι τοσο σιγουρος οτι ειναι τοσο καλη ιδεα. σιγουρα ειναι θεμιτο να φυγουν τα μπλοκα που εμποδιζουν τις ιδιωτικες να ανταγωνιστουν τις δημοσιες υπηρεσιες, γνωμη μου ειναι δε πρεπει να μπαινουν τρικλοποδιες. απλα πλεον πιστευω οτι ειναι καλυτερα να υπαρχουν και οι δημοσιες αυτες υπηρεσιες αλλα να δινουν το καλο παραδειγμα και οπου γινονται τα χαλια που εχουμε σημερα να πεφτει ραβδος.

πιστευω οτι αυτο γινεται, καθως οπως εχω ξαναπει τοσα χρονια εχω εργαστει και ως ταχυδρομος στα ελτα και ακομα και τωρα εχω επαφες με το τι γινεται. ε στο γραφειο που δουλευα ειναι τυπικοι. δε λεω ολα ειναι τελεια και πανε με το γραμμα του νομου (αν και συνηθως συμφερει τους πολιτες να μη γινεται αυτο :P) αλλα τα περισσοτερα τηλεφωνηματα ηταν για να ζητησουν καποια εξυπηρετηση (πχ θα λειψω μια βδομαδα κρατα τα γραμματα), να ενημερωσουν (μου φερνεις την αλληλογραφια του ταδε αλλα εχει φυγει 1000 χρονια), κλπ παρα βασιμα παραπονα (υπηρχαν και αυτα προφανως (βεβαια υπηρχαν και καποια.. οχι τοσο βασιμα :P))

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, Lezantas26 είπε

πιστευω οτι αυτο γινεται, καθως οπως εχω ξαναπει τοσα χρονια εχω εργαστει και ως ταχυδρομος στα ελτα και ακομα και τωρα εχω επαφες με το τι γινεται. ε στο γραφειο που δουλευα ειναι τυπικοι. δε λεω ολα ειναι τελεια και πανε με το γραμμα του νομου (αν και συνηθως συμφερει τους πολιτες να μη γινεται αυτο :P) αλλα τα περισσοτερα τηλεφωνηματα ηταν για να ζητησουν καποια εξυπηρετηση (πχ θα λειψω μια βδομαδα κρατα τα γραμματα), να ενημερωσουν (μου φερνεις την αλληλογραφια του ταδε αλλα εχει φυγει 1000 χρονια), κλπ παρα βασιμα παραπονα (υπηρχαν και αυτα προφανως (βεβαια υπηρχαν και καποια.. οχι τοσο βασιμα :P))

Προσωπικά όσο και να κράζω την τωρινή κατάσταση των ΕΛΤΑ, θυμάμαι και έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τους ταχυδρόμους τις περιοχής μου πριν 15 και 20 χρόνια (σε 2 περιοχές συνολικά) που ήταν ακριβώς αυτό που περιγράφεις. Θυμάμαι μάλιστα όταν έμενα στο 43Β, που είχα πετύχει τον ταχυδρόμο 3-4 φορές και μου έκανε πλάκα "φιλαράκο μην αφήσεις το σκύλο ελεύθερο θα σου τα παραδίδω στο 43Α!!" . Χαζοπλάκες μεν, αλλά ανθρώπινη επικοινωνία, χαρακτηριστικό της παλιότερης Ελληνικής κοινωνίας. Πλέον τα πράγματα τουλάχιστον στις περιοχές που ασχολούμαι είναι τελείως διαφορετικά και πολύ χάλια. Κατανοώ ότι ξεκίνησαν λόγω της κρίσης, αλλά χωρίς να θέλω αναφέρω περιοχές, η υπηρεσία που παρέχουν τα ΕΛΤΑ σε αυτές που αναφέρομαι είναι κάκιστη. 

Επεξ/σία από polaki
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, polaki είπε

Κατ'αρχήν να διευκρινίσω κάτι γιατί μάλλον δεν έγινα σαφής. Η όλη μου αντίδραση ξεκίνησε λόγω της ετσιθελικής αύξησης των τιμών πριν κάποιες μέρες. Και εξηγούμαι. Το ότι σαν οργανισμός έχει παθογένειες εδώ και χρόνια σαφώς και έχει και δεν το αμφισβητεί πιστεύω κανείς αυτό, ούτε καν η γιαγιά μου που στην Κρήτη που είναι οι μισές της φίλες στα νιάτα τους δούλευαν στα ΕΛΤΑ, στην ΑΤΕ, στον ΟΤΕ, ΔΕΝ, ΕΥΔΑΠ, you name it. Από την άλλη θα πω εγώ ότι σαφώς και είναι δεδομένο ότι ως κράτος συντηρείς κάποιες ΔΕΚΟ και ας μη σου φέρνουν χρήματα, γιατί, γιατί πολύ απλά επιτελούν κάποιο έργο το οποίο δεν θα έκανε ο ιδιώτης πολύ απλά επειδή δεν θα τον συνέφερε, οπότε θα έπρεπε να υπάρχει (και καλά κάνει που υπάρχει, αυτό πάει προς τους άρχικαπιτάλες που δεν καταλαβαίνουν) κρατικός παρεμβατισμός. Παραδείγματα  είναι πχ οι άγονες γραμμές. Σου λέει το κράτος πάρε γραμμή Μύκονο και Σαντορίνη, αλλά σε αναγκάζω να πας και στο ξερονήσι για να κατεβάσεις 5 γιαγιάδες παρόλο που μπαίνεις μέσα οικονομικά. 

Άρα για να μη μακρυγορώ, ναι μεν ο ΤΡΑΙΝΟΣΕ ήταν ζημιογόνος, αλλά επιτελούσε έργο οπότε το κράτος έμπαινε μεν μέσα, αλλά τα ισοσκέλιζε [και καλά] από τα κέρδη άλλης ΔΕΚΟ. Οι ΔΕΚΟ είναι 2, αλλά ο κουβάς είναι ένας. 

Το πρόβλημα είναι ότι στα ΕΛΤΑ ειδικότερα το επίπεδο παροχής υπηρεσίας είναι υπερβολικά χαμηλό, και δεν έχει νόημα καν να το συζητάμε αυτό. Από που να το πιάσουμε και που να το αφήσουμε. Από γράμματα που τα αφήνουν στη βροχή? από γράμματα που δεν τα φέρνουν καν (μπορεί και να τα τρώνε οι γάτες δεν ξέρω), καλά για συστημένα δεν το συζητάω, μπορεί να έχουν περάσει και 15 χρόνια από την τελευταία φορά που ο ταχυδρόμος ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΟΥΔΟΥΝΙ για να μου το παραδώσει. Πλέον απλά αφήνουν χαρτάκι, και αναγκάζουν εμένα και εσένα να στηθούμε στις ουρές, ναι αυτές τις ουρές που μέλη του insomnia εδώ φαίνεται ότι έχουν βίτσιο να κάθονται να περιμένουν. Το ότι έχει 7 γκισέ και εξυπηρετούν μόνο τα 2 εμένα ως ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ της υπηρεσίας δεν με αφορά. Θέλω να εξυπηρετηθώ. Και επειδή εγώ σα Νίκος θέλω να εξυπηρετηθώ, έρχεται ο κάθε αλεξιπτωτιστής να μου πει ΟΧΙ, ΕΙΣΑΙ ΠΑΡΑΛΟΓΟΣ, ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ. Ε οκ sorry αλλά δεν θέλω να περιμένω.

Το Δεκέμβριο έληγε η κάρτα μου και στείλανε με συστημένο το ΡΙΝ. Για ποιόν λόγο να περιμένω 45 λεπτά να παραλάβω απ'το ταχυδρομείο θα μου εξηγήσει κάποιος? Όσο λοιπόν υπάρχουν άλλες εταιρείες που με εξυπηρετούν, θα τις προτιμάω. Το δυστυχές είναι ότι δεν μπορώ να επιλέξω ποια εταιρεία θα εξυπηρετεί εμένα όταν περιμένω κάτι, ακόμα και αν αυτό είναι ο λογαριασμός της ΕΥΔΑΠ. 

Τώρα λοιπόν έρχονται τα ΕΛΤΑ και ξαφνικά απ'τη μία μέρα στην άλλη διπλασιάζουν ουσιαστικά τις τιμές. Και ρωτάω όλους ανοικτά. Υπάρχει *ΠΛΕΟΝ* λόγος να υποστηρίζουμε τα ΕΛΤΑ? 

παρε τηλ στο καταστημα που εξυπηρετησε και ζητα το τηλεφωνο της κμδ της περιοχης και μιλα με το προισταμενο. αν το γραφειο ειναι σωστο και απλα εχεις μακακα ταχυδρομο τοτε με μερικα τηλεφωνηματα θα στρωσει (αν δεν ειναι 100 χρονων και δεν τον κουναει κανενας). αν το γραφειο ειναι "γεια σου".. απλα συνεργασου με καποια αλλη ταχυδρομικη

16 λεπτά πριν, polaki είπε

Προσωπικά όσο και να κράζω την τωρινή κατάσταση των ΕΛΤΑ, θυμάμαι και έχω πολύ καλές αναμνήσεις από τους ταχυδρόμους τις περιοχής μου πριν 15 και 20 χρόνια (σε 2 περιοχές συνολικά) που ήταν ακριβώς αυτό που περιγράφεις. Θυμάμαι μάλιστα όταν έμενα στο 43Β, που είχα πετύχει τον ταχυδρόμο 3-4 φορές και μου έκανε πλάκα "φιλαράκο μην αφήσεις το σκύλο ελεύθερο θα σου τα παραδίδω στο 43Α!!" . Χαζοπλάκες μεν, αλλά ανθρώπινη επικοινωνία, χαρακτηριστικό της παλιότερης Ελληνικής κοινωνίας. Πλέον τα πράγματα τουλάχιστον στις περιοχές που ασχολούμαι είναι τελείως διαφορετικά και πολύ χάλια. Κατανοώ ότι ξεκίνησαν λόγω της κρίσης, αλλά χωρίς να θέλω αναφέρω περιοχές, η υπηρεσία που παρέχουν τα ΕΛΤΑ σε αυτές που αναφέρομαι είναι κάκιστη. 

μου θυμισες ωραια και "ωραια" σκηνικα με σκυλους (αχτι μας εχουν οι ατιμοι :P)

παντως τη προηγουμενη συμβουλη διεγραψε τη απ το μυαλο σου, ξεχαστηκα και το εγραψα. αυτο λειτουργουσε οταν λειτουργουσαν και τα ελτα, να παρεις τωρα και οτι και να πεις θα περασει στο ντουκου διοτι καλα/κακα γραφεια εχουν γινει ολα μη λειτουργικα. δεν ειναι πλεον θεμα ταχυδρομου διοτι δεν υπαρχουν ταχυδρομοι. τα αντικειμενα μενουν μεσα σε κοντεινερ διοτι δεν υπαρχει κανενας να τα παει. δε ξερω τι θα τα κανουν, θα τα καψουν, θα τα πεταξουν, να τα παραδωσουν το βλεπω χλωμο αν δεν προσλαβουν ατομα

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αν παω στο καταστημα ΕΛΤΑ της περιοχης μου με την ταυτοτητα μου και τους ρωτησω για δεματα που περιμενω εδω και 4 μηνες απο Κινα, θα εξυπηρτηθω;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
35 λεπτά πριν, pollop είπε

αν παω στο καταστημα ΕΛΤΑ της περιοχης μου με την ταυτοτητα μου και τους ρωτησω για δεματα που περιμενω εδω και 4 μηνες απο Κινα, θα εξυπηρτηθω;

Οταν λες ελτα εννοεις την εξυπηρετηση (εκει που πχ στελνεις δεμα) ή τη μοναδα διανομης (εκει που ειναι οι ταχυδρομοι)?

Στο πρωτο δεν εχει νοημα να πας, στο δευτερο.. σε κανονικες συνθηκες θα σ ελεγα οτι αν ειχε παει θα στο χε φερει ο ταχυδρομος, τωρα ετσι οπως εχουν γινει τα πραματα παιζει και το ενδεχόμενο να ναι καπου εκει χωμενο. Το θεμα ειναι και να πας θα μπορεσουν να τα βρουν? Βασικα εχουν καν ατομα που εχουν χρονο να κατσουν να ψαξουν? Προσωπικα αμφιβαλλω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι στο καταστημα ΕΛΤΑ, στην εξυπηρετηση λεω, μπας και με βοηθησουν εκει οι κοπελες, περιμενω δεματα απο παραγγελια Νοεμβριου!!

θα παω αυριο και θα γραψω εδω αν βρω ακρη

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, mic2mic είπε

2) Ο μοναδικός που μπορεί να σώσει μια τράπεζα που πάει για φούντο, είναι το κράτος.

Οσες τράπεζες φουνταρησαν στο προσφαστο παρελθον αγοραστηκαν/συγχωνευτηκαν από άλλες και ετσι σωθηκαν, δεν εκανε κατι το κρατος (και τι θα μπορουσε να κανει αλλωστε).

Το κρατος ειχε μια μονο δικη του τραπεζα, την Αγροτικη, και τη πουλησε σε άλλη μικροτερη τραπεζα αντι πινακιου φαβας.

Επεξ/σία από rus
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 ώρες πριν, Μακιαβέλλι είπε

Μετακόμισα πρόσφατα και αγόρασα πάρα πολλά πράγματα σε διάστημα 2 μηνών, από πολύ μικρά έως και τεράστια που ήθελε γερανό για να ανέβουν. 

Πιο ευχαριστημένος από την παράδοση είμαι από την μεταφορική που χρησιμοποιεί η mediamarkt καθώς με ρώτησαν αν με βολεύει πρωί ή απόγευμα, ποια μέρα κλπ. Και από άλλους ενπορους φυσικά, που αναλάμβαναν οι ίδιοι και την διακίνηση.

Από την acs πρέπει να είχα 8-10 πακέτα, ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΦΕΡΑΝ ΟΎΤΕ 1. 

Γενική ταχυδρομική είχα τα περισσότερα σε ιδιωτικές εταιρίες καμία 20αρια, παίζει να μου έφεραν 3. Μιλάμε το "κατάστημα" της περιοχής είναι τίγκα στα πακέτα, δεν χώρας να περάσεις. Και μάλιστα η υπάλληλος (σύζυγος του ιδιοκτήτη) κάνει και πλακιτσα όταν πάω να παραλάβω κάποιο δέμα και πέφτουν 4-5 που είναι στοιβαγμένα από πάνω...

DHL 2 δέματα μόνο (20€ μεταφορικά το καθένα, να σημειώσω), δεν μου έφεραν κανένα σπίτι, μια φορά επιστρέφοντας από την δουλειά είδα φορτηγάκι στην περιοχή και το "κυνήγησα" όσο με έπαιρνε. Δεν πέρασε ποτέ από το σπίτι μάλλον, μετά από 5 λεπτά είδα στο tracking ότι δεν με βρήκανε. Σημείωμα πουθενά.

ΕΛΤΑ courier 4-5, μου τα φέρανε όλα! 

ΕΛΤΑ με πολλές παραγγελίες από Κίνα και πολλές εισερχόμενες αποστολές, σύνολο καμία 40αρια ας πούμε. Οι 30 τουλάχιστον παραδόθηκαν σπίτι (πες οι 5 να ήταν απλό ταχυδρομείο). 

Οπότε δημόσιο ή ιδιωτικό, my ass. Πληρώνω για να έρθει από Κίνα συστημένο 0€ και έρχεται σπίτι μου και μετά πληρώνω 20€ στην dhl που δεν μπαίνει στον κόπο ούτε να περάσει από τον δρόμο, πάει και ξεφορτώνει στο point που έχει εδώ κοντά. 

Παραθέτω ξανά γιατί κατηγορούνται όσοι υποστηρίζουν τα ΕΛΤΑ σαν κρατικοδιαιτοι. Δεν λέω ότι είμαι ευχαριστημένος από τα ΕΛΤΑ, αλλά είμαι πολύ πιο δυσαρεστημένος από τους ιδιώτες. Που τους ελέγχει η ΕΕΤΤ BTW. 

Θέλετε ιδιωτικοποίηση με έλεγχο από το κράτος. Δηλαδή είστε ευχαριστημένοι με το καθεστώς των τηλεπικοινωνιών που ισχύει αυτό;

Εγώ πρώτη φορά άλλαξα πάροχο τηλεπικοινωνιών στη ζωή μου και η Nova έκανε σχεδόν 2 μήνες να μου εγκαταστήσει τη γραμμή. Και δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα με έλλειψη δικτύου στην περιοχή.  

Δεν σας ενοχλεί που παίρνει ο κάθε απατεώνας εξωτερικός συνεργάτης και λέει τρομερή προσφορά 15€ συμβόλαιο κινητού με 1600 λεπτά ομιλίας και είναι 1500 προς cosmote και 100 προς άλλους; εγώ κι εσείς δεν την παταμε, αλλα οι γονείς μας; Οι παππούδες μας; Και μετά αντί να φάει πρόστιμο η επιχείρηση απλά τρέχεις για να μαζέψεις τα σπασμένα τους γιατί κορόιδεψαν τον παππού σου;

Δεν σας ενοχλεί ο πωλητής ρεύματος που παίρνει και σου λέει πήρα για έκπτωση 40% στο ρεύμα και τελικά είναι 40% στα 5 ευρώ κάθε 4 μήνες; 

Εμένα με ενοχλεί πάντως.

Το θέμα δεν είναι απλά να γίνει ιδιωτικοποίηση για να γίνουμε μοντέρνοι. Το θέμα είναι το κράτος που ελέγχει να μην χαϊδεύει τα αυτιά του κάθε (πραγματικά κρατικοδιαιτου) επιχειρηματία και των βλαχοστελεχων της επιχείρησης που νομίζουν ότι κάνουν μάρκετινγκ ενώ είναι απλά φοβητρα για τους υπαλλήλους των 520 ευρώ. Αν αλλάξει αυτό με τις ευχές μου ιδιωτικοποιηθούν και τα ΕΛΤΑ. Αν είναι να τα πάρει ο κουμπάρος του Άδωνι ή όποιου και ο έλεγχος να είναι όμοιος με τις υπηρεσίες τηλεπικοινωνιών και ηλεκτρικού, να μείνουν για πάντα δημόσια.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, rus είπε

Οσες τράπεζες φουνταρησαν στο προσφαστο παρελθον αγοραστηκαν/συγχωνευτηκαν από άλλες και ετσι σωθηκαν, δεν εκανε κατι το κρατος (και τι θα μπορουσε να κανει αλλωστε).

Το κρατος ειχε μια μονο δικη του τραπεζα, την Αγροτικη, και τη πουλησε σε άλλη μικροτερη τραπεζα αντι πινακιου φαβας.

Τώρα τί να πω. Άλλο οι συγχωνεύσεις / εξαγορές και άλλο το ΦΟΥΝΤΟ λόγω τοξικών ομολόγων, κόκκινων δανείων και κακής διαχείρισης. Παράδειγμα η Εθνική, και λίγο πολύ τα ίδια ισχύουν για όλες τις συστημικές των οποίων την κακοδιαχείριση πληρώσαμε με ΔΙΚΑ ΜΑΣ λεφτά, των Ελλήνων πολιτών, παρόλο που τις αποφάσεις που οδήγησαν στην καταστροφή τους τις πήραν ΙΔΙΩΤΕΣ, χωρίς ΚΑΝΕΝΑ έλεγχο από το ελληνικό κράτος. Για μία μόνο τράπεζα, και για μία μόνο ανακεφαλαιοποίηση: https://www.iefimerida.gr/news/239638/apodesmeyontai-271-dis-eyro-gia-tin-anakefalaiopoiisi-tis-ethnikis-trapezas

Υπόψιν ότι από τότε η Εθνική συνεχίζει να πηγαίνει κατά διαόλου, έχοντας ξεπουλήσει την Finansbank, την Vojvodjanska, τηv NBG Albania, την Romaneasca και όλα τα υποκαταστήματά της στην Αίγυπτο. Τελειώνουν αυτά που έχει να πουλήσει, και η τράπεζα παραμένει μπουρδέλο. Τώρα ανησυχεί λόγω της μεγάλης έκθεσης της στην ΕΛΛΑΚΤΩΡ...

Όσο υπάρχει δημόσιο συμφέρον και δημόσια ανάγκη για την ύπαρξη μιας επιχείρησης, τόσο είναι απαραίτητη η διοίκηση και ο έλεγχος από το κράτος. Τώρα θα δείτε και τί σημαίνει "ιδιωτικά ΕΛΤΑ" και πόσο παραπάνω θα στοιχίσουν στο κράτος, παραπάνω ακόμα και από ότι στοιχίζουν στην σημερινή εξαθλιωμένη κατάστασή τους.

Επεξ/σία από mic2mic
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

offtopic στο Θέμα , είναι η κουβέντα για τις τράπεζες που ανοίξατε . Πάντως καλό θα ήταν να μην γράφονται ανακρίβειες . Οι τράπεζες μέχρι το 2012 (με το μεγάλο κούρεμα του Βενιζέλου) και τελικά μέχρι το 2015 είχαν στενή σχέση με το κράτος αγοράζοντας σωρηδόν κρατικά ομόλογα και δίνοντας δάνεια δεξιά και αριστερά .Μετά το 2015 το ελληνικό κράτος δεν ελέγχει πλέον καμία τράπεζα , και καλύτερα γιατί  θα είχαμε επανάληψη των παλιών φαινομένων . 

όσο για την παλιά Αγροτική ,καλύτερα να μην αρχίσουμε κουβέντα , και δεν την πούλησε το κράτος αλλά την φόρτωσε κυριολεκτικά στην Πειραιώς .Για ρωτήστε και τραπεζικούς της Πειραιώς να σας πουν τη γνώμη τους για την Αγροτική .

Τέσπα σήμερα οι τράπεζες μέσω ssm είναι δεμένες και δεν κουνιέται φύλλο χωρίς προηγούμενη έγκριση , και καλά κάνουν οι ευρωπαίοι , γιατί οι φορολογούμενοι τις πλήρωσαν μια φορά  δεν θα τις πληρώσουν και δεύτερη .Ούτως ή άλλως με τη σημερινή γραφειοκρατική μορφή τους δεν έχουν και πολύ μέλλον. 

Επεξ/σία από evkar
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...