Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, prefuse είπε

Ευχαριστώ για το σχόλιο,

Την τηλεόραση την θέλω κυρίως για gaming όχι για ταινίες καθώς για αυτές έχω προβολέα. Η λογική, για αγορά τηλεόρασης λέει να περιμένουμε, ειδικά όσοι δεν αγοράζουν τηλεόραση για 1-2 χρόνια αλλά για 5-10 χρόνια, αλλά αν δεν χρειάζεται σε όλα τα παιχνίδια και είναι κυρίως για online και competitive games και όχι για single player/campaign τους ίσως να μην υπάρχει μεγάλη αναγκαιότητα για VRR. 

Υπάρχει κάποια πληροφορία επ αυτού;

Οσα πολύ διεξοδικά ανέλυσε ο musiclover θα λάβεις υπόψη σου. 

15 λεπτά πριν, music_lover είπε

Όταν το framerate είναι κλειδωμένο στα 30 ή 60 ή 120fps και το παιχνίδι καταφέρνει να κρατήσει αυτά τα νούμερα τότε το vrr δεν χρειάζεται γιατί αντικαθίσταται κατά κάποιο τρόπο από μια μορφή vsync. Με το vsync εξαλείφεται το screen tearing αλλά όχι το motion judder. Αυτό εξαλείφεται με το vrr. Το θέμα είναι ότι το judder εξαρτάται και από τα μάτια του εκάστοτε θεατή, δλδ δεν είναι όλοι το ίδιο ευαίσθητοι σε αυτό, έτσι σε άλλους είναι πιο έντονο, σε άλλους λιγότερο και αρκετοί δεν το παίρνουν καν χαμπάρι. Το vrr δεν έχει καμία σχέση με το ποια games το υποστηρίζουν και ποια όχι. Έχει να κάνει με το αν το υποστηρίζει το software-firmware της κονσόλας σε συνδυασμό με το hardware (gpu - καλώδιο hdmi - compatible οθόνη). Δεν χρειάζεται δλδ να έχει κάποιου είδους υποστήριξη το εκάστοτε παιχνίδι για vrr, το μόνο που δεν πρέπει να έχει είναι κάποιας μορφής vsync όπου το framerate θα είναι κλειδωμένο. Συνεπώς κάθε παιχνίδι με uncapped framerate μπορεί να δουλέψει με vrr:

https://www.hdmi.org/spec21Sub/VariableRefreshRate

Προς το παρόν το PS5 δεν υποστηρίζει λόγω firmware την δυνατότητα vrr. Αυτό θα γίνει σε μελλοντικό update. Το πρόβλημα με την CX είναι όπως είπαμε ότι το vrr καταστρέφει το gamma profile της LG, με αποτέλεσμα ένα μπέρδεμα στην φωτεινότητα της οθόνης σε διάφορα σημεία και στιγμές.

Τα online και competitive games βοηθούνται από τα πολλά hz πχ 120hz,144hz,165hz κτλ σε αντίθεση με τα single player/campaign όπου παίζονται μια χαρά και στα 60hz.

Άλλο πράγμα το πόσα hz χρειάζεται ένα παιχνίδι για να είναι butter smooth και άλλο πράγμα το vrr. Όλα τα games με uncapped framerate βοηθούνται από το vrr. Το vrr συχρονίζει το framerate του παιχνιδιού με τον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης. Δεν προσθέτει frames. Αυτό το κάνει το lfc ή αλλιώς το low frame compensation για να σε βοηθήσει να μπεις μέσα στο εύρος λειτουργίας του vrr που ποικίλει ανάλογα την οθόνη.

Άψογος, με μια μικρή παρατήρηση, δεν έχουμε δει ακόμα τι ειδους ενσωματωση του vrr θα εχει το πσ5 και πως θα συμπεριφερονται τα παιχνιδια με αυτο ενεργοποιημενο. Δεν είναι δεδομενο ότι θα πηγαίνουν όλα ρολόι οταν πατσαριστει το software της κονσόλας ειδικά στην αρχή.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 13,8k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ετοιμος και γω...

Άκου τώρα τι έχει συμβεί στην προσπάθεια σου να κάνεις damage control για κάποιον ανεξήγητο λόγο. Δημιουργείς έναν ποσοστό (1%) απο το πουθενά. - Αυτό μένει να το δούμε σε βάθος χρόνου. Μέχρι

Για όσο περιμένουμε καρτερικά, ένα γρήγορο σκιτσάκι, με αγάπη  

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 λεπτά πριν, music_lover είπε

Όταν το framerate είναι κλειδωμένο στα 30 ή 60 ή 120fps και το παιχνίδι καταφέρνει να κρατήσει αυτά τα νούμερα τότε το vrr δεν χρειάζεται γιατί αντικαθίσταται κατά κάποιο τρόπο από μια μορφή vsync. Με το vsync εξαλείφεται το screen tearing αλλά όχι το motion judder. Αυτό εξαλείφεται με το vrr. Το θέμα είναι ότι το judder εξαρτάται και από τα μάτια του εκάστοτε θεατή, δλδ δεν είναι όλοι το ίδιο ευαίσθητοι σε αυτό, έτσι σε άλλους είναι πιο έντονο, σε άλλους λιγότερο και αρκετοί δεν το παίρνουν καν χαμπάρι. Το vrr δεν έχει καμία σχέση με το ποια games το υποστηρίζουν και ποια όχι. Έχει να κάνει με το αν το υποστηρίζει το software-firmware της κονσόλας σε συνδυασμό με το hardware (gpu - καλώδιο hdmi - compatible οθόνη). Δεν χρειάζεται δλδ να έχει κάποιου είδους υποστήριξη το εκάστοτε παιχνίδι για vrr, το μόνο που δεν πρέπει να έχει είναι κάποιας μορφής vsync όπου το framerate θα είναι κλειδωμένο. Συνεπώς κάθε παιχνίδι με uncapped framerate μπορεί να δουλέψει με vrr:

https://www.hdmi.org/spec21Sub/VariableRefreshRate

Προς το παρόν το PS5 δεν υποστηρίζει λόγω firmware την δυνατότητα vrr. Αυτό θα γίνει σε μελλοντικό update. Το πρόβλημα με την CX είναι όπως είπαμε ότι το vrr καταστρέφει το gamma profile της LG, με αποτέλεσμα ένα μπέρδεμα στην φωτεινότητα της οθόνης σε διάφορα σημεία και στιγμές.

Τα online και competitive games βοηθούνται από τα πολλά hz πχ 120hz,144hz,165hz κτλ σε αντίθεση με τα single player/campaign όπου παίζονται μια χαρά και στα 60hz.

Άλλο πράγμα το πόσα hz χρειάζεται ένα παιχνίδι για να είναι butter smooth και άλλο πράγμα το vrr. Όλα τα games με uncapped framerate βοηθούνται από το vrr. Το vrr συχρονίζει το framerate του παιχνιδιού με τον ρυθμό ανανέωσης της οθόνης. Δεν προσθέτει frames. Αυτό το κάνει το lfc ή αλλιώς το low frame compensation για να σε βοηθήσει να μπεις μέσα στο εύρος λειτουργίας του vrr που ποικίλει ανάλογα την οθόνη.

Ευχαριστώ κατατοπιστική απάντηση.

Μήπως γνωρίζουμε ποια παιχνίδια έχουν capped framerate και άρα δεν χρησιμοποιούν VRR?

Διαφορετικά, τα περισσότερα παιχνίδια για playstation έχουν capped ή uncapped framerate?

Επεξ/σία από prefuse
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
8 λεπτά πριν, prefuse είπε

Ευχαριστώ κατατοπιστική απάντηση.

Μήπως γνωρίζουμε ποια παιχνίδια έχουν capped framerate και άρα δεν χρησιμοποιούν VRR?

Διαφορετικά, τα περισσότερα παιχνίδια για playstation έχουν capped ή uncapped framerate?

https://www.psu.com/news/ps4-pro-games-with-uncapped-frame-rates-that-could-be-improved-by-ps5-guide/

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους,  γνωρίζετε τι bug έχει το site της media markt και δείχνει διαθέσιμα τα PS5 ? ( Both digital and blue ray disc )

Και μάλιστα με ημερομηνία αποστολής πριν τις 19/11 😶😶😑

Screenshot_20201111-203232_Chrome.jpg

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 λεπτό πριν, msb7 είπε

Καλησπέρα σε όλους,  γνωρίζετε τι bug έχει το site της media markt και δείχνει διαθέσιμα τα PS5 ? ( Both digital and blue ray disc )

Και μάλιστα με ημερομηνία αποστολής πριν τις 19/11 😶😶😑

Screenshot_20201111-203232_Chrome.jpg

Το ειδα και εγω που ψαχνομαι φανταζομαι εχει γινει λαθος . Στο σκρουτζ δεν δειχνει καν στο non digital οτι υπαρχει στο συγκεκριμενο μαγαζι παρα μονο στο digital.

Εμεις οι κοινοι θνητοι που δεν εχουμε κανει προπαραγγελια μονο απο ακυρωση μπορουμε να το βρουμε ? αλλιως εχουν πει ποτε θα εχουν διαθεσιμα κομματια ?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
17 ώρες πριν, grouspen είπε

Τέλεια ανάλυση από τους devs. Μάθαμε επιτέλους την λύση της bluepoint για το real-time dynamic Gi το οποίο θυμίζει LUMEN (vxgi προσέγγιση + screen space components με χρηση G-buffers και αρα world space λύση) αντί για ray-tracing και για το performance  mode που είναι ουσιαστικά σε [email protected] temporal injected σε 4Κ framebuffer (φαντάζομαι με παρόμοια τεχνική όπως της insomniac games). Έχουμε και τη χρήση SSDO + Capsule Shadows για πιο ρεαλιστικά soft shadows.

Επεξ/σία από nekrik
  • Like 3
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και πάλι,  διαβασα οτι καποιοι ειπαν οτι ειναι ανοιχτα Γερμανος βονταφον κλπ, Ρώτησα φιλο που δουλεύει γερμανο και δεν ισχύει! δεν μπορεις να πραγματοποιησεις αγορες η παραλαβές ειναι ανοικτο μονο για εξόφληση λογαριασμου και ότι έχει να κανει με τα προγράμματα cosmote.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
31 λεπτά πριν, nekrik είπε

Τέλεια ανάλυση από τους devs. Μάθαμε επιτέλους την λύση της bluepoint για το real-time dynamic Gi το οποίο θυμίζει vxgi προσέγγιση + screen space components αντι για rt και για το performance  mode που είναι ουσιαστικά σε [email protected] temporal injected σε 4Κ framebuffer (φαντάζομαι με παρόμοια τεχνική όπως της insomniac games)

Απο τι κατάλαβα οι διαφορές στα δύο modes είναι το dynamic 4k και το native 4k. Όλα τα υπόλοιπα εκτός τα fps,  σκιές φωτισμοί κτλ είναι ίδια. 

Το παιχνίδι είναι χάρμα οφθαλμών. Απλά απίστευτο και τόσο next gen.  Μπράβο στην Bluepoint. Φοβερή δουλειά. 

Πάντως οι διαφορές στην ανάλυση μεταξύ των 4K και dynamic 4K δεν φαίνονται τόσο. Οπότε σίγουρα θα παιχτεί στο performance για να υπάρχει το advantage των 60fps

Επεξ/σία από cocous
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
7 ώρες πριν, Wolftub21 είπε

Υπάρχει κανείς που έκανε παραγγελία από το Πλαίσιο μόνο με κουπόνι χωρίς ειδοποίηση στο κινητό; Σας έχουν ενημερώσει παιδιά για κάτι;Εμένα μου είχαν πει υποτίθεται για πρώτη μέρα και είμαι και δίπλα σε τοπική αποθήκη οπότε αν έρθει θα έρθει γρήγορα.Πάντως ενημέρωση δεν έχω καμία.

Έκανα παραγγελία 17/09 στις 3 το μεσημέρι από το κατάστημα στη Στουρνάρη. Την ίδια μέρα μου έστειλαν το κουπόνι. Με κάλεσαν το πρωί, σήμερα και με ενημέρωσαν ότι θα παραλάβω στις 19/11 το πρωί, με το φορτηγό της εταιρείας, όχι κούριερ.

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 ώρα πριν, msb7 είπε

Καλησπέρα σε όλους,  γνωρίζετε τι bug έχει το site της media markt και δείχνει διαθέσιμα τα PS5 ? ( Both digital and blue ray disc )

Και μάλιστα με ημερομηνία αποστολής πριν τις 19/11 😶😶😑

Screenshot_20201111-203232_Chrome.jpg

Μπορει να ειναι bug τα ποσα slot εχουν για προ παραγγελεια.

Πληροφορια εκ των εσω. Παραπανω δεν λεω.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Έγινε αλλαγή τίτλου σε PlayStation 5 Topic v2
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • κλειδώθηκε και ξεκλειδώθηκε αυτό το θέμα
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.