Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


JohnVani18
Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

22 ώρες πριν, Skywalker333 είπε

Machine Games, οχι Bethesda. Η Bethesda ειναι απλα publisher, το developement ειναι απο τα αστερια των Wolfenstein.

Ο Todd Howard της Bethesda είναι Executive Producer και ο publisher της Bethesda είναι η Zenimax.

 

O Howard θα είναι και EP και για το indie jones.

 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Απαντήσεις 13,1k
  • Δημιουργία
  • Τελευταία απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλή Μηνύματα

Ετοιμος και γω...

Άκου τώρα τι έχει συμβεί στην προσπάθεια σου να κάνεις damage control για κάποιον ανεξήγητο λόγο. Δημιουργείς έναν ποσοστό (1%) απο το πουθενά. - Αυτό μένει να το δούμε σε βάθος χρόνου. Μέχρι

Για όσο περιμένουμε καρτερικά, ένα γρήγορο σκιτσάκι, με αγάπη  

Δημοσιευμένες Εικόνες

51 λεπτά πριν, Thiccx είπε

Ο Todd Howard της Bethesda είναι Executive Producer και ο publisher της Bethesda είναι η Zenimax.

 

O Howard θα είναι και EP και για το indie jones.

 

o ρολος "executive producer" ειναι παρα πολυ απομακρος στα περισσότερα παιχνιδια γιαυτο κ πολλοι δε περιμενουμε τιποτα ιδιαιτερο απο τον Mr "Guns are fun. Violence like Jackass is fun. Thats what we want in Fallout 4" :P 
Γενικα ο executive producer στην ουσία είναι ο συνδετικός κρίκος επικοινωνίας μεταξύ των χρηματοδοτών και ολων των producer του παιχνιδιου (που με τη σειρα τους μιλάνε με τους art/music/gameplay/design/writing/κλπ directors). Δλδ δεν ασχολείται με το παιχνίδι και τον σχεδιασμό του αλλά με τα επιχειρησιακά στο πανω πανω μερος της παραγωγής. 

Οσο για το άλλο, η Machine Game κανει το παιχνιδι και η Bethesda Softworks ειναι η video game publishing εταιρια. Και οι δύο τους ειναι αγορασμενοι απο τη Zenimax (μεχρι να περάσουν σε λιγο καιρο στην Microsoft). Δλδ το publishing γινεται ετσι. Αλλιως θα λεγαμε απλα η Zenimax το φτιαχνει και η Zenimax το κανει publish :)


υγ: Για οποιον δε ξερει, υπάρχει και αλλη εταιρία, η Bethesda Game Studios που αυτή οντως κανει παιχνιδια (τα Elder Scrolls, Starlink, Fallout κλπ) 

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
3 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε

o ρολος "executive producer" ειναι παρα πολυ απομακρος στα περισσότερα παιχνιδια γιαυτο κ πολλοι δε περιμενουμε τιποτα ιδιαιτερο απο τον Mr "Guns are fun. Violence like Jackass is fun. Thats what we want in Fallout 4" :P 
Γενικα ο executive producer στην ουσία είναι ο συνδετικός κρίκος επικοινωνίας μεταξύ των χρηματοδοτών και ολων των producer του παιχνιδιου (που με τη σειρα τους μιλάνε με τους art/music/gameplay/design/writing/κλπ directors). Δλδ δεν ασχολείται με το παιχνίδι και τον σχεδιασμό του αλλά με τα επιχειρησιακά στο πανω πανω μερος της παραγωγής. 

Οσο για το άλλο, η Machine Game κανει το παιχνιδι και η Bethesda Softworks ειναι η video game publishing εταιρια. Και οι δύο τους ειναι αγορασμενοι απο τη Zenimax (μεχρι να περάσουν σε λιγο καιρο στην Microsoft). Δλδ το publishing γινεται ετσι. Αλλιως θα λεγαμε απλα η Zenimax το φτιαχνει και η Zenimax το κανει publish :)


υγ: Για οποιον δε ξερει, υπάρχει και αλλη εταιρία, η Bethesda Game Studios που αυτή οντως κανει παιχνιδια (τα Elder Scrolls, Starlink, Fallout κλπ) 

Καλά δεν θα διαφωνήσουμε αλλά θα διαφωνήσουμε :D

 

 

Γενικώς αυτοί οι ρόλοι ανά studio/εταιρεία/publisher διαφέρουν. Όσο και αν το έψαξα άκρη δεν βρήκα.

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Thiccx είπε

αυτοί οι ρόλοι ανά studio/εταιρεία/publisher διαφέρουν. Όσο και αν το έψαξα άκρη δεν βρήκα.

ε ναι προφανως. απλα τοσα χρόνια συνηθως ο EP ειναι στην απεξω, κραταει τα θερια :P 
πιο πολυ με αγχώνει οτι ειναι βασικος director στα Starlink και ES6 γιατι φοβαμαι μη ξαναδω κανενα F4/76 απο τα χερακια του :P 
 

  • Haha 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
2 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε

ε ναι προφανως. απλα τοσα χρόνια συνηθως ο EP ειναι στην απεξω, κραταει τα θερια :P 
πιο πολυ με αγχώνει οτι ειναι βασικος director στα Starlink και ES6 γιατι φοβαμαι μη ξαναδω κανενα F4/76 απο τα χερακια του :P 
 

 

Φαντάσου ότι αν και πολλοί το υποπτευόμασταν - το Indiana Jones το ανακοίνωσε όντως την ημερά που είχε γενέθλια ο Spencer...

image.png.d47d9b127e9899c78a3d3d6355307f14.png

 

Δηλαδή δεν μπορείς να πεις ότι ο Howard λειτουργεί τυπικά με βάση τα .exe roles που αντιστοιχούν στις εταιρείες τους.

Μαγαζάκια που λέμε :P 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εχει την μουσούδα του σε τοσα πιθάρια μέλι που τελικα τα μισα τα σπάει, τα μισα τα ξεχνα :P 

Η Bethesda Game Studios εδω και αρκετο καιρο εχει θεμα οπότε ας ελπίζουμε οτι η εξαγορα απο την MS και η ανταλλαγή τεχνολογιών και πλυθησμών να βοηθήσει. 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
6 λεπτά πριν, Skywalker333 είπε

εχει την μουσούδα του σε τοσα πιθάρια μέλι που τελικα τα μισα τα σπάει, τα μισα τα ξεχνα :P 

Η Bethesda Game Studios εδω και αρκετο καιρο εχει θεμα οπότε ας ελπίζουμε οτι η εξαγορα απο την MS και η ανταλλαγή τεχνολογιών και πλυθησμών να βοηθήσει. 

 

Ναι βρε κατάλαβες - σε κάτι τέτοια Post φαίνεται ότι τι ep/exp/dsp κτλ διαφεύγει η αλήθεια για το ποιος κάνει κουμάντο!

Τους ξέφυγε :D 

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
17 ώρες πριν, privateer είπε

Δεν ισχυει τπτ απο αυτα. Με την λογικη σου το Spiderman δεν θα εβγαινε ποτε σε PS μονο γιατι η Disney θα εχανε ενα σωρο εκατομμμυρια. Το μονο σιγουρο παντως ειναι οτι θα ειναι day one στις πλατφορμες της MS. Αν θα βγει σε αλλες κονσολες θα εξαρτηθει απο το ποτε ειχε γινει η συμφωνια της Bethesda με την Disney. 

Το Spider-Man είναι ip της Sony όχι της Disney (από το το 1985). Η Disney απλα χρησιμοποεί τον χαρακτήρα μέσω συμφωνίας με την Sony

  • Like 2
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημέρα σε όλους ,

 

Με πήραν σήμερα από το service για το PS5 και τελικά μου στέλνουν καινούργιο οπότε τέλος καλό όλα καλά ! Επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα .

  • Like 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
1 hour ago, nekrik said:

Το Spider-Man είναι ip της Sony όχι της Disney (από το το 1985). Η Disney απλα χρησιμοποεί τον χαρακτήρα μέσω συμφωνίας με την Sony

Δεν ισχύει. Sony owns the movie rights for Spider-Man only. It's a long and complex history that was only further complicated with the character's introduction into the Marvel Cinematic Universe. But make no mistake, despite Spider-Man being a Marvel character, his big-screen rights very much belong to Sony.

 

Οπότε η sony έχει τα δικαιώματα μόνο για ταινίες τίποτα άλλο

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
26 λεπτά πριν, Merlin_o_magos είπε

Καλημέρα σε όλους ,

 

Με πήραν σήμερα από το service για το PS5 και τελικά μου στέλνουν καινούργιο οπότε τέλος καλό όλα καλά ! Επιβεβαιώθηκε το πρόβλημα .

Τι πρόβλημα είχες, γιατί κάπου το έχασα?

Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα native PS5 games μετά από 5-10 λεπτά max κολλούσαν την κονσόλα . Κολλούσε το παιχνίδι δλδ και η κονσόλα κράσερνε . Τα PS4 games έπαιζαν κανονικά. Και ο λόγος που άργησα να το πάρω χαμπάρι είναι ότι έπαιζα μόνο games με backwards compatibility μέχρι τώρα .

  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τίγκα στα stutters το παιχνίδι στις νέες κονσόλες. Και πριν το νέο update είχε, αλλά καμία σχέση μ' αυτό το χάλι.

 

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
43 minutes ago, Psycho_Warhead said:

Τίγκα στα stutters το παιχνίδι στις νέες κονσόλες. Και πριν το νέο update είχε, αλλά καμία σχέση μ' αυτό το χάλι.

 

Τωρα βρηκες παιχνιδι να κρινεις. Το οποιο και στο PC ειχε stutters. Επισης κοψε τις υπερβολες δεν κανουν καλο. Ουτε τιγκα στα stutters ειναι και για απλο BC upgrade ειναι χαρα ειναι. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
Μόλις τώρα, privateer είπε

Τωρα βρηκες παιχνιδι να κρινεις. Το οποιο και στο PC ειχε stutters. Επισης κοψε τις υπερβολες δεν κανουν καλο. Ουτε τιγκα στα stutters ειναι και για απλο BC upgrade ειναι χαρα ειναι. 

Για δες στα cutscenes τι γίνεται..Ναι και στο PC είχε μόνο όταν φόρτωνε νέα area όμως, όχι στα cutscenes.

  • Confused 1
Σύνδεσμος στην ανάρτηση
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες
  • Το θέμα έχει κλειδωθεί
  • Το θέμα έχει ενεργοποιηθεί και πάλι

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Εγγραφείτε για έναν νέο λογαριασμό

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...

Με την περιήγησή σας στο insomnia.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies που ενισχύουν σημαντικά την εμπειρία χρήσης.