Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Lobo10 είπε

Αναφέρθηκε νωρίτερα ότι δεν υποστηρίζουν τα Xbox Dolby Atmos και DTS:X σε ταινίες.

Αυτό είναι ανακριβές. Υποστηρίζει κανονικά από usb και blu-ray player.

Ναι εχεις δικιο,ευχαριστω για την διορθωση..

  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

μεταγλώττιση πέραν απο αυτα που πε ο @red1 εχουν σιγουρα death stranding sackboy last of us στα πιο μικρα κ οικογενειακά medievil That’s You Knowledge is Power, Frantics  Hidden Agenda.. τωρα πρόχειρα αυτα μου ρχονται. με υπότιτλους ειναι αρκετα περισσοτερα

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Αυτο το ειδος επεξεργασιας εικονας που εδω το ονομαζουν AUTO HDR στο Ηollywood το κανουν εδω και πολλα χρονια.

Φίλε, σε βλέπω το λες και το ξαναλές και το ξαναλές. Απ'ότι φαίνεται το 'χεις πιστέψει κιόλας. Την ίδια ώρα ολόκληρες ομάδες έχουν εργαστεί σε αυτά τα project μέσα σε εταιρίες και πανεπιστήμια και κατοχυρώνουν πατέντες με το κιλό. Το λιγότερο που θα μπορούσες να κάνεις είναι να ψάξεις λίγο καλύτερα τις υποθέσεις σου, πριν αρχίσεις να επαναλαμβάνεις τα ίδια και τα ίδια.

Έχεις καταφέρει να πείσεις τον εαυτό σου οτι οι Auto HDR υλοποιήσεις που κάνουν ήδη οι μισές / θα κάνουν όλες στο μέλλον οι κονσόλες με hardware acceleration σε chips με ένα κάρο IP blocks, συμπεριλαμβανομένου Machine Learning, οι οποίες έχουν πρόσβαση στο rendering pipeline ενός realtime τρισδιάστατου περιβάλλοντος είναι το ίδιο με τις τηλεοράσεις και τα blu-ray players που "βλέπουν" δισδιάστατες κομπρεσαρισμένες μέχρι τα μπούνια εικόνες και φοράνε κάτι chips mid-low range κατηγορίας.

Η κατάσταση θυμίζει γερομάστορα σε συνεργείο που έρχεται αντιμέτωπος με μοντέρνα drivetrains.

  • Like 2
Δημοσ.
14 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Αυτο το ειδος επεξεργασιας εικονας που εδω το ονομαζουν AUTO HDR στο Ηollywood το κανουν εδω και πολλα χρονια.

Οτι Bluray disk βαλεις,δλδ μια ταινια η οποια δεν γυριστηκε αρχικα με HDR καμερα αλλα μετα απο χρονια την εκαναν η remaster η απλα προσθεσαν αυτου του ειδους τεχνητο HDR θα καταλαβεις οτι το impact που εχει στην εικονα ειναι μηδαμινο..

Δεν ειναι κατι το οποιο ακομα εχουν τεχνολογικα αναπτυξει για αυτο βλεπεις τοσο μεγαλες διαφορες σε σχεση με native HDR.

Καλυτερο ναι μπορει να γινει μετα απο 5-10 χρονια,θα εχουν βρει την λυση αλλα μεχρι τοτε η πλειοψηφια των παιχνιδιων απο αυτη την γενεια και επειτα θα εχουν native HDR,,δεν θα ειναι κατι με το οποιο θα ασχολουμαστε..

Θα διαφοροποιηθώ λίγο από αυτό που λες.
Αυτή τη στιγμή το xbox κάνει ενα αυτόματο tone remapping, όπου τα φωτεινότερα σημεία πιάνουν σταθερά 1000 nits.
Σε ένα καλό πάνελ πραγματικά είναι *πολύ* μεγάλη η διαφορά.
Από το Sonic μέχρι το GTA V, η ποιότητα και το βάθος της εικόνας αλλάζει εντυπωσιακά.
Χρησιμοποιούνται αλγόριθμοι & machine learning, και δεν έχει σχέση με τη διαδικασία μετα-χρωματισμού των ταινιών.

Σε αυτό το βίντεο είναι μετρήσεις απο τον evil boris, και μάλιστα από πριν κυκλοφορήσει καν η κονσόλα.
 

Η γνώμη αλλά και οι μετρήσεις του είναι όπως έγραψα παραπάνω. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση με SDR.

Υπάρχουν αρκετά video στο youtube που ειναι HDR-encoded ωστε να δείχνουν μια σχετικά αντιπροσωπευτική εικόνα του autoHDR του xbox, σε πολλά και διάφορα games.
Απλά σιγουρέψου πως θα τα δεις το στο youtube app της HDR tv σου ώστε να μπορείς να αντιληφθείς τις (πολλές) διαφορές και πως η τελική εικόνα στην tv σου είναι πραγματικά πολύ καλή!

Οι αλγόριθμοι συνεχώς θα βελτιώνοται, και τα αποτελέσματα θα γίνονται και ακόμα πιο "εξυπνα".
Το γεγονός πως όλες οι βελτιώσεις αυτόματα θα εμπλουτίζουν ολόκληρες τις υπάρχουσες playstation συλλογές μας, είναι πραγματικά φανταστικό.

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, sndev είπε

μεταγλώττιση πέραν απο αυτα που πε ο @red1 εχουν σιγουρα death stranding sackboy last of us στα πιο μικρα κ οικογενειακά medievil That’s You Knowledge is Power, Frantics  Hidden Agenda.. τωρα πρόχειρα αυτα μου ρχονται. με υπότιτλους ειναι αρκετα περισσοτερα

Ηοly s@it , πως ξέχασα το Death stranding ? Το είχα βάλει για 15' στα Ελληνικά καθαρά και μόνο για τα lolz...
Thanks για τη διόρθωση φίλε, τελικά είναι αρκετά/περισσότερα απο αυτά που νόμιζα...

ΥΓ: Με όλο τον σεβασμό προς τους εμπλεκόμενους (ηθοποιούς), απο την μια, το να υπάρχει αυτή επιλογή είναι καλό , απο την άλλη, η ποιότητα των μεταγλωττίσεων ειναι...ασ'τα να πάνε, δεν διαφέρουν σε ποιότητα απο καρτούν των 90's...
θα μου πείτε, Ελλαδίτσα, όμως, ακόμα και χώρες που ειναι "συνηθισμένες" στις μεταγλωττίσεις (Ιταλία/Γαλλία/Γερμανία κτλπ), παρόλο που η ποιότητα είναι σε γενικές γραμμές αρκετά καλύτερη  σε σχέση με τη δική μας...πάλι, απ'όπου και να το πιάσεις, σαν την original (Αγγλική) δεν είναι ποτέ.
Παράδειγμα :

Kατα την προσωπική μου άποψη, η Ιταλική, Πορτογαλική και Γερμανική μεταγλώττιση δεν ειναι κακή - σε σχέση με τις υπόλοιπες πάντα και στο συγκεκριμένο παράδειγμα (LOU).

Συγκριτικά, τα Ελληνικά στο God of war είναι η ώρα του ερασιτέχνη με παντελώς flat ερμηνείες, λάθος τονισμούς λέξεων, ρυθμό κτλπ κτλπ.

Επίσης : Death stranding, απλά όχι...



Σορρυ για το off topic μάγκες !

Δημοσ.

Ποτε δεν χρησιμοποιω ελληνικα ουτε σε υπολογιστη/κινητο στα μενου ποσο μαλλον στα παιχνιδια.

Βλεποντας αυτα τα βιντεο θα το συνεχισω🤣

βεβαια ειχαμε παρει γευση απο ελληνικη μεταφραση απο τον θεους της μπαλας

 

 

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, DeepSeaAI είπε

Θα διαφοροποιηθώ λίγο από αυτό που λες.
Αυτή τη στιγμή το xbox κάνει ενα αυτόματο tone remapping, όπου τα φωτεινότερα σημεία πιάνουν σταθερά 1000 nits.
Σε ένα καλό πάνελ πραγματικά είναι *πολύ* μεγάλη η διαφορά.
Από το Sonic μέχρι το GTA V, η ποιότητα και το βάθος της εικόνας αλλάζει εντυπωσιακά.
Χρησιμοποιούνται αλγόριθμοι & machine learning, και δεν έχει σχέση με τη διαδικασία μετα-χρωματισμού των ταινιών.

Σε αυτό το βίντεο είναι μετρήσεις απο τον evil boris, και μάλιστα από πριν κυκλοφορήσει καν η κονσόλα.
 

Η γνώμη αλλά και οι μετρήσεις του είναι όπως έγραψα παραπάνω. Δεν υπάρχει καμία σύγκριση με SDR.

Υπάρχουν αρκετά video στο youtube που ειναι HDR-encoded ωστε να δείχνουν μια σχετικά αντιπροσωπευτική εικόνα του autoHDR του xbox, σε πολλά και διάφορα games.
Απλά σιγουρέψου πως θα τα δεις το στο youtube app της HDR tv σου ώστε να μπορείς να αντιληφθείς τις (πολλές) διαφορές και πως η τελική εικόνα στην tv σου είναι πραγματικά πολύ καλή!

Οι αλγόριθμοι συνεχώς θα βελτιώνοται, και τα αποτελέσματα θα γίνονται και ακόμα πιο "εξυπνα".
Το γεγονός πως όλες οι βελτιώσεις αυτόματα θα εμπλουτίζουν ολόκληρες τις υπάρχουσες playstation συλλογές μας, είναι πραγματικά φανταστικό.

Συμφωνώ απόλυτα.

 

Αυτό που το PS5 δεν έχει usb mediaplayer μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος; Είναι δυνατόν;

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Lobo10 είπε

Συμφωνώ απόλυτα.

 

Αυτό που το PS5 δεν έχει usb mediaplayer μπορεί να μου το εξηγήσει κάποιος; Είναι δυνατόν;

έχει https://www.tweaktown.com/news/76215/ps5-how-to-watch-videos-and-listen-music-from-usb-drive/index.html

αν και για media playback δεν συνιστώ καμία κονσόλα :)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
15 λεπτά πριν, red1 είπε

Ηοly s@it , πως ξέχασα το Death stranding ? Το είχα βάλει για 15' στα Ελληνικά καθαρά και μόνο για τα lolz...
Thanks για τη διόρθωση φίλε, τελικά είναι αρκετά/περισσότερα απο αυτά που νόμιζα...

ΥΓ: Με όλο τον σεβασμό προς τους εμπλεκόμενους (ηθοποιούς), απο την μια, το να υπάρχει αυτή επιλογή είναι καλό , απο την άλλη, η ποιότητα των μεταγλωττίσεων ειναι...ασ'τα να πάνε, δεν διαφέρουν σε ποιότητα απο καρτούν των 90's...
θα μου πείτε, Ελλαδίτσα, όμως, ακόμα και χώρες που ειναι "συνηθισμένες" στις μεταγλωττίσεις (Ιταλία/Γαλλία/Γερμανία κτλπ), παρόλο που η ποιότητα είναι σε γενικές γραμμές αρκετά καλύτερη  σε σχέση με τη δική μας...πάλι, απ'όπου και να το πιάσεις, σαν την original (Αγγλική) δεν είναι ποτέ.
Παράδειγμα :

Kατα την προσωπική μου άποψη, η Ιταλική, Πορτογαλική και Γερμανική μεταγλώττιση δεν ειναι κακή - σε σχέση με τις υπόλοιπες πάντα και στο συγκεκριμένο παράδειγμα (LOU).

Συγκριτικά, τα Ελληνικά στο God of war είναι η ώρα του ερασιτέχνη με παντελώς flat ερμηνείες, λάθος τονισμούς λέξεων, ρυθμό κτλπ κτλπ.

Επίσης : Death stranding, απλά όχι...



Σορρυ για το off topic μάγκες !

θα πω οτι λεω παντα. ας υπάρχουν εναλλακτικές κ ας είναι χάλια για καποια γούστα. προτιμώ να υπάρχει κατι που μπορει να φανει χρήσιμο σε 1 ατομο απο το ναμην υπάρχει καθόλου! τα ελληνικα τα απολαμβανει η γυναικα οταν χαζεύει κ δε παρακολουθει αφοσιωμένη, τα ελληνικά δωσανε το εναυσμα σε ενα 10 χρονο κοριτσάκι να δοκιμασει κατι αλλο εκτος του minecraft (2 κοντινα μου παραδείγματα). μη το βλεπουμε παντα ξερα επαγγελματικα , καλο ειναι να υπαρχει κατι κ αν υπαρχει το κοινο που θα το στηρίξει , λογικα θα καλυτερευσει με το χρόνο. 

Επεξ/σία από sndev
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
32 λεπτά πριν, DeepSeaAI είπε

Θα διαφοροποιηθώ λίγο από αυτό που λες.
Αυτή τη στιγμή το xbox κάνει ενα αυτόματο tone remapping, όπου τα φωτεινότερα σημεία πιάνουν σταθερά 1000 nits.

Το οτι πιανει 1000 nits ηλιος δεν εχει να κανει με το οτι ειναι επιτυχημενη η υλοποιηση.

Υπαρχουν αρκετα games οπου θα δεις οτι ο ηλιος και οι ακτινες γυρω απο αυτον οπως και τα συννεφα που φωτιζονται αγγιζουν τα 4000-8000 nits.

Μιλαμε τωρα για το αρχικο master που εχει γινει απο τους developers.

Aυτοι τωρα εχουν δωσει μια τιμη 1000 nits στον ηλιο(την οποια εννοειται οτι δεν αγγιζει καν η SDR εκδοση) ετσι ωστε οτι φωτιζει να εχει την ιδια φωτεινοτητα και αλλα σημεια να χτυπανε γυρω στα 400 nits.

Αυτο στο ματι φαινεται σαν αλλαγη και το ξεγελαει να νομιζει οτι αυτο που βλεπει ειναι αυτο που ηθελαν να πετυχουν αυτοι που το δημιουργησαν..

Εαν προσεξεις υπαρχει μια μονοτονια σε επιφανειες που δεν βλεπουν ηλιο.

Στις εικονες παρακατω θα δεις πως σε παιχνιδια που εχουν σωστο native 4k τι επιδραση εχουν οι φωτεινες πηγες και τι αντιθεση δημιουργουν..

 

Me6YYCD.jpg

RHItYfa.jpg

VUJV9lx.jpg

aRiOgO6.jpg

Επεξ/σία από optimus prime
  • Confused 1
Δημοσ.

το να μιλάμε για 4000 nits οταν πχ η LG cx πιάνει 700, είναι λίγο άτοπο και αρκετά μελλοντικό.
για το σημερινό στατους της αγοράς των τηλεοράσεων, τα 1000 nits ειναι ΑΡΙΣΤΑ!

άλλωστε ας μην ξεχνάμε πως το μόνο που χρειάζεται για να αυξηθούν τα max nits είναι απλά μια μικρή παραμετροποίηση στον αλγόριθμο.

τελος, αν σου φαίνεται μια εικόνα με 1000 nits "μονοτονη", τότε πως σου φαίνονται οι SDR που έχουν 80-120 nits?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, DeepSeaAI είπε

το να μιλάμε για 4000 nits οταν πχ η LG cx πιάνει 700, είναι λίγο άτοπο και αρκετά μελλοντικό.
για το σημερινό στατους της αγοράς των τηλεοράσεων, τα 1000 nits ειναι ΑΡΙΣΤΑ!

Δεν ειναι ατοπο φιλε μου κανεις λαθος.

Οπως οι ταινιες που γινονται master σε 4000 και 10000 nits π,χ ετσι γινεται και στα παιχνιδια.

Ο δημιουργος οταν φτιαχνει κατι δεν το κανει σκεπτομενος οτι εγω εχω oled και εσυ εχεις qled.

To κανει master εκει οπου θεωρει οτι θα αποδωθει καλυτερα η καθε σκηνη και ειναι επειτα δουλεια της τηλεορασης σου να κανει το αντιστοιχο tone mapping αναλογα με τα ποσα nits μπορει να πιασει..

Δεν εχει να κανει με το ποσα maximum nits μπορει να πιασει μια φωτεινη πηγη αλλα με την αντιθεση που δημιουργειται σε επιφανειες που δεν αντανακλαται αυτη.

Εγω αυτο που εχω δει σε οτι υλικο auto hdr μου εδωσες ειναι εχουμε τον ηλιο φωτεινο και καλα και εκει που δεν βλεπει υπαρχει μονοτονια..

Επεξ/σία από optimus prime
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...