Προς το περιεχόμενο

PlayStation 5 Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Bourdoulas είπε

Κοίτα, άλλο το Xbox division και άλλο το division του Azure. Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Η MS έχει τεράστια γκάμα υπηρεσιών και τεχνολογιών. Αλίμονο αν αρνούνταν πελάτες γιατί είναι ανταγωνιστικοί σε κάποιον τομέα. Αυτό ίσως γινόταν παλιά επί προεδρίας του κλόουν. Επί Nadella αυτά δεν υπάρχουν.

Οι διαξιφισμοί σε λογικά και πολιτισμένα πλαίσια είναι θεμιτοι.

Σαφως διαφορετικα τα τμηματα, αλλα το διαστημα κατα το οποιο αποκαλυφθηκε η συμφωνια τετοια εποχη περυσι, ειχαμε φιλοφρονησεις ενθεν κι ενθεν οπως θα θυμασαι ενδεχομενως. Στο οχι και τοσο μακρινο μελλον ο εναγκαλισμος ενδεχεται να γινει πιο σφιχτος.

Θεμιτοι αυτου του ειδους συμφωνω. Οταν μεταφερουμε τα γκολποστ κατα βουληση ωστοσο ή οταν κανουμε αποβαση ως αλλοι μουτζαχεντιν σε ''αντιπαλα'' νηματα για να υποστηριξουμε μεχρι θανατου το αγαπημενο μας brand, γινονται εκνευριστικοι ακομα και για οσους δεν  συμμετεχουν στο πανηγυρι.

  • Like 1
  • Thanks 2
  • Απαντ. 14,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Oταν ειχαν ανακοινωθει τα specs των κονσολων και ειχαμε αναφερει εδω οτι o ssd και το πως θα χρησιμοποιηθει στα παιχνιδια μπορει να κανει την διαφορα,ειχατε πεσει ολοι εδω σε αυτο το νημα και ειχατε ξεκινησει μια καμπανια για τα τεραφλοπ και πως το xbox θα ειναι πιο δυνατο .

Τωρα που το ειδαμε ολοι στην πραξη και σας ειπαμε οτι το demo αυτο δεν μπορει να το τρεξει το xbox χωρις σημαντικες αλλαγες απο οτι δειχνουν τα πραγματα γιναμε και μουτζαχεντιν,πολεμοχαρεις και φανμποι απο πανω?

Κοιτατε παιδια μερικοι απο εμας δεν μασαμε κουτοχορτο.

Πατε να ξεκινησετε κοντρα τωρα και εδω και γυρνατε και λετε περι εισβολων σε αντιπαλα νηματα.

Αστεια πραγματα...

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, DarthGRE είπε

Πάντως, i come in peace και λέω οτι δεν βρίσκω λόγο να υπάρχουν αποκλειστικά παιχνίδια σε καμία κονσόλα ΠΙΑ. 

Παντως εκτος απο αυτο που λεει ο hazuki(για το συμφερον των εταιριων και συμφωνω απολυτα),  ''oχι exclusives'' σημαινει και οχι εκμεταλευση του hardware στο μεγιστο που τελικα αυτο ειναι εις βαρος μας. To design με βαση μια fixed platform παντα εχει benefits για το ιδιο το παιχνιδι.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
33 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Oταν ειχαν ανακοινωθει τα specs των κονσολων και ειχαμε αναφερει εδω οτι o ssd και το πως θα χρησιμοποιηθει στα παιχνιδια μπορει να κανει την διαφορα,ειχατε πεσει ολοι εδω σε αυτο το νημα και ειχατε ξεκινησει μια καμπανια για τα τεραφλοπ και πως το xbox θα ειναι πιο δυνατο .

Τωρα που το ειδαμε ολοι στην πραξη και σας ειπαμε οτι το demo αυτο δεν μπορει να το τρεξει το xbox χωρις σημαντικες αλλαγες απο οτι δειχνουν τα πραγματα γιναμε και μουτζαχεντιν,πολεμοχαρεις και φανμποι απο πανω?

Κοιτατε παιδια μερικοι απο εμας δεν μασαμε κουτοχορτο.

Πατε να ξεκινησετε κοντρα τωρα και εδω και γυρνατε και λετε περι εισβολων σε αντιπαλα νηματα.

Αστεια πραγματα...

Γιατί δε μπορεί να τρέξει; Μπορείς να μου δώσεις ένα λινκ που αναφέρεται κάτι τέτοιο από επίσημα χείλη; Έχει πολύ ενδιαφέρον αυτό που γράφεις αν ισχύει.

  • Thanks 2
Δημοσ.
19 λεπτά πριν, optimus prime είπε

Oταν ειχαν ανακοινωθει τα specs των κονσολων και ειχαμε αναφερει εδω οτι o ssd και το πως θα χρησιμοποιηθει στα παιχνιδια μπορει να κανει την διαφορα,ειχατε πεσει ολοι εδω σε αυτο το νημα και ειχατε ξεκινησει μια καμπανια για τα τεραφλοπ και πως το xbox θα ειναι πιο δυνατο .

Τωρα που το ειδαμε ολοι στην πραξη και σας ειπαμε οτι το demo αυτο δεν μπορει να το τρεξει το xbox χωρις σημαντικες αλλαγες απο οτι δειχνουν τα πραγματα γιναμε και μουτζαχεντιν,πολεμοχαρεις και φανμποι απο πανω?

Κοιτατε παιδια μερικοι απο εμας δεν μασαμε κουτοχορτο.

Πατε να ξεκινησετε κοντρα τωρα και εδω και γυρνατε και λετε περι εισβολων σε αντιπαλα νηματα.

Αστεια πραγματα...

Εγω στρατευμενος δεν ειμαι, η αναφορα μου δε, αφορα και στο προσφατο κλειδωμα του εν λογω thread. Δεν συντασσομαι λοιπον με εκεινους που εκαναν μπαχαλο το παρον νημα οταν ανακοινωθηκαν τα χαρακτηριστικα του πσ5. Εχει ενδιαφερον ωστοσο οτι μπηκες στον κοπο να σηκωσεις το γαντι. Τωρα το τι βλεπει ο καθενας μας και τι ακριβως πρεσβευει, φαινεται και απο το περιοχομενο των αναρτησεων μας.

  • Like 3
  • Thanks 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, Hazuki είπε

Δεν κερδίζει μόνο από τα exclusives αλλά από κάθε παιχνίδι που πωλείται σαν playstation game.

Το παν είναι να κρατήσει το brand του Playstation, αν δεν έχει το brand δεν θα έρθει ο 3rd party να δώσει ένα κομμάτι από τα έσοδα του, θα πάει στο steam.

Τα exclusives πιστεύω είναι μία καλή στρατηγική να κρατήσεις το brand σε υψηλή ζήτηση και αναγνωρισιμότητα.

Στην ουσία πρόκειται για νταβατζιλίκι, σου δίνω ένα εγγυημένο πελατολόγιο στο οποίο θα εκτεθεί η παπαρι@ που έχεις φτιάξει κάτι που θα οδηγήσει σε περισσότερες πωλήσεις.

Αν παράταγε τα exclusives κι ο αγοραστής ήξερε ότι μπορεί να τα βρει στο steam, τότε γιατί να πάρει playstation, άρα θα μειωνόταν το user base, που μετά θα έκανε δύσκολο να πουλήσεις στον 3rd party τις υπηρεσίες σου και κατά συνέπεια να εισπράξεις λεφτά από το σχεδόν τίποτα.

Νομίζω ότι είναι εφικτό να φτιάξει μια πλατφόρμα/υπηρεσία Playstation στο PC και να διατηρήσει ακόμα και το brand.

Αν το συνδρομητικό μοντέλο που προωθείται γενικά αυτή τη στιγμή πετύχει, ο υποψήφιος αγοραστής θα καταλείξει να διαλέξει στο τέλος μία πλατφόρμα για να παίζει εκεί όλα τα παιχνίδια που τον ενδιαφέρουν. Αν πχ μπορείς να παίξεις με συνδρομή το τάδε multiplatform στο "Playstation Store" για ποιο λόγο να το αγοράσεις ξεχωριστά στο Steam?

Παράλληλα αν κυκλοφορείς και το hardware μαζί (όπως κάνει η MS), ο 3rd party θα έχει κάθε λόγο να κυκλοφορήσει το παιχνίδι του και στο Playstation. Έτσι κι αλλιώς δεν νομίζω ότι είναι πολλοί αυτοί που θα παρατήσουν εντελώς την κονσόλα που συνήθησαν για να πάνε αποκλειστικά σε gaming PC. Η μόνη διαφορά θα είναι ότι θα έχουνε όλοι περισσότερες επιλογές.

Αντίστοιχα αυτός που αυτή τη στιγμή παίζει μόνο σε PC, πολύ σπάνια θα αγοράσει ολόκληρη κονσόλα για να παίξει μόνο τα 3-4 exclusives που τυχαίνει να τον ενδιαφέρουν. Αν το κάνει ποτέ, θα περιμένει να πέσουν πολύ οι τιμές και της κονσόλας αλλά και των παιχνιδιών. Οπότε χάνει και η Sony μια μεγάλη μερίδα πιθανών πωλήσεων σε exclusive τίτλους. Και μη ξεχνάμε ότι γενικά για τον dev και τον publisher, τα περισσότερα κέρδη βγαίνουν μέσα στους πρώτους μήνες κυκλοφορίας ενός παιχνιδιού. Δηλαδή αν αγοράσει κάποιος πχ σήμερα σε προσφορά ένα PS4 για να παίξει έναν επίσης σε προσφορά exclusive τίτλο που βγήκε πριν από 3 χρόνια, τι να το κάνει η Sony? Πολύ αργά.

Επεξ/σία από D.Luffy
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Νομίζω ότι είναι εφικτό να φτιάξει μια πλατφόρμα/υπηρεσία Playstation στο PC και να διατηρήσει ακόμα και το brand.

Eυχομαι να μην το κανει ποτε.

Εκτος αν μιλαμε για last gen games, τα οποια θα τα τρεχουν καποια στιγμη το συνολο των pc gamers, πιο ευκολα  με brute force.

Aν το κανει για τα καινουρια(ps5), αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να γινει design το game για τους low-medium του pc, οχι για τους high end (To high end pc gaming εχει ελαχιστη δυναμικη στην αγορα). Που σημαινει οτι θα εφτιαχναν exclusives που ουτε τον SSD δεν θα εκμεταλευονταν περα απο τα loading times. 

Για μενα θα πρεπει να φερουν κοσμο απο το PC(βλεπε frames), οχι να διωξουν προς τα εκει. Το gaming χρειαζεται χρηματα, οποτε πλατφορμες τυπου ''κονσολα'' ή και καλυτερες(πχ στο μελλον streaming). Οσον αφορα την δυναμικη τους στην αγορα παντα.

Αυτο που πρεπει να μας ενδιαφερει ειναι να γινει ακομα πιο mainstream το μεσο, για να μπορεσει να αντεξει το συνεχως αυξανομενο κοστος των παιχνιδιων. Το PC gaming εχει συγκεκριμενα ορια σε αυτο το κομματι.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Eυχομαι να μην το κανει ποτε.

Εκτος αν μιλαμε για last gen games, τα οποια θα τα τρεχουν καποια στιγμη το συνολο των pc gamers, πιο ευκολα  με brute force.

Aν το κανει για τα καινουρια, αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να γινει design το game για τους low-medium του pc, οχι για τους high end (To high end pc gaming εχει ελαχιστη δυναμικη στην αγορα). Που σημαινει οτι θα εφτιαχναν exclusives που ουτε τον SSD δεν θα εκμεταλευονταν περα απο τα loading times. 

Για μενα θα πρεπει να φερουν κοσμο απο το PC οχι για να διωξουν προς τα εκει. Το gaming χρειαζεται χρηματα, οποτε και πλατφορμες τυπου κονσολα η και καλυτερες(πχ στο μελλον streaming). Οσον αφορα την δυναμικη τους στην αγορα.

Πρώτα απ' όλα δεν βλέπω το λόγο γιατί θα πρέπει απαραίτητα να σχεδιαστεί το game για low-medium end PC.. Μια χαρά μπορεί να σχεδιαστεί επάνω στο hw του PS5. Το PC είναι μια πλατφόρμα που προσφέρει ευελιξία. Αυτό είναι και το όλο επιχείρημα. Δεν τρέχει καλά το παιχνίδι με την παλιά GPU και τον HDD? Ρίξε ανάλυση και ρυθμίσεις. Δεν χρειάζεται να έχεις PS5 quality γραφικά σε όλα τα παιχνίδια... Αυτό γίνεται και τώρα έτσι κι αλλιώς. Αυτοί που έχουν PC, φέρνουν το παιχνίδι στα μέτρα τους ανάλογα με αυτό που έχουν. 

Για το θέμα του SSD είναι εδώ και πολύ καιρό στάνταρ σε ένα μοντέρνο PC. Δεν βλέπω κανένα πρόβλημα εδώ.

Επαναλαμβάνω ότι θα έπρεπε να κυκλοφορεί ταυτόχρονα και την κονσόλα (όπως κάνει η MS) ώστε έτσι να διατηρείται και η δυναμική του brand. Όχι να την καταργήσει.

Ο μόνος λόγος που βλέπω να έρχεται ο PCάς στην κονσόλα είναι να κυκλοφορήσει ένας τρομακτικά μεγάλος αριθμός exclusives που να δικαιολογεί την αγορά της. Είναι σε θέση να το κάνει αυτό η Sony? Γιατί για τα multiplatform, απλά δεν θα κάνει το βήμα. Θα τα παίξει καλύτερα στο PC του.

 

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, Bourdoulas είπε

Κοίτα, άλλο το Xbox division και άλλο το division του Azure. Καμία σχέση το ένα με το άλλο. Η MS έχει τεράστια γκάμα υπηρεσιών και τεχνολογιών. Αλίμονο αν αρνούνταν πελάτες γιατί είναι ανταγωνιστικοί σε κάποιον τομέα. Αυτό ίσως γινόταν παλιά επί προεδρίας του κλόουν. Επί Nadella αυτά δεν υπάρχουν.

Οι διαξιφισμοί σε λογικά και πολιτισμένα πλαίσια είναι θεμιτοι.

κλοουν; μα γιατι;

Spoiler

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PDS13 είπε

To design με βαση μια fixed platform παντα εχει benefits για το ιδιο το παιχνιδι.

Αυτό όντως ίσχυε κάποτε στις παλιές καλές εποχές του custom chipset. Όχι πλέον.

Τι ιδιαίτερα benefits έχει ένα παιχνίδι σήμερα όταν η βάση η οποία σχεδιάζεται είναι έτσι κι αλλιώς η ίδια παντού? PS5 και Series X είναι κυριολεκτικά AMD hardware με Ryzen και Radeon... Όχι Cell ή PowerPC...

Και για να επεκταθώ περισσότερο, ο λόγος που βλέπουμε σήμερα τα εντυπωσιακά γραφικά στα Sony exclusives είναι καθαρά οικονομικός (η Sony θέλει να ρίξει λεφτά στα studios) και όχι επειδή εκμεταλλεύονται κρυμμένα μυστικά του hardware τα οποία δεν υπάρχουν πλέον.

Σχεδιάζεις λοιπόν το game σου στην "fixed" platform του PS και ο PCάς αν χρειάζεται, χαμηλώνει settings.

Επεξ/σία από D.Luffy
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

D.Luffy

Αυτος που σχεδιαζει ενα παιχνιδι απευθυνεται σε αγορα. Η αγορα εκει(pc) ειναι ανοιχτη. Ανοιχτο συστημα. Αν απευθυνεται αποκλειστικα στον console gamer, σχεδιαζει για την προσωπικη κονσολα που εχεις εσυ στο σαλονι σου(exclusives). Αν απευθυνεται σε ολους, σχεδιαζει με βαση αυτον που κατεχει το πιο αδυναμο hardware. Toν ''low'' δλδ(η τον switch ξερω γω αν το βγαλει και εκει). Tα υπολοιπα που θα προστιθενται σε αυτον με το ανωτερο hardware, ειναι φρου φρου και αρωματα. Το βασικο design θα ειναι ''low''.

Ειμαστε στο σημειο που τα χρηματα εχουν μεγαλυτερο impact απο το hardware για το design ενος παιχνιδιου. Δες ποσοι δουλεψαν και ποσο χρονο εκαναν για να βγει αυτη η λεπτομερια του UE5 demo, που κρατησε 10 λεπτα. Αυτο που χρειαζεται κατ΄εμε το gaming ειναι να βρει ενα μοντελο ανωτερο απο τo console model, οχι ενα χειροτερο(pc gaming), ωστε να βγαζει περισσοτερα εσοδα και να μπορει να επιβιωνει. Ειναι η αποψη μου τουλαχιστον.

Αν η λυση για τα - λιγο -περισσοτερα εσοδα ειναι να μοιρασει ενα παιχνιδι σε ολους, αυτο ειναι εις βαρος του ιδιου του παιχνιδιου και τελικα εις βαρος μας. Και ελπιζω να μην ειναι αυτη. Περισσοτερα χανεις παρα κερδιζεις τελικα. Ετσι το βλεπω εστω.

Edit(για το επομενο ποστ που εκανες). Η fixed platform εχει πλεονεκτηματα και παντα θα εχει. Δεν ηταν το ''εξωτικο hardware'' που και καλα υπηρχε και πλεον οχι. Και τωρα custom ειναι η GPU,CPU. Με ξεχωριστα features σχεδιασμενα για τις αναγκες του PS5. Γυρναμε στην λογικη PS3 δεν ειπε ο Σερνις? Χωρις τα προβληματα βεβαια. 

Metro dev, σχολιο για τα PS4/One(Τα λιγοτερο εξωτικα ever) :

Digital Foundry: Do you think that the relatively low-power CPUs in the next-gen consoles (compared to PC, at least) will see a more concerted push to getting more out of GPU Compute?

Oles Shishkovstov: No, you just cannot compare consoles to PC directly. Consoles could do at least 2x what a comparable PC can due to the fixed platform and low-level access to hardware.

Το παραπανω με παιχνιδια που θα βγαινουν παντου παυει να υπαρχει σε μεγαλο βαθμο.

Ναι για τα χρηματα συμφωνουμε. Οπως βλεπεις και στο παρον ποστ.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
47 λεπτά πριν, PDS13 είπε

Αυτος που σχεδιαζει ενα παιχνιδι απευθυνεται σε αγορα. Η αγορα εκει(pc) ειναι ανοιχτη. Ανοιχτο συστημα. Αν απευθυνεται αποκλειστικα στον console gamer, σχεδιαζει για την προσωπικη κονσολα που εχεις εσυ στο σαλονι σου(exclusives). Αν απευθυνεται σε ολους, σχεδιαζει με βαση αυτον που κατεχει το πιο αδυναμο hardware. Toν ''low'' δλδ(η τον switch ξερω γω αν το βγαλει και εκει). Tα υπολοιπα που θα προστιθενται σε αυτον με το ανωτερο hardware, ειναι φρου φρου και αρωματα. Το βασικο design θα ειναι ''low''.

Καταρχήν εγώ δεν εμπιστεύομαι απόλυτα τους devs που υποστηρίζουν ότι console=2x comparable PC. Το θεωρώ υπερβολή όταν πλέον μιλάμε για κοινή αρχιτεκτονική και hardware. Αυτό είναι μια άλλη πολύ μεγάλη συζήτηση και δεν θα επεκταθώ περισσότερο.. Και είμαι σίγουρος ότι αν ψάξουμε θα βρούμε και αντίθετες απόψεις από αυτή του Shishkovstov.

Έπειτα, διαφωνώ εντελώς με την πρώτη παράγραφο γιατί πολύ απλά δεν βλέπω γύρω μου να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Πιστεύεις δηλαδή ότι τα παιχνίδια που βγαίνουν και σε PC όπως:

RDR2

AC Odyssey

AC Valhala

Metro Exodus

Control

Gears 5

Witcher 3

Cyberpunk 2077

RE2

RE3

Doom Eternal

έχουν σχεδιαστεί επάνω σε αδύναμο παρωχημένο PC hw? Γιατί εγώ βλέποντας τα γραφικά τους, μόνο σε low-end spec δεν παραπέμπουν... Το αντίθετο. Σε κονσόλες σχεδιάστηκαν...

Το ίδιο ακριβώς μπορεί να κάνει και η Sony. Σχεδιάζει το παιχνίδι της έτσι όπως θέλει στην κονσόλα της, και ο καθένας το τρέχει ανάλογα με το hw που διαθέτει. Και μάλιστα και ακόμα καλύτερα μετά από κάποιο καιρό. Απόδειξη τα παραπάνω παιχνίδια που ανέφερα τα οποία μπορούν πολύ άνετα να συκγριθούν με τα γραφικά των Sony exclusives και κάποια από αυτά να τα ξεπεράσουν κιόλας.

 

 

Επεξ/σία από D.Luffy
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτο που λεγεται για το fixed πλατφορμ το εχουν  αναφερει κυριως PC developers σκεψου (και αξιοσεβαστα ονοματα), αν παρακολουθησεις σχολια devs στο resetera κατα καιρους θα διαβασεις ξανα και ξανα οτι το να σχεδιαζεις ενα game για fixed πλατφορμ εχει πλεονεκτηματα, οχι το αναποδο. Δεν ειναι θεμα αποψης δλδ. Ειναι fact. Δεν ξερω γιατι διαφωνεις :) Ειναι απλα μαθηματικα.

Το RDR2 βγηκε εναν χρονο μετα(γιατι πιστευεις οτι συνεβη αυτο?). Και ολα αυτα που αναφερεις(εκτος απο witcher 3 που εχει παραδοσιακο κοινο στο PC και ουσιαστικα ενισχυει το επιχειρημα μου για το πως δουλευει η αγορα) βγηκαν προς το τελος που το low εγινε medium για τους περισσοτερους, οχι αρχη γενιας. Και μιλαμε για μια γενια που ξεκινησε με μετριο hardware ετσι? Η επομενη ξεκινα πολυ διαφορετικα. Θα ηταν καταστροφικο να ξεκινησουν με νοοτροποια multiplatform για ολα τα games στο PS5. Στην αρχη αυτης της γενιας ειχαμε watchdogs. Τα δυνατα οπτικα multiplatform κατα κανονα βγηκαν απο την μεση της γενιας και μετα.

Αν μια κονσολα υποθετικα ειχε μονο exclusives αντι για multiplatform, τοτε θα εβλεπες θαυματα απο την αρχη. Θα εβλεπες ενα watchdogs οπως το μουφα trailer, oχι αυτο που πηραμε τελικα. Γιατι δυστυχως ο developer θα σκεφτει τον PS4 gamer και τον medium PC gamer.

Δεν ειναι ασπρο μαυρο(η εγω σωστος η εσυ). Καταλαβαινω τι λες, και εχεις και εσυ point(ωραιο το παραδειγμα σου με τα games), αλλα τα exclusives εκτος απο το RDR2 βρισκονται σε αλλο επιπεδο και ειναι λογικο. Παντα υπηρχε αυτο. Για καθε κονσολα η PC που ειχε exclusives. Αυτο εγω δεν θελω να το χασω.

H γνωμη μου ειναι οτι ολα τα παραπανω games θα εδειχναν ακομα καλυτερα αν το design γινοταν για οποιoδηποτε fixed platform εκτος switch. H εκδοση πχ του RDR2 θα ηταν ανωτερη αν ηταν sony exclusive ή MS exclusive ή high end pc exclusive(ας υποθεσουμε οτι δεν ειναι ανοιχτη πλατφορμα), απο αυτη που εχουμε σημερα.

 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.

δεν υπαρχει κανενα απολυτως μοντελο επι συνδρομη που να μπορει να υποστηριξει την κυκλοφορια νεων παιχνιδιων, ποσο μαλλον οταν μιλαμε για AAA παιχνιδια...

η ms μπορει να το εκανε γιατι ετσι και αλλιως θα εμπαινε μεσα απο τις ανυπαρκτες πωλησεις της κονσολας, αυτο δε σημαινει οτι ειναι βιωσιμο επιχειρηματικα...η σονι αν εμπαινε σε μια τετοια διαδικασια, θα πετουσε ενα καρο χρηματα....δεν εχει κανενα λογο να το κανει αυτη τη στιγμη...

ο μονος λογος να στηριξεις μια τετοιου ειδους πλατφορμα, ειναι για να βγαλεις καποιο κερδος απο παιχνιδια που εχουν χρονια που κυκλοφορησαν και εχουν χασει εντελως την αξια τους...Αλλα ακομα και αυτο, μπορει να ειχε αντικτυπο απο τα εσοδα του Ps plus...

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...