Προς το περιεχόμενο

Xbox Series X Topic v2


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικές συστάσεις (που ισχύουν συγχρόνως με τους όρους χρήσης του forum) για να παραμείνει το θέμα ανοιχτό:

  • Συζητήστε πάνω στην συγκεκριμένη κονσόλα (specs, περιφερειακά, προγραμματισμένες κυκλοφορίες, απορίες)
  • Αποφύγετε το VS με άλλες κονσόλες ή/και PC στο βαθμό του δυνατού
  • Αποφύγετε προκλητικούς χαρακτηρισμούς προς άλλα μέλη ή γενικεύσεις του στυλ "fan boys", "haters" κλπ
  • Μην απαντάτε σε προβληματικά μηνύματα. Στείλτε αναφορά για να τα χειριστούν οι αρμόδιοι συντονιστές.

Αν το topic ξεφύγει, χωρίς να σταλούν αναφορές, θα κλειδώσει επ' αόριστον.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οταν σβήνουμε ένα παιχνίδι από τον σκληρό δίσκο του series X, τα saves παραμένουν αποθηκευμένα στο cloud;

2 ώρες πριν, petran07 είπε

Ευχαριστώ πολύ για της απαντήσεις.... 

Η αλήθεια είναι ότι θέλω να το αγοράσω από κάποιο κατάστημα.... 

Δεν θα έχεις πολλές ευκαιρίες για να το αγοράσεις γιατί βρίσκεται σε έλλειψη.

  • Απαντ. 11,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, The_Judas είπε

Οταν σβήνουμε ένα παιχνίδι από τον σκληρό δίσκο του series X, τα saves παραμένουν αποθηκευμένα στο cloud;

Δεν θα έχεις πολλές ευκαιρίες για να το αγοράσεις γιατί βρίσκεται σε έλλειψη.

Ναι μένουν στο cloud..

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, petran07 είπε

Ευχαριστώ πολύ για της απαντήσεις.... 

Η αλήθεια είναι ότι θέλω να το αγοράσω από κάποιο κατάστημα.... 

Τότε ξεκινάς τα τηλεφωνήματα στα καταστήματα και κράτα σημειώσεις το τί θα σου λένε για μελλοντικές παραλαβές.

Δημοσ.

Σχετικα με το καινουργιο χαρακτηριστικο υποστηριξης του Series X, το λεγομενο Fidelity..

Χωρις να ειμαι ειδημων με το θεμα φαινεται μαπα το καρπουζι. Δλδ δεν πρεπει να εχει μεγαλη σχεση , η μαλλον φαινεται να υστερει σε σχεση με το το DLSS της nvidia σαν ποιοτητα απεικονισης και σαν τεχνολογια. Μονο και μονο οτι παιζει λεει και σε παλιες καρτες γραφικων, δειχνει πολλα. Γενικως δειχνει να θελει πολυ δουλεια ακομη (το fidelityfx)  και σιγουρα θα πρεπει να περιμενουμε κανα δυο χρονακια ακομη πριν δουμε αποτελεσαματα και υιοθετηση απο devs. Aυτα με βαση την πορεια του dlss. Θα διαβασω και αλλα αρθρα περι αυτου γιατι οσο διαβαζεις ονλαιν μαθαινεις.

onwards and upwards to E3

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Paragontas-x είπε

Βιάζεσαι πολύ μου φαίνεται.

Και όταν είχαμε δει τα αρχικά βίντεο του ray tracing2 πολλοί έλεγαν τα ίδια αλλά τώρα δεν νομίζω να υπάρχει άτομο που να πει ότι το ray tracing 2 είναι παπατσες και δεν κάνει τίποτα.

index.jpg.9dc966bce983a909a12019a6ca41fa10.jpg

 

Κάτι έχεις μπερδέψει.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

maxresdefault.jpg

Google it

Επιμένεις κιόλας; Δεν υπάρχει καν ray tracing 2. DLSS 2 θέλεις να πεις, αλλά που... Αλλά επιμένεις κιόλας...

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Θα σε παρακαλέσω να διαβάσεις λίγο καλύτερα τι ακριβώς έχω γράψει γιατί πιστεύω δεν κατάλαβες τι ακριβώς λέω.

Ray tracing.

Οτιδήποτε άλλο θέλεις επ' αυτού στείλε μου προσωπικό μήνυμα γιατί είμαστε ήδη εκτός θέματος.

Επιμένεις...

Ray Tracing 2 δεν υπάρχει. Υπάρχει το δεύτερης γενιάς υλικό για ray tracing που χρησιμοποιεί η NVIDIA. 1η γενιά 20ΧΧ κάρτες. 2η γενιά 30ΧΧ κάρτες. Επίσης ο όρος ray tracing είναι proprietary της NVIDIA. Η τεχνολογία γενικά λέγεται path tracing.

Τέλος, έχεις μπλέξει την βούρτσα με την οδοντόβουρτσα. Αυτό που βγάζει η AMD είναι software based, χωρίς ανάγκη για specific hardware, που σημαίνει ότι μπορεί να τρέξει ακόμα και σε Switch. Το DLSS της NVIDIA από την άλλη, στηρίζεται στο hardware της.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Επίσης ο όρος ray tracing είναι proprietary της NVIDIA. Η τεχνολογία γενικά λέγεται path tracing.

Δεν νομίζω.

Εγώ πάντως θυμάμαι να διάβαζα για τον "όρο" ray tracing χρόνια πριν η nvidia ανακοινώσει τις αντίστοιχες κάρτες γραφικών και πριν καν μιλήσει γι αυτό. Και μάλιστα όχι μόνο στο gaming αλλά και σε εφαρμογές προσομοίωσης φωτισμού όπως Dialux..

Το "path tracing" είναι απλώς μία από τις διάφορες τεχνικές του Ray Tracing γενικότερα.

Τα αρχικά "RTX" είναι trademark της nVidia. Όχι ο γενικός όρος.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Eλα αγαπητε φιτς, ουτε εγω καταλαβα, ειναι δλδ πιο ωριμη η τεχνολογια? Στειλε αρθρα να διαβασω να ενημερωθω. Αν οντως ισχυει, τοτε ακομη καλυτερα για την κονσολα, ειναι καλα νεα αυτα. win win για ολους.

Σε αλλα νεα τωρα, μια αποκαλυπτικη στατιστικη:

No description available.

Επεξ/σία από hexenlord
ορθογραφια
  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Δεν νομίζω.

Εγώ πάντως θυμάμαι να διάβαζα για τον "όρο" ray tracing χρόνια πριν η nvidia ανακοινώσει τις αντίστοιχες κάρτες γραφικών και πριν καν μιλήσει γι αυτό. Και μάλιστα όχι μόνο στο gaming αλλά και σε εφαρμογές προσομοίωσης φωτισμού όπως Dialux..

Το "path tracing" είναι απλώς μία από τις διάφορες τεχνικές του Ray Tracing γενικότερα.

Τα αρχικά "RTX" είναι trademark της nVidia. Όχι ο γενικός όρος.

Ναι, δεν είναι copyrighted όρος, όπως το RTX (υπάρχει δηλαδή και γενικά). Είναι όμως μαρκετινγκ όρος για να ξεχωρίσει την δική της υλοποίηση από άλλες path tracing υλοποιήσεις, με σκοπό να πετύχει το ανάλογο πχ με pampers για τις πάνες. Ένα παράδειγμα, που δυστυχώς ήδη έχει καταφέρει ήδη, είναι σε πολλά μόνιτορ που υλοποιούν FreeSync, αλλά υποστηρίζουν και Gsync, να αναφέρονται μόνο ως Gsync. Brand recognition.

 

6 λεπτά πριν, Paragontas-x είπε

Σου απάντησα ήδη ποιο πριν.

Και σου ξανά λέω δεν κατάλαβες τι εννοώ στο αρχικό μου ποστ.

Δεν συγκρίνα ποτε το dlss με το ray tracing.

Οτιδήποτε άλλο μέσω προσωπικών μυνηματων.

Δεν ξέρεις ούτε εσύ ο ίδιος τι γράφεις, και αυτά που γράφεις είναι λάθος.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, non-serviam είπε

Ναι, δεν είναι copyrighted όρος, όπως το RTX (υπάρχει δηλαδή και γενικά). Είναι όμως μαρκετινγκ όρος για να ξεχωρίσει την δική της υλοποίηση από άλλες path tracing υλοποιήσεις, με σκοπό να πετύχει το ανάλογο πχ με pampers για τις πάνες. Ένα παράδειγμα, που δυστυχώς ήδη έχει καταφέρει ήδη, είναι σε πολλά μόνιτορ που υλοποιούν FreeSync, αλλά υποστηρίζουν και Gsync, να αναφέρονται μόνο ως Gsync. Brand recognition.

Εγώ πάντως πρώτη φορά διαβάζω να λέει κάποιος ότι ο όρος "Ray Tracing" είναι proprietary της nVidia και ότι η τεχνολογία λέγεται Path Tracing... Τον ίδιο όρο χρησιμοποιεί και η AMD για να περιγράψει την δική της υλοποίηση (Radeon Rays). 

Proprietary όροι είναι το RTX και το Radeon Rays. Όχι ο γενικός όρος Ray Tracing.

Όσο αναφορά για τα Pampers, αυτό είναι κανονικό brand name εταιρίας. Ο όρος του προιόντος στα Αγγλικά λέγεται "diapers". Επίσης "Pamper" (στον Ενικό) στα Αγγλικά σημαίνει χαιδεύω, κακομαθαίνω. Δεν σημαίνει πάνα μωρού.

Πάνες είναι ο Ελληνικός όρος και δεν έχει καμία σχέση με το όνομα Pampers.

Επεξ/σία από D.Luffy
  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, chrisgewrgi είπε

Να περιμενουμε το νεο forza να ανεβασει τον πηχη παρα πολυ ψηλα με τα οσα εχουμε δει μεχρι τωρα σε racing παιχνιδια.

https://www.purexbox.com/news/2021/06/the_new_forza_motorsport_will_be_a_huge_generational_leap_says_dev

Από αυτά που διαβάζω για το forza εδώ μέσα (δεν έχω γνώμη καθώς δεν παίζω racing) είμαι σίγουρος ότι θα σπέρνει. Νομίζω αυτή η σειρά έχει κερδίσει την τυφλή εμπιστοσύνη του κόσμου.

Ωστόσο για να σε πειράξω και λίγο τι ήθελες να πει ένας dev του? Εδώ έχουμε διαβάσει το ακόλουθο:

image.png.ada228011bb141e9095999c50d376631.png

  • Like 1
Δημοσ.
6 λεπτά πριν, D.Luffy είπε

Εγώ πάντως πρώτη φορά διαβάζω να λέει κάποιος ότι ο όρος "Ray Tracing" είναι proprietary της nVidia και ότι η τεχνολογία λέγεται Path Tracing... Τον ίδιο όρο χρησιμοποιεί και η AMD για να περιγράψει την δική της υλοποίηση (Radeon Rays). 

Proprietary όροι είναι το RTX και το Radeon Rays. Όχι ο γενικός όρος Ray Tracing.

Όσο αναφορά για τα Pampers, αυτό είναι κανονικό brand name εταιρίας. Ο όρος του προιόντος στα Αγγλικά λέγεται "diapers". Πάνες είναι ο Ελληνικός όρος και δεν έχει καμία σχέση με το όνομα Pampers.

Δεν συνεννοούμαστε και δεν έχεις μάλλον ιδέα τι εστί brand recognition.

Αν σε βοηθάει να το καταλάβεις πιο εύκολα, βάλε το proprietary σε "". Στο έγραψα παραπάνω, νομίζω ξεκάθαρα, δεν είναι copyrighted, μόνο το RTX. Οπότε τι σε προβληματίζει σε αυτό που γράφω;

Έχοντας ασχοληθεί αρκετά με τις μονοπωλιακές πρακτικές τις NVIDIA, ήταν από τα πρώτα πράγματα που ειπώθηκαν τότε όσον αφορά το branding. Σκοπός της ήταν και είναι να μην χρησιμοποιηθεί ο γενικός όρος τους path tracing αλλά κάτι πιο συγκεκριμένο, που θα συνδέεται άμεσα με την εταιρία, παρότι μπορεί να μην ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα (υλοποίηση), όπως με το Gsync και το Freesync branding.

Σοβαρά τώρα δεν καταλαβαίνεις τι γράφω όταν λέω ότι η λέξη pampers έχει γίνει συνώνυμη της πάνας ("πάω να αγοράσω παμπερς", όχι "πάω να αγοράσω πάνες"); Για να σε βοηθήσω, σκέψου το αντίστοιχο με Kleenex και χλωρίνη.

Περισσότερο δεν μπορώ να σε βοηθήσω να το κατανοήσεις, λυπάμαι.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...