Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εμένα μου κρατάνε πάνω από 100 ευρώ από Aegean. Η Ryan μου επέστρεψε αμέσως τα λεφτά με ένα κλικ.

Μέσω PayPal έχει κανείς εμπειρία για το τι συμβαίνει με dispute? Επίσης το Voucher μπορείς να το αιτηθεις έως 2 μήνες από την ημερομηνία του ταξιδιού ή από την ημερομηνία της ακύρωσης; 

Επεξ/σία από .::NikoS::.
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

  • Moderators

Είναι τεράστια αλητεία αυτό που κάνουν οι αεροπορικές. Αδιανόητα πράγματα από εταιρείες επιπέδου Lufthansa και Aegean. Δεν έχω εισιτήριο στον αέρα, αλλά πραγματικά βγαίνω από τα ρούχα μου με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα.

Εάν κάποιος έκλεισε ένα εισιτήριο για να πάει σε έναν προορισμό, το καλύτερο που θα έπρεπε να κάνουν οι αεροπορικές είναι φουλ refund (και όχι, δεν έχουν ξεμείνει από ρευστό, έχουν αποθεματικά οι εταιρείες δισεκατομμυρίων). Το χειρότερο που θα έπρεπε να κάνουν θα είναι να αφήνουν ανοιχτό το εισιτήριο, όχι να δίνουν voucher, έλεος δηλαδή. Έκλεισε ο κόσμος εισιτήρια με 100 και 150 ευρώ για να του πουν σε έξι μήνες «α, τώρα έχει 500 το εισιτήριο για Αυστρία, βάλε την διαφορά από την τσέπη σου»; Αστεία πράγματα, πρέπει να γίνουν προσφυγές, μιας και κοιτάνε να βγάλουν κέρδος από μία παγκόσμια καταστροφή.

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Malthador είπε

Είναι τεράστια αλητεία αυτό που κάνουν οι αεροπορικές. Αδιανόητα πράγματα από εταιρείες επιπέδου Lufthansa και Aegean. Δεν έχω εισιτήριο στον αέρα, αλλά πραγματικά βγαίνω από τα ρούχα μου με αυτά που διαβάζω εδώ μέσα.

Εάν κάποιος έκλεισε ένα εισιτήριο για να πάει σε έναν προορισμό, το καλύτερο που θα έπρεπε να κάνουν οι αεροπορικές είναι φουλ refund (και όχι, δεν έχουν ξεμείνει από ρευστό, έχουν αποθεματικά οι εταιρείες δισεκατομμυρίων). Το χειρότερο που θα έπρεπε να κάνουν θα είναι να αφήνουν ανοιχτό το εισιτήριο, όχι να δίνουν voucher, έλεος δηλαδή. Έκλεισε ο κόσμος εισιτήρια με 100 και 150 ευρώ για να του πουν σε έξι μήνες «α, τώρα έχει 500 το εισιτήριο για Αυστρία, βάλε την διαφορά από την τσέπη σου»; Αστεία πράγματα, πρέπει να γίνουν προσφυγές, μιας και κοιτάνε να βγάλουν κέρδος από μία παγκόσμια καταστροφή.

Θεωρητικα ειναι νομιμο λογω ανωτερας βιας.

Απο την αλλη ειναι ηθικο? Θεωρητικα θα συμφωνουσα μαζι σου αλλα εχω μια ενσταση οσον αφορα το ρευστο. Δε νομιζω οτι οντως εχουν. Το οτι ειναι εταιρειες δισεκατομμυριων δεν σημαινει οτι εχουν και ρευστο δισεκατομυρριων.

Παντως δειτε το λιγο οσοι εχετε πτησεις για τους επομενους μηνες.

Και εμενα η sas μου εδινε ΜΟΝΟ voucher. Παρ ολα αυτα περιμενα μεχρι και την τελευταια βδομαδα πριν την πτηση οπου μου εστειλε οτι η πτηση ακυρωθηκε και αν θελω επιστροφη χρηματων

Αυτο που κανουν πολλες αεροπορικες ειναι να περιμενουν και να ακυρωνουν πτησεις τις τελευταιες μερες (ωστε οι περισσοτεροι να εχουν παρει ηδη voucher).

Θα ελεγα να περιμενετε μεχρι τελευταια στιγμη και να δειτε τοτε τι μπορειτε να κανετε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
58 minutes ago, katz said:

Θεωρητικα ειναι νομιμο λογω ανωτερας βιας.

Απο την αλλη ειναι ηθικο? Θεωρητικα θα συμφωνουσα μαζι σου αλλα εχω μια ενσταση οσον αφορα το ρευστο. Δε νομιζω οτι οντως εχουν. Το οτι ειναι εταιρειες δισεκατομμυριων δεν σημαινει οτι εχουν και ρευστο δισεκατομυρριων.

Παντως δειτε το λιγο οσοι εχετε πτησεις για τους επομενους μηνες.

Και εμενα η sas μου εδινε ΜΟΝΟ voucher. Παρ ολα αυτα περιμενα μεχρι και την τελευταια βδομαδα πριν την πτηση οπου μου εστειλε οτι η πτηση ακυρωθηκε και αν θελω επιστροφη χρηματων

Αυτο που κανουν πολλες αεροπορικες ειναι να περιμενουν και να ακυρωνουν πτησεις τις τελευταιες μερες (ωστε οι περισσοτεροι να εχουν παρει ηδη voucher).

Θα ελεγα να περιμενετε μεχρι τελευταια στιγμη και να δειτε τοτε τι μπορειτε να κανετε

Ποιό είναι νόμιμο φίλε; Να σου δεσμεύουν τα χρήματά σου και μετά να σου δίνουν δωροεπιταγή για να σου τα επιστρέψουν μετά από ενάμιση χρόνο χωρίς τόκο; Σοβαρά τώρα; Οκ, αν είναι νόμιμο να κριθεί στο δικαστήριο, όσοι έχετε voucher κάντε προσφυγή, για το γαμώτο τουλάχιστον. 

Αν δεν έχουν αποθεματικά (που έχουν δις ευρώ σίγουρα, αλλά έστω ότι δεν έχουν), να πάνε στην τράπεζα και να ζητήσουν κεφάλαιο κίνησης, όπως κάνουμε οι περισσότεροι έμπορες. Όχι να χρησιμοποιούν την κρίση προς όφελος με παράνομο τρόπο. 

Επεξ/σία από Malthador
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και το FCF (free cash flow) είναι ένας από τους παράγοντες που δείχνουν την υγεία μιας μεγάλης εταιρείας, για πολλούς λόγους οι μεγάλες εταιρείες δεν έχουν άμεση πρόσβαση σε μετρητά. Ανάλογα το είδος της εταιρείας, δεν είναι καθόλου περίεργο να έχει revenue της τάξης των 9-10 δις ευρώ και το FCF να είναι κάτω από 400 εκ, που είναι πάρα πολύ καλοί αριθμοί.

Στο θέμα των vouchers, φίλος είχε κανονίσει από τα Χριστούγεννα ότι μέσα Μάη θα πήγαινε με Air France σε ευρωπαϊκό νησί του Ινδικού ωκεανού. Του ήρθε mail για voucher μόνο και αυτόματο refund αν δε χρησιμοποιήσει το voucher μέσα στο 2021. Τρομερά γενικό και αόριστο. Δεν έχει κάνει κάποια κίνηση καθώς περιμένει να ανακοινωθεί επίσημα ότι ακυρώνεται η πτήση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποια τελευταία στιγμή, τι λέτε; Εδώ μιλάμε οτι μας ακυρωσαν την πτήση και δεν μας επιστρέφουν τα χρήματα ενώ υπάρχει κανονισμός από ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο που λέει για πλήρη επιστροφή, περίμεναν να βγει το ΦΕΚ από τα λαμόγια μας για να αρχίσουν να απαντάνε σε emails και να λένε ότι το ΦΕΚ επιτρέπει μόνο voucher γιατί απλά έτσι... Ναι πριν ακυρώσουν το εισιτήριο ίσχυαν οι όροι που έχεις αποδεχτεί για αυτό και αν ζητούσες ακύρωση και επιστροφή χρημάτων έπαιζε ρόλο η πολιτική της εταιρείας για τον τύπο του εισιτηρίου κλπ, όμως τη στιγμή που σου ακυρώνουν την πτήση δεν έχουν καμία ισχύ αυτά, ακυρώθηκε από πλευρά της εταιρείας και έχουν βγάλει άκυρη την "συμφωνία" εκείνοι.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, .::NikoS::. είπε

Ποια τελευταία στιγμή, τι λέτε; Εδώ μιλάμε οτι μας ακυρωσαν την πτήση και δεν μας επιστρέφουν τα χρήματα ενώ υπάρχει κανονισμός από ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο που λέει για πλήρη επιστροφή, περίμεναν να βγει το ΦΕΚ από τα λαμόγια μας για να αρχίσουν να απαντάνε σε emails και να λένε ότι το ΦΕΚ επιτρέπει μόνο voucher γιατί απλά έτσι... Ναι πριν ακυρώσουν το εισιτήριο ίσχυαν οι όροι που έχεις αποδεχτεί για αυτό και αν ζητούσες ακύρωση και επιστροφή χρημάτων έπαιζε ρόλο η πολιτική της εταιρείας για τον τύπο του εισιτηρίου κλπ, όμως τη στιγμή που σου ακυρώνουν την πτήση δεν έχουν καμία ισχύ αυτά, ακυρώθηκε από πλευρά της εταιρείας και έχουν βγάλει άκυρη την "συμφωνία" εκείνοι.

Πέρα από το ΦΕΚ ή την ΠΝΠ, υπάρχει το εξής παράθυρο που έχουν πατήσει όλες οι αεροπορικές. Ενώ η ΕΕ τις υποχρεώνει σε περίπτωση ακύρωσης να δώσουν πίσω τα λεφτά του εισιτηρίου δεν υπάρχει το νομοθετικό πλαίσιο που να ορίζει το χρονικό διάστημα καταβολής των χρημάτων. Θα μπορούσε άνετα η οποιαδήποτε Aegean, Ryanair, Alitalia να σου πει βεβαίως κυρ Νίκο θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα γιατί ακυρώθηκε η πτήση που είχατε στις 15 Απρίλη και να τα δεις τελικά  στον λογαριασμό σου στις 30 Μαϊου του 2021.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, red7genius είπε

Μετά από κάποια πίεση το Petas.gr μου απάντησε πως προχώρησε σε αίτημα για την επιστροφή. Αυτό που με προβλημάτισε είναι το εξής: "Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων ανάλογα με το ποσό που θα επιστρέψει η αεροπορική εταιρεία."

Ότι δηλαδή δεν θα επιστρέψει όλο το ποσό, αλλά μέρος του; Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία/απάντηση από το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό; Η εταιρία είναι η Aegean.

Σου λέει μέσες-άκρες οτι αν η αεροπορική δεν μπορεί να μας επιστρέψει στο σύνολο των χρημάτων δεν θα μπορείς να το πάρεις και εσύ.

Θα μου πεις που το ξέρεις εσύ τι θα κάνει η αεροπορική;

Πιάς’το αυγό και κούρευ’το!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Πέρα από το ΦΕΚ ή την ΠΝΠ, υπάρχει το εξής παράθυρο που έχουν πατήσει όλες οι αεροπορικές. Ενώ η ΕΕ τις υποχρεώνει σε περίπτωση ακύρωσης να δώσουν πίσω τα λεφτά του εισιτηρίου δεν υπάρχει το νομοθετικό πλαίσιο που να ορίζει το χρονικό διάστημα καταβολής των χρημάτων. Θα μπορούσε άνετα η οποιαδήποτε Aegean, Ryanair, Alitalia να σου πει βεβαίως κυρ Νίκο θα σου επιστρέψουμε τα χρήματα γιατί ακυρώθηκε η πτήση που είχατε στις 15 Απρίλη και να τα δεις τελικά  στον λογαριασμό σου στις 30 Μαϊου του 2021.

Δεν έχω διαβάσει ολόκληρο τον κανονισμό, αλλά δικηγόρος μου είπε πως ισχύει το έως 7 ημέρες... Άντε στην προκειμένη περίπτωση λόγω της κατάστασης να είναι 1 μήνας. Δεν ξέρω ποιος το ορίζει όμως αυτό. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, .::NikoS::. είπε

Δεν έχω διαβάσει ολόκληρο τον κανονισμό, αλλά δικηγόρος μου είπε πως ισχύει το έως 7 ημέρες... Άντε στην προκειμένη περίπτωση λόγω της κατάστασης να είναι 1 μήνας. Δεν ξέρω ποιος το ορίζει όμως αυτό. 

Nαι σύμφωνα με το άρθρο 8 του ευρωπαϊκού νόμου 261/2004 που καλύπτει ακυρώσεις και αποζημιώσεις πτήσεων θα πρέπει η αεροπορική να δώσει πίσω τα χρήματα του εισιτηρίου εντός 7 ημερών.

Υπάρχει όμως άλλος νόμος που μου διαφεύγει όπου η εταιρεία μπορεί να επικαλεστεί προσωρινή αδυναμία αποπληρωμής. Δεν παύει η ευθύνη της να επιστρέψει τα χρήματα αλλά της δίνεται η δυνατότητα να καθυστερήσει. Είναι λίγο μπερδεμένη η κατάσταση και το ότι η ΕΕ δεν έχει βγάλει κάποιες νέες οδηγίες δεν βοηθάει ιδιαίτερα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
20 ώρες πριν, red7genius είπε

Μετά από κάποια πίεση το Petas.gr μου απάντησε πως προχώρησε σε αίτημα για την επιστροφή. Αυτό που με προβλημάτισε είναι το εξής: "Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων ανάλογα με το ποσό που θα επιστρέψει η αεροπορική εταιρεία."

Ότι δηλαδή δεν θα επιστρέψει όλο το ποσό, αλλά μέρος του; Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία/απάντηση από το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό; Η εταιρία είναι η Aegean.

Εμένα από το petas μου ήρθε η ίδια απάντηση αλλά γράφει "Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων."

Το έστειλαν πριν 10 μέρες και η δικιά μου περίπτωση ωστόσο αφορά ακύρωση της πτήσης επιστροφής μόνο.

Τον αριθμό αιτήματος ακύρωσης που τον ακριβώς τον χρησιμοποιούμε για να πάρουμε πληροφορίες για την έκβαση όπως λέει?

Επεξ/σία από LeukoSustima
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία και ποιος τους ελέγχει όταν δεν τηρούν όλα αυτά; Που απευθυνόμαστε; Όλοι οι "αρμόδιοι" απλά λαμβάνουν απάντηση από την κάθε Aegean που τους λέει για το ΦΕΚ, σταματούν εκεί και απλά σου το δημοσιεύουν. 

 

Edit: Γενικά ποιοι είναι οι φορείς που μπορούμε να απευθυνθούμε σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Όπως πχ ο συνήγορος του καταναλωτή; Το ΕΚΠΟΙΖΩ δε το ήξερα για παράδειγμα. Τι ακόμα υπάρχει σαν αυτά;

Επεξ/σία από .::NikoS::.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, .::NikoS::. είπε

Ωραία και ποιος τους ελέγχει όταν δεν τηρούν όλα αυτά; Που απευθυνόμαστε; Όλοι οι "αρμόδιοι" απλά λαμβάνουν απάντηση από την κάθε Aegean που τους λέει για το ΦΕΚ, σταματούν εκεί και απλά σου το δημοσιεύουν. 

Edit: Γενικά ποιοι είναι οι φορείς που μπορούμε να απευθυνθούμε σε αντίστοιχες περιπτώσεις; Όπως πχ ο συνήγορος του καταναλωτή; Το ΕΚΠΟΙΖΩ δε το ήξερα για παράδειγμα. Τι ακόμα υπάρχει σαν αυτά;

Ο Συνήγορος του καταναλωτή, ως δημόσια αρχή, είναι και λίγο, αργή.

Δίνεις μια συνδρομή στο ΕΚΠΟΙΖΩ και κανεις τη δουλειά σου πιο γρήγορα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μουρ

Καλησπέρα, είχα μια πτήση στις 11/03/2020 με τη Ryanair από Θεσσαλονίκη προς Πάφο.

Δεν πήγα στην πτήση γιατί οι εξετάσεις που ήθελα να δώσω στην Κύπρο ακυρωθήκαν λόγο Covid-19 (τότε που πρωταρχίσαμε να έχουμε κρούσματα)

Ερώτηση 1: Δικαιούμαι επιστροφή των φορών σωστά;

Επίσης, είχα και εισιτήριο επιστροφής στις 15/3/2020 το οποίο έστειλαν SMS λίγο πριν την πτήση ότι καθυστερεί η πτήση  4 ώρες και 40 λεπτά. Εννοείται πως και να μην καθυστερούμε εγώ δε θα μπορούσα να μπω στην πτήση επειδή δεν ήμουν Κύπρο άλλα αυτοί δεν το ξέρουν αυτό.

Είχα κάνει αίτηση μέσω της σελίδας τους για επιστροφή χρημάτων και μου έστειλε ένας agent στις 24/3/2020 τους αυτό.image.png.459d2633cdb8ea7a29d6b644c4e62590.png

Έχουν δικαίωμά να μου αρνηθούν τα χρήματά μου?

Στο μεταξύ έκανα και claim στο https://help.claimflights.com για αποζημιώση επειδή η πτήση καθυστέρησε πάρα πολλές ώρες + ενημέρωσή κυριολεκτικά τελευταία στιγμή.

Επισης, και ο αδερφος μου που ηταν κυπρο θα πετουσαμε μαζι υπο κανονικες συνθηκες πισω Ελλαδα, δεν του εδωσαν ουτε αυτου τιποτα.

Ερωτηση: Για την ναυλο της επιστροφης ηθικα δικαιουμαι μονο την επιστροφη φορων σωστα?

Επεξ/σία από DTsuras
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...