Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

2 λεπτά πριν, kostasbm είπε

αυτο ειναι μια καλη κινηση  ... .. γιατι η τραπεζα θελει πρωτα να τα εχει καλα με το πελατη της

ποσο καιρο πριν ειναι η χρεωση ????...απο περιεργεια....και τι αιτιολογια τους ειπες?? 

πιστευω οτι εχεις πολλες πιθανοτητες να δικαιωθεις ..οχι αμεσα.......  γιατι το εχω κανει 2 φορες που ειχα πληρωσει με πιστωτικη..αργησαν

αλλα τα επεστρεψαν

Πρώτα επικοινώνησα τηλεφωνικά με την Εθνική και μου είπαν να στείλω ένα email με κάποια στοιχεία. Παραθέτω παρακάτω το email μου:

 

Αναφορά σε κείμενο

Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας μαζί σας, υποβάλλω εγγράφως αίτημα αμφισβήτησης συναλλαγής που εκτελέστηκε την 28/02/2020 και ώρα 16:06:14 από τον λογαριασμό μου προς τον όμιλο της αεροπορικής εταιρίας Lufthansa.

Προσωπικά στοιχεία:
Ονοματεπώνυμο: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
ΑΦΜ: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ
Τηλέφωνο επικοινωνίας: ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

Ιστορικό συναλλαγής και αιτιολογία αμφισβήτησής της:

Επρόκειτο για πτήση προγραμματισμένη να εκτελεστεί αύριο (15 Απριλίου 2020) η οποία εν τέλει ακυρώθηκε λόγω της επικρατούσας κατάστασης. Επικοινώνησα την 1/4/2020 με την αεροπορική εταιρία που μου ακύρωσε την πτήση και τα εισιτήρια, και υπέβαλλε αίτημα εκ μέρους μου για επιστροφή του ποσού όπως προβλέπεται από τον Ευρωπαϊκό Κανονισμό (ΕΕ) 261/2004, αν και με ενημέρωσε η υπάλληλος που με εξυπηρετούσε πως έχουν λάβει οδηγίες να αποφεύγουν τέτοια αιτήματα (αναρωτιέμαι ως προς τον λόγο και την νομιμότητά του). Έκτοτε δεν έχω λάβει κάποια ενημέρωση, παρ' όλο που έχω επιχειρήσει αρκετές φορές και με διάφορες μεθόδους να επικοινωνήσω μαζί τους για το εν λόγω θέμα (διατίθενται σε περίπτωση που ζητηθούν email στα οποία ζητάω ενημέρωση επί της εξέλιξης του εν λόγω θέματος).
Συνεπώς, επιθυμώ και αιτούμαι την αμφισβήτηση της συναλλαγής αυτής, όντας πεπεισμένος από την στάση (και αποφυγή επικοινωνίας) της εν λόγω αεροπορικής εταιρίας πως δεν πρόκειται να μου επιστραφούν τα χρήματα που πλήρωσα.

Υποβάλλω συνημμένα τα κάτωθι:
α) Απόδειξη πώλησης εισιτηρίων από τον όμιλο Lufthansa,
β) Screenshot από το ebanking σας όπου εμφανίζεται η εν λόγω συναλλαγή.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων!

Τώρα όσον αφορά το τι θα γίνει, δεν ξέρω. Εν αναμονή.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

γ) Οι διατάξεις του παρόντος εφαρμόζονται αναγκαστικά και σε συμβάσεις, στις οποίες έχει συμφωνηθεί μεταξύ των μερών, ως εφαρμοστέο όχι μόνο ελληνικό αλλά και αλλοδαπό δίκαιο, εφόσον τα σχετικά δικαιώματα προβλέπονται στην ενωσιακή νομοθεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Feregorn είπε

Έχει η Lufthansa έδρα στην Ελλάδα για να την καλύπτει αυτό το ΦΕΚ; 

Η Γερμανία νομίζω επιτρέπει voucher όχι απλά 18μηνο αλλά μέχρι 31/12/21 (μετά μπορείς να πάρεις το refund). Γενικά όλες οι Ευρωπαϊκές χώρες έβγαλαν αντίστοιχους νόμους για όλες τις τουριστικές υπηρεσίες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδιά, είμαι πολύ προβληματισμένος με την όλη φάση, και δεν τίθεται θέμα διακοπών. Έκλεισα εισητήριο μετ' επιστροφής απο Φεβρουάριο για αρχές Ιουλίου, διότι τότε γεννά η κόρη μου που μένει στο εξωτερικό. Όπως καταλαβαίνετε, το να αλλάξω τις ημερομηνίες, δεν έχει κάποιο νόημα για εμένα, διότι είναι η μόνη περίοδος που χρειάζεται να ταξιδέψω. Η Aegean μου έχει στείλει ήδη 2 mails ενημερωτικά για να αλλάξω τις ημερομηνίες με προθεσμία μέχρι τις 27/4, και με πρώτη εναλλακτική απο 1/9/2020. Και επιπλέον, τα εισητήρια είναι GoLight, που σύμφωνα με την εταιρία δεν δικαούμαι επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης. Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδη..  Βρίσκομαι πραγματικά σε απόγνωση, γιατί δεν ξέρω αν όντως σε 2 μήνες απο τώρα που είναι να ταξιδέψω κανονικά, θα ισχύει το εισητήριό μου αν δεν προχωρήσω σε ακύρωση/μεταβολή. Θα εκτιμούσα τις συμβουλές σας!

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

43 λεπτά πριν, sal54ax είπε

Παιδιά, είμαι πολύ προβληματισμένος με την όλη φάση, και δεν τίθεται θέμα διακοπών. Έκλεισα εισητήριο μετ' επιστροφής απο Φεβρουάριο για αρχές Ιουλίου, διότι τότε γεννά η κόρη μου που μένει στο εξωτερικό. Όπως καταλαβαίνετε, το να αλλάξω τις ημερομηνίες, δεν έχει κάποιο νόημα για εμένα, διότι είναι η μόνη περίοδος που χρειάζεται να ταξιδέψω. Η Aegean μου έχει στείλει ήδη 2 mails ενημερωτικά για να αλλάξω τις ημερομηνίες με προθεσμία μέχρι τις 27/4, και με πρώτη εναλλακτική απο 1/9/2020. Και επιπλέον, τα εισητήρια είναι GoLight, που σύμφωνα με την εταιρία δεν δικαούμαι επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης. Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδη..  Βρίσκομαι πραγματικά σε απόγνωση, γιατί δεν ξέρω αν όντως σε 2 μήνες απο τώρα που είναι να ταξιδέψω κανονικά, θα ισχύει το εισητήριό μου αν δεν προχωρήσω σε ακύρωση/μεταβολή. Θα εκτιμούσα τις συμβουλές σας!

Ευχαριστώ.

Απλά περιμένεις, δεν μπορείς να κάνεις κάτι άλλο. 

Πλέον το δρόμο του voucher τον έχουν πάρει και άλλες αεροπορικές στην Ευρώπη συμπεριλαμβανομένων και των low cost. H ryanair επιβεβαίωσε ότι σε πολλές περιπτώσεις δίνει πια vouchers τα οποία θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν "μέσα στη χρονιά".

Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι απλός, οι αεροπορικές έχουν ξεμείνει από ρευστό και περιμένουν να αρχίσουν πάλι οι πτήσεις. Και να σου δινόταν η επιλογή για refund κανένας δεν θα μπορούσε να σου εγγυηθεί ότι θα έπαιρνες τα λεφτά εντός του χρόνου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, sal54ax είπε

Και επιπλέον, τα εισητήρια είναι GoLight, που σύμφωνα με την εταιρία δεν δικαούμαι επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης.

Αυτό που αναφέρεις είναι η μισή αλήθεια. Όντως, σε πολλά εισιτήρια εταιριών (και ιδίως εάν δεν έχεις πληρώσει την έξτρα ασφάλιση πτήσης που "πουλάνε" αρκετές αεροπορικές) δεν δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που ακυρώσεις εσύ τα εισιτήρια. Εάν, όμως, ακυρωθεί η πτήση σου λόγω άλλων παραγόντων (αποφάσεις Κράτους ή αεροπορικής εταιρίας κτλ.), τότε επιστρέφεται κανονικότατα το ποσό σε εσένα.

 

Απλώς στην προκειμένη περίπτωση πέφτεις στον ίδιο λάκκο με όλους εμάς που λογικά δεν θα ταξιδέψουμε ξανά μέσα στο έτος, αλλά δεν μπορούμε να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω λόγω της γνωστής κατάστασης με τα vouchers. 

Επεξ/σία από magnam
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, magnam είπε

Αυτό που αναφέρεις είναι η μισή αλήθεια. Όντως, σε πολλά εισιτήρια εταιριών (και ιδίως εάν δεν έχεις πληρώσει την έξτρα ασφάλιση πτήσης που "πουλάνε" αρκετές αεροπορικές) δεν δικαιούσαι επιστροφή χρημάτων στην περίπτωση που ακυρώσεις εσύ τα εισιτήρια. Εάν, όμως, ακυρωθεί η πτήση σου λόγω άλλων παραγόντων (αποφάσεις Κράτους ή αεροπορικής εταιρίας κτλ.), τότε επιστρέφεται κανονικότατα το ποσό σε εσένα.

Απλώς στην προκειμένη περίπτωση πέφτεις στον ίδιο λάκκο με όλους εμάς που λογικά δεν θα ταξιδέψουμε ξανά μέσα στο έτος, αλλά δεν μπορούμε να πάρουμε τα χρήματά μας πίσω λόγω της γνωστής κατάστασης με τα vouchers. 

Σωστό στο πρώτο μέρος καθώς αυτό είναι κάτι που πολλοί επιβάτες πιστεύουν λάθος.

Το δεύτερο όμως δεν ισχύει, καθώς όσοι δεν χρησιμοποιήσουν τα voucher στην περίοδο των 12-18 μηνών ανάλογα την αεροπορική θα πάρουν τα λεφτά τους πίσω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 λεπτά πριν, Speculoos είπε

Σωστό στο πρώτο μέρος καθώς αυτό είναι κάτι που πολλοί επιβάτες πιστεύουν λάθος.

Το δεύτερο όμως δεν ισχύει, καθώς όσοι δεν χρησιμοποιήσουν τα voucher στην περίοδο των 12-18 μηνών ανάλογα την αεροπορική θα πάρουν τα λεφτά τους πίσω.

Έχεις δίκιο. Αλλά μπορεί κανείς να το εγγυηθεί αυτό για εταιρίες τύπου Easyjet που λογικά πάνε για λουκέτο; Είναι αρκετοί οι 18 μήνες, δεν μπορεί κανείς να ξέρει τι γίνεται.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, magnam είπε

Έχεις δίκιο. Αλλά μπορεί κανείς να το εγγυηθεί αυτό για εταιρίες τύπου Easyjet που λογικά πάνε για λουκέτο;

Πολύ σωστή παρατήρηση. Ίσως του χρόνου την άνοιξη 1 στις 4 εταιρείες να μην υπάρχει πλέον. Το πώς θα γίνει και σε τι βαθμό θα επέμβει η ΕΕ και τα κράτη-μέλη δεν είναι (τελείως) γνωστό.

Με την μέχρι στιγμής εικόνα πάντως όσοι δεν πέταξαν ή δεν θα πετάξουν στο σύντομο μέλλον θα πάρουν τα λεφτά του εισιτηρίου τους κάποια στιγμή μέσα στο 2021...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 18/4/2020 στις 6:36 ΜΜ, aerodyne είπε

άλλο μπάχαλο και αυτοί. ειχα πληρωμένη (από το φεβρουάριο) υπερ-ατλαντική πτήση μετ'επιστροφής  για 19/3. καταφερα να επικοινωνήσω με το γερμανικό miles and more τηλέφωνο στις 21/3. αφού προσπάθησαν να μου πλασάρουν voucher ή να αφήσουμε το εισιτήριο ανοικτό μου είπαν οτι το refund θα κάνει 7 με 10 εργάσιμες. με το πέρας των 10 ημερών ξανα-κάλεσα. απολογήθηκαν και μου ζητησαν να κάνω υπομονή επειδή το refund θα πάρει μέχρι και 90 ημέρες.   επικοινώνησα με την τράπεζα μου (αλλοδαπή) και ξεκίνησα διαδικασία για chargeback. στην ουσία , θα επιστρέψουν τα χρηματα και θα χρεώσουν την LH. ακόμα αναμένω...

Status update :  αφού προσκόμισα στην τράπεζα μου όλα τα απαραίτητα αποδεικτικα(flight cancelation email από την LH), με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία chargeback θα πάρει έως και 40 ημέρες.  Μου είπαν ότι έχουν ήδη επεξεργαστεί κ πραγματοποιήσει chargebacks σε αντίστοιχες περιπτώσεις τις τελευταίες εβδομάδες. Αναρωτιέμαι αν είχα πληρώσει με PayPal πόσο πιο γρήγορα θα μπορούσα να κάνω dispute και να επιστραφούν τα χρηματα

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, aerodyne είπε

Status update :  αφού προσκόμισα στην τράπεζα μου όλα τα απαραίτητα αποδεικτικα(flight cancelation email από την LH), με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία chargeback θα πάρει έως και 40 ημέρες.  Μου είπαν ότι έχουν ήδη επεξεργαστεί κ πραγματοποιήσει chargebacks σε αντίστοιχες περιπτώσεις τις τελευταίες εβδομάδες. Αναρωτιέμαι αν είχα πληρώσει με PayPal πόσο πιο γρήγορα θα μπορούσα να κάνω dispute και να επιστραφούν τα χρηματα

Θα ενημερώσω από την επόμενη εβδομάδα όταν εκκινήσω τη διαδικασία, γιατί είπα να δώσω περιθώριο μέχρι 3 εβδομάδες xD

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, aerodyne είπε

Status update :  αφού προσκόμισα στην τράπεζα μου όλα τα απαραίτητα αποδεικτικα(flight cancelation email από την LH), με ενημέρωσαν ότι η διαδικασία chargeback θα πάρει έως και 40 ημέρες.  Μου είπαν ότι έχουν ήδη επεξεργαστεί κ πραγματοποιήσει chargebacks σε αντίστοιχες περιπτώσεις τις τελευταίες εβδομάδες. Αναρωτιέμαι αν είχα πληρώσει με PayPal πόσο πιο γρήγορα θα μπορούσα να κάνω dispute και να επιστραφούν τα χρηματα

Με PayPal λογικά θα έπαιρνες ένα τεράστιο ακυρο, μιας και είναι υπηρεσία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, sal54ax είπε

Παιδιά, είμαι πολύ προβληματισμένος με την όλη φάση, και δεν τίθεται θέμα διακοπών. Έκλεισα εισητήριο μετ' επιστροφής απο Φεβρουάριο για αρχές Ιουλίου, διότι τότε γεννά η κόρη μου που μένει στο εξωτερικό. Όπως καταλαβαίνετε, το να αλλάξω τις ημερομηνίες, δεν έχει κάποιο νόημα για εμένα, διότι είναι η μόνη περίοδος που χρειάζεται να ταξιδέψω. Η Aegean μου έχει στείλει ήδη 2 mails ενημερωτικά για να αλλάξω τις ημερομηνίες με προθεσμία μέχρι τις 27/4, και με πρώτη εναλλακτική απο 1/9/2020. Και επιπλέον, τα εισητήρια είναι GoLight, που σύμφωνα με την εταιρία δεν δικαούμαι επιστροφής χρημάτων σε περίπτωση ακύρωσης. Μπρός γκρεμός και πίσω ρέμα δηλαδη..  Βρίσκομαι πραγματικά σε απόγνωση, γιατί δεν ξέρω αν όντως σε 2 μήνες απο τώρα που είναι να ταξιδέψω κανονικά, θα ισχύει το εισητήριό μου αν δεν προχωρήσω σε ακύρωση/μεταβολή. Θα εκτιμούσα τις συμβουλές σας!

Ευχαριστώ.

Οι περισσότερες πιθανότητες είναι οτι οι πτήσεις τον Ιούλιο θα πραγματοποιηθούν κανονικά.

Δεν βλέπω τον λόγο να αλλάξεις τώρα τα εισιτήρια . Αν ακυρωθί η πτήση θα δικαιούσε κανονικά τα χρήματα σου πίσω.

Άρα κάνε υπομονή και μην πέφτεις σε απόγνωση. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφορά σε κείμενο

Αγαπητέ επιβάτη,

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι έχουμε προχωρήσει σε αίτημα ακύρωσης προς την αεροπορική εταιρεία εκ μέρους σας, για την ακυρωμένη πτήση.

Κωδικός αναφοράς: *
Aριθμός αιτήματος ακύρωσης: *

Λόγω της έξαρσης του Covid-19 όλες οι αεροπορικές εταιρείες απαντούν με χρονική καθυστέρηση. Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων ανάλογα με το ποσό που θα επιστρέψει η αεροπορική εταιρεία.

Παρακαλούμε σημειώστε ότι η διαδικασία αυτή μπορεί να διαρκέσει έως 12 μήνες, σύμφωνα με τις οδηγίες της αεροπορικής εταιρείας. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τον αριθμό αιτήματος ακύρωσης ώστε να πάρετε πληροφορίες σχετικά με την έκβαση του αιτήματος κατευθείαν απο την αεροπορική εταιρεία.

Ευχαριστούμε για την υπομονή σας.

 

Μετά από κάποια πίεση το Petas.gr μου απάντησε πως προχώρησε σε αίτημα για την επιστροφή. Αυτό που με προβλημάτισε είναι το εξής: "Μόλις λάβουμε την επιβεβαίωση απο την πλευρά της αεροπορικής εταιρείας, θα ξεκινήσουμε την επιστροφή χρημάτων ανάλογα με το ποσό που θα επιστρέψει η αεροπορική εταιρεία."

Ότι δηλαδή δεν θα επιστρέψει όλο το ποσό, αλλά μέρος του; Έχει κάποιος ανάλογη εμπειρία/απάντηση από το συγκεκριμένο ταξιδιωτικό; Η εταιρία είναι η Aegean.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...