Προς το περιεχόμενο

Καταγγελία Aegean / Olympic Air για άρνηση επιστροφής χρημάτων


EddieObscurant

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, jakegate7 είπε

Πάει και το refund λόγω κορονοϊού.

Δείτε τι λέει το άρθρο 61 από το ΦΕΚ A 84 - 13.04.2020:

Κατάφωρη παραβίαση Ευρωπαϊκής Οδηγίας από Ελληνική πλευρά και με αναδρομική ισχύ λολ. Η συγκεκριμένη οδηγία (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/consumers/consumer-contract-law/consumer-rights-directive_en) δεν έχει τροποποιηθεί αναλόγως σε ΕΕ επίπεδο. Για καταγγελία μπορεί να πάει κανείς εδώ (https://ec.europa.eu/assets/sg/report-a-breach/complaints_en/) και μπορεί να παρθεί δράση σε υπερεθνικό επίπεδο με επιβολή προστίμου πχ, αλλά για προσωπική αποζημίωση από εθνική αρχή αναγκαστικά πρέπει να παει στα εγχώρια δικαστήρια.

 

Οι δικοί μας πολιτικοί τα ζύγισαν και είπαν ότι συμφέρει και αυτούς και τα όποια επιχειρηματικά συμφέροντα να το κάνουν αυτό και να ρισκάρουν το όποιο πρόστιμο χρειαστεί να πληρώσουν σε μεμονωμένα άτομα στα εθνικά δικαστήρια ή στη χειρότερη και σε ΕΕ επίπεδο αφού θα το μετακυλήσουν σε ελληνικά φορολογούμενα "κορόιδα". 

 

Πρακτικά τώρα, εκτός και αν κάποιος έχει όρεξη να το τραβήξει δικαστικά #mexriterma, άμα θεωρήσουμε, ότι το ακυρωθέν ταξίδι του καθενός, ήταν ο σκοπός, τότε 18 μήνες παρέχουν αρκετό περιθώριο για να το αλλάξει για κάπου αλλού. Εκτός και αν κάποιος θέλει να προκαλέσει σωρευτική πίεση σε μια εταιρία που απασχολεί μερικά χιλιάδες άτομα προσωπικό, συντηρεί οικογένειες, είναι ένας εθνικός "πρωταθλητής", κτλ κτλ.

 

Τώρα, γιατί μεγάλες εταιρίες δεν έχουν αποθεματικά για να βγάλουν 3 μήνες κρίσης και ζητάνε βοήθεια από το κράτος, εν αντιθέσει με τους απλούς πολίτες από τους οποίους ζητείται να διαθέτουν αποθεματικό 3 μηνών σε περίπτωση που χάσουν τη δουλειά τους ή τους συμβεί κάτι ή για να πληρώσουν αυτοκίνητο/στεγαστικό, είναι μια καλή ερώτηση. Το έχω γράψει και αλλού. Ελάχιστες εταιρίες διατηρούν αξιόλογο αποθεματικό, μια από αυτές είναι η Apple που συχνά-πυκνά λοιδορείται, για άλλους λόγους. 

Επεξ/σία από Feregorn
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 481
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

46 λεπτά πριν, Feregorn είπε

Κατάφωρη παραβίαση Ευρωπαϊκής Οδηγίας από Ελληνική πλευρά και με αναδρομική ισχύ λολ. Η συγκεκριμένη οδηγία (https://ec.europa.eu/info/law/law-topic/consumers/consumer-contract-law/consumer-rights-directive_en) δεν έχει τροποποιηθεί αναλόγως σε ΕΕ επίπεδο. Για καταγγελία μπορεί να πάει κανείς εδώ (https://ec.europa.eu/assets/sg/report-a-breach/complaints_en/) και μπορεί να παρθεί δράση σε υπερεθνικό επίπεδο με επιβολή προστίμου πχ, αλλά για προσωπική αποζημίωση από εθνική αρχή αναγκαστικά πρέπει να παει στα εγχώρια δικαστήρια.

Οι δικοί μας πολιτικοί τα ζύγισαν και είπαν ότι συμφέρει και αυτούς και τα όποια επιχειρηματικά συμφέροντα να το κάνουν αυτό και να ρισκάρουν το όποιο πρόστιμο χρειαστεί να πληρώσουν σε μεμονωμένα άτομα στα εθνικά δικαστήρια ή στη χειρότερη και σε ΕΕ επίπεδο αφού θα το μετακυλήσουν σε ελληνικά φορολογούμενα "κορόιδα". 

Πρακτικά τώρα, εκτός και αν κάποιος έχει όρεξη να το τραβήξει δικαστικά #mexriterma, άμα θεωρήσουμε, ότι το ακυρωθέν ταξίδι του καθενός, ήταν ο σκοπός, τότε 18 μήνες παρέχουν αρκετό περιθώριο για να το αλλάξει για κάπου αλλού. Εκτός και αν κάποιος θέλει να προκαλέσει σωρευτική πίεση σε μια εταιρία που απασχολεί μερικά χιλιάδες άτομα προσωπικό, συντηρεί οικογένειες, είναι ένας εθνικός "πρωταθλητής", κτλ κτλ.

Τώρα, γιατί μεγάλες εταιρίες δεν έχουν αποθεματικά για να βγάλουν 3 μήνες κρίσης και ζητάνε βοήθεια από το κράτος, εν αντιθέσει με τους απλούς πολίτες από τους οποίους ζητείται να διαθέτουν αποθεματικό 3 μηνών σε περίπτωση που χάσουν τη δουλειά τους ή τους συμβεί κάτι ή για να πληρώσουν αυτοκίνητο/στεγαστικό, είναι μια καλή ερώτηση. Το έχω γράψει και αλλού. Ελάχιστες εταιρίες διατηρούν αξιόλογο αποθεματικό, μια από αυτές είναι η Apple που συχνά-πυκνά λοιδορείται, για άλλους λόγους. 

Εγώ να σου πω την αλήθεια, προτιμώ να κλείσουν. 

Εμενα σαν επιχειρηματία, όταν έρχονται εξωγενείς παράγοντες, με αφήνουν να κλείσω, μου παίρνουν το σπίτι και μπαινω ταμείο ανεργείας για 400€ για μερικούς μήνες.

Ετσι να κλείσουν και αυτοί, και να μείνουν ανεργοι οι μερικές χιλιάδες υπαλληλοι με μισθό σκλάβου (έλεγε κάποτε ο Βασιλάκης, ότι στην Aegean πας για να φτιαξεις βιογραφικο)

Από την αλλη, όπως είπα και πριν, επειδή είναι ανέφικτο και η ιστορία έχει δείξει ότι προτιμούν να σώζουν τράπεζες και να τα πληρώνει ο φορολογούμενος, αυτά είναι όνειρα θερινής νυκτός.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προσωπικά αν ήμουν αεροπορική εταιρία θα μπορούσα πολύ εύκολα να εκμεταλλευτώ όλη αυτήν την κατάσταση έτσι όπως έχει διαμορφωθεί. Και εξηγώ:

Παίρνουμε σαν δεδομένο το νέο ΦΕΚ που παγώνει, ουσιαστικά, την επιστροφή χρημάτων και επιτρέπει μόνο την χορήγηση voucher. Αποτέλεσμα: Τώρα που ακυρώθηκαν όλες μου σχεδόν οι πτήσεις (και κατά συνέπεια μειώθηκαν κατακόρυφα τα λειτουργικά μου έξοδα ως προς τα αεροσκάφη, την συντήρηση και τα καύσιμα/παρελκόμενα - κέρδος #1) εξακολουθώ να κρατάω τα χρήματα που έλαβα γι' αυτές (κέρδος #2). Κατά συνέπεια, εκμεταλλεύομαι το γεγονός πως πέφτει η κίνηση στον κλάδο και διώχνω αρκετό προσωπικό ή/και μειώνω μισθούς (κέρδος #3).

Έστω πως όταν επιστρέψουμε στην κανονικότητα πέσουν όλοι να εξαργυρώσουν το voucher τους. Εδώ εξαλείφεται το κέρδος #2 που ανέφερα προηγουμένως, ΑΛΛΆ όλως τυχαίως τους ενημερώνω πως οι πτήσεις για τις οποίες θέλουν να πραγματοποιηθεί η χρήση του voucher έχουν πιο ακριβό ναύλο, με αποτέλεσμα να τσιμπήσω και από εκεί κάνα 50€ για κάθε εισιτήριο (κέρδος #4) διότι όλες οι αεροπορικές αναγράφουν πως σε περίπτωση ακριβότερου ναύλου θα πρέπει να πληρωθεί η διαφορά.

Αν συνυπολογίσουμε και το γεγονός πως δεν θα χρησιμοποιήσουν όλοι το voucher τους εντός αυτού του 18μήνου, θα έχω και κενές "θέσεις" (αυτές που ήταν να πάρουν και δεν πήραν) τις οποίες μπορώ κανονικά να διαθέσω στην αγορά (κέρδος #5).

Και, τέλος, πάμε στο πέρας αυτού του 18μήνου που αμφιβάλλω κατά πόσο όλοι όσοι δεν εξαργύρωσαν το voucher θα θυμούνται τον Νοέμβρη του 2021 να ζητήσουν τα χρήματά τους πίσω (κέρδος #6).

Καλό... Πολύ καλό!

Επεξ/σία από magnam
  • Like 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, magnam είπε

Προσωπικά αν ήμουν αεροπορική εταιρία θα μπορούσα πολύ εύκολα να εκμεταλλευτώ όλη αυτήν την κατάσταση έτσι όπως έχει διαμορφωθεί. Και εξηγώ:

Παίρνουμε σαν δεδομένο το νέο ΦΕΚ που παγώνει, ουσιαστικά, την επιστροφή χρημάτων και επιτρέπει μόνο την χορήγηση voucher. Αποτέλεσμα: Τώρα που ακυρώθηκαν όλες μου σχεδόν οι πτήσεις (και κατά συνέπεια μειώθηκαν κατακόρυφα τα λειτουργικά μου έξοδα) εξακολουθώ να κρατάω τα χρήματα που έλαβα γι' αυτές (κέρδος #1). Κατά συνέπεια, εκμεταλλεύομαι το γεγονός πως πέφτει η κίνηση στον κλάδο και διώχνω αρκετό προσωπικό ή/και μειώνω μισθούς (κέρδος #2).

Έστω πως όταν επιστρέψουμε στην κανονικότητα πέσουν όλοι να εξαργυρώσουν το voucher τους. Εδώ εξαλείφεται το κέρδος #1 που ανέφερα προηγουμένως, ΑΛΛΆ όλως τυχαίως τους ενημερώνω πως οι πτήσεις για τις οποίες θέλουν να πραγματοποιηθεί η χρήση του voucher έχουν πιο ακριβό ναύλο, με αποτέλεσμα να τσιμπήσω και από εκεί κάνα 50€ για κάθε εισιτήριο (κέρδος #3) διότι όλες οι αεροπορικές αναγράφουν πως σε περίπτωση ακριβότερου ναύλου θα πρέπει να πληρωθεί η διαφορά.

Αν συνυπολογίσουμε και το γεγονός πως δεν θα χρησιμοποιήσουν όλοι το voucher τους εντός αυτού του 18μήνου, θα έχω και κενές "θέσεις" (αυτές που ήταν να πάρουν και δεν πήραν) τις οποίες μπορώ κανονικά να διαθέσω στην αγορά (κέρδος #4).

Και, τέλος, πάμε στο πέρας αυτού του 18μήνου που αμφιβάλλω κατά πόσο όλοι όσοι δεν εξαργύρωσαν το voucher θα θυμούνται τον Νοέμβρη του 2021 να ζητήσουν τα χρήματά τους πίσω (κέρδος #5).

Καλό... Πολύ καλό!

Ξεχνάς το overbooking.

Οταν η ΥΠΑ αποκτήσει μια μέρα πρόσβαση στα συστήματα των εταιρείων και βλέπει τα overbooking, ίσως μια μερα κοπούν και αυτα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε

Ξεχνάς το overbooking.

Οταν η ΥΠΑ αποκτήσει μια μέρα πρόσβαση στα συστήματα των εταιρείων και βλέπει τα overbooking, ίσως μια μερα κοπούν και αυτα

Ακριβώς. Παρ' όλα αυτά ας μην το λάβουμε υπόψιν. Εάν ισχύσει το παραπάνω ΦΕΚ, οι αεροπορικές όχι μόνο δεν θα βγουν χαμένες από όλη αυτή την ιστορία αλλά...... ίσως βγουν και κερδισμένες.

Μία φορά το επιχειρηματικό ρίσκο πήγε να επηρεάσει τον κλάδο των αεροπορικών και τρέχουμε μανιωδώς να τις σώσουμε. Μακάρι να δείχναμε τον ίδιο ζήλο και για την επιβίωση όλων των υπολοίπων κλάδων και επιχειρήσεων που έχουμε αφήσει στην μοίρα τους......

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μα πάντα τους μεγάλους σώζαμε, ποτε τους μικρούς ή τους μεσαίους.

Θες να πάρεις δάνεια, πάρε, αλλά αν τα τινάξεις να πάει και στην προσωπική σου περιουσία, αλλά τα έχουν φτιάξει όλα στα μέτρα τους.

Δες τη Dimoco, μια μονοπρόσωπη ΙΚΕ είναι με 10.000 κεφάλαιο. Εφαγε μια προστιματάρα, ενω έκανε απάτες εκατομμυρίων.

Πώς το λέγανε εκείνο το ταξιδιωτικό γραφείο που πουλούσε κατω του κοστους και τα μπομπύνισε; Airfastκάπως

Εκεινο το ηλεκτρονικο καταστημα εποχες 2000;

Spoiler

Θα μου πεις εδώ κοτζάμ Barcelona και Real Madrid έχουν τεράστια χρέη και δεν τις ακουμπάνε...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Προχώρησα και εγώ σε καταγγελία στην ΥΠΑ και στον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Η ΥΠΑ απάντησε το εξής:

 

Αναφορά σε κείμενο

Kύριε *** καλημέρα,

  Σε συνέχεια της περιεχομένου   πράξης νομοθετικού ΦΕΚ Τεύχος A’ 84/13.04.2020 όσον αφορά τα μέτρα για την αντιμετώπιση των συνεχιζόμενων συνεπειών της πανδημίας του κορωνοϊού COVID-19 και άλλες κατεπείγουσες διατάξεις, ωφείλουμε να σας ενημερώσουμε ότι  ισχύουν τα κάτωθι:
Για το χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020, κατά παρέκκλιση των κείμενων διατάξεων, ισχύουν αναγκαστικά τα εξής: 
α) Απαιτήσεις επιστροφής του αντιτίμου αεροπορικών εισιτηρίων προς επιβάτες, λόγω ματαιώσεων πτήσεων, εφόσον προβλέπονται από την ενωσιακή ή εθνική νομοθεσία, ικανοποιούνται με την παροχή προς τους δικαιούχους πιστωτικού σημειώματος ίσης αξίας με το αντίτιμο του εισιτηρίου της ματαιωθείσας πτήσης. Το πιστωτικό σημείωμα εκδίδεται από τον αερομεταφορέα και έχει ημερομηνία λήξης δεκαοκτώ (18) μήνες από την έκδοσή του. Κατά τη διάρκεια του δεκαοκτάμηνου, ο δικαιούχος του πιστωτικού σημειώματος μπορεί οποτεδήποτε να κάνει χρήση αυτού σε οποιονδήποτε προορισμό του δικτύου του αερομεταφορέα. Μέχρι τη λήξη του πιστωτικού σημειώματος, η οφειλή δεν καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή. Η οφειλή καθίσταται ληξιπρόθεσμη και απαιτητή, εφόσον παρέλθουν δεκαοκτώ μήνες από την έκδοση του πιστωτικού σημειώματος και αυτό δεν έχει χρησιμοποιηθεί. 
β) Οι διατάξεις του παρόντος καταλαμβάνει απαιτήσεις που προκύπτουν εξαιτίας ματαιώσεων πτήσεων στο χρονικό διάστημα από τις 25 Φεβρουαρίου 2020 έως τις 30 Σεπτεμβρίου 2020. 
γ) Οι διατάξεις του παρόντος εφαρμόζονται αναγκαστικά και σε συμβάσεις, στις οποίες έχει συμφωνηθεί μεταξύ των μερών, ως εφαρμοστέο όχι μόνο ελληνικό αλλά και αλλοδαπό δίκαιο, εφόσον τα σχετικά δικαιώματα προβλέπονται στην ενωσιακή νομοθεσία.
δ) Οι διατάξεις του παρόντος αφορά απαιτήσεις επιβατών από αερομεταφορέα που διαθέτει Άδεια Εκμετάλλευσης σε ισχύ, η οποία έχει χορηγηθεί από το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών στην Ελλάδα είτε βάσει του Κανονισμού 2407/92 του Συμβουλίου της 23ης Ιουλίου 1992, σχετικά με την έκδοση αδειών των αερομεταφορέων, είτε βάσει του Κανονισμού 1008/2008 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 24ης Σεπτεμβρίου και συγκεκριμένα του Κεφαλαίου II αυτού περί «Άδειας Εκμετάλλευσης».

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, ακόμη δεν έχω διαβάσει όλο το θέμα εδώ (θα το κάνω αργότερα)

Μου έχουν δεσμευμένα χρήματα εδώ και 1 μήνα και μάλλον περίμεναν το ΦΕΚ ώστε να αρχίσουν να απαντούν στα μηνύματα μας. Τόσο καιρό πρέπει να κάνεις τάμα για να πετύχεις τηλεφωνική γραμμή, δεν απαντούν σε emails και στο Facebook απαντούν σκόπιμα σε συγκεκριμένα μηνύματα που τους συμφέρουν για την δημόσια εικόνα. 

Πώς είναι δυνατόν να καταπατούν κανονισμούς από το ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο πατώντας σε ένα ΦΕΚ? Σαφώς και δεν υπάρχει νομική ισχύ στους ισχυρισμούς τους... Συνήγορος του καταναλωτή και άλλοι αντίστοιχοι οργανισμοί δεν κάνουν κάτι (προφανώς στηρίζονται από την κυβέρνηση) οπότε τι κάνουνε; Δεν μπορούμε μαζικά να κινηθούμε νομικά; Προσωπικά προτιμώ να βάλω δικηγορική εταιρεία να το λύσει κι ας μου κρατήσει προμήθεια, από το να πάρω Voucher που ενδεχομένως να βγω χαμένος από αυτό σε επόμενη πτήση αφού είτε θα χάσω λεφτά από φθηνότερη πτήση είτε θα βάλω επιπλέον χρήματα. Σε 18 μήνες δεν ξέρουμε καν αν θα έχουν βάλει λουκέτο ώστε να ζητήσουμε τα χρήματα πίσω. Μήπως όμως κάποιος γνώστης μπορεί να προτείνει κάτι, ισως κάποια μαζική κίνηση ώστε να έχουμε πιο ισχυρή υπόθεση;

Επεξ/σία από .::NikoS::.
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πόσα λεπτά σου χρωστάνε όστε να αξίζει να βάλεις δικηγόρο; 

Εμένα μου χρωστάνε 51 ευρώ. Με συμφέρει να βάλω δικηγόρο ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, Vasileios-gr είπε

Πόσα λεπτά σου χρωστάνε όστε να αξίζει να βάλεις δικηγόρο; 

Εμένα μου χρωστάνε 51 ευρώ. Με συμφέρει να βάλω δικηγόρο ; 

Ατομικά δεν συμφέρει...συλλογικά όμως;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Άρα τα 250€ που είχα δώσει πήγαν υπέρ οικονομικής ανάκαμψης της Lufthansa.

Δεν μας ενημερώνει, βέβαια, το ΦΕΚ τι θα γίνει στην περίπτωση που δεν αξιοποιήσουμε το voucher και...... μέσα σε αυτούς τους 18 μήνες έχει κλείσει η εταιρία. Ποιος θα μας αποζημιώσει σε αυτή την περίπτωση; 

Προσωπικά έστειλα mail στην Εθνική Τράπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής. Αναμένω.

Επεξ/σία από magnam
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δηλαδη σοβαρα τώρα Αν πάμε σε δικηγόρο θα έχουμε απόφαση πριν τους 18 μήνες ; Δεν νομίζω ότι κινειται τόσο γρήγορα η δικαιοσύνη ατην Ελλάδα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, magnam είπε

Άρα τα 250€ που είχα δώσει πήγαν υπέρ οικονομικής ανάκαμψης της Lufthansa.

Δεν μας ενημερώνει, βέβαια, το ΦΕΚ τι θα γίνει στην περίπτωση που δεν αξιοποιήσουμε το voucher και...... μέσα σε αυτούς τους 18 μήνες έχει κλείσει η εταιρία. Ποιος θα μας αποζημιώσει σε αυτή την περίπτωση; 

Προσωπικά έστειλα mail στην Εθνική Τράπεζα για αμφισβήτηση συναλλαγής. Αναμένω.

αυτο ειναι μια καλη κινηση  ... .. γιατι η τραπεζα θελει πρωτα να τα εχει καλα με το πελατη της

ποσο καιρο πριν ειναι η χρεωση ????...απο περιεργεια....και τι αιτιολογια τους ειπες?? 

πιστευω οτι εχεις πολλες πιθανοτητες να δικαιωθεις ..οχι αμεσα.......  γιατι το εχω κανει 2 φορες που ειχα πληρωσει με πιστωτικη..αργησαν

αλλα τα επεστρεψαν

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 9/4/2020 στις 4:38 ΜΜ, magnam είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

Όσο υποστηρίζω τις σωστές εταιρίες και θέλω να τα πηγαίνουν καλά, άλλο τόσο δεν νοιάζομαι για το τι θα πάθουν εκείνες που δεν σέβονται τον πελάτη.

Η British Airways για παράδειγμα: 600 ευρώ εισιτήριο για Γλασκώβη, 7 ώρες πτήση, και προσπαθούσε να βγάλει από την μύγα ξύγκι. Βρώμικο όσο δεν πάει και ούτε ένα μπουκαλάκι νερό δεν προσέφερε.

Εκεί όχι, και να ταξίδευα κάθε μήνα voucher δεν θα έπαιρνα. Όταν πλέον οι αεροπορικές κοστολογούν τα πάντα (μόνο το τσεκ ιν έχει μείνει "δωρεάν") δεν θα τις λυπηθώ κιόλας.

Παρ' όλα αυτά, για να λέμε όλη την αλήθεια, με την KLM είχα πάντα τρομερά καλή εμπειρία. Αυτήν την εταιρία θα την στήριζα εάν βρισκόταν σε τέτοια θέση.



Έχει κανείς ενημέρωση από Lufthansa σχετικά με το πότε να περιμένουμε το refund; Διότι στο τηλέφωνο άμα δεν δοκιμάσεις >200 φορές δεν πρόκειται να σε βάλουν ούτε σε αναμονή. Και σε mail δεν απαντάνε.

άλλο μπάχαλο και αυτοί. ειχα πληρωμένη (από το φεβρουάριο) υπερ-ατλαντική πτήση μετ'επιστροφής  για 19/3. καταφερα να επικοινωνήσω με το γερμανικό miles and more τηλέφωνο στις 21/3. αφού προσπάθησαν να μου πλασάρουν voucher ή να αφήσουμε το εισιτήριο ανοικτό μου είπαν οτι το refund θα κάνει 7 με 10 εργάσιμες. με το πέρας των 10 ημερών ξανα-κάλεσα. απολογήθηκαν και μου ζητησαν να κάνω υπομονή επειδή το refund θα πάρει μέχρι και 90 ημέρες.   επικοινώνησα με την τράπεζα μου (αλλοδαπή) και ξεκίνησα διαδικασία για chargeback. στην ουσία , θα επιστρέψουν τα χρηματα και θα χρεώσουν την LH. ακόμα αναμένω...

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...