Προς το περιεχόμενο

Η ACS ανακαλεί την έκτακτη χρέωση στον τιμοκατάλογό της [Ενημέρωση]


dimakisk

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Οι περσοτεροι είσαστε κριτές και δεν ξέρετε τα βασικά.... Η ACS  όπως και όλες λειτουργούν με φρανσαιζ  εμένα πχ εκεί που στέλνω ο ιδιοκτήτης είναι άψογος σε κάποιες άλλες είναι χύμα  δεν τους ενδιαφέρει καν τι γίνεται και ο λόγος είναι το χρήμα το μαζεύει η μάνα εταιρία δεν ξέρω τα ποσοστά τούς... Πέρα από αυτό η acs που ξέρω έχει φάει κανόνι 1.5 εκατομμύριο που δεν εξόφλησαν τιμολόγια... Τώρα αν θέλουμε μια εταιρία με άψογη συμπεριφορά δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τν Βασιλάκη της ερτζιαν ότι έχουν αναλάβει το έχουν απογείωση όλοι οι άλλοι επιχειρηματίες που ασχολούνται με τις κούριερ είναι της αρπαχτής όπως και πίσω από τη speedex είναι πάλι γνωστός επιχειρηματίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 214
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δηλαδη με αυτον θα ξεχασουμε και το marketing που μαθαμε. Υπηρεσια που αυξανει η χρηση της και που οι πρωτες υλες που εχει αναγκη ( βενζινη ) , πεφτουν σε τιμη , τοτε αυτη εχει μεγαλυτερο κοστος και πρεπει να αυξησει τις τιμες!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

"Η εταιρεία μας σεβόμενη τις δύσκολες συνθήκες που έχουν δημιουργηθεί στην καθημερινότητα των καταναλωτών"

Χαχαχαχαχαχα πόσο γελοίοι! Σέβονται τους καταναλωτές με το να ρίχνουν καπέλο 22% στις τιμές;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Cocomel είπε

Οι περσοτεροι είσαστε κριτές και δεν ξέρετε τα βασικά.... Η ACS  όπως και όλες λειτουργούν με φρανσαιζ  εμένα πχ εκεί που στέλνω ο ιδιοκτήτης είναι άψογος σε κάποιες άλλες είναι χύμα  δεν τους ενδιαφέρει καν τι γίνεται και ο λόγος είναι το χρήμα το μαζεύει η μάνα εταιρία δεν ξέρω τα ποσοστά τούς... Πέρα από αυτό η acs που ξέρω έχει φάει κανόνι 1.5 εκατομμύριο που δεν εξόφλησαν τιμολόγια... Τώρα αν θέλουμε μια εταιρία με άψογη συμπεριφορά δεν θα μπορούσε να ήταν άλλος από τν Βασιλάκη της ερτζιαν ότι έχουν αναλάβει το έχουν απογείωση όλοι οι άλλοι επιχειρηματίες που ασχολούνται με τις κούριερ είναι της αρπαχτής όπως και πίσω από τη speedex είναι πάλι γνωστός επιχειρηματίας

Τα ανεκδιήγητα «μαθήματα» περί επιχειρηματικού ρίσκου, στο ελληνικό στυλ των ψευτοδικαιολογιών, αλλού. Γίναμε κατανοητοί;

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 2
  • Thanks 1
  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εγώ πλέον απλά την αποφεύγω όπου μπορώ, την έχω σιχαθεί. Ενώ είμαι σπίτι αφήνουν χαρτάκι και απο τηλέφωνο δεν βγαίνει γραμμή. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι μια καλή ευκαιρία για αυτό που επιχείρησε και να την παρατήσουμε ως καταναλωτές για όταν στέλνουμε, αλλά και να κάνουμε καταγγελίες στην ΕΕΤΤ όταν παραλαμβάνουμε από κάποιον που την επέλεξε να μάς στείλει, και δεν τηρήθηκαν τα προβλεπόμενα από το Νόμο (καθημερινή παράδοση, χαρτάκι ειδοποίησης σε μη παράδοση, κλπ).

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, kwtsos_thessalos είπε

δεν πηρε 50%.Το απλο γραμμα των 0,72 πηγε 1,92!!!Και αναλογες ειναι και οι αυξησεις σε ολες τις υπηρεσιες των ΕΛΤΑ

Τα ΕΛΤΑ δεν τα πιάνει τιποτα δηλαδή? Γιατί δεν βλέπω κανένα άρθρο για αυτους.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πως τους λένε αυτούς που εν μέσω κρίσης προσπαθούν να επωφεληθουν εις βάρος των υπολοίπων;  ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ! 

Θα έπρεπε να ντρεπονται και όχι να λένε @@ριες του τύπου συκοφαντια..... 

 

Χωριά το γεγονός πως από εξυπηρέτηση είναι για το διαολο εντελώς,  ακριβές τιμές και υπηρεσίες απαράδεκτες.... 

 

Πόσες φορές έχω βρει χαρτί είμαι σπίτι δεν χτυπάνε το κουδούνι και αφήνουν ειδοποίηση..... 

Επεξ/σία από Diver_Gr
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, hant είπε

Τα ΕΛΤΑ δεν τα πιάνει τιποτα δηλαδή? Γιατί δεν βλέπω κανένα άρθρο για αυτους.

Ασε ρε φιλε θα μας τρελανουν εδώ. Πιάσανε μια εταιρεία οτι αυξησε τιμές για να το παίξουν οτι κανουν ελέγχους, κοροιδευουν κόσμο. Λες και η ACS πουλάει οξυγόνο και θα πεθάνουμε αν δεν το δώσει. Ναι η εταιρεία μπορεί να εχει χιλια δυο κακά, αν ειναι ετσι αλλαξτε εταιρεια, αν ειναι ακριβή αλλαξτε εταιρεια, αν θελει το κρατος παραδοση αυθημερον και τζάμπα να βάλει τα ελτα να το κάνουν. 

2 λεπτά πριν, Diver_Gr είπε

Πως τους λένε αυτούς που εν μέσω κρίσης προσπαθούν να επωφεληθουν εις βάρος των υπολοίπων;  ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ! 

Θα έπρεπε να ντρεπονται και όχι να λένε @@ριες του τύπου συκοφαντια..... 

Απατεώνας είναι αυτός που ενώ συμφώνησες για κάτι δεν το τήρησε, σε εκλεψε, σε εξαπάτησε. 
Αν εγω αυριο ανοίξω μαγαζί και χρεώνω 100 ευρώ τον καφέ, να μην έρθεις να πιεις σε μενα. Και αλλες καφετέρειες υπάρχουν, και δεν θα πεθάνεις χωρίς καφέ. το ιδιο ισχύει και για τα δέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, Cocomel είπε

Παιδιά  στέλνω εκατοντάδες δέματα η χρέωση αυτή νομίζω ήταν για τους επαγγελματίες μόνο 

Λοιπόν σαν επαγγελματίας ασχολούμαι με τη μελισσοκομία και στέλνω περίπου 2000 δέματα το χρόνου. Το κόλπο που κάνουνε είναι γνωστό ένας μεταφορέας με μηχανάκι δεν μπορεί να παραδώσει πάνω από 30 δέματα τη μέρα αυτό έχει ένα κόστος οπότε αυτό που κάνουν σου λένε ότι δεν σε βρήκα γεια να σε  αναγκάζουν να πας στο κατάστημα... Η χρέωση η παραπάνω ήταν 50 λεπτά εγώ στέλνω ένα δέμα μέχρι 2 κιλά μαζί με ΦΠΑ και αντικαταβολή στα 4,70. Η καρφωτή έπεσε από κάποια βιβλιοπωλεία μεγάλα που στέλνουν βιβλία νομίζω ήταν το public το ένα δηλαδή αυτοί τους επέβαλαν 50 λεπτά στην κάθε αποστολή όπως και σε μένα οπότε αυτοί στέλνουν με δυόμιση ευρώ περίπου το κάθε δέμα και έτσι φαίνεται η έξτρα χρέωση 25%. Καμία courier στην Ελλάδα δεν είναι ικανοποιητική  speedex  και ΕΛΤΑ είναι απαράδεκτες. Η μόνη που διαφέρει λίγο μπορεί να είναι γενική αυτά τα λίγα από μένα

Ακομα χειροτερο καθως εχουν υπογραψει συμβασεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

42 λεπτά πριν, hant είπε

Τα ΕΛΤΑ δεν τα πιάνει τιποτα δηλαδή? Γιατί δεν βλέπω κανένα άρθρο για αυτους.

Ειναι χρεωκοπημενα και αποτελει κυβερνητικη επιλογη η  σιωπη μεχρι να βγει το πακετο διασωσης απο εμας.

Και το θεμα ειναι οτι ειναι ο καθολικος φορεας και απο τοτε που ανελαβε το υπερταμειο μας εχουν πιει το αιμα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@llldoomlll @Cocomell Για οποιαδήποτε αθέτηση συμφωνίας, οι αρμόδιες αρχές οφείλουν να παρέμβουν 
Εδώ ομως βιώνουμε την νοοτροπία που έχουν αποκτήσει οι συμπολίτες μας με 40+χρόνια δημόσιο (και δεν αναφέρομαι στους δημοσίους υπαλλήλους). 
Εχουν υιοθετήσει είδη και υπηρεσίες που δεν είναι πρώτης ανάγκης ως δεδομένες. 
Ειναι ενας απο τους λόγους που πολλοί απο εμας είμαστε αγενείς ως πελάτες και νομίζουμε οτι ο επιχειρηματίας ή ο υπάλληλος απέναντι μας είναι κανενας δούλος που οφείλει να χορευει οπως θέλουμε εμεις. Ηταν αυτονόητη οτι αυτή η κίνηση της κυβερνησης να κανει την μισή ελλάδα να βαρέσει παλαμάκια. Ακόμη το 80 ονειρευονται οι περισσότεροι.

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Rockdye είπε

@llldoomlll @Cocomel Για οποιαδήποτε αθέτηση συμφωνίας, οι αρμόδιες αρχές οφείλουν να παρέμβουν.
Εδώ ομως βιώνουμε την νοοτροπία που έχουν αποκτήσει οι συμπολίτες μας με 40+χρόνια δημόσιο (και δεν αναφέρομαι στους δημοσίους υπαλλήλους). 
Εχουν υιοθετήσει είδη και υπηρεσίες που δεν είναι πρώτες ανάγκες ως δεδομένες. 
Ειναι ενας απο τους λόγους που πολλοί απο εμας είμαστε αγενείς ως πελάτες και νομίζουμε οτι ο επιχειρηματίας ή ο υπάλληλος απέναντι μας είναι κανενας δούλος που οφείλει να χορευει οπως θέλουμε εμεις. Ηταν αυτονόητη αυτή η κίνηση της κυβερνησης να κανει την μισή ελλάδα να βαρέσει παλαμάκια. 

Δεν εχεις αδικο.Αλλα κοιτα.

Υπαρχουν κανονες που πρεπει να τηρουνται.

Εγω με κανενα παλικαρι που μου φερνει τα δεματα δε καθομαι να τσακωθω που του δινουν 100 δεματα και πρεπει σα μαγος να τα παραδοσει ουτε με καμια τηλεφωνητρια που πρεπει να παρει ζαναξ για να τα βγαλει περα.

Και επειδη η κλαψα και η γκρινια δεν οδηγει πουθενα. Παραπονα και καταγγελιες στον αρμοδιο φορεα.

Αναφορά σε κείμενο

ζ. Για αποδεδειγμένη καθυστέρηση επίδοσης ταχυ− δρομικών αντικειμένων ταχυμεταφορών, πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, καταβάλλεται αποζημίωση ίση με 6 € για κάθε μέρα καθυστέρησης και για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, επιπλέον επιστροφή του καταβληθέντος ταχυδρομικού τέλους για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋ− πόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100 €. η. Η αποζημίωση για ηθική βλάβη συμπεριλαμβάνεται στα προαναφερθέντα ποσά, ενώ η συνεπαγόμενη απώ− λεια κέρδους δεν αποζημιώνεται.

Τωρα επειδη

Αναφορά σε κείμενο

 β. Οι αποζημιώσεις των ανωτέρω περιπτώσεων κατα− βάλλονται στον αποστολέα ή αν αυτός παραιτηθεί των δικαιωμάτων του, στον παραλήπτη του ταχυδρομικού αντικειμένου.

Μιλαμε με το καταστημα (το οποιο προφανως δε θα θελει να καταγγειλει τον συνεργατη του), ωστε να αποποιηθει του δικαιωματος ωστε εμεις σαν παραληπτες να παρουμε την αποζημιωση που οριζεται.

 

Αναφορά σε κείμενο

 

15. Σε ποιες περιπτώσεις δικαιούμαι αποζημίωση;

Σύμφωνα με την Απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ. 688/52-2013, οι ταχυδρομικές επιχειρήσεις ταχυμεταφορών οφείλουν αποζημίωση για αποδεδειγμένη

  • απώλεια
  • ολική/μερική κλοπή
  • ολική/μερική καταστροφή
  • καθυστέρηση επίδοσης

του περιεχομένου φακέλου με μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής ή δέματος.

 


Αναφορά σε κείμενο

 

18. Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο καθυστερήσει, τι αποζημίωση δικαιούμαι;

Εάν το ταχυδρομικό αντικείμενο ταχυμεταφορών καθυστερήσει πέραν του συμφωνημένου χρονικού διαστήματος, η ταχυδρομική επιχείρηση ταχυμεταφορών καταβάλλει αποζημίωση ίση με 6€ για κάθε μέρα καθυστέρησης.

Για την περίπτωση που η καθυστέρηση υπερβαίνει το πενταπλάσιο του συμφωνημένου χρόνου επίδοσης, η ταχυδρομική επιχείρηση μεταφορών επιστρέφει επιπλέον το ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή, με την προϋπόθεση ότι το συνολικό ποσό της αποζημίωσης δεν υπερβαίνει τα 100€.

 

Αναφορά σε κείμενο

 

16. Ποιο είναι το ποσό της αποζημίωσης που δικαιούμαι σε κάθε περίπτωση;

Η ταχυδρομική επιχείρηση

  1. για αποδεδειγμένη απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή του περιεχομένου
    • φακέλου, το οποίο φέρει μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής, καταβάλλει ελάχιστη αποζημίωση 50€ και μέγιστη αποζημίωση 70€ και επιστρέφει το ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.
    • δέματος καταβάλλει ελάχιστη αποζημίωση 100€ και μέγιστη αποζημίωση 400€ και επιστρέφει το καταβληθέν ταχυδρομικό τέλος για τη συγκεκριμένη αποστολή.
  2. για αποδεδειγμένη μερική απώλεια ή μερική κλοπή ή μερική καταστροφή περιεχομένου φακέλου με μονοσήμαντα ορισμένο αριθμό αποστολής και δέματος, καταβάλλει αποζημίωση ίση με την πραγματική αξία της απώλειας ή κλοπής ή καταστροφής με την προϋπόθεση ότι δεν υπερβαίνει το ποσό της αποζημίωσης για απώλεια ή ολική κλοπή ή ολική καταστροφή.

 

https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/FAQ/index.html#Question15

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/PostLegalFramework/FEK14122013.pdf

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@llldoomlll Σαφέστατα!! Και κακώς οι πολιτες δεν ενημερώνονται (και πώς να ενημερωθούν αφου δεν ενδιαφέρει κανέναν να κατσει να διαβασει τα δικαιωματα του) και το κράτος υποχρεούται να ελέγξει τις καταγγελίες, με τα αρμόδια όργανα που έχει θεσπίσει. Συμφώνω 1000% οτι πρεπει να γίνεται ο ελεγχος και να πεφτουν οι αντιστοιχες αποζημιώσεις σε οσα αναφερεις. 
ΑΛΛΑ, να παρέμβει το κράτος, στο γιατί ενας ιδιώτης πουλάει με την Χ τιμή, την στιγμή που υπάρχουν και αλλου πορτοκαλιές δεν το χωράει ανθρώπινος νους που έχει ζήσει στο πετσί του τι σημαίνει εμπόριο. Αν, λεω αν, υπήρχε μια και μοναδική εταιρεία courier εν προκειμένω, τοτε ναι, θα μπορούσαμε να μιλάμε για έλεγχο και συμμόρφωση. Εκτος και αν το ελληνικό κράτος στηρίζεται στην acs και στην καθε acs για την αποστολη υλικων που αφορουν θεματα εθνικης ασφαλειας, δημοσιας υγειας κτλ. και δεν το ξέρουμε. 

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 λεπτά πριν, llldoomlll είπε

Δεν εχεις αδικο.Αλλα κοιτα.

Υπαρχουν κανονες που πρεπει να τηρουνται.

Εγω με κανενα παλικαρι που μου φερνει τα δεματα δε καθομαι να τσακωθω που του δινουν 100 δεματα και πρεπει σα μαγος να τα παραδοσει ουτε με καμια τηλεφωνητρια που πρεπει να παρει ζαναξ για να τα βγαλει περα.

Και επειδη η κλαψα και η γκρινια δεν οδηγει πουθενα. Παραπονα και καταγγελιες στον αρμοδιο φορεα.

Τωρα επειδη

Μιλαμε με το καταστημα (το οποιο προφανως δε θα θελει να καταγγειλει τον συνεργατη του), ωστε να αποποιηθει του δικαιωματος ωστε εμεις σαν παραληπτες να παρουμε την αποζημιωση που οριζεται.


https://www.eett.gr/opencms/opencms/EETT/Consumer/Postal/FAQ/index.html#Question15

https://www.eett.gr/opencms/export/sites/default/admin/downloads/PostLegalFramework/FEK14122013.pdf

 

πως αποδεικνύεις καθυστέρηση παράδοσης από τη στιγμή που σου άφησαν ειδοποιητήριο?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...