Προς το περιεχόμενο

Android TV box + cosmote TV ott


Nfountou

Προτεινόμενες αναρτήσεις

7 ώρες πριν, sonorman είπε

Παίδες έχει καμία βδομάδα που έβαλα το boxaki του ΟΤΕ κ, ίσως λόγο μηδαμινής εμπειρίας με αντίστοιχα boxakia, μου φαίνεται πολύ καλή φάση γενικά... Ταχύτατο καλή εικόνα κ ήχος... Τις τελευταίες 2 μέρες, ενώ έχω το entry πακέτο, μου έχει δώσει κ τα κανάλια cinema σαν να έχω το cinema πακέτο... Ξέρει κάποιος αν παίζει καμιά ενέργεια προωθητική;; έχει γίνει κ σε κάποιον άλλο αυτό;;; 

Εστειλαν μνμ πριν 2-3 μέρες. Έδωσαν για 2 μήνες τα cinema όπως έκαναν και στην προηγουμενη καραντινα

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 580
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Καλησπέρα , αγορασα ένα boxaki hk3 hd από Κίνα , το app ανοιγει κανονικά αλλά.οταν πατάς να παίξει οτιδήποτε κρασαρει ... Έχεις κάνει ίδιο προβλήμα σε άλλο μποξ ; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, loukreny είπε

Καλησπέρα , αγορασα ένα boxaki hk3 hd από Κίνα , το app ανοιγει κανονικά αλλά.οταν πατάς να παίξει οτιδήποτε κρασαρει ... Έχεις κάνει ίδιο προβλήμα σε άλλο μποξ ; 

οταν δεν διαβαζετε τα προηγουμενα post θα πετατε τα λεφτα σας τζαμπα. επειδη και η cosmote πλεον ξυπνησε, μονο τα πιστοποιημενα tvbox android tv που εχουν το gps locator παιζουν πλεον την νεα εφαρμογη, κανενα αλλο. παρε λοιπον το xiaomi mibox s για να βλεπεις την εφαρμογη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα , σχετικά με το  πρόβλημα με το reboot σε mi box s όταν παίζει το cosmote app , που είχε αναφερθεί παλαιότερα , λύθηκε και αν ναι με ποιο τρόπο , διότι αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 30/11/2020 στις 4:52 ΜΜ, mikeken είπε

Καλησπέρα , σχετικά με το  πρόβλημα με το reboot σε mi box s όταν παίζει το cosmote app , που είχε αναφερθεί παλαιότερα , λύθηκε και αν ναι με ποιο τρόπο , διότι αντιμετωπίζω το ίδιο πρόβλημα. 

 

Στις 1/12/2020 στις 6:54 ΜΜ, nakata1954 είπε

Επαναφορά εργοστασιακών ρυθμίσεων και νέα εγκατάσταση της εφαρμογής.

Συμφωνώ. Και σε μένα έτσι λύθηκε το θέμα με τo reboot.

Βέβαια εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το μήνυμα ορίου ταυτόχρονης προβολής όταν κάνω ζάπινγκ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα, μόλις  αγόρασα το Xiaomi Mi TV Box S - 4K Android Media Player Πως θα συνδεθώ στο cosmote tv? Βάζω το  COSMOTE id το νούμερο του κινητού και μετά τον κωδικό που έρχεται αλλά δεν γίνεται τίποτα λέει πως υπάρχει αίτημα σε εκκρεμότητα…

Έφτιαξα νέο cosmote id με άλλο αριθμό κινητού

Με προσθήκη σύνδεσης  βάζω ΑΦΜ και εμφανίζει το μήνυμα: Με τη σύνδεση των υπηρεσιών σου θα λαμβάνεις πλέον το λογαριασμό σου απευθείας στο email ή κινητό COSMOTE id σου και θα διακοπεί η ταχυδρομική αποστολή του λογαριασμού.

Πρέπει να συνεχίσω ή κάνω κάτι άσχετο με το cosmote tv?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εφόσον είσαι συνδρομητής του cosmote tv (δορυφορικού η ΟΤΤ) πάρε τηλ στο 13888 για να σε βοηθήσουν  στην δημιουργία η το ξεμπλοκάρισμα του cosmote ID.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/12/2020 στις 2:50 ΜΜ, phanispal είπε

Συμφωνώ. Και σε μένα έτσι λύθηκε το θέμα με τo reboot.

Βέβαια εξακολουθώ να έχω πρόβλημα με το μήνυμα ορίου ταυτόχρονης προβολής όταν κάνω ζάπινγκ.

Το δοκίμασα και στο δικό μου Mi Box S αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε απολύτως τίποτα.

Έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα φυσικά το διαθέσιμο update που έγινε εξ'αρχής, την επαναφορά ρυθμίσεων και νέα εγκατάσταση της εφαρμογής, έχω δοκιμάσει να είμαι στο ίντερνετ είτε με wifi είτε με LAN, έχω δοκιμάσει να αφαιρέσω όλες τις υπόλοιπες εφαρμογές για να το ελαφρύνω λίγο, αφού το χρειάζομαι μόνο για Cosmote TV πρακτικά.

Κανένα αποτέλεσμα, το μηχάνημα κάνει reboot κατά τη θέαση Cosmote TV κατά μέσο όρο 1 φορά κάθε 45' (μπορεί να κάνει reboot στις 2 ώρες, αλλά μπορεί να κάνει ακόμα και μέσα σε 5 λεπτά. Κατά μέσο όρο μια ταινία διακόπτεται 2 με 3 φορές). Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με άλλες εφαρμογές (π.χ. netflix) στο mi box s ώστε να είμαι 100% σίγουρος ότι φταίει η εφαρμογή της Cosmote TV και όχι το box. Για την ώρα όμως μόνο στην εφαρμογή μου έχει κολλήσει.

Από τα νεύρα μου μόλις βρήκα σε καλή τιμή το Shield TV 2019, το χτύπησα και από χθες που το εγκατέστησα όλα καλά για την ώρα (κανένα reboot ως τώρα και οι πρώτες εντυπώσεις εξαιρετικές, τα πάντα φαίνονται να λειτουργούν πιο ομαλά και όλα είναι πιο "εκλεπτυσμένα". Με τη διαφορά τιμής που έχουν όμως, εννοείται πως σε σχέση με ένα Mi Box S που δουλεύει σωστά θα διάλεγα το Mi Box S.).

Αλλά το Mi Box S θέλω να το εγκαταστήσω σε δευτερεύουσα τηλεόραση του σπιτιού οπότε θα συνεχίσω να προσπαθώ να λύσω το θέμα. Το μόνο που σκέφτηκα όταν έκανα την επανεγκατάσταση είναι το σημείο που ρωτάει αν δίνω άδεια για χρήση δεδομένων τοποθεσίας, στο οποίο πάντα απαντάω όχι, μήπως εκεί κάνει κανέναν έλεγχο η εφαρμογή και τρώει άκυρο. Βρίσκομαι και στο εξωτερικό επίσης. Αλλά το θέμα είναι ότι έχω την εφαρμογή και στο κινητό και την έχω δουλέψει αρκετά και από εκεί και υπό τις ίδιες συνθήκες δεν έχει κολλήσει ποτέ. Αν υπάρχει κάποια άλλη ιδέα τι θα μπορούσα να δοκιμάσω για να λυθεί το πρόβλημα θα το εκτιμούσα πολύ.

Υ.Γ. Πιθανόν καλό θα ήταν να μετακινούσαμε τα posts σχετικά με τα κολλήματα του Mi Box S σε άλλο topic;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Giama είπε

Το δοκίμασα και στο δικό μου Mi Box S αλλά δυστυχώς δεν άλλαξε απολύτως τίποτα.

Έχω δοκιμάσει μέχρι τώρα φυσικά το διαθέσιμο update που έγινε εξ'αρχής, την επαναφορά ρυθμίσεων και νέα εγκατάσταση της εφαρμογής, έχω δοκιμάσει να είμαι στο ίντερνετ είτε με wifi είτε με LAN, έχω δοκιμάσει να αφαιρέσω όλες τις υπόλοιπες εφαρμογές για να το ελαφρύνω λίγο, αφού το χρειάζομαι μόνο για Cosmote TV πρακτικά.

Κανένα αποτέλεσμα, το μηχάνημα κάνει reboot κατά τη θέαση Cosmote TV κατά μέσο όρο 1 φορά κάθε 45' (μπορεί να κάνει reboot στις 2 ώρες, αλλά μπορεί να κάνει ακόμα και μέσα σε 5 λεπτά. Κατά μέσο όρο μια ταινία διακόπτεται 2 με 3 φορές). Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί ιδιαίτερα με άλλες εφαρμογές (π.χ. netflix) στο mi box s ώστε να είμαι 100% σίγουρος ότι φταίει η εφαρμογή της Cosmote TV και όχι το box. Για την ώρα όμως μόνο στην εφαρμογή μου έχει κολλήσει.

Από τα νεύρα μου μόλις βρήκα σε καλή τιμή το Shield TV 2019, το χτύπησα και από χθες που το εγκατέστησα όλα καλά για την ώρα (κανένα reboot ως τώρα και οι πρώτες εντυπώσεις εξαιρετικές, τα πάντα φαίνονται να λειτουργούν πιο ομαλά και όλα είναι πιο "εκλεπτυσμένα". Με τη διαφορά τιμής που έχουν όμως, εννοείται πως σε σχέση με ένα Mi Box S που δουλεύει σωστά θα διάλεγα το Mi Box S.).

Αλλά το Mi Box S θέλω να το εγκαταστήσω σε δευτερεύουσα τηλεόραση του σπιτιού οπότε θα συνεχίσω να προσπαθώ να λύσω το θέμα. Το μόνο που σκέφτηκα όταν έκανα την επανεγκατάσταση είναι το σημείο που ρωτάει αν δίνω άδεια για χρήση δεδομένων τοποθεσίας, στο οποίο πάντα απαντάω όχι, μήπως εκεί κάνει κανέναν έλεγχο η εφαρμογή και τρώει άκυρο. Βρίσκομαι και στο εξωτερικό επίσης. Αλλά το θέμα είναι ότι έχω την εφαρμογή και στο κινητό και την έχω δουλέψει αρκετά και από εκεί και υπό τις ίδιες συνθήκες δεν έχει κολλήσει ποτέ. Αν υπάρχει κάποια άλλη ιδέα τι θα μπορούσα να δοκιμάσω για να λυθεί το πρόβλημα θα το εκτιμούσα πολύ.

Υ.Γ. Πιθανόν καλό θα ήταν να μετακινούσαμε τα posts σχετικά με τα κολλήματα του Mi Box S σε άλλο topic;

εκει ειναι το προβλημα σου οτι δεν δινεις αδεια για χρηση δεδομενων τοποθεσιας ( gps locator ) που ειναι απαραιτητο για να δουλεψει η εφαρμογη ( δεν θα σε παρακολουθει μονο η google ).

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μάλλον αυτό που λέει ο manoskost πρέπει να κάνεις, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κάνει ολόκληρο reboot η συσκευή γι' αυτό το λόγο.

Ας πετούσε error στην εφαρμογή της Cosmote TV.

Εν τω μεταξύ έχει κανείς άλλος με το Mi Box S το πρόβλημα με το μήνυμα ορίου ταυτόχρονης προβολής; Δε μπορώ να καταλάβω τι σκάλωμα τρώει ώρες-ώρες.

Μίλησα και με εκπρόσωπο της Cosmote και δε βγάλαμε άκρη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, phanispal είπε

Μάλλον αυτό που λέει ο manoskost πρέπει να κάνεις, αν και δεν καταλαβαίνω γιατί πρέπει να κάνει ολόκληρο reboot η συσκευή γι' αυτό το λόγο.

Ας πετούσε error στην εφαρμογή της Cosmote TV.

Εν τω μεταξύ έχει κανείς άλλος με το Mi Box S το πρόβλημα με το μήνυμα ορίου ταυτόχρονης προβολής; Δε μπορώ να καταλάβω τι σκάλωμα τρώει ώρες-ώρες.

Μίλησα και με εκπρόσωπο της Cosmote και δε βγάλαμε άκρη.

Μου εμφανιστηκε και εμενα, μαλλον εχουν προβλημα με το λογισμικο τους. Αυριο θα τους παρω τηλεφωνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Λογικά θα σε ρωτήσουν αν στο κάνει όταν βλέπεις κανάλι με αθλητικά.

Εγώ δεν τα παρακολουθώ και του το είπα οπότε δεν ήξερε τι μπορεί να φταίει.

Η βλακεία είναι ότι δεν είναι όπως το δορυφορικό που ξέρουν τι βλέπεις ανά πάσα ώρα και στιγμή, οπότε δεν έχουν εικόνα ούτε τι βλέπεις, ούτε σε πόσες συσκευές παρακολουθείς ταυτόχρονα. Τον ρώτησα δηλαδή και πήρα αυτή την απάντηση.

Στο έκανε κι εσένα την ώρα που έκανες ζάπινγκ;

Πάντως αν παρατηρήσεις, θα δεις ότι μετά από περίπου μισό λεπτό, επανέρχεται.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...