Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

12 λεπτά πριν, terry308 είπε

Γκρι! Οσο και αν δεν με τρελαίνει στο πισω μερος ειναι αμαξάρα αλλα ειναι πανω απο το δικο μου Budget  οποτε για Test Drive καλο. Παντως το προτείνω ανεπιφύλακτα. Οσοι μπορουν να δωσουν πανω απο 20 να το σκεφτούν σοβαρα.

εσυ @tsofras απλα παρτο 😂😂😂😂

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

29 λεπτά πριν, Masma είπε

Θεωρώ πως η Α είναι πολύ καλύτερη επιλογή. Αν επιτρέπεται πως σου βγήκε???

@tsofras μόλις μπήκα για καμιά ώρα διαδρομή στο αμάξι σου. 😛 Το πήρε ένας φίλος σε πετρέλαιο. Ταξίδεψα πίσω και  έχω να πώ ότι είμαι 1.85 και ήμουν πολύ άνετα. Ο φίλος είναι 1.93 και το τιμόνι του κόβει ελάχιστο ταμπλό. Δεν το είχε παρατηρήσει μέχρι να του το πω πάντως. Ωραίο αμάξι!

Επίσης έκανα test drive το honda civic. Δεν υπάρχει το αμάξι , οδήγησα την έκδοση 1.500 cc βενζίνη  με 182bhp που βγαίνει σατ 23.000.

Έχοντας αρκετή εμπειρία από ένα RΧ8 θα σου πω ότι δεν υπάρχει αμάξι σαν το civic οδηγικά κατω απο 30.000 ευρό. Είναι για εσένα

Ξεκινάει το Civic 1.5 από 23.000; Εγώ για 25.000 ήξερα.

22 λεπτά πριν, terry308 είπε

Aegean Blue ρεεεεε.

Μετά ή άσπρο ή μαύρο, τέλος sonic gray και κόκκινο.

Γενικά είναι σε όλα τα χρώματα ωραίο. 😛

  • Thanks 1
  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 λεπτά πριν, Grim Ripper είπε

Ξεκινάει το Civic 1.5 από 23.000; Εγώ για 25.000 ήξερα.

Aegean Blue ρεεεεε.

Μετά ή άσπρο ή μαύρο, τέλος sonic gray και κόκκινο.

Γενικά είναι σε όλα τα χρώματα ωραίο. 😛

Καλα το Aegean Blue ειναι υπεροχο και το λεω εγω που μπλε αμαξι δεν θα επαιρνα ποτε.

23.300 έβγαινε η έκδοση.

στο μεταξυ εδω πολυ φθινα δεν το δινει ;

https://www.car.gr/23324194-honda-civic-comfort-1-5-vtec-turbo

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

49 λεπτά πριν, HALF EVIL είπε

Οκ για τόσο μεγάλα ταξίδια ίσως.

Από την άλλη αν δεν έχω εγώ τον έλεγχο του αυτοκινήτου κάθε δευτερόλεπτο νιώθω ανασφάλεια. Στο φινάλε κάνω και μια στάση. 

Το cruise control είναι απαραίτητο, δεν είναι πολυτέλεια. Σε εμένα που κάνω ταξίδι 80-20, εθνική-στροφες και θέλω να είμαι ξεκούραστος πριν τα στροφιλικια είναι σωτηρία. Στα άλλα συμφωνώ, άντε κάνω μια υποχώρηση σε αυτά που απλά χτυπάνε αλαρμ αλλά δεν επεμβαίνουν στο τιμόνι

 

41 λεπτά πριν, Masma είπε

Θεωρώ πως η Α είναι πολύ καλύτερη επιλογή. Αν επιτρέπεται πως σου βγήκε???

@tsofras μόλις μπήκα για καμιά ώρα διαδρομή στο αμάξι σου. 😛 Το πήρε ένας φίλος σε πετρέλαιο. Ταξίδεψα πίσω και  έχω να πώ ότι είμαι 1.85 και ήμουν πολύ άνετα. Ο φίλος είναι 1.93 και το τιμόνι του κόβει ελάχιστο ταμπλό. Δεν το είχε παρατηρήσει μέχρι να του το πω πάντως. Ωραίο αμάξι!

Επίσης έκανα test drive το honda civic. Δεν υπάρχει το αμάξι , οδήγησα την έκδοση 1.500 cc βενζίνη  με 182bhp που βγαίνει σατ 23.000.

Έχοντας αρκετή εμπειρία από ένα RΧ8 θα σου πω ότι δεν υπάρχει αμάξι σαν το civic οδηγικά κατω απο 30.000 ευρό. Είναι για εσένα

23κ για αυτό το μοτέρ;

Φοβερή τιμή για ένα φοβερό αμάξι

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, tutuyo είπε

Το cruise control είναι απαραίτητο, δεν είναι πολυτέλεια. Σε εμένα που κάνω ταξίδι 80-20, εθνική-στροφες και θέλω να είμαι ξεκούραστος πριν τα στροφιλικια είναι σωτηρία. Στα άλλα συμφωνώ, άντε κάνω μια υποχώρηση σε αυτά που απλά χτυπάνε αλαρμ αλλά δεν επεμβαίνουν στο τιμόνι

23κ για αυτό το μοτέρ;

Φοβερή τιμή για ένα φοβερό αμάξι

Ναι ναι 23.300 οπως γραφω και πιο πανω απλα οχι Full extra.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά είναι 4.5 μέτρα το civic αλλιώς άσχετα με την ομορφιά πίσω είναι από τις καλύτερες επιλογές σαν σύνολο. 
Εδω και το νέο Leon που το πήγαν κοντά στα 4.4 αρχίζω να το σκέφτομαι , δεν θέλω τόσο μεγάλο αμάξι για Αθήνα , εδώ είχα καλομάθει με το C3 Και με το 2008 έκανα πάλι 2,3 κύκλους να βρω να παρκάρω.

Για αυτό έλεγα και στην αρχή , ότι ένα σούπερ μίνι - μικρό με καλό εξοπλισμό , κινητήρα , 300+ λίτρα πορτ μπαγκαζ και μπαγκαζιέρα θα ήταν ιδανικό.

Αν δεν είχαν σταματήσει το Ibiza με τα 150 η το Clio με τα 130 ήταν μηχανικό πιθανόν να μην έπαιρνα το 2008.

Βεβαια αφού είδα πως πάει το 2008 με 100 άλογα , τα μικρότερα θα είναι καλύτερα 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, tsofras είπε

Ρε παιδιά είναι 4.5 μέτρα το civic αλλιώς άσχετα με την ομορφιά πίσω είναι από τις καλύτερες επιλογές σαν σύνολο. 
Εδω και το νέο Leon που το πήγαν κοντά στα 4.4 αρχίζω να το σκέφτομαι , δεν θέλω τόσο μεγάλο αμάξι για Αθήνα , εδώ είχα καλομάθει με το C3 Και με το 2008 έκανα πάλι 2,3 κύκλους να βρω να παρκάρω.

Για αυτό έλεγα και στην αρχή , ότι ένα σούπερ μίνι - μικρό με καλό εξοπλισμό , κινητήρα , 300+ λίτρα πορτ μπαγκαζ και μπαγκαζιέρα θα ήταν ιδανικό.

Αν δεν είχαν σταματήσει το Ibiza με τα 150 η το Clio με τα 130 ήταν μηχανικό πιθανόν να μην έπαιρνα το 2008.

Βεβαια αφού είδα πως πάει το 2008 με 100 άλογα , τα μικρότερα θα είναι καλύτερα 

To Polo R-Line με τα 150 το έχεις δει? Νομίζω βγαίνει μόνο DSG, λες να ξαναπεράσεις ότι με το Leon?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, BufferOverflow είπε

Τα θεωρω ισαξια. Το καθενα με τα θετικα και τα αρνητικα του. Με καμποσα εξτρα γυρω στα 30κ. 

Συμφωνω οτι το πισω μερος ειναι αρκετα φτωχο. BMW σειρα 1 που ειδα υπερτερουσε στο πισω μερος ενω η Α στο εμπρος για τα δικα μου γουστα. Μαλλον θα επρεπει να περιμενω και να παω σε AMG Line, αλλα θα ξεφευγα απο το budget που ειχα υπολογισει. 

Χρειαζομαι την d λογω χιλιομετρων γιαυτο και δεν επελεξα βενζινη αλλα θα ηθελα καποια στιγμη να την κανω λιγο πιο "αποτομη" με ECU Remap ή εξωτερικο εγκεφαλο. 

H d είναι πολύ οικονομική σε μεγάλα ταξίδια μένει σταθερά κάτω από τα 4.5 λίτρα. Είναι εξάλλου γνωστός ο κινητήρας της renault για την οικονομία του. Σε θέμα απόδοσης δεν είναι κάτι το εξαιρετικά γρήγορο, τα 115 άλογα από στάση δε θα σε κολλήσουν στο κάθισμα αλλά έχουν κάνει εκπληκτική δουλειά στους άλλους τομείς και ειδικά στη συνεργασία με το κιβώτιο και την αεροδυναμική του αυτοκινήτου. Κρατάει στροφές και ταχύτητα πολύ ομαλά και όταν είναι εν κινήσει επιταχύνει όσο χρειάζεσαι. Κανένα παράπονο σε αυτό, πολύ καλό και ξεκούραστο. Πάντως αν θες να κανεις remap έχε υπόψη ότι δεν έχει τους πίσω συνδέσμους της A200 οπότε δεν θα είναι το ίδιο σταθερή.

Εκνευριστικό θεωρώ το active lane assist, είναι τρομερά επιθετικό και απότομο. Σχεδόν πάντα θεωρεί μια διχρωμία στο δρόμο από πχ μπάλωμα στην άσφαλτο ως αλλαγή λωρίδας και σε επαναφέρει αρκετά άτσαλα. Το δράμα είναι όταν υπάρχουν κάτω διαγραμμίσεις από παλιότερα έργα. Γενικά αν είναι να την πάρω για ταξίδι θα απενεργοποιήσω το lane assist (δυστυχώς πρέπει να το κάνεις κάθε φορά που ξεκινάς το αμάξι, δεν μπορείς να σώσεις αυτή την επιλογή...)

Αχρείαστο μέχρι στιγμής μου έχει φανεί το αυτόματο παρκάρισμα, πάντα με ανησυχεί το ότι το κάνει μόνο του (ειδικά το εκπληκτικά γρήγορο στρίψιμο του τιμονιού) οπότε δεν έχω καταφέρει να βρω τον τρόπο να το αφήσω να παρκάρει χωρίς να πάρω τελικά τον έλεγχο εγώ. Στην τελική με τόσο καλή ποιότητα κάμερας μπορείς να παρκάρεις μόνος χωρίς να κοιτάξεις στιγμή πίσω.

Τέλος απλό gimmick θεωρώ τo dynamic select που διαλέγεις ανάμεσα σε sport, comfort, και eco στυλ οδήγησης, ενώ υπάρχει και individual επιλογή που διαλέγεις εσύ στοιχεία από τα τρια modes (throttle, steering, suspension). Δεν έχω δει κάποια διαφορά μέχρι τώρα. Ίσως να φαίνεται πιο πολύ σε μοντέλα με αυτόματο κιβώτιο (έχω manual) και σε μεγάλα ταξίδια το eco να συμβάλει στην οικονομία καυσίμου γιατί μειώνει αυτόματα τη λειτουργία του κλιματισμού.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

To Polo R-Line με τα 150 το έχεις δει? Νομίζω βγαίνει μόνο DSG, λες να ξαναπεράσεις ότι με το Leon?

Για άλλο αυτόματο θα το σκεφτόμουν , dsg αν περάσει καμία δεκαετία και είναι οκ ευχαρίστως 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Το cruise control είναι απαραίτητο, δεν είναι πολυτέλεια. Σε εμένα που κάνω ταξίδι 80-20, εθνική-στροφες και θέλω να είμαι ξεκούραστος πριν τα στροφιλικια είναι σωτηρία. Στα άλλα συμφωνώ, άντε κάνω μια υποχώρηση σε αυτά που απλά χτυπάνε αλαρμ αλλά δεν επεμβαίνουν στο τιμόνι

 

Εγώ πάντως 4,5/5 ώρες σερί αντέχω. Σε εθνική οδό βέβαια. Και το πάω και 170 αν δεν έχει μπάτσους.:P^_^:devil:

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, giorgos_di είπε

To Polo R-Line με τα 150 το έχεις δει? Νομίζω βγαίνει μόνο DSG, λες να ξαναπεράσεις ότι με το Leon?

Καλο το polo r-line. Πλακα πλακα ποσο βγαινει ; 

 

1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Ε γράψε καμία εντύπωση ντε, με το τσιγκελι στα βγάζουμε!

Δικιο εχεις λοιπον ανακεφαλαίωση!

Honda Civic 1500 182 αλογα. Νομιζω ο ορισμός του σπορ οικογενειακού αυτοκινήτου. 
Πολυ καλη ποιοτητα πλαστικών στο εσωτερικό με άνετους χώρους και για τους πισω  ( Ατομα στο υψος μου 1.85 άνετα πισω) Και καλο πορππαγκαζ. 

και ωραιο ταμπλό ( και ας μην εχει μπιχλιμπίδια Γερμανών.) 

Πολυ ωραια  αισθητή το τιμόνι και ειδικα στις στροφές που το αμαξι πραγματικα σαν τρενο μπαινει.

Παρεπιπτόντως ημασταν 2 και το πηραμε μονοι μας για Test drive. 
το πηγα μεχρι 170 Αττικη και μου εκανε εντυπωση και η καλη ηχομόνωση.

Συγκριτικα μονο με rx8 εχω εμπειρία απο σπορ οδήγηση ) και μπορω να πω οτι αν εξερεσεις την αλλαγη πισωκινηση σε μπροστινή που οκ τη καταλαβαινεις το αμαξι ειναι καταπληκτικο για τα χρηματα του. 

Σας ειπα σε κατω απο 3000 ευρω εμπειρία τοσο ωραια με σπορ οδήγηση δυσκολα θα βρεις. Και ειναι Honda που για εμενα σημαινει αξιοπιστία και απροβλημάτιστα 

στο μεταξυ λες και κανω διαφήμιση ειναι 😂😂😂.

Δυστυχως εγω γυρω στα 18 ψαχνω κατι οποτε ειναι απαγορευτική τιμη για εμενα. 

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, BufferOverflow είπε

Καλησπερα στην παρεα.

Πιστευω εκανα ενα τρομερο λαθος. Εχω παραγγειλει A180d Progressive Line αλλα βλεποντας το καινουργιο Audi A3 κατι με τρωει μεσα μου.. 

6 ώρες πριν, BufferOverflow είπε

Ειναι αρκετα τα λεφτα της προκαταβολης και μαλλον θα με πονεσει να το ακυρωσω τωρα. Και απο την αλλη θα βγει περισσοτερα το A3 νομιζω, οποτε θα ζοριστω και εκει!  Ελπιζω να μην το μετανιωσω. 

Παντως το 2008 το θεωρω κορυφαιο στην κατηγορια του. Βασικα ειναι το μονο SUV που μ'αρεσει. Πωλειται λογω λαθος επιλογη κατηγοριας αν καταλαβαινω καλα ?

Θεωρητικά την παίρνεις πίσω την προκαταβολή. Hatchback παρηγγειλες ή το ένα κ μοναδικό sedan diesel progressive που έπαιζε τον Μάιο κ όλο και κάποιος το ακύρωνε ;

το Α3 θα έρθει τέλος Σεπτέμβριου με Οκτώβριο από ότι μου είπαν στην αντιπροσωπεία. Μπορείς να περιμένεις τόσο για να το δεις; Κ αν σε απογοητεύσει σε κάτι..; 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

47 λεπτά πριν, hountalas είπε

1,10 το δίνει ότι θα πιάσει το post τις 200 σελίδες.

Το φόκους όχι και ακριβό για αυτά που προσφέρει όπως ανέφερε κάποιος. 21400 έχει τώρα στα ετοιμοπαράδοτα με κλιμα και την οθονίτσα μπροστά στο ταμπλό. Σε mild hybrid που έρχεται Ιούλιο πάλι με τον 1.0 125/155hp θα είναι. Τον 1.5 τον κόψανε Ελλάδα δυστυχώς (είχε και πολλαπλούς πίσω).

Νομίζω πως πρέπει να συμβιβαστείς τσόφρας γιατί δεν υπάρχει κάτι όπως το θες στην τιμή που το θες γενικά κιόλας για όλους ισχύει αυτό. Οδηγικά το focus και μετά το civic (batmobile) θα προσφέρουν την καλύτερη οδηγική απόλαυση νομίζω.

Δεν παίρνεις σε χειροκίνητο το παλιό Leon που είχες να ησυχάσεις? Εκτός αν πας στα αδερφά σκοντα που έχουν τον ίδιο κινητήρα. Καμίκ πολύ vfm.

ΥΓ οδήγησα αυτό με τα 85 - 90 άλογα αέριο. Πλέον δεν φτάνει να ακούς ένα νούμερο. Χρειάζεται να το οδηγήσεις κιόλας. Σαν 110 - 120 άλογα δίνει αίσθηση. Και δεν καίει ΤΙΠΟΤΑ. Απλά έχουμε μηδαμινό δίκτυο πρατηρίων για ανεφοδιασμό που σε περιορίζει λίγο

Σαν καλύτερη λύση προβλέπω και εγώ αυτό που είχα στα 20500 με ηλιοροφή , 18αρες, full led έχει ένα άσπρο και ένα ανθρακί 

ετσι για να νιώσω την διαφορά σκέφτομαι το ανθρακί 

Περιμενω να δω το νέο να μάθω και τιμές να ηρεμήσω , ξέρω ότι δεν θα τα φτάνω τα λεφτά μαζί με ηλιοροφή , όποτε ελπίζω να είμαι τυχερός και να έχει ξεμείνει το δικό μου

Αρκετα το κούρασα και εγώ σε μεσαίο hatch δεν έχει τίποτα άλλο 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

@tsofras Έχω ένα Leon TDI σαν το δικό σου το παλιό.  Το αμάξι δεν υπάρχει για τα λεφτά του. Και γερνάει και όμορφα,  τώρα λέω να ρίξω 1 χιλιάρικο για συμμάζεμα και βιολογικούς κτλ. 

Επειδή είμαι στο δίλλημα τι να πάρω,  το Leon το έχω για δεύτερο πλέον, πρέπει να σου πω πως στα λεφτά που έκανε το Leon δε μπορείς  να βρεις κάτι αντίστοιχο σήμερα.  Δεν είμαι καν σίγουρος πως το καινούργιο Leon θα είναι ισάξιο. Επί της ευκαιρίας να πω πως έχω και ένα Qashqai της δουλειάς,  μπλιαχ. 

Το Civic το οδήγησα αρκετά με τα 182, δεν μου άρεσε όμως μέσα. Βέβαια γούστα είναι αυτά. 

Οπότε ζαχαρωνω A Class, CLA, X2 , Mini cooper Countryman ή κάποιο Works. Εξαρτάται από το που θα κάτσει η μπίλια μια μέρα που θα ξυπνήσω περίεργα.

Αυτά για να δεις τι θεωρώ ισάξιο.

 

Επεξ/σία από ptwma
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...