Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

31 λεπτά πριν, takismakeleio είπε

Για το αυτόματο του 500x δεν έχει ακουστεί τίποτε κακό; Γιατί είναι διπλού συμπλέκτη νομίζω....

Είναι το ίδιο που φοράει το jeep renegade?

Ίδια είναι , δεν έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο και έχω διαβάσει σε λίγες περιπτώσεις τα περνάνε στην εγγύηση και μετά την λήξη της

Ε εντάξει εμένα το νέο focus μου αρέσει πάρα πολύ, το εσωτερικό δεν με τρελαίνει σε ομορφιά αλλά δείχνει ποιοτικό , απλά κρίμα που δεν φέρνουν τον 1.5 στο hatchback

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Αν και το είχα γράψει πιο παλιά, θα το γράψω και τώρα:

Εφόσον κοιτάς για αμαξώματα τύπου Focus και σε τέτοιο ποσό, δες το νέο Mazda 3. Σύμφωνα με τις προσωπικές μου απαιτήσεις είναι μονόδρομος σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το μπάτζετ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, magnam είπε

Αν και το είχα γράψει πιο παλιά, θα το γράψω και τώρα:

Εφόσον κοιτάς για αμαξώματα τύπου Focus και σε τέτοιο ποσό, δες το νέο Mazda 3. Σύμφωνα με τις προσωπικές μου απαιτήσεις είναι μονόδρομος σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το μπάτζετ.

Δυστυχώς με πολύ αναιμικούς κινητήρες. 

2 ώρες πριν, tsofras είπε

Δεν θέλω ρε 4.5 μέτρα , το ψευτο SUV με χάλασε στις στροφές μόνο , σε όλα τα άλλα μου άρεσε , έχει και χαρακτήρα το 500 για αυτό το ξανασκέφτονται είναι και αυτόματο με 150 άλογα όπως είπες , βάλανε και 5 χρόνια εγγύηση τώρα και από εξοπλισμό ήταν κομπλε

Όπως και να έχει πρώτα θα δω το Leon και μετά θα αποφασίσω , απλά είναι λίγες οι επιλογές σε hatchback στα 150 άλογα, γιατί καλό και το focus αλλά με μικρό κινητήρα

Θα κινηθώ από 1.2 και πάνω και από 130 άλογα και πάνω

Οδήγησε το Focus με το μικρό κινητήρα πριν το απορρίψεις. Κατά τα αλλά πολύ ωραίο σύγχρονο και όμορφο κατά τα δικά μου γούστα έχοντας ένα σοβαρό πλεονέκτημα: το τιμόνι του. 

500Χ είναι πλέον πολύ παλιά πλατφόρμα γιατί να δώσεις λεφτά για κάτι το οποίο είναι ξεπερασμένο.

Leon είναι μια πολύ τίμια (και σίγουρα καλή) επιλογή με τα καλά και τα κακά του group. Σίγουρα θα προτιμούσα την έκδοση με DSG.

Καθότι βρέθηκα σε αντίστοιχο δίλημμα πριν λίγους μήνες και οδήγησα αρκετά αυτοκίνητα πήγα σε κάτι πιο premium (άρεσε και στη γυναίκα γαρ) τον καινούριο άσο.

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, SkyNet είπε

Δυστυχώς με πολύ αναιμικούς κινητήρες. 

 

Ισχύει, αλλά τι κινητήρας...! Οδήγησα ενός φίλου και ένιωθα λες και ήταν 180 ίππων. Και με κατανάλωση που αντιστοιχεί σε κινητήρα μικρότερου κυβισμού.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, magnam είπε

Ισχύει, αλλά τι κινητήρας...! Οδήγησα ενός φίλου και ένιωθα λες και ήταν 180 ίππων. Και με κατανάλωση που αντιστοιχεί σε κινητήρα μικρότερου κυβισμού.

Επειδή το οδήγησα δεν αποκόμισα την ίδια άποψη το αντίθετο μάλιστα. Επίσης στα μείον ο μικρός αποθηκευτικός χώρος. 
Η τιμή του ήταν επίσης απαράδεκτα ακριβή ήταν πολύ κοντά με τον άσο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

57 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Αν πας σε στυλ focus και το renault megane είναι πολύ ωραίο, οι φώτο το αδικούν.

Το έχω δει, δεν είναι κακό αλλά λίγο αδιάφορο

47 λεπτά πριν, magnam είπε

Αν και το είχα γράψει πιο παλιά, θα το γράψω και τώρα:

Εφόσον κοιτάς για αμαξώματα τύπου Focus και σε τέτοιο ποσό, δες το νέο Mazda 3. Σύμφωνα με τις προσωπικές μου απαιτήσεις είναι μονόδρομος σε αυτή την κατηγορία και σε αυτό το μπάτζετ.

2000 κυβικά ατμόσφαιρα

1 ώρα πριν, magnam είπε

Ισχύει, αλλά τι κινητήρας...! Οδήγησα ενός φίλου και ένιωθα λες και ήταν 180 ίππων. Και με κατανάλωση που αντιστοιχεί σε κινητήρα μικρότερου κυβισμού.

Ε εντάξει επειδή το προηγούμενο που είχα ήταν 180 άλογα είχε 0-100 σε 7.2 , το Mazda 3 δηλώνει 10.4 οπότε φαντάζομαι είναι τεράστια η διαφορά

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, SkyNet είπε

Δυστυχώς με πολύ αναιμικούς κινητήρες. 

Οδήγησε το Focus με το μικρό κινητήρα πριν το απορρίψεις. Κατά τα αλλά πολύ ωραίο σύγχρονο και όμορφο κατά τα δικά μου γούστα έχοντας ένα σοβαρό πλεονέκτημα: το τιμόνι του. 

500Χ είναι πλέον πολύ παλιά πλατφόρμα γιατί να δώσεις λεφτά για κάτι το οποίο είναι ξεπερασμένο.

Leon είναι μια πολύ τίμια (και σίγουρα καλή) επιλογή με τα καλά και τα κακά του group. Σίγουρα θα προτιμούσα την έκδοση με DSG.

Καθότι βρέθηκα σε αντίστοιχο δίλημμα πριν λίγους μήνες και οδήγησα αρκετά αυτοκίνητα πήγα σε κάτι πιο premium (άρεσε και στη γυναίκα γαρ) τον καινούριο άσο.

Sportline εκδοση? Πόσο σου βγηκε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 3/5/2020 στις 12:20 ΜΜ, mp123 είπε

Άσχετο με το θέμα αλλά βλέπω ότι όλοι τα βγάζουν 3 κύλινδρα . Λίγες εταιρίες και μοντέλα ακόμα έχουν 4 κύλινδρο.Να πω σε ένα μικρό πχ i10, c1 . Argo βάλε 3κυλινδρο 1.0. κάπου στα 70hp. Τωρα 1.0 1.2. 3κυλινδρο 120hp σε αμαξώματα πάνω από τόνο απορώ πως τα αγοράζουν. 
Αν το αγοράσει κάποιος που όταν λήξει η εγγύηση θα το δώσει αντε να το καταλάβω αλλά στην Ελλάδα που τα κρατάμε τα αυτοκίνητα πάνω από 10 χρόνια δεν το θεωρώ καλη αγορά.

Τα αγοράζουν γιατί τα άλογα δεν είναι η δύναμη του κινητήρα αλλά αη απόδοση. Δύναμη είναι η ροπή......Αν έχει καλή ροπή τότε μια χαρά το κινεί το όχημα. Τα άλογα είναι για τελικές ταχύτυητες, δηλαδή να φτάσει το αμάξι σε μεγάλη ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 ώρες πριν, tsofras είπε

Ίδια είναι , δεν έχει ακουστεί κάτι ιδιαίτερο και έχω διαβάσει σε λίγες περιπτώσεις τα περνάνε στην εγγύηση και μετά την λήξη της

Ε εντάξει εμένα το νέο focus μου αρέσει πάρα πολύ, το εσωτερικό δεν με τρελαίνει σε ομορφιά αλλά δείχνει ποιοτικό , απλά κρίμα που δεν φέρνουν τον 1.5 στο hatchback

Instead, the issue lies with its standard automatic gearbox (there's no manual option); it’s just far too sluggish to kick down into the right gear.

https://www.whatcar.com/fiat/500x/estate/review/n80/on-the-road

Δεν το εκθειάζουν πάντως ούτε εδώ, ενώ στο Business Insider έγραψαν οτι ειναι ένα απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχουν οδηγήσει :P

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε

Instead, the issue lies with its standard automatic gearbox (there's no manual option); it’s just far too sluggish to kick down into the right gear.

https://www.whatcar.com/fiat/500x/estate/review/n80/on-the-road

Δεν το εκθειάζουν πάντως ούτε εδώ, ενώ στο Business Insider έγραψαν οτι ειναι ένα απο τα χειρότερα αυτοκίνητα που έχουν οδηγήσει :P

Πήρα το 2008 να πάω τα παιδιά στους γονείς μου και ξαναθυμήθηκα την άβολη θέση καρέκλας , θα πάω να μπω σε κανά 2 SUV να την παρατηρήσω, αν είναι έτσι σε όλα άκυρο τα SUV γιατί είχα να μπω 10 ημέρες και το είχα ξεχάσει πόσο άβολο μου είναι εμένα

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 λεπτά πριν, tsofras είπε

Πήρα το 2008 να πάω τα παιδιά στους γονείς μου και ξαναθυμήθηκα την άβολη θέση καρέκλας , θα πάω να μπω σε κανά 2 SUV να την παρατηρήσω, αν είναι έτσι σε όλα άκυρο τα SUV γιατί είχα να μπω 10 ημέρες και το είχα ξεχάσει πόσο άβολο μου είναι εμένα

Ό,τι πρέπει για brand ambassador της Peugeot είσαι... 😄

Επεξ/σία από lightsout
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...