Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, Thrylos7 είπε

Σωστη η συλλογιστικη και δραση σου.

Δεν θελω να σε τρομαξω, το εχω ακουσει και απο αλλον εναν (οχι σε τοσο εντονο βαθμο) αλλα μπορει να ειναι τυχαια γεγονοτα και ηθελα να μαθω αν εχει ακουστει κατι στην "πιατσα".

Περιμενω σαν βασικη επιλογη το Leon TGI που ιδιος κινητηρας ειναι ουσιαστικα, και θορυβηθηκα και εγω λιγο (εχοντας ηδη και μια γενικη φοβια σε VW-προβληματα-service)

Θεωρω ότι με σωστή συμπεριφορά δε θα έχει θέμα. Νομίζω Κ ελπίζω ότι τις ξεπέρασε το vag τις (πολλες) παιδικές ασθένειες. 
 

σε κάθε περίπτωση θα πάω να το βάλω να δουλέψει κανένα πεντάλεπτο ρελαντί για να δω τι παίζει μετά από 4000 χλμ μιας κ το συζητάμε 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, paylidis είπε

Οριακα ίσως να σου χωράει κάποια έκδοση Vw troc advance 1.0 εάν έχει ξεμείνει κάποιο ετοιμοπαραδοτο τεμάχιο προσφοράς 

και μια υπενθύμιση, μη κοιτάτε τιμές τιμοκαταλόγου και configurator

Ο configurator της audi δε λειτουργεί εδώ και καμία εβδομάδα. Επίσης άλλες τιμές βλέπω στο auto triti πχ και άλλες στις τιμές των εταιρειών. Πχ το Α3 (2020) που με ενδιαφέρει το δίνει 22Κ+ στο autotriti και στο γερμανικό configurator ξεκινάει από τα 26.000. Το ξέρω πως η κάθε χώρα κάνει προσαρμογές στα αυτοκίνητα που πουλάει αλλά και πάλι. Αν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε κάποια προσφορά από το γνωστό σου με κάποια έξτρα στον εξοπλισμό, πες μου να μιλήσουμε με pm @paylidis :)

Επεξ/σία από chriskourou
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

36 λεπτά πριν, chriskourou είπε

Ο configurator της audi δε λειτουργεί εδώ και καμία εβδομάδα. Επίσης άλλες τιμές βλέπω στο auto triti πχ και άλλες στις τιμές των εταιρειών. Πχ το Α3 (2020) που με ενδιαφέρει το δίνει 22Κ+ στο autotriti και στο γερμανικό configurator ξεκινάει από τα 26.000. Το ξέρω πως η κάθε χώρα κάνει προσαρμογές στα αυτοκίνητα που πουλάει αλλά και πάλι. Αν υπάρχει περίπτωση να πάρουμε κάποια προσφορά από το γνωστό σου με κάποια έξτρα στον εξοπλισμό, πες μου να μιλήσουμε με pm @paylidis :)

Για προσφορά απο το γνωστο μου μονο επιτοπου... ;)

To config το γερμανικο ειναι ακριβότερο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, jim1912 είπε

Το puma (όσο είδα σε βίντεο και περιοδικά) είναι έρωτας.Σαββατο πρέπει να πάω να δω και αυτό!Δεν έχω δλδ οικονομικό πρόβλημα απλά όπως και ο φίλος τσοφρας είναι αμαρτία να δώσω 22 χιλ και να το βλέπω να κάθεται στην πυλωτη και να γυρνάω με το παπάκι καθημερινά!Για αυτό έλεγα να δω γύρω από τα 18.500 έως 19.000.

Οσο για Θεσσαλονίκη Πρέβεζα και πίσω φτάνει το αέριο αλλά εκεί δε θα κινηθείς;Το ψάχνα ένα χρόνο για το αέριο και δε βολεύει.

To Puma πάντως απ' ότι βλέπω στο διαμορφωτή μόνο με μεταλλικό χρώμα πάει 21.895€. Ξέρω ότι από κοντά είναι άλλες οι τιμές αλλά δύσκολο μου φαίνεται να κατέβει στα 20, μακάρι βέβαια γιατί ξύνεται και μένα ο κώλος μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ας πω και εγω τον πονο μου...Είμαι στην αναζήτηση για αγορά qashqai μεταχειρισμένου, γιατί για καινούριο τα κουκιά δεν βγαίνουν. Για το J11 πρόκειται. Ο προβληματισμός μου, ή μάλλον οι προβληματισμοί μου είναι οι εξής:
1) Βενζίνη ή πετρέλαιο????? Τα ετήσια χλμ. είναι περίπου στα 12.000, απλά στο εγγύς μέλλον με το γιο να σπουδάζει, με την ύπαρξη σπιτιού σε κοντινή πολύ (120 χλμ περίπου) για μερικές 2ημερες αποδράσεις και όχι μόνο, νομίζω ότι θα με συμφερει...να πω ότι από την στιγμή που οι μετακινήσεις θα είναι οικονομικές, δεν θα σκέφτομαι να πάω κάπου...όπου και να είναι αυτό....
2) Σε περίπτωση βενζίνης, ο κινητήρας 1,2 με τα 115 άλογα, κινεί το αμάξωμα ικανοποιητικά ή θα ζορίζεται και θα αγκομαχάει? Από κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες πως τα πάει?
3) Σε περίπτωση πετρελαίου, επειδή τον περισσότερο καιρό τα χλμ θα είναι εντος αστικού ιστού, θα έχω θέματα με dpf και άλλα?
Η τσέπη μου λέει πετρέλαιο άλλα η λογική βενζίνη, γιατί θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και δεν θέλω να σκέφτομαι για αναζωογονήσεις και τυχόν βλάβες όπου θα βγάλει καθόσον είναι κοστοβόρες από όσο ξέρω....
Αυτά τα ολίγα, και θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας περί του θέματος. Ελπίζω να μην σας κούρασα.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παντως, η αληθεια ειναι οτι μεγαλες διαφορες "απο κοντα" στις τιμες προκυπτουν μονο σε μοντελα που ειναι προς αποχωρηση και ισως και λιγο overpriced. Πιο σημαντικο θα ελεγα πως ειναι να παει κανεις απο κοντα τοσο για να δει το αυτοκινητο οσο και για να μαθει τυχον inside info.

Ας πουμε ειδα απο κοντα το Grandland X και εμεινα μλκας με τα ημιδερματινα καθισματα της ΒΑΣΙΚΗΣ εκδοσης η οποια ειναι ηδη πολυ φτηνη με βαση την κατηγορια

Επισης στο Qashqai, αν δεν ειχα παει απο κοντα δε θα ειχα μαθει οτι πετρελαιο τελος. Ερχεται τελευταια καραβια στα μεσα οκτωβρη και οτι εχει μεσα θα δοθει και δεν ξαναπωλειται παρα μονο με βενζινη.

 

Επεξ/σία από Thrylos7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

23 λεπτά πριν, Active154 είπε

Ας πω και εγω τον πονο μου...Είμαι στην αναζήτηση για αγορά qashqai μεταχειρισμένου, γιατί για καινούριο τα κουκιά δεν βγαίνουν. Για το J11 πρόκειται. Ο προβληματισμός μου, ή μάλλον οι προβληματισμοί μου είναι οι εξής:
1) Βενζίνη ή πετρέλαιο????? Τα ετήσια χλμ. είναι περίπου στα 12.000, απλά στο εγγύς μέλλον με το γιο να σπουδάζει, με την ύπαρξη σπιτιού σε κοντινή πολύ (120 χλμ περίπου) για μερικές 2ημερες αποδράσεις και όχι μόνο, νομίζω ότι θα με συμφερει...να πω ότι από την στιγμή που οι μετακινήσεις θα είναι οικονομικές, δεν θα σκέφτομαι να πάω κάπου...όπου και να είναι αυτό....
2) Σε περίπτωση βενζίνης, ο κινητήρας 1,2 με τα 115 άλογα, κινεί το αμάξωμα ικανοποιητικά ή θα ζορίζεται και θα αγκομαχάει? Από κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες πως τα πάει?
3) Σε περίπτωση πετρελαίου, επειδή τον περισσότερο καιρό τα χλμ θα είναι εντος αστικού ιστού, θα έχω θέματα με dpf και άλλα?
Η τσέπη μου λέει πετρέλαιο άλλα η λογική βενζίνη, γιατί θέλω να έχω το κεφάλι μου ήσυχο και δεν θέλω να σκέφτομαι για αναζωογονήσεις και τυχόν βλάβες όπου θα βγάλει καθόσον είναι κοστοβόρες από όσο ξέρω....
Αυτά τα ολίγα, και θα ήθελα να ακούσω τις απόψεις σας περί του θέματος. Ελπίζω να μην σας κούρασα.....

φιλος μου μηχανικός εχει βγαλει μερακαματαρες με επισκευες στις μηχανες που χτυπανε τα qashqai... ουτε απο εξω για εμενα, δες κατι άλλο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ειχαμε ξεκαθαρη απαντηση απο την κεντρικη Ford (ευχαριστώ τον φίλο που έδωσε την ιδέα να επικοινωνήσω) Στα υβριδικά οι προβολείς LED είναι στανταρ έως και την κανονική σκάλα (οχι απλά τα ημέρας). Η μεγάλη σκάλα μόνο είναι αλογόνου. Και η εγγύηση είναι 8 χρόνια για όλα ή 100.000 χλμ ό,τι περάσει πρώτο. 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, paylidis είπε

Θεωρω ότι με σωστή συμπεριφορά δε θα έχει θέμα. Νομίζω Κ ελπίζω ότι τις ξεπέρασε το vag τις (πολλες) παιδικές ασθένειες. 
 

σε κάθε περίπτωση θα πάω να το βάλω να δουλέψει κανένα πεντάλεπτο ρελαντί για να δω τι παίζει μετά από 4000 χλμ μιας κ το συζητάμε 

Φίλος με Ίμπιζα 2018 έχει ακόμα τα κλασικά προβλήματα με check engine και πολλαπλασιαστές , αυτή η παιδική ασθένεια μαζί με το κάψιμο λαδιών σε λίγα χρόνια ενηλικιώνεται

Επεξ/σία από zourman1981
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

29 λεπτά πριν, zourman1981 είπε

Φίλος με Ίμπιζα 2018 έχει ακόμα τα κλασικά προβλήματα με check engine και πολλαπλασιαστές , αυτή η παιδική ασθένεια μαζί με το κάψιμο λαδιών σε λίγα χρόνια ενηλικιώνεται

Τι να σου πω. Ευελπιστώ να μην υπάρχει πλέον θέμα. Με μηχανικούς που μίλησα μου είπαν ότι από τα μοτέρ της τελευταίας τετραετίας σε vw - Audi δεν υπάρχουν ακόμα κακά σημάδια...

 

για την ιστορία τσέκαρα τα Λαδια μετά από 4000 χλμ και είναι κομπλέ ακριβώς εκεί που ήταν εξαρχησ Και ακριβώς εκεί που θα έπρεπε να είναι 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ αν και fun του group θα το ξανά εμπιστευτώ όταν έχει 20 χρόνια χωρίς τις ίδιες και τις ίδιες βλάβες...

Αλλά αυτό δεν θα γίνει γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες γενικά φτιάχνουν αμάξια για 7 10 χρονια, μετά τα θεωρούν για πέταμα και παλια σε αντίθεση με την φιλοσοφία της ελληνικής αγοράς όπου ένα 7ετιας το λες και καινούριο 

 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, paylidis είπε

φιλος μου μηχανικός εχει βγαλει μερακαματαρες με επισκευες στις μηχανες που χτυπανε τα qashqai... ουτε απο εξω για εμενα, δες κατι άλλο...

Σοβαρα????? Σε πετρελαιο ή βενζινη? Ο πεθερος μου και ο κουμπαρος μου που εχουν και οι 2 qashqai σε πετρελαιο , ο ένας καινουριο εδω και 3 χρονια και ο αλλος απο Γερμανια μεταχειρισμενο δεν τους εχει βγαλει κατι. Καi πιστευα οτι τα qashqai δεν εχου σοβαρα θεματα. Ισως επειδη εχει γεμισει ο τοπος και τα προτιμαν αρκετοι....τι να πω.....και σε τιο αλλο θα μπορουσα να παω μτχ???σε suv?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Active154 είπε

Σοβαρα????? Σε πετρελαιο ή βενζινη? Ο πεθερος μου και ο κουμπαρος μου που εχουν και οι 2 qashqai σε πετρελαιο , ο ένας καινουριο εδω και 3 χρονια και ο αλλος απο Γερμανια μεταχειρισμενο δεν τους εχει βγαλει κατι. Καi πιστευα οτι τα qashqai δεν εχου σοβαρα θεματα. Ισως επειδη εχει γεμισει ο τοπος και τα προτιμαν αρκετοι....τι να πω.....και σε τιο αλλο θα μπορουσα να παω μτχ???σε suv?

Και εγώ έχω ακούσει πως τα κασκαι έχουν τους καλύτερους κινητήρες πετρελαίου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, zourman1981 είπε

Εγώ αν και fun του group θα το ξανά εμπιστευτώ όταν έχει 20 χρόνια χωρίς τις ίδιες και τις ίδιες βλάβες...

Αλλά αυτό δεν θα γίνει γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες γενικά φτιάχνουν αμάξια για 7 10 χρονια, μετά τα θεωρούν για πέταμα και παλια σε αντίθεση με την φιλοσοφία της ελληνικής αγοράς όπου ένα 7ετιας το λες και καινούριο 

Είναι και το θέμα ότι πολλοί στην Ελλάδα επιλέγουν τους τοπικούς μάστορες ή "μάστορες" γιατί πιστεύουν ότι οι επίσημοι τους κλέβουν (σωστό ή λάθος, ο καθένας κρίνει μόνος του). 

Οι εν λόγω μάστορες είναι ζάρι, πολλές φορές είτε δεν ξέρουν είτε δεν τους συμφέρει να κάνουν σωστή δουλειά.

Έτσι ότι ακούγεται για βλάβες σε οχήματα σε ελληνικούς δρόμους δεν είναι απαραίτητα θέμα κατασκευαστή, αλλά και επιλογών ιδιοκτήτη/ικανοτήτων "μαστόρων". 

εδιτ: Ξέχασα να αναφέρω ότι φυσικά τα επόμενα χρόνια οι μάστορες που ξέρουν πραγματικά τι κάνουν θα λιγοστεύουν πολύ, λόγω τεράστιας διείσδυσης ηλεκτρονικών και αυτοματισμού. Π.χ. σε άλλο νήμα ο φίλος πήγε σε "μάστορα"-ηλεκτρολόγο και δεν μπόρεσε να καταλάβει τον κώδικα λάθους της ECU για το AC...

|

Τώρα όπως είπες, στην Ελλάδα λόγω φτώχιας τα αμάξια μένουν στους δρόμους πολύ περισσότερο από ότι προβλέπεται από τον κατασκευαστή.  

Επεξ/σία από LongTom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, jim1912 είπε

Και εγώ έχω ακούσει πως τα κασκαι έχουν τους καλύτερους κινητήρες πετρελαίου.

Συναδελφος στη δουλειά τα τελευταία δυο χρονια κανει μαυρα Χριστούγεννα. Δυο φορες αλλαγη κινητηρα. Τη δευτερη φορα τον εφερε απο εξωτερικο για πιο φθηνα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...