Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ποτέ και σε καμία γενιά του δεν μου άρεσε το Yaris. Χωρίς να σημαίνει ότι δεν είναι τίμιο για την κατηγορία στην οποία παίζει. 

Επεξ/σία από aris_rom
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, seloner είπε

Εξωτερικά νομίζω είναι τρομερό .

18.500€ το συγκεκριμένο όμως.Αρκετα ακριβό,ποιοτικό όμως και από όσο είδα κορυφαίο στην κατανάλωση και ας μην είναι υβριδικό!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντωμεταξύ τόση κατανάλωση είχα με το 207 που είχε τον 1.4 VTi με 95άλογα και παρόμοιο εξοπλισμό (6αερόσακοι, διζωνικό, αυτόματα φώτα/βροχή, ηλεκτροχρωματικό και άλλες παπαριές).

Το 2010 είχε στοιχίσει 13.500 με τα πάντα μέσα.

Οκ προφανώς τώρα έχουμε ασύρματη φόρτιση στα κινητά και σύνδεση με οθόνες, και LED φώτα (το μόνο σεβαστό + μαζί με τον ενδιάμεσο αερόσακο και έξτρα ασφάλεια) αλλά + 5.000 χιλιάδες ευρώ. Πέντε χιλιάδες ευρώ...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είναι ακριβές οι καινούριες τεχνολογίες (φώτα, ραντάρ κλπ.)

Επιπλέον οι κατασκευαστές προσπαθούν να τις αποσβέσουν προτού αυτές καταστούν υποχρεωτικές (1-2 χρόνια) σε όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως κόστους.

Βάλε και την οικονομική δυσχέρεια των Ελλήνων που συνεχώς θα επιδεινώνεται και να πώς τα κουβαδάκια έγιναν απλησίαστα για την πλειοψηφία.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, turbat0s είπε

Είναι ακριβές οι καινούριες τεχνολογίες (φώτα, ραντάρ κλπ.)

Επιπλέον οι κατασκευαστές προσπαθούν να τις αποσβέσουν προτού αυτές καταστούν υποχρεωτικές (1-2 χρόνια) σε όλα τα οχήματα ανεξαρτήτως κόστους.

Βάλε και την οικονομική δυσχέρεια των Ελλήνων που συνεχώς θα επιδεινώνεται και να πώς τα κουβαδάκια έγιναν απλησίαστα για την πλειοψηφία.

Λογικό είναι να αυξάνονται οι τιμές εξαιτίας του πληθωρισμού. 

Στις υπόλοιπες δυτικές χώρες έχουν αυξηθεί ανάλογα και τα εισοδήματα των πολιτών. 

Στη χώρα μας επειδή, όχι απλά δεν αυξάνεται, αλλά μειώνεται το εισόδημα, τα αγαθά αυτού του τύπου μοιάζουν να έχουν ακριβύνει επικίνδυνα χωρίς λόγο.

Όμως οι Mercedes, Peugeot κτλ δεν ενδιαφέρονται για το ύψος του δικού μας  εισοδήματος. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δςν εχουν ανέβει οι μισθοί εξω, μην είστε τοσο πεσιμιστες. Και έξω υπάρχει κριση και μαλιστα μεγάλη. Αυτη η ιδέα της ξενομανίας μας εχει δημιουργήσει πολλα κόμπλεξ. Μια χαρα ενδιαφέρεται η Mercedes για το ελληνικό αγοραστικό αλλιώς δεν θα έκανε εισαγωγή ουτε τα σμαρτ. Είμαστε μικρότερη αγορα απο τους Γάλλους αλλα κακώς συγκρίνετε με χωρες 5-6 φορες μεγαλύτερες πληθυσμιακά.

 

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ποιόν πληθωρισμό; Τα πρόστιμα των ρύπων πάνε να βγάλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά έτσι ο κλάδος πέφτει σε ύφεση λόγω υψηλότερων τιμών, και σε περιβάλλον μειωμένης ζήτησης που λιγότεροι αγοράζουν, η ύφεση γίνεται εντονότερη (φαινόμενο διπλού καθοδικού σπιράλ λέγεται στα οικονομικά).

  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

9 ώρες πριν, seloner είπε

Εξωτερικά νομίζω είναι τρομερό .

Εσωτερικά πολύ ανώτερο του πλαστικουρέ γκουβά που ήταν στην προηγούμενη γενιά, αν και αυτές οι εσώχες/εξοχές στο ταμπλό είναι πολύ περίεργες.

Εξωτερικά, πίσω σαν το εξάμβλωμα το CHR και μπροστά αρκετά καγκούρ-σμπορτιφ τα πλαϊνά της μάσκας, αν και πάλι καλύτερο από το προηγούμενο.

Πολύ μικρότεροι χώροι βλέπω, που ήταν και από τα μόνα δυνατά σημεία της προηγούμενης γενιάς(με κατανάλωση του υβριδικού).

Πάντως νομίζω ότι φαίνεται αξιόλογη πρόταση στην κατηγορία και σίγουρα καλύτερο VfM από την προηγούμενη γενιά.

|

BTW: Ο τύπος εν το μεταξύ μόνο κλωτσιά δεν έδωσε στις πίσω πόρτες κατά το 11ατο λεπτό.

Κάνει αρκετά τέτοια και ψιλοκαγκουράκος με οδήγηση όταν ελέγχει το drone, αλλά σε σχέση με τα λοιπά που κυκλοφορούν στο ΕΛ γιουτούμπι αρκετά καλύτερος.

|
|

1 ώρα πριν, poihths είπε

δςν εχουν ανέβει οι μισθοί εξω, μην είστε τοσο πεσιμιστες. Και έξω υπάρχει κριση και μαλιστα μεγάλη. Αυτη η ιδέα της ξενομανίας μας εχει δημιουργήσει πολλα κόμπλεξ. Μια χαρα ενδιαφέρεται η Mercedes για το ελληνικό αγοραστικό αλλιώς δεν θα έκανε εισαγωγή ουτε τα σμαρτ. Είμαστε μικρότερη αγορα απο τους Γάλλους αλλα κακώς συγκρίνετε με χωρες 5-6 φορες μεγαλύτερες πληθυσμιακά.

Το αυτό. Η κρίση είναι παγκόσμια και ιδίως Ευρώπη οι μισθοί έχουν μείνει εγκληματικά στάσιμοι για μεγάλο μέρος του πληθυσμού. 

19 λεπτά πριν, kalmik είπε

Ποιόν πληθωρισμό; Τα πρόστιμα των ρύπων πάνε να βγάλουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες αλλά έτσι ο κλάδος πέφτει σε ύφεση λόγω υψηλότερων τιμών, και σε περιβάλλον μειωμένης ζήτησης που λιγότεροι αγοράζουν, η ύφεση γίνεται εντονότερη (φαινόμενο διπλού καθοδικού σπιράλ λέγεται στα οικονομικά).

Μερικώς σωστό αυτό, αλλά τα οχήματα γενικότερα είναι αρκετά ακριβότερα στην παραγωγή. Όλα τα (υποχρεωτικά σε λίγο) συστήματα ασφαλείας και ηλεκτρονικά δεν είναι διόλου φτηνά, όπως και η υποχρεωτική ανάπτυξη λιγότερο ρυπογόνων κινητήρων. 

Επίσης υπάρχει αύξηση των εξόδων για το πολύ αυξημένο (σε σχέση με παλαιότερες δεκαετίες) R&D για υβριδικά/ηλεκτρικά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, poihths είπε

δςν εχουν ανέβει οι μισθοί εξω, μην είστε τοσο πεσιμιστες. Και έξω υπάρχει κριση και μαλιστα μεγάλη. Αυτη η ιδέα της ξενομανίας μας εχει δημιουργήσει πολλα κόμπλεξ. Μια χαρα ενδιαφέρεται η Mercedes για το ελληνικό αγοραστικό αλλιώς δεν θα έκανε εισαγωγή ουτε τα σμαρτ. Είμαστε μικρότερη αγορα απο τους Γάλλους αλλα κακώς συγκρίνετε με χωρες 5-6 φορες μεγαλύτερες πληθυσμιακά.

Οι οποίες έχουν και διπλάσιο και βάλε μέσο καθαρό μισθό.

Κάθε μεγάλη εταιρία ενδιαφέρεται για όλες τις αγορές. Αλλά προσαρμόζει αλλιώς τα προϊόντα της. Είτε λόγω χαρακτηριστικών της χώρας είτε λόγω μέσου εισοδήματος. Για αυτό βλέπεις άλλες εκδόσεις ανα χώρα κλπ

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, poihths είπε

δςν εχουν ανέβει οι μισθοί εξω, μην είστε τοσο πεσιμιστες. Και έξω υπάρχει κριση και μαλιστα μεγάλη. Αυτη η ιδέα της ξενομανίας μας εχει δημιουργήσει πολλα κόμπλεξ. Μια χαρα ενδιαφέρεται η Mercedes για το ελληνικό αγοραστικό αλλιώς δεν θα έκανε εισαγωγή ουτε τα σμαρτ. Είμαστε μικρότερη αγορα απο τους Γάλλους αλλα κακώς συγκρίνετε με χωρες 5-6 φορες μεγαλύτερες πληθυσμιακά.

Κρίση υπάρχει από τον Μάρτιο λόγο κορόνα. Πριν καμία κρίση δεν υπήρχε από το 2010. Από εκεί και πέρα, φυσικά και ενδιαφέρονται οι εταιρίες και για την αγορά της Ελλάδας. Και εδώ η Μερσεντές και κάθε μερσεντές αυτοκίνητα πουλάει, όχι στραγάλια. Ένα αυτοκίνητο που πουλάει στην Ελλάδα, έχει την ίδια αξία με ένα που πουλάει στην Γαλλία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το βασικό είναι οτι οι τιμές δεν είναι σωστό να επιβάλλονται. Αλλά έστω ότι μπαίνουμε στην κουβέντα του πώς λειτουργεί η αγορά.

Κάθε εταιρεία θέλει τα προϊόντα της να παραμένουν ανταγωνιστικά σε μια υγιή αγορά.
Προσπέρνώντας το βαθμό οικονομικής ελευθερίας, λειτουργίας του ανταγωνισμού και λοιπών ελληνικών ιδιαιτεροτήτων
κάθε εταιρεία βάζει στόχους σε μια αγορά και αναλόγως προσαρμόζει τα περιθώρια κέρδους της.

Τα περιθώρια κέρδους όμως.
Καμία εταιρεία δε θα πουλήσει κάτω του κόστους επειδή οι μισθοί στην Ελλάδα δεν είναι οι πολλαπλάσιοι που είναι στο κέντρο του Λονδίνου.

Επομένως το να ζητάμε μισές τιμές επειδή έχουμε (τάχα) μισούς μισθούς
θα ειχε βάση αν υπήρχε το σχετικό περιθώριο κέρδους (και ζούσαμε και σε μια κλειστή οικονομία).
Αυτό θα έπρεπε να σημαίνει ότι τα αυτοκίνητα πωλούνται στις πλούσιες αγορές με τιμές τουλάχιστον πολλαπλάσιες του κόστους παραγωγής.

Ας αναλογιστούμε λοιπόν τί συζητάμε και πώς διαμορφώνεται η τελική τιμή του ιδιαίτερου προϊόντος που λέγεται αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από KoreanW
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ θυμάμαι πριν καμιά δεκαετία έπαιρνες σουπερ μινι με 13χιλ και μικρομεσσαιο με 20χιλ.

Τώρα το υβριδικό Yaris (που είναι ελάχιστα ακριβότερο από το βεζίνης) κάνει 17.600 στην βασική και αρκετά φτωχή έκδοση (καμία σχέση με του παραπάνω βίντεο).

Ε αυτό είναι πρόβλημα όταν στην Ελλάδα τα εισοδήματα διαρκώς μειώνονται. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 24/9/2020 στις 10:13 ΠΜ, Kapws είπε

Ειναι το μοντέλο του 2018 που δείχνει κάπως παλιό ειναι η αλήθεια και θες 1-1,5κ ακόμη να το φέρεις σε πιο ανθρώπινη μορφή (ζάντες, infotainment και κάποια ψιλοκοκό).
Βέβαια αν σου αρέσει το σουλούπι του sedan, ένας λόγος παραπάνω... δεν υπάρχει σύγκριση.

το μοντελο του 2018 που λες ειναι λες και βγηκε το 2025... και ζαντες εχει και infotainement και τα παντα ολα

Μιλαω για αυτο 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...