Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καινουργιο Κασκαι λευκο φιλος μου το πουλησε μετα απο ενα ετος ακριβως.

Περα απο τα τριξιματα και το χτυπημα του αμαξιου, το χρωμα μπροστα χαμηλα στο βαμενο πλαστικο αρχισε να φευγει. Το εδωσε και πηρε Καροκ

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

2 ώρες πριν, Active154 είπε

Σοβαρα????? Σε πετρελαιο ή βενζινη? Ο πεθερος μου και ο κουμπαρος μου που εχουν και οι 2 qashqai σε πετρελαιο , ο ένας καινουριο εδω και 3 χρονια και ο αλλος απο Γερμανια μεταχειρισμενο δεν τους εχει βγαλει κατι. Καi πιστευα οτι τα qashqai δεν εχου σοβαρα θεματα. Ισως επειδη εχει γεμισει ο τοπος και τα προτιμαν αρκετοι....τι να πω.....και σε τιο αλλο θα μπορουσα να παω μτχ???σε suv?

Και τα δυο. Κατά βάση τα πετρέλαια. Στις περιπου 150 χιλιάδες κάποια μοντέλα σε συγκεκριμένα χρόνια (όχι το τελευταίο από οτι καταλαβαίνω) βγαίνουν οφφ 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, LongTom είπε

Είναι και το θέμα ότι πολλοί στην Ελλάδα επιλέγουν τους τοπικούς μάστορες ή "μάστορες" γιατί πιστεύουν ότι οι επίσημοι τους κλέβουν (σωστό ή λάθος, ο καθένας κρίνει μόνος του). 

Οι εν λόγω μάστορες είναι ζάρι, πολλές φορές είτε δεν ξέρουν είτε δεν τους συμφέρει να κάνουν σωστή δουλειά.

Έτσι ότι ακούγεται για βλάβες σε οχήματα σε ελληνικούς δρόμους δεν είναι απαραίτητα θέμα κατασκευαστή, αλλά και επιλογών ιδιοκτήτη/ικανοτήτων "μαστόρων". 

εδιτ: Ξέχασα να αναφέρω ότι φυσικά τα επόμενα χρόνια οι μάστορες που ξέρουν πραγματικά τι κάνουν θα λιγοστεύουν πολύ, λόγω τεράστιας διείσδυσης ηλεκτρονικών και αυτοματισμού. Π.χ. σε άλλο νήμα ο φίλος πήγε σε "μάστορα"-ηλεκτρολόγο και δεν μπόρεσε να καταλάβει τον κώδικα λάθους της ECU για το AC...

|

Τώρα όπως είπες, στην Ελλάδα λόγω φτώχιας τα αμάξια μένουν στους δρόμους πολύ περισσότερο από ότι προβλέπεται από τον κατασκευαστή.  

Τα προβληματα του γκρουπ VAG με τους κινητηρες TSI και τα κιβώτια DSG ειναι γνωστα ανα την υφηλιο μην τα ριχνουμε στον μαστρο μητσο.

Τα γιαπωνεζικα (κυριως) και κορεατικα μια χαρα στεκονται σε βαθος χρονου ακομα και 20ετια την εχουν με ελαχιστα προβληματα.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Τα προβληματα του γκρουπ VAG με τους κινητηρες TSI και τα κιβώτια DSG ειναι γνωστα ανα την υφηλιο μην τα ριχνουμε στον μαστρο μητσο.

Τα γιαπωνεζικα (κυριως) και κορεατικα μια χαρα στεκονται σε βαθος χρονου ακομα και 20ετια την εχουν με ελαχιστα προβληματα.

Τα κορεάτικα είναι γνωστά (Hyundai Kia )

Τα γιαπωνέζικα ποια είναι;Η Nissan ας πούμε είναι ιαπωνική η έχουν μπλεχτεί με τη Renault?Εχουν ιαπωνική αξιοπιστία η αυτήν την κατέχει μόνο Honda και Toyota ?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια ερώτηση για το Ford Puma ειναι αξιόπιστη η μηχανη του 1000κυβικα 125 άλογα τραβάει; 

Επισεις βλεπω καταναλώσεις γυρω στα 5λιτρα ισχύουν τοσο μικρο μοτερ με τοσα αλογα και τετοια κατανάλωση

Επεξ/σία από katsapoli
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, Seldon68 είπε

Τα προβληματα του γκρουπ VAG με τους κινητηρες TSI και τα κιβώτια DSG ειναι γνωστα ανα την υφηλιο μην τα ριχνουμε στον μαστρο μητσο.

Τα γιαπωνεζικα (κυριως) και κορεατικα μια χαρα στεκονται σε βαθος χρονου ακομα και 20ετια την εχουν με ελαχιστα προβληματα.

Συμφωνών ότι οι εταιρίες, ορισμένες περισσότερο από άλλες, βγάζουν οχήματα και απάρτια με χρόνια προβλήματα ή/και σχεδιαστικά λάθη.

Αυτό είναι όντως θλιβερό γεγονός όταν πληρώνεις τόσα.

Αλλά οι μαστρο-μήτσοι κάνουν τα ήδη πιθανά προβλήματα πολύ μεγαλύτερα και πολύ χειρότερα, δικαιολογώντας την ασχετοσύνη στο "δεν τα φτιάνουν όπως παλιότερα". 

Εφόσον επίσης πάμε στο "30 χρόνια μάστορης κσέρω τι φτιάνω ναουμ" και αλλάζουν την πίστη σε περίπλοκα ηλεκτονικομηχανικά συστήματα που είναι σχεδιασμένα για ορισμένο επίπεδο επισκευής/συντήρησης.

Έτσι ένα πρόβλημα που ο αληθινός γνώστης μπορεί να προλαμβάνει ή να διορθώσει σε πρώιμο στάδιο, ο μαστρό-μήτσος στο κάνει καταστροφή χιλιάδων ευρώ. 

1 ώρα πριν, katsapoli είπε

Μια ερώτηση για το Ford Puma ειναι αξιόπιστη η μηχανη του 1000κυβικα 125 άλογα τραβάει; 

Επισεις βλεπω καταναλώσεις γυρω στα 5λιτρα ισχύουν τοσο μικρο μοτερ με τοσα αλογα και τετοια κατανάλωση

Αξιόπιστη μηχανή από όσο ξέρω είναι, το τραβάει είναι μάλλον αναλογικό του τι εννοείς. Για καθημερινή οδήγηση, ο κινητήρας είναι πολύ ικανοποιητικός για το μέγεθος. Δεν είναι σπορ αμάξι όμως, τουλάχιστον σε αυτούς τους ίππους.

Σε fiesta τα παρακάτω (που έχουν παρόμοιο μέγεθος):

Το ~5 λίτρα είναι για εθνική με eco προφίλ-ρύθμιση αποκλειστικά.

Σε πόλη είναι στα 6.0-6.5+ με ελαφρύ πόδι ήρεμη οδήγηση και eco, με αρκετά έως πάρα πολύ παραπάνω εάν το πιέσεις. 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

35 λεπτά πριν, LongTom είπε

Συμφωνών ότι οι εταιρίες, ορισμένες περισσότερο από άλλες, βγάζουν οχήματα και απάρτια με χρόνια προβλήματα ή/και σχεδιαστικά λάθη.

Αυτό είναι όντως θλιβερό γεγονός όταν πληρώνεις τόσα.

Αλλά οι μαστρο-μήτσοι κάνουν τα ήδη πιθανά προβλήματα πολύ μεγαλύτερα και πολύ χειρότερα, δικαιολογώντας την ασχετοσύνη στο "δεν τα φτιάνουν όπως παλιότερα". 

Εφόσον επίσης πάμε στο "30 χρόνια μάστορης κσέρω τι φτιάνω ναουμ" και αλλάζουν την πίστη σε περίπλοκα ηλεκτονικομηχανικά συστήματα που είναι σχεδιασμένα για ορισμένο επίπεδο επισκευής/συντήρησης.

Έτσι ένα πρόβλημα που ο αληθινός γνώστης μπορεί να προλαμβάνει ή να διορθώσει σε πρώιμο στάδιο, ο μαστρό-μήτσος στο κάνει καταστροφή χιλιάδων ευρώ. 

Αξιόπιστη μηχανή από όσο ξέρω είναι, το τραβάει είναι μάλλον αναλογικό του τι εννοείς. Για καθημερινή οδήγηση, ο κινητήρας είναι πολύ ικανοποιητικός για το μέγεθος. Δεν είναι σπορ αμάξι όμως, τουλάχιστον σε αυτούς τους ίππους.

Σε fiesta τα παρακάτω (που έχουν παρόμοιο μέγεθος):

Το ~5 λίτρα είναι για εθνική με eco προφίλ-ρύθμιση αποκλειστικά.

Σε πόλη είναι στα 6.0-6.5+ με ελαφρύ πόδι ήρεμη οδήγηση και eco, με αρκετά έως πάρα πολύ παραπάνω εάν το πιέσεις. 

Τραβαει εννοω αμα φορτώσεις 4 ατομα και κανεις ενα ταξιδι Αθήνα Θεσσαλονίκη με μεση ταχύτητα 120χιλιομετρα

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katsapoli είπε

Τραβαει εννοω αμα φορτώσεις 4 ατομα και κανεις ενα ταξιδι Αθήνα Θεσσαλονίκη με μεση ταχύτητα 120χιλιομετρα

αυτο στο κάνει και αυτοκίνητο μικρότερης κατηγορίας πχ κορσα. Για τοσο μεγάλο ταξίδι θα έπρεπε να σε απασχολούν άλλα πράγματα όπως πχ. χώροι, ποιότητα κύλισης, άνεση, κατανάλωση

Επεξ/σία από poihths
  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μεχρι τωρα εχω ενα 1000αρι yaris και το κανει παρα πολυ δύσκολο βεβαια ειναι παλιο αλλη φαση οι σημερινοί κινητήρες φαντάζομαι αποδίδουν τελείως διαφορετικά απο χωρο δεν εχω θεμα το θεμα μ ειναι το θελω για καθημερινο αλλα θελω και καθε 3 4 μηνες να κανω ενα 5ωρο ταξιδι στο ταξίδι θα ειμαι ανετος η θα ζορίζεται

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, katsapoli είπε

Μεχρι τωρα εχω ενα 1000αρι yaris και το κανει παρα πολυ δύσκολο βεβαια ειναι παλιο αλλη φαση οι σημερινοί κινητήρες φαντάζομαι αποδίδουν τελείως διαφορετικά απο χωρο δεν εχω θεμα το θεμα μ ειναι το θελω για καθημερινο αλλα θελω και καθε 3 4 μηνες να κανω ενα 5ωρο ταξιδι στο ταξίδι θα ειμαι ανετος η θα ζορίζεται

Αν φαντάζομαι σωστά το 1000αρι που έχεις εσύ είναι ατμόσφαιρα , οπότε δεν θα έχει καμία σχέση με τον τούρμπο κινητήρα.

Τώρα αν ζορίζεται είναι σχετικό , στην ευθεία μία χαρά θα πάει , αν αρχίσουν οι ανηφορές θα θέλεις κατεβάσματα , αλλά και πάλι λόγω της ροπής δεν θα έχει καμία σχέση με τον 1000ρη που ξέρεις.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, LongTom είπε

Συμφωνών ότι οι εταιρίες, ορισμένες περισσότερο από άλλες, βγάζουν οχήματα και απάρτια με χρόνια προβλήματα ή/και σχεδιαστικά λάθη.

Αυτό είναι όντως θλιβερό γεγονός όταν πληρώνεις τόσα.

Αλλά οι μαστρο-μήτσοι κάνουν τα ήδη πιθανά προβλήματα πολύ μεγαλύτερα και πολύ χειρότερα, δικαιολογώντας την ασχετοσύνη στο "δεν τα φτιάνουν όπως παλιότερα". 

Εφόσον επίσης πάμε στο "30 χρόνια μάστορης κσέρω τι φτιάνω ναουμ" και αλλάζουν την πίστη σε περίπλοκα ηλεκτονικομηχανικά συστήματα που είναι σχεδιασμένα για ορισμένο επίπεδο επισκευής/συντήρησης.

Έτσι ένα πρόβλημα που ο αληθινός γνώστης μπορεί να προλαμβάνει ή να διορθώσει σε πρώιμο στάδιο, ο μαστρό-μήτσος στο κάνει καταστροφή χιλιάδων ευρώ. 

 

Συμφωνώ άπειρα με τον φίλο...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τώρα αν ζορίζεται είναι σχετικό , στην ευθεία μία χαρά θα πάει , αν αρχίσουν οι ανηφορές θα θέλεις κατεβάσματα , αλλά και πάλι λόγω της ροπής δεν θα έχει καμία σχέση με τον 1000ρη που ξέρεις.

focus 2013 1.0 125 ανηφόρα Αρτεμισίου 2 ενήλικοι+2 παιδιά+πορτπαγκαζ γεματο+μπαγκαζιερα γεματη δεν χρειάστηκε ποτέ κατέβασμα.

Δεν σου απαντάω...απλά προς ενημέρωση του φίλου

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, el00019 είπε

focus 2013 1.0 125 ανηφόρα Αρτεμισίου 2 ενήλικοι+2 παιδιά+πορτπαγκαζ γεματο+μπαγκαζιερα γεματη δεν χρειάστηκε ποτέ κατέβασμα.

Δεν σου απαντάω...απλά προς ενημέρωση του φίλου

Δεν γνωρίζω την ανηφόρα  αλλά και πάλι εγώ δεν εννοώ ότι θα σβήσει το αμάξι , αλλά για να κρατήσεις ίδια ταχύτητα ας πούμε με cruise control θα χρειαστείς κατέβασμα.

Εγώ στο δρόμο για Καμένα Βούρλα με το Leon και σταθερά 120 ταχύτητα έβγαζα την διαδρομή με 7η

Με το 2008 έπεσα και σε 4η απλά για να κρατήσω την ταχύτητα , μπορούσα να το αφήσω να αγκομαχάει στα 80χλμ (παράδειγμα) και πάλι θα πήγαινε.

Για εμένα όμως δεν θεωρώ ότι τραβάει το αμάξι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικα η φαση μ ειναι οτι ειμαι Γερμανία οποτε δεν εχω θεμα φορολογίας και ο περίγυρος μ μ λεει να παρω κατι με πολλα κυβικά γτ κανω ταξιδια συχνα  και εδω οι δρομοι ειναι τεραστιες ευθείς π κατω απο 120 δεν πανε απλα ψαχνω για κατι καινουργιο π να συνεδριάζει και το καθημερινό μ δρομολόγιο π ειναι γυρω στα 20χιλιομετρα  αλλα και τα ταξίδια παιδια δεν εχω οποτε απο χωρους δεν με νοιάζει προς το παρόν κατι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...