Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

ρε συ @tsofras πολυ θα το ηθελα και εγω ενα dsg στο δικο μου αλλα μονο και μονο το αγχος που θα ειχα μηπως βγαλει ζημια ανα πασα ωρα και στιγμη δεν αξιζει...

δλδ ξεχνα τα λεφτα, αξιζει τον κοπο να τρεμει το φυλλοκαρδι σου περιμενοντας που κ ποτε θα σε αφησει το αμαξι σου ? να εισαι διακοπες και να σε αφησει σε κανενα νησι ?

θα τσιμπαγα το leon manual, παιρνεις ανωτερης ποιοτητας αυτοκινητο και με τα λεφτα που θα σου περισσεψουν απο το dsg με ενα tuning το κανεις και πυραυλο οποτε θες 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Τα μπλιμπλικια μη τα δινεις ιδιαίτερη σημασία, ουτως ή αλλιως απο το τιμονι θα δουλευεις τα περισσότερα... για την αναρτηση δεν εχω αποψη, για τα καθισματα σε οποιοδήποτε αμαξι περα απο το δικο σου να μπεις θα σου φαινονται καπως (το παθαινω και εγω)...

 

παρεπιμπτοντως η ABT εβγαλε ήδη για τον 1.5Τ tuning box το οποίο μπαινει με 999€ τελική στην επισημη αντιπροσωπεία χωρις να επηρρεαστει η εγγυηση κλπ και το γλυκοκοιταζω...

(+40 άλογα +40 Nm ροπή)

1000 ευρώ για πρόγραμμα είναι πολλά. και η εγγύηση ειναι 2 χρόνια μόνο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, plasTOST είπε

Για την ανάρτηση είσαι σίγουρος ότι ο αέρας στα λάστιχα ήταν σωστός?

Είχα οδηγήσει test drive με μόλις 10 χλμ και ήταν όλο γκαπ γκουπ. Ακόμα και του πωλητή του έκανε εντύπωση. Πήγαμε και είδαμε ότι η πίεση ήταν πολύ παραπάνω από το νορμάλ.

Για το υβριδικό να ξέρεις ότι θα χάσεις σε χώρο αποσκευών. 

Πάντως ισχύει αυτό για την ποιότητα υλικών μεταξύ ibiza & Leon. Τα LED τα θεωρώ προσωπικά σημαντικότερα από το DSG. Βέβαια το DSG σου προσφέρει ξεκούραστη οδήγηση. Φίλος που πήρε το Q3 επέλεξε την χειροκίνητη έκδοση λόγω του φόβου βλάβης στο DSG. 

Δεν ξέρω αλλά  εμένα μου έχει κολλήσει το Leon S/W :D

 

 

το υβριδικό δεν παίζει πουθενά σαν ίδεα , για το Leon Dsg λέω που είναι mildHybrid

 

12 λεπτά πριν, paylidis είπε

count me in... ενα iPhone ήταν η διαφορά (που αλλαζω κατα τα αλλα καθε 2-2,5 χρονια)... ήθελα το κεφάλι μου ησυχο όμως...

tsofras, δε κανεις ακομα ενα t/d ενα χειροκινητο ιδανικα σε άλλη αντιπροσωπεία (να παρεις κ μια ακομα τιμή για σύγκριση)

Τι θα αλλάξει το test drive αλλού ρε μαν ? Τώρα σε άλλη αντιπροσωπεία δεν πάω και 500ε να γλυτώσω (που δεν πρόκειται απο ότι βλέπω τιμές) ας πάρει το bonus ο πωλητής που τον έχω ζαλίσει δεν πειράζει

 

10 λεπτά πριν, ritualistic είπε

ρε συ @tsofras πολυ θα το ηθελα και εγω ενα dsg στο δικο μου αλλα μονο και μονο το αγχος που θα ειχα μηπως βγαλει ζημια ανα πασα ωρα και στιγμη δεν αξιζει...

δλδ ξεχνα τα λεφτα, αξιζει τον κοπο να τρεμει το φυλλοκαρδι σου περιμενοντας που κ ποτε θα σε αφησει το αμαξι σου ? να εισαι διακοπες και να σε αφησει σε κανενα νησι ?

θα τσιμπαγα το leon manual, παιρνεις ανωτερης ποιοτητας αυτοκινητο και με τα λεφτα που θα σου περισσεψουν απο το dsg με ενα tuning το κανεις και πυραυλο οποτε θες 

 

3 λεπτά πριν, eMike είπε

Έχει κουράσει λίγο η τρομολαγνεία με το DSG...

Ήρεμα το λέω.

Σε 2 σημεία έπασχε πολύ , ράγισμα στο φίλτρο (νομίζω) που του έβαλαν ενισχυμένο και στην υπερθέρμανση που δεν έβαζε νεκρά.

Τα διόρθωσαν και τα 2 , τι σκατά δλδ

Απλά ρε παίδες αυτή τη φορά θέλω να κάνω την σωστή επιλογή , δεν με παίρνει για τρίτη αλλαγή θα μου βάλουν άσπρο μπλουζάκι και θα μου φέρνετε τσιγάρα :D

ok λογικά αν το πάρεις , το Ibiza πρέπει να βγεί απο την εξίσωση και να σκεφτώ χειροκίνητο ετοιμοπαράδοτο με Led +ηλιοροφή ή Leon DSG όποτε έρθει πάλι με πακέτο plus χωρίς τίποτα άλλο όμως μην ξεφύγουμε ή Leon Dsg χωρίς το plus

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, tsofras είπε

ok λογικά αν το πάρεις , το Ibiza πρέπει να βγεί απο την εξίσωση και να σκεφτώ χειροκίνητο ετοιμοπαράδοτο με Led +ηλιοροφή ή Leon DSG όποτε έρθει πάλι με πακέτο plus χωρίς τίποτα άλλο όμως μην ξεφύγουμε ή Leon Dsg χωρίς το plus

+1

Αυτες οι 2 ειναι πραγματι οι επιλογες σου. Ποσο παραπανω κοστιζει το DSG και τι αλλα εξτρα εχει(mildhybrid κλπ) ;
Βασει του χαρακτηρα σου, θα προτεινα να πας σε αυτο που πραγματικα θελεις, δηλαδη στο dsg.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, tsofras είπε

 Dsg 

Δε θυμάμαι που το διάβασα-άκουσα , αναφέρθηκε ότι τα νεα dsg έχουν προγραμματιστεί μαζί με το start-stop για την αποφυγή του προβλήματος με τη νεκρά και θεωρητικά για την έξτρα οικονομία, μείωση των καυσαερίων κτλ κατά την ακινητοποιηση του οχήματος 

Επεξ/σία από terry308
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, squib είπε

1000 ευρώ για πρόγραμμα είναι πολλά. και η εγγύηση ειναι 2 χρόνια μόνο

Ειναι, αλλα μπαινει εντος αντιπροσωπείας και δεν επηρρεάζει την 4ετη εγγυηση απο οτι μου ειπαν απο την Audi...

14 λεπτά πριν, eMike είπε

Έχει κουράσει λίγο η τρομολαγνεία με το DSG...

Ήρεμα το λέω.

Λυπαμαι που στο λεω αλλα δεν ειναι τρομολαγνεια, ειναι στην πραγματικότητα σαβουρα κιβωτιο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, haHa είπε

+1

Αυτες οι 2 ειναι πραγματι οι επιλογες σου. Ποσο παραπανω κοστιζει το DSG και τι αλλα εξτρα εχει(mildhybrid κλπ) ;
Βασει του χαρακτηρα σου, θα προτεινα να πας σε αυτο που πραγματικα θελεις, δηλαδη στο dsg.
 

1800ε επάνω είναι χωρίς Led + Ηλιοροφή , 3000ε επάνω είναι με Led + Ηλιοροφή

Διαφορά σε εξοπλισμό δεν έχει , απλά ότι είναι mildHybrid με τον ηλεκτροκινητήρα και την εξτρα μπαταρία (που τα φοβάμαι ρε γμτ αυτά τα 2 για αυτό λέω για το Ibiza)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 λεπτά πριν, tsofras είπε

Τι θα αλλάξει το test drive αλλού ρε μαν ? Τώρα σε άλλη αντιπροσωπεία δεν πάω και 500ε να γλυτώσω (που δεν πρόκειται απο ότι βλέπω τιμές) ας πάρει το bonus ο πωλητής που τον έχω ζαλίσει δεν πειράζει

 

να το ξαναδεις αφενός κ αφετέρου ισως να μην τριζει για καποιο λόγο όπως αυτο που δοκίμασες... (σε εμας σε Td στο Kamiq σε μια αντιπροσωπεία κρεμόταν ο ουρανος πιο πολυ απο ότι πρεπει οποτε ισως ειναι τιποτα ψιλοδιαλογής; )

Επι του θέματος της τιμής εσυ ξερεις, για εμενα 500€ διαφορά δεν ειναι λίγα ειναι 2 δοσεις ξερω γω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Ειναι, αλλα μπαινει εντος αντιπροσωπείας και δεν επηρρεάζει την 4ετη εγγυηση απο οτι μου ειπαν απο την Audi...

Λυπαμαι που στο λεω αλλα δεν ειναι τρομολαγνεια, ειναι στην πραγματικότητα σαβουρα κιβωτιο...

εάν έχεις 4 χρόνια εγγύηση οκ έαν δεν επηρεάζει την εγγύηση για το μοτέρ αλλά όχι για άλλα μέρη είναι θέμα. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Ειναι, αλλα μπαινει εντος αντιπροσωπείας και δεν επηρρεάζει την 4ετη εγγυηση απο οτι μου ειπαν απο την Audi...

Λυπαμαι που στο λεω αλλα δεν ειναι τρομολαγνεια, ειναι στην πραγματικότητα σαβουρα κιβωτιο...

Σαβούρα δεν το λές , ευπάθειες έχει .Για εμένα είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε κιβώτιο πλην αξιοπιστίας

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 λεπτά πριν, squib είπε

εάν έχεις 4 χρόνια εγγύηση οκ έαν δεν επηρεάζει την εγγύηση για το μοτέρ αλλά όχι για άλλα μέρη είναι θέμα. 

τι να σου πω, αυτο που μου ειπαν ειναι ότι δεν επηρρεάζει καθολου την εργοστασιακη εγγυηση... προσωπικά βέβαια τεινω πιο πολύ στο να παω για κανονικό tuning όταν λήξει η εγγυηση με 4 κατοστάρικα σε σωστό προγραμματιστη κ τελος...

6 λεπτά πριν, tsofras είπε

Σαβούρα δεν το λές , ευπάθειες έχει .Για εμένα είναι ότι καλύτερο υπάρχει σε κιβώτιο πλην αξιοπιστίας

οτι σε αφήνει στο δρομο 1-2-3 φορες ειναι σαβουρα... να το βρασω να ειναι το καλυτερο κιβωτιο "οταν δουλευει..." ρε συ...

το ιδιο ισχύει και για το μοτερ N43 που ειχα στο προηγούμενο αμαξι, ειναι σαβούρα, με αφησε στο δρομο απο πολλαπλασιαστές ουτε μια ουτε δύο αλλα 6 ή 7 φορές (μετα την 4η ειχα μαζι μου διαγνωστικό, ανταλλακτικό και εργαλεία και εκανα επιτόπου επιδιόρθωση - εχω αλλαξει τον 1ο που ειναι και ο πιο ζορικος πηγαινοντας σε γαμο με κοστουμι κλπ)... θα μου πεις αλλο το κόστος ενός (ή τεσσάρων) πολ/τη άλλο του dsg, αλλα δε παυει να σε αφήνει στο δρόμο η σαβούρα... (οκ πλεον θεωρητικά λύθηκε το θέμα εφόσον παρεις συγκεκριμένους πολ/τες αλλα παλευα 8 χρόνια και ειχα απηυδησει, ευτυχως ο νυν κατοχος δεν εχει θεμα)

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, paylidis είπε

τι να σου πω, αυτο που μου ειπαν ειναι ότι δεν επηρρεάζει καθολου την εργοστασιακη εγγυηση... προσωπικά βέβαια τεινω πιο πολύ στο να παω για κανονικό tuning όταν λήξει η εγγυηση με 4 κατοστάρικα σε σωστό προγραμματιστη κ τελος...

οτι σε αφήνει στο δρομο 1-2-3 φορες ειναι σαβουρα... να το βρασω να ειναι το καλυτερο κιβωτιο "οταν δουλευει..." ρε συ...

το ιδιο ισχύει και για το μοτερ N43 που ειχα στο προηγούμενο αμαξι, ειναι σαβούρα, με αφησε στο δρομο απο πολλαπλασιαστές ουτε μια ουτε δύο αλλα 6 ή 7 φορές (μετα την τρίτη ειχα μαζι μου διαγνωστικό, ανταλλακτικό και εργαλεία και εκανα επιτόπου επιδιόρθωση)... θα μου πεις αλλο το κόστος ενός (ή τεσσάρων) πολ/τη άλλο του dsg, αλλα δε παυει να σε αφήνει στο δρόμο η σαβούρα... (οκ πλεον θεωρητικά λύθηκε το θέμα εφόσον παρεις συγκεκριμένους πολ/τες αλλα παλευα 8 χρόνια και ειχα απηυδησει, ευτυχως ο νυν κατοχος δεν εχει θεμα)

ναι αυτό λέω η εργοστασιακή εγγύηση ειναι 2 έτη τα υπόλοιπα 2 ειναι ασφαλιστική. Η μήπως δίνει η audi 4 χρόνια απευθείας? 

Παντώς ναι συμφωνώ με 1000 ευρώ είσαι πλήρες φπε σε καλούς του κλάδου

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...