Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Burgos είπε

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα μου με το Mini. Το 3θυρο είναι μια χαρά αμάξι. Έχει το στυλ του και όλα καλά. Το 5θυρο μου φαίνεται ασουλούπωτο. Από την άλλη το 3θυρο το θεωρώ παράταιρο για μας που πλησιάζουμε τα 40 και εκτός αυτού είναι εκτός συζήτησης λόγω μωρού, καροτσιού κλπ. Μπήκε στην εξίσωση γενικά επειδή αρέσει στη γυναίκα μου αλλά πιστεύω θα το αποκλείσει όταν το δούμε από κοντά.

Επίσης τι φάση που δεν έχει cc στα 25000€;;; Δεν θα μου χρειαστεί για τη χρήση που το θέλω αλλά όταν το 2003 πήρα την 147 με στάνταρ cc μου φαίνεται παράλογο το 2021 να είναι έξτρα σ'αυτά τα λεφτά

Και εγώ όσο ωραίο και όμορφο θεωρώ το 3θυρο τόσο άσχημο θεωρώ το 5θυρο. Η αλήθεια είναι ότι εμένα από 28.100 που είχε αρχική έπεσε στα 25.500 με αυτόματο κιβώτιο, διζωνικό , foul led μπροστά πίσω, πίσω parkteonic, εξωτερικό κρυφό φωτισμό και εσωτερικό ambient lighting. Τα μινι στα έξτρα Βαράνε μιας και πλέον θεωρούνται σαν να παίρνεις bmw, με το ανάλογο κόστος.  Εδώ εμένα που είχε 28.100 αρχική δεν είχε c.c, το έχω και εγώ μεγάλο παράπονο.

Επεξ/σία από johny.keha
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12.6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, tsofras είπε

Μα σε αυτές τις κατηγορίες που συζητάμε αν βγάλεις το VW group που δεν το θεωρείς ιδιαίτερο σχεδιαστικά ( οκ ο καθένας έχει άλλο γούστο οπότε δεκτό) , πάμε στα αντίστοιχα του PSA group οπότε σχεδιαστικά ενδιαφέρον θα έλεγα ότι έχει μόνο η Peugeot σε σχέση με τις άλλες 2 οπότε μικρό ή SUV

Μετά πάμε Κορέα που σε κινητήρα πάνω από χιλιαρη και κάτω από διλιτρα δεν είναι κάτι ιδιαίτερο , σχεδιαστικά σαν σύνολο μέσα έξω δεν μπορώ καν να το συγκρίνω με του VW group

Οπότε τι μένει? Renault απλά οκ, Suzuki  για σχεδιασμό δεν μπορώ να σχολιάσω

Αλήθεια εσύ τι θεωρείς ανώτερο σαν σύνολο εκτός από VW σε κινητήρα σχεδιασμό αν βγάλεις εκτός την αξιοπιστία? ( Ειλικρινής ερώτηση)

Mazda 3 - Ford Focus - Honda Civic. Δεν εχω σκοπο να προσβαλω καποιον εννοειται αλλα πολυ εμμονη διεκρινα απλως. Και απο Κορεα μερια νομιζω εχουν κανει αρκετη προοδο τοσο μηχανικα οσο και σχεδιαστικα.

Επεξ/σία από soctap
  • Like 5
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, soctap είπε

Mazda 3 - Ford Focus - Honda Civic. Δεν εχω σκοπο να προσβαλω καποιον εννοειται αλλα πολυ εμμονη διεκρινα απλως. 

Αν το Focus το έβγαζε η WV θα είχε 2πλασιες πωλήσεις.

Δεν το λέω για κακό για τη WV, το αντίθετο.

Ξέρει να πουλάει και αυτοκίνητα και όνομα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 λεπτά πριν, soctap είπε

Ρε παιδια πολύ εμμονή διακρίνω με τον ομιλο της VW εναν TSI κινητήρα εχουν με 100 παραλλαγές και τίποτα ιδιαίτερο σχεδιαστικα..... Συν τα μείον της αξιοπιστίας. Υπαρχουν και αλλες μαρκες εκει εξω......

Προσωπικά θέλω φυσικό αέριο , για την καλύτερη οικονομία με γνώμονα την τιμή απόκτησης του οχήματος και μιας μέσης κατηγορίας οχημάτων , τι επιλογές έχω σε εταιρίες/ομίλους στην Ελλάδα ; 2 ή fiat ή vag 😎 , αν δε με απασχολούσαν τα χιλιόμετρα/έτος τότε ίσως να κοιτούσα κάτι άλλο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Peugeot208 είπε

Αν το Focus το έβγαζε η WV θα είχε 2πλασιες πωλήσεις.

Δεν το λέω για κακό για τη WV, το αντίθετο.

Ξέρει να πουλάει και αυτοκίνητα και όνομα.

Ποσο δικιο εχεις. Συμφωνω απολυτα οτι ξερει και πουλαει αυτοκινητα . H Mazda παλι μολις μας ξαναήρθε η αντιπροσωπεία δεν εχει βρει τον τροπο να σπρωξει αυτο το καταπληκτικο ( για εμενα παντα ) Mazda 3

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, soctap είπε

Mazda 3 - Ford Focus - Honda Civic. Δεν εχω σκοπο να προσβαλω καποιον εννοειται αλλα πολυ εμμονη διεκρινα απλως. Και απο Κορεα μερια νομιζω εχουν κανει αρκετη προοδο τοσο μηχανικα οσο και σχεδιαστικα.

Επίτηδες δεν έβαλα mazda honda γιατί δεν παίζουν μπάλα σε αυτά τα λεφτά οι κινητήρες που έχουν και η ford επίσης αν θες να πας σε 1.5

Εύλογη η απορία σου προφανώς και δεν είναι θέμα προσβολής

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

17 λεπτά πριν, soctap είπε

Ποσο δικιο εχεις. Συμφωνω απολυτα οτι ξερει και πουλαει αυτοκινητα . H Mazda παλι μολις μας ξαναήρθε η αντιπροσωπεία δεν εχει βρει τον τροπο να σπρωξει αυτο το καταπληκτικο ( για εμενα παντα ) Mazda 

Στη  Mazda θεωρώ ότι το πρόβλημα βρίσκεται στους κινητήρες της, που για τα Ελληνικά δεδομένα είναι απαγορευτικοί.

Τι να σου κάνει και η αντιπροσωπεία όταν έχει να πουλήσει 2λιτρους....

Αντίθετα, στη Honda η αντιπροσωπεία είναι απαθέστατη. Πολύ κρίμα....

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

55 λεπτά πριν, Burgos είπε

Αυτό ακριβώς είναι το πρόβλημα μου με το Mini. Το 3θυρο είναι μια χαρά αμάξι. Έχει το στυλ του και όλα καλά. Το 5θυρο μου φαίνεται ασουλούπωτο. Από την άλλη το 3θυρο το θεωρώ παράταιρο για μας που πλησιάζουμε τα 40 και εκτός αυτού είναι εκτός συζήτησης λόγω μωρού, καροτσιού κλπ. Μπήκε στην εξίσωση γενικά επειδή αρέσει στη γυναίκα μου αλλά πιστεύω θα το αποκλείσει όταν το δούμε από κοντά.

Επίσης τι φάση που δεν έχει cc στα 25000€;;; Δεν θα μου χρειαστεί για τη χρήση που το θέλω αλλά όταν το 2003 πήρα την 147 με στάνταρ cc μου φαίνεται παράλογο το 2021 να είναι έξτρα σ'αυτά τα λεφτά

Το Countryman ασουλούπωτο; Αν δε διάβαζα για τα προβλήματα των προηγούμενων γενιών των Mini, πιθανότατα να κατέληγα σε αυτό. Για μένα είναι πανέμορφο. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, chriskourou είπε

Το Countryman ασουλούπωτο; Αν δε διάβαζα για τα προβλήματα των προηγούμενων γενιών των Mini, πιθανότατα να κατέληγα σε αυτό. Για μένα είναι πανέμορφο. 

Το Countryman μια χαρά είναι, το 4πορτο Mini Cooper είναι ασουλούπωτο.

52 λεπτά πριν, johny.keha είπε

Και εγώ όσο ωραίο και όμορφο θεωρώ το 3θυρο τόσο άσχημο θεωρώ το 5θυρο. Η αλήθεια είναι ότι εμένα από 28.100 που είχε αρχική έπεσε στα 25.500 με αυτόματο κιβώτιο, διζωνικό , foul led μπροστά πίσω, πίσω parkteonic, εξωτερικό κρυφό φωτισμό και εσωτερικό ambient lighting. Τα μινι στα έξτρα Βαράνε μιας και πλέον θεωρούνται σαν να παίρνεις bmw, με το ανάλογο κόστος.  Εδώ εμένα που είχε 28.100 αρχική δεν είχε c.c, το έχω και εγώ μεγάλο παράπονο.

Ε ναι είναι λίγο κοροϊδία να μην έχει cc σ'αυτά τα λεφτά. Εγώ όπως το κόβω (αφού θέλω να αποφύγω την A Class) θα επιλέξω ανάμεσα σε Α3 και bmw 1. Εκτός αν βρεθεί κανένα outsider τύπου C4, που δε νομίζω, ή Focus. Θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το τι θα βρω ετοιμοπαράδοτο

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, Burgos είπε

Το Countryman μια χαρά είναι, το 4πορτο Mini Cooper είναι ασουλούπωτο.

Ε ναι είναι λίγο κοροϊδία να μην έχει cc σ'αυτά τα λεφτά. Εγώ όπως το κόβω (αφού θέλω να αποφύγω την A Class) θα επιλέξω ανάμεσα σε Α3 και bmw 1. Εκτός αν βρεθεί κανένα outsider τύπου C4, που δε νομίζω, ή Focus. Θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από το τι θα βρω ετοιμοπαράδοτο

Κοιτας διαφορετικες κατηγοριες αμαξιων, δεν ειναι συγκρίσιμα.

Για μενα το 5θυρο μινι ειναι πιο ομορφο απ το 3θυρο!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, xgol είπε

Κοιτας διαφορετικες κατηγοριες αμαξιων, δεν ειναι συγκρίσιμα.

Για μενα το 5θυρο μινι ειναι πιο ομορφο απ το 3θυρο!

Μόνο το Mini είναι άλλη κατηγορία. A Class, bmw 1, Α3, Focus που ανέφερα είναι στην ίδια κατηγορία. Το C4 το έχω σαν outsider σε περίπτωση που κοιτάξω SUV αλλά κι αυτό στις ίδιες διαστάσεις με τα hatch είναι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, soctap είπε

Εχεις βάλει τιποτε σε extra εξοπλισμο η ειναι μαμα.... με ενδιαφερει το focus για αυτο ρωταω. 

Μαμα το st line οπως το βλεπεις ειναι!

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, tsofras είπε

Μα σε αυτές τις κατηγορίες που συζητάμε αν βγάλεις το VW group που δεν το θεωρείς ιδιαίτερο σχεδιαστικά ( οκ ο καθένας έχει άλλο γούστο οπότε δεκτό) , πάμε στα αντίστοιχα του PSA group οπότε σχεδιαστικά ενδιαφέρον θα έλεγα ότι έχει μόνο η Peugeot σε σχέση με τις άλλες 2 οπότε μικρό ή SUV

Μετά πάμε Κορέα που σε κινητήρα πάνω από χιλιαρη και κάτω από διλιτρα δεν είναι κάτι ιδιαίτερο , σχεδιαστικά σαν σύνολο μέσα έξω δεν μπορώ καν να το συγκρίνω με του VW group

Οπότε τι μένει? Renault απλά οκ, Suzuki  για σχεδιασμό δεν μπορώ να σχολιάσω

Αλήθεια εσύ τι θεωρείς ανώτερο σαν σύνολο εκτός από VW σε κινητήρα σχεδιασμό αν βγάλεις εκτός την αξιοπιστία? ( Ειλικρινής ερώτηση)

Μισο λεπτό:

- ο κινητήρας 1.2 130 άλογα, καθώς και το αντίστοιχο πετρέλαιο του PSA, μαζί με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο είναι παρά πολύ αξιόλογα. Έχει άλλη αισθηση το EAT8 από το DSG αλλά επίσης και ανώτερη αξιοπιστία. Μη βγαζεισ Την αξιοπιστία εκτός: για αυτοκίνητο μιλάμε. Στο δικό μου πλέον στυλ οδήγησης του 40αρη με παιδικά καθίσματα ταίριαξε φουλ.

Μην κοιτάς που εσένα δεν σου ταίριαξε το τιμόνι. Εγώ το λάτρεψα μετά τη πρώτη βδομάδα που το συνήθιζα. Εργονομικά κάποια άκυρα φάουλ στα κουμπιά αλλά το μικρο τιμόνι τέλειο. Τα αλλά μου φαίνονται νταλίκες πλέον.


- Σχεδιαστικά οι Γάλλοι είναι πιο ενδιαφέροντες κατά τη γνώμη πολλών όπως και εμένα που επέλεξα Peugeot και το χαίρομαι το αμάξι όποτε το κοιτάζω. Και όχι μόνο η Peugeot. Δες το  new C4 cintroen πως είναι. Που να έρθει και η Tonale της άλφα.

Τα VW αλλά και τα Audi από την αλλη είναι σχεδόν ίδια σχεδιαστικά απέξω με 15-20 χρόνια πριν, στις γνωστές σειρές. Λίγο μάσκα και γωνιές στα φώτα άλλαξαν. Ακόμα και η Toyota τόλμησε πιο πολύ σχεδιαστικά από τους Γερμανούς. Βλέπω golf στο δρόμο και απορώ πως τα παίρνουν.
Άντε τους έσωσαν τα νέα αμαξώματα των suv (q2+, Tucson) και έδειξαν κάτι διαφορετικό. Αλλά και εκεί ξέρω και εγώ... δηλαδή αν πάμε στις ναυαρχιδεσ βλέπω το θηρίο Q8 και το βλέπω βαρετό/παλιό εξωτερικά σε σχέση με αλλά αντίστοιχα θηρία.

- στα ίδια λεφτά πολλές φορές οι Γάλλοι έχουν καλύτερο εσωτερικό καθώς δίνουν πιο πολλές ανέσεις. Οκ πάει και με τις προσφορές αυτό αλλά συχνά πυκνά. 
- στη Peugeot γιατί λες μικρο η suv? 
 

παντως είναι τελείως υποκειμενικό το αμάξι και ευτυχώς υπάρχουν για οκα τα γούστα. Αλλα θεωρω και εγώ ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει πολύ γκρουπολατρεια.

  • Like 9
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, dstilio είπε

Μισο λεπτό:

- ο κινητήρας 1.2 130 άλογα, καθώς και το αντίστοιχο πετρέλαιο του PSA, μαζί με το EAT8 αυτόματο κιβώτιο είναι παρά πολύ αξιόλογα. Έχει άλλη αισθηση το EAT8 από το DSG αλλά επίσης και ανώτερη αξιοπιστία. Μη βγαζεισ Την αξιοπιστία εκτός: για αυτοκίνητο μιλάμε. Στο δικό μου πλέον στυλ οδήγησης του 40αρη με παιδικά καθίσματα ταίριαξε φουλ.

Μην κοιτάς που εσένα δεν σου ταίριαξε το τιμόνι. Εγώ το λάτρεψα μετά τη πρώτη βδομάδα που το συνήθιζα. Εργονομικά κάποια άκυρα φάουλ στα κουμπιά αλλά το μικρο τιμόνι τέλειο. Τα αλλά μου φαίνονται νταλίκες πλέον.


- Σχεδιαστικά οι Γάλλοι είναι πιο ενδιαφέροντες κατά τη γνώμη πολλών όπως και εμένα που επέλεξα Peugeot και το χαίρομαι το αμάξι όποτε το κοιτάζω. Και όχι μόνο η Peugeot. Δες το  new C4 cintroen πως είναι. Που να έρθει και η Tonale της άλφα.

Τα VW αλλά και τα Audi από την αλλη είναι σχεδόν ίδια σχεδιαστικά απέξω με 15-20 χρόνια πριν, στις γνωστές σειρές. Λίγο μάσκα και γωνιές στα φώτα άλλαξαν. Ακόμα και η Toyota τόλμησε πιο πολύ σχεδιαστικά από τους Γερμανούς. Βλέπω golf στο δρόμο και απορώ πως τα παίρνουν.
Άντε τους έσωσαν τα νέα αμαξώματα των suv (q2+, Tucson) και έδειξαν κάτι διαφορετικό. Αλλά και εκεί ξέρω και εγώ... δηλαδή αν πάμε στις ναυαρχιδεσ βλέπω το θηρίο Q8 και το βλέπω βαρετό/παλιό εξωτερικά σε σχέση με αλλά αντίστοιχα θηρία.

- στα ίδια λεφτά πολλές φορές οι Γάλλοι έχουν καλύτερο εσωτερικό καθώς δίνουν πιο πολλές ανέσεις. Οκ πάει και με τις προσφορές αυτό αλλά συχνά πυκνά. 
- στη Peugeot γιατί λες μικρο η suv? 
 

παντως είναι τελείως υποκειμενικό το αμάξι και ευτυχώς υπάρχουν για οκα τα γούστα. Αλλα θεωρω και εγώ ότι το συγκεκριμένο θέμα έχει πολύ γκρουπολατρεια.

Μα εκτός από ένα opel Astra που και αυτό σχεδιαστικά μέσα έξω είναι σαν το άστρα που αγόρασα πριν 10 χρόνια και το 308 τι έχει να δείξει σε hatchback σαν συνοκουσε σχέση με το vag group?

Για αυτό είπα αν εξαιρέσεις μικρά και SUV

Καλός ο 1.2 κινητήρας το έχω πει και εγώ αλλά σαν τον 1.5 δεν είναι σε δύναμη και αίσθηση, επίσης καλό το EAT 8 από αξιοπιστία και τα CVT ακόμη καλύτερα , δεν μετράει όμως και η αίσθηση?

Ξαφνικά μετράει για πολλούς η αξιοπιστία περισσότερο από όλα , και καλά κάνει για όσους θέλουν το αμάξι απλά να είναι εργαλείο.

Υπάρχει όμως και κόσμος που περιμένει μία άλφα συγκίνηση από ένα αμάξι και βάζει σε 2η μοίρα την αξιοπιστία καλός η κακώς.

Το C4 προσωπικά το θεωρώ πολύ άσχημο και εσωτερικά και εξωτερικά αλλά οκ προσωπική άποψη

Η tonalle δείχνει πανέμορφη

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θωμά οταν εισαι στο δρόμο προφανώς θέλεις αξιοπιστία γιατί υπάρχει ενδεχόμενο να κινδυνεύσει και η σωματική ακεραιότητα ανθρώπων. Όσο αν αφορά τη συγκίνηση το έχουμε ξαναπεί, στον δρόμο που κυκλοφορούν παιδιά, ανήμποροι ακόμα και υγείης δεν χωράνε συγκινήσεις μπροστά στην ασφάλεια. Όποιος θέλει να δοκιμάσει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου του μπορεί να πάει σε πίστα.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...