Προς το περιεχόμενο

Αγορά νέου αυτοκινήτου - ιδέες προτάσεις


tsofras

Προτεινόμενες αναρτήσεις

17 λεπτά πριν, imr είπε

Δεν συγκρίνουμε Dacia με Μερσεντές. 

Στην σύγκριση εχει νόημα αν ένα αυτοκίνητο είναι ασφαλές η όχι. Όταν έχουν ίδια αστέρια και είναι και τα 2 επαρκή στα επιμέρους τεστ δεν θεωρώ ότι έχουν διαφορά.

Μιας και  το ανέφερες δεν θυμάμαι ποια A class είναι αλλά φοράει την ίδια μηχανή με το Dacia.🙂

Κάτι που είναι βέβαια στα συν για όποιον έχει Dacia

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 12,6k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, Johnkeppas είπε

Εμένα πάντως ο μηχανικός που είχα για το Celica ο οποίος δούλευε χρόνια σε αντιπροσωπεία της VW μου είχε πει ότι είναι σχεδόν ίδια εσωτερικά, απλά εξωτερικά αλλάζει το περίβλημα και τα υλικά καμπίνας κτλ. Εκτός από αποκλειστικότητες που έχουν κάποιες μάρκες του Γκρουπ σε τεχνολογίες. Αυτά για τα λαϊκά premium που λέγατε πιο πάνω, και μου το είχε πει όταν σκεφτόμουν να πάρω το Α3. Μου είπε πάρε GOLF φουλ έξτρα καλύτερα, η ίδια τιμή και τα ίδια είναι και ξεκίνησε η κουβέντα. Επίσης μου είπε ότι σε Α5,Α6 κτλ είνια διαφορετικά τα πράγματα. Και εκεί έγκειται η διαφορά που κάνει το όνομα. Αλλιώς είναι απλά ένα όνομα.

Το σχεδόν ίδια δε σημαίνει ίδια. 
 

πηρα κ σκοντα κ Audi μέσα στον ίδιο χρόνο και οι διάφορες στην ποιοτητα είναι παραπάνω από ξεκάθαρες άσχετα αν κάποιοι δε θέλουν να τις δουν/αντιληφθούν... 

Τέλος έχουμε κ ένα σχετικά πρόσφατο σεατ το οποίο το θεωρω χειρότερο από όλα του γκρουπ ποιοτικά (σορρυ Θωμά)  

 

οποιος τώρα θέλει να πιστεύει ότι είναι ολόιδια γούστο κ καπέλο του, καθένας με τη τρέλα του χατίρια δε χαλάμε 🙂

 

Επεξ/σία από paylidis
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, paylidis είπε

Το σχεδόν ίδια δε σημαίνει ίδια. 
 

πηρα κ σκοντα κ Audi μέσα στον ίδιο χρόνο και οι διάφορες στην ποιοτητα είναι παραπάνω από ξεκάθαρες άσχετα αν κάποιοι δε θέλουν να τις δουν/αντιληφθούν... 

Τέλος έχουμε κ ένα σχετικά πρόσφατο σεατ το οποίο το θεωρω χειρότερο από όλα του γκρουπ ποιοτικά (σορρυ Θωμά)  

 

οποιος τώρα θέλει να πιστεύει ότι είναι ολόιδια γούστο κ καπέλο του, καθένας με τη τρέλα του χατίρια δε χαλάμε 🙂

 

Προφανώς και δεν έχουν σχέση ποιοτικά όσον αφορά τα πλαστικά στο εσωτερικό φαντάζομαι η κουβέντα γίνεται για τα ποιοτικά parts

Δλδ ο κινητήρας είναι ίδιος σε όλα τα 1.5 δεν έχει άλλη ποιότητα σε έμβολα ας πούμε το skoda με το Audi ή άλλη ποιότητα στα καλώδια κ.ο.κ

Σε αυτά αναφέρεται και ο @KoreanW
για αυτά μιλάω και εγώ

Για να είναι premium ένα αμάξι πρέπει να είναι ποιοτικό με διαφορά στα πάντα όχι μόνο στα πλαστικά Επίσης εκεί που εντοπίζω εγώ συνήθως τις διαφορές για να συγκρίνω είναι στις φθηνότερες εκδόσεις σε αντίστοιχες κατηγορίες

Για παράδειγμα αν θέλει κάποιος να συγκρίνει το Ibiza που ξεκινάει από 12.000€ με την Skoda τότε πρέπει να το συγκρίνει με το Fabia , Corsa , C3 κ.ο.κ.

Αν θέλει να συγκρίνει το Leon που ξεκινάει από 19.000€ ας πούμε πρέπει να το συγκρίνει με αντίστοιχη κατηγορία και τιμή

Με αυτή τη λογική η Seat θεωρώ ότι είναι ανώτερη από την Skoda γιατι για να είναι δίκαιη η σύγκριση θα δεις Ibiza vs Fabia ή Scala vs Leon ή Karoq vs Tarraco

Υ.Γ. Για να μην ξεφεύγουμε από την φύση του ποστ κουβέντα κάνουμε προφανώς δεν σχολιάζουμε αρνητικά τις επιλογές που κάνει ο καθένας. Εγώ απλά είπα να κάνω μία μικρή ανάλυση γιατί δεν θεωρώ κοροϊδία την αγορά ενός premium αυτοκινήτου σε σχέση με ενός μη premium όταν φτάνεις κοντά στην τιμή του. Δεν είναι ανάγκη να είμαι σωστός ή λάθος απλά ήθελα να γράψω την άποψη μου

  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, VasKarn είπε

Καλησπέρα παιδιά,

Eνδιαφέρομαι για αγορά μικρού SUV crossover για χρήση κυρίως εντός πόλης αλλά και για ταξίδια σε βουνό, νησί κλπ. φορτωμένο και με 4 άτομα επιβάτες. Κλίνω προς το νέο Renault Captur dynamic με τον χιλιάρη TCe 100 βενζίνης και μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων (~22k euro), κυρίως λόγω της εμφάνισης (για μένα είναι ίσως το ομορφότερο στην κατηγορία), των χώρων και της ποιότητας των υλικών και του σχεδιασμού στο εσωτερικό. Στο test drive δεν με απογοήτευσε.

Αυτό που φοβάμαι είναι αν ο κινητήρας αυτός (90hp, 140Nm) θα ζοριστεί αν, πχ. το καλοκαίρι, το αυτοκίνητο είναι πλήρως φορτωμένο και ο κλιματισμός είναι ανοιχτός. Δυστυχώς δεν υπάρχει έκδοση μηχανικού στα 1300 κυβικά, μόνο EDC.

Υπάρχει κάποιος που το έχει με τον TCe 100 και μπορεί να μου πει; 

Ή αν θα πρέπει να κοιτάω προς τον TCe 130 EDC, για περισσότερη ισχύ και ροπή;

Ευχαριστώ.

Λυπάμαι αλλά με 90hp 140Nm σε βενζίνη σίγουρα όταν τπ φορτώνεις με πράγματα και κόσμο θα δεις μεγάλη διαφορά από όταν είναι άδειο. Έχω ένα 1.6 lt 120hp 160Nm και βλέπω διαφορά.

Θα ζοριστεί σε σχέση με άδειο. Αν θ ζοριστεί γενικότερα όπως το εννοείς εσυ μόνο εσυ το ξέρεις. Πως οδηγείς; Θες προσπεράσεις η εισαι οκ να πηγαίνεις χαλαρά; Μήπως να κανείς τεστ με κόσμο μέσα;

γενικοτερα για να μην αλλάζει συμπεριφορά όταν το φορτώνεις θέλει ροπή. Όσο περισσότερο τόσο καλύτερα. Αλλ πάντα πρέπει να κανείς σύγκριση, στα λεφτά που εισαι, από τα αυτοκίνητα που σπυ αρέσουν πόιο είναι σε ανώτερες επιδόσεις.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, tasoskont είπε

Μιας και  το ανέφερες δεν θυμάμαι ποια A class είναι αλλά φοράει την ίδια μηχανή με το Dacia.🙂

Κάτι που είναι βέβαια στα συν για όποιον έχει Dacia

Φοράνε οι Α class 2012 και μετά στα πετρέλαιο 1.5 και βενζίνα, αλλά ο κινητήρας δεν είναι ίδιος, έχει σημαντικές αλλαγές σε περιφερειακά πχ τρόμπες νερού κτλ με αποτέλεσμα να έχει διαφορά στην αξιοπιστία. Ο όμιλος  Nissan Renault, ενσωμάτωσε τις αλλαγές αυτές στις παραγωγές από το 2015 ή 2016 δεν θυμάμαι & τις πέρασε σε όλα τα μοντέλα του ομίλου που φοράνε αυτά τα μοτέρ. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως η μόδα με τις οθόνες που χειρίζεσαι τα πάντα είναι άθλια. Μιλάμε για οθόνες του κιλού με lag  και χαμηλής ποιότητας τύπου κινέζικου τάμπλετ του 100αρικου. Απορώ τι επεξεργαστές έχουν και ακολουθεί την εντολή της αφής με καθυστέρηση. Πρέπει να είναι ότι πιο σαβουρα και φθηνό υπάρχει.

Και σου ζητάνε και έξτρα αν πχ από 8 ιντσες πας στις 10. Σιγά ρε την τεχνολογία.

Επίσης και ποιο εξωφρενικό είναι ότι αναγκαστικά θα πρέπει να πάρεις τα μάτια σου από τον δρόμο για να ψάξεις τα μενού, ενώ με τις παλιές λύσεις μετά από λίγο το έκανες με αφή δίχως να κοιτάξεις.

Κατά τα άλλα πουλάνε και συστήματα ασφαλείας όταν το νούμερο ένα είναι να έχεις τον νου σου στον δρόμο.

  • Like 13
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Κι εγώ θεωρώ ότι αυτή η μόδα που γεμίζουν οθόνες το αυτοκίνητο είναι μόνο για το wow effect. Θεωρώ ότι η μόνη χρησιμότητα είναι για το gps το οποίο για να το βάλεις σε κάμια Audi θες υπερβολικά λεφτά ενώ κάνεις τη δουλειά και με το κινητό σου (με ή χωρίς mirroring).

Ειδικά το να μπαίνει ο χειρισμός του κλιματισμού στην οθόνη είναι φοβερά αποτυχημένη ιδέα.

Επεξ/σία από john1987
  • Like 4
  • Thanks 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Διαβαζω με ενδιαφερον αυτα που γραφετε και οντως ο καθενας εχει την αποψη του αλλα ρε παιδια ας μην τα ισοπεδωνουμε ολα. Το οτι τα αμαξια μπορει να μοιραζονται ιδιες πλατφορμες η ιδιους προμηθευτες ανταλλακτικων δε σημαινει οτι ειναι και ιδια. Υπαρχουν διαφορετικες ποιοτητες στα ανταλλακτικα, υπαρχουν διαφορετικες υλοποιησεις που οδηγουν σε καλυτερες αποδοσεις κοκ και προφανως υπαρχουν κι ομοιοτηττες.  Aκομα και στο ιδιο μοντελο πολλες φορες σε μια εκδοση φοραει πολλαπλους σε αλλη οχι κ οι καταλογοι δεν ειναι ξεκαθαροο. Καποιος τα οδηγαει κ τα 2 κ δεν παιρνει χαμπαρι απο διαφορα. Τι σημαινει οτι ειναι το ιδιο ; Το τι ειπε ο καθε μαστορας που δουλευει στην ταδε αντιπροσωπεια αγγιζει τα ορια του αστικου μυθου. Κ οσο για την ικανοτητα και τις γνωσεις αυτων, σας παραπεμπω σε προσωπικες σας εμπειριες με τα σερβις των αντιπροσωπειων. 
 

Καποιες σελιδες πιο πισω αναφερθηκε στο θεμα ο @gleft ο οποιος λογω δουλειας εχει επαφη με το θεμα. Οποτε εχει χρονο ας κανει ξανα ενα ποστ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δείτε απόκριση οθόνης. Ρε ουστ από εδώ. Ούτε ευρώ για τέτοιες υλοποιήσεις.

Το καλοκαίρι με τους 50-60 βαθμούς που θα πιάνει το εσωτερικό αν το έχεις σε ήλιο, παίζει η οθόνη να μη δουλεύει. Για δεν ευκρίνεια σε φουλ ηλιοφάνεια, εδώ γελάμε. Βάζεις πανάκριβο κινητό με oled σε ήλιο και παλεύει να πάει στα μέγιστα nits για να μπορέσεις να δεις.

Τι είναι αυτά ρε; και ζητάτε τα 30αρια λες και είναι καραμέλες.

  • Like 5
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το θέμα είναι ρε παιδιά πως πλέον όλα τα αυτοκίνητα με τέτοιες οθόνες βγαίνουν και όχι μόνο. Πχ ένας από τους λόγους που δεν έχω προχωρήσει στην αγορά του corsa F, εκτός των άλλων, είναι το ψηφιακό ταμπλό καθώς και το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Δηλαδή τα πάντα στο αυτοκίνητο είναι ηλεκτρονικά...υπάρχει περίπτωση να μην σου κομπλάρει το όλο σύστημα κάποια στιγμή?

Επίσης σε ερώτηση που έκανα για το ηλεκτρικό χειρόφρενο για το τι γίνεται σε περίπτωση που το αμάξι μείνει από μπαταρία και η απάντηση ήταν 3 πουλάκια κάθονταν...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 λεπτά πριν, Antman είπε

Το θέμα είναι ρε παιδιά πως πλέον όλα τα αυτοκίνητα με τέτοιες οθόνες βγαίνουν και όχι μόνο. Πχ ένας από τους λόγους που δεν έχω προχωρήσει στην αγορά του corsa F, εκτός των άλλων, είναι το ψηφιακό ταμπλό καθώς και το ηλεκτρικό χειρόφρενο.

Δηλαδή τα πάντα στο αυτοκίνητο είναι ηλεκτρονικά...υπάρχει περίπτωση να μην σου κομπλάρει το όλο σύστημα κάποια στιγμή?

Επίσης σε ερώτηση που έκανα για το ηλεκτρικό χειρόφρενο για το τι γίνεται σε περίπτωση που το αμάξι μείνει από μπαταρία και η απάντηση ήταν 3 πουλάκια κάθονταν...

 

Το ηλεκτρικο χειροφρενο ειναι μεγαλη ευκολια και παραλληλα αυξανει τον διαθεσιμο χωρο μεσα στο αυτοκινητο, πχ χωρανε εξτρα ποτηροθηκες αντι να υπαρχει ο αχρειαστος μηχανικος λεβιες για το χειροφρενο που χαλαει και πιο συχνα γιατι διαφοροι το τραβανε αποτομα/πολυ.

Τελος, ολα τα αυτοκινητα που εχω οδηγησει με ηλεκτρικο χειροφρενο εχουν ενα μηχανικο κουμπι απελευθερωσης(συνηθως κατω απο το τιμονι), οποτε δεν υπαρχει θεμα οταν δεν εχει μπαταρια.

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Antman είπε

Ξέρεις αν εν κινήσει, σε περίπτωση που τυχόν χρειαστεί πιάνει το ηλεκτρικό όπως το κλασσικό ώστε να βοηθήσει στο να σταματήσει το αμάξι?

Δεν εχω ιδεα και η λογικη λεει οτι δεν θα επιτρεπεται απο τον εγκεφαλο κατι τετοιο επειδη ο Μητσος απο τα Πετραλωνα θελει να κανει ταρζανιες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 λεπτά πριν, Antman είπε

Ξέρεις αν εν κινήσει, σε περίπτωση που τυχόν χρειαστεί πιάνει το ηλεκτρικό όπως το κλασσικό ώστε να βοηθήσει στο να σταματήσει το αμάξι?

Κάθε εταιρία έχει διαφορετική υλοποίηση 

πχ honda 

 

 

vw: 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...