Προς το περιεχόμενο

Mobilepoint.gr


Μήνυμα προστέθηκε από Snoob

1. Να εκφράζεστε κόσμια χωρίς απαξιωτικούς/προσβλητικούς χαρακτηρισμούς για κανέναν, είτε το κατάστημα που σας δημιούργησε θέμα είτε άλλα μέλη

2. Δημόσια δεν θα αμφισβητείτε κανένα μέλος, οποτεδήποτε και αν γράφτηκε. Αν υποψιάζεστε πως συμβαίνει κάτι αθέμιτο, στέλνετε αναφορά και απέχετε από κάθε άλλο σχολιασμό.

3. Μείνετε στο θέμα. Μηνύματα "χιουμοριστικά" ή ειρωνικά δεν προσφέρουν τίποτε. Δεν είναι ώρα τώρα να κάνετε χιούμορ με μια κατάσταση που καταφανώς έχει επηρεάσει τόσους ανθρώπους.

4. Σύμφωνα με τους όρους χρήσης που, νέα και παλιά μέλη, έχετε αποδεχτεί κατά την εγγραφή σας, οποιαδήποτε απορία σχετικά με συντονιστικές ενέργειες (λ.χ. διαγραφή μηνυμάτων) επιλύεται με την αποστολή προσωπικού μηνύματος σε κάποιον εκ των αρμοδίων συντονιστών. Εναλλακτικά, στο contact [at] insomnia.gr

Παρακαλώ θερμά για τη συνεργασία όλων.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλά είτε απατεώνες είτε οχι η αντιμετώπιση πρέπει να ειναι η ίδια: Αμφισβητηση και καταγγελία. Δεν εχει νοημα να συζηταμε κατα ποσο ειναι απατεωνες ή οχι, έχουν μια κατακριτέα αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές και είτε θα μάθουν από τα λάθη τους (αν είναι τίμιοι) είτε θα συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια και τα ίδια..

Όσον αφορά την αμφισβήτηση, προσπαθώ μέσω Alpha από την Πέμπτη τηλεφωνικά και είναι και αυτοί γιούχου. Κάθε μερα μου λενε ότι θα σας στείλουμε αυριο τη φόρμα και και και.. Δε ξέρω με ποιον να απελπιστώ περισσότερο 😒

  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, tartaki είπε

Καλά είτε απατεώνες είτε οχι η αντιμετώπιση πρέπει να ειναι η ίδια: Αμφισβητηση και καταγγελία. Δεν εχει νοημα να συζηταμε κατα ποσο ειναι απατεωνες ή οχι, έχουν μια κατακριτέα αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές και είτε θα μάθουν από τα λάθη τους (αν είναι τίμιοι) είτε θα συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια και τα ίδια..

Όσον αφορά την αμφισβήτηση, προσπαθώ μέσω Alpha από την Πέμπτη τηλεφωνικά και είναι και αυτοί γιούχου. Κάθε μερα μου λενε ότι θα σας στείλουμε αυριο τη φόρμα και και και.. Δε ξέρω με ποιον να απελπιστώ περισσότερο 😒

Να πας απο την τράπεζα να κανεις την αμφισβήτηση 

  • Like 1
Δημοσ.
28 λεπτά πριν, Carvelis είπε

Το πιο τραγικό είναι ότι πολλοί εδώ μέσα πιστεύουν ΑΚΟΜΑ ότι δεν είναι απάτη και οτι θέλει να επιστρέψει τα λεφτά αλλά είναι οι τράπεζες που φταίνε και δεν τα επιστρέφουν, γιατί τους "απαντάει στο βάιμπερ" κ "αν ήταν απατεώνας δεν θα απανταγε καθόλου"!!! Άσε που έστειλε και μια τηλεόραση σε εναν! 

Ακόμα και η τηλεόραση που έστειλε ήταν με καμένα πίξελ ,σε έναν άλλο έστειλε άλλο κινητό,μιλάμε για ότι να ναι περίπτωση...οποίος πιστεύει ότι δεν είναι απάτη ας περιμένει δικό του θέμα.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, JohnGTA είπε

Όχι φίλε μου, μια χαρά τα είπε ο προλαλήσαντας.

Όταν κάποιος είναι διατεθειμένος να εμπιστευτεί ένα χ ποσό σε ένα αμφίβολο κατάστημα τότε πρέπει να είναι προετοιμασμένος να τα χάσει. Και καλώς ή κακώς, οτιδήποτε δεν είναι public, plaisio, germanos είναι αμφίβολο σε κάποιο ποσοστό. Το κακό δεν είναι ότι χάσατε χρήματα, όλοι μας το πάθαμε. Το κακό είναι ότι όλο λέτε για καταγγελίες και αυτά όμως δεν έχει γίνει τίποτα. Και δεν πρόκειται να γίνει τίποτα. Γιατί απλούστατα ένας δικηγόρος θα ζητήσει ένα 200€ μόνο και μόνο για να διαβάσει την υπόθεση αυτή, και τότε έλα πες με ποιός θα τα δώσει.

Οπότε τα λεφτά δεχτείτε ότι χάθηκαν και προχωράτε με την ζωή σας. Πιο σημαντικά πράγματα έχουμε εδώ στο φορουμ να ασχοληθούμε.

Πρώτον τα λεφτά μας θα τα πάρουμε πίσω έστω και με τα χίλια ζόρια. Όσοι πληρώσαμε με κάρτα θα δικαιωθούμε. Δεύτερον καταγγελίες έχουν γίνει και θα συνεχίσουν να γίνονται οπότε αν δεν ξέρεις γενικότερα καλό θα'ταν να μην μιλάς. Τέλος, αν δεν σ'ενδιαφέρει το νήμα να μην το παρακολουθείς. 

47 λεπτά πριν, tartaki είπε

Καλά είτε απατεώνες είτε οχι η αντιμετώπιση πρέπει να ειναι η ίδια: Αμφισβητηση και καταγγελία. Δεν εχει νοημα να συζηταμε κατα ποσο ειναι απατεωνες ή οχι, έχουν μια κατακριτέα αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές και είτε θα μάθουν από τα λάθη τους (αν είναι τίμιοι) είτε θα συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια και τα ίδια..

Όσον αφορά την αμφισβήτηση, προσπαθώ μέσω Alpha από την Πέμπτη τηλεφωνικά και είναι και αυτοί γιούχου. Κάθε μερα μου λενε ότι θα σας στείλουμε αυριο τη φόρμα και και και.. Δε ξέρω με ποιον να απελπιστώ περισσότερο 😒

Πάρε πάλι την alpha και απαίτησε να σου στείλουν επιτόπου την φόρμα. Μην κλείσεις το τηλ αν πρώτα δεν βεβαιωθείς ότι στην έχουν στείλει.

  • Like 1
Δημοσ.
53 λεπτά πριν, tartaki είπε

Καλά είτε απατεώνες είτε οχι η αντιμετώπιση πρέπει να ειναι η ίδια: Αμφισβητηση και καταγγελία. Δεν εχει νοημα να συζηταμε κατα ποσο ειναι απατεωνες ή οχι, έχουν μια κατακριτέα αντιμετώπιση προς τους καταναλωτές και είτε θα μάθουν από τα λάθη τους (αν είναι τίμιοι) είτε θα συνεχίσουν να κάνουν τα ίδια και τα ίδια..

Όσον αφορά την αμφισβήτηση, προσπαθώ μέσω Alpha από την Πέμπτη τηλεφωνικά και είναι και αυτοί γιούχου. Κάθε μερα μου λενε ότι θα σας στείλουμε αυριο τη φόρμα και και και.. Δε ξέρω με ποιον να απελπιστώ περισσότερο 😒

Κοίτα πως θα γίνει για να σου την στείλουν.Παιρνεις τηλ την Δευτέρα και άν σου πούνε πάλι μα μου σου του, θα ζητήσεις ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου και θα πεις θα κινηθείς νομικά εναντίον και της τράπεζας και του υπαλλήλου γιατί είναι υποχρέωση τους να στην στείλουν.Καλο βέβαια είναι να τα έχεις αυτά σε email.Μέχρι και λεφτά μπορείς να βγάλεις.

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
24 λεπτά πριν, Mr.Isma είπε

Πρώτον τα λεφτά μας θα τα πάρουμε πίσω έστω και με τα χίλια ζόρια. Όσοι πληρώσαμε με κάρτα θα δικαιωθούμε. Δεύτερον καταγγελίες έχουν γίνει και θα συνεχίσουν να γίνονται οπότε αν δεν ξέρεις γενικότερα καλό θα'ταν να μην μιλάς. Τέλος, αν δεν σ'ενδιαφέρει το νήμα να μην το παρακολουθείς. 

Πάρε πάλι την alpha και απαίτησε να σου στείλουν επιτόπου την φόρμα. Μην κλείσεις το τηλ αν πρώτα δεν βεβαιωθείς ότι στην έχουν στείλει.

Αν και δεν θα έπρεπε να επέμβω στην συζήτηση σας...αλλά θα το κάνω γιατί ένα πράγμα δυστυχώς δεν έχετε καταλάβει όλοι/ες

Ο καθένας από εσάς που την έχετε πατήσει από το συγκεκριμένο κατάστημα (αλλά και από όλα τα προηγούμενα καταστήματα) λειτουργεί ατομικά με τάσεις "Ωχαδερφισμού" που να μπλέκω τώρα με αμφισβητήσεις/καταγγελίες/μηνύσεις κτλ..κάποιος άλλος θα το κάνει και θα δικαιωθώ και εγώ...αυτό φαίνεται και από το παρών θέμα αλλά και από όλα τα προηγούμενα θέματα.

Αν οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή έδιναν δημόσια τον αριθμό των καταγγελιών που έγιναν για τα καταστήματα που τους επιβλήθηκαν τα πρόστιμα όπως το A-MOBILES.GR που είχε και το υψηλότερο πρόστιμο θα διαπιστώνατε την πικρή αλήθεια.

Αν θέλετε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω απαιτεί να διαθέσετε χρόνο να ασχοληθείτε καθώς πρέπει να γίνουν συγκεκριμένες ενέργειες και με την τράπεζα σας ανάλογα τον τρόπο που έχετε πληρώσει και πιθανόν να χρειάζεται να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή για καταγγελία αλλά και πιθανόν να χρειάζεται να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές με την συνδρομή έναντι αμοιβής κάποιου δικηγόρου.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ.

Παιδια εμενα μου μπηκαν τα λεφτα σημερα ! ειχα κανει καταθεση σε τραπεζα. (eurobank)! Καλη τυχη και υπομονη, υπαρχει ελπιδα τελικα.

Επισκέπτης
Δημοσ.
1 ώρα πριν, Angelos1970 είπε

Θέλω να πιστεύω ότι μετά από τόσο ντόρο, όλοι όσοι έχουμε πληρώσει μέσω πιστωτικής κάρτας, έχουμε ήδη κάνει αμφισβήτηση συναλλαγής στην Τράπεζα μας. Λογικά στις περισσότερες τράπεζες, γίνεται και μέσω ηλεκτρονικής επικοινωνίας, δε χρειάζεται δηλαδή να τρέχετε στα Υποκαταστήματα. Αλλά αυτό θα σας το επιβεβαιώσει η Εξυπηρέτηση Πελατών της τράπεζας σας.

Από εκεί και πέρα, για όσους το επιθυμούν, μπορούν να στείλουν στο mobile point και την επισυναπτόμενη Φόρμα "Υπαναχώρησης Αγοράς από Απόσταση" της ΕΚΠΟΙΖΩ.

Τη συμπληρώνετε και τη στέλνετε ηλεκτρονικά (έχω αφήσει τα στοιχεία της εταιρίας) ανάλογα με την περίπτωση σας. Μη ξεχάσετε να κοινοποιήσετε στην επικοινωνία την ΕΚΠΟΙΖΩ και τη Γενική Γραμματεία Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή. Τα e-mail είναι στη Φόρμα, αλλά τα παραθέτω και εδώ προς διευκόλυνση σας:

[email protected]

[email protected] 

Πιθανόν εάν λάβουν και αρκετά e-mail κοινοποιημένα σε αυτούς τους δύο φορείς, ζοριστούν και λίγο παραπάνω. Ούτε αυτό φυσικά μας εξασφαλίζει την επιστροφή των χρημάτων μας.

Τώρα εάν θέλει κάποιος να βοηθήσει με συγκεκριμένες ενέργειες που έχει κάνει ή/και έχει κινηθεί μέσω δικηγόρου, ας μας πει τι ακριβώς έκανε, με ποιόν επικοινώνησε ο δικηγόρος κλπ.

Ας τα γράψουμε πάλι. Το θέμα είναι πλέον 75 σελίδες, δεν είναι εύκολο να ανατρέξει κάποιος από την αρχή των μηνυμάτων για να δει τι μπορεί να κάνει.

Ας προσπαθήσουμε να αλληλοβοηθηθούμε ουσιαστικά. Έστω και τώρα. Το ζήτημα είναι ακόμα "ανοιχτό". Και απ΄ ότι φαίνεται θα είναι ανοιχτό για αρκετό καιρό ακόμα.

ypanachorisi_agora_apo_apostasi.doc 46 kB · 7 downloads

Καταρχήν τα συγχαρητήρια μου στον πιο πάνω φίλο

όλα σωστά όσα αναφέρει ειδικά η ΕΚΠΟΙΖΩ αλλά και η ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ εδώ να προσθέσω και τον ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ

η μόνη ένσταση μου είναι στο θέμα με την αμφισβήτηση συναλλαγής

καθώς επειδή εξαρτάται από το ποσό της συναλλαγής

Μπορεί η τράπεζα να δεχτεί το εξ αποστάσεως αίτημα δηλαδή ηλεκτρονικά ή δια τηλεφώνου , αλλά μπορεί να ζητήσει την φυσική παρουσία σας στην τράπεζα ώστε να συμπληρώσετε την αίτηση.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ikorolis είπε

Αν και δεν θα έπρεπε να επέμβω στην συζήτηση σας...αλλά θα το κάνω γιατί ένα πράγμα δυστυχώς δεν έχετε καταλάβει όλοι/ες

Ο καθένας από εσάς που την έχετε πατήσει από το συγκεκριμένο κατάστημα (αλλά και από όλα τα προηγούμενα καταστήματα) λειτουργεί ατομικά με τάσεις "Ωχαδερφισμού" που να μπλέκω τώρα με αμφισβητήσεις/καταγγελίες/μηνύσεις κτλ..κάποιος άλλος θα το κάνει και θα δικαιωθώ και εγώ...αυτό φαίνεται και από το παρών θέμα αλλά και από όλα τα προηγούμενα θέματα.

Αν οι αρμόδιες αρχές προστασίας καταναλωτή έδιναν δημόσια τον αριθμό των καταγγελιών που έγιναν για τα καταστήματα που τους επιβλήθηκαν τα πρόστιμα όπως το A-MOBILES.GR που είχε και το υψηλότερο πρόστιμο θα διαπιστώνατε την πικρή αλήθεια.

Αν θέλετε να πάρετε τα χρήματα σας πίσω απαιτεί να διαθέσετε χρόνο να ασχοληθείτε καθώς πρέπει να γίνουν συγκεκριμένες ενέργειες και με την τράπεζα σας ανάλογα τον τρόπο που έχετε πληρώσει και πιθανόν να χρειάζεται να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αρχές προστασίας του καταναλωτή για καταγγελία αλλά και πιθανόν να χρειάζεται να απευθυνθείτε και στις αρμόδιες αστυνομικές/δικαστικές αρχές με την συνδρομή έναντι αμοιβής κάποιου δικηγόρου.

Φίλε μου ακριβώς της ίδια άποψης είμαι και γω. Αν διαβάσεις τα προηγούμενα σχόλιά μου θα καταλάβεις την λογική μου. Πρέπει ναι μεν να ενεργήσουμε ατομικά αλλά ως σύνολο. Όσο μεγαλύτερη η πίεση που θα ασκήσουμε στο κατάστημα (της κακιάς ώρας) τόσο πιο εύκολο και πιθανό θα είναι να δικαιωθούμε. Προσωπικά δεν μου αρκεί μόνο να πάρουμε όλοι πίσω τα χρήματά μας αλλά να τιμωρηθούν οι υπεύθυνοι αυτής της απάτης.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Danae32 είπε

Τι να πω για αυτούς τους ανθρώπους;; ΕΊΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ... ΈΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΊΛΕΙ ΈΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΔΏ ΚΑΙ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ.Απο αύριο Δευτέρα θα κάνω ακύρωση παραγγελίας αν δεν λάβω τα χρήματα μου πίσω έως την Παρασκευή θα προσπαθήσω να κάνω μήνυση. Η κυρία ΜΑΡΣΕΛΟΥ τώρα θα διασκεδάζει με τα χρήματα μας! Αλλά παιδιά να ξέρετε ότι δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι... Δεν θα αφήσουμε να μας κλέψουν και ειδικά σε τέτοια περίοδο που τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα! Λυπάμαι σε όσους δεν μπόρεσαν να πάρουν πίσω τα λεφτά τους...... 

Δεν θα περιμένεις μέχρι την Παρασκευή γιατί πολύ απλά ούτε συ θα δεις λεφτά όπως όλοι μας. Πάρε τώρα κιόλας τηλ την τράπεζά σου για να κάνεις αμφισβήτηση συναλλαγής και αύριο το πρωί πάρε τηλ στον συνήγορο του καταναλωτή για καταγγελία και μετά πήγαινε στο αστυνομικό τμήμα της περιοχής σου να κάνεις μήνυση με τα απαραίτητα στοιχεία.

  • Like 1
Δημοσ.
9 λεπτά πριν, Danae32 είπε

Τι να πω για αυτούς τους ανθρώπους;; ΕΊΝΑΙ ΑΙΣΧΟΣ... ΈΧΩ ΠΑΡΑΓΓΕΊΛΕΙ ΈΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΔΏ ΚΑΙ 3 ΒΔΟΜΑΔΕΣ.Απο αύριο Δευτέρα θα κάνω ακύρωση παραγγελίας αν δεν λάβω τα χρήματα μου πίσω έως την Παρασκευή θα προσπαθήσω να κάνω μήνυση. Η κυρία ΜΑΡΣΕΛΟΥ τώρα θα διασκεδάζει με τα χρήματα μας! Αλλά παιδιά να ξέρετε ότι δεν θα το αφήσουμε να περάσει έτσι... Δεν θα αφήσουμε να μας κλέψουν και ειδικά σε τέτοια περίοδο που τα πράγματα είναι πολύ δύσκολα! Λυπάμαι σε όσους δεν μπόρεσαν να πάρουν πίσω τα λεφτά τους...... 

Πρώτον δεν λέμε ονόματα γιατί θα κλειδώσει ξανά το νήμα ,δεύτερον περίμενε όπως λες ,δεν ξέρεις καμιά φορά ,μπορεί να στο στείλουν...

Δημοσ.

να ρωτησα κατι αλλο? σχετικα με την υποθεση της a-mobiles που εχει περασει και αρκετος καιρος (4-5 μηνες)  πηρε καποιος πισω τα χρηματα?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, akridas47 είπε

να ρωτησα κατι αλλο? σχετικα με την υποθεση της a-mobiles που εχει περασει και αρκετος καιρος (4-5 μηνες)  πηρε καποιος πισω τα χρηματα?

Όσοι έκαναν κατάθεση με κάρτα τα πήρανε,αλλά πέρασες καιρός,κάποιοι ελάχιστοι είπαν δεν τα πήρανε.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, Angelos1970 είπε

Νομίζω ότι "χάνεις" τελείως την εικόνα και είσαι και δεικτικός ως προς όλους εμάς τους "φουκαράδες".

Εάν δεν το έχεις αντιληφθεί, την προηγούμενη περίοδο όλα τα "Φυσικά" καταστήματα ήταν κλειστά και αρκετοί από εμάς χρειαστήκαμε εκτάκτως ηλεκτρονικό εξοπλισμό. Για τα γνωστά καταστήματα (PUBLIC, ΓΕΡΜΑΝΟΣ, ΠΛΑΙΣΙΟ κλπ.) ήταν ήδη γνωστό ότι υπήρχαν μεγάλες καθυστερήσεις. Γι΄αυτό αρκετοί κοίταξαν και για άλλες εναλλακτικές.

Εκεί προέκυψε και το "mobile point" το οποίο εμφανιζόταν με πολύ καλές κριτικές, είχε "φυσικό" κατάστημα κλπ.

Οπότε πριν αρχίσεις να τα "χώνεις" σε εμάς τους "φουκαράδες", σκέψου και λίγο παραπάνω. Γιατί πιο ενοχλητικό και από το θέμα της mobile point, είναι οι υπόλοιποι που έχετε αναλάβει ρόλο "δημοσίου κατήγορου" ως προς εμάς, που έχουμε βρεθεί μπλεγμένοι. Γνωρίζετε δε και το λόγο ο οποίος μας "οδήγησε" στην (όποια) mobile point. Είναι τα 30-40€. Δεν μπορεί να είναι (για παράδειγμα) το ότι δε λειτουργούσε τίποτα νορμάλ το τελευταίο δίμηνο-τρίμηνο. Σκέφτεστε και πριν από εμάς, για εμάς...

Επίσης ξέρεις ότι δεν έχουμε κάνει και καμία ενέργεια. Είσαι ακόμα και τώρα μέσα στο μυαλό μας δηλαδή.

Και τέλος η κατάσταση σου προκαλεί και γέλιο. Εύγε. Να συμβαίνουν τέτοια γεγονότα συχνότερα λοιπόν για να γελάς...

Μιλάς σε κάποιον που κατέβηκα 3 φορές στην Αθήνα και πλήρωσα εισιτήρια και διαμονή για να παρευρεθώ στο δικαστήριο εναντίον του Αργυριάδη και τις τρεις φορές γνώρισα έναν διαφορετικό εξαπατημένο ποτέ τον ίδιο όλοι κάνανε καταγγελίες και τελικά δεν ήρθε κανεις στο δικαστήριο. Για αυτό έχω κάθε δικαίωμα να μιλάω και αν πονάει η αλήθεια είναι προσωπικό σου πρόβλημα, όταν θα σηκωθείς από την καρέκλα και θα κανεις αυτό που πρέπει θα σου πω μπράβο μέχρι τότε καληνύχτα Ελλάδα 

Με την ευκαιρία όσους πελάτες είχα και κινητά τους έδωσα και υπολογιστές και ότι αξεσουάρ ζήτησαν. Ξέρεις γτ ήρθαν σε εμένα? Επειδή δεν εμπιστεύονται κανέναν άλλο και συνεχίζεται στο ινσομνια και στο οποιοδήποτε φόρουμ να μας πείσετε για τα σκρουτζομαγαζα μια χαρά καταστήματα υπάρχουν στη γειτονιά σου να σε εξυπηρετησουν τα υπόλοιπα είναι δικαιολογίες που έγραψες.

Επεξ/σία από dancer
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...